www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 23, 23:41:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1268 1269 1270 1271 1272 [1273] 1274 1275 1276 1277 1278 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14667539 alkalommal)
Nem elérhető suki
Hozzászólások: 675


20/4848-392

« Hozzászólás #29731 Dátum: 2008 Július 21, 12:12:32 »

köszike Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #29730 Dátum: 2008 Július 21, 10:26:25 »

hogy lehet,a profilómba képet berakni,csak azért kérdezem hogy nehogy elroncsak valamit Huh
ebben a topikban maradjuk a bogi szerelésnél. válaszoltam a szóljatok idébe
Nem elérhető suki
Hozzászólások: 675


20/4848-392

« Hozzászólás #29729 Dátum: 2008 Július 21, 10:22:17 »

hogy lehet,a profilómba képet berakni,csak azért kérdezem hogy nehogy elroncsak valamit Huh
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #29728 Dátum: 2008 Július 20, 22:02:41 »

Juj, félek, hogy ezt így nem fogom tunni összerakni... Neked nehezen ment? Honnan tudtad, hogy mi hova jön?
6. és múszaki érzék... Tongue
Szőke nőknek nem ajánlom... Cool
(Elnézést a bogár indexkapcsolót már összerakott szőkéktől...) Embarrassed

Robpanzer
« Hozzászólás #29727 Dátum: 2008 Július 20, 22:00:09 »

Huhhh...
Nem tudom. De valahol a rugó-golyó-csúszka háromszögben.

Juj, félek, hogy ezt így nem fogom tunni összerakni... Neked nehezen ment? Honnan tudtad, hogy mi hova jön?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #29726 Dátum: 2008 Július 20, 21:17:33 »

és az a alu vagy milyen lapocska, az hova jön?
Huhhh...
Nem tudom. De valahol a rugó-golyó-csúszka háromszögben.

Robpanzer
« Hozzászólás #29725 Dátum: 2008 Július 20, 21:15:54 »

Nincs képem. Nekem is eltört egyszer a golyót szorító rugó és szétszedtem.



A csúszka középen-tartására szolgálnak, tehát a két végére, ha jól emlékszem rá...

--> [    +    ] <--

Érintkező oldalnézet:
__________            Ez a műanyag   
  I          I               Rugók
I V         V I     Réz csúszka


Majd megrajzolom egyszer autocad-ben. A Paint meg Rnie keze alatt kezes...
   

és az a alu vagy milyen lapocska, az hova jön?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #29724 Dátum: 2008 Július 20, 20:44:57 »

Azokat a kis rugókat hova kell tenni, amik a csúszkát nyomják vissza?
Nincs képem. Nekem is eltört egyszer a golyót szorító rugó és szétszedtem.



A csúszka középen-tartására szolgálnak, tehát a két végére, ha jól emlékszem rá...

--> [    +    ] <--

Érintkező oldalnézet:
__________            Ez a műanyag   
  I          I               Rugók
I V         V I     Réz csúszka


Majd megrajzolom egyszer autocad-ben. A Paint meg Rnie keze alatt kezes...
   

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 20, 21:00:40 írta Zoli »

Robpanzer
« Hozzászólás #29723 Dátum: 2008 Július 20, 20:39:17 »

A kis rugók szorítják rá a réz lapocskát az érintkezőkre. Az íves műanyagba -amit mozgat a kar- kell beletenni alulról. Illetve kis rugók nyomják  a helyére az index visszakapcsolásáért felelős műanyag csúszkát. Lerajzolni nem könnyű...

Azokat a kis rugókat hova kell tenni, amik a csúszkát nyomják vissza?
Robpanzer
« Hozzászólás #29722 Dátum: 2008 Július 20, 20:37:23 »

A kis rugók szorítják rá a réz lapocskát az érintkezőkre. Az íves műanyagba -amit mozgat a kar- kell beletenni alulról. Illetve kis rugók nyomják  a helyére az index visszakapcsolásáért felelős műanyag csúszkát. Lerajzolni nem könnyű...

