www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 17:12:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1405 1406 1407 1408 1409 [1410] 1411 1412 1413 1414 1415 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13329324 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #24239 Dátum: 2008 Február 01, 14:58:21 »

főleg, hogy akkor le tud folyni a víz az A oszlop aljára.
És az A oszlop alja meg gyárilag nem zárt, pont, hogy lefolyjon a víz, és ne álljon meg. Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #24238 Dátum: 2008 Február 01, 14:27:22 »


A csomagtartó gumiperemét az tényleg jobb lenne minnél előbb orvosolni,mert ha ott befolyik a víz tényleg komoly korroziós károk lesznek a csomagtartódban.
főleg, hogy akkor le tud folyni a víz az A oszlop aljára.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Kisvakond
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #24237 Dátum: 2008 Február 01, 13:13:01 »

szerintem ez a legkevesebb, látva a hátsó ablak környékét.

Kösz mindenkinek.

Hogy érted, hogy ez a legkevesebb?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #24236 Dátum: 2008 Február 01, 13:07:54 »

Hahó!

Megvenném az adok-veszekben ismertetett spart. De előbb jó lenne tudni egy két dolgot.
1. Mekkora szívás, ha cserélni kell az egyik hátsó oszlopot. A hátsó ablaknál nem lesz örök beázás, és az ív nem törik meg, ha nem az év lakatosa csinálja? Magyarán meg lehet oldani tisztességesen tisztességes áron?
2. Az első hídnál levő zsíra kéne hogy nyugtalanítson?
3. A csomagtartó gumiperemének hiányában nem folyik be annyi víz, hogy szétrohassza a belsőt? Mekkora ügy helyrehozni, ha kell?

Bocs, ha kicsit lámák a kérdéseim, de hát ez van.
Az egész hátsó oszlopot biztos nem kell cserélni.A lakatos kivágja a rozsdás részt és behegeszt egy új lemezt.Ha jól meg van csinálva,nem fog beázni.
A zsírral ne is foglalkozz.Lehet,hogy inkább az lenne a baj,ha ott nem lenne semmi kenőanyag.
A csomagtartó gumiperemét azt tényleg jobb lenne minnél előbb orvosolni,mert ha ott befolyik a víz tényleg komoly korroziós károk lesznek a csomagtartódban.Ehhez lehet is kapni készen javító lemezperemet.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 02, 01:28:26 írta Narancs »
Nem elérhető TéZsé
Hozzászólások: 604


30/9549338

« Hozzászólás #24235 Dátum: 2008 Február 01, 13:06:51 »

Hahó!

Megvenném az adok-veszekben ismertetett spart. De előbb jó lenne tudni egy két dolgot.
1. Mekkora szívás, ha cserélni kell az egyik hátsó oszlopot. A hátsó ablaknál nem lesz örök beázás, és az ív nem törik meg, ha nem az év lakatosa csinálja? Magyarán meg lehet oldani tisztességesen tisztességes áron?
2. Az első hídnál levő zsíra kéne hogy nyugtalanítson?
3. A csomagtartó gumiperemének hiányában nem folyik be annyi víz, hogy szétrohassza a belsőt? Mekkora ügy helyrehozni, ha kell?

Bocs, ha kicsit lámák a kérdéseim, de hát ez van.

1.a csere sz.tem szívás. ki lehet foltozni,de mívesen,mert nem lesz lekárpitozva!
2.sz.tem normális. jobb a rozsdánál  Grin
3.új gumilszorítóperem új gumi

1967. L620 beige (2009.12.17.-től újra forgalomban)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24234 Dátum: 2008 Február 01, 13:06:35 »

Hahó!

