www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 25, 11:06:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1248 1249 1250 1251 1252 [1253] 1254 1255 1256 1257 1258 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14691007 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30531 Dátum: 2008 Augusztus 19, 22:44:06 »

Tegnap ott voltam egy full felujitott motor inditásánál a Lacinál. Egy buszba készült a motor. Kilazitotta a gyujtáselosztót, pici inditózás, és szinte azonnal tökéletes, hibátlan alapjárat, gyujtás beállit, és hihetetlen csendes, tökéletes motorhang, szépen veszi a fordulatot, minden.
Ledöbbentem, annyira szép volt.
na pont ilyen fogott el engem is szombaton mikor StuntMester és Stonemen berakta az én új motoromat
ma belőttük a karbit és a gyújtást
az autószerelő haver azt mondta az életében ilyet még soha nem látott
az autó azon az emelkedőn ahol eddig max 40 el vágtattunk fel ma este 60-al vitt haza
kb félgázon
azt mondta a srác este félkilenckor hogy nem fogad el pénzt bár 5-8.30-ig ott voltunk mert az élmény megérte

holnap indulunk nyaralni  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30530 Dátum: 2008 Augusztus 19, 22:26:39 »

Ezek néha trükkösek, mert már nem fiatal autók. Általában több kisebb hiba van együtt, amit egy kicserélésével, kijavításával nem lehet megoldani.
Ehhez kell a rutin, a diagnosztizáláshoz.

Én is ugy indultam neki, hogy kikukáztam egy használt kupplungszerkezetet, aztán a vége az lett, hogy majdnem felujitottuk az autót. Én azt szurtam el, hogy az öninditó csavarja (megnéztük, 6V-os az öninditó az enyémben) nem lett megpucolva. Reggel akarok inditani, egy katt meg egy sercenés és semmi. Na délután aláfeküdtem egy drótkefével, megpucoltam, most egy pillanatra inditozok, és már megy is. Igaz a perselyt is kicseréltük, ha már kint volt a motor. Szóval egy kis kupplungozásból az lett, hogy uj szerkezet, uj 9,4 mm-es tárcsa, uj főtengelyszimering. Ha már kiszedtük, ezt megcsináltuk, igy tudom,hogy ezzel nem lesz gond. És azért vittem a Vörös Lacihoz, mert tudja mi milyen hibával járhat. Élmény volt végignézni és segiteni a munkában. Az biztos, hogy soha többet nem fogok a garázs elött a kavicson motort kivenni, meg visszarakni.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 19, 22:28:38 írta NGA »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #30529 Dátum: 2008 Augusztus 19, 22:26:11 »

Nem. Ezért volt Maresznál. Amit hittem, az az, hogyha hazahoztam az autót saját erejéböl és ö azt mondta a karbi szar, lecseréltem a karbit, akkor legalább lenne oly kegyes beindulni.
Eccerű+naccerű: szólj Maresznak, hogy sakkozza ki. Te meg hátradőlsz a fotelban és nyitsz egy sört. Cheesy

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30528 Dátum: 2008 Augusztus 19, 22:24:35 »

Ezek néha trükkösek, mert már nem fiatal autók. Általában több kisebb hiba van együtt, amit egy kicserélésével, kijavításával nem lehet megoldani.
Ehhez kell a rutin, a diagnosztizáláshoz.
És hidd el amint rendesen ment volna, telefon az említett közeli szerelönek, hogy mennék karbantartás+beállításra.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30527 Dátum: 2008 Augusztus 19, 22:19:30 »

Nem. Ezért volt Maresznál. Amit hittem, az az, hogyha hazahoztam az autót saját erejéböl és ö azt mondta a karbi szar, lecseréltem a karbit, akkor legalább lenne oly kegyes beindulni.

