www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 07:39:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1918 1919 1920 1921 1922 [1923] 1924 1925 1926 1927 1928 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13337305 alkalommal)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #3719 Dátum: 2006 Május 15, 11:19:46 »

hali mindenkinek, újabb probléma (hál Istennek a kuplung szombatra meg lett szervízelve Grin, így szombat este megint megnőtt a környék zajterhelése Cool)
a gond? felszereltem a gumibogitól vett új hátsó lámpákat, és azóta az index hol nem működik, hol csak balra, illetve jobbra index helyett elakadásjelzőként funkcionál, emellett volt mikor a két index lámpa helyett a rendes (középső) lámpa kezdett villogni... és fékezésnél sem karnak funkcionálni, amennyire tőlem tellett szétszedtem a lámpát és jóünak tűnnek a bekötések..., az index addig jól funkciónál míg meg nem huzom a lámpabúra csavarjait....így most lazára engedett csvarokkal közlekedem
Hali!
Gyere erre és megnézem hogy mi is van azzal a lámpával.

Tölem csak a lámpa bura van de szerintem más gáz lehet.

Üdvw

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #3718 Dátum: 2006 Május 15, 11:18:06 »

pontosan mit is vettél? komplett lámpatestet?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #3717 Dátum: 2006 Május 15, 11:08:47 »

hali mindenkinek, újabb probléma (hál Istennek a kuplung szombatra meg lett szervízelve Grin, így szombat este megint megnőtt a környék zajterhelése Cool)
a gond? felszereltem a gumibogitól vett új hátsó lámpákat, és azóta az index hol nem működik, hol csak balra, illetve jobbra index helyett elakadásjelzőként funkcionál, emellett volt mikor a két index lámpa helyett a rendes (középső) lámpa kezdett villogni... és fékezésnél sem karnak funkcionálni, amennyire tőlem tellett szétszedtem a lámpát és jóünak tűnnek a bekötések..., az index addig jól funkciónál míg meg nem huzom a lámpabúra csavarjait....így most lazára engedett csvarokkal közlekedem

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető tschokker
Hozzászólások: 62


TYP 34

« Hozzászólás #3716 Dátum: 2006 Május 15, 11:07:59 »

tesztelni kéne mindenféle motoron is. mostmár hétvégén ha beledöglök is kicserélem azt a tetves karburátort, mérek egy fogyasztást, aztán akár nálam is ki lehetne próbálni a kütyüt, hátha számít. igazából csak a fogasztáshoz lehet hozzászólni szerintem, mert a többi, hogy mikor melyik dombra hogy mászik fel, erősen kedvfüggő Smiley
Inkább megfelelő karbibeállítás kell, ha dús a keverék akkor is többet fogyaszt, ha szegény akkor is.

www.boxter.hu   TELJESÍTMÉNYMÉRÉS MOTORBEHANGOLÁS
 
    http://fototar.t-online.hu/pages/albumlist/albumview.jsp?id=902803   itt van néhány eladó alkatrészem
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #3715 Dátum: 2006 Május 15, 10:53:33 »

az a kis , hajlított cső, ami belóg, és látszik felülről is ,nem? ha jól emlékszem az menetes, bár....lehet ki sem szedtem a múltkor? Smiley szóval emn akarok hülyeséget mondani.

foJtószelep Smiley

Nem, egy kúpos végződése van, és jó erősen bele kéne nyomni a helyére. No, ez nem ment (nem fértem hozzá...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3714 Dátum: 2006 Május 15, 10:51:57 »

Gyorsítóspricni csövét cserélte már valaki a karbiban? Hogyan lehet azt a helyére tenni? (nem nagyon akar elférni a szívató folytószelepétől, a régit meg biztosan megette valamikor, mert mióta ismerem, nincsen neki).

az a kis , hajlított cső, ami belóg, és látszik felülről is ,nem? ha jól emlékszem az menetes, bár....lehet ki sem szedtem a múltkor? Smiley szóval emn akarok hülyeséget mondani.

