www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 14:12:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1303 1304 1305 1306 1307 [1308] 1309 1310 1311 1312 1313 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14708718 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28331 Dátum: 2008 Június 03, 11:45:05 »

Ertem es koszonom.
De a gyuruk szeleinek illesztesenel nincs vmi kicsi res ? Elvileg azon elmegy a nyomas eleg gyorsan, nem? Vagy az tok normalis, az a problemas, mikor annal is gyorsabban szokik a levego ?

nem olyan gyorsan megy ott a lég elfele. (kivéve ha szarrá van kopva)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28330 Dátum: 2008 Június 03, 11:35:35 »

felnyomják sűrített levegővel a hengert, oszt figyelik, hogy mennyi idő alatt szalad ki belőle a nyomás.
ezt eljátsszák a dugattyú alsó-középső-felső állásában.
ez megmutatja pl., hogy ha a henger hordó alakúra van kopva.
Ertem es koszonom.
De a gyuruk szeleinek illesztesenel nincs vmi kicsi res ? Elvileg azon elmegy a nyomas eleg gyorsan, nem? Vagy az tok normalis, az a problemas, mikor annal is gyorsabban szokik a levego ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28329 Dátum: 2008 Június 03, 11:26:36 »

Mi az a vesztesegmeres ?

felnyomják sűrített levegővel a hengert, oszt figyelik, hogy mennyi idő alatt szalad ki belőle a nyomás.
ezt eljátsszák a dugattyú alsó-középső-felső állásában.
ez megmutatja pl., hogy ha a henger hordó alakúra van kopva.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #28328 Dátum: 2008 Június 03, 11:24:07 »

megpusztul - tegnap jöttem reggel fel melózni - a gép szépen hasított 90-100 körül a 100as úton, hangja és rendben volt, majd 35 perces dugó az m1-m7 végénél - próbáltam amennyire csak lehetett folyamatosan menni, azaz nem a szokásos megyek előre nagy gázzal 2 m-t majd megállok, hanem folyamatosan gurulni
mikor a Budaörsi úton végre lehetett menni akkor még rendesen ment a motor, este melo után mentem hazafelé és hallottam a hangján hogy vhogy máshogy szól, és közel sem olyan dinamikus mint előtte - erre a hangra a Megyó mondta legutóbb hogy a motor háromhengerezik - ebből következtettem arra hogy egy hengerem pihenőre ment
az alapjárat túl szegény? lehet, ehhez totál nem értek

Sajnos ilyen régi, valszeg kopott motoroknál, ez sajnos relatíve gyakran előforduló probléma, hogy beköp egy gyertyát. Talán nem is érdemes nagyon keresni az okát, ha amúgy tökéletesen működik a kocsi, és nem drasztikus a fogyasztása, jól megy. Átlagban ha évente 1-szer, 2-szer beköpi......betudhatod annak, hogy 30-40-50 éves autó, és kopott a motorja, meg amúgyis ez "bogárbetegség", mert szinte nincs olyan bogaras akivel ne fordult volna már elő, de nem is egyszer.... Cool
Nekem is időnként (eddig ezéven egyszer) beköpi a 4-es gyertyát, de van nálam tartalék gyertya, kicserélem, oszt megyek tovább. Öreg autót szerelni kell.... Wink Speciel az enyém már eléggé eszi az olajat, meg a kartergázcső is úgy kipufog, mintha kipufogó lenne, szóval kopott lehet némileg, de jól megy, nem babrálom Grin Amúgy nekem is "mindig" indulásnál köpi be, hidegen. Főleg ha véletlenül indítás előtt túl nagy hévvel nyomom meg a gázpedált, vagy netán kétszer is, megszívja magát ilyenkor gondolom, elázik a benzinbe a gyertya.
Szerintem nálad a dugózás nem is biztos, hogy szerepett játszott benne. Nekem "mindig" váratlanul köpi be, de mint mondtam mindig hidegindításnál, tehát sohasem menet közben. Akárcsak neked...