Vagy vmilyen kép esetleg?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #29721 Dátum: 2008 Július 20, 20:35:37 »

Sziasztok!
Légyszi segítsetek. Az történt, hogy ma nekiálltam +csinálni az indexkapcsolómat, mert nem húzta vissza  a kart. Az volt a probléma, hogy az a kis bizbasz, amin a rugó volt, az el volt törve, és se rugó, se bizbasz nem volt jó. Sikerült szereznem Sparkafernek hála ilyen kis bizbaszokat. Ma szét is szedtem, és faszán szétugrott az egész. Kijött a szerkezetból 3, vagy négy kis ultrapicinyke rugó, két réz fémlapocska, és egy másik fémlap. És most a nemiszervem sem tudja, hogy hogy áll össze a rencer... esetleg valaki ki tudna segíteni egy rajzzal, vagy tanáccsal, hogy most merre tovább? Mert a könyvekben is ezt az indexes cuccot egy egységnek mutatják, és nem alkatrészenként. Köszönöm előre is a segítséget.

Ui. A motornál viszont van alapjáratom végre, és müxik az eletronyikus gyújtás is Grin

A kis rugók szorítják rá a réz lapocskát az érintkezőkre. Az íves műanyagba -amit mozgat a kar- kell beletenni alulról. Illetve kis rugók nyomják  a helyére az index visszakapcsolásáért felelős műanyag csúszkát. Lerajzolni nem könnyű...

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #29720 Dátum: 2008 Július 20, 20:01:17 »

Sziasztok!
Légyszi segítsetek. Az történt, hogy ma nekiálltam +csinálni az indexkapcsolómat, mert nem húzta vissza  a kart. Az volt a probléma, hogy az a kis bizbasz, amin a rugó volt, az el volt törve, és se rugó, se bizbasz nem volt jó. Sikerült szereznem Sparkafernek hála ilyen kis bizbaszokat. Ma szét is szedtem, és faszán szétugrott az egész. Kijött a szerkezetból 3, vagy négy kis ultrapicinyke rugó, két réz fémlapocska, és egy másik fémlap. És most a nemiszervem sem tudja, hogy hogy áll össze a rencer... esetleg valaki ki tudna segíteni egy rajzzal, vagy tanáccsal, hogy most merre tovább? Mert a könyvekben is ezt az indexes cuccot egy egységnek mutatják, és nem alkatrészenként. Köszönöm előre is a segítséget.

Ui. A motornál viszont van alapjáratom végre, és müxik az eletronyikus gyújtás is Grin
mintha Melák írta volna nemrég hogy szétszedett és összerakott egy indexkapcsolót? (de lehet hogy keverek valamit..) próbáld tőle megkérdezni
Robpanzer
« Hozzászólás #29719 Dátum: 2008 Július 20, 19:29:10 »

Sziasztok!
Légyszi segítsetek. Az történt, hogy ma nekiálltam +csinálni az indexkapcsolómat, mert nem húzta vissza  a kart. Az volt a probléma, hogy az a kis bizbasz, amin a rugó volt, az el volt törve, és se rugó, se bizbasz nem volt jó. Sikerült szereznem Sparkafernek hála ilyen kis bizbaszokat. Ma szét is szedtem, és faszán szétugrott az egész. Kijött a szerkezetból 3, vagy négy kis ultrapicinyke rugó, két réz fémlapocska, és egy másik fémlap. És most a nemiszervem sem tudja, hogy hogy áll össze a rencer... esetleg valaki ki tudna segíteni egy rajzzal, vagy tanáccsal, hogy most merre tovább? Mert a könyvekben is ezt az indexes cuccot egy egységnek mutatják, és nem alkatrészenként. Köszönöm előre is a segítséget.

Ui. A motornál viszont van alapjáratom végre, és müxik az eletronyikus gyújtás is Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #29718 Dátum: 2008 Július 20, 17:54:58 »

nem parafa van benne, hanem bakelit, de ne olyan csúszásra gondoljatok, hogy nem megy normálisan, csak amikor kikurom a kuplungot melegen nem kaparel
akkor ne kúrd ki
30 éves vagy mi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #29717 Dátum: 2008 Július 20, 17:43:21 »

Szar a parafa benne, Pannóniások is ezzel szoktak szívni.

nem parafa van benne, hanem bakelit, de ne olyan csúszásra gondoljatok, hogy nem megy normálisan, csak amikor kikurom a kuplungot melegen nem kaparel
Elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #29716 Dátum: 2008 Július 20, 17:12:04 »

Akkor az olajban lehet a hiba, vszínűleg ahogy felmelegszik vékony lesz és a kuplunglamellák elcsúsunak az olajfilmen. Tegyél bele sűrűbb olajat, (vagy fűrészport Evil  Grin.)
Szar a parafa benne, Pannóniások is ezzel szoktak szívni.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29715 Dátum: 2008 Július 20, 15:03:40 »

az azt jelenti hogy tárcsa+szerkezet
és ha már kint van a moci akkor főtengelyszimering is....úgyebár
köszi
jes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #29714 Dátum: 2008 Július 20, 15:02:59 »

