www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 01:37:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1195 1196 1197 1198 1199 [1200] 1201 1202 1203 1204 1205 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13259223 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32637 Dátum: 2008 November 27, 13:28:00 »

az kb. 5%-kal csökkenti a 100-as szopófaktort.
a szívócső lesz útban, főleg duplaszívósnál.

1. dinamó pántját lelazítod
2. a 4 csavart, ami a turbinaházba megy, azt is kiszeded
3. a turbinaház 2 oldalán a csavarokat szintén kiszeded
4. hátrabillented (menetirányba előre) az egész miskulanciát
5. kicibálod a dinamó+turbina egységet (itt fogsz sírvafakadni)
6. fordított sorrendben összerakod

x. opciósan leszeded a motorháztetőt, hogy a rugója ne legyen útban, amikor billented a turbinaházat.
köfi akkor nekiállok, csak előtte elmegyek sörért. Cool Szimplaszívósom van.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32636 Dátum: 2008 November 27, 13:26:13 »

A dinamócsere mekkora szívás? termosztátom van,de se rudazat se csappantyú nincs bent. Huh

az kb. 5%-kal csökkenti a 100-as szopófaktort.
a szívócső lesz útban, főleg duplaszívósnál.

1. dinamó pántját lelazítod
2. a 4 csavart, ami a turbinaházba megy, azt is kiszeded
3. a turbinaház 2 oldalán a csavarokat szintén kiszeded
4. hátrabillented (menetirányba előre) az egész miskulanciát
5. kicibálod a dinamó+turbina egységet (itt fogsz sírvafakadni)
6. fordított sorrendben összerakod

x. opciósan leszeded a motorháztetőt, hogy a rugója ne legyen útban, amikor billented a turbinaházat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32635 Dátum: 2008 November 27, 12:55:34 »

 A dinamócsere mekkora szívás? termosztátom van,de se rudazat se csappantyú nincs bent. Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #32634 Dátum: 2008 November 27, 08:44:34 »

Jó kis történetet írok most le!
Fiatal koromban udvarolni jártam Kelenföldre Pestlőrincről. A bogár fűtése nem volt a leg jobb,de a lányt elakartam káprásztatni,és kocsival mentem. Hogy ne fázzak útközben feltuningoltam a fűtést. 2 darab pórszivó csövet tettem oda ahol belép a meleg a kocsiba,és egyből mindent kikerülve jött a meleg. Előre hajtottam az ülést és becsiptettem a két csövet,így mind a két cső melege a derekamra jött. Nagyon örültem milyen jó,és elindultam a randira. Amikor megérkeztem két nagy fekete folt volt a derekam mindkét oldalán. Úgy néztem ki mint a disznó,és füstszagom is volt. Lukas volt a kipufogó és a hőcserélőben összekeveredett a levegővel a gáz. Ebböl a kapcsolatból a bogár maradt meg a mai napig. Grin
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #32633 Dátum: 2008 November 27, 00:07:10 »

"Barmoltam" ma délután kisérleti jelleggel egy S100(1000MB)-s Skoda fűtőventillátort a Bogárba. Meglátjuk ér e valamit, elvileg kellene. Mert a fő bajom az a fűtéssel, hogy városban 40-50-el döcögve, pirosokban álldogálva, nem fújja kellően a meleget, pedig a meleg ott van(ha már bemelegedett), csak mivel ugye nem forog kellően a motor, nincs mi befújja kellő nyomással....Hegymenetben, vagy országúton ott semmi baj, dehát javarészt városban poroszkálok.
Sajna nagyon lefogta a venti teljesítményét a szívó ág erős keresztmetszet-csökkentése....ha a gyári 10-15 cm átmérőjű nyílásán szívhatna, hipphopp telenyomná a kocsit meleggel. De így is jobban fúj most, mint akár tőgázon bőgetve.
Meglátjuk....ha semmit nem ér, kihajintom a cuccost,visszadugom közvetlenül a csövet, aztán pá.  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #32632 Dátum: 2008 November 26, 07:44:38 »

Nem egészen. Ahogy Typ117 mondja. Van egy typ-3 blokkom a pincében....


Köszi Mindenkinek! Most megint van min rágódnom... Smiley

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #32631 Dátum: 2008 November 25, 20:52:25 »

gyanusan olcsó
Majd kiderül, ha bent lesz!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32630 Dátum: 2008 November 25, 20:49:02 »

Most így áll.De a lemezeket lefestem még, és a tőcsavar helyét felfúrom.Ha ezek megvannak,utána már gyorsan összeáll.
Már szeretném, ha bent lenne a duduban.
gyanusan olcsó

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #32629 Dátum: 2008 November 25, 20:36:03 »

Nem egészen. Ahogy Typ117 mondja. Van egy typ-3 blokkom a pincében....