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #28327 Dátum: 2008 Június 03, 11:22:50 »

Ezzel kapcsolatban van egy erdekes tortenetem es furcsa tapasztalatom. A haromkettesemen kiprobaltam ezt, mert billegett kicsit a motor (meggurnyadtak a bakok). Lehuztam az egyes henger kabelet, nincs valtozas. Mondom megvan, ez szarakodik velem! Visszadugtam, semmi valtozas. Lehuztam a kettes kabelet, semmi valtozas! Visszadugom, semmi valtozas. Mondom akkor lehet, h ket hengerem halt le, fasza. Igen am, de a masik ket kabel lehuzasa utan sem volt valtozas! :-D Azota sem tudom, hogy akkor most mi van, de szo szerint jot kacagtam, hogy ilyen nincs! :-D
Be volt indítva?  Evil

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28326 Dátum: 2008 Június 03, 11:20:09 »

Még egy tipp: az elosztóról húzgáld le egyesével a kábeleket. Amelyiknél nem véáltozik a motor járása (nálad a 3. hengert kell figyelni), az nem is megy.
Ezzel kapcsolatban van egy erdekes tortenetem es furcsa tapasztalatom. A haromkettesemen kiprobaltam ezt, mert billegett kicsit a motor (meggurnyadtak a bakok). Lehuztam az egyes henger kabelet, nincs valtozas. Mondom megvan, ez szarakodik velem! Visszadugtam, semmi valtozas. Lehuztam a kettes kabelet, semmi valtozas! Visszadugom, semmi valtozas. Mondom akkor lehet, h ket hengerem halt le, fasza. Igen am, de a masik ket kabel lehuzasa utan sem volt valtozas! :-D Azota sem tudom, hogy akkor most mi van, de szo szerint jot kacagtam, hogy ilyen nincs! :-D


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #28325 Dátum: 2008 Június 03, 11:16:09 »

Hátsó nem nagyon megy tönkre, egyébként olyanok, mint pl. a Lada csapágyak, talán 6309 a számuk (Váciak oldalán fent van).
Nem. Elülsők kúposak, hátsók ha jól tudom/emlékszem sima csapágyak. Méretet nem tudom, lesznek okosabbak nálam itt... Embarrassed
Szóval az a baj, hogy kb 60-nál előjön egy hangos zúgás, de inkább hátulról hallom. Váltó is lehet? Ha kinyomom a kupkungot akkor is...

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28324 Dátum: 2008 Június 03, 11:03:33 »

Próbáld meg ilyen esetben megnézni, megszagolni a kipugázt, milyen, alapjáratban hogyan pörög fel, esetleg ilyenkor leállítani és kivenni azt a gyertyát... Lehet szimpla túldusulás is, sőt fals levegő is pl. egy melegben vetemedő leömlőnél, mittomén. Sok oka lehet, ennyiből itt senki nem mondja meg szerintem a tutit, csak legfeljebb több tippet adunk.
Takarólemezek megvannak a motoron? Nagyon úgy hangzik, mint ami nem örül a melegben dugózásnak.
Még egy tipp: az elosztóról húzgáld le egyesével a kábeleket. Amelyiknél nem véáltozik a motor járása (nálad a 3. hengert kell figyelni), az nem is megy.
Ha a szívócső fűtés nem megy, akkor szokott ilyet, bár hideg mocinál.
Még egy tipp: nekem ha nem ment egy henger (szívócső fűtés volt szar), akkor az adott henger kábelét lehúztam az elosztóról, és próbáltam ívet húzatni az elosztóról. Ilyenkor lqassan beindult az a henger is, egyre rövidebb ívet húzatva végül visszadughattam a kábelt.

Neked inkább melegedéssel függ össze a gond. Szerintem egy komplett kábel/pipa csere lehet, hogy megjavítja...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #28323 Dátum: 2008 Június 03, 10:56:07 »

megpusztul - tegnap jöttem reggel fel melózni - a gép szépen hasított 90-100 körül a 100as úton, hangja és rendben volt, majd 35 perces dugó az m1-m7 végénél - próbáltam amennyire csak lehetett folyamatosan menni, azaz nem a szokásos megyek előre nagy gázzal 2 m-t majd megállok, hanem folyamatosan gurulni
mikor a Budaörsi úton végre lehetett menni akkor még rendesen ment a motor, este melo után mentem hazafelé és hallottam a hangján hogy vhogy máshogy szól, és közel sem olyan dinamikus mint előtte - erre a hangra a Megyó mondta legutóbb hogy a motor háromhengerezik - ebből következtettem arra hogy egy hengerem pihenőre ment
az alapjárat túl szegény? lehet, ehhez totál nem értek

Próbáld meg ilyen esetben megnézni, megszagolni a kipugázt, milyen, alapjáratban hogyan pörög fel, esetleg ilyenkor leállítani és kivenni azt a gyertyát... Lehet szimpla túldusulás is, sőt fals levegő is pl. egy melegben vetemedő leömlőnél, mittomén. Sok oka lehet, ennyiből itt senki nem mondja meg szerintem a tutit, csak legfeljebb több tippet adunk.
Takarólemezek megvannak a motoron? Nagyon úgy hangzik, mint ami nem örül a melegben dugózásnak.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #28322 Dátum: 2008 Június 03, 10:52:58 »