Akkor az olajban lehet a hiba, vszínűleg ahogy felmelegszik vékony lesz és a kuplunglamellák elcsúsunak az olajfilmen. Tegyél bele sűrűbb olajat, (vagy fűrészport Evil  Grin.)
botond van benne, de nagyon megy egy komárhoz képest  Azn
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29713 Dátum: 2008 Július 20, 12:58:06 »

nekem az egyik komárom is ilyen  Grin
Akkor az olajban lehet a hiba, vszínűleg ahogy felmelegszik vékony lesz és a kuplunglamellák elcsúsunak az olajfilmen. Tegyél bele sűrűbb olajat, (vagy fűrészport Evil  Grin.)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #29712 Dátum: 2008 Július 20, 12:29:43 »

nekem az egyik komárom is ilyen  Grin

a nagy power  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #29711 Dátum: 2008 Július 20, 10:49:53 »

ha melegen csinálja csak akkor inkább szerkezet!
az azt jelenti hogy tárcsa+szerkezet
és ha már kint van a moci akkor főtengelyszimering is....úgyebár
köszi

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29710 Dátum: 2008 Július 20, 10:43:43 »

mi van akkor ha melegen azaz egy jó pár kilométer megtétele után csúszik a kuplung???
egy kicsit csöpög sajna az olaj a kuplungház felöl...gondolom a szimering cserés...de ennyire...
kisköre után volt olyan mikor kuplung pedál fel enged ,akkor egy kis rántás, de utánna huzott és nem csuszott.....
tegnap viszont amikor 3.ba rakom és nagyobb gázt adok akkor rendesen megcsúszik a... Undecided
kuplugtárcsa is cserés lesz?
tapasztalat valakinek e téren?


ha melegen csinálja csak akkor inkább szerkezet!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #29709 Dátum: 2008 Július 20, 10:19:14 »

nekem az egyik komárom is ilyen  Grin
köszönjük MSE...... Grin Grin Grin

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #29708 Dátum: 2008 Július 20, 10:18:01 »

mi van akkor ha melegen azaz egy jó pár kilométer megtétele után csúszik a kuplung???

nekem az egyik komárom is ilyen  Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #29707 Dátum: 2008 Július 20, 10:14:17 »

mi van akkor ha melegen azaz egy jó pár kilométer megtétele után csúszik a kuplung???
egy kicsit csöpög sajna az olaj a kuplungház felöl...gondolom a szimering cserés...de ennyire...
kisköre után volt olyan mikor kuplung pedál fel enged ,akkor egy kis rántás, de utánna huzott és nem csuszott.....
tegnap viszont amikor 3.ba rakom és nagyobb gázt adok akkor rendesen megcsúszik a... Undecided
kuplugtárcsa is cserés lesz?
tapasztalat valakinek e téren?


Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #29706 Dátum: 2008 Július 20, 10:03:08 »

Ha már ilyen furcsaságok felmerültek, akkor ehhez mit szóltok?

Hát igen!Elég érdekes!Az egész olyan furi!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #29705 Dátum: 2008 Július 20, 09:56:01 »

láttam egy régi kb 95ös Sceneben ilyet ahogy készül....egyrészt elég ocsmány lett a végeredmény, másrészt meg szanaszét kellet vágni a bódét és szobrászkodni, hogy elférjen az első futómű, meg ugye új csomagtetőt szobrászkodni stb.
Ez a Scene nekem is megvan valahol!Rémlett a dolog.Majd ma előkeresem,megnézem!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29704 Dátum: 2008 Július 20, 03:47:44 »

Még pár kép:


afrikai nem?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29703 Dátum: 2008 Július 20, 03:46:29 »

Bennem is !Ezért kérdezem!!

láttam egy régi kb 95ös Sceneben ilyet ahogy készül....egyrészt elég ocsmány lett a végeredmény, másrészt meg szanaszét kellet vágni a bódét és szobrászkodni, hogy elférjen az első futómű, meg ugye új csomagtetőt szobrászkodni stb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #29702 Dátum: 2008 Július 20, 01:29:18 »

Csak az alváz az 1303!!!Felül az egész minden cserélve,hozzáalakítva!Vagyis a bódé is kisablakos!!
A napóleon kalaptól előre lecseréled az alvázfejet torziósra,és szerintem úgy összeházasítható a kettő.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #29701 Dátum: 2008 Július 20, 01:11:32 »

Még pár kép:


[a csatolmányt egy admin törölte]

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #29700 Dátum: 2008 Július 20, 01:06:45 »

Bennem is !Ezért kérdezem!!
Ha már ilyen furcsaságok felmerültek, akkor ehhez mit szóltok?


