www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 19:19:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1316 1317 1318 1319 1320 [1321] 1322 1323 1324 1325 1326 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13254256 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #27797 Dátum: 2008 Május 14, 12:41:33 »

fejegység hán ywattos hány ohmon ?

van beépítetthangváltója ? ( nemszokott Smiley , tehát ha a mélyádához azsélessávú jel megy (a mélyláda,erősítőn szokott lenni hangváltó, amit ilik beállítani ,hogy kifelé csak 1xx Hz ig küldjön a hangszóróra, de ezt fülre kell Smiley, onnan lehet továbbfűzni az új erősítőbe. hangfalkimenetet ne köss az erősítő bementére, mert lehet,hoyg kijön a füst, amivel működik Cheesy

szvsz, ha közel azonos teljesítményű az új erősítő mega fejegység, akkor ezek osztozzanak a közép/ magas hangszórókon.
A speaker in az több voltos bemenet, épp hangszórómazzaghoz találták ki. A line in mV-os...

Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #27796 Dátum: 2008 Május 14, 12:37:07 »

picit OFF:  autó hifi kérdés

következő a helyzet :

Blaupunk céjdéjs fejegység, 4 hangszoró van rákötve közvetlenül + egy erősítő ami hajtja a mélyládát.
jól szól, de kéne egy picit több, a mélyládában még van rengeteg tartalék, de a hangszorók nem veszik fel vele a versenyt. szeretnék tyuningolni rajtuk.

van egy szabad erősítőm JBL GTS100
<beszúrt kép törölve>
Power output at 14.4V (20Hz – 20kHz):
2 x 35W 4 ohms (0.05% THD)
2 x 50W 2 ohms (0.08% THD)
1 x 100W 4 ohms bridged (0.08% THD)
S/N Ratio: 100dBA
Freq. Response: 10Hz ∼ 50kHz (+0,-1dB)
Freq. Response: 20Hz ∼ 20kHz (+0,-0.1dB)
Channel Separation: >65dB
Damping Factor: >200
Fuse: 20A

Kérdés:

Hogyan kössem be ???

a rádióból hátra jön egy pár RCA kábel ami a mély erősítőjének adja a jelet. (de azon csak a bumbum jön tapasztalatom szerint Tongue )

kössem le a hangszórokról a kábelt és azt dugjam ebbe bele ? az a jel jó neki?
melyik likba kössem ? (line in ? vagy speaker inputs?)
a kimenet már világos Smiley


Az én erősítőmet lehet állítani, hogy milyen frekvenciával adja tovább a hangot. Gondolom, ezen is lehet. Szóval, ha ezt is rákötöd a fejegységre, és a 4 hangszórót erre, akkor nincsen gond, csak be kell hangolni az erősítőt, hogy ne torzítson...
Az erősítő egy jelet erősít fel, ami bejön. Tök mindegy, milyen jel megy bele. Te állítod bele, hogy melyiket erősítse fel. a Sub is lehet mélyközép...

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #27795 Dátum: 2008 Május 14, 12:35:00 »

juj, nagyon szóóóóóóól  Shocked

speaker inputs-ra bekötöttem azt ami eddig az egyik hangszóróba ment. speaker outputsra meg rányomtam 2db Orion HS-20-as hangfalat. hihetetlen nagy és szép hangja van  Cheesy

qwa jó  Grin


akkor jó.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #27794 Dátum: 2008 Május 14, 12:33:33 »

picit OFF:  autó hifi kérdés

következő a helyzet :

Blaupunk céjdéjs fejegység, 4 hangszoró van rákötve közvetlenül + egy erősítő ami hajtja a mélyládát.
jól szól, de kéne egy picit több, a mélyládában még van rengeteg tartalék, de a hangszorók nem veszik fel vele a versenyt. szeretnék tyuningolni rajtuk.

van egy szabad erősítőm JBL GTS100
<beszúrt kép törölve>
Power output at 14.4V (20Hz – 20kHz):
2 x 35W 4 ohms (0.05% THD)
2 x 50W 2 ohms (0.08% THD)
1 x 100W 4 ohms bridged (0.08% THD)
S/N Ratio: 100dBA
Freq. Response: 10Hz ∼ 50kHz (+0,-1dB)
Freq. Response: 20Hz ∼ 20kHz (+0,-0.1dB)
Channel Separation: >65dB
Damping Factor: >200
Fuse: 20A

Kérdés:

Hogyan kössem be ???