Nem. Elülsők kúposak, hátsók ha jól tudom/emlékszem sima csapágyak. Méretet nem tudom, lesznek okosabbak nálam itt... Embarrassed

Hátsó nem nagyon megy tönkre, egyébként olyanok, mint pl. a Lada csapágyak, talán 6309 a számuk (Váciak oldalán fent van).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28321 Dátum: 2008 Június 03, 10:37:58 »

És a csapágyak egyformák?
Nem. Elülsők kúposak, hátsók ha jól tudom/emlékszem sima csapágyak. Méretet nem tudom, lesznek okosabbak nálam itt... Embarrassed

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #28320 Dátum: 2008 Június 03, 10:33:53 »

Definiáld, mi az hogy megpusztul.
Egyébként nem lehet, hogy szegény kicsit az alapjárat, és dugóban annyira felmelegszik a motor, hogy a szegény keverékkel már gyújtási határon túlra kerül a leggyengébb henger? Utána normálisan használva nem indul be?

megpusztul - tegnap jöttem reggel fel melózni - a gép szépen hasított 90-100 körül a 100as úton, hangja és rendben volt, majd 35 perces dugó az m1-m7 végénél - próbáltam amennyire csak lehetett folyamatosan menni, azaz nem a szokásos megyek előre nagy gázzal 2 m-t majd megállok, hanem folyamatosan gurulni
mikor a Budaörsi úton végre lehetett menni akkor még rendesen ment a motor, este melo után mentem hazafelé és hallottam a hangján hogy vhogy máshogy szól, és közel sem olyan dinamikus mint előtte - erre a hangra a Megyó mondta legutóbb hogy a motor háromhengerezik - ebből következtettem arra hogy egy hengerem pihenőre ment
az alapjárat túl szegény? lehet, ehhez totál nem értek

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #28319 Dátum: 2008 Június 03, 10:26:21 »

a gyertya mikor megpusztul - nem fekete, ennyit láttam az én szemeimmel, és nem olajat kap,
kompressziót mért a Szabó Miki és teljesen rendben volt

Definiáld, mi az hogy megpusztul.
Egyébként nem lehet, hogy szegény kicsit az alapjárat, és dugóban annyira felmelegszik a motor, hogy a szegény keverékkel már gyújtási határon túlra kerül a leggyengébb henger? Utána normálisan használva nem indul be?
Egy gyertya iszonyúan sokat kibír, a mai gyertyáknál már simán nem a gyertya hibája a legtöbb üzemzavar, amit neki tulajdonítanak (itt a fórumon is rendszeresen kiderül, hogy a mindenre jó orvosság, a gyertya cseréje szart sem ért, mert nem a hiba oka volt, csak legfeljebb elszenvedője...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #28318 Dátum: 2008 Június 03, 10:22:40 »

Szerintetek mitől lehet, hogy néha nem tudom kettesbe tenni az autót? 15-20 alkalmanként: indulok egyes, majd kettest nem veszi, visszarakom egyesbe, kicsit kihuzatom és utána beveszi. Visszaváltásnál nem szokott gond lenni. Van valakinek ötlete?

Rudazat lesz, ha szinkron, akkor recsegne, illetve pont visszaváltásnál lenne gond. Nálam is van néha, kicsit jobban játszani kell a váltórúddal, hogy betaláljak, majd rá kell nézni.
Ha más nem, szerelőd meg tudja oldani, ne aggódj, nem kell mindjárt fogaskeréktörést vizionálni, a bogár váltója kategóriájában nagyon jó: pontos, finom és rendkívül robosztus. Szerintem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #28317 Dátum: 2008 Június 03, 10:09:45 »

a gyertya mikor megpusztul - nem fekete, ennyit láttam az én szemeimmel, és nem olajat kap,
kompressziót mért a Szabó Miki és teljesen rendben volt

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28316 Dátum: 2008 Június 03, 10:01:18 »

kéne egy kompresszió és egy veszteségmérés.
Mi az a vesztesegmeres ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28315 Dátum: 2008 Június 03, 09:55:13 »

amikor a gyertya megpusztul, hogy néz ki?

valamikor írta, hogy szép fekete.

kéne egy kompresszió és egy veszteségmérés.
abból lehetne tovább következtetni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28314 Dátum: 2008 Június 03, 09:43:21 »

amikor a gyertya megpusztul, hogy néz ki?
Hat nem szep latvany!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #28313 Dátum: 2008 Június 03, 09:33:41 »

Elülsőket nem olyan gáz. Hátsóknál a koronásanya lelazítása, meg a végén a visszahúzása a nagy meló.
(Krova+ 1 m-es erőkar...)
És a csapágyak egyformák?