Megvenném az adok-veszekben ismertetett spart. De előbb jó lenne tudni egy két dolgot.
1. Mekkora szívás, ha cserélni kell az egyik hátsó oszlopot. A hátsó ablaknál nem lesz örök beázás, és az ív nem törik meg, ha nem az év lakatosa csinálja? Magyarán meg lehet oldani tisztességesen tisztességes áron?
2. Az első hídnál levő zsíra kéne hogy nyugtalanítson?
3. A csomagtartó gumiperemének hiányában nem folyik be annyi víz, hogy szétrohassza a belsőt? Mekkora ügy helyrehozni, ha kell?

Bocs, ha kicsit lámák a kérdéseim, de hát ez van.

2. a zsír jó, mert nem száraz a híd. Azaz ez normális, a hidat 2-5e km -enként javasolja a gyár kenni.
3. ha lyukas alul, akkor ki is folyik. Csak ne legyen bent szőnyeg... Egyébként pénztől függően ha megfogja, beteheted a brazil gumit oda, egy darabig jó lesz. Vagy mex. módra a csomagtértető peremére való gumit veszel. Ha van rá, akkor pedig lakatolni kell, szerintem ez a legkevesebb, látva a hátsó ablak környékét.

VW Beetle - the original since 1938
matchbox
« Hozzászólás #24233 Dátum: 2008 Február 01, 12:56:04 »

nemegy egy hengerem....pedig a gyertya szikrázik!!
a szivocsö tiszta.....pasz.....
de már idegesít.....
tippek?????
gyertyakábel nem sérült?
Nem elérhető Kisvakond
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #24232 Dátum: 2008 Február 01, 12:50:14 »

Hahó!

Megvenném az adok-veszekben ismertetett spart. De előbb jó lenne tudni egy két dolgot.
1. Mekkora szívás, ha cserélni kell az egyik hátsó oszlopot. A hátsó ablaknál nem lesz örök beázás, és az ív nem törik meg, ha nem az év lakatosa csinálja? Magyarán meg lehet oldani tisztességesen tisztességes áron?
2. Az első hídnál levő zsíra kéne hogy nyugtalanítson?
3. A csomagtartó gumiperemének hiányában nem folyik be annyi víz, hogy szétrohassza a belsőt? Mekkora ügy helyrehozni, ha kell?

Bocs, ha kicsit lámák a kérdéseim, de hát ez van.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #24231 Dátum: 2008 Február 01, 05:34:02 »

A nyitható tető sarkánál van egy lemez, ami alábetuszkolták a műbőrt (azt fogja le). Két csavar tarja, egyik kijött. Este szúrok róla képet.

megközelítőleg merre található ez a csavar

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #24230 Dátum: 2008 Január 31, 23:39:02 »

üdvw mindenkinek!
egy kérdésem  volna
az 1.3-as és az 1.6-os hajtókarok miben különböznek, vagy egyformák?

Szerintem ugyanolyanok.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #24229 Dátum: 2008 Január 31, 23:13:39 »

üdvw mindenkinek!
egy kérdésem  volna
az 1.3-as és az 1.6-os hajtókarok miben különböznek, vagy egyformák?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #24228 Dátum: 2008 Január 31, 22:12:12 »

Hogy véget vessek a hegesztés témának, ez egy lemezcsavart kell kitekerni, ami kb 1 cm hosszú és nagyon kicsi a feje is. :-))))

megközelítőleg merre található ez a csavar

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #24227 Dátum: 2008 Január 31, 21:50:14 »

Hogy véget vessek a hegesztés témának, ez egy lemezcsavart kell kitekerni, ami kb 1 cm hosszú és nagyon kicsi a feje is. :-))))

kend be alvázvédővel, hogy ne látsszon.
akkor nem fog frusztrálni :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #24226 Dátum: 2008 Január 31, 21:06:53 »

Az lesz a végső megoldás.

