www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:53:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1240 1241 1242 1243 1244 [1245] 1246 1247 1248 1249 1250 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13237776 alkalommal)
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30836 Dátum: 2008 Augusztus 30, 15:22:44 »

Sziasztok!
Az mitől lehet hogy elfekszik a benzinszintjelző és berángat a motor mintha nem kapna benzint?
azon kivül, hogy tényleg nincs benzin  Grin
elektromos prolémának hangzik. Akku?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #30835 Dátum: 2008 Augusztus 30, 15:22:28 »

Sziasztok!
Az mitől lehet hogy elfekszik a benzinszintjelző és berángat a motor mintha nem kapna benzint?
El-elmegy az áram így első hallásra, ezért fexik el a mutató, és ezért akadozik a gyujtás sztem. Nézd meg az akkusarukat, meg a csatlakozásokat a fesszabnál, gyujtáskapcsolónál stb.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mókus
Hozzászólások: 30


« Hozzászólás #30834 Dátum: 2008 Augusztus 30, 15:20:14 »

Sziasztok!
Az mitől lehet hogy elfekszik a benzinszintjelző és berángat a motor mintha nem kapna benzint?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30833 Dátum: 2008 Augusztus 30, 14:52:31 »

   Sziasztok!

  Jó szokásom szerint lent töltöm időmet az aknában.Gondom van a hűtéssel.A termosztát,amelyik jól működik önmagában melegvízben,úgy fel volt tolva a rögzítésnél,hogy hiába akart tágulni,nem tudott egy milit sem.Én eddig úgy gondoltam,hogy ha a motor melegszik,akkor a nyúló termosztát tolja a rudat és nyitja a csappantyúkat,miáltal friss hideg levegő kerül a hűtő rendszerbe.Ha a termosztáthoz kapcsolt rudat lefelé húzom (gondolom így kell lennie hideg motornál, 28mm) a rajzokon is látható rugó elengedéskor visszahúzza.A szerkezet könnyen jár,nem akad.A kérdésem az lenne,hogy akkor meleg,megnyúlt állapotban mi történik?Mivel a term. tartón van egy ovális furat,így lejjebb tudom tenni hogy tényleges nyitáskor képes legyen felfelé tolni a rudazatot mintegy másfél centit.Ez megfelelne a 70-80 fok körüli állapotnak. Huh

              Előre is köszönöm,ha valaki világot gyújt az agyamban.

                                                      Üdv:Funk


van olyan eset is, amikor a remek minőségű tajvani utángyártott termosztát kap egy nagyon meleget, és úgy marad kinyúlva.
lehet, hogy nálad is ez a bicikli.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #30832 Dátum: 2008 Augusztus 30, 13:46:38 »

Így vélném,de akkor mi a faszt mutat a műszer?Melegítek vizet,s mérek digit hőmérővel,meg a beépített fossal.Mondjuk van egy a blokkba fúrva is.
  A digit hőmérő 75 fokot mér a forró víznél,az olajhő érzékelő ugyanitt 130-at.Basszák meg.Megnézem a beépítettett.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #30831 Dátum: 2008 Augusztus 30, 13:27:27 »

KÖszi az értelmes válaszokat ;)Szóval hogyan kell beletenni a kábelköteget?Na?? Grin
MIndenkinek köszike Grin

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #30830 Dátum: 2008 Augusztus 30, 13:21:55 »

Igen.
Így vélném,de akkor mi a faszt mutat a műszer?Melegítek vizet,s mérek digit hőmérővel,meg a beépített fossal.Mondjuk van egy a blokkba fúrva is.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #30829 Dátum: 2008 Augusztus 30, 13:11:26 »

De akkor mi a kiakasztott,tehát max. hűtés állapot?Rúd feltolva?
Igen.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30828 Dátum: 2008 Augusztus 30, 12:58:12 »

De akkor mi a kiakasztott,tehát max. hűtés állapot?Rúd feltolva?Mert idáig úgy volt,termosztát semmit sem tudott csinálni.Ha kiveszed,akkor meg a rugó visszahúzza,mintha nyúlva lenne.Az előző AD-s busz motoromban ki volt herélve,városban sem ment 50-60 fok fölé.Fűtés hűvössebb időben nuku.Gondolom kenés is szintén zenész.
nekem ki van belezve kompletten
de én októbertől márciusig csak havi 1-2 beindítás és helyben járatáson kívül nem használom
aki annó a kibelezést javasolta nekem az erre felhívta a figyelmem és én be is tartom
valamint nyáron is hidegen nagyon kimélő üzemmód ugyanis sokkal hosszabb idő kell az üzemi hőmérséklethez

