www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 15:37:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1897 1898 1899 1900 1901 [1902] 1903 1904 1905 1906 1907 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13328231 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #4559 Dátum: 2006 Június 10, 22:39:11 »

Mi a qrvaanyja az az SZVSZ?
Szerény Véleményem Szerint
« Utoljára szerkesztve: 2006 Június 10, 22:42:52 írta Typ117 »
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4558 Dátum: 2006 Június 10, 22:37:48 »

Nem egészen értem. Tény, hogy kiszakadhat, de estleg addira már túl vagy a nehezén. A semminél azért SZVSZ jobb.


Mi a qrvaanyja az az SZVSZ?
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #4557 Dátum: 2006 Június 10, 22:37:18 »

Már a hatvanas évek elején bent volt 2 pont, de a 3. pont csak 1967-ben jelent meg. A 67 elöttiekbe a 3. pont hiányzik, mivel a B oszlopon és az alaguton megvan a helye. Ezt ugy hidalták át, hogy belebarkácsolták a 3. pontot. Hála istennek az enyémbe nem követtek el ilyen szentségtörést. Igaz ovatosabban is vezetek vele.

Ezert szereztem be 2 pontos ovet.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4556 Dátum: 2006 Június 10, 22:35:27 »

Nem egészen értem. Tény, hogy kiszakadhat, de estleg addira már túl vagy a nehezén. A semminél azért SZVSZ jobb.

Nem a padlólemezből való kiszakadással van a gond, hanem azzal, ha mondjuk megfúrod a "B" oszlopot.
Mert elveszíti a merevségét és kritikus helyzetben szétroppan.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #4555 Dátum: 2006 Június 10, 22:34:29 »

Nem egészen értem. Tény, hogy kiszakadhat, de estleg addira már túl vagy a nehezén. A semminél azért SZVSZ jobb.


Hát ez nem teljesen igy van. Egy kiszakadó öv akár le is fejezhet. Egyébként meg a nehezén nem vagy túl, mivel ha előrelendülsz, max nem akkora erővel fejeled ki a szélvédőt, de kifejeled. Iszonyatos erők ébrednek ekkor. Lásd Bubik esetét. De az öv ad egyfajta biztonságérzetet. A nem biztonságos üv meg hamis biztonságérzetet ad. Valószinűleg nem véletlenül nem engedik a házi barkácsolást.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4554 Dátum: 2006 Június 10, 22:33:19 »

De ezt a módszer már kitalálták pár éve.
Vagy van valami lényeges különbség a kettő közt? (azt leszámítva, hogy itt elvileg vágni kell a hidat, de ha levágja az ember a lényeges részt akkor nem)  Huh
Itt a képen fordítva van az alkalmatosság, mint ahogy beszerelve kell állnia!
<beszúrt kép törölve>

az elv ez, csak nem kell szétvágni a hidat érte

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4553 Dátum: 2006 Június 10, 22:29:39 »

Nem egészen értem. Tény, hogy kiszakadhat, de estleg addira már túl vagy a nehezén. A semminél azért SZVSZ jobb.

Ez igy igaz. Sok autónál a padlólemezhez van csavarozva a 3. pont.Ütközésnél ez úgy kiszakad, hogy csak na! Hamis biztonságérzetet ad. Nekem a rendőrük is megmondták, hogy 1967 elötti autóban, ha gyárilag nincs kialakitva a helye, tilos beszerelni az övet. Nekem műszakin is igy ment át, hivatalosan!

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4552 Dátum: 2006 Június 10, 22:17:52 »

De ezt a módszer már kitalálták pár éve.
Vagy van valami lényeges különbség a kettő közt? (azt leszámítva, hogy itt elvileg vágni kell a hidat, de ha levágja az ember a lényeges részt akkor nem)  Huh
Itt a képen fordítva van az alkalmatosság, mint ahogy beszerelve kell állnia!


igen agymunka nehéz volt de a kivitelezés már könnyebb
« Utoljára szerkesztve: 2006 Június 10, 22:19:36 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4551 Dátum: 2006 Június 10, 22:09:32 »

ezen filozok....... Grin
jól teszed Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4550 Dátum: 2006 Június 10, 21:56:21 »

akartam javasolni, hogy csinálok neked egy faszántos weboldalt a hídtestért
ezen filozok....... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4549 Dátum: 2006 Június 10, 21:55:25 »

lehetne állitható hidad:D Grin
akartam javasolni, hogy csinálok neked egy faszántos weboldalt a hídtestért

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4548 Dátum: 2006 Június 10, 21:48:21 »

addigra nem lesz divat és jajdejó Smiley és az állítás hogy működik? beszerelt állapotban? alvázvédőzés után is? mik a költségek és vonzatok(lengéscsillapító, stb)?
lehetne állitható hidad:D Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4547 Dátum: 2006 Június 10, 21:31:49 »

addigra nem lesz divat és jajdejó Smiley és az állítás hogy működik? beszerelt állapotban? alvázvédőzés után is? mik a költségek és vonzatok(lengéscsillapító, stb)?
ahogy akarod beszerelve, kiszerelve, alvázvédőzés elött vagy után Grin talán egy rövidebb teló ami kellhet de ez majd tesztelés után derül ki

