www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 23:57:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1136 1137 1138 1139 1140 [1141] 1142 1143 1144 1145 1146 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14871624 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35011 Dátum: 2009 Március 14, 17:44:42 »

Engem nem mersz hívni eszembézni, mert sejted, mi a véleményem erről az átalakításról. .-))))

merlek én de tudom,hogy neked ennél fontosabb dolgod van
az egy darab honda és az egy darab fiat elsőűlésemet cseréltem le ezekre a t3 joker űlésekre
5 éve keresek űlést a buszomba
3-an ajánlottak eddig olyat ami kellett volna mindháromnak mondtam,hogy ok kérem mikor hol mennyi ?
mindhárman visszaléptek
ha gazdag ember leszek akkor természetesen majd eredeti lesz benne újrakárpitozva stb
de most csak erre futotta
ha holnap ráérsz és átjössz akkor az oldalablakot viszont kirughatnánk
iq itt alszik és Proti is igérte magát  és Spike is
ha szép az idő akkor lehet valami tüzeskedés is lehetne
ha más nem, sütünk krumplit boronatárcsában

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #35010 Dátum: 2009 Március 14, 17:37:30 »

Engem nem mersz hívni eszembézni, mert sejted, mi a véleményem erről az átalakításról. .-))))

mai szmb
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35009 Dátum: 2009 Március 14, 17:01:31 »

féklámpa nem kell csak hátsólámpa
az


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #35008 Dátum: 2009 Március 14, 16:57:43 »

megtudná mondani valaki,hogy t2b buszba a bogár K kormány beszerelhető e ?
a K kormányról a kürt burkolatot honnan álljak neki leszedni ,hogy lehető legkisebb kárt okozzak a bontással ?

thx
A négy sarkánál alá kell nyúlni és óvatosan, határozottan, de nem nagyot emelni rajtuk egyesével hogy kipattanjanak. ha mind a 4 megvan, akkor 90 fokot fordítasz a burkolaton, és akkor tudod kihúzni.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35007 Dátum: 2009 Március 14, 16:52:40 »

rendben majd beszélünk (hozom ha nem felejtem el a buszba az ágyszerkezetet meg ha kellakkor hozom a riga féklámpát..kell? mert akkor azt még le kell szednem...)
féklámpa nem kell csak hátsólámpa

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35006 Dátum: 2009 Március 14, 16:45:20 »

király vagy hívjál mikor indulsz
legkésőbb 9kor kelek sztem előtte ne gyere  Wink
rendben majd beszélünk (hozom ha nem felejtem el a buszba az ágyszerkezetet meg ha kellakkor hozom a riga féklámpát..kell? mert akkor azt még le kell szednem...)


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35005 Dátum: 2009 Március 14, 16:24:57 »

ok
király vagy hívjál mikor indulsz
legkésőbb 9kor kelek sztem előtte ne gyere  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35004 Dátum: 2009 Március 14, 16:20:47 »

gyere át holnap szmbzni
a robogó sem akar menni meg a busszal is van pár szopó amihez jól jönne a segítség
sört ebédet állom  Wink
ok


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35003 Dátum: 2009 Március 14, 16:18:35 »

úúú vagány  Cool elnöki gép
gyere át holnap szmbzni
a robogó sem akar menni meg a busszal is van pár szopó amihez jól jönne a segítség
sört ebédet állom  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35002 Dátum: 2009 Március 14, 16:16:18 »

mai szmb
<beszúrt kép törölve>

nem százas de holnap folytatom
úúú vagány  Cool elnöki gép


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35001 Dátum: 2009 Március 14, 15:51:27 »

megtudná mondani valaki,hogy t2b buszba a bogár K kormány beszerelhető e ?
a K kormányról a kürt burkolatot honnan álljak neki leszedni ,hogy lehető legkisebb kárt okozzak a bontással ?

thx

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35000 Dátum: 2009 Március 14, 15:44:12 »

mai szmb


nem százas de holnap folytatom

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34999 Dátum: 2009 Március 13, 14:26:30 »

A következő a helyzet.Ma hegesztettem,mert még volt némi javítani való(H4-es lámpa máshogy van befogatva,és annak hegesztettem be tartó lemezt,).Aztán a motort elindítottam az új gyórsító membránnal,szépen is ment,(csak már mikor a szivató visszament,hírtelen gázadásra betorpant,persze álló helybe üresbe.)töltést még mindig nem értem,(generátortól egy sima izzót kötöttem rá.és a gyújtáskapcsoló +15 re a másik végét.Végül is gyújtásnál világított,mikor elindult parázslott.De tőltésem volt,még azután is,hogy kikötöttem járó motornál az égőt.Lehuztam a plusz sarut az akksiról és ment tovább)És a fék sem jött össze.(MInden új,csak a főfékmunkahenger nem.Légtelenítés meghiusúlt,Mert ugyan sok levegő kijött,de nem keményedett fel a pedál,meg nem is fogott a fék.Megjegyzem minden új,így még fékolajat nem látott a mai napig.Feltöltöttem,meg pumpáltam.De csak fél litert tudtam elhasználni.)