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #30827 Dátum: 2008 Augusztus 30, 12:41:05 »

hagyd ki a termosztatot. es a hozza tartozo sallangokat.
akazd ki hogy mindig nyitva legyen es kesz
 Wink
De akkor mi a kiakasztott,tehát max. hűtés állapot?Rúd feltolva?Mert idáig úgy volt,termosztát semmit sem tudott csinálni.Ha kiveszed,akkor meg a rugó visszahúzza,mintha nyúlva lenne.Az előző AD-s busz motoromban ki volt herélve,városban sem ment 50-60 fok fölé.Fűtés hűvössebb időben nuku.Gondolom kenés is szintén zenész.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30826 Dátum: 2008 Augusztus 30, 12:36:18 »

hagyd ki a termosztatot. es a hozza tartozo sallangokat.
akazd ki hogy mindig nyitva legyen es kesz
 Wink
akkor ha télen nem használod !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #30825 Dátum: 2008 Augusztus 30, 12:26:39 »

   Sziasztok!

  Jó szokásom szerint lent töltöm időmet az aknában.Gondom van a hűtéssel.A termosztát,amelyik jól működik önmagában melegvízben,úgy fel volt tolva a rögzítésnél,hogy hiába akart tágulni,nem tudott egy milit sem.Én eddig úgy gondoltam,hogy ha a motor melegszik,akkor a nyúló termosztát tolja a rudat és nyitja a csappantyúkat,miáltal friss hideg levegő kerül a hűtő rendszerbe.Ha a termosztáthoz kapcsolt rudat lefelé húzom (gondolom így kell lennie hideg motornál, 28mm) a rajzokon is látható rugó elengedéskor visszahúzza.A szerkezet könnyen jár,nem akad.A kérdésem az lenne,hogy akkor meleg,megnyúlt állapotban mi történik?Mivel a term. tartón van egy ovális furat,így lejjebb tudom tenni hogy tényleges nyitáskor képes legyen felfelé tolni a rudazatot mintegy másfél centit.Ez megfelelne a 70-80 fok körüli állapotnak. Huh

              Előre is köszönöm,ha valaki világot gyújt az agyamban.

                                                      Üdv:Funk

hagyd ki a termosztatot. es a hozza tartozo sallangokat.
akazd ki hogy mindig nyitva legyen es kesz
 Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #30824 Dátum: 2008 Augusztus 30, 12:23:46 »

   Sziasztok!

  Jó szokásom szerint lent töltöm időmet az aknában.Gondom van a hűtéssel.A termosztát,amelyik jól működik önmagában melegvízben,úgy fel volt tolva a rögzítésnél,hogy hiába akart tágulni,nem tudott egy milit sem.Én eddig úgy gondoltam,hogy ha a motor melegszik,akkor a nyúló termosztát tolja a rudat és nyitja a csappantyúkat,miáltal friss hideg levegő kerül a hűtő rendszerbe.Ha a termosztáthoz kapcsolt rudat lefelé húzom (gondolom így kell lennie hideg motornál, 28mm) a rajzokon is látható rugó elengedéskor visszahúzza.A szerkezet könnyen jár,nem akad.A kérdésem az lenne,hogy akkor meleg,megnyúlt állapotban mi történik?Mivel a term. tartón van egy ovális furat,így lejjebb tudom tenni hogy tényleges nyitáskor képes legyen felfelé tolni a rudazatot mintegy másfél centit.Ez megfelelne a 70-80 fok körüli állapotnak. Huh

              Előre is köszönöm,ha valaki világot gyújt az agyamban.

                                                      Üdv:Funk
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #30823 Dátum: 2008 Augusztus 29, 21:44:55 »

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=44&products_id=229
<beszúrt kép törölve>


[E-0755211]    1.920,- Ft
Önvulkanizáló Butil szalag, fekete 5mx19mm

Elektromos vezetékek szigetelésére, újra bandázsolására, vezeték korbácsok kijavítására, szakszer? korrózió védelmére. Jó elektromos szigetel? 20KV/mm, UV sugárzás, id?járásálló és kiváló vízálló képesség?. Önösszeheged?, önvulkanizáló! Alkalmazása: a szalag végét fogja a felülethez, engedjen le kb. 25 – 35 cm-es darabot, majd a feltekerni kívánt részt nyújtsa meg kihúzással (majd nem 80%kal), és tekercselje fel 5mm-es átfedéssel. Méret: 5m x 19mm.
Én nem erre gondoltam, de ez sem rosz... de ha én csinálnám és már ilyen vulkanizáló dolog kerül szóba tuti zsugorcsőbe húznám és nem szarakodnék ilyen tekergetéssel...