Lehet, hogy már volt, de nem lehet egyszerűen kifúrni?
Csak jóminőségű legyen a fúró, mer a lemcsav eléggé alattomos jószág! Smiley

G.
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #24225 Dátum: 2008 Január 31, 21:02:35 »

Hogy véget vessek a hegesztés témának, ez egy lemezcsavart kell kitekerni, ami kb 1 cm hosszú és nagyon kicsi a feje is. :-))))

Lehet, hogy már volt, de nem lehet egyszerűen kifúrni?
Csak jóminőségű legyen a fúró, mer a lemcsav eléggé alattomos jószág! Smiley

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #24224 Dátum: 2008 Január 31, 20:58:29 »

Hogy véget vessek a hegesztés témának, ez egy lemezcsavart kell kitekerni, ami kb 1 cm hosszú és nagyon kicsi a feje is. :-))))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #24223 Dátum: 2008 Január 31, 19:25:32 »

tati mondott egy jó  módszert:  Ha még kilóg valami a tőcsavarból, egy anyát ráteszel, és belülről ráhegeszted. Legjobb a CO hegesztő. Mikor elkezd kihülni, akkor nekiveselkedsz. Sajnos nincs CO-m, sok rá a 140 ezer.


co-m is van kölcsön

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24222 Dátum: 2008 Január 31, 19:24:05 »

ez mi? ilyent még nem hallotam?
van róla kép?

13-as ig van anya levágóm szombaton vettem még szűz de szívesen kölcsönadom


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #24221 Dátum: 2008 Január 31, 19:19:29 »

Gyűjtsd a tapasztalatokat. Elkezdtem szétszedni egy összerohadt egybebakos 56-os motort. Eddig 3:2 a javára. Még van vagy 30 csavar.... Smiley


13-as ig van anya levágóm szombaton vettem még szűz de szívesen kölcsönadom

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #24220 Dátum: 2008 Január 31, 19:17:46 »

Erre beneveznék, bár talán van a cégnél is, az közelebb van. :-)
Melegíteni nem tudom, hegesztőm nincs. :-(


heggesztőm is van

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #24219 Dátum: 2008 Január 31, 19:14:02 »

Kb 2 hetes SZMB keretein belül sikerült felújítani a generátoromat. Miután megvettem egy jó ideig nem használtam.
Nemrég vettem hozzá olcsón fesszabályzót, beszereltem és puff neki nem jó. Kiderült hosszas keresgélés után, hogy diódasor teljes mértékben hiányzik. Rendeltem bele azt is, kicseréltem a csúszógyűrűt és a keféket. Ma délután végre összeállt a gépezet és van fasza töltés. Remélem így is marad egy darabig.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24218 Dátum: 2008 Január 31, 17:37:11 »

Sziasztok! Lenne egy kérdésem! Csinálgatok egy Bogarat, ami kasznicserés volt, stb... A pedálsort is ki kellett cserélnem! És mivel mindkét pedálsor tartó csavar be volt rohadva ezért mindkettő beletört. Utána a préselt anyákkal együtt (amik az alagútban vannak) sikerült csak kiszednem a maradékokat 

Az lenne a kérdésem, hogy mivel most a lyukak is nagyobbak lettek, ezért ugye az eredeti csavarokat semmiképpen nem tudom beletenni, hogy ilyenkor mit lehet vele kezdeni?  Huh

ÜdVW!
lakatos munka

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #24217 Dátum: 2008 Január 31, 16:49:51 »

Fogd a nyuszira.

ha van mire ráfogni.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #24216 Dátum: 2008 Január 31, 16:02:31 »

a nagyon bekorhadt csavarokat vízpumpafogóval szoktam kitekerni.
sokkal nagyobb nyomatékot tudsz kifejteni, mint bármilyen csavarhúzóval.
ha van mire ráfogni.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #24215 Dátum: 2008 Január 31, 13:28:07 »

nekem semmilyen hegesztőm nincs. De köszi a tanácsot. .-)))

a nagyon bekorhadt csavarokat vízpumpafogóval szoktam kitekerni.
sokkal nagyobb nyomatékot tudsz kifejteni, mint bármilyen csavarhúzóval.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #24214 Dátum: 2008 Január 31, 10:58:51 »

