www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 20:48:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1435 1436 1437 1438 1439 [1440] 1441 1442 1443 1444 1445 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14799048 alkalommal)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23051 Dátum: 2008 Január 05, 11:54:45 »

Ha a motor szét van már buritva akkor vagy normálisan lesz megcsinálva vagy sehogy. Ha nincs pénz megjavítani akkor kell venni egy használható motort. A számot meg egyszerűen kireszelni, megcsiszolni és mehet bele az eredeti motor száma. Egy átlagos felújítás meg valóban 150-nél kezdődik és ebben még csak egy motorcsapágyazás van gépmunkákkal meg egy henger-dugó szett illetve a tömítés garnitúra. Mondhatni hogy szűken elég rá és a hengerfejekhez még hozzá se nyúltál.


                             GNX-967
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23050 Dátum: 2008 Január 05, 11:28:34 »

ne hujéskeggyé mán az 50-el
léciléciléci

reálisabb a komplettre a 150 még akkor is ha magad veszed ki és rakod majd be
Jó de itt csak a főtengelyről volt szó. Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #23049 Dátum: 2008 Január 05, 10:35:16 »

azigen....  Embarrassed
egy felújítás cirka 50 pénz
van adok veszekbe komplett moci 25-ért

ne hujéskeggyé mán az 50-el
léciléciléci

reálisabb a komplettre a 150 még akkor is ha magad veszed ki és rakod majd be

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #23048 Dátum: 2008 Január 05, 10:04:07 »

Az OK. De nem túl gazdaságos 200kmenként 1l olajat beletölteni:)

azigen....  Embarrassed
egy felújítás cirka 50 pénz
van adok veszekbe komplett moci 25-ért
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #23047 Dátum: 2008 Január 05, 10:03:43 »

huuu  Sad
mégolcsóbb, ha öntögeted bele az olajat ha fogyik.
Az OK. De nem túl gazdaságos 200kmenként 1l olajat beletölteni:)

Leon: Hol szokott parkolni a kocsid? Egy este el ne tünjön belőle a mortor Smiley Smiley Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 05, 10:05:14 írta Pisti »
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #23046 Dátum: 2008 Január 05, 10:01:55 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!
A problémám hogy a motorból elkezdett nagyon folyni az olaj, valószínűleg a főtengelyszimmeringtől. A szerelő szerint nem éri meg kicserélni a szimmeringet mert a főtengelyemnek kb 1cm-es axiális mozgása van. A motorfelújítás lenne a megoldás, de anygilag nem úgy állok hogy ezt megengedhessem magamnak.
Egy használt de működő motort tudnék venni 30-35eFt körül amivel el tudok mászkálni októberig, mert akkor lesz műszaki.
Kérdés:
-Műszakin nézik a motorszámot vagy csak a motorkódot (AB)?
-Menniyből jönne ki egy komplett de olcsó motorfelújítás?
-Szerintetek sem éri meg szimmeringet cserélni? Állítólag már a csapágyfészkek is meg vannak kopva...

Mit javasoltok, mi a leggazdaságosabb, legésszerűbb megoldás?
huuu  Sad
mégolcsóbb, ha öntögeted bele az olajat ha fogyik.
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #23045 Dátum: 2008 Január 05, 09:56:25 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!
A problémám hogy a motorból elkezdett nagyon folyni az olaj, valószínűleg a főtengelyszimmeringtől. A szerelő szerint nem éri meg kicserélni a szimmeringet mert a főtengelyemnek kb 1cm-es axiális mozgása van. A motorfelújítás lenne a megoldás, de anygilag nem úgy állok hogy ezt megengedhessem magamnak.
Egy használt de működő motort tudnék venni 30-35eFt körül amivel el tudok mászkálni októberig, mert akkor lesz műszaki.
Kérdés:
-Műszakin nézik a motorszámot vagy csak a motorkódot (AB)?
-Menniyből jönne ki egy komplett de olcsó motorfelújítás?
-Szerintetek sem éri meg szimmeringet cserélni? Állítólag már a csapágyfészkek is meg vannak kopva...