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #30822 Dátum: 2008 Augusztus 29, 21:39:49 »

Hat azer' kell jol beburkolni kivulrol! :-)
Itt tobben valamilyen helix alakban feltekerheto, szigeteloszalag-szeru polyara eskusznek, az eleg tartos...
De a kábelköteg elég vastag gyári műanyag héjbanvan, nem? Én egyébként az enyémet behúztam egy gégecsőbe is még pluszban, csak azt már nehéz volt áthúzni, szűk a hely. Viszont, ha újra kipurhabozom körülötte, akkor sanszosabb, hogy  gégecsőbe újra vissza lehet dugni a kábelköteget, ha vmiért mondjuk cserélni kell.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #30821 Dátum: 2008 Augusztus 29, 21:36:38 »

Textiles szigszalagnak hívják, és sokkal jobb a szigetelő, tapadó és tűzvédelmi képessége mint a hagyományosnak

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=44&products_id=229



[E-0755211]    1.920,- Ft
Önvulkanizáló Butil szalag, fekete 5mx19mm

Elektromos vezetékek szigetelésére, újra bandázsolására, vezeték korbácsok kijavítására, szakszer? korrózió védelmére. Jó elektromos szigetel? 20KV/mm, UV sugárzás, id?járásálló és kiváló vízálló képesség?. Önösszeheged?, önvulkanizáló! Alkalmazása: a szalag végét fogja a felülethez, engedjen le kb. 25 – 35 cm-es darabot, majd a feltekerni kívánt részt nyújtsa meg kihúzással (majd nem 80%kal), és tekercselje fel 5mm-es átfedéssel. Méret: 5m x 19mm.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #30820 Dátum: 2008 Augusztus 29, 21:30:00 »

Hat azer' kell jol beburkolni kivulrol! :-)
Itt tobben valamilyen helix alakban feltekerheto, szigeteloszalag-szeru polyara eskusznek, az eleg tartos...
Textiles szigszalagnak hívják, és sokkal jobb a szigetelő, tapadó és tűzvédelmi képessége mint a hagyományosnak

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #30819 Dátum: 2008 Augusztus 29, 21:05:48 »

És imádkozol, hogy sehol, semmi ne vágja el egyik kábel szigetelését sem.  Undecided
Hat azer' kell jol beburkolni kivulrol! :-)
Itt tobben valamilyen helix alakban feltekerheto, szigeteloszalag-szeru polyara eskusznek, az eleg tartos...


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #30818 Dátum: 2008 Augusztus 29, 21:02:50 »

Fogsz egy autogén hegesztéshez való pálcát, kicsiit ívesre hajlítod, és a motortér felől átdugod, amíg meg nem látod a végét az utastér felől a doblemeznél. Visszahajlítod, ide erősíted a kábelköteget szigszalaggal jó erősen, és visszahúzod a motortérbe. Ennyi.
És imádkozol, hogy sehol, semmi ne vágja el egyik kábel szigetelését sem.  Undecided
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #30817 Dátum: 2008 Augusztus 29, 20:55:26 »

KÖszi az értelmes válaszokat ;)Szóval hogyan kell beletenni a kábelköteget?Na?? Grin
Fogsz egy autogén hegesztéshez való pálcát, kicsiit ívesre hajlítod, és a motortér felől átdugod, amíg meg nem látod a végét az utastér felől a doblemeznél. Visszahajlítod, ide erősíted a kábelköteget szigszalaggal jó erősen, és visszahúzod a motortérbe. Ennyi.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #30816 Dátum: 2008 Augusztus 29, 19:32:58 »

>:DAzt már nem akarom.Annélkül nem lehet?

én bele raktam védőcsőbe, és óvatosan végig fűztem a gyári helyén, de mielőtt neki látsz gondolkodj, nehogy lemaradjon valami a kötegről
az A oszlop melletti átvezető gumit érdemes előre bele rakni és a belső szélét kicsit meg vuduzni(wd 40)így könnyebben csúszik keresztül a köteg, hátul az alsó átvezetésnél a gumit értelem szerűen ráhúzod a kötegre, a hátsó doblemez vonalát követve megy a motortérbe én ide a gyáritól eltérően raktam be egy lépés álló védő csövet mert ez elég kemény ahhoz, hogy át tudjam tolni a fiatalabb autóknál purhabbal kitöltött részen amit előzőleg egy hosszú csavarhúzóval kipucoltam, a cső belsejét vuduzva "könnyen" helyére kerültek a "tyúkbelek"

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30815 Dátum: 2008 Augusztus 29, 19:32:43 »

Nem nagyon melegítettük éjjel kettőkor.... A szelephézag jó.

ujjak a tökék?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #30814 Dátum: 2008 Augusztus 29, 19:15:44 »

Fogod a flexet...  Evil Kiss
>:DAzt már nem akarom.Annélkül nem lehet?