foJtószelep Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3713 Dátum: 2006 Május 15, 10:50:34 »

tesztelni kéne mindenféle motoron is. mostmár hétvégén ha beledöglök is kicserélem azt a tetves karburátort, mérek egy fogyasztást, aztán akár nálam is ki lehetne próbálni a kütyüt, hátha számít. igazából csak a fogasztáshoz lehet hozzászólni szerintem, mert a többi, hogy mikor melyik dombra hogy mászik fel, erősen kedvfüggő Smiley

egyenőre ez az egy darab van belőle, ha jók lesznek az eredmények, és lesz rá érdeklődés, csináltatok még többet.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #3712 Dátum: 2006 Május 15, 10:44:07 »

Gyorsítóspricni csövét cserélte már valaki a karbiban? Hogyan lehet azt a helyére tenni? (nem nagyon akar elférni a szívató fojtószelepétől, a régit meg biztosan megette valamikor, mert mióta ismerem, nincsen neki).
« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 15, 10:52:44 írta te_o »

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #3711 Dátum: 2006 Május 15, 08:08:09 »

a 4 db 0,8 as úgy néz ki bevált az AB s 1,3 ashoz. egyébről nem tudok nyilatkozni Smiley
tesztelni kéne mindenféle motoron is. mostmár hétvégén ha beledöglök is kicserélem azt a tetves karburátort, mérek egy fogyasztást, aztán akár nálam is ki lehetne próbálni a kütyüt, hátha számít. igazából csak a fogasztáshoz lehet hozzászólni szerintem, mert a többi, hogy mikor melyik dombra hogy mászik fel, erősen kedvfüggő Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #3710 Dátum: 2006 Május 15, 00:11:07 »

nem az csak lóg, azárt mondtam,hogy nem taláaltam még megfelelő helyet neki. ott szívja a levegőt. a szűrő azért kell,hoyg ne tömítse ela pisziok a kicsi furatokat.
jaa, hogy csak azért hosszú, hogy hideget szívhasson? értem
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3709 Dátum: 2006 Május 15, 00:08:37 »

a cső másik vége csak lóg a benzinszűrővel, vagy az még megy valahova? valami szerkezetbe?


nem az csak lóg, azárt mondtam,hogy nem taláaltam még megfelelő helyet neki. ott szívja a levegőt. a szűrő azért kell,hoyg ne tömítse ela pisziok a kicsi furatokat.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #3708 Dátum: 2006 Május 15, 00:07:10 »

falsnak meg azéárt nem fals, mert nem ingadozik a mennyiség, vagyis az arány meghatározott, a vákum által.

a cső másik vége csak lóg a benzinszűrővel, vagy az még megy valahova? valami szerkezetbe?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3707 Dátum: 2006 Május 14, 23:57:36 »

na ha megvannak a tesztek, engem is érdekelne..és a furatok mérete száma szöge függ a motortól?

a szöget nem tudom. azt a 20 fokot nem én találtam ki Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3706 Dátum: 2006 Május 14, 23:56:01 »

na ha megvannak a tesztek, engem is érdekelne..és a furatok mérete száma szöge függ a motortól?

a 4 db 0,8 as úgy néz ki bevált az AB s 1,3 ashoz. egyébről nem tudok nyilatkozni Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #3705 Dátum: 2006 Május 14, 23:36:28 »

na ha megvannak a tesztek, engem is érdekelne..és a furatok mérete száma szöge függ a motortól?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3704 Dátum: 2006 Május 14, 23:10:26 »

meg elvileg olyan értékeket lehet vele elérni zöldkártyán , mint egy katalizátoros autó (CO 0,2-0,5%, HC 40-150 ppm).

