www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 12:02:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1131 1132 1133 1134 1135 [1136] 1137 1138 1139 1140 1141 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13228917 alkalommal)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #35195 Dátum: 2009 Március 21, 18:08:25 »

köszi, holnap próbálkozom valamivel Wink
acetilén-zoxinénnel. addig melegíted, még be nem gyullad a trutyi belül. ( lehetőleg szabadtéren, ha nem akarsz meghalni, kcisit füstölni fog  Grin )

d eneked amúgyis a levágós megoldás a kézenfekvőbb akkor.   

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #35194 Dátum: 2009 Március 21, 17:57:52 »

bowdennél tartok, de tele a bakancsom vele.
hogy égessem ki? Hevítsem fel?
Csak elektródás hegesztőm van Undecided

acetilén-zoxinénnel. addig melegíted, még be nem gyullad a trutyi belül. ( lehetőleg szabadtéren, ha nem akarsz meghalni, kcisit füstölni fog  Grin )

d eneked amúgyis a levágós megoldás a kézenfekvőbb akkor.   

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #35193 Dátum: 2009 Március 21, 17:51:43 »

bowdennél tartok, de tele a bakancsom vele.
hogy égessem ki? Hevítsem fel?
Csak elektródás hegesztőm van Undecided
égesd ki. én próbálkoztam még régebben minden mechanikus,m eg áztatós módszerrel, bowden, csőgörény, fékfolyadék, lófasz volt mind Cheesy szerencsére vettem egy karbit , amihez járt a szívócső is  Grin

vágd le, és pucold ki majd hegeszd vissza vagy égesd ki. valamilyen hegesztőapparát mind2 megoldáshoz kelleni fog.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #35192 Dátum: 2009 Március 21, 17:45:04 »

Szívócsövet mivel lehet kipucolni?
Érdemes egyáltalán küzdeni vele?


égesd ki. én próbálkoztam még régebben minden mechanikus,m eg áztatós módszerrel, bowden, csőgörény, fékfolyadék, lófasz volt mind Cheesy szerencsére vettem egy karbit , amihez járt a szívócső is  Grin

vágd le, és pucold ki majd hegeszd vissza vagy égesd ki. valamilyen hegesztőapparát mind2 megoldáshoz kelleni fog.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #35191 Dátum: 2009 Március 21, 17:16:09 »

Szívócsövet mivel lehet kipucolni?
Érdemes egyáltalán küzdeni vele?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #35190 Dátum: 2009 Március 21, 17:12:05 »

Én egy rossz krovagyűszűt és egy simson küllőt áldoztam fel.

holott elég lett volna egy kutyaközönséges asztalosszorító túlsó vége
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35189 Dátum: 2009 Március 21, 16:33:01 »

Én egy rossz krovagyűszűt és egy simson küllőt áldoztam fel.
Gyorsabb volt, mint célszerszámot gyártani.
Ilyen lesz helyette:
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #35188 Dátum: 2009 Március 21, 16:15:46 »

Áááá!
Valaki mondja meg, hogy lehet a generátor bakról leszedni az olajbetöltőt???
Van belül egy olyan gyűrűféleség. Azt kellene kitekerni? Egyenlőre nem találok semmi olyat, amivel beletudnék fogni.

Én egy rossz krovagyűszűt és egy simson küllőt áldoztam fel.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 21, 16:19:44 írta imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #35187 Dátum: 2009 Március 21, 16:14:07 »

Hehe! Győzött a flex!  Grin  Na jó csak félig, mert gondolom úgy felmelegedett -> kiengedett, hogy mikor megcsavartam elindult az egész lefelé.  Smiley

 

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35186 Dátum: 2009 Március 21, 15:12:45 »

Hehe! Győzött a flex!  Grin  Na jó csak félig, mert gondolom úgy felmelegedett -> kiengedett, hogy mikor megcsavartam elindult az egész lefelé.  Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35185 Dátum: 2009 Március 21, 14:07:57 »

nem :-)
najolvan, kimegyek, de ha 10 percen belül nem tudom kicsavarni azt a gyűrűt belőle, istenemre nekiesek flexel, me má felb@ssza az agyam 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35184 Dátum: 2009 Március 21, 14:05:27 »

na ne szivass
ez komoly?

nem :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #35183 Dátum: 2009 Március 21, 13:56:31 »

 

na ne szivass
ez komoly?

