www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 08:12:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1920 1921 1922 1923 1924 [1925] 1926 1927 1928 1929 1930 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13337858 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3639 Dátum: 2006 Május 11, 20:17:18 »

Pityubácsi, csak egy szó: DéVéDé!  Wink

oks,
cserében szójjál má' a sok köcsög üffélnek, hogy szálljanak le rólam.
legkésőbb sabbathon átviszem.
holnap is valami elbaszott időben fogok végezni



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #3638 Dátum: 2006 Május 11, 20:13:28 »

Pityubácsi, csak egy szó: DéVéDé!  Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3637 Dátum: 2006 Május 11, 20:08:30 »

fojtószelepnek

woooow!
végre egy ember, aki heJesen írja a foLYtószelep szót



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3636 Dátum: 2006 Május 11, 18:40:40 »

nagyon szép a gép...

fényképen...

De köszi  Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #3635 Dátum: 2006 Május 11, 18:08:49 »

Föstött gummák:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

nagyon szép a gép...

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3634 Dátum: 2006 Május 11, 17:09:11 »

Mivel festetted ki? Létezik valamilyen méregdrága spéci gummafesték? Evil

Magyar, az van ráírva, hogy gumifesték ( Wink) ez nem vicc. Van fekete, meg fehér színben is. (fehér ritkább...) 2 dl-es kiszerelésben vettem Kisvárdán, egy átlagos festékboltban. Szerintem profi helyen bárhol beszerezhető. Az ára húzós: 1200-1300 Ft körüli, üzlettől függően.
Festés előtt a gumidat mosd le lakkbenzin higítóval (a nitrohigító lehet, hogy durva, mert az sokmindent old!) a feliratnál legalább, és várd meg, amíg a festés megszárad.
Én nem mostam le akkurátusan, nem vártam a száradással (muszályj vót frenkizni egyet a csilivili gummákkal...), repedezik is rendesen

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #3633 Dátum: 2006 Május 11, 16:33:53 »

Mivel festetted ki? Létezik valamilyen méregdrága spéci gummafesték? Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3632 Dátum: 2006 Május 11, 15:57:45 »

Meglepő lesz amit mondok, de kezd tetszeni. Én a csikot is kifestettem volna körben.

Elismerést kösz.  Smiley
Csík helyett inkább konnektorbavizelés... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #3631 Dátum: 2006 Május 11, 12:04:01 »

Lehet. Ma etse átmegyek Szepihez, aztán meggyártja. Köszi!

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3630 Dátum: 2006 Május 11, 11:33:01 »

Alap van, kábé 800-ról indul, aztán fölmegy ezerre, 1100-ra. Ahogy ma figyelgettem, 1300 körül volt az alap, az azért sok. Illetve a szivató fogazott kütyüjén a második fogon támaszkodik a csavar alulról, szerintem lent kellene lennie a legalján, nem? valami rugó, rugócska lerakta a kanalat esetleg?

Talán a bimetál nagyon meg van feszítve. Melegen a fojtószelepnek teljesen függőlegesen kell állnia.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3629 Dátum: 2006 Május 11, 11:13:24 »

Föstött gummák:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Meglepő lesz amit mondok, de kezd tetszeni. Én a csikot is kifestettem volna körben.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #3628 Dátum: 2006 Május 11, 11:10:48 »

Annak kurvára nem szabad szivárogni! Vastag papírtömítést alig kell meghúzni és szépen tömít.

A külső olajszűrőn keresztül nem folyik ki az olaj, egyrészt magasabban van, mint a szint, másrészt meg a pumpán (fogaskerék szivattyú) mi nyomná keresztül?

Ha viszont olyan fedeled van, amin van leeresztő csavar akkor elég csak minden második vagy harmadik olajcserénél a szintát megtisztítani, feltéve ha törött főtengelydarabok nem úszkálnak a forgattyúházban....  Evil

most megnyugodtam...mert múlt 7en cseréltem és most nem szedtük ki a szitát a szerelőmmel.... tavaly mikor kicsit szét olt kapva motor akkor ki volt szedve... azota meg kb 5000ret ha mentem
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #3627 Dátum: 2006 Május 11, 11:06:36 »

Alap van, kábé 800-ról indul, aztán fölmegy ezerre, 1100-ra. Ahogy ma figyelgettem, 1300 körül volt az alap, az azért sok. Illetve a szivató fogazott kütyüjén a második fogon támaszkodik a csavar alulról, szerintem lent kellene lennie a legalján, nem? valami rugó, rugócska lerakta a kanalat esetleg?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3626 Dátum: 2006 Május 11, 10:58:32 »

Segítség, az autó 17 litert eszik. Bejáratós motorral, 1600-as, mi a ranc baja lehet? Fennakad a szivató, vagy mi van? Így elég költséges hétvégénk lesz....Várom az ötleteket..