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3703 Dátum: 2006 Május 14, 23:04:18 »

úgy vannak a kis furatok, mint itt a kisebbik torokban:


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3702 Dátum: 2006 Május 14, 23:01:10 »

falsnak meg azéárt nem fals, mert nem ingadozik a mennyiség, vagyis az arány meghatározott, a vákum által.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3701 Dátum: 2006 Május 14, 22:58:59 »

jah, csak nem láttam a furatokat meg nemtom hogy egyenletes sebességgel áramlik e a levegő az összesen, de nem kötekedni akarok, csak érteni mitől is jobb ez Smiley

végülis nem egyenletes sebsséggel, a szívócsővákuum függvényében.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #3700 Dátum: 2006 Május 14, 22:56:20 »

"0,8 mm s furatok 90 fokonként, sugártól 20fokos szögben egy irányba néznek."
jah, csak nem láttam a furatokat meg nemtom hogy egyenletes sebességgel áramlik e a levegő az összesen, de nem kötekedni akarok, csak érteni mitől is jobb ez Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3699 Dátum: 2006 Május 14, 22:54:39 »

és ez mennyiben különbözik egy jól irányzott liknál a szívócsövön? mintha simán falsot szívna, nem? vagy több furaton megy be a levegő? a fotókon nemigen látom :/

"0,8 mm s furatok 90 fokonként, sugártól 20fokos szögben egy irányba néznek."

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #3698 Dátum: 2006 Május 14, 22:49:59 »

és ez mennyiben különbözik egy jól irányzott liknál a szívócsövön? mintha simán falsot szívna, nem? vagy több furaton megy be a levegő? a fotókon nemigen látom :/

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3697 Dátum: 2006 Május 14, 20:15:53 »

Ezt mivel csináltad?
flexre szerelhetö drótkorongal, majd utánna rozsdamarciztam

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #3696 Dátum: 2006 Május 14, 18:22:21 »

höhö.. ledudálod hátrafele a lúzert, akit +előztél  Evil
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3695 Dátum: 2006 Május 14, 18:20:32 »

az egy duda a motortérben ???? Shocked

jól látod Smiley asszem gyárilag riasztós volt, a rendszámtábla világításnál volt a kapcsoljója ( nem kókányolt lyuknak tűnik), csak kikerült belőle, mert néha szopózott, aztán várarlanul megszólalt Smiley de a duda benne maradt. lehet bekötöm majd  ezt is és akkor elöl hátul dudálni fog Smiley)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #3694 Dátum: 2006 Május 14, 18:18:40 »

az egy duda a motortérben ???? Shocked

oda rakják a riasztót pl
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3693 Dátum: 2006 Május 14, 18:17:27 »

hát ezt mondom.

az egy duda a motortérben ???? Shocked

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #3692 Dátum: 2006 Május 14, 18:12:34 »

hát ezt mondom.
hmm, erre kiváncsi leszek.. Smiley
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #3691 Dátum: 2006 Május 14, 18:07:40 »

perdületet ad a keveréknek

hehe... turBogár  Grin
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3690 Dátum: 2006 Május 14, 18:06:05 »

jaaaaa...

már látom... akkor ezen csak levegőt szipákol...
és ettől faszántosabb lesz?

hát ezt mondom.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3689 Dátum: 2006 Május 14, 18:04:50 »



jaaaaa...

már látom... akkor ezen csak levegőt szipákol...
és ettől faszántosabb lesz?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3688 Dátum: 2006 Május 14, 17:59:38 »

gartula fasza lett Cheesy ! de mi is ez valójában???  Huh Grin

bekötöttél még egy benzin csövet a karbi alá ???

nem  Smiley) csak a szűrő benzinszűrő a végén Smiley ez olyan szerkezet, ami az említett kis (0,8) furatokon keresztül áramló irányított, szűrt légáram segítségével perdületet ad a keveréknek, javítva ezzel a porlasztást.

még a ladához találták ki régen, de átültettem bogárra. a 2 autó szinte mindenbenkülönbözik egymástól, kivéve,hogy mindkettő motorjá alapvetően túldúsított keverékkel üzemel. ez segít rajta.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3687 Dátum: 2006 Május 14, 17:47:31 »



gartula fasza lett Cheesy ! de mi is ez valójában???  Huh Grin

bekötöttél még egy benzin csövet a karbi alá ???