a rádióból hátra jön egy pár RCA kábel ami a mély erősítőjének adja a jelet. (de azon csak a bumbum jön tapasztalatom szerint Tongue )

kössem le a hangszórokról a kábelt és azt dugjam ebbe bele ? az a jel jó neki?
melyik likba kössem ? (line in ? vagy speaker inputs?)
a kimenet már világos Smiley


fejegység hán ywattos hány ohmon ?

van beépítetthangváltója ? ( nemszokott Smiley , tehát ha a mélyádához azsélessávú jel megy (a mélyláda,erősítőn szokott lenni hangváltó, amit ilik beállítani ,hogy kifelé csak 1xx Hz ig küldjön a hangszóróra, de ezt fülre kell Smiley, onnan lehet továbbfűzni az új erősítőbe. hangfalkimenetet ne köss az erősítő bementére, mert lehet,hoyg kijön a füst, amivel működik Cheesy

szvsz, ha közel azonos teljesítményű az új erősítő mega fejegység, akkor ezek osztozzanak a közép/ magas hangszórókon.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
matchbox
« Hozzászólás #27793 Dátum: 2008 Május 14, 12:12:54 »

 Cool
Pünkösdi SZMB party - woodstockizás a kerti ülőgarnitúra mellett: vaterán 'turizott' lelakott biciklitartók felújítása és felszerelése.
 Kiss

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Május 14, 20:02:23 írta matchbox »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #27792 Dátum: 2008 Május 14, 12:12:01 »

picit OFF:  autó hifi kérdés

következő a helyzet :

Blaupunk céjdéjs fejegység, 4 hangszoró van rákötve közvetlenül + egy erősítő ami hajtja a mélyládát.
jól szól, de kéne egy picit több, a mélyládában még van rengeteg tartalék, de a hangszorók nem veszik fel vele a versenyt. szeretnék tyuningolni rajtuk.

van egy szabad erősítőm JBL GTS100
<beszúrt kép törölve>
Power output at 14.4V (20Hz – 20kHz):
2 x 35W 4 ohms (0.05% THD)
2 x 50W 2 ohms (0.08% THD)
1 x 100W 4 ohms bridged (0.08% THD)
S/N Ratio: 100dBA
Freq. Response: 10Hz ∼ 50kHz (+0,-1dB)
Freq. Response: 20Hz ∼ 20kHz (+0,-0.1dB)
Channel Separation: >65dB
Damping Factor: >200
Fuse: 20A

Kérdés:

Hogyan kössem be ???

a rádióból hátra jön egy pár RCA kábel ami a mély erősítőjének adja a jelet. (de azon csak a bumbum jön tapasztalatom szerint Tongue )

kössem le a hangszórokról a kábelt és azt dugjam ebbe bele ? az a jel jó neki?
melyik likba kössem ? (line in ? vagy speaker inputs?)
a kimenet már világos Smiley


a fejegységednek 4 RCA kimenete van húzz hátra még egy RCA-t...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #27791 Dátum: 2008 Május 14, 12:10:18 »

szerintem a fejegységed is van 35W, úgyhogy lehet, hogy adsz a kakinak egy pofot...

egyik fejegység sem tud 35W az csak mókusvakítás
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #27790 Dátum: 2008 Május 14, 12:01:38 »

kérdés: typ4 buszom csinálja a következőket: dugóba, vagy lassú - 1es 2esben haladáskor egy idő után elkezd elfogyni a szufla, a moci pörög de mintha nem lenne semmi ereje - legutóbb 1-esben nem bírt felmenni egy kis emelkedőn...ott erölködött de semmi, alig vánszorgott, aztán kiálltam a dugóból, elmentem kerülőutakra ahol lehetett hajtani és szép lassan visszatért az élet... ez mi lehet? gondolom nem gyertya mert akkor nem térne vissza az élet bele...meg most lett cserélve is...

ha a moci rendesen pörög, veszi a gázt, akkor nem hiszem, hogy ott lenne a hiba. valószínüleg a motor nem adja át az erőt (nyomaték) a hajtásnak (váltó) -> csúszik a kuplungod !

teszteld le : behúzod a kéziféket (és nyomod a féket) berakod egyesbe és elkezded felengedni a kuplungot és adsz egy kis gázt. ha álló helyzetben sebességben nem fullad le a motor és jár tovább, akkor az kuplung gond.

próbálj meg a kuplung bowden szárnyas anyáján állítani  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #27789 Dátum: 2008 Május 14, 11:58:36 »

szerintem a fejegységed is van 35W, úgyhogy lehet, hogy adsz a kakinak egy pofot...