Sziasztok! Lenne egy kérdésem! Csinálgatok egy Bogarat, ami kasznicserés volt, stb... A pedálsort is ki kellett cserélnem! És mivel mindkét pedálsor tartó csavar be volt rohadva ezért mindkettő beletört. Utána a préselt anyákkal együtt (amik az alagútban vannak) sikerült csak kiszednem a maradékokat 

Az lenne a kérdésem, hogy mivel most a lyukak is nagyobbak lettek, ezért ugye az eredeti csavarokat semmiképpen nem tudom beletenni, hogy ilyenkor mit lehet vele kezdeni?  Huh

ÜdVW!
  raksz bele egy autómata váltót akkor már kuplung pedál nem is kell, féknek ott a kézifék a gázbowdent pedig rákötöd a kislábujjadra és kész !    vagy belehegesztessz 2db 10es anyát , vagy veszel egy új sutyukit! és nem piszkálod!

Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #24213 Dátum: 2008 Január 31, 10:06:18 »

Sziasztok! Lenne egy kérdésem! Csinálgatok egy Bogarat, ami kasznicserés volt, stb... A pedálsort is ki kellett cserélnem! És mivel mindkét pedálsor tartó csavar be volt rohadva ezért mindkettő beletört. Utána a préselt anyákkal együtt (amik az alagútban vannak) sikerült csak kiszednem a maradékokat 

Az lenne a kérdésem, hogy mivel most a lyukak is nagyobbak lettek, ezért ugye az eredeti csavarokat semmiképpen nem tudom beletenni, hogy ilyenkor mit lehet vele kezdeni?  Huh

ÜdVW!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #24212 Dátum: 2008 Január 31, 09:44:19 »

Trafót tudok adni. Ha nagy a csavar, (mondjuk 8-astól felfelé) a 2-es pálca még jó lehet.

nekem semmilyen hegesztőm nincs. De köszi a tanácsot. .-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #24211 Dátum: 2008 Január 31, 09:10:22 »

nekem semmilyen hegesztőm nincs. De köszi a tanácsot. .-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #24210 Dátum: 2008 Január 31, 08:32:20 »

tati mondott egy jó  módszert:  Ha még kilóg valami a tőcsavarból, egy anyát ráteszel, és belülről ráhegeszted. Legjobb a CO hegesztő. Mikor elkezd kihülni, akkor nekiveselkedsz. Sajnos nincs CO-m, sok rá a 140 ezer.

Köszi a felajánlott segítséget! :-)
A cégnél van csavarkihajtó, betámadom azzal.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #24209 Dátum: 2008 Január 30, 20:15:55 »

Köszi a felajánlott segítséget! :-)
A cégnél van csavarkihajtó, betámadom azzal.

Gyűjtsd a tapasztalatokat. Elkezdtem szétszedni egy összerohadt egybebakos 56-os motort. Eddig 3:2 a javára. Még van vagy 30 csavar.... Smiley

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24208 Dátum: 2008 Január 30, 17:57:23 »



kötödik Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #24207 Dátum: 2008 Január 30, 15:24:09 »

Hallottam ma egy jó ötletet a karossszériásomtól:
Neki is volt 1303-asa és azt mondta, hogy a szélvédő fűtésére, pára és jégmentesítésére be lehetne szerelni-kötni egy, az újabb dízelautóknál használt, kb A/5-ös (kb ekkora volt, amit mutatott) méretű, kis elektromos fűtőpanelt... megfelelően bekötve, túlhevülés elleni védelemmel ellátva, stb....Amit mutatott, az két fokozatú volt, minimum, vagy három...mert a fűtőpanel-radiátor kb 2/5-3/5 részben volt megosztva, fűtésileg és talán mehetett az összes is... Aszem Skodából származott, de VW jelzés volt rajta...
Szerintetek hülye ötlet? Csak kicsit drágának mondta...
De gondolom, meg lehetne nézni, honnan és mennyiért lehetne ehhez hozzájukni, akár bontóban is...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #24206 Dátum: 2008 Január 30, 08:56:20 »