Először a szivatót nézd meg. Aztán a karbi nem folyik meg? Alapjárat van?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3625 Dátum: 2006 Május 11, 10:57:37 »

Én az ilyen "öreg motorokhoz kifejlesztve" dumákban mindig erős marketingszagot és átverést érzek... de nem akarok megbántani senkit.

Pedig vannak olyan adalékok, viszkozitásmódosítók, amelyek kopott, rosszabb belső tisztaságú motorokban előnyösek. A Mol Botond sem átverés, az is nagyobb viszkozitású és több detergens-dsizőpergens adalékkal készül(t), legalábbis a kezdetekben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #3624 Dátum: 2006 Május 11, 10:48:22 »

Én az ilyen "öreg motorokhoz kifejlesztve" dumákban mindig erős marketingszagot és átverést érzek... de nem akarok megbántani senkit.

Én meg, mivel ismerős (az itteni autószerelő ismerősöm) ajánlotta, gondoltam, kipróbálom... és nem volt vele semmi gond.
Asszem az is 15W40-es volt...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #3623 Dátum: 2006 Május 11, 10:43:43 »

A Valvoline-nak van egy speckó olaja: Max Life, ha jól emlékszem, direkt viseltes motorokhoz....adalékokkal, a kisebb olajfolyások miatt...
Egyszer tettem az enyémbe, és nem volt vele gond.

Én az ilyen "öreg motorokhoz kifejlesztve" dumákban mindig erős marketingszagot és átverést érzek... de nem akarok megbántani senkit.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #3622 Dátum: 2006 Május 11, 10:36:41 »

Egyszer tettem bele Valvoline (Top Gard) félszintetikus (amúgy 10W40) olajat. Az tökéletes volt (nyoma sem volt koksznak,nagyon kellemes hangja volt, stb). Csak éppen kicsit folyt belőle az illesztéseknél (generátor talp, olajgomba műanyagteste, nyomórúd burkolat illesztése), meg kicsit jobban ette is. De nagyon jól bírta a terhelést.

A Valvoline-nak van egy speckó olaja: Max Life, ha jól emlékszem, direkt viseltes motorokhoz....adalékokkal, a kisebb olajfolyások miatt...
Egyszer tettem az enyémbe, és nem volt vele gond.

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #3621 Dátum: 2006 Május 11, 10:32:43 »

Igazán nincs jelentősége, a bogármotor elég fura jószág kenés szempontból...  Persze ne legyen ott 3 cm vastag olajiszap...

Egyszer tettem bele Valvoline (Top Gard) félszintetikus (amúgy 10W40) olajat. Az tökéletes volt (nyoma sem volt koksznak,nagyon kellemes hangja volt, stb). Csak éppen kicsit folyt belőle az illesztéseknél (generátor talp, olajgomba műanyagteste, nyomórúd burkolat illesztése), meg kicsit jobban ette is. De nagyon jól bírta a terhelést.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #3620 Dátum: 2006 Május 11, 10:26:31 »

Segítség, az autó 17 litert eszik. Bejáratós motorral, 1600-as, mi a ranc baja lehet? Fennakad a szivató, vagy mi van? Így elég költséges hétvégénk lesz....Várom az ötleteket..

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #3619 Dátum: 2006 Május 11, 10:04:12 »

akkor én már úton leszek remélem Smiley
de elötte majd megnézem még félkész állapotban Grin  Evil

Milyen félkész???? Akkor már pikk-pakk kellene lennie..... Remélem!!  Shocked
És ne tessék megint szemtelenkedni!! 
Megmondom a Mikinek, hogy piszkálja fel a motort úgy, hogy le tudjalak vele nyomni, mint a bélyeget!!  Grin Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #3618 Dátum: 2006 Május 11, 09:54:58 »

16.05 -kor van valami vonatjárat féle, mert sajna 1/2 4-ig melózom és előbb nem is tudok eljönni, mert a kolléganőm beteg és én tartom a frontot az irodában... Majd kelenföldön leszállok, onnan kéne átbumlizom a Miki bácsihoz...
Még egyet kell alunni addog...  Grin Wink

akkor én már úton leszek remélem Smiley
de elötte majd megnézem még félkész állapotban Grin  Evil
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3617 Dátum: 2006 Május 11, 09:31:23 »

Stunt: nekem eddig szinte mindig volt a szűrő fedelén olajsár lerakódás. Pedig nem szoktam kivárni az 5e -t. Vagy azzal nem kell foglalkozni?