Mi ebben a lama?Minden 1.6 typ1 csak a burkolatok masok attol fuggoen hova raktak oket.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #32628 Dátum: 2008 November 25, 17:33:24 »

Megint okosabb lettem. Smiley

G.
de a typ3ban a motor felfogatása is más helyen van ha jól tudom, annak kell valami furatot csinálni a blokkba?
meg olajnívópálcát máshol kivezetni.. volt erről, szó pár hónapja, pontosan nem emlékszem, de ha jól tudom nem úgy megy hogy egy kész bogi vagy buszmotort egyből be tudsz tenni.

ha typ3akat akarsz nézegetni, ajánlom a thesamba.com-ot
hirdetések:
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/
képek:
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_cat.php?cat_id=18
« Utoljára szerkesztve: 2008 November 25, 17:35:42 írta Typ117 »
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #32627 Dátum: 2008 November 25, 15:48:27 »

 Wink Wink Wink Wink
Megint okosabb lettem. Smiley

G.
Szivesen Nagyjouram.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #32626 Dátum: 2008 November 25, 15:45:03 »

Mi ebben a lama?Minden 1.6 typ1 csak a burkolatok masok attol fuggoen hova raktak oket.

Megint okosabb lettem. Smiley

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #32625 Dátum: 2008 November 25, 15:28:19 »

Mi ebben a lama?Minden 1.6 typ1 csak a burkolatok masok attol fuggoen hova raktak oket.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #32624 Dátum: 2008 November 25, 15:15:19 »

Stoneet kérdezd . már leirta a véleményét de érdemes meghalgatni .

Ige tudom, és meg is értettem amit írt, csak .....nagyon bejön... Smiley

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #32623 Dátum: 2008 November 25, 15:14:00 »

Már kérdeztem az az adok-veszekben erről a typ3-ról: http://www.hasznaltauto.hu/2552202

Még nem sikerült elvenni a kedvem tőle teljesen. Bár az asszony majdnem sokkot kapott, hogy még egy autót szeretnék feltámasztani majdnem nulláról.
Azért kértem, mert nem ismerem eléggé ezt a tipust. Tájékozodom/keresgélek most mindenfelé.

Köszi
G.
Ja meg van egy 1.6-os buszmotorom, az nem megy bele ebbe ideiglenesen ugye?
Bocs ha láma a kérdés!

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #32622 Dátum: 2008 November 25, 15:12:45 »

Már kérdeztem az az adok-veszekben erről a typ3-ról: http://www.hasznaltauto.hu/2552202

Még nem sikerült elvenni a kedvem tőle teljesen. Bár az asszony majdnem sokkot kapott, hogy még egy autót szeretnék feltámasztani majdnem nulláról.
Azért kértem, mert nem ismerem eléggé ezt a tipust. Tájékozodom/keresgélek most mindenfelé.

Köszi
G.
Stoneet kérdezd . már leirta a véleményét de érdemes meghalgatni .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #32621 Dátum: 2008 November 25, 15:08:32 »

melyik része érdekel? vannak még
ez elég patika:

Már kérdeztem az az adok-veszekben erről a typ3-ról: http://www.hasznaltauto.hu/2552202

Még nem sikerült elvenni a kedvem tőle teljesen. Bár az asszony majdnem sokkot kapott, hogy még egy autót szeretnék feltámasztani majdnem nulláról.
Azért kértem, mert nem ismerem eléggé ezt a tipust. Tájékozodom/keresgélek most mindenfelé.

Köszi
G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #32620 Dátum: 2008 November 25, 13:49:49 »

Lécci rakjon be valaki, egy Typ3 gyári kinézetű motortérről készült képet. Köszi.

G.
melyik része érdekel? vannak még
ez elég patika:

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #32619 Dátum: 2008 November 25, 13:49:39 »

Lécci rakjon be valaki, egy Typ3 gyári kinézetű motortérről készült képet. Köszi.

G.
Most így áll.De a lemezeket lefestem még, és a tőcsavar helyét felfúrom.Ha ezek megvannak,utána már gyorsan összeáll.
Már szeretném, ha bent lenne a duduban.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #32618 Dátum: 2008 November 25, 11:54:05 »

Lécci rakjon be valaki, egy Typ3 gyári kinézetű motortérről készült képet. Köszi.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #32617 Dátum: 2008 November 25, 11:48:02 »

74-ben volt még Typ 3?

