www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 23:04:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1090 1091 1092 1093 1094 [1095] 1096 1097 1098 1099 1100 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13257304 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #36837 Dátum: 2009 Május 19, 23:14:10 »


Az ég boruljon rá. Akkor tököl előtt újra szét és össze és szét és össze míg jó nem lesz.... Úgy jó szokott lenni hogy 3-ból egyenként visszakapcsolok. De utána 1-ből is nehezen jön utána ki...
csavar fellazít és kis koccintás balra
ha még szarabb akkor jobbra
de kb 1 óra alatt beállítható
mondom ezt úgy,hogy az enyém is szarul van beállítva és még nem tudtam magam rávenni a dologra  Grin Cool
tudod miért ?
mert szopó  Grin Grin Grin
megtanultam együttélni a dologgal  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #36836 Dátum: 2009 Május 19, 23:12:30 »

ás erre ezt harang szerü lemzt ráhuztad?

Jóhogy.  Grin Anélkül mi fogná be a kart?  Grin

(De főnök világításom sincs még mindig...)

Úgy van sorrendben: laposvas ami legalul volt. Aztán műanyag közbetét. Aztán másik laposvas. Aztán kar beszúr félgömbbel a tetején, és végül a haranszerű izét ráhúz. És két csavar.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 19, 23:21:29 írta tazoli »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36835 Dátum: 2009 Május 19, 23:10:59 »

Király. Mit állítsak rajta hogy jó legyen?
Kicsavartam a két csavart, kiszedtem a vasat a rugót a kart mindent. Betettem két vas közé a műanyagot, a félgömböt meg ráhúztam a karra. És összecsavaroztam. Jah meg bezsíroztam mindent amit úgy láttam kell.
ás erre ezt harang szerü lemzt ráhuztad?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #36834 Dátum: 2009 Május 19, 23:10:17 »

amikor lehúzod a csavarokat gyengén
akkor van ott egy kis előrehátrjobbrabalra játék lehetőség
az áttételesnél ezek gyanúm szerínt miliméterek


Az ég boruljon rá. Akkor tököl előtt újra szét és össze és szét és össze míg jó nem lesz.... Úgy jó szokott lenni hogy 3-ból egyenként visszakapcsolok. De utána 1-ből is nehezen jön utána ki...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #36833 Dátum: 2009 Május 19, 23:07:20 »

Király. Mit állítsak rajta hogy jó legyen?
Kicsavartam a két csavart, kiszedtem a vasat a rugót a kart mindent. Betettem két vas közé a műanyagot, a félgömböt meg ráhúztam a karra. És összecsavaroztam. Jah meg bezsíroztam mindent amit úgy láttam kell.
amikor lehúzod a csavarokat gyengén
akkor van ott egy kis előrehátrjobbrabalra játék lehetőség
az áttételesnél ezek gyanúm szerínt miliméterek

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #36832 Dátum: 2009 Május 19, 23:05:26 »

de rosszul beálitani igen és russzul berakni igen

Király. Mit állítsak rajta hogy jó legyen?
Kicsavartam a két csavart, kiszedtem a vasat a rugót a kart mindent. Betettem két vas közé a műanyagot, a félgömböt meg ráhúztam a karra. És összecsavaroztam. Jah meg bezsíroztam mindent amit úgy láttam kell.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36831 Dátum: 2009 Május 19, 22:58:06 »

Bekerült az autóba egy váltóút rövidítő. És innentől nehezen veszi az egyest.
Tapasztalt már ilyet valaki? Vadi új cucc, nem lehet hogy kopott... Valamit elbsztam? Bár sztem ezt nem lehet rosszul felszerelni.
de rosszul beálitani igen és russzul berakni igen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #36830 Dátum: 2009 Május 19, 22:52:39 »

Bekerült az autóba egy váltóút rövidítő. És innentől nehezen veszi az egyest.
Tapasztalt már ilyet valaki? Vadi új cucc, nem lehet hogy kopott... Valamit elbsztam? Bár sztem ezt nem lehet rosszul felszerelni.
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #36829 Dátum: 2009 Május 19, 17:32:46 »

Elkezdtük szétbontani a 64-es Bogaramat...

