www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 23:34:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1129 1130 1131 1132 1133 [1134] 1135 1136 1137 1138 1139 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14871250 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35291 Dátum: 2009 Március 24, 11:49:31 »

váltót ki javított már? 2-es szinkoron és rükverc fogaskerék elkopott nekem....ki mit javasol?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #35290 Dátum: 2009 Március 24, 11:04:16 »

 Grin Grin Grin
és annak mi köze a kézifékhez Roll Eyes
Gyors vagy.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35289 Dátum: 2009 Március 24, 11:01:56 »

Vagy a hátsó munkahengereknek elegük lett.
és annak mi köze a kézifékhez Roll Eyes

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35288 Dátum: 2009 Március 24, 10:59:16 »

Felebresztettem mindket bogimat a tel utan, de az egyiknek behuzva felejtettem a kezifeket a legutobbi leallitaskor, kozvetlenul egy most teli, hoban rallyzos ejszaka utan. A hatso fekek - talan mondanom sem kell - kemenyen beragadtak :-) A kezifek az eset elott, valamint a meg beragadt allapotban kb 4 kattanasnyit volt felhuzhato, majd miutan a kocsit elore hatra hintaztatva mindket hatso fek "kiakadt", most majdnem fuggolegesbe, 7-8 kattanasig felhuzhato. A kerdesem: vajon mitol?
Vagy a hátsó munkahengereknek elegük lett.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #35287 Dátum: 2009 Március 24, 10:54:44 »

Pont most? Mitol?
ennyire elfogyott volna ettől az a fékbetét?
a kézifék tetején lévő két csavarral egyébként még talán utána lehet állítani
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #35286 Dátum: 2009 Március 24, 10:51:22 »

megnyúlt a bowden ?
Pont most? Mitol?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35285 Dátum: 2009 Március 24, 10:48:36 »

Felebresztettem mindket bogimat a tel utan, de az egyiknek behuzva felejtettem a kezifeket a legutobbi leallitaskor, kozvetlenul egy most teli, hoban rallyzos ejszaka utan. A hatso fekek - talan mondanom sem kell - kemenyen beragadtak :-) A kezifek az eset elott, valamint a meg beragadt allapotban kb 4 kattanasnyit volt felhuzhato, majd miutan a kocsit elore hatra hintaztatva mindket hatso fek "kiakadt", most majdnem fuggolegesbe, 7-8 kattanasig felhuzhato. A kerdesem: vajon mitol?
megnyúlt a bowden ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #35284 Dátum: 2009 Március 24, 10:42:47 »

Felebresztettem mindket bogimat a tel utan, de az egyiknek behuzva felejtettem a kezifeket a legutobbi leallitaskor, kozvetlenul egy most teli, hoban rallyzos ejszaka utan. A hatso fekek - talan mondanom sem kell - kemenyen beragadtak :-) A kezifek az eset elott, valamint a meg beragadt allapotban kb 4 kattanasnyit volt felhuzhato, majd miutan a kocsit elore hatra hintaztatva mindket hatso fek "kiakadt", most majdnem fuggolegesbe, 7-8 kattanasig felhuzhato. A kerdesem: vajon mitol?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Magnus
Hozzászólások: 47


ETH-624

« Hozzászólás #35283 Dátum: 2009 Március 24, 10:41:29 »

Jaja, vizes volt a fékolaj, meg tiszta retek volt az összes fékcső. De biztos ami biztos alapon cseréltettem a főfékhengert is. De nekem fordítva volt a probléma. Hidegen kemény volt rendesen, de dugóban, fékezgetéskor volt hogy tűzfalig beszaladt

"Borsodi, azzal megy a harckocsi"
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35282 Dátum: 2009 Március 24, 10:31:41 »

segítséget kérnék
fék problémáim akadtak
amikor beülök a kocsiba akkor olyan mintha beesne a pedál majd megyek vele egy kicsit keményedik.
multkor pesten dugoba futottam, és ugy felkeményedett hogy nem tudtam szinte benyomni és érezhetöen fogott a fék szoval nem tudtam negyediket kapcsolni.mi lehet a baj?
ez kb egy éves föfékmunka henger.egyszer már szét lett szedve mert még rosszabb volt.akkor derült ki szétszedésnél hogy az egyik gumikarmantyu nem volt a legjobb.és a fék lámpa is világit szoval valamiért megtartja a nyomást.a fék gomba ezt mutatja.de ápár nap állás után ismét kezdödik elölröl?????
  ez a probléma tipikusan sokat álló autóknál szokott jelentkezni. És abból adodik hogy a föfékhengert mozgató rudazat vagy maga a főfékhenger vége rozsdás (a munka részen kívül ) és szorul egy picit amitől nem megy vissza alaphelyzetbe a főfékhengerben lévő dugattyú, és nem tud a melegedő fékrendszerből vissza folyni a tartályba a fékfolyadék minél jobban melegszik annál jobban fog a fék.(kb 1mmről van szó nem azt kell gondolni hogy félig benyomod a pedált és bentragad a dugattyú)   rend szerint kis kapirgálás csavarlazító vagy wd40 segít pusmogas
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 24, 10:33:33 írta tati »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #35281 Dátum: 2009 Március 24, 09:42:45 »