juj, nagyon szóóóóóóól  Shocked

speaker inputs-ra bekötöttem azt ami eddig az egyik hangszóróba ment. speaker outputsra meg rányomtam 2db Orion HS-20-as hangfalat. hihetetlen nagy és szép hangja van  Cheesy

qwa jó  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #27788 Dátum: 2008 Május 14, 11:36:49 »

kérdés: typ4 buszom csinálja a következőket: dugóba, vagy lassú - 1es 2esben haladáskor egy idő után elkezd elfogyni a szufla, a moci pörög de mintha nem lenne semmi ereje - legutóbb 1-esben nem bírt felmenni egy kis emelkedőn...ott erölködött de semmi, alig vánszorgott, aztán kiálltam a dugóból, elmentem kerülőutakra ahol lehetett hajtani és szép lassan visszatért az élet... ez mi lehet? gondolom nem gyertya mert akkor nem térne vissza az élet bele...meg most lett cserélve is...

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #27787 Dátum: 2008 Május 14, 11:25:49 »

picit OFF:  autó hifi kérdés

Kérdés:

Hogyan kössem be ???

vagy speaker inputs?)


szerintem a fejegységed is van 35W, úgyhogy lehet, hogy adsz a kakinak egy pofot...

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #27786 Dátum: 2008 Május 14, 11:10:52 »

picit OFF:  autó hifi kérdés

következő a helyzet :

Blaupunk céjdéjs fejegység, 4 hangszoró van rákötve közvetlenül + egy erősítő ami hajtja a mélyládát.
jól szól, de kéne egy picit több, a mélyládában még van rengeteg tartalék, de a hangszorók nem veszik fel vele a versenyt. szeretnék tyuningolni rajtuk.

van egy szabad erősítőm JBL GTS100

Power output at 14.4V (20Hz – 20kHz):
2 x 35W 4 ohms (0.05% THD)
2 x 50W 2 ohms (0.08% THD)
1 x 100W 4 ohms bridged (0.08% THD)
S/N Ratio: 100dBA
Freq. Response: 10Hz ∼ 50kHz (+0,-1dB)
Freq. Response: 20Hz ∼ 20kHz (+0,-0.1dB)
Channel Separation: >65dB
Damping Factor: >200
Fuse: 20A

Kérdés:

Hogyan kössem be ???

a rádióból hátra jön egy pár RCA kábel ami a mély erősítőjének adja a jelet. (de azon csak a bumbum jön tapasztalatom szerint Tongue )

kössem le a hangszórokról a kábelt és azt dugjam ebbe bele ? az a jel jó neki?
melyik likba kössem ? (line in ? vagy speaker inputs?)
a kimenet már világos Smiley

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #27785 Dátum: 2008 Május 14, 07:32:14 »

dede, ha ügyi vagy és tudod merre kell állítani, de tényleg max4-6 sör, vagy egy üveg bor de tisztán.
Oszt' majd azt is jól felgyújtod, mint a sátrat... Grin  Grin Grin

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #27784 Dátum: 2008 Május 14, 07:04:36 »

Nyahhhhh...
Tegnap délután erős felindulásból megint letámadtam Öcsisajtot, "nem igaz, hogy nem akarsz MÚKODNI"...-re hajazó felkiáltással....
Kínomban ránéztem a megszakítóhézagra.... aztán úgy gondoltam, hogy talán jobb lenne a gyári 0,4 mm-re visszaállítani, mert az akkori kb 0,6-0,65 mm nem biztos, hogy jó neki.... Undecided
Nagy nehezen beállítottam... és jöhetett a próbaút... és láss csodát, ment, mint a doxaóra.... igaz, azért még volt egy kis finomállítás, mégegyszer, de óriásit javult.... megszűnt a nagy megtorpanás....
jajjjjj... erre már nem gondoltam, mert a megszakítócserekor állítólag beállítottuk...ezek szerint nem, vagy elállítódott... vagy nem tom, de most jobb...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27783 Dátum: 2008 Május 13, 23:55:08 »

Nekm az egy éves brazil kormánymű fosta össze magát... jobbra nehezen tekerfető, balra aránylag könnyen, és negyed fordulat holtjáték. Szép kis móka egy 100 km-es túra vele...
regényt lehetne írni, én amiből csak lehet németet veszek. Sokszor jobb egy agyon használt eredeti 40éves cucc mint egy új brazil.
vicc