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #28312 Dátum: 2008 Június 03, 09:33:06 »

hát ja, én is ezt mondtam neki, azt mondta hogy amit a motor szétbontása nélkül meg lehet vizsálni azt megtette, és az mind rendben volt.
gondolom ezt az előmelegítő csöves dolgot csak megnézte...de ha elmondjátok hol keressem akkor magam is megskubizom

ne keresd sehol, a typ4-esen nincs ilyesmi

amikor a gyertya megpusztul, hogy néz ki?
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #28311 Dátum: 2008 Június 03, 09:20:06 »

ez így elég érdekes  Grin
hát ja, én is ezt mondtam neki, azt mondta hogy amit a motor szétbontása nélkül meg lehet vizsálni azt megtette, és az mind rendben volt.
gondolom ezt az előmelegítő csöves dolgot csak megnézte...de ha elmondjátok hol keressem akkor magam is megskubizom

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28310 Dátum: 2008 Június 03, 09:09:55 »

És cserélni kell? Nagy meló?
Elülsőket nem olyan gáz. Hátsóknál a koronásanya lelazítása, meg a végén a visszahúzása a nagy meló.
(Krova+ 1 m-es erőkar...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #28309 Dátum: 2008 Június 03, 09:08:27 »

Szvsz felemeled, és megforgatod a kerekeket. Lehet hallani.

G.
Amelyik legjobban lötyög...
Ja, a lyukas helyett van egy "aránylag szép" állapotú dísztárcsád, nálam.

És cserélni kell? Nagy meló?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #28308 Dátum: 2008 Június 03, 08:59:01 »

szépjónapot
problémám: typ 4 motoros buszocskám egyik hengere állandóan behal, most ette meg a 4ik gyertyát, cseréltünk már olajat, gyertyakábelt... Szabó Miki szerint a motor is teljesen rendben...
ez így elég érdekes  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28307 Dátum: 2008 Június 03, 08:49:02 »

szépjónapot
problémám: typ 4 motoros buszocskám egyik hengere állandóan behal, most ette meg a 4ik gyertyát, cseréltünk már olajat, gyertyakábelt... Szabó Miki szerint a motor is teljesen rendben...és azt mondta hogy amit őt tudott azt nagyjából megcsinált rajta, mikor elhozom tőle mindig megy szépen kb 300-400 km-t azt utána elszáll egy henger - a 4ből 3 esetben hosszasabb dugóban ácsorgást követően, de volt egy eset a nélkül is...

ötletek? esetleg vki járt már így?

Olyan van ezen a motoron, hogy előmelegítő cső? A karbitól a hengerekig futó torok szívócső fűtése ha nincs rendben, akkor ezt produkálja egy Typ1 motor.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 03, 08:59:55 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #28306 Dátum: 2008 Június 03, 08:46:10 »

szépjónapot
problémám: typ 4 motoros buszocskám egyik hengere állandóan behal, most ette meg a 4ik gyertyát, cseréltünk már olajat, gyertyakábelt... Szabó Miki szerint a motor is teljesen rendben...és azt mondta hogy amit őt tudott azt nagyjából megcsinált rajta, mikor elhozom tőle mindig megy szépen kb 300-400 km-t azt utána elszáll egy henger - a 4ből 3 esetben hosszasabb dugóban ácsorgást követően, de volt egy eset a nélkül is...

ötletek? esetleg vki járt már így?

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #28305 Dátum: 2008 Június 03, 08:41:22 »

Amelyik legjobban lötyög...
Ja, a lyukas helyett van egy "aránylag szép" állapotú dísztárcsád, nálam.
Nyíregyi talira hozhatod. Majd megbeszéljük. Wink

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28304 Dátum: 2008 Június 03, 08:40:34 »

Szerintetek mitől lehet, hogy néha nem tudom kettesbe tenni az autót? 15-20 alkalmanként: indulok egyes, majd kettest nem veszi, visszarakom egyesbe, kicsit kihuzatom és utána beveszi. Visszaváltásnál nem szokott gond lenni. Van valakinek ötlete?
Nekem is nehezen veszi a kettest néha.
Én dupla kupplunggal rakom vissza:
kuplung, hármasból üresbe, kuplung felenged, gázfröccs, kupplung be, kettes. Gond és reccsenés nélkül... Ha megszokod, ez kb. 1-2 másodperces művelet.
Valószínűleg a 2. fokozatod szinkrongyűrűje már nem oké.
Szerintem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #28303 Dátum: 2008 Június 03, 08:33:20 »