Mit javasoltok, mi a leggazdaságosabb, legésszerűbb megoldás?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23044 Dátum: 2008 Január 05, 00:05:00 »

és ilyen van bogárhoz?   Roll Eyes
nincs.Német (bosch), olasz (weber), francia (lucas) és japán (nippondenso) piac terméke a befecskendezők előtti és az elterjedésük korai időszakában.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 05, 00:24:39 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #23043 Dátum: 2008 Január 04, 23:48:23 »

Ecotronic a hivatalos neve. A karburátor fő elemei megtalálhatóak benn mint úszó, tűszelep, fúvókák stb... és kiegészül néhány elektronikus beavatkozóelemmel mint előfojtó és fojtószelep állítók, fojtószelepállásérzékelő és néhány esetben még lambdaszonda is található. Elektronikusan vezérelt az alapjárati fordulatszám beállítás, a keverékképzése motorhőmérséklethez, üzemanyagszállítást megszünteti motorfék állapotban. Előnyei a kevesebb fogyasztás, kevesebb károsanyag kibocsátás.
és ilyen van bogárhoz?   Roll Eyes
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23042 Dátum: 2008 Január 04, 23:46:42 »

ú
Mi az hogy elektromos karburator????

Ecotronic a hivatalos neve. A karburátor fő elemei megtalálhatóak benn mint úszó, tűszelep, fúvókák stb... és kiegészül néhány elektronikus beavatkozóelemmel mint előfojtó és fojtószelep állítók, fojtószelepállásérzékelő és néhány esetben még lambdaszonda is található. Elektronikusan vezérelt az alapjárati fordulatszám beállítás, a keverékképzése motorhőmérséklethez, üzemanyagszállítást megszünteti motorfék állapotban. Előnyei a kevesebb fogyasztás, kevesebb károsanyag kibocsátás.


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23041 Dátum: 2008 Január 04, 22:19:06 »

az nem tom milyen de én az elektonyikusat tartom a legjobbnak  az olyan kibaszott jó hogyha kifogy a benzin akkora szikrát ad hogy attól is körbefordul a motor 
én pont nem csipem!megszakitó rulez Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23040 Dátum: 2008 Január 04, 22:06:17 »

bosch 050:D legjobb
az nem tom milyen de én az elektonyikusat tartom a legjobbnak  az olyan kibaszott jó hogyha kifogy a benzin akkora szikrát ad hogy attól is körbefordul a motor 

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23039 Dátum: 2008 Január 04, 21:40:03 »

gyári vákuumdobosat.
bosch 050:D legjobb

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23038 Dátum: 2008 Január 04, 21:39:45 »

gyári vákuumdobosat.
  ja!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #23037 Dátum: 2008 Január 04, 21:38:27 »

nekem akkor ehhez a motoromhoz milyen (melyik) gyújtást javasoltok 34 karbi 1600 motor
gyári vákuumdobosat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23036 Dátum: 2008 Január 04, 21:14:00 »

nekem akkor ehhez a motoromhoz milyen (melyik) gyújtást javasoltok 34 karbi 1600 motor

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23035 Dátum: 2008 Január 04, 20:19:25 »

Csak érdekességképpen írom: a mexikói 1.6-os hengerfejben kisebb szelepek vannak (ha minden igaz akkor az 1.3-asnak megfelelő)

ill az 1.3masban is vannak nagyobbak Roll Eyes széria motorban nincs jelentősége szerintem.

Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23034 Dátum: 2008 Január 04, 19:41:38 »

Csak érdekességképpen írom: a mexikói 1.6-os hengerfejben kisebb szelepek vannak (ha minden igaz akkor az 1.3-asnak megfelelő)


ezt énis tudom hogy ugyan ojan mint az 1300 é de a nagy szelepes henger fejem öszetört

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #23033 Dátum: 2008 Január 04, 19:26:45 »

az 1300 motorom 1600 ra lett át alakítva mexikói dupla t. hengerfej van rajta


Csak érdekességképpen írom: a mexikói 1.6-os hengerfejben kisebb szelepek vannak (ha minden igaz akkor az 1.3-asnak megfelelő)

'81 Hecho en México
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23032 Dátum: 2008 Január 04, 18:11:26 »

hol ez az alkatrész topik
fárasztalak titeket a hülye kérdéseimmel
engem nem arra van a topik

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #23031 Dátum: 2008 Január 04, 18:10:11 »

http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=12.0

ha minden igaz

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23030 Dátum: 2008 Január 04, 18:06:52 »

hol ez az alkatrész topik
fárasztalak titeket a hülye kérdéseimmel

Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23029 Dátum: 2008 Január 04, 18:05:43 »

hát te gyujtásom három féle van 009 sport,gyári nagy vákuumos f-esre, meg van egy magas röpsújos vákuumos egy be ez nem tudom azt hiszem az újabbakon volt ilyen

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23028 Dátum: 2008 Január 04, 18:01:42 »

és az a 34es karbi mennyire fájna nekem


be kel irni az alkatrész Topikba és ott kel kérdezösködni 5000-15000ft ig

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23027 Dátum: 2008 Január 04, 18:00:49 »