                             GNX-967
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #27782 Dátum: 2008 Május 13, 23:50:37 »

Ha nem végig szakad fel akkor nem, nekem amikor beadta a váltóm a kulcsot, váltócserénél vettem észre hogy a kb fél éves BRAZIL!! bakom félig fel volt szakadva. Ezért csak németet vegyetek.
Nekm az egy éves brazil kormánymű fosta össze magát... jobbra nehezen tekerfető, balra aránylag könnyen, és negyed fordulat holtjáték. Szép kis móka egy 100 km-es túra vele...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27781 Dátum: 2008 Május 13, 23:47:25 »

Ha a váltótartóbak elszáll, akkor kívülről látszik, amint indulásnál a gázadáskor a kipuff furulyák felkoppannak a farokrészen (hatás-ellenhatás...). A váltón te is érzed. Sőt, már állóhelyben síma gázadásra megbillen a motor.
Szerintem nem az lesz. Nem lehet, hogy a futóműnél koppan ez-az? Lengéscsilapító, stabilizátorrúd... csak tippeltem...
Ha nem végig szakad fel akkor nem, nekem amikor beadta a váltóm a kulcsot, váltócserénél vettem észre hogy a kb fél éves BRAZIL!! bakom félig fel volt szakadva. Ezért csak németet vegyetek.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27780 Dátum: 2008 Május 13, 23:45:17 »

A váltótartó bak még nem volt cserélve mióta nálam van, mivel felújításkor jónak tűnt és azt javasolták anno hogy ha nem szükséges ne tegyek másikat. Mivel tudom biztosra hogy az?
Aknából spájszerrel megpróbálod a váltót elemelni az alváztól. A kuplung harang környékén, és nézed nem e távolodik el a gumi a lemeztől ( a bakon). Ezt eljátszod mind2 oldalon, meg az első bakot is ellenőrizd le a békesség kedvéért.


                             GNX-967
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #27779 Dátum: 2008 Május 13, 23:44:58 »

Ha a váltótartóbak elszáll, akkor kívülről látszik, amint indulásnál a gázadáskor a kipuff furulyák felkoppannak a farokrészen (hatás-ellenhatás...). A váltón te is érzed. Sőt, már állóhelyben síma gázadásra megbillen a motor.
Szerintem nem az lesz. Nem lehet, hogy a futóműnél koppan ez-az? Lengéscsilapító, stabilizátorrúd... csak tippeltem...

olyan mintha bizonyos fordulaton és bizonyos terhelésen jönne elő....pl emelkedőn felfelé is hallottam mikor meredekebb rész jött
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #27778 Dátum: 2008 Május 13, 23:43:03 »

A váltótartó bak még nem volt cserélve mióta nálam van, mivel felújításkor jónak tűnt és azt javasolták anno hogy ha nem szükséges ne tegyek másikat. Mivel tudom biztosra hogy az?
Ha a váltótartóbak elszáll, akkor kívülről látszik, amint indulásnál a gázadáskor a kipuff furulyák felkoppannak a farokrészen (hatás-ellenhatás...). A váltón te is érzed. Sőt, már állóhelyben síma gázadásra megbillen a motor.
Szerintem nem az lesz. Nem lehet, hogy a futóműnél koppan ez-az? Lengéscsilapító, stabilizátorrúd... csak tippeltem...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #27777 Dátum: 2008 Május 13, 23:34:17 »

váltó tartó bakok? Engem múltkor a fűtésnek a bakelitje szivatott meg, fellazult és alacsony fordulaton, főleg elinduláskor annyira rezgett hogy az egész hátfal rezonált nem is kicsit. És a hangja ennek is fémesen csattogó volt, legalább is belülről.

A váltótartó bak még nem volt cserélve mióta nálam van, mivel felújításkor jónak tűnt és azt javasolták anno hogy ha nem szükséges ne tegyek másikat. Mivel tudom biztosra hogy az?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #27776 Dátum: 2008 Május 13, 23:31:50 »

laikus: nekem ugy tünik, mintha a lendkerekedhez beesett volna valami tartócsavar a váltóházból. Enyémen voltak ilyen nyomok. Talán lehetséges is, mert a váltót anyás csavarok tartják, abbol egy anya okozhat esetleg ilyet. Vagy valami alkatrész a kuplung/lendkerék környékéröl...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27775 Dátum: 2008 Május 13, 23:29:49 »

