www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 21:00:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1930 1931 1932 1933 1934 [1935] 1936 1937 1938 1939 1940 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13344934 alkalommal)
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #3242 Dátum: 2006 Május 01, 23:40:03 »

http://www.schmiddy.de/projekte/stickshift/e_typ1.html

Ezt az oldalt találtam illetve kaptam valakitől automa váltóról.
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #3241 Dátum: 2006 Május 01, 23:31:16 »

Na jó, de a gyújtást beállítod a gyári értékre, működjön a vákuumdob, működjön a röpsúly.Ezután aki tekergetni akarja annak a kezére kell csapni. Cheesy
Egyébként nála a benzinszint "billegése" lehet az ok.Ezért van az úszóház ugye úgy a karbin hogy hegymenetben kicsit rácsorog lejtmenetben kicsit elvesz tőle, meg fékezéskor.
Nem valami duplakarbivariáció van azon a gépen?
Mert akkor bármi lehet.

de az van
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #3240 Dátum: 2006 Május 01, 23:25:06 »

Nagyon szép a lelkesedés, de sajnos több olyan félautomata váltós bogárról tudok, ami végül szétbontásra került, mert a váltóval nem boldogultak, és egy vagyont költött rá a tulaj, és csak toldozgatták, foltozgatták.

Ha tudsz telefonszámot cimet az jólenne ,hátha van nekik még alkatrészük,vagy leirás magyarul,én már eléggé bedolgoztam magam a témába,de hiányzik a gyári leirás.Amit a neten találtam az is kevés..
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #3239 Dátum: 2006 Május 01, 23:21:17 »

regulátor az mi? feszszab.?

csak elektonyos hiba? (vezérlés)

vagy mechanikai?

A regulátor egy vákum vezérlő egység kivéve egy elektromágnest az ok itt németűl megtekinthető http://www.schmiddy.de/projekte/stickshift/d_typ1_swg_03.html
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #3238 Dátum: 2006 Május 01, 23:15:28 »

tudom... valami kontakt hiba volt  Undecided


nekem is volt ilyen hibám és a testelése nem volt tökéletes ( 1302S csomagtartóban egy vezeték a kasznihoz csavarozva) és ezért elcsordogál az áram a izzó másik szála felé
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #3237 Dátum: 2006 Május 01, 23:15:05 »

a homsnak volt egy autómatája és meg akartuk csinálni kb 3 váltó volt hozzá meg sok kacat...megkérdem maradt e regulátor....hovávalósi vagy?

Debreceni vagyok.
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #3236 Dátum: 2006 Május 01, 23:11:34 »

a trabi hycomat cuccát nem lehet belefarigcsálni?
az sem egy bonyolult szerkentyű
Sajna nem mert az egy olajszivattyú által a főtengelyről meghajtva olajos munkahengerel engedi fel a kuplongot,éa a benyomást egy erőss rugó csinálja.Azt jól ismerem mert 20 éveg olyanom volt.
Az a fő gondom ,hogy ennek a vákumos vezérlőegységnek/regulátornak/ a működésére még nem teljesen jöttem rá,de idővel biztosan rájövök,csak egyszerűbb lenne ,ha találnék valahol leirás magyarul hozzá..
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3235 Dátum: 2006 Május 01, 22:44:57 »

Vasárnap láttuk Velencéről hazajövet a Qzma-t bogaracskájában.

Ja a vezető oldali lámpád vagy nem világított, vagy csak nagyon enyhén.




tudom... valami kontakt hiba volt  Undecided

miért nem szóltatok, hogy ti vagytok ! nem integettem?

én nem emléxem... R4-el voltatok???

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #3234 Dátum: 2006 Május 01, 21:04:23 »

Vasárnap láttuk Velencéről hazajövet a Qzma-t bogaracskájában.

Ja a vezető oldali lámpád vagy nem világított, vagy csak nagyon enyhén.




csak kacsintott Wink  Evil
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #3233 Dátum: 2006 Május 01, 20:59:37 »

Vasárnap láttuk Velencéről hazajövet a Qzma-t bogaracskájában.

Ja a vezető oldali lámpád vagy nem világított, vagy csak nagyon enyhén.


Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3232 Dátum: 2006 Május 01, 20:26:27 »

10 000huf + díszcsik a jó minőségű emlékeim szerint...

www.bugparts.hu ott megtod nézni

te a hudákot reklámozod?
mi történt???  Wink



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #3231 Dátum: 2006 Május 01, 20:09:34 »

igen, szélvédő körüli gumi, és mibe fájhat, meg mi a menete? kipattintani, bepattintani?