és az a 34es karbi mennyire fájna nekem


milyen gyujtásod van mi van még változtatva a kocsiban (motorra értem)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23026 Dátum: 2008 Január 04, 18:00:14 »

34es karbi mit takar nem lesz nagyobb a fogyasztás vagy nem függ össze meg én szerintem is ez kéne ienre pájázok


ez egy öszetet dolog most menyit eszik a kocsi?
egy karbi cserével nem fogyasztáscsökenést lehet elérni meg nem növelést ha egy motor erölködik fogyaszt kis karbival és megkapja a sajátját akor kevesebet fog enni egy jo beálitásnál

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23025 Dátum: 2008 Január 04, 18:00:11 »

és az a 34es karbi mennyire fájna nekem

Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23024 Dátum: 2008 Január 04, 17:58:13 »

34es karbi mit takar nem lesz nagyobb a fogyasztás vagy nem függ össze meg én szerintem is ez kéne ienre pájázok

Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #23023 Dátum: 2008 Január 04, 17:58:10 »

Van az is ha kell.
hát a 30 elég kicsit 1,6 re arra minimum 34 ptc 3 kell

VW 1200.1963.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23022 Dátum: 2008 Január 04, 17:57:11 »

ú
Mi az hogy elektromos karburator????

a kkistörténelem: a karbi unán még (japánban és auropában nem a befecsi jöt )hanem az elektromos karbi kölömbözö vákumos kisegitö eszközei voltak de méga a krbi elvén alapult.Honda acccord 86

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #23021 Dátum: 2008 Január 04, 17:55:48 »

ja a másik inyegtoros karbik nem létezik max elektromos karburátor ,Mono Yetronik van de elég kölcséges felaprikálni bármelyike is
ú
Mi az hogy elektromos karburator????

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23020 Dátum: 2008 Január 04, 17:55:43 »

hát a gyári 70es


hát a 30 elég kicsit 1,6 re arra minimum 34 ptc 3 kell

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23019 Dátum: 2008 Január 04, 17:55:13 »

hát a gyári 70es

Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #23018 Dátum: 2008 Január 04, 17:54:56 »

Ilyet boritottam szét én is.Erröl vannak a cuccok.
az 1300 motorom 1600 ra lett át alakítva mexikói dupla t. hengerfej van rajta.

VW 1200.1963.
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23017 Dátum: 2008 Január 04, 17:54:29 »

pasz a karbi gépel őt vagyok nem mögötte asziszem 30as

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23016 Dátum: 2008 Január 04, 17:53:19 »

az 1300 motorom 1600 ra lett át alakítva mexikói dupla t. hengerfej van rajta

milyen karbi van most rajta

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23015 Dátum: 2008 Január 04, 17:51:35 »

én most vettem első új telókat, mert a gázos ami bent van túl kemény, pálne hogy le van eresztve a puma fütómű. kb 7000/db

a karbit meg nemértem. mid van akkor most?
hogy mennyire lehet állítani, az attól függ milyen állapotú a karbi Smiley meg hogy  Pict-1 vagy 2 vagy 3
szerintem ne akarj injektorosá alakítani

az 1300 motorom 1600 ra lett át alakítva mexikói dupla t. hengerfej van rajta

Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #23014 Dátum: 2008 Január 04, 17:51:21 »

Dögmelák. Grin
vérszagra gyül a vad mi  Grin

VW 1200.1963.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23013 Dátum: 2008 Január 04, 17:49:27 »

Ha szivornyacső kell 34-hez,nekem van ha kell.

vérszagra gyül a vad mi  Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #23012 Dátum: 2008 Január 04, 17:48:29 »

skacok segítsetek nekem
első telót lehet fel újítani vagy új állja a helyét?
és ha új kinek van olcsón?

meg mi a véleményetek solex31,34 es karbikról mert szeretném a fogyasztásom
csökkenteni meg ezeket szebben be lehet állítani én szerintem
meg az inyegtoros karbik esetleg???
én most vettem első új telókat, mert a gázos ami bent van túl kemény, pálne hogy le van eresztve a puma fütómű. kb 7000/db

a karbit meg nemértem. mid van akkor most?
hogy mennyire lehet állítani, az attól függ milyen állapotú a karbi Smiley meg hogy  Pict-1 vagy 2 vagy 3
szerintem ne akarj injektorosá alakítani
Oldalak: 1 ... 1435 1436 1437 1438 1439 [1440] 1441 1442 1443 1444 1445 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.187 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.