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4546 Dátum: 2006 Június 10, 21:24:41 »

hogyha kész leszek a haverom bogijával meg az enyémmel akkor igen de addig befonod a szemöldöködet is Cheesy
addigra nem lesz divat és jajdejó Smiley és az állítás hogy működik? beszerelt állapotban? alvázvédőzés után is? mik a költségek és vonzatok(lengéscsillapító, stb)?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4545 Dátum: 2006 Június 10, 21:18:06 »

megcsinálod nekem? Wink
hogyha kész leszek a haverom bogijával meg az enyémmel akkor igen de addig befonod a szemöldöködet is Cheesy

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4544 Dátum: 2006 Június 10, 21:14:33 »

ezek 90%-ban az eredeti futóműböl vannak minimális anyagszükséglete van
megcsinálod nekem? Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4543 Dátum: 2006 Június 10, 21:12:59 »

hát, nemtudom hol legyártani, nemtudok hegeszteni, stb, stb, de remélem lesz nekem is egyszer még első ültetés...
ezek 90%-ban az eredeti futóműböl vannak minimális anyagszükséglete van

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4542 Dátum: 2006 Június 10, 21:05:44 »

csupán ezekböl kell 2 darabokat legyártani
hát, nemtudom hol legyártani, nemtudok hegeszteni, stb, stb, de remélem lesz nekem is egyszer még első ültetés...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4541 Dátum: 2006 Június 10, 21:04:21 »

De hozzá kb szeptemberben jut el, Te addig ki tudod próbálni, hogy az-e a baj Nálad.

akkor egyértelmű, az övé :-)
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4540 Dátum: 2006 Június 10, 21:02:17 »

akkor egyértelmű, az övé :-)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4539 Dátum: 2006 Június 10, 21:00:47 »

Az EPE már bejelentkezett érte magánban, egyezkedjetek!  Undecided

Ha megvan az a bogár motor + szerk akkor megvenném sörért s ha nem kell kiderül 2-3  héten belül akkor meg 1 sörért tovább nyomnám ???

Másnak akinek kellhet
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #4538 Dátum: 2006 Június 10, 20:58:22 »

66osban benne van a gyári helye mondjuk ...nekem betette a szerelő azt az övet amit te adtál de valami nem koser szerintem forditva tette vagy nemtom de nem igen ér össze....sose kötöttem be...rendőrnek mondtam ez valami házi és nem gyári ebben gyárilag nem volt azt mondta akkkor OK

Már a hatvanas évek elején bent volt 2 pont, de a 3. pont csak 1967-ben jelent meg. A 67 elöttiekbe a 3. pont hiányzik, mivel a B oszlopon és az alaguton megvan a helye. Ezt ugy hidalták át, hogy belebarkácsolták a 3. pontot. Hála istennek az enyémbe nem követtek el ilyen szentségtörést. Igaz ovatosabban is vezetek vele.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4537 Dátum: 2006 Június 10, 20:56:49 »

csupán ezekböl kell 2 darabokat legyártani

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4536 Dátum: 2006 Június 10, 20:50:35 »

igen agymunka nehéz volt de a kivitelezés már könnyebb
cool, irigykedve nézem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4535 Dátum: 2006 Június 10, 20:49:36 »

te csináltad állítható magasásgúra?
igen agymunka nehéz volt de a kivitelezés már könnyebb

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4534 Dátum: 2006 Június 10, 20:48:41 »

az első képen aszéria magasság a másodikon a max , 10 cm-el alacsonyabb pozíció
te csináltad állítható magasásgúra?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4533 Dátum: 2006 Június 10, 20:36:38 »

az első képen aszéria magasság a másodikon a max , 10 cm-el alacsonyabb pozíció

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4532 Dátum: 2006 Június 10, 20:20:19 »

No mára befejeztem a munkát készen lett az ültethető első futómű

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4531 Dátum: 2006 Június 10, 20:07:16 »

Ez igy igaz. Sok autónál a padlólemezhez van csavarozva a 3. pont.Ütközésnél ez úgy kiszakad, hogy csak na! Hamis biztonságérzetet ad. Nekem a rendőrük is megmondták, hogy 1967 elötti autóban, ha gyárilag nincs kialakitva a helye, tilos beszerelni az övet. Nekem műszakin is igy ment át, hivatalosan!