Ezek néha trükkösek, mert már nem fiatal autók. Általában több kisebb hiba van együtt, amit egy kicserélésével, kijavításával nem lehet megoldani.
Ehhez kell a rutin, a diagnosztizáláshoz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30526 Dátum: 2008 Augusztus 19, 22:13:48 »

...és azt hitted mindenhez értesz.
Nem. Ezért volt Maresznál. Amit hittem, az az, hogyha hazahoztam az autót saját erejéböl és ö azt mondta a karbi szar, lecseréltem a karbit, akkor legalább lenne oly kegyes beindulni.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30525 Dátum: 2008 Augusztus 19, 22:09:14 »

Mert hogy amugy naponta keltek életre elromlott szám.gépeket és egyéb elektro cuccokat...

...és azt hitted mindenhez értesz.

Látom.

Szerinted én miért nem javítok számítógépeket? És miért nem anyázom a rendszert? Amikor betérdelt a wifi routerem azonnal hívtam egy embert, 20 percig trükközött, magyarázott valami fel nem adott IP címről és jó lett. Kifizettem és hazament.

Bízd szakemberre, igen, pár alkatrészt ki kell cserélni, fizetni is kell a munkájáért, ez a helyzet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30524 Dátum: 2008 Augusztus 19, 22:04:58 »

Ne kicsinyeskedj már... szedd le a saját autódról... Wink
Egy próba erejéig. De előtte plombálj le minden csavart rajta... Grin
ja, rajtam van a rontás az tuti. Legalábbis bogár témában ugylátszik. Mert hogy amugy naponta keltek életre elromlott szám.gépeket és egyéb elektro cuccokat...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #30523 Dátum: 2008 Augusztus 19, 21:50:57 »

akkor nem lehet túl sok baj: vagy kosz a karbi valamelyik fúvókájában (alapjárati) vagy csak gyújtás de inkább karbi beállítás
ha lenne egy jó tartalék karbim, azzal kipróbálhatnád, de nekem is kb 4-5 szar van csak Sad
Ne kicsinyeskedj már... szedd le a saját autódról... Wink
Egy próba erejéig. De előtte plombálj le minden csavart rajta... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30522 Dátum: 2008 Augusztus 19, 21:48:25 »

nincs nagyon benzinszag, a karbit most tisztítottuk ki, de néha lefullad, és nehezen is indul
 de ha a benzincsövekkel van a baj, akkor sem kéne lángolnia nem?
Nézd én most hogy az enyémmel sem birok nem akarok sok észt osztani. A lángolás teljesen abnormális, ezzel vigyázz, nagyon parás. Túl sok az elégetetlen üzemanyagod. Talán utógyújtást kap. Persze ezt csak gondolom én aki a sajátját se tudja életre kelteni.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #30521 Dátum: 2008 Augusztus 19, 21:44:07 »

nincs nagyon benzinszag, a karbit most tisztítottuk ki, de néha lefullad, és nehezen is indul
 de ha a benzincsövekkel van a baj, akkor sem kéne lángolnia nem?
Nem sokszor történt velem olyan (olcsó benzincső...), hogy belül levált a fala, és eldugította a csövet, magyarul a karbiba csak éppenhogy ment a benzin. Magyarul lefulladt, de néhány indítózás után újra pöfögött alapjáraton, de gázadásra egyre inkább dadogott, majd megint lefulladt...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #30520 Dátum: 2008 Augusztus 19, 21:37:55 »

Akkor kibaszott nagy dugulás. Benzincsövek milyenek, illetve milyen régiek? Indítózáskor van e rohadt nagy benzinszag? (Mert ha van, akkor inkább gyújtás, ha nincs, akkor viszont én az üzemanyag rendszerre gyanakodnék...)
nincs nagyon benzinszag, a karbit most tisztítottuk ki, de néha lefullad, és nehezen is indul
 de ha a benzincsövekkel van a baj, akkor sem kéne lángolnia nem?
matchbox
« Hozzászólás #30519 Dátum: 2008 Augusztus 19, 21:35:14 »

...
pontosabban mi baja lehet?
...
besz*rt - csere-érett
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #30518 Dátum: 2008 Augusztus 19, 21:35:12 »