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 20, 01:09:28 írta SiD »

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #29699 Dátum: 2008 Július 20, 01:00:19 »

És hova fér be a toronycsapágy a tekercsrugó végén, vagy valami ilyesmi kételyek merülnek fel bennem... 
Bennem is !Ezért kérdezem!!
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #29698 Dátum: 2008 Július 20, 00:31:10 »

Csak az alváz az 1303!!!A bódé az kisablakos!!
És hova fér be a toronycsapágy a tekercsrugó végén, vagy valami ilyesmi kételyek merülnek fel bennem... 
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #29697 Dátum: 2008 Július 20, 00:27:44 »

na, ez kurvajól nézhet ki.
buflák orral töklámpás sárvédő.
üvegszálas gittel biztos el lehet tüntetni azt az 5 centi differenciát.
Csak az alváz az 1303!!!Felül az egész minden cserélve,hozzáalakítva!Vagyis a bódé is kisablakos!!
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 20, 00:30:29 írta sparkafer »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29696 Dátum: 2008 Július 19, 23:56:07 »

Uraim?Van Valaki köztünk akinek 303-as alvázon van pre bogara?Létezhet ilyen egyáltalán?Érdekelne a művelet!!

na, ez kurvajól nézhet ki.
buflák orral töklámpás sárvédő.
üvegszálas gittel biztos el lehet tüntetni azt az 5 centi differenciát.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #29695 Dátum: 2008 Július 19, 23:49:50 »

Uraim?Van Valaki köztünk akinek 303-as alvázon van pre bogara?Létezhet ilyen egyáltalán?Érdekelne a művelet!!
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #29694 Dátum: 2008 Július 19, 22:18:21 »

Szerintem felesleges összebuzerálni szegény autót. Ha el akarják lopni, úgyis ellopják....
Inkább szerelj be egy rejtett kapcsolót (mondjuk az ülés alá), ami megszakítja a gyújtótrafóhoz menő vezetéket. Így ha esetleg valaki mégis bepróbálkozna, talán feladja, és otthagyja. (Indítómotor forog, de szikra híján nem indul, viszonylag kevés tolvaj fog nekiállni keresni a hibát.) 
igy igaz Smiley
nekem is van ilyen,mert muszáj,sajnos Undecided

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #29693 Dátum: 2008 Július 19, 22:05:53 »

Hali!
Lenne egy kérdésem. A 71es bogit át lehet úgy alakítani, hogy a gyújtáskapcsoló ne a kormányon, hanem, mint régen a műszerfalban legyen? Nagyon macerás? Mert így a kábelek a lemez mögött lennének, és egy esetleges kocsi feltörés esetén necces a kábeleket elvágni és összeérinteni kettőt...
Vagy sok a hátránya?
ÜdVW!
Szerintem felesleges összebuzerálni szegény autót. Ha el akarják lopni, úgyis ellopják....
Inkább szerelj be egy rejtett kapcsolót (mondjuk az ülés alá), ami megszakítja a gyújtótrafóhoz menő vezetéket. Így ha esetleg valaki mégis bepróbálkozna, talán feladja, és otthagyja. (Indítómotor forog, de szikra híján nem indul, viszonylag kevés tolvaj fog nekiállni keresni a hibát.) 
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #29692 Dátum: 2008 Július 19, 21:50:38 »

Hali!
Lenne egy kérdésem. A 71es bogit át lehet úgy alakítani, hogy a gyújtáskapcsoló ne a kormányon, hanem, mint régen a műszerfalban legyen? Nagyon macerás? Mert így a kábelek a lemez mögött lennének, és egy esetleges kocsi feltörés esetén necces a kábeleket elvágni és összeérinteni kettőt...
Vagy sok a hátránya?
ÜdVW!

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Oldalak: 1 ... 1268 1269 1270 1271 1272 [1273] 1274 1275 1276 1277 1278 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.223 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.