nem jövök rá mi lehet a bogarammal....az a jelenség hogy valami ronda fémes csatogás jön hátulról olyankor mikor pl le kell lassítanom egy vasúti átjáró vagy valami egyéb miatt és visszaváltok majd meghúzatnám ...a kocsi gyorsul rendesen de olyan hang van mintha valami nekiverődne valaminek....de van amikor 100km en egyszer sem....kb 1000 km óta csinálja normálisan megy nincs rossz hangja stb, szerelő már összevissza nézte ment vele de akkor nem csinálta.....tanácstalan vagyok
váltó tartó bakok? Engem múltkor a fűtésnek a bakelitje szivatott meg, fellazult és alacsony fordulaton, főleg elinduláskor annyira rezgett hogy az egész hátfal rezonált nem is kicsit. És a hangja ennek is fémesen csattogó volt, legalább is belülről.


                             GNX-967
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #27774 Dátum: 2008 Május 13, 23:11:16 »

nem jövök rá mi lehet a bogarammal....az a jelenség hogy valami ronda fémes csatogás jön hátulról olyankor mikor pl le kell lassítanom egy vasúti átjáró vagy valami egyéb miatt és visszaváltok majd meghúzatnám ...a kocsi gyorsul rendesen de olyan hang van mintha valami nekiverődne valaminek....de van amikor 100km en egyszer sem....kb 1000 km óta csinálja normálisan megy nincs rossz hangja stb, szerelő már összevissza nézte ment vele de akkor nem csinálta.....tanácstalan vagyok
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27773 Dátum: 2008 Május 13, 21:56:50 »

dede, ha ügyi vagy és tudod merre kell állítani, de tényleg max4-6 sör, vagy egy üveg bor de tisztán.

egy kicsit mintha már távolodnánk a 2 sörtől.....

OFF-ot befejeztem



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #27772 Dátum: 2008 Május 13, 21:50:37 »

ááá, azért 4 perc alatt nincs meg :-)))


dede, ha ügyi vagy és tudod merre kell állítani, de tényleg max4-6 sör, vagy egy üveg bor de tisztán.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27771 Dátum: 2008 Május 13, 21:49:05 »

ja. Kb ennyi. 2 sörnyi idő... Roll Eyes

ááá, azért 4 perc alatt nincs meg :-)))




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #27770 Dátum: 2008 Május 13, 21:44:59 »

ja, ha hozzákalibrálod a karbit meg a gyújtást.
ja. Kb ennyi. 2 sörnyi idő... Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27769 Dátum: 2008 Május 13, 21:43:06 »

    Bio etanolos elvileg 100-as benyától a molnál(evo?) megy mint az állat.

ja, ha hozzákalibrálod a karbit meg a gyújtást.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #27768 Dátum: 2008 Május 13, 21:02:51 »

Nah a hortobagyi indulasunk tortenete ... tobben kertek, hogy legyen vmi kepriport.

Minden elismerésem!

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #27767 Dátum: 2008 Május 13, 19:38:15 »

Bioetanol 500km tapasztalatok:

tisztán semmiféle képen sem nyerő (karbi kalibrálás nélkül) elején nehezen veszi a gázt, de aztán megindul (elindulás nehézkes vele, gyakori a lefulladás, önindítő nélkül külön mese) ha egyszer már felvette a fordulatot, akkor már megy, de főleg lendületből kell autózni. emelkedőt nem szereti, rögtön vissza kell kapcsolni. higítva 30liter etanol +10 liter benya, már használható a vas, de nem hozza régi önmagát (a legendás ezerketes gyorsulós erőgép imidzs picit a múlt homályába burkolózik  Cool )
20liter etanol +20 liter benya kombóval szerintem simán el lehet járkálni. a hétvégi 500km-es távon 40litert szippantott magába. kb 8 literes fogyasztásm, sima benyával 6,5-7 liter lett volna hasonló tempóval. anyagilag nem lehet nagyot kaszálni, viszont a környezetet kevésbé terheli  Smiley
Én gondolkodok olyanban, hogy bioetanol-gáz üzeművé teszem a kocsim. Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #27766 Dátum: 2008 Május 13, 14:44:55 »

    Bio etanolos elvileg 100-as benyától a molnál(evo?) megy mint az állat.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #27765 Dátum: 2008 Május 13, 14:38:52 »