Most jut eszembe, nem kéne elforgatni a kulcsot ott a kormány mellett?  Grin Grin Grin Evil
Örülnék, ha igy lenne. Beindul, nincs alapjárat, se semmi, ha ügyesen játszok a gázpedállal, pár percig életben tudom tartani magas fordulaton.
akkor nem lehet túl sok baj: vagy kosz a karbi valamelyik fúvókájában (alapjárati) vagy csak gyújtás de inkább karbi beállítás
ha lenne egy jó tartalék karbim, azzal kipróbálhatnád, de nekem is kb 4-5 szar van csak Sad
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #30517 Dátum: 2008 Augusztus 19, 21:32:43 »

nem volt használva egy évig, de beinditotuk néha
Akkor kibaszott nagy dugulás. Benzincsövek milyenek, illetve milyen régiek? Indítózáskor van e rohadt nagy benzinszag? (Mert ha van, akkor inkább gyújtás, ha nincs, akkor viszont én az üzemanyag rendszerre gyanakodnék...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30516 Dátum: 2008 Augusztus 19, 21:31:12 »

Állítom, hogy valami kurva egyszerű dolog szopat téged az autódon.
Most jut eszembe, nem kéne elforgatni a kulcsot ott a kormány mellett?  Grin Grin Grin Evil
Örülnék, ha igy lenne. Beindul, nincs alapjárat, se semmi, ha ügyesen játszok a gázpedállal, pár percig életben tudom tartani magas fordulaton.

rotor is szivathatja így a polgárt - erre is volt már példa...
 Roll Eyes
pontosabban mi baja lehet?

szerk: persze holnap 20-a, dejó... mindegy megpróbálom közelben (hah' 12km, közel) szerelöhöz vinni.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 19, 21:34:22 írta gyiik »
matchbox
« Hozzászólás #30515 Dátum: 2008 Augusztus 19, 21:30:35 »

Az a karbin a gyorsító szívattyú, annak csak annyi köze az úszóházhoz, hogy onnan pumpálja a benzint a torokba gyorsításkor. Szerintem köze nincs a motor nemindulásához.

Állítom, hogy valami kurva egyszerű dolog szopat téged az autódon.
rotor is szivathatja így a polgárt - erre is volt már példa...
 Roll Eyes
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #30514 Dátum: 2008 Augusztus 19, 21:29:36 »

..kivéve, ha a megszakító-hézag lecsökken a használat alatt; ha jól emlékszem 0,1 mm csökkenés 2-3°-kal csökkenti az előgyújtást.
Ád-é rendésen szikrát áz a gyújtószerkezet?
 Grin
nem volt használva egy évig, de beinditotuk néha
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #30513 Dátum: 2008 Augusztus 19, 21:22:21 »



Karbiban a képen jelölt részt leszedve a piros pontnál lévő járaton nem jut semmi az úszóházba/ból, még levegő sem. Lehet, hogy ezért nem jó, vagy ennek igy kell lennie? Bocs, nem értek a karbihoz ilyen szinten, beállitani tudtam anno a régit is, de nem tudom részletesen, melyik fúvóka, cső, menet mire való.
Az a karbin a gyorsító szívattyú, annak csak annyi köze az úszóházhoz, hogy onnan pumpálja a benzint a torokba gyorsításkor. Szerintem köze nincs a motor nemindulásához.

Állítom, hogy valami kurva egyszerű dolog szopat téged az autódon.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #30512 Dátum: 2008 Augusztus 19, 21:02:46 »

az az érdekes, hogy nem lett belepiszkálva(a karbin kivül) , a gyujtás meg ugye csaknem állítódik el magától
azt hogyérted, hogy a gyertyák dolgoznak-e rendesen?
..kivéve, ha a megszakító-hézag lecsökken a használat alatt; ha jól emlékszem 0,1 mm csökkenés 2-3°-kal csökkenti az előgyújtást.
Ád-é rendésen szikrát áz a gyújtószerkezet?
 Grin
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #30511 Dátum: 2008 Augusztus 19, 20:54:36 »