Kell hozzá egy spec kulcs. De le is lehet gyártani. Többet nem mondok, mert .....

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35182 Dátum: 2009 Március 21, 13:51:19 »

flex
na ne szivass
ez komoly?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35181 Dátum: 2009 Március 21, 13:50:16 »

Áááá!
Valaki mondja meg, hogy lehet a generátor bakról leszedni az olajbetöltőt???
Van belül egy olyan gyűrűféleség. Azt kellene kitekerni? Egyenlőre nem találok semmi olyat, amivel beletudnék fogni.

flex



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35180 Dátum: 2009 Március 21, 13:41:34 »

Áááá!
Valaki mondja meg, hogy lehet a generátor bakról leszedni az olajbetöltőt???
Van belül egy olyan gyűrűféleség. Azt kellene kitekerni? Egyenlőre nem találok semmi olyat, amivel beletudnék fogni.
matchbox
« Hozzászólás #35179 Dátum: 2009 Március 21, 13:03:04 »

Az gyárilag lötyögős, mert különben nem lehetne csatlakoztatni.
A bilincses tömítést be lehet kenni kipuf pasztával.
Na ez megvan. De! A kipuff-dob a hegesztés mentén a dob alján, mindkét szélén pontosan egyforma helyen kifúj - ettől meg már hangerő is megnőtt.
Ezt érdemes/lehet-e hegeszteni (finoman fogalmazva rozsdás az egész dob) vagy csere? 5 éve hajtom a gépsárkányt, de még dobot nem cseréltem; amikor megvettem, már akkor sem csillogott rajta a gyári fény.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #35178 Dátum: 2009 Március 21, 08:05:04 »

Az gyárilag lötyögős, mert különben nem lehetne csatlakoztatni.
A bilincses tömítést be lehet kenni kipuf pasztával.
Sziasztok!
Vettem tömítőpasztát a kipuff-tömítéshez (dob-csatlakozás): hiába van szorítóbilincs, sodrott-fém tömítés és lezáró-gyűrű, ettől ég a hőcserélőmbe fújja a kokszot.
Van-e értelme tömíteni az ábrán bekarikázott részeket? Nekem ez a közdarab (flexibilis cső és a hőcserélő között) meglehetősen lötyögős.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
matchbox
« Hozzászólás #35177 Dátum: 2009 Március 21, 08:01:17 »

Sziasztok!
Vettem tömítőpasztát a kipuff-tömítéshez (dob-csatlakozás): hiába van szorítóbilincs, sodrott-fém tömítés és lezáró-gyűrű, ettől még a hőcserélőmbe fújja a kokszot.
Van-e értelme tömíteni az ábrán bekarikázott részeket? Nekem ez a közdarab (flexibilis cső és a hőcserélő között) meglehetősen lötyögős.


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 21, 09:36:05 írta matchbox »
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #35176 Dátum: 2009 Március 21, 00:14:14 »

tati-nak (bocs, de ultra szarul lehet fotózni a kis ábrát):

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #35175 Dátum: 2009 Március 20, 19:42:23 »

ugye ? eztetmondom én is

Kedden, mikor vittem hozzá... már majdnem halálfélelmem volt, úgy eltáncolt az úthibákon... Tongue
Most meg tapad az útra, mint a desznyó... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35174 Dátum: 2009 Március 20, 19:40:29 »

Tegnap este hoztam én is el, Öcsisajtomat, a Szabó Mikitől, lengéscsillapító cserét követően....
Hát, mit ne mondjak? Ég és föld!!
ugye ? eztetmondom én is

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #35173 Dátum: 2009 Március 20, 19:38:27 »

mai szmb
4 lengéscsillapító cs
hát mit ne mondjak esedékes volt 2 mindenképpen
én nem tudtam ,hogy egy busz ilyen  Cool szval űberfasza lett