Az összeg elég szűknek tűnik....

Pedig ennyibe került.
De már így is többe, mint Bitus barátom  motorjának gépmunkái.
A Typ 3 cseremotort pedig a nálam tapasztaltabbak mondták itt a fórumon.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32616 Dátum: 2008 November 25, 11:05:08 »

Én perselyeztetem a hajtókarokat,és digitális mérleggel lemértem. 2 gramm eltérés lehet. 1 deka eltérés van! Aztán összeraktam. Sokan nem is tudják ezt,és én sem tudtam. 20 évig ment nálam így. Na kompromisszumot kötöttem,és maradt a súly eltérés. Szóval lemérik a hajtókarok súlyát,igy egyensúlyozzák ki a motort. Pár grammot le tudnak köszörűlni,de pótólni azt nem lehet. Köszörülés-meg ez a művelet 40 000 Ft. A blokkot nem kell vonalba fúrni,ezzel tönkre is tehetik. Ezt inkább felszokták számolni,meg,hogy mennyit dolgozott a szaki. De szokták fúrni,és létezik túlméretes csapágy is. Akkor kell,ez a művelet,ha a csapágy a blokkban megforog,mondjuk olaj hiány miatt. De ez már nagy baj. Innen komoly gépmunka kell. 40 000 nem elég!
Aki nem olvassa a beírásaimat, az tényleg nem tudja. Leírtam, amikor grammoltam a 1915-ösömet!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32615 Dátum: 2008 November 25, 11:04:20 »

Én perselyeztetem a hajtókarokat,és digitális mérleggel lemértem. 2 gramm eltérés lehet. 1 deka eltérés van! Aztán összeraktam. Sokan nem is tudják ezt,és én sem tudtam. 20 évig ment nálam így. Na kompromisszumot kötöttem,és maradt a súly eltérés. Szóval lemérik a hajtókarok súlyát,igy egyensúlyozzák ki a motort. Pár grammot le tudnak köszörűlni,de pótólni azt nem lehet. Köszörülés-meg ez a művelet 40 000 Ft. A blokkot nem kell vonalba fúrni,ezzel tönkre is tehetik. Ezt inkább felszokták számolni,meg,hogy mennyit dolgozott a szaki. De szokták fúrni,és létezik túlméretes csapágy is. Akkor kell,ez a művelet,ha a csapágy a blokkban megforog,mondjuk olaj hiány miatt. De ez már nagy baj. Innen komoly gépmunka kell. 40 000 nem elég!

Azért KELL vonalba fúrni, mert a csapágycsészék eltérő mértékben verődnek be a blokkba és nem lesz egyvonalú, következésképpen a csapágyhézagok is össze-vissza lesznek, ráadásul a főtengely sem fut majd rendesen. Ha már megmozdul, megforog a csapágy akkor meg össze sem lehet rakni vonalfúrás nélkül. Amint kicsit is elmozdul a csapágy, elzárja az olajfuratot és minden oda lesz pillanatok alatt. A csapágyakat nem a stift rögzíti, az csak pozícionál, hanem a pontosan fúrt blokk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32614 Dátum: 2008 November 25, 10:59:09 »

Szervusztok! Érdekelne, hogy egy főtengely köszörülés, kiegyensúlyozás mennyire nagy munka. Kb. milyen árban mozog egy ilyen felújítás, mennyi időt vehet igénybe?
Érdekelne azok véleménye, akik átestek már hasonló beavatkozáson!!
Üdvw!

Csapágysor a főtengelyre 13.500 Ft, hajtórúdra 3500 Ft, főtengely köszörülés (gépmunka) 18.000 Ft, vonalba fúrás 9500 Ft.
A gépműhelyek általában 4-8 napra vállalják.

Én azt mondom, hogy motorfelújításba 250e alatt nem érdemes belekezdeni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #32613 Dátum: 2008 November 25, 10:48:27 »

74-ben volt még Typ 3?

Az összeg elég szűknek tűnik....