Utógyújtás? Gyertyák dolgoznak rendesen?
az az érdekes, hogy nem lett belepiszkálva(a karbin kivül) , a gyujtás meg ugye csaknem állítódik el magától
azt hogyérted, hogy a gyertyák dolgoznak-e rendesen?
matchbox
« Hozzászólás #30510 Dátum: 2008 Augusztus 19, 20:50:37 »

ma beinditottuk az 1.2-esünket: gyertyát cseréltünk, csak az egyik kipufogó füstölt, majd nyomtunk rá nagyobb gázt, és mindkettő feketén, majd mégegyszer, és lángolt a kipufogó, ez vajon miért van? rossz a gyujtás?  Huh
Utógyújtás? Gyertyák dolgoznak rendesen?
matchbox
« Hozzászólás #30509 Dátum: 2008 Augusztus 19, 20:49:09 »

...
Azért szopok mert egyszerüen nem tudom megoldani a vontatást, másrészt nem szeretnék megint várni x sok idöt...
...
Anno a hőskorszakban ha egy fél nap alatt nem tudtam életet lehelni a járgányba, akkor áttoltam az ismerős ó'tószerelőhöz vagy megkértem egy ismerőst és elvontatott a Merkihez - aki meg bogaras-baráti áron segített.
Ki fogtok röhögni, de zsenge-ifjú koromban vontattak már kondi és rongy-miatt (ventillátort eltömítettem), vittem már szerelőhöz dinamó-szénkefe gond miatt és kértem műszaki mentést szintén kondi miatt. (Ezután a kondit nem autóvillamossági bó'tban, hanem olyan autósboltban veszem, ahol a szerelők vásárolnak mifelénk.)
Egyik esetben sem bántam meg a szakikhoz fordulni, mert baráti áron kaptam javítást és hozzá egy életre elég jótanácsot.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #30508 Dátum: 2008 Augusztus 19, 20:42:45 »

ma beinditottuk az 1.2-esünket: gyertyát cseréltünk, csak az egyik kipufogó füstölt, majd nyomtunk rá nagyobb gázt, és mindkettő feketén, majd mégegyszer, és lángolt a kipufogó, ez vajon miért van? rossz a gyujtás?  Huh
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30507 Dátum: 2008 Augusztus 19, 20:35:06 »

beindult, ismét nem volt alapjárat, csak akkor ment ha nyomtam a gázt.
Azért kíváncsi lennék, csak a teljes kép miatt, hogy mit mondott a szerelő.

Minek szopsz, vidd vissza a szerelőhöz, közöd sincs az egészhez, ami nem baj, de akkor ne érezd világvégének, ha nem tudod megcsinálni.

És nem az autó a hibás.
Mareszt kérdezd. Röviden tömören gány a motor, nem szép a hangja de nem is szörnyü, a karbi cserés, most ez megtörtént, de nem megy.
Szikrát ugy néztem ahogy a gyári hibamegállapítás mondja, gyertyát meg azért nem néztem mert 20 km-t mentem vele és mind uj.
Azért szopok mert egyszerüen nem tudom megoldani a vontatást, másrészt nem szeretnék megint várni x sok idöt... (harmadrészt meg "csak" a karbi a baj,  innen indultam)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #30506 Dátum: 2008 Augusztus 19, 19:46:06 »

Tudom, van erre egy topic, de:
Tudna nekem valaki mérni egy 1303-as padló szélességet az alagúttal együtt??? Az első sor ülés előtti, legszélesebb méret kéne!!
Vettem egy szőnyegszettet a Hudák Misinél és vagy 5 cm hibádzik szélességben.... Ja és ez már a második, mert az első 1300-ashoz való volt...tévedésből...
Nagyon kellene!!
Előre is megköszönöm....

Az enyém a padlólap baloldalon 43 cm, az alagút kerülete 38 cm, a padlólap a jobboldlaon szintén 43 cm... a szőnyeg meg 118 cm széles azon a részen...