Nekem is ez volt a hiba anno, hogy nem lehetett egyszerűen légteleníteni, soha se keményedett fel. Természetesen a főfékhenger volt a bűnös, mint ahogy a fékproblémák (olaj) 85%-ában, ezt már a Skodákon is megtanultam  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34998 Dátum: 2009 Március 13, 14:23:11 »

LÉnyegébe nem játszottam vele,csak azért kérdeztem itt sokat,amiket nem próbáltam addig,míg nem értettem.A töltés oké,de parázslik az égő.Viszont nem az órába lévő égővel csináltam,mert azt még nem értem,de majd teszek fel képet,és kérdek.Hanem egy sima kétvezetékes égővel.Szóval töltés oké,csak nem alszik ki.Majd valami lesz Grin

Arra is figyelj milyen az a kis égő, hány voltos, hány wattos, nem mind1.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #34997 Dátum: 2009 Március 13, 13:35:01 »

Amíg nincs kész, ne kösd be sehová. Ha kész az autó, forog, világít, stb., akkor kezdj el vacakolni vele.

Azt mondod?Akkor azt mondjátok meg,hogy ha nincs a helyén az óra,mert festés előkészülete miatt nem akarom beletenni,akkor mira kössek? Huh
Mert ugye az órámon van alul 3 Csatlakozás egy külön elszigetelt műanyag házban:  1 a töltésé,1 irányjelző,1 olajnyomás.Na most mindháromnak közös érintkezője van, és minden égőn 1 késélcsatlakozó van.Az égőt külön úgy kötöttem be,hogy egyik fele a generátortól jön,a másik ment a gyújtáskapcsoló +15-ös csatlakozóra.Így töltésem lett,csak nem aludt ki.Nem tudom elképzelni az órán hogy van.Mert akkor ebben az esetben ugye van az égőn 1 érintkez,meg egy közös a többivel .Akkor a többit bezavarja nem?Vagy mi van?Ezért nem kötöttem be.

MIndenki azzal jött,nézzek már 1 kapcsolási rajzot mondjuk váciak oldalán.De ott csak kűlső fesszabos generátort találtam.Ott máshogy megy gondolom a tőltéslámpára nem?Akkor mit nézzek?
sokkal egyszerűbbnek tartom,ha valaki megmondja hogy hova az én órámat figyelembe véve.Köszi!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34996 Dátum: 2009 Március 13, 13:23:53 »

pont ezért nem alszik ki.....rakd össze normálisan órával
Azt mondod?Akkor azt mondjátok meg,hogy ha nincs a helyén az óra,mert festés előkészülete miatt nem akarom beletenni,akkor mira kössek? Huh
Mert ugye az órámon van alul 3 Csatlakozás egy külön elszigetelt műanyag házban:  1 a töltésé,1 irányjelző,1 olajnyomás.Na most mindháromnak közös érintkezője van, és minden égőn 1 késélcsatlakozó van.Az égőt külön úgy kötöttem be,hogy egyik fele a generátortól jön,a másik ment a gyújtáskapcsoló +15-ös csatlakozóra.Így töltésem lett,csak nem aludt ki.Nem tudom elképzelni az órán hogy van.Mert akkor ebben az esetben ugye van az égőn 1 érintkez,meg egy közös a többivel .Akkor a többit bezavarja nem?Vagy mi van?Ezért nem kötöttem be.

MIndenki azzal jött,nézzek már 1 kapcsolási rajzot mondjuk váciak oldalán.De ott csak kűlső fesszabos generátort találtam.Ott máshogy megy gondolom a tőltéslámpára nem?Akkor mit nézzek?
sokkal egyszerűbbnek tartom,ha valaki megmondja hogy hova az én órámat figyelembe véve.Köszi!