10 000huf + díszcsik a jó minőségű emlékeim szerint...

www.bugparts.hu ott megtod nézni
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #3230 Dátum: 2006 Május 01, 20:05:43 »

igen, szélvédő körüli gumi, és mibe fájhat, meg mi a menete? kipattintani, bepattintani?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #3229 Dátum: 2006 Május 01, 20:05:29 »

Nem tudja valaki hogy a kocsi kereken a feliratot hogy lehet megcsinalni hogy feher legyen? Festek?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #3228 Dátum: 2006 Május 01, 20:02:40 »

SZVSZ nincs értelme mert azokat a részeket nem tudod fémtisztára pucolni amiket pont kellene.
Ahol meg nem fémtiszta a lemez ott nem sokat ér a művelet.
Új autónál meg rögtön öszsehegesztés után nagyon jó.
Ha nem sérül a réteg akkor évtizedekig nincs rozsda.
PéZsé
« Hozzászólás #3227 Dátum: 2006 Május 01, 19:59:42 »

és van ekkora medemcéjük?

kikéne matekozni mekkora a bogár felülete... kabriók előnyben  Grin

Asszem Mosonmagyaróváron van a KITE nevü cégnél,szerintem mondanak árajánlatot telefonon is.Ha akarod a pontos heelynek utánanézek vagy 12 éve jártam ott.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #3226 Dátum: 2006 Május 01, 19:57:57 »

és van ekkora medemcéjük?

kikéne matekozni mekkora a bogár felülete... kabriók előnyben  Grin
Mikkor en vittem cuccokat tavaj azt monta a ficko hogy eddig meg minden belefert. Tudnak horganyozni,(ezust meg arany szinben), galvanizalni, kromozni(de csak 15cm-ig )

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3225 Dátum: 2006 Május 01, 19:54:55 »

Itt karcagon van ilyen muhely csinalnak ilyet, 10FT/négyzetdeciméter

és van ekkora medemcéjük?

kikéne matekozni mekkora a bogár felülete... kabriók előnyben  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #3224 Dátum: 2006 Május 01, 19:51:59 »

Azt nem tudom hogy drága-e de igazán akkor van értelme(meg mindennek) ha tiszta a kasztni minden centije.
Mert utólag ahol nem tudod kipucolni a kusza helyeket ott úgy is elkezd majd rohadni.
Pl a tetőt könnyű lenne lepucolni lekezelni d eaz meg nem is szokott rohadni. Undecided

Ja és gondolom azért csinálják ereszcsatornásnál mert az olcsó. Grin
Itt karcagon van ilyen muhely csinalnak ilyet, 10FT/négyzetdeciméter

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #3223 Dátum: 2006 Május 01, 19:43:44 »

Ja azé' mer' ugye mártva van.Persze festékbe is lehetne mártani, de minek? Meg kivitelezhetetlen. Meg a horgany ellenállóbb a rohadással szemben mint a festék. Min. 10-15 évet kibír így rothadás nélkül! Csakhát DRÁGA!! Undecided
Azt nem tudom hogy drága-e de igazán akkor van értelme(meg mindennek) ha tiszta a kasztni minden centije.
Mert utólag ahol nem tudod kipucolni a kusza helyeket ott úgy is elkezd majd rohadni.
Pl a tetőt könnyű lenne lepucolni lekezelni d eaz meg nem is szokott rohadni. Undecided

Ja és gondolom azért csinálják ereszcsatornásnál mert az olcsó. Grin
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3222 Dátum: 2006 Május 01, 19:42:34 »

szerintem ez ón vagy ólom(?) fürdő... valamelyik a kettő közül... régen így kezelték a bogarakat gyárilag. asszem 64 ig... Grin

azé nem rohadnak  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #3221 Dátum: 2006 Május 01, 19:21:47 »

Ja azé' mer' ugye mártva van.Persze festékbe is lehetne mártani, de minek? Meg kivitelezhetetlen. Meg a horgany ellenállóbb a rohadással szemben mint a festék. Min. 10-15 évet kibír így rothadás nélkül! Csakhát DRÁGA!! Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3220 Dátum: 2006 Május 01, 19:15:12 »

a vízlehúzót már kicserélte az elvtárs.
ezért kizárásos alapon a szélvédőgumiról lehet szó.