Tegnap este hoztam én is el, Öcsisajtomat, a Szabó Mikitől, lengéscsillapító cserét követően....
Hát, mit ne mondjak? Ég és föld!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35172 Dátum: 2009 Március 20, 19:28:05 »

köszi regisztráltam az olvasottakat  Wink
lófa...t semmire nem fogok emlékezni  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35171 Dátum: 2009 Március 20, 19:27:26 »

ha ráér őszig, akkor lehet, hogy lesz!

nekem a SzabóMiki kicserélte az egész rendszert, viszont nem biztos, hogy használni fogom (most nem megy benne semmi). attől függ, hogy Pausz Ervin miként tudja berakni a kályhát - ha a csövön megy majd a meleg előre, akkor nem adom, amúgy igen Smiley
köszi regisztráltam az olvasottakat  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #35170 Dátum: 2009 Március 20, 19:25:54 »

mai szmb
4 lengéscsillapító cs
hát mit ne mondjak esedékes volt 2 mindenképpen
én nem tudtam ,hogy egy busz ilyen  Cool szval űberfasza lett
azután nekiálltam a fűtésnek és örültem ,hogy a rendszer megvan (optikailag) a halmazállapota viszont kicsit más lett 34év alatt  Grin
úgyhogy ha valakinek baromi sok y fűtéscsöve van t2b-hez az ne fogja vissza magát és kínálja fel eladásra  Wink
az alváz alattira gondoltam

ha ráér őszig, akkor lehet, hogy lesz!

nekem a SzabóMiki kicserélte az egész rendszert, viszont nem biztos, hogy használni fogom (most nem megy benne semmi). attől függ, hogy Pausz Ervin miként tudja berakni a kályhát - ha a csövön megy majd a meleg előre, akkor nem adom, amúgy igen Smiley

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #35169 Dátum: 2009 Március 20, 19:19:41 »

Finom smirglin,sima felületen,megcsiszolod síkba a karburátort! (ha már tömitést cserélsz)

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35168 Dátum: 2009 Március 20, 17:43:08 »

Az lehet, hogy azért ingadozik melegen az alapjáratom mert szara  tömités a karbi alatt és fasot szív és kenjem meg tömítőpasztával meg cseréljek tömítést és jobb lesz?

Finom smirglin,sima felületen,megcsiszolod síkba a karburátort! (ha már tömitést cserélsz)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35167 Dátum: 2009 Március 20, 17:37:09 »

Az lehet, hogy azért ingadozik melegen az alapjáratom mert szara  tömités a karbi alatt és fasot szív és kenjem meg tömítőpasztával meg cseréljek tömítést és jobb lesz?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35166 Dátum: 2009 Március 20, 17:31:07 »

mai szmb
4 lengéscsillapító cs
hát mit ne mondjak esedékes volt 2 mindenképpen
én nem tudtam ,hogy egy busz ilyen  Cool szval űberfasza lett
azután nekiálltam a fűtésnek és örültem ,hogy a rendszer megvan (optikailag) a halmazállapota viszont kicsit más lett 34év alatt  Grin
úgyhogy ha valakinek baromi sok y fűtéscsöve van t2b-hez az ne fogja vissza magát és kínálja fel eladásra  Wink
az alváz alattira gondoltam

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #35165 Dátum: 2009 Március 19, 23:19:29 »

arra nagyon figyejjé hogy a söröt mindig olyan helyre tegyed nehogy kiborujjon! meraz sok kellemetlenséget okoz Roll Eyes és hogy mielőtt felemeled szájjá ki merasztán létra is kell hozzá Wink
elhoztam a könyvet, holnap világosban lefotózom neked a vákumos ábrát. De a csövek 80 %-a a légszűrő házra megy rá.