2-esből 1-be visszarakod miközben mész?

ha nagyon lelassítok, (2esben alpjárat környéke, avyg alatta) én is vissazteszem, bármiylen autón. (egyesek inkább belekuplungolnak a  2esbe...én nem  Evil Grin)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28302 Dátum: 2008 Június 03, 08:28:44 »

Hogy lehet megállapítani, hogy melyik kerékcsapágy zúg??
Amelyik legjobban lötyög...
Ja, a lyukas helyett van egy "aránylag szép" állapotú dísztárcsád, nálam.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #28301 Dátum: 2008 Június 03, 08:28:12 »

Hogy lehet megállapítani, hogy melyik kerékcsapágy zúg??

Szvsz felemeled, és megforgatod a kerekeket. Lehet hallani.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #28300 Dátum: 2008 Június 03, 08:20:48 »

Hogy lehet megállapítani, hogy melyik kerékcsapágy zúg??

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #28299 Dátum: 2008 Június 03, 07:20:28 »

Helyesen: kemenyebb, azaz nagy viszkozitasu.
Ja, kevertem, köszönöm a kiigazítást!

Bácsi Győző
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28298 Dátum: 2008 Június 03, 07:18:19 »

Keményebb, azaz alacsony viszkozitású.
Helyesen: kemenyebb, azaz nagy viszkozitasu.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28297 Dátum: 2008 Június 03, 07:11:52 »

Keményebb...
akkor szó szerint combosabb...délután mgnézem mit látok, mint lelkes amatör, hátha kiderítek valamit.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #28296 Dátum: 2008 Június 03, 07:04:02 »

Milyen a combosabb olaj?
Keményebb, azaz alacsony viszkozitású. Az MZ-mbe egyszer gőzhengerolajat tettem, nem hallottam, jár-e a motor, igaz, az utca végéig mellette lehetett csak menni, mert az erő az olaj megtörésére ment el... a legkeményebb megoldás /öreg szaki tanácsai című opusz/ váltóólaj, bele némi gépzsír, érdekes kenőképes zselé keveredik belőle...

Bácsi Győző
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28295 Dátum: 2008 Június 03, 07:03:35 »

Bittymakkot kérdeztétek tapasztalt-e ilyet?
azt hiszem nekem is volt már ilyen néha, de én egyesbe nem tudtam mindig betenni. de nálam nem jellemző
igen, nála is előfordult, Ő is a rudazatot javasolta, hogy nézzük meg. Aztán mikor elhoztuk egyáltalán nem vacakolt. Most hétvégén kezdte újra, tegnap meg rossz napja volt, ezért gondoltam feldobom a problémát.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #28294 Dátum: 2008 Június 02, 22:13:24 »

Nem veszi be, nagyon erőltetni nem akarom. Semmilyen kisérőhang nincs. Amúgy pedig óramű, szépen megy.
Bittymakkot kérdeztétek tapasztalt-e ilyet?
azt hiszem nekem is volt már ilyen néha, de én egyesbe nem tudtam mindig betenni. de nálam nem jellemző
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28293 Dátum: 2008 Június 02, 22:10:17 »

nem veszi be a kettest, vagy bevenné, de recseg és azért nem?
Nem veszi be, nagyon erőltetni nem akarom. Semmilyen kisérőhang nincs. Amúgy pedig óramű, szépen megy.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #28292 Dátum: 2008 Június 02, 21:58:34 »

Szerintetek mitől lehet, hogy néha nem tudom kettesbe tenni az autót? 15-20 alkalmanként: indulok egyes, majd kettest nem veszi, visszarakom egyesbe, kicsit kihuzatom és utána beveszi. Visszaváltásnál nem szokott gond lenni. Van valakinek ötlete?
nem veszi be a kettest, vagy bevenné, de recseg és azért nem?
nem mintha igazán értenék hozzá, de a többiek szokták a rudazat ellenőrzését javasolni, hátha az a baj. a hátsó ülés alatt középen a kis nyílás alatt van egy toldása a rudazatnak, azt nézzétek meg ott nincs-e valami láthatóan nem odavaló, vagy nem kezd-e ott szétmenni valami?
ha a váltóbotot is kiszednéd, jól nézd meg az alatta lévő asszimetrikus vasdarabot, mert több féle képpen lehet visszatenni...
Oldalak: 1 ... 1303 1304 1305 1306 1307 [1308] 1309 1310 1311 1312 1313 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.