Bioetanol 500km tapasztalatok:

tisztán semmiféle képen sem nyerő (karbi kalibrálás nélkül) elején nehezen veszi a gázt, de aztán megindul (elindulás nehézkes vele, gyakori a lefulladás, önindítő nélkül külön mese) ha egyszer már felvette a fordulatot, akkor már megy, de főleg lendületből kell autózni. emelkedőt nem szereti, rögtön vissza kell kapcsolni. higítva 30liter etanol +10 liter benya, már használható a vas, de nem hozza régi önmagát (a legendás ezerketes gyorsulós erőgép imidzs picit a múlt homályába burkolózik  Cool )
20liter etanol +20 liter benya kombóval szerintem simán el lehet járkálni. a hétvégi 500km-es távon 40litert szippantott magába. kb 8 literes fogyasztásm, sima benyával 6,5-7 liter lett volna hasonló tempóval. anyagilag nem lehet nagyot kaszálni, viszont a környezetet kevésbé terheli  Smiley

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #27764 Dátum: 2008 Május 12, 22:50:06 »

Pííísz! Minden elismerésem a tiétek. Egy az asszony is munkálkodik, kettő én nemtom hol csináljátok, de kemények voltatok. Panelban parkolóban állás melett, én biza nem mertem volna neki sem kezdeni.

Bömös fórumon volt ilyen. Pali mindig mondta most hideg van, meg sötét. Senki sem értette mit kisfiúskodik állandóan. Aztán fél év után mutat egy képet hogy blokkot szed darabokra az utcán. Bázz mindenki ledöbbent.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Május 12, 23:09:25 írta tazoli »
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #27763 Dátum: 2008 Május 12, 22:48:05 »

Idézetet írta: Protheus link=topic=8.msg307633#msg307633
Hat ennyi, a kepek magukert beszelnek. :-)
[/quote
Gratulálok uram ez az igazi szmb!

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #27762 Dátum: 2008 Május 12, 22:36:11 »

Nah a hortobagyi indulasunk tortenete ... tobben kertek, hogy legyen vmi kepriport.


Hat ennyi, a kepek magukert beszelnek. :-)

autószerelős csajszi 

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #27761 Dátum: 2008 Május 12, 22:08:21 »

Hat ennyi, a kepek magukert beszelnek. :-)
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #27760 Dátum: 2008 Május 12, 22:03:42 »

Nah a hortobagyi indulasunk tortenete ... tobben kertek, hogy legyen vmi kepriport.

A leerkezesunk valoban kicsit kalandos volt, de en MENNI AKARTAM es ezert - bar a munkaimmal is haladni kellett - mindent megtettem. Tudvalevoleg az en kocsim meg darabokban volt es szerdan mar latszott, hogy csutortokon nem fogunk tudni elindulni, pedig elotte vegig ugy terveztem. Ugyhogy adtam maganak meg egy nap haladekot, az elemek a kocsirol meg le voltak szerelve es szerdan meg csiszolasztam a gittet.

Na de jojjon inkabb a teljes folyamat kepekben, ugy erdekesebb Cheesy (bocsi, hosszu lesz)

Utazik a leendo csomagterteto a BKVn... Volt aki szexualis segedeszkoznek nezte, aztan mikor elmondtam mi ez, akkor "jah tenyleg!" ... :-)
<beszúrt kép törölve>

Meg aprilis elejen kezdtem szetszedni (a datumbelyegzon latszik), majd' 1 honapig csiszolasztam az elemeket utana, napi 0-4 orat, ahogy idom engedte, de akkor is ejjel.
<beszúrt kép törölve>

Motorterteto es faroklemez/hatfal le, takarofolia fel (mint kiderult semmit nem er, ezen meg talan az eso is atesett, annyira vekonynak bizonyult), ezt aztan a szel eleg gyorsan eltuntette rola.
<beszúrt kép törölve>

A hotrodos kispajtas, ez a csomagterteto is lekerult rola, ezt is kezeles ala vettem.
<beszúrt kép törölve>

Ez mar a honap vege fele, mikor "belehuztam", szerdan begitteltem minden elemet a megfelo helyen, estere sikba csiszoltam es ahol meg igenyelt egy picit, oda megint tettem es szaradas utan ujbol csiszoltam. Ez szerda estere lett kesz, masnap akartam indulni Hortobagyra, ez latszott, hogy nem fog menni ... :-( Itt mar minden sikba csiszolva lathato:
<beszúrt kép törölve>