66osban benne van a gyári helye mondjuk ...nekem betette a szerelő azt az övet amit te adtál de valami nem koser szerintem forditva tette vagy nemtom de nem igen ér össze....sose kötöttem be...rendőrnek mondtam ez valami házi és nem gyári ebben gyárilag nem volt azt mondta akkkor OK
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4530 Dátum: 2006 Június 10, 20:03:50 »

Es azt honnet tudjak, hogy milyen fek volt az adott bogaron? Gondolom nem olyan nagy szakik mindenfele.
MEg ha jobbat teszel be mint ami volt, akkor minek ez a hercehurca  Huh  Csak kishazankban van ilyen burokracia 

bogarak 90%a dobfékes elől annyira nem hülyék ők se...
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4529 Dátum: 2006 Június 10, 19:33:42 »

ja köszönöm a helpet
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4528 Dátum: 2006 Június 10, 19:33:11 »

Ha megvan az a bogár motor + szerk akkor megvenném sörért s ha nem kell kiderül 2-3  héten belül akkor meg 1 sörért tovább nyomnám ???

Másnak akinek kellhet
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4527 Dátum: 2006 Június 10, 19:10:23 »

Szerkezetet és a motort kellene megvizsgálni. mivel egyben lehet kivenni, így is célszerű.

Ha az anlaktörő lapátom hol szinte közép helyzetig megy csak le hol(esőben főleg) teljesen akkor ott a szerkezet rossz ???

Azaz esőben mondjuk kb 110 fokot mozog a jobb különben meg csak kb 70 fokot a bal is hasonló de az nem ilyen szélsőséges
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4526 Dátum: 2006 Június 10, 18:56:25 »

Ha az anlaktörő lapátom hol szinte közép helyzetig megy csak le hol(esőben főleg) teljesen akkor ott a szerkezet rossz ???

Azaz esőben mondjuk kb 110 fokot mozog a jobb különben meg csak kb 70 fokot a bal is hasonló de az nem ilyen szélsőséges
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #4525 Dátum: 2006 Június 10, 18:24:21 »

Én úgy tudom, hogy ha gyárilag nem volt benne akkor TILOS beszerelni ha nincs gyári helye!


Ez igy igaz. Sok autónál a padlólemezhez van csavarozva a 3. pont.Ütközésnél ez úgy kiszakad, hogy csak na! Hamis biztonságérzetet ad. Nekem a rendőrük is megmondták, hogy 1967 elötti autóban, ha gyárilag nincs kialakitva a helye, tilos beszerelni az övet. Nekem műszakin is igy ment át, hivatalosan!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4524 Dátum: 2006 Június 10, 18:04:44 »

na, ma volt SzMBicikli, most kezdjük a fordulatszámmérőt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #4523 Dátum: 2006 Június 10, 17:28:24 »

a tárcsafék is gond a 60 körüli bogaradon...szóval érdemes vizsga után betenni...havernak pl tárcsafékes a trabija kétütemű...2000res ford sierra tárcsaféke van fenn teljesen stimmeltek a felfogatások ....és hát jóval jobb féke mint a gyári...minden vizsga előtt szedheti le mer csókos vizsgán is szóltak érte

Es azt honnet tudjak, hogy milyen fek volt az adott bogaron? Gondolom nem olyan nagy szakik mindenfele.
MEg ha jobbat teszel be mint ami volt, akkor minek ez a hercehurca  Huh  Csak kishazankban van ilyen burokracia 
« Utoljára szerkesztve: 2006 Június 10, 17:30:18 írta GeRGelu: »

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4522 Dátum: 2006 Június 10, 14:43:32 »

Én úgy tudom, hogy ha gyárilag nem volt benne akkor TILOS beszerelni ha nincs gyári helye!


a tárcsafék is gond a 60 körüli bogaradon...szóval érdemes vizsga után betenni...havernak pl tárcsafékes a trabija kétütemű...2000res ford sierra tárcsaféke van fenn teljesen stimmeltek a felfogatások ....és hát jóval jobb féke mint a gyári...minden vizsga előtt szedheti le mer csókos vizsgán is szóltak érte
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4521 Dátum: 2006 Június 10, 14:38:49 »

Hi All!

Csináltattam zöldkártyát , hát nem középszerű! Pl: nincs benne az adatbázisban a Bogár ! Shocked ellenben a Velorex az benne van lehet belőle vagy tíz darab , az is gyüjtőknél. Befújta a szél a kipuffogo gázt a mühelybe erre letiltott a gép mert túl sok a co a műhelyben ! 

nekem másnapra megoldották hogy benne legyen....és elsőre kivillant megfelelt Smiley és nem trükköztek a motorral
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4520 Dátum: 2006 Június 10, 13:15:58 »

A ventillator kerek nagysaga (magassaga) is kulonbozo. Valszeg ennek is lehet nemi hatasa a szallitott legmennyisegre.

Azonos évjáraton belül?

Mondjuk az AB-s (és az összes 1.6-os) motornak tényleg nagyobb a ventillátorkereke. De az F-es és a D-s azonos.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Június 10, 13:21:18 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1897 1898 1899 1900 1901 [1902] 1903 1904 1905 1906 1907 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.