ez kb egy éves föfékmunka henger.
Na es? Ugytunik megmurdelt.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #35280 Dátum: 2009 Március 24, 09:42:13 »

segítséget kérnék
fék problémáim akadtak
amikor beülök a kocsiba akkor olyan mintha beesne a pedál majd megyek vele egy kicsit keményedik.
multkor pesten dugoba futottam, és ugy felkeményedett hogy nem tudtam szinte benyomni és érezhetöen fogott a fék szoval nem tudtam negyediket kapcsolni.mi lehet a baj?
ez kb egy éves föfékmunka henger.egyszer már szét lett szedve mert még rosszabb volt.akkor derült ki szétszedésnél hogy az egyik gumikarmantyu nem volt a legjobb.és a fék lámpa is világit szoval valamiért megtartja a nyomást.a fék gomba ezt mutatja.de ápár nap állás után ismét kezdödik elölröl?????
múltkor valakinél hasonló felkeményedő jelenség volt ha jól emlékszem,
akkor több tipp volt a rossz főfékhengerre, mert az újakból is sok a szar
viszont a kollégánál vizes volt a fékolaj, amit Abes is mondott a jelenségre. úgy emlékszem a csere után jó lett neki

de nálad ha a pedál vacakol és  megtartja a nyomást mikor nem kéne, szerintem a főfékhenger lesz a ludas
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #35279 Dátum: 2009 Március 24, 09:34:53 »

segítséget kérnék
fék problémáim akadtak
amikor beülök a kocsiba akkor olyan mintha beesne a pedál majd megyek vele egy kicsit keményedik.
multkor pesten dugoba futottam, és ugy felkeményedett hogy nem tudtam szinte benyomni és érezhetöen fogott a fék szoval nem tudtam negyediket kapcsolni.mi lehet a baj?
ez kb egy éves föfékmunka henger.egyszer már szét lett szedve mert még rosszabb volt.akkor derült ki szétszedésnél hogy az egyik gumikarmantyu nem volt a legjobb.és a fék lámpa is világit szoval valamiért megtartja a nyomást.a fék gomba ezt mutatja.de ápár nap állás után ismét kezdödik elölröl?????
1303LS
« Hozzászólás #35278 Dátum: 2009 Március 23, 20:54:48 »

sokszor azvan hogy töke kopik,megvszel egy olcso ujat és hibátlan.......
Köszi. Beszoptam, legfeljebb ha nem kussol el, majd gyakorlom a szét-össze ki-be 1 nap alatt játékot.  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35277 Dátum: 2009 Március 23, 20:52:55 »

Teteje nem volt csúnya, sőt..., van túlméretes emberi áron, vagy perselyezni kéne, mert azt biztos nem fogom.
sokszor azvan hogy töke kopik,megvszel egy olcso ujat és hibátlan.......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #35276 Dátum: 2009 Március 23, 20:31:12 »

Blokk is de  töke is, meg deformálodik a teteje
Teteje nem volt csúnya, sőt..., van túlméretes emberi áron, vagy perselyezni kéne, mert azt biztos nem fogom.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35275 Dátum: 2009 Március 23, 20:24:06 »

Tőke kopik, nem a blokk?  Shocked
Majd legközelebb.