Láttatok már ilyen szépet?   Undecided

Innen szép győzni!   Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36828 Dátum: 2009 Május 19, 15:54:55 »

Gondolom a galván üzemben már előre köszönnek neked.  Grin

Szép munka!
Mennyibe van eddig. 20e?  Evil

+

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36827 Dátum: 2009 Május 19, 15:48:54 »

ezt fél kézzel csináltam Roll Eyes
+

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36826 Dátum: 2009 Május 19, 15:47:05 »

 ezt fél kézzel csináltam Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36825 Dátum: 2009 Május 19, 14:44:07 »

68-tól 17-es, ha igaz
igaz

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36824 Dátum: 2009 Május 19, 14:43:18 »

És akkor ez kellhet bele, nem a 17-es?
Az ár nem fontos, a méret a lényeg most.
Köszönöm szépen!
vigyázni kell mert nem is az átmérő szivatós hanem a fékbetét szélesség  19es munkahengert még csak keskeny fékbetéthez láttam  nekem is az van bent de 4mm-es távtartóval. Roll Eyes

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #36823 Dátum: 2009 Május 19, 14:13:07 »

És akkor ez kellhet bele, nem a 17-es?
Az ár nem fontos, a méret a lényeg most.
Köszönöm szépen!
68-tól 17-es, ha igaz

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #36822 Dátum: 2009 Május 19, 13:40:19 »

Ha igaz, 19,05 a méret, Bárdinál 2187.-/db

És akkor ez kellhet bele, nem a 17-es?
Az ár nem fontos, a méret a lényeg most.
Köszönöm szépen!

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #36821 Dátum: 2009 Május 19, 13:28:24 »

Egy gyors segítségre lenne szükségem!
66-os bogárba hátra mekkora fékmunkahenger való?
Nekem most 22-es van elől-hátul.
17-es, vagy 19-es kell hátra?
Ha igaz, 19,05 a méret, Bárdinál 2187.-/db

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #36820 Dátum: 2009 Május 19, 13:24:19 »

Egy gyors segítségre lenne szükségem!
66-os bogárba hátra mekkora fékmunkahenger való?
Nekem most 22-es van elől-hátul.
17-es, vagy 19-es kell hátra?
Azt nem tudom, de a Hudák Misinél 65-67 közöttihez listaáron 3900.-/db

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #36819 Dátum: 2009 Május 19, 12:22:49 »

Miől lehet, hogy nehezen indul a kocsim, ha beindul kb. 10 mp alatt veszi a fordulatot, aztán nagy fekete füst, utána megy...

Túlfolyik a karbi?

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #36818 Dátum: 2009 Május 19, 11:30:36 »


Túlforgattad, mint 140/160?  Mert 160-nal egy óra alatt pont 160 km-t tekeredik...

Inkább szét kell szedni, nem nagy ügy.

ha szétszedem hogy állítsam a fogaskereket
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #36817 Dátum: 2009 Május 19, 11:30:13 »


Túlforgattad, mint 140/160?  Mert 160-nal egy óra alatt pont 160 km-t tekeredik...

Inkább szét kell szedni, nem nagy ügy.
nekem utána nem ment mutatós része miután szétszedtem Smiley
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #36816 Dátum: 2009 Május 19, 10:51:16 »

Egy gyors segítségre lenne szükségem!
66-os bogárba hátra mekkora fékmunkahenger való?
Nekem most 22-es van elől-hátul.
17-es, vagy 19-es kell hátra?

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #36815 Dátum: 2009 Május 18, 23:19:24 »

Juteszembe: marhaságokat beszélek. A km óra mutatós részét leszedtem, és aztán ment rá a fúrógép...
Bazmeg, ehhez tényleg meg kell bontani az órát. Lips Sealed
 Akkor meg ez nem segítség vw1966 kollégának.
Azt hiszem, megyek aludni, mert nagy marhaságokat kezdek beszélni/írni... Tongue

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #36814 Dátum: 2009 Május 18, 23:09:45 »

Juteszembe: marhaságokat beszélek. A km óra mutatós részét leszedtem, és aztán ment rá a fúrógép. Az a bizonyos túlpörgetős  (140 felé) akkor ment, amikor próbáltam bekalibrálni (nem sikerült, majd egyszer megpróbálom rendesen) a sebességmérőt. A lényeg a lényeg, nem kellett ügyelnem, hogy elnyúlik a kis tekercsrugó a mutatónál, a számláló meg kapta a kenést rendesen wd 40-nel, amikor forgatva volt.
Szóval azért óránként 150-nél több ment bele a fúrógéppel, (ha jól emlékszem, a Bosch fúrógép legalacsonyabb fokozatán mutat kábé 40-50-et, én kábé a max fordulat háromnegyedén tekertem...) de mondom, jópár napból csíptem le azokat az esti órákat.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36813 Dátum: 2009 Május 18, 22:54:59 »

Én azzal tekertem több tízezret a km órámba. Tény, hogy a mister minute-nél nem vállalnák... Smiley
Jó pár napból csíptem le félórákat, meg órákat... Merthogy megbontani én sem szerettem volna a mechanikát.


Túlforgattad, mint 140/160?  Mert 160-nal egy óra alatt pont 160 km-t tekeredik...