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35164 Dátum: 2009 Március 19, 23:14:16 »

holnap reggel csáposon lesz a buszom, 4 órám van
fűtéskör az elsődleges ami miatt felhúzomsillapítókat
aztán a zsírzás (azzal nem lesz gond)
és a lengéscsillapítókat is kicserélem

aki hasznos tanácsokkal ellát megköszönöm neki

tippek trükkök és ,hogy mire figyeljek

előre is köszi
arra nagyon figyejjé hogy a söröt mindig olyan helyre tegyed nehogy kiborujjon! meraz sok kellemetlenséget okoz Roll Eyes és hogy mielőtt felemeled szájjá ki merasztán létra is kell hozzá Wink

Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #35163 Dátum: 2009 Március 19, 23:03:16 »

kösszz fööönök!!
Próbáltam azt is csak lehet, hogy gyenge voltam, már megittam a söröm, lehet kimegyek és megprobálom mégegyszer!!
jajmáááááá
4-esben megfogod az egyik féltengelyt, a másikat meg forgatod, és nézed, hogy a nyelestengely forog-e
ugyanott vagy, csak meg is tudod csinálni

a flexelés meg attól van, hogy egyszer egy nagyobb lendkerékkel próbálta összehozni valaki
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #35162 Dátum: 2009 Március 19, 22:51:04 »

Segitettél köszi
Csak probáltam fogoval is megtekerni de nem akart.Aztán láttam h a váltóház aljából kivan flexelve egy darab ami arra utalhat, hogy megakarták forgatni beépitett állapotban.Szerinted?

jajmáááááá
4-esben megfogod az egyik féltengelyt, a másikat meg forgatod, és nézed, hogy a nyelestengely forog-e
ugyanott vagy, csak meg is tudod csinálni

a flexelés meg attól van, hogy egyszer egy nagyobb lendkerékkel próbálta összehozni valaki
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #35161 Dátum: 2009 Március 19, 22:37:16 »

Segitettél köszi
Csak probáltam fogoval is megtekerni de nem akart.Aztán láttam h a váltóház aljából kivan flexelve egy darab ami arra utalhat, hogy megakarták forgatni beépitett állapotban.Szerinted?
Lehet nem sokat értek hozzá,de majd kijavítanak.Parasztlogika szerint,Átforgathatónak kell lennie,még 4.-be is.Viszont ha kézzel forgatod,mert ugyebár el kell tudnod forgatni,akkor 1-be könnyű,aztán minélllfeljebb pakolod a sebbességet,annál nehezebb az áttétel miatt.Viszont kézzel 4.-be nem hiszem hogy megforgatod.Csak a holtjátékot engedi,koppanásig. Wink

Remélem segítettem.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #35160 Dátum: 2009 Március 19, 22:33:08 »

Üdv!
egy kérdés:
A váltó kiszedett állapotban átforgatható kell, hogy legyen miden sebességben a bordástengelynél forgatva?
4ikben koppannak a fogaskerekek mindkét irányban mozgatva, 1-2mm-t mozdul, de semmi több!
Fontos lenne, mert holnap akartam cserélni, de asszem kilöve!
Köszönöm!!
Lehet nem sokat értek hozzá,de majd kijavítanak.Parasztlogika szerint,Átforgathatónak kell lennie,még 4.-be is.Viszont ha kézzel forgatod,mert ugyebár el kell tudnod forgatni,akkor 1-be könnyű,aztán minélllfeljebb pakolod a sebbességet,annál nehezebb az áttétel miatt.Viszont kézzel 4.-be nem hiszem hogy megforgatod.Csak a holtjátékot engedi,koppanásig. Wink

Remélem segítettem.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35159 Dátum: 2009 Március 19, 21:58:11 »

Köszönöm szépen!!
Az a helyzet, hogy még várok egyet, talán a közeljövöben meg is érkezik, de jobb lenne egy saját, ami müködik is.
ha kell jelkezz
és szivesen adom
 Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #35158 Dátum: 2009 Március 19, 21:57:32 »

egykishomok egykismész kőmívesnek nem kő ész

Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #35157 Dátum: 2009 Március 19, 21:54:34 »

Köszönöm szépen!!
Az a helyzet, hogy még várok egyet, talán a közeljövöben meg is érkezik, de jobb lenne egy saját, ami müködik is.
kölcsönváltóval ki tudlak segíteni
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35156 Dátum: 2009 Március 19, 21:47:52 »

a két rettenthetetlen

"Hová lépünk nem nő fű, kardunk borotva élűhühűűű."
egykishomok egykismész kőmívesnek nem kő ész

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 1131 1132 1133 1134 1135 [1136] 1137 1138 1139 1140 1141 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.