www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 21:26:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1000 1001 1002 1003 1004 [1005] 1006 1007 1008 1009 1010 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13317437 alkalommal)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #40438 Dátum: 2009 Október 13, 22:14:31 »


belső feszültség szabályozós. lehet ilyet kapni? és nagyságrendileg mennyibe kerül egy új és egy használt ha lehet kapni használtat?

köszönöm!
bármelyik autóvillamosságis boltban fogsz kapni. Ugyan is ugyan ezt nem csak bogérnál hsználják. Pl audi, zasztava stb...
én kb.: 2500 ft-ért vettem ez voltr a jobbik fajta. Annyi hogy a gerjrsztésnek a kivezetését rá kell forrasztani.


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40437 Dátum: 2009 Október 13, 21:59:57 »

sziasztok elment a menet a kipufogó tőcsavaron  , le akartam szedni de inkább beleszakadt!!
szerintetek a 8 tőcsavar helyett  as helyett elbír 10 eset?(tapasztalat valakinek?)
szerintem már vékony lenne a fala a hengerfejnek  , meg a kipufogónak is nem? Huh
Azt hiszem át lehet fúrni teljesen. 6,5-ös fúróval. Majd menetfúróval teljesen végig vágni a menetet és hosszú csavart kell csak beletenni.
Régen csináltam ilyet azt hiszem.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40436 Dátum: 2009 Október 13, 21:53:17 »

sziasztok elment a menet a kipufogó tőcsavaron  , le akartam szedni de inkább beleszakadt!!
szerintetek a 8 tőcsavar helyett  as helyett elbír 10 