Inkább szét kell szedni, nem nagy ügy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #36812 Dátum: 2009 Május 18, 22:50:44 »


Ha csak 5000 km-t kell tekerni, akkor 4 nap alatt megvan....
Én azzal tekertem több tízezret a km órámba. Tény, hogy a mister minute-nél nem vállalnák... Smiley
Jó pár napból csíptem le félórákat, meg órákat... Merthogy megbontani én sem szerettem volna a mechanikát.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #36811 Dátum: 2009 Május 18, 22:48:25 »


Ha csak 5000 km-t kell tekerni, akkor 4 nap alatt megvan....
Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36810 Dátum: 2009 Május 18, 22:46:59 »

65-ös szeget négyszögre reszelsz, a fejét levágod, fúrógépbe fogatod (jó a fordulatszám szabályzós...), aztán rakenrooool!


Ha csak 5000 km-t kell tekerni, akkor 4 nap alatt megvan....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Gaga
Hozzászólások: 2552


« Hozzászólás #36809 Dátum: 2009 Május 18, 21:59:02 »

A kalaptartót mivel/hogyan rögzítetted a helyén?

Hátoldalára felcsavaroztam egy "L" alakú fület és passzentosan beillesztettem
Nem elérhető Gaga
Hozzászólások: 2552


« Hozzászólás #36808 Dátum: 2009 Május 18, 21:56:11 »

mivel és hogyan ragasztottad rá a kárpitanyagot a lapokra és milyen kárpitot és mennyiért és honnan? Smiley

Nem raggasztottam hanem tűztem. A kárpitanyagot a népszinház u.-ban vettem azt mondták autó ülés kárpit. Kicsit rugalmas a hátsó fele enyhén szivacsos. 3X1,8 m volt 9000.-
Nem elérhető Gaga
Hozzászólások: 2552


« Hozzászólás #36807 Dátum: 2009 Május 18, 21:50:20 »

hali!
a kalaptartót milyen anyaggal vontad be? (nekem a furnér valami filccel van bebugyolálva és az évek alatt meglehetősen porlékony lett, ideje lenne kicserélni)

Maradt még belöle ha gondolod a tied még bőven kijön belőle egy kalaptartó
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #36806 Dátum: 2009 Május 18, 21:29:43 »

Hello!
Megérkezett?
köszi meg...a krómkeretét lecserélem majd de szerintem jó lesz
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #36805 Dátum: 2009 Május 18, 20:55:46 »

km órát hogy állítsam a kívánt számsorra? nem akarom megbontani....hogyan tekerjem?

65-ös szeget négyszögre reszelsz, a fejét levágod, fúrógépbe fogatod (jó a fordulatszám szabályzós...), aztán rakenrooool!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #36804 Dátum: 2009 Május 18, 20:54:18 »

km órát hogy állítsam a kívánt számsorra? nem akarom megbontani....hogyan tekerjem?

Hello!
Megérkezett?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #36803 Dátum: 2009 Május 18, 20:53:43 »

km órát hogy állítsam a kívánt számsorra? nem akarom megbontani....hogyan tekerjem?
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #36802 Dátum: 2009 Május 18, 19:58:41 »

másik nem sokára orvosolandó probléma a torzió fedél kezdi megadni magát (tésztaszűrő jelleggel), mekkora szívás egy olyan skálán ahol nincs olyan hogy sima ügy Smiley, mi van alatta amit cserélni kell, és hogyan?
1303LS
« Hozzászólás #36801 Dátum: 2009 Május 18, 19:41:46 »


Gyári rugó-garnitúrád van?
Van eltéve, nem tudom milyen állapot, de ha nagyon kell megnézem, bár kinyúlva nem sokat mond a magasságuk.  Undecided
matchbox
« Hozzászólás #36800 Dátum: 2009 Május 18, 19:38:28 »

Alaposabban meg kellene nézni azokat a gólyalábakat, csunyán tudnak rohadni.
Vagy törött a rugó. Gyárit tudok adni, ha nem találsz felétek, de az ültető bolti újak sem drágák és jók állítólag.
Szerencsére nincs törés - amióta megvettem (5 éve) ilyen.
Lekopogom: rohadás sem játszik be (itt legalábbis nem).
Gyári rugó-garnitúrád van?
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #36799 Dátum: 2009 Május 18, 19:34:28 »

én mindent kicseréltem a buszon
tárcsát szerkezetet és egy felszabályzott lendkereket tettem be
na attól elmúlt

remélem nálam egyszerűbb lesz  Smiley
1303LS
« Hozzászólás #36798 Dátum: 2009 Május 18, 19:29:11 »

Sziasztok!
Kezd zavarni, hogy a kocsim bal eleje lejjebb van, mint a jobb.
Gondolom ez a rugók fáradása miatt van így - tudok-e állítani a rugón (jobb oldalit összébb veszem), vagy 1 pár rugócsere?
 Huh
Alaposabban meg kellene nézni azokat a gólyalábakat, csunyán tudnak rohadni.
Vagy törött a rugó. Gyárit tudok adni, ha nem találsz felétek, de az ültető bolti újak sem drágák és jók állítólag.
Oldalak: 1 ... 1090 1091 1092 1093 1094 [1095] 1096 1097 1098 1099 1100 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.