Blokk is de  töke is, meg deformálodik a teteje

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #35274 Dátum: 2009 Március 23, 20:21:15 »

tökét kellet volna cserélni
Tőke kopik, nem a blokk?  Shocked
Majd legközelebb.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35273 Dátum: 2009 Március 23, 20:17:46 »

váltókról szeretnék olvasni...robbantott rajzok...melyik milyen...melyikből mit lehet alakítani pl hosszúra építeni....tudtok valami linket?
Nem elérhető Magnus
Hozzászólások: 47


ETH-624

« Hozzászólás #35272 Dátum: 2009 Március 23, 20:02:41 »

Nekem reggel hidegen kell rugdalni a gázt, van, hogy az istennek nem tudok vele 80 fölé menni (persze tudok, ha üveghangig húzom 3.ban) van, hogy 110 nél vissza kell fogni.
Valami néha magas fordulatszámnál elkezd ketyegni benne, kb mint a mechanikus óra, csak gyorsabban. Mindig máshonnan hallom, de gyanítom, hogy a hangszóróhullák felől jön... szerelő azt mondja a motor kóser... Biztos kommunikál a drága Smiley

"Borsodi, azzal megy a harckocsi"
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35271 Dátum: 2009 Március 23, 19:58:44 »

Kész a motorom, mentem már vele 150km-t.
Szépen megy, előkerült pár lovacska is, de hidegen elkezdtek csörömpölni a tőkék.
Eddig 20-as AGIP olajjal jártam azzal csodás selymes hangja volt, másik 20-as olajjal az 5000km közelében már néha hallottam valami furcsát, akkor is a tőkékre gondoltam.
Most a felújítás után 15-ös castrol FX-et tettem bele.
Tőkéket ( pont azért mert már furcsa volt előzőleg is egyszer-egyszer) szépen megszámozva ugyanoda tettem vissza.
Melegen semmi hangja nincs, csak hidegen, akkor sem mindig.
Valami ötlet? 1500-nál kerül bele úgy is 20-as olaj, attól hátha elkussol, szétszedni biztos nem fogom e-miatt.
Egyáltalán van túlméretes tőke?
tökét kellet volna cserélni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #35270 Dátum: 2009 Március 23, 18:50:43 »

Az van,hogy motoroom hidegen szépen megy,de ahogy melegszik,úgy torpan.Alíg bírok bejárni a garázsba.Lényegébe öt perc körüli járás után csinálja.Néztem,a szivató elég hamar visszaáll,
Nézd meg a gyújtást is a biztonság kedvéért. Képtelen voltam állandó gázrugdalás nélkül haladni a bogárral, pedig minden jelen volt, párszor leellenőriztem. Aztán egy durva mozdulattal nyakon kaptam az elosztót és megtekertem. Köze nincs a gyári jelhez, de megy!

Bácsi Győző
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #35269 Dátum: 2009 Március 23, 18:49:53 »

De álítottam rajta,de még mindig.Gyórsító membrán új.Folyás sehol (benzin)
Lehet hogy ráadásul falsot ránt. Nézd meg valamilyen alkoholt spricelve a szivócsonk közelébe ha változik a fordszám akkor +levegöt kap. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35268 Dátum: 2009 Március 23, 18:44:58 »

De álítottam rajta,de még mindig.Gyórsító membrán új.Folyás sehol (benzin)
AZ tuttó hogy arra lesz a geba'

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #35267 Dátum: 2009 Március 23, 18:44:23 »

dús a keverék szvsz.
Vagy inkább szegény.Amig kap a szivatótól addig jó.  Lips Sealed

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #35266 Dátum: 2009 Március 23, 18:40:07 »

Az van,hogy motoroom hidegen szépen megy,de ahogy melegszik,úgy torpan.Alíg bírok bejárni a garázsba.Lényegébe öt perc körüli járás után csinálja.Néztem,a szivató elég hamar visszaáll,
De álítottam rajta,de még mindig.Gyórsító membrán új.Folyás sehol (benzin)

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35265 Dátum: 2009 Március 23, 18:39:30 »

Az van,hogy motoroom hidegen szépen megy,de ahogy melegszik,úgy torpan.Alíg bírok bejárni a garázsba.Lényegébe öt perc körüli járás után csinálja.Néztem,a szivató elég hamar visszaáll,
dús a keverék szvsz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #35264 Dátum: 2009 Március 23, 18:38:48 »

Az van,hogy motoroom hidegen szépen megy,de ahogy melegszik,úgy torpan.Alíg bírok bejárni a garázsba.Lényegébe öt perc körüli járás után csinálja.Néztem,a szivató elég hamar visszaáll,

1303LS
« Hozzászólás #35263 Dátum: 2009 Március 23, 17:45:03 »