Nem értek hozzá de szőnyeget minek bogárboltból venni? Bemegy az ember szőnyegeshez kiválasztja a színt hazaviszi, beszabáshoz a régit körberajzolja vagy sütőpapírból csinál sablont és kész....utánna vissza szőnyegeshez felénk ingyen szegik be álltalában. Vagy ha ez nem megy akkor szerintem bármelyik kárpitos olcsóbban megcsinálja, mint ami kapható szőnyegszett.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30505 Dátum: 2008 Augusztus 19, 19:41:28 »

Mért, mit tennél a helyemben? Hazahozom a bogarat szerelötöl, majd pár nap mulva be sem indul,veszek felujitott karbit, merthogy állitolag ez volt a baja és továbbra sem megy. Nem vagyok mazochista, csak a bogaram szadista.

Azért kíváncsi lennék, csak a teljes kép miatt, hogy mit mondott a szerelő.

Az viszont tisztán látszik, hogy semmit nem értesz hozzá, mi az pl. hogy 2 cm-es szikra van? Ez mit jelent? Az égvilágon semmit. A hengerben, kompresszió alatt a 0.6 mm-t kell átütni, de az sem mindig megy. Gyertyán kell nézni a szikrát és a rutinosabbak a színét vagy a "kövérségét" nézik, nem kábelról a levegőbe ugratni 2 cm-t. ehhh.

Minek szopsz, vidd vissza a szerelőhöz, közöd sincs az egészhez, ami nem baj, de akkor ne érezd világvégének, ha nem tudod megcsinálni.

És nem az autó a hibás.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #30504 Dátum: 2008 Augusztus 19, 19:36:46 »

Ha mindent megjegyzel, mire 35 leszel, egész faszán értesz majd hozzá.

Mért, mit tennél a helyemben? Hazahozom a bogarat szerelötöl, majd pár nap mulva be sem indul,veszek felujitott karbit, merthogy állitolag ez volt a baja és továbbra sem megy. Nem vagyok mazochista, csak a bogaram szadista.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30503 Dátum: 2008 Augusztus 19, 19:30:58 »

Jó ez a találgatósdi.
Soha nem értettem a mazochistákat.
Mért, mit tennél a helyemben? Hazahozom a bogarat szerelötöl, majd pár nap mulva be sem indul,veszek felujitott karbit, merthogy állitolag ez volt a baja és továbbra sem megy. Nem vagyok mazochista, csak a bogaram szadista.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30502 Dátum: 2008 Augusztus 19, 19:22:49 »

Jó ez a találgatósdi.

Soha nem értettem a mazochistákat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30501 Dátum: 2008 Augusztus 19, 19:18:40 »

gyuszkó: reggel ugy megcsapattam magam a szikrával, hogy 1 órán keresztül remegtem. Gyujtást átnéztem amennyire tudtam. Trafó jó, kondi uj, megszakito uj, Maresz rakta össze, hazajöttem vele gond nélkül. Gyujtás kábelek ujak, a kocsi is teljesen ujra van kábelezve. Szikra kb. másfél-2 cm. Megszakító müködik, trafó összes vezetékén megy a kellő áram. Gyertyák is ujak, igy durván 20km után még meg is pucoltam mindet.
Előgyujtást nem tudok állitani, bocsánat, hogy szerelöhöz vittem és nem kezdtem házilag soha hozzá, nem is vettem szerszámokat ehhez, mivel nem volt kedvem semmit elbaszni. Tehát azt nem tudom beállitani. Szelephézagok detto. De gyanitom ugy szar ahogy van nincs semmi állitva rajtuk.ű
AC normálisan müködik. A karbit most cafatokra szedtem. Benzincsövek ujak, jók, nincs folyás, szivárgás, tiszta a benzin, szűrő nem koszos, van benne benzin, az úszóházban kevés volt.

1303LS: figy, miért szedtem volna szét egy karbit ami müködö autóról jött, fel van ujitva elvileg.