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #30813 Dátum: 2008 Augusztus 29, 19:11:37 »

KÖszi az értelmes válaszokat ;)Szóval hogyan kell beletenni a kábelköteget?Na?? Grin
Fogod a flexet...  Evil Kiss
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #30812 Dátum: 2008 Augusztus 29, 19:10:41 »

Azon tünődőm,hogy tök faszán megvan a hegesztés az autón,de azon még nem gondolkodtam,hogy a faszba húzom be az új kábelköteget.De tényleg Grin
KÖszi az értelmes válaszokat ;)Szóval hogyan kell beletenni a kábelköteget?Na?? Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #30811 Dátum: 2008 Augusztus 29, 10:15:31 »

Nem nagyon melegítettük éjjel kettőkor.... A szelephézag jó.

és hidegen és melegen is egyformán kopog, egyforma hangja van?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30810 Dátum: 2008 Augusztus 29, 10:13:22 »

A gyűrűk elforogtak, a három részes olajlehúzó rései is együtt voltak két hengeren Sad  (ettől füstölhetett, ezeket korrigáltuk) A dugók jól vannak bent (nyíl előre) gondolom a hajtókar is (a nyakán a bütyök felfelé ? ahogy láttam)  Merki Pista is teljesen tanácstalan. Olyan mint egy tünetekkel jelentkező beteg, akinek minden lelete negatív.


és hidegen és melegen is egyformán kopog, egyforma hangja van?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #30809 Dátum: 2008 Augusztus 29, 10:09:11 »

A gyűrűk elforogtak, a három részes olajlehúzó rései is együtt voltak két hengeren Sad  (ettől füstölhetett, ezeket korrigáltuk) A dugók jól vannak bent (nyíl előre) gondolom a hajtókar is (a nyakán a bütyök felfelé ? ahogy láttam)  Merki Pista is teljesen tanácstalan. Olyan mint egy tünetekkel jelentkező beteg, akinek minden lelete negatív.

Gondolom a gyűrűk jól vannak pozícionálva és nem is forogtak el, továbbá a dugók is jól vannak berakva, a hajtókarok is... érdekes eset, nem tudom mi lehet.
Dugattyútetőkön nem látszik valami furcsa nyom?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30808 Dátum: 2008 Augusztus 29, 10:04:18 »

Teljesen felújított motor, 1800 km volt benne, mikor leállt (azt hittem kifogyott a benzin) Az égésterek egyformák, a kiállás is. Kb. -2 mm ahogy szemre néztem. Ha nem jön rendbe, nagyon alapos méréseket kell végezni azt hiszem. A kompresszió 8,5 körüli, az AB-s hengerfej kisebb égéstere miatt alátét karika van a hengerek alatt.


Gondolom a gyűrűk jól vannak pozícionálva és nem is forogtak el, továbbá a dugók is jól vannak berakva, a hajtókarok is... érdekes eset, nem tudom mi lehet.
Dugattyútetőkön nem látszik valami furcsa nyom?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #30807 Dátum: 2008 Augusztus 29, 10:01:52 »

Teljesen felújított motor, 1800 km volt benne, mikor leállt (azt hittem kifogyott a benzin) Az égésterek egyformák, a kiállás is. Kb. -2 mm ahogy szemre néztem. Ha nem jön rendbe, nagyon alapos méréseket kell végezni azt hiszem. A kompresszió 8,5 körüli, az AB-s hengerfej kisebb égéstere miatt alátét karika van a hengerek alatt.

Meghallgatnám valamikor, de most nem tudok oda eljutni...

A kopogás lehet csapágy is, de attól nem füstöl... dugattyú nem éri el a hengerfejet? (dugattyúkiállás normális?) Hajtórúd nem lóg?
Égésterek színe milyen volt, egyforma a 4?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30806 Dátum: 2008 Augusztus 29, 09:57:01 »

Kifújás nem volt. A 3. hengert mértük, a csapszegre merőlegesen egy századdal volt kisebb a névlegesnél. Most össze van rakva, de nem jó, és nem tudtunk rájönni miért. Próbapadon még egyszer beindítom, aztán lehet szétborul megint. (meghallgatod?)


Meghallgatnám valamikor, de most nem tudok oda eljutni...