Erre beneveznék, bár talán van a cégnél is, az közelebb van. :-)
Melegíteni nem tudom, hegesztőm nincs. :-(


nem tudom hogy helyileg merre vagy mert nálunk van láng hegesztő és meg oldhatlyuk ha el tudod hozni
én a Mátra lábánál vagyok

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #24205 Dátum: 2008 Január 30, 08:39:46 »

Gyűjtsd a tapasztalatokat. Elkezdtem szétszedni egy összerohadt egybebakos 56-os motort. Eddig 3:2 a javára. Még van vagy 30 csavar.... Smiley

Van egy kereszthornyos csavarom, ami annyira berohadt, hogy elnyírtam a fejét.
Kérdés, hogy csavarjam ki. Addig rendben, hogy a fejét lefúrom, alóla a lemez lejön. Na de utána hogy szedem ki a csavart? Síkba csiszolom és kifúrom? Van valakinek jobb ötlete?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #24204 Dátum: 2008 Január 30, 05:41:50 »

Erre beneveznék, bár talán van a cégnél is, az közelebb van. :-)
Melegíteni nem tudom, hegesztőm nincs. :-(

van kalapálós csavarkitekerőm

Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #24203 Dátum: 2008 Január 29, 20:54:50 »

Van egy kereszthornyos csavarom, ami annyira berohadt, hogy elnyírtam a fejét.
Kérdés, hogy csavarjam ki. Addig rendben, hogy a fejét lefúrom, alóla a lemez lejön. Na de utána hogy szedem ki a csavart? Síkba csiszolom és kifúrom? Van valakinek jobb ötlete?

ha jó helyen van és rá lehet melegíteni akkor cseresznye piros és már jön is ha mégse és kihűlik akkor már baszhatod
vagy még az orosz kulcs megoldást jelenthet az mindenre jó

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #24202 Dátum: 2008 Január 29, 20:25:58 »

Van egy kereszthornyos csavarom, ami annyira berohadt, hogy elnyírtam a fejét.
Kérdés, hogy csavarjam ki. Addig rendben, hogy a fejét lefúrom, alóla a lemez lejön. Na de utána hogy szedem ki a csavart? Síkba csiszolom és kifúrom? Van valakinek jobb ötlete?
Ra kell pottyinteni hegesztovel. Aztan miutan az odakotott, es ha szerencsed van, akkor arra rafogni vizpumpafogoval, oszt kicsavarni.
De ki is lehet tombozni  Grin (akar a menetet is)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #24201 Dátum: 2008 Január 29, 19:56:24 »

Van egy kereszthornyos csavarom, ami annyira berohadt, hogy elnyírtam a fejét.
Kérdés, hogy csavarjam ki. Addig rendben, hogy a fejét lefúrom, alóla a lemez lejön. Na de utána hogy szedem ki a csavart? Síkba csiszolom és kifúrom? Van valakinek jobb ötlete?

van kalapálós csavarkitekerőm

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #24200 Dátum: 2008 Január 29, 19:56:02 »

Van egy kereszthornyos csavarom, ami annyira berohadt, hogy elnyírtam a fejét.
Kérdés, hogy csavarjam ki. Addig rendben, hogy a fejét lefúrom, alóla a lemez lejön. Na de utána hogy szedem ki a csavart? Síkba csiszolom és kifúrom? Van valakinek jobb ötlete?
ha elég nagy a csavar/elég buiztos a kezed, akkor előfúrod és csavarkihajtóval elvileg kijön. gyakorlatilag nekem beletört mondjuk, de ki tudja. melegíthető helyen van? az is segíthet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1405 1406 1407 1408 1409 [1410] 1411 1412 1413 1414 1415 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.