BlackP: nem veszem baszogatásnak. Motort Maresszal indittattam be direkt nehogy az legyen, hogy én baszok el valamit. Gyújtás ugy jo, hogy Maresz 2 karcot csinált ezért fingom nincs melyik a jó, de mindkettönél müködött. Ö állitotta nem én, ahhoz képest mondom. Tudom a karbi beállitást is, azt mondtam, hogy tekertem 1/8 fordulatot kb, ezután meghalt, tehát tekertem volna vissza, de lófszt nem ért az egész, próbáltam magasabbra tenni az alapjáratot, hogy ne fulladjon, dúsabb keveréket, de megállt és nem indult tovább. Ezután gondoltam hogy nulláról kéne beállitani mert ez igy sehogysem fasza, hogy a szivató fogazott lemezének második fokán álló csavarral müködik csak a motor. Karbi nem 10 perce hanem kb 1 éve volt motoron ha jol tudom. Tömítés szarul volt felrakva, azért szív falsot, most ideiglenesen megcsináltam, de nem én raktam ugy oda!

Woodoo: néztem, tanknál lévő szűrömet is, nincs elkoszolódva.

Karbiban a képen jelölt részt leszedve a piros pontnál lévő járaton nem jut semmi az úszóházba/ból, még levegő sem. Lehet, hogy ezért nem jó, vagy ennek igy kell lennie? Bocs, nem értek a karbihoz ilyen szinten, beállitani tudtam anno a régit is, de nem tudom részletesen, melyik fúvóka, cső, menet mire való.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 19, 19:20:19 írta gyiik »
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #30500 Dátum: 2008 Augusztus 19, 18:48:57 »

Megjegyezném hogy a benya utja a tankból a karbiig is érdekes lehet. Én megnézném a bezinszürőt.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #30499 Dátum: 2008 Augusztus 19, 18:37:08 »

Ki ne hagyd a kondenzátort: nekem ez a beépített szivató; volt, amely 1000 km-t se bírt ki.
A probléma SOHA nem az öreg technika, hanem a selejt-gyanús alkatrészek és a trehány szerelés.
(Ezt ki merem jelenteni, mert a magam kárán megtanultam.)

Jogos... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #30498 Dátum: 2008 Augusztus 19, 18:35:36 »

Ha falsot szív a pillangónál akkor is indulnia kellene.
Én a következőket csinálnám:
1.: gyújtórendszer totális átnézése, ...
Ki ne hagyd a kondenzátort: nekem ez a beépített szivató; volt, amely 1000 km-t se bírt ki.
A probléma SOHA nem az öreg technika, hanem a selejt-gyanús alkatrészek és a trehány szerelés.
(Ezt ki merem jelenteni, mert a magam kárán megtanultam.)
matchbox
« Hozzászólás #30497 Dátum: 2008 Augusztus 19, 18:32:38 »

...
Ja és ráadásul valamiért nincs féklámpám, az összerakás óta... de remélem, megtalálják a hibát
...
Ezzel szívtam én is: nekem a testkábel/tápkábel-érintkezési problémáim voltak.
Ha ez OK-s lett volna, jöhetett volna a jeladó-csere.
Kitartást - az év elején én is qrva nagy pénzügyi mínuszban voltam, de jött a Provident összehúztuk magunkat ÉS pluszmelóval most már látom az alagút végét!
 Smiley
1303LS
« Hozzászólás #30496 Dátum: 2008 Augusztus 19, 18:32:06 »

karbit tegnap pucoltam. Úszóház tetejét viszont nem vettem le,

Ez a szemelvény azért elég sokat elmond.  Evil Grin
Kocsit nem mostad le samponnal?  Evil Grin
Más ötletem nincs.  Evil Grin
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #30495 Dátum: 2008 Augusztus 19, 18:31:10 »

Benzin van. Tűszelepet hogy nézzem meg? ...