Igazán nincs jelentősége, a bogármotor elég fura jószág kenés szempontból...  Persze ne legyen ott 3 cm vastag olajiszap...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #3616 Dátum: 2006 Május 11, 09:30:01 »

kiráhály! Cheesy
mikor jössz? én délután indulok Hortobágyra, de lehet elötte beugrom a Mikihez, meg a Homasitába.. lehet kivihetlek  Wink

16.05 -kor van valami vonatjárat féle, mert sajna 1/2 4-ig melózom és előbb nem is tudok eljönni, mert a kolléganőm beteg és én tartom a frontot az irodában... Majd kelenföldön leszállok, onnan kéne átbumlizom a Miki bácsihoz...
Még egyet kell alunni addog...  Grin Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #3615 Dátum: 2006 Május 11, 09:27:39 »

Ha viszont olyan fedeled van, amin van leeresztő csavar akkor elég csak minden második vagy harmadik olajcserénél a szintát megtisztítani, feltéve ha törött főtengelydarabok nem úszkálnak a forgattyúházban....  Evil

Stunt: nekem eddig szinte mindig volt a szűrő fedelén olajsár lerakódás. Pedig nem szoktam kivárni az 5e -t. Vagy azzal nem kell foglalkozni?

VW Beetle - the original since 1938
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #3614 Dátum: 2006 Május 11, 09:26:32 »

Na! Most beszéltem a Miki Mesterrel.... úgy néz ki, talán holnap délután vonatozhatok fel hozzá, mert kész lesz Öcsisajt....
Már csak néhány apróság van hátra, de a motor már kész, állítólag.... megy be a helyére és juhéjjjjjjjj!! 
kiráhály! Cheesy
mikor jössz? én délután indulok Hortobágyra, de lehet elötte beugrom a Mikihez, meg a Homasitába.. lehet kivihetlek  Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #3613 Dátum: 2006 Május 11, 09:25:19 »

Annak kurvára nem szabad szivárogni! Vastag papírtömítést alig kell meghúzni és szépen tömít.
nálam talán az az egyetlen hely, ahonnan nem szivárog olaj :DDDD na jó, túloztam kicsit

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3612 Dátum: 2006 Május 11, 09:22:57 »

Mostanában elég sokat gondolkodom motorépités gyanánt egy 2.1 wbx levegössé történö átalakitásán,112 LE azért nem rossz szerintem, ha egy 112 erös mocit akarnék csinálni a szériábol mélyen zsebbe kellene nyúlnom, wbx átalakitás sztem töredéke ennek.

Azért van egy-két buktatója. A wbx 2.1 egyrész elég nagy lökettérfogatú, másrész a kompresszióviszonya is nagy. Ha levegővel hűtöd, akkor a hengerfejet elég intenzíven kell hűteni, a hengereket úgyszintén.
A neten kering egy-két kép, leírás ilyenről, de amit én láttam a való életben az nem volt jó. Oberwartban (?) csinálta egy srác, de nem sikerült. (Kőszegen találkoztam egyszer vele)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3611 Dátum: 2006 Május 11, 09:18:55 »

En ezert fogok a mostani motorom epitesekor nem tocsavart, hanem hagyomanyos fejes atmenos csavart berakni ide az olajszurohoz (es be is ragasztani). Na akkor az nem fog megszakadni, ha meg van huzva akkor sem. Mert nekem meg tomitescserevel, normalisan meghuzva is szokott kicsit szivarogni.
Tenyleg ha vkinek van kulso olajszuroje (pumpara csatlakozos verzioju) akkor is leszedi alul a fedelet olajcserekor?

Annak kurvára nem szabad szivárogni! Vastag papírtömítést alig kell meghúzni és szépen tömít.

A külső olajszűrőn keresztül nem folyik ki az olaj, egyrészt magasabban van, mint a szint, másrészt meg a pumpán (fogaskerék szivattyú) mi nyomná keresztül?