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3686 Dátum: 2006 Május 14, 17:39:08 »

tsá!

kész lett az UIS nevű szerkezet bogaras verziója ( bővebben zsiguli.hu ), valahogy így néz ki:



a pusz egy furat az élen az én (tervezési:) hibám, nemgondolkodtam előre, és nem fért el pont a bemeneti cső sehogy a gyorsítószivattyú mechanizmusától, ugyhogy előrébb kellett hozni.

a gyűrű benne ilyen:



0,8 mm s furatok 90 fokonként, sugártól 20fokos szögben egy irányba néznek. a gyűrűnél vétettem a másodk tervezési hibát , a H7/h7 es illesztést, megszenvedtem ,mire betettem a gyűrűt a talpba.

beszerelve:





a tőcsavarokat a karbiból kijebb kellett hajtani , ugyhogy a következő lépés hosszabb tőcsavarok beszerzése lesz, mert így nem lehet felhajtani az anyát teljes hosszában. (és a karbiban sincs benne teljesen, ahoyga képeken is látszik).

a levegőcsőnek még majd kitalálom a végleges helyét, elvezetem a szellőzőkhöz,hogy ne a forró motortérből szívja a levegőt.

első tapasztalatok: a motor, főleg részterhelésnél (míg a főfúvóka nem lép működésbe, amíg nem kezd jellegzetes ciripelő hangot adni a motor --persze a széria kipuffról beszélek Smiley, alacosnyabb fordulaton erősebb, jobban húz, de nem csak ott, pl amelyik emelkedőn teljes gázt kellett adom, ott most elmegy részben lenyomott gázpedállal is. hamarabb följebb lehet kapcsolni. elvileg a fogyasztásnak is csökkennie kell, erről még nem tudok nyilatkozni.  szóval működik a dolog, mondom, a fogyasztás csökkenésére leszek kíváncsi majd.



VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3685 Dátum: 2006 Május 14, 14:20:10 »

Pityubának:

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #3684 Dátum: 2006 Május 14, 11:59:49 »

Ma délután ennyire jutottam,rohadt melo ez az alkatrésztakaritás, szóval elötte és utánna,magamról is kellet volna előtte és utánna képet csinálni,mint egy Evil úgy néztem ki Grin

Hú de ismerős helyzet.
Az ellenségemnek nem kívánom.  Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #3683 Dátum: 2006 Május 14, 08:08:14 »

Ma délután ennyire jutottam,rohadt melo ez az alkatrésztakaritás, szóval elötte és utánna,magamról is kellet volna előtte és utánna képet csinálni,mint egy Evil úgy néztem ki Grin

Ezt mivel csináltad?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3682 Dátum: 2006 Május 13, 22:33:39 »

tankajtó lefalaz,orr és fenéklemez csere 66-os tipusu újra, a motor és csomagtértetö átrakva a kékröl,az ajtókon még gondolkodok mert ott van külömnbség a zár más és a kilincs mélyedése, ha nem nagyon gázos a kék ajtaja akkor azis át lesz rakva, naggyjábol igy készül a 70-es 66-os Grin

anyáááám, én elvesztettem a fonalat... :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3681 Dátum: 2006 Május 13, 22:11:42 »

70 kasztniból ,hogy csinálsz 66 ost ?

és mi lesz a te bogid?  66os alváz+ 70 es kasztni ? és a kék kasztni ?
ha fel lehetne újitani a kék kaszniját akkor felújitanám, de a képek ellenére majdnem olyan állapotben van mint Kicsi Nelly szétbontott 64-se

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3680 Dátum: 2006 Május 13, 22:01:17 »

70 kasztniból ,hogy csinálsz 66 ost ?

és mi lesz a te bogid?  66os alváz+ 70 es kasztni ? és a kék kasztni ?
tankajtó lefalaz,orr és fenéklemez csere 66-os tipusu újra, a motor és csomagtértetö átrakva a kékröl,az ajtókon még gondolkodok mert ott van külömnbség a zár más és a kilincs mélyedése, ha nem nagyon gázos a kék ajtaja akkor azis át lesz rakva, naggyjábol igy készül a 70-es 66-os Grin

Oldalak: 1 ... 1918 1919 1920 1921 1922 [1923] 1924 1925 1926 1927 1928 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.