Ha falsot szív a pillangónál akkor is indulnia kellene.
Én a következőket csinálnám:
1.: gyújtórendszer totális átnézése, akár egy működő motorról kölcsönkért trafóval is. Gyertyakábeleket én cserélném vagy Beru, vagy Bosch gyárira, azokkal semmi gond nem lesz jó darabig.
Ha gyertyák nem újak, akkor azokat is (Beru, Bosch - szerintem, de mindenki másra esküszik...)
Megszakító, ill. hézag átnézése. Az elosztóban a megszakítóra saruzott kis vezeték tud még vicces dolgokat, ha a vezeték szakadni készül... Előgyújtás beállítása
2.: Motorvezérlés (bár ahhoz biztosan nem nyúltál...), illetve szelephézagok beállítása
3.: AC szétszedése (ha szétszedhető), esetleg a tömítések, membránok cseréje
4.: karbi teljes szétszedése, pucolása, összerakása, nagyjábl történő beállítása.
5.: üzemanyag ellátó rendszer totális átnézése (meg tud szívatni egy szar minőségű benzincső is...

Mindenképpen valaki hozzáértővel kezdjetek neki, és a szakirodalom sem árt.
Amiket itt felsoroltam, azok nem olcsók, de ha ezeken kezdesz el spórolni, akkor az állandó szívást kódolod a kocsidba.
Az én autómon ezek jó másfél éve megtörténtek, azóta csak olajcsere, egyszer szelephézag állítása, és le nem lehet lőni, csak ketyeg, mint a Schaffhausen... Wink, immáron jó 10ezret megtéve azóta. (Ha nem többet - trehány vagyok, eleinte vezettem egy keményfedeles füzetben mindent, de sajna mostanság elfelejtem beírni ezeket...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #30494 Dátum: 2008 Augusztus 19, 18:24:13 »

Akkor gyaorlatilag ugyanaz nekem is: 124 cm...
DE a szőnyeg meg csak 118-119 cm...
És ami inkább fejtörést okoz, hogy ugye van az a műanyag betét a taposónál... amiatt még csak nagyon el sem tudom csalni a méret-hiányt kétoldalra...

Ahhoz a szőnyegKIThez kell lenni két csíknak a küszöbökre, tehát oda nem kanyarodik fel a padló.
Vagy ne pánikolj, vagy én nem értem miket mértél.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #30493 Dátum: 2008 Augusztus 19, 17:59:02 »

ne vedd baszogatásnak, de úgy kijelenti, hogy a bogár szar, hogy lövésed nincs róla elég bátor dolog. csavargatsz össze vissza, a gyújtás kábéra jó, tudnám mihez képest, a szivató fene tudja hol jó, hiába tekerem rossz, folyik a karbi oldalán a benzin, ez baj?

ülj már le és olvasd végig a váviak oldalán a leírást mit hogy kell beállítani. ha nagyon nem megy kérj meg valakit a közelben, aki vágja mi hogy van. mondjuk a karbit el se kezdtem volna tekergetni ha 10 perce vették le egy motorról
amúgy a szivató be van jelölve hol jó
a gyújtásállításhoz van jelölés az ékszíjtárcsán
a karbiból csak a porlasztott üzemanyagnak kell a szívócsőbe menni, minden más folyás nem jó
az üresen lógó vákumcsövet illik ledugózni
a tömítést illik kicserélni, nem érzésre ráakni, hogy nem szív falsot

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #30492 Dátum: 2008 Augusztus 19, 17:56:36 »



ne vedd baszogatásnak, de úgy kijelenti, hogy a bogár szar, hogy lövésed nincs róla elég bátor dolog. csavargatsz össze vissza, a gyújtás kábéra jó, tudnám mihez képest, a szivató fene tudja hol jó, hiába tekerem rossz, folyik a karbi oldalán a benzin, ez baj?

ülj már le és olvasd végig a váviak oldalán a leírást mit hogy kell beállítani. ha nagyon nem megy kérj meg valakit a közelben, aki vágja mi hogy van. mondjuk a karbit el se kezdtem volna tekergetni ha 10 perce vették le egy motorról

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1248 1249 1250 1251 1252 [1253] 1254 1255 1256 1257 1258 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.