Ha viszont olyan fedeled van, amin van leeresztő csavar akkor elég csak minden második vagy harmadik olajcserénél a szintát megtisztítani, feltéve ha törött főtengelydarabok nem úszkálnak a forgattyúházban....  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #3610 Dátum: 2006 Május 11, 09:15:26 »

Irigykedsz mi? Grin

inkább mesélj mit kell Öcsisajton SZMBzni! Mikinél van már? Tbányára kész lesz?  Evil

Na! Most beszéltem a Miki Mesterrel.... úgy néz ki, talán holnap délután vonatozhatok fel hozzá, mert kész lesz Öcsisajt....
Már csak néhány apróság van hátra, de a motor már kész, állítólag.... megy be a helyére és juhéjjjjjjjj!! 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3609 Dátum: 2006 Május 11, 09:11:37 »

igy igaz, múlt héten adtam ki rá 20 pínzt, most a héten meg adjak rá 30at??? kicsit drága mulatság lenne, meg hát ha mult héten rendbe lett téve az működjön már nekem most is...

Csak rugókat nem lehet és nem is érdemes cserélni a nyomólapban (akár tekercsrogós, akár tányérrugós). Lehet, hogy egy ellenőrzéssel meg lehet találni valami hibát, ami a rángatást okozza, ahogy a többiek mondták, a nyelestengely tűgörgős csapágya is okozhatja, ez a lendkerék anyájában van és ez sem egy nagy összeg kicserélni (a komplett anyát).

Pont ez az, ami miatt én nem szeretem ezt-azt kicserélgetni, mert igazán akkor lesz jó, ha egy félig kopott alkatrész nem rontja el a működését egy újonnan beszereltnek. Egy ilyen öreg autó olyan, mint az austrialotto, minden lehetséges. Persze az sem kizárt, hogy a lendkerék felülete olyan, hogy azon már nem fog jól menni kuplung soha. Látni kellene.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bittymakk
Hozzászólások: 74


« Hozzászólás #3608 Dátum: 2006 Május 11, 08:31:38 »

Jorgelt!

Egy székesfehérvári rokon ismerősének a bogarát néztem meg a minap. Olaj nincs, motor satu. Szerintetek kihez kéne vinni generálra? Bp., vagy van közelebb is valaki? Esetleg tapasztalatok?

Köszi!

Bitty
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #3607 Dátum: 2006 Május 11, 08:29:36 »

En ezert fogok a mostani motorom epitesekor nem tocsavart, hanem hagyomanyos fejes atmenos csavart berakni ide az olajszurohoz (es be is ragasztani). Na akkor az nem fog megszakadni, ha meg van huzva akkor sem. Mert nekem meg tomitescserevel, normalisan meghuzva is szokott kicsit szivarogni.

Elvileg nem szabad szivárogni, akkor ott a felület nem egyenletes. Hogyan húzod meg, folyamatosan rászorítva? (legalább 3 kör átellenesen szorítgatva)
Kis egyenetlenséget a papír ki is egyenlít.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #3606 Dátum: 2006 Május 11, 07:06:38 »

Irigykedsz mi? Grin

inkább mesélj mit kell Öcsisajton SZMBzni! Mikinél van már? Tbányára kész lesz?  Evil

Persze, hogy Mikinél van! Pénteken vittem, a múlt héten.
Motor ki, olajhűtő környékének alapos vizsgálata, szívócsőnél a gumi cseréje, ami akét cső találkozásánaál elrpedt, meg tömítések cseréje, olajcsere, gyertyacsere, stb... esetleg kuplungtárcsa felülvizsgálata...
Azt ígérte, hogy hétvégére készen lesz.... Remélem, mert már hiányzik... Jó lenne döngetni vele!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3605 Dátum: 2006 Május 11, 00:48:31 »

Ki jön hortobágyra???

Én a két sráccal, sátorral, szombat d.u. körül.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #3604 Dátum: 2006 Május 11, 00:36:04 »

Ki jön hortobágyra???

ez most van ?
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #3603 Dátum: 2006 Május 11, 00:22:34 »

Ki jön hortobágyra???
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3602 Dátum: 2006 Május 11, 00:01:23 »

tényleg jók a gumik! tiszta versenyzős  Grin

Ritkán gyilkolom öreget.
Ezek a gumik kisvárosunk főutcáján büntetnek 3-as alapjárat felett picivel 30-as tempóval krúzolva (és üvölt a blues...) Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3601 Dátum: 2006 Május 10, 23:58:18 »

Föstött gummák:

tényleg jók a gumik! tiszta versenyzős  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Sompi
« Hozzászólás #3600 Dátum: 2006 Május 10, 23:53:46 »

Üdv az ÉjjelOffolókTitkosCsapatában!!
Cheesy fúúú de izgi!  Cheesy
Oldalak: 1 ... 1920 1921 1922 1923 1924 [1925] 1926 1927 1928 1929 1930 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.