AR-es.Typ 3 cseremotor.
Főtengelycsapágy,vezérműtengelycsapágy,hajtókarcsapágy,dugattyúcsapszeg gépmunkáival együtt 50ezer volt.Ja és összeszereléssel együtt.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #32612 Dátum: 2008 November 25, 09:20:14 »

Szervusztok! Érdekelne, hogy egy főtengely köszörülés, kiegyensúlyozás mennyire nagy munka. Kb. milyen árban mozog egy ilyen felújítás, mennyi időt vehet igénybe?
Érdekelne azok véleménye, akik átestek már hasonló beavatkozáson!!
Üdvw!
Nekem most rakjuk össze WildDaemonnal a motoromat.
AR-es.Typ 3 cseremotor.
Főtengelycsapágy,vezérműtengelycsapágy,hajtókarcsapágy,dugattyúcsapszeg gépmunkáival együtt 50ezer volt.Ja és összeszereléssel együtt.
Véleményt majd ha bent lesz a bogiban akkor mondok.
Most egy tőcsavar gondom van, de Zsolti barátom lehet azon is tud segíteni.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #32611 Dátum: 2008 November 24, 15:26:19 »

Na hát most itt tartok,Kit érdekel megnézegeti Grin
 A képtár címe itt alul Roll Eyes Jó nézegetést

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #32610 Dátum: 2008 November 24, 12:03:09 »

Ezekkel én is tisztában vagyok, hogy más alkatrészekre is kell költeni. De engem most konkrétan a főtengely érdekel. Kiegyensúlyozás mi pénzben lehet. Meg ilyenek.
nálunk, mikor az én off autóm főtengelyét egyensúlyozták egy 10-es alatt volt, de ez csak egyensúlyozás!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #32609 Dátum: 2008 November 24, 11:59:35 »

Én perselyeztetem a hajtókarokat,és digitális mérleggel lemértem. 2 gramm eltérés lehet. 1 deka eltérés van! Aztán összeraktam. Sokan nem is tudják ezt,és én sem tudtam. 20 évig ment nálam így. Na kompromisszumot kötöttem,és maradt a súly eltérés. Szóval lemérik a hajtókarok súlyát,igy egyensújozzák ki a motort. Pár grammot le tudnak köszörűlni,de pótólni azt nem lehet. Köszörülés-meg ez a művelet 40 000 Ft. A blokkot nem kell vonalba fúrni,ezzel tönkre is tehetik. Ezt inkább felszokták számolni,meg,hogy mennyit dolgozott a szaki. De szokták fúrni,és létezik túlméretes csapágy is. Akkor kell,ez a művelet,ha a csapágy a blokkban megforog,mondjuk olaj hiány miatt. De ez már nagy baj. Innen komoly gépmunka kell. 40 000 nem elég!

blokk + főtengely + vezérműtengely gépmunkája 40 volt nekem , a főtengelyen kolbensmidt csapágyakkal.

hjo, odavittem + elhoztam, ez + 600 forint benzinköltség Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #32608 Dátum: 2008 November 24, 11:49:02 »

Ezekkel én is tisztában vagyok, hogy más alkatrészekre is kell költeni. De engem most konkrétan a főtengely érdekel. Kiegyensúlyozás mi pénzben lehet. Meg ilyenek.
Én perselyeztetem a hajtókarokat,és digitális mérleggel lemértem. 2 gramm eltérés lehet. 1 deka eltérés van! Aztán összeraktam. Sokan nem is tudják ezt,és én sem tudtam. 20 évig ment nálam így. Na kompromisszumot kötöttem,és maradt a súly eltérés. Szóval lemérik a hajtókarok súlyát,igy egyensúlyozzák ki a motort. Pár grammot le tudnak köszörűlni,de pótólni azt nem lehet. Köszörülés-meg ez a művelet 40 000 Ft. A blokkot nem kell vonalba fúrni,ezzel tönkre is tehetik. Ezt inkább felszokták számolni,meg,hogy mennyit dolgozott a szaki. De szokták fúrni,és létezik túlméretes csapágy is. Akkor kell,ez a művelet,ha a csapágy a blokkban megforog,mondjuk olaj hiány miatt. De ez már nagy baj. Innen komoly gépmunka kell. 40 000 nem elég!
« Utoljára szerkesztve: 2008 November 24, 12:00:09 írta kdf 001 »
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #32607 Dátum: 2008 November 24, 11:28:39 »

Ezekkel én is tisztában vagyok, hogy más alkatrészekre is kell költeni. De engem most konkrétan a főtengely érdekel. Kiegyensúlyozás mi pénzben lehet. Meg ilyenek.