Minden elokeszitve a szorogitt fujasara, szerda este!
<beszúrt kép törölve>

Lefujva, szinten szerda este:
<beszúrt kép törölve>

Csutortokon mar rendkivul egeto volt egy munka leadasa, ezert egesz csutortok hajnalban es csutortok napkozben azon dolgoztam. A kocsinak csutortok este alltam neki megint, mikor a szorogittet kezdtuk csiszolni, a hatfalnal asszonypajtas is segitett, aztan a tobbinel mondtam, hogy majd inkabb csinalom en ... ;-)
<beszúrt kép törölve>

A becsiszolt csomagterteto "furdetese" (az osszes elem becsisszantasa pentek reggelre lett kesz, egesz ejjel tartott):
<beszúrt kép törölve>

Nah ekkor ma' nem aludtam par napja, jott a fujas, itt mar teljesen koma voltam es kapkodtam is. Az elso elemek elso 1-2 retege fujva:
<beszúrt kép törölve>

Csomiteto, felig keszen:
<beszúrt kép törölve>

Igy kell kek festekkel kromosra fujni! Cheesy
<beszúrt kép törölve>

Az osszes elem fujasa pentek delutan 1re lett kesz. Akkor agyba zuhantam, nem birtak felkelteni, delutan 4ig. (addig tobbszor probalkoztak, mindig 1 szot valaszoltam es horkoltam tovabb ... Smiley)

Pentek delutan/este - a higitotol - szornyu fejfajasok kozepette nekialltunk osszerakni a kocsit, a festek eleg jol megszaradt, lehetett vele dolgozni, mar nem nyomodott bele az ujjlenyomat.

Elkezdtuk osszerakni, latszik, hogy a nap mar megy lefele, szinte vizszintesen vilagit ...
<beszúrt kép törölve>

Itt mar felig fent a hatfal, az udvaron a kocsi korul korben a felszerelendo alkatreszek (motorterteto+rugo, hatso rendszamvill, rendszam, ket sarvedo, ket lokharito, ket elso lampa, ket index a lokosbe + egyeb aprosagok)
<beszúrt kép törölve>

Itt mar alakul, a Nap mar nem sut, mar eltunt a horizont mogott ...
<beszúrt kép törölve>

Vittem le hosszabbitokat, lampat, reflektort es folytattuk a szerelest egeszen ejfelig, amigkoris KESZ VOLT az auto es Qzmaval indulhattunk Hortobagyra ... :-)

Ezuton is koszonom mindenkinek a segitseget (typ117, Qzma, Asszonypajtas (Bobe), ocsem es a tobbiek akik elviseltek ez ido alatt, nem volt konnyu ... Wink) !

A festes alatti reszek szerintem nagyon jol sikerultek, minden passzol, szepek az ivek, minden teljesen sima. A festekszoro pisztolyt viszont fogalmam sincs, hogy hogyan kellett volna beallitani, ezert telefrocskoltem mindent festekkel ami persze sok helyen jol meg is folyt, nehol egymas mellett 5-6 hosszu festekcsepp is vegigszaladt az egyik sarvedon, annyi festek kerult ra. :-( De nem baj, en csinaltam es mar kaptam 1000 jotanacsot, hogy hogyan javithatom ki, ugyhogy biztos nem marad ilyen, de most mar nem kell majd kapkodnom vele.

Hat ennyi, a kepek magukert beszelnek. :-)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #27759 Dátum: 2008 Május 12, 21:59:48 »

Nah a hortobagyi indulasunk tortenete ... tobben kertek, hogy legyen vmi kepriport.

A leerkezesunk valoban kicsit kalandos volt, de en MENNI AKARTAM es ezert - bar a munkaimmal is haladni kellett - mindent megtettem. Tudvalevoleg az en kocsim meg darabokban volt es szerdan mar latszott, hogy csutortokon nem fogunk tudni elindulni, pedig elotte vegig ugy terveztem. Ugyhogy adtam maganak meg egy nap haladekot, az elemek a kocsirol meg le voltak szerelve es szerdan meg csiszolasztam a gittet.

Na de jojjon inkabb a teljes folyamat kepekben, ugy erdekesebb Cheesy (bocsi, hosszu lesz)

Utazik a leendo csomagterteto a BKVn... Volt aki szexualis segedeszkoznek nezte, aztan mikor elmondtam mi ez, akkor "jah tenyleg!" ... :-)


Meg aprilis elejen kezdtem szetszedni (a datumbelyegzon latszik), majd' 1 honapig csiszolasztam az elemeket utana, napi 0-4 orat, ahogy idom engedte, de akkor is ejjel.