ammeg nem ügy. bogiban egyedül sem gond (buszhoz azért kell még egy ember)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3219 Dátum: 2006 Május 01, 19:14:15 »

csak az a baj bemegy olyan helyekre is ahol nem lehet utánna kezelni ...és belülről kezd majd rohadni...szerintem
Én ugy tudom hogy pont az a poén benne hogy bemegy olyan helyekre is amit egyébként nem lehet másképpen kezelni,de ha a horgany "belülról rohad",akkor ott egész más a gáz.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3218 Dátum: 2006 Május 01, 19:12:11 »

mármint a szélvédőgumi, vagy az első ablak vízlehúzója?
mert az első tényleg 10 perc, a második viszont alsó hangon egy óra, és sok szopás

a vízlehúzót már kicserélte az elvtárs.
ezért kizárásos alapon a szélvédőgumiról lehet szó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #3217 Dátum: 2006 Május 01, 18:45:10 »

Akkor horganyozzák?

csak az a baj bemegy olyan helyekre is ahol nem lehet utánna kezelni ...és belülről kezd majd rohadni...szerintem
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3216 Dátum: 2006 Május 01, 18:33:29 »

mennyire tré dolog első ablaktömítés csere? meg lehet csinálni szmb keretei közt? mibe kerülhet egy új tömítés? elérkezett nálam az idő erre Sad

mármint a szélvédőgumi, vagy az első ablak vízlehúzója?
mert az első tényleg 10 perc, a második viszont alsó hangon egy óra, és sok szopás
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3215 Dátum: 2006 Május 01, 18:32:00 »

Próbálkozok hátha van automata tulajdonos,vagy aki valóban ér is hozzá,vagy tudja honnan lehet információt elérni róla.H E L P..

a trabi hycomat cuccát nem lehet belefarigcsálni?
az sem egy bonyolult szerkentyű



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3214 Dátum: 2006 Május 01, 18:30:54 »

mennyire tré dolog első ablaktömítés csere? meg lehet csinálni szmb keretei közt? mibe kerülhet egy új tömítés? elérkezett nálam az idő erre Sad

az okosok itt múltkor valami 10 percet emlegettek.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #3213 Dátum: 2006 Május 01, 18:26:11 »

mennyire tré dolog első ablaktömítés csere? meg lehet csinálni szmb keretei közt? mibe kerülhet egy új tömítés? elérkezett nálam az idő erre Sad

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #3212 Dátum: 2006 Május 01, 18:25:17 »

Akkor azt se, hogy 80-100ezer km-enként kidobálják az összes szelepet? Grin

Hát nem...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3211 Dátum: 2006 Május 01, 18:00:18 »

Akkor horganyozzák?
Szerintem IGEN Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3210 Dátum: 2006 Május 01, 17:53:55 »

meg Bogárral kapcs. még nem hallottam.
Akkor azt se, hogy 80-100ezer km-enként kidobálják az összes szelepet? Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3209 Dátum: 2006 Május 01, 17:51:44 »

Ott egy kupac ereszcsatorna a háttérben.  Cheesy
Akkor horganyozzák?

Bácsi Győző
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #3208 Dátum: 2006 Május 01, 17:22:08 »

a szelepek és a szelepfészkek összecsiszolását értik ez alatt.
az említett helyre szeret lerakódni a trutyó, azért kell.
a gófon most történt ilyen, ha már eccer le lett szedve a hengerfej, biztos nem ártott, mivel vagy ezért vagy másért most nyomatékosabb a kis dög.

Azt tudom, mi a szelecsiszolás, csak azt hittem az már "kiment a divatból", meg Bogárral kapcs. még nem hallottam. Régi AM -eket és hasonló cuccokat olvasgatok mostanában. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #3207 Dátum: 2006 Május 01, 17:19:08 »

<beszúrt kép törölve>
Megtudja valaki mondani miben mártogasság szegényt? valami korózió elleni dologban?

Ott egy kupac ereszcsatorna a háttérben.  Cheesy
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3206 Dátum: 2006 Május 01, 17:04:38 »

was ist das horgyanfürdő?  Huh
Sokat nem tudok rola,de elég "meleg" dolog.
Ha hülyeséget akarnék irni,azt mondanám,hogy a horganyzott ereszcsatorna "elvén" müködik.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #3205 Dátum: 2006 Május 01, 16:57:31 »

Készül a "Tizennégykarátos autó"   Grin
Nem elérhető Sanci78
Hozzászólások: 211


« Hozzászólás #3204 Dátum: 2006 Május 01, 16:56:51 »

was ist das horgyanfürdő?  Huh
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3203 Dátum: 2006 Május 01, 16:56:09 »


Megtudja valaki mondani miben mártogasság szegényt? valami korózió elleni dologban?
Szerintem horganyfürdö.
Utána el lehet felejteni a rozsdát,korroziot jo sokáig. Cheesy

Tóth Zoltán
Oldalak: 1 ... 1930 1931 1932 1933 1934 [1935] 1936 1937 1938 1939 1940 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.