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #32606 Dátum: 2008 November 24, 11:17:40 »

Gyerekek,senki nem köszörültet magának főtengelyt,hogy othon nézegesse! Járulékos + kölcségek terhelnek mindent,és viszi az egyik hiba a másikat. Gondoljatok bele,hogy kell új tömités garnitura,és a csapágyak. Nyilván meg kell gyűrüzni is ha már szét van szedve. Ne tegyük vissza a motort régi kuplungtárcsával,ja akkor cseréljünk kinyomó csapágyat is.STB. Az alkatrészekért sok kilómétert meg kell tenni,olaj is kell a motorba,és észre sem veszed 1000Ft-okkal vagytok beljebb. Ha szét van szedve egy motor az nem ússza meg a nagy generált. Új perselyek,jön a gépmunka,és minden sorban amiről aszt hiszed,hogy jó az szar! Hengerfejek a szelepeket illik becsiszolni,de ez ritka,hogy csak ennyi a baja. Kipufogó,oda is kellenek tömitések,réz anyák. Ritka,hogy nem lukas valahol,és a furuják is jók. Én szerencsés vagyok,mert összegyűjtöttem az alkatrészeket,és mindig vettem valamit,igy nem volt annyira érezhető az ár. De 120 000 Ft-ba van így is a motor generál. Aki ez alá megy árban az varázsló!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #32605 Dátum: 2008 November 24, 10:54:30 »

Szervusztok! Érdekelne, hogy egy főtengely köszörülés, kiegyensúlyozás mennyire nagy munka. Kb. milyen árban mozog egy ilyen felújítás, mennyi időt vehet igénybe?
Érdekelne azok véleménye, akik átestek már hasonló beavatkozáson!!
Üdvw!
ha csak a főtengelyt köszörülteted az nem kerül 300-500 ezerbe


ja, azért én is mással csináltatom:
1: mert nem értek hozzá!
2: nincs otthon megfelelő szerszám!

de egy full felújítás sem kerül ennyibe (szvsz)
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #32604 Dátum: 2008 November 24, 10:51:49 »

De itt Te a komplett motorfelújításra gondolsz, nem?

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #32603 Dátum: 2008 November 24, 10:37:01 »

Szervusztok! Érdekelne, hogy egy főtengely köszörülés, kiegyensúlyozás mennyire nagy munka. Kb. milyen árban mozog egy ilyen felújítás, mennyi időt vehet igénybe?
Érdekelne azok véleménye, akik átestek már hasonló beavatkozáson!!
Üdvw!
Nagy munka. Én a sajátomat megcsináltam,és előtte szintén csináltam már ilyet. Itt a klip.http://auto.indavideo.hu/video/VW_motor_osszerakas

Ha mindent mással csináltatsz akkor 300 000- 500 000Ft is lehet a számla vége.
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #32602 Dátum: 2008 November 24, 09:55:03 »

Szervusztok! Érdekelne, hogy egy főtengely köszörülés, kiegyensúlyozás mennyire nagy munka. Kb. milyen árban mozog egy ilyen felújítás, mennyi időt vehet igénybe?
Érdekelne azok véleménye, akik átestek már hasonló beavatkozáson!!
Üdvw!

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #32601 Dátum: 2008 November 23, 15:42:32 »

Melyik a jobb megoldás bogárteleltetésre :
 - ha felbakolom a kocsit, betömködöm a motor azon részeit ahol levegő mehet bele
vagy
- hagyom úgy ahogy most van és minden héten/2. héten megyek vele egy pár km-es kört száraz időben
?
Felbakolod, és néha beindítod, meg megdolgoztatod a féket. Bár 3-4 hónap pihenő esetén a felbakolás sem kellene. A lényeg az, hogy rendszeresen járatva legyen, át legyen mozgatva mindene.
Nem muszáj hetente.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32600 Dátum: 2008 November 23, 00:48:27 »

Melyik a jobb megoldás bogárteleltetésre :
 - ha felbakolom a kocsit, betömködöm a motor azon részeit ahol levegő mehet bele
vagy
- hagyom úgy ahogy most van és minden héten/2. héten megyek vele egy pár km-es kört száraz időben
?
2

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #32599 Dátum: 2008 November 22, 23:44:38 »

Melyik a jobb megoldás bogárteleltetésre :
 - ha felbakolom a kocsit, betömködöm a motor azon részeit ahol levegő mehet bele
vagy
- hagyom úgy ahogy most van és minden héten/2. héten megyek vele egy pár km-es kört száraz időben
?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32598 Dátum: 2008 November 22, 23:37:10 »

A Hudák féle az szerintem jó. Alakítani kell rajt, mert el van nagyolva, de a kárpitosom berakta gond nélkül. Viszont berakás előtt egy hétig kihúzva pihent a szabóasztalon, hogy a hajtásnyomok menjenek ki belőle. Ha csináltatni akartam volna akkor berakás+a lyukacsos anyag szabás stb... lett volan kb 50ezer így meg kijöttem 30 ezer alatt, ezelőtt 3 évvel.


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 1195 1196 1197 1198 1199 [1200] 1201 1202 1203 1204 1205 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.22 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.