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #34995 Dátum: 2009 Március 13, 01:43:01 »

LÉnyegébe nem játszottam vele,csak azért kérdeztem itt sokat,amiket nem próbáltam addig,míg nem értettem.A töltés oké,de parázslik az égő.Viszont nem az órába lévő égővel csináltam,mert azt még nem értem,de majd teszek fel képet,és kérdek.Hanem egy sima kétvezetékes égővel.Szóval töltés oké,csak nem alszik ki.Majd valami lesz Grin
pont ezért nem alszik ki.....rakd össze normálisan órával
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34994 Dátum: 2009 Március 12, 23:25:25 »

  na végre elkészült ez is  Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34993 Dátum: 2009 Március 12, 20:40:30 »

Addig játszik vele, míg kinyírja a generátort. Sad

LÉnyegébe nem játszottam vele,csak azért kérdeztem itt sokat,amiket nem próbáltam addig,míg nem értettem.A töltés oké,de parázslik az égő.Viszont nem az órába lévő égővel csináltam,mert azt még nem értem,de majd teszek fel képet,és kérdek.Hanem egy sima kétvezetékes égővel.Szóval töltés oké,csak nem alszik ki.Majd valami lesz Grin

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34992 Dátum: 2009 Március 12, 20:19:26 »

Itt van nagyobb képben.Ezt kell megfejteni mi ez.?
zsiga 1200 relé sztem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34991 Dátum: 2009 Március 12, 16:33:41 »

kb 2 heten belül
tettszik az emelőd , múldkor amikor mutattad már akkor is tettszett  Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
xoyox
« Hozzászólás #34990 Dátum: 2009 Március 12, 15:39:31 »

veletlen  egy Becsi Karburator servicre bukkantam, egy VW örült ember arulta el a cimet !
Weberek- Dell-Orto-k, es PIC-3 stb javitasa.
Allitolag bemerve, teljesen felujitva kapod vissza. kiprobaljuk ...
http://www.vergasertechnik.com/de/index.htm

És hol a 65-ös autód?
Ott all balodalon sötet kek lepellel letakarva a sarokban,  ugrasra keszen, de mar nincs mit csinalni rajta   . . . ./ mellette egy szürkevel letakart az egy 1972-es MINI /
megfogom hirdetni es eladom,
akar egyben, akar darabonkent . . .
most a Balna van soron. . .
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 12, 15:41:42 írta xoyox »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #34989 Dátum: 2009 Március 12, 13:37:25 »

Uj netem van probalgatom a kepeket berakni, lekicsinyiteni, mert itt nem veszi be a nagyobbakat stb
esti foto a Balnarol , eddig napi 1 orat melozgattam rajta , ami meg hatra van azt "schaffenolom", kb 2 heten belül
És hol a 65-ös autód?
xoyox
« Hozzászólás #34988 Dátum: 2009 Március 12, 09:08:25 »

Uj netem van probalgatom a kepeket berakni, lekicsinyiteni, mert itt nem veszi be a nagyobbakat stb
esti foto a Balnarol , eddig napi 1 orat melozgattam rajta , ami meg hatra van azt "schaffenolom", kb 2 heten belül

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #34987 Dátum: 2009 Március 11, 22:27:22 »

Addig játszik vele, míg kinyírja a generátort. Sad

ha már megvolt a gerjesztés, onnantól van töltés, hisz az izzó is kialszik. Ha parázslik akkor fesszabályzód haldoklik vagy zárlat van a generátoron belül.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34986 Dátum: 2009 Március 11, 22:06:19 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34985 Dátum: 2009 Március 11, 22:04:34 »

Te, nem lesz ez igy egy kicsit zajos es razos? ;-)
Sinautót csinálok, nem tudtad..... Grin Grin Grin

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34984 Dátum: 2009 Március 11, 22:03:36 »

Ma felpróbáltam a KPZ-ket előre
Te, nem lesz ez igy egy kicsit zajos es razos? ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34983 Dátum: 2009 Március 11, 21:07:45 »

Ma felpróbáltam a KPZ-ket előre, hogy az 5,5 colljával, hogy viszonyul az ültetéshez és a sárvédőhöz.... Hát nem vagyok benne biztos, hogy nem ütné le azt egy közepes kátyúnál, amiből manapság bővelkednek a hazai utak... Undecided Undecided Undecided
Keskenyítést szeretném kihagyni, de lehet, hogy rászorulok majd...

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34982 Dátum: 2009 Március 11, 20:28:28 »

De tőltésem volt,még azután is,hogy kikötöttem járó motornál az égőt.
ha már megvolt a gerjesztés, onnantól van töltés, hisz az izzó is kialszik. Ha parázslik akkor fesszabályzód haldoklik vagy zárlat van a generátoron belül.