Motorterteto es faroklemez/hatfal le, takarofolia fel (mint kiderult semmit nem er, ezen meg talan az eso is atesett, annyira vekonynak bizonyult), ezt aztan a szel eleg gyorsan eltuntette rola.


A hotrodos kispajtas, ez a csomagterteto is lekerult rola, ezt is kezeles ala vettem.


Ez mar a honap vege fele, mikor "belehuztam", szerdan begitteltem minden elemet a megfelo helyen, estere sikba csiszoltam es ahol meg igenyelt egy picit, oda megint tettem es szaradas utan ujbol csiszoltam. Ez szerda estere lett kesz, masnap akartam indulni Hortobagyra, ez latszott, hogy nem fog menni ... :-( Itt mar minden sikba csiszolva lathato:


Minden elokeszitve a szorogitt fujasara, szerda este!


Lefujva, szinten szerda este:


Csutortokon mar rendkivul egeto volt egy munka leadasa, ezert egesz csutortok hajnalban es csutortok napkozben azon dolgoztam. A kocsinak csutortok este alltam neki megint, mikor a szorogittet kezdtuk csiszolni, a hatfalnal asszonypajtas is segitett, aztan a tobbinel mondtam, hogy majd inkabb csinalom en ... ;-)


A becsiszolt csomagterteto "furdetese" (az osszes elem becsisszantasa pentek reggelre lett kesz, egesz ejjel tartott):


Nah ekkor ma' nem aludtam par napja, jott a fujas, itt mar teljesen koma voltam es kapkodtam is. Az elso elemek elso 1-2 retege fujva:


Csomiteto, felig keszen:


Igy kell kek festekkel kromosra fujni! Cheesy


Az osszes elem fujasa pentek delutan 1re lett kesz. Akkor agyba zuhantam, nem birtak felkelteni, delutan 4ig. (addig tobbszor probalkoztak, mindig 1 szot valaszoltam es horkoltam tovabb ... Smiley)

Pentek delutan/este - a higitotol - szornyu fejfajasok kozepette nekialltunk osszerakni a kocsit, a festek eleg jol megszaradt, lehetett vele dolgozni, mar nem nyomodott bele az ujjlenyomat.

Elkezdtuk osszerakni, latszik, hogy a nap mar megy lefele, szinte vizszintesen vilagit ...


Itt mar felig fent a hatfal, az udvaron a kocsi korul korben a felszerelendo alkatreszek (motorterteto+rugo, hatso rendszamvill, rendszam, ket sarvedo, ket lokharito, ket elso lampa, ket index a lokosbe + egyeb aprosagok)


Itt mar alakul, a Nap mar nem sut, mar eltunt a horizont mogott ...


Vittem le hosszabbitokat, lampat, reflektort es folytattuk a szerelest egeszen ejfelig, amigkoris KESZ VOLT az auto es Qzmaval indulhattunk Hortobagyra ... :-)

Ezuton is koszonom mindenkinek a segitseget (typ117, Qzma, Asszonypajtas (Bobe), ocsem es a tobbiek akik elviseltek ez ido alatt, nem volt konnyu ... Wink) !

A festes alatti reszek szerintem nagyon jol sikerultek, minden passzol, szepek az ivek, minden teljesen sima. A festekszoro pisztolyt viszont fogalmam sincs, hogy hogyan kellett volna beallitani, ezert telefrocskoltem mindent festekkel ami persze sok helyen jol meg is folyt, nehol egymas mellett 5-6 hosszu festekcsepp is vegigszaladt az egyik sarvedon, annyi festek kerult ra. :-( De nem baj, en csinaltam es mar kaptam 1000 jotanacsot, hogy hogyan javithatom ki, ugyhogy biztos nem marad ilyen, de most mar nem kell majd kapkodnom vele.

Hat ennyi, a kepek magukert beszelnek. :-)
« Utoljára szerkesztve: 2008 Május 12, 22:01:44 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27758 Dátum: 2008 Május 12, 21:08:50 »

szereztem egy jo váltot csak ninncs benne féltengely hogyan
kell összerakni?
valakinek valami jo javaslat hogyan kezdjem el
sikerült egyet összeraknom de amikor a féltengely csöveket elkezdtem meghuzni megszorult s nem mozog a féltengely fixen van ez gondolom nem jo, mi lehet a baj?

A gumiharang karimája alá való tömítésekkel kell hézagolni. Akkor jó ha se nem szoros, se nem lötyög.


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 1316 1317 1318 1319 1320 [1321] 1322 1323 1324 1325 1326 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.