Kész a motorom, mentem már vele 150km-t.
Szépen megy, előkerült pár lovacska is, de hidegen elkezdtek csörömpölni a tőkék.
Eddig 20-as AGIP olajjal jártam azzal csodás selymes hangja volt, másik 20-as olajjal az 5000km közelében már néha hallottam valami furcsát, akkor is a tőkékre gondoltam.
Most a felújítás után 15-ös castrol FX-et tettem bele.
Tőkéket ( pont azért mert már furcsa volt előzőleg is egyszer-egyszer) szépen megszámozva ugyanoda tettem vissza.
Melegen semmi hangja nincs, csak hidegen, akkor sem mindig.
Valami ötlet? 1500-nál kerül bele úgy is 20-as olaj, attól hátha elkussol, szétszedni biztos nem fogom e-miatt.
Egyáltalán van túlméretes tőke?
xoyox
« Hozzászólás #35262 Dátum: 2009 Március 23, 16:33:16 »

Nem nem. Ez olyan,aminek a vége kicsit kúpos,és összeszűkül, ott szorul meg. Nem műanyag betétes. De hagyom inkább, veszek normált.
ezt a tipusu anyat nyugodtan racsvarhatod, semmi baj nem lesz
ezeket eddig a karburatorokhoz szallitottak, volt ami sargara eloxiert volt.
 jo ötletnek - megoldasnak  tartom. nem serül altala a menet sem !
( ami nekem par darab van, azokat tartogatom egy karburator ki-beszereleshez  )
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #35261 Dátum: 2009 Március 23, 15:46:28 »

Kérdés:

A fém önzárós anya roncsolja a csavart? Vagy ez csak egyszer felrakható, és utána ha bontom kuka a csavar és az anya is?
inkább rugós alátét plusz anya

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35260 Dátum: 2009 Március 23, 15:17:11 »

Elvileg egy plusz műanyag gyürü, ami rászorul a csavarra, vagy van olyan, amiben egy "zéger" gyürü van fémből, de annak se kéne...
Nem nem. Ez olyan,aminek a vége kicsit kúpos,és összeszűkül, ott szorul meg. Nem műanyag betétes. De hagyom inkább, veszek normált.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #35259 Dátum: 2009 Március 23, 13:58:44 »

Motor rögzítő anyának vettem ilyen fém önzárósat, de ha elbassza a blokk tőcsavarját, akkor rá nem teszem!
Mennyire tuti az, hogy nem roncsolja?
Elvileg egy plusz műanyag gyürü, ami rászorul a csavarra, vagy van olyan, amiben egy "zéger" gyürü van fémből, de annak se kéne...

xoyox
« Hozzászólás #35258 Dátum: 2009 Március 23, 12:31:43 »

kifurkaltam az orak helyet

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35257 Dátum: 2009 Március 23, 12:27:38 »

Motor rögzítő anyának vettem ilyen fém önzárósat, de ha elbassza a blokk tőcsavarját, akkor rá nem teszem!
Mennyire tuti az, hogy nem roncsolja?
Hát ilyen kényes helyre én maradnék a normál megoldásnál.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35256 Dátum: 2009 Március 23, 12:25:27 »

A csavart nem roncsol(hatná), de elvileg ez egyszer használatos. Mármint a csavar elvileg nem de az önzárós anyja az igen, elvileg, ld. tömítések stb.
Motor rögzítő anyának vettem ilyen fém önzárósat, de ha elbassza a blokk tőcsavarját, akkor rá nem teszem!
Mennyire tuti az, hogy nem roncsolja?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35255 Dátum: 2009 Március 23, 12:22:54 »

Kérdés:

A fém önzárós anya roncsolja a csavart? Vagy ez csak egyszer felrakható, és utána ha bontom kuka a csavar és az anya is?
A csavart nem roncsol(hatná), de elvileg ez egyszer használatos. Mármint a csavar elvileg nem de az önzárós anyja az igen, elvileg, ld. tömítések stb.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35254 Dátum: 2009 Március 23, 12:02:57 »

Kérdés:

A fém önzárós anya roncsolja a csavart? Vagy ez csak egyszer felrakható, és utána ha bontom kuka a csavar és az anya is?
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #35253 Dátum: 2009 Március 23, 11:23:00 »

Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #35252 Dátum: 2009 Március 23, 10:50:51 »

Sziasztok!

Lötyög a gázpedálom, és már az agyamra megy.
Szerintem ez a konstrukció - hajlított lemez - elég gyenge.
A tengely nem kopott, csak a lemez lazult ki, félévente kalapács, patentfogó szorításával ideiglenesen megjavítom.

Ismertek valami jó cuccot, esetleg tuning megoldást?
Oldalak: 1 ... 1129 1130 1131 1132 1133 [1134] 1135 1136 1137 1138 1139 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.2 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.