A kopogás lehet csapágy is, de attól nem füstöl... dugattyú nem éri el a hengerfejet? (dugattyúkiállás normális?) Hajtórúd nem lóg?
Égésterek színe milyen volt, egyforma a 4?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #30805 Dátum: 2008 Augusztus 29, 09:46:08 »

Két szemüveget is feltettem Sad Szelepek ki, méretek jók, kopás, kifújás nincs, a benzin nem megy át az ujjal tartott szeleptányéron.

Jól nézzétek meg a hengerfejet. Nekem a tuning motoron az lyukadt. Heteig nem jöttünk rá, mi a baj. Annó képeket is tettem fel róla (tavaly május-június környékén)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #30804 Dátum: 2008 Augusztus 29, 09:44:28 »

Kifújás nem volt. A 3. hengert mértük, a csapszegre merőlegesen egy századdal volt kisebb a névlegesnél. Most össze van rakva, de nem jó, és nem tudtunk rájönni miért. Próbapadon még egyszer beindítom, aztán lehet szétborul megint. (meghallgatod?)

Ha lent vannak a hengerek, akkor mérjetek ovalitást, sőt, mérjétek meg a dugattyúkat is.
Az 1.3-as hengerek soha, az 1.6-osak néha, de a tuning hengerek gyakran deformálódnak.

Hengerfejen nem látszik kifújásnyom?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #30803 Dátum: 2008 Augusztus 29, 09:42:57 »

Jól nézzétek meg a hengerfejet. Nekem a tuning motoron az lyukadt. Heteig nem jöttünk rá, mi a baj. Annó képeket is tettem fel róla (tavaly május-június környékén)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30802 Dátum: 2008 Augusztus 29, 09:26:57 »

Tegnap 8 órát SZBB-ztünk Merki Pistával. A motort szétborítottuk (a két blokkfél maradt csak) de nem lettünk okosabbak. Minden jó benne, a szokásos bejáratódási nyomokon túl csak egy helyen látszik minimális húzás a dugó oldalán (az is csak a grafit rétegen) A motor mégsem jó, alig indul, füstölget, és a bal oldal fordulaton kopog-zörög. Ennyi. Valami rossz szellem költözött bele, vagy egy anyacsavar.

Ha lent vannak a hengerek, akkor mérjetek ovalitást, sőt, mérjétek meg a dugattyúkat is.
Az 1.3-as hengerek soha, az 1.6-osak néha, de a tuning hengerek gyakran deformálódnak.

Hengerfejen nem látszik kifújásnyom?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #30801 Dátum: 2008 Augusztus 29, 09:17:09 »

Tegnap 8 órát SZBB-ztünk Merki Pistával. A motort szétborítottuk (a két blokkfél maradt csak) de nem lettünk okosabbak. Minden jó benne, a szokásos bejáratódási nyomokon túl csak egy helyen látszik minimális húzás a dugó oldalán (az is csak a grafit rétegen) A motor mégsem jó, alig indul, füstölget, és a bal oldal fordulaton kopog-zörög. Ennyi. Valami rossz szellem költözött bele, vagy egy anyacsavar.
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #30800 Dátum: 2008 Augusztus 28, 14:24:02 »

Azon tünődőm,hogy tök faszán megvan a hegesztés az autón,de azon még nem gondolkodtam,hogy a faszba húzom be az új kábelköteget.De tényleg Grin
az minek bele?
csináld meg ugy mint a vizi bicikli..... Grin Grin
és még a benzint is megsporolod igy Grin Grin
csak tekerni kell Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #30799 Dátum: 2008 Augusztus 28, 10:52:36 »

Azon tünődőm,hogy tök faszán megvan a hegesztés az autón,de azon még nem gondolkodtam,hogy a faszba húzom be az új kábelköteget.De tényleg Grin

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #30798 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:51:18 »

indul poccre.
de cserelek egy tuszelepet.
koszi.
(esetleg tenyek ala egy plusz vekony alatetet? vagy maradjon ugy ahogy gyari)
Egyszerre csak egy lépés! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #30797 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:45:57 »

Ellenőrizd le a tűszelepedet, hogy zár-e rendesen, mert akkor szokta ezt csinálni, amikor nagy a szint az úszóházban, így a keverőcsőben is és egyszerűen túlfolyik kanyarban meg fékezéskor.
Esetleg amikor leáll utána kicsit nehezebben indul? Vagy akkor valaki nézze a kipuffot, hogy kormol egy egy kis fekeketét. Majdnem biztos, hogy túlfolyik.
indul poccre.
de cserelek egy tuszelepet.
koszi.
(esetleg tenyek ala egy plusz vekony alatetet? vagy maradjon ugy ahogy gyari)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 1240 1241 1242 1243 1244 [1245] 1246 1247 1248 1249 1250 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.