                             GNX-967
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #34981 Dátum: 2009 Március 11, 20:03:00 »

@Balage

Upsz, bocsáss meg, régen olvastam azt a választ, és nekem a 8:24 még a második kávém előtti időpont Cheesy
Hehe, éppen le akartalak tolni.  Grin

Egy a lényeg, probléma megoldódott.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #34980 Dátum: 2009 Március 11, 18:38:08 »

A következő a helyzet.Ma hegesztettem,mert még volt némi javítani való(H4-es lámpa máshogy van befogatva,és annak hegesztettem be tartó lemezt,).Aztán a motort elindítottam az új gyórsító membránnal,szépen is ment,(csak már mikor a szivató visszament,hírtelen gázadásra betorpant,persze álló helybe üresbe.)töltést még mindig nem értem,(generátortól egy sima izzót kötöttem rá.és a gyújtáskapcsoló +15 re a másik végét.Végül is gyújtásnál világított,mikor elindult parázslott.De tőltésem volt,még azután is,hogy kikötöttem járó motornál az égőt.Lehuztam a plusz sarut az akksiról és ment tovább)És a fék sem jött össze.(MInden új,csak a főfékmunkahenger nem.Légtelenítés meghiusúlt,Mert ugyan sok levegő kijött,de nem keményedett fel a pedál,meg nem is fogott a fék.Megjegyzem minden új,így még fékolajat nem látott a mai napig.Feltöltöttem,meg pumpáltam.De csak fél litert tudtam elhasználni.)

-ha sokat állt akkor lehet hogy szar a főfékhengered....egyébként sem érdemes ezen spórolni felújításkor szvsz
-nézz már egy kapcsolási rajzot pl váciak oldalán és akkor láthatod hogy mit hova kell kötni!!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34979 Dátum: 2009 Március 11, 18:31:35 »

A következő a helyzet.Ma hegesztettem,mert még volt némi javítani való(H4-es lámpa máshogy van befogatva,és annak hegesztettem be tartó lemezt,).Aztán a motort elindítottam az új gyórsító membránnal,szépen is ment,(csak már mikor a szivató visszament,hírtelen gázadásra betorpant,persze álló helybe üresbe.)töltést még mindig nem értem,(generátortól egy sima izzót kötöttem rá.és a gyújtáskapcsoló +15 re a másik végét.Végül is gyújtásnál világított,mikor elindult parázslott.De tőltésem volt,még azután is,hogy kikötöttem járó motornál az égőt.Lehuztam a plusz sarut az akksiról és ment tovább)És a fék sem jött össze.(MInden új,csak a főfékmunkahenger nem.Légtelenítés meghiusúlt,Mert ugyan sok levegő kijött,de nem keményedett fel a pedál,meg nem is fogott a fék.Megjegyzem minden új,így még fékolajat nem látott a mai napig.Feltöltöttem,meg pumpáltam.De csak fél litert tudtam elhasználni.)

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34978 Dátum: 2009 Március 11, 18:22:47 »

Megvan a hiba.Fordítva tettem vissza a lemezt a váltókar alá.Most már van minden sebesség.

Hoppá az elöbbi kép is homályos,de azért nagyobb.
Na ugye, milyen ha az ember ügyes?!
Gratula!

Bácsi Győző
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34977 Dátum: 2009 Március 11, 18:16:11 »

Ha el van csavarodva az egész padlód, miért is ne! Cheesy
Megvan a hiba.Fordítva tettem vissza a lemezt a váltókar alá.Most már van minden sebesség.

Hoppá az elöbbi kép is homályos,de azért nagyobb.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34976 Dátum: 2009 Március 11, 18:10:01 »

Itt van nagyobb képben.Ezt kell megfejteni mi ez.?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34975 Dátum: 2009 Március 11, 18:07:38 »

Igen, 4 sarkanal lepattintod. Utana nem tepni, hanem 90 fokban barmelyik iranyban elforditani es akkor a kozepe is kibujik, meg mindig nem tepni, dudahoz bekotott kis vezetek sarujat lehuzod rola es kesz is vagy. :-)
   lejött!   köszi!

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34974 Dátum: 2009 Március 11, 16:00:35 »

Egy határozott mozdulattal!
Igen, 4 sarkanal lepattintod. Utana nem tepni, hanem 90 fokban barmelyik iranyban elforditani es akkor a kozepe is kibujik, meg mindig nem tepni, dudahoz bekotott kis vezetek sarujat lehuzod rola es kesz is vagy. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #34973 Dátum: 2009 Március 11, 15:27:23 »

És annyira jól sikerült hogy vett egy másik motort. Grin

 Evil
Az a weber projekt volt az 1,6 -ra. Jó is lett  Wink
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #34972 Dátum: 2009 Március 11, 15:25:59 »

hogyan jön le a K kormány eleje flex és fejsze használata nélkül?  Roll Eyes merhiábafeszegetem
Egy határozott mozdulattal!
Ha szerencséd van, akkor nem töröd bele a kis pöckit  Grin
a 4 sarkánál, kicsit bentebb vannak a pöckök, ha feszíted érzed kb hogy hol, és próbálj minél közelebb fogni hozzá, annál nagyobb az esélyed  Wink
Oldalak: 1 ... 1136 1137 1138 1139 1140 [1141] 1142 1143 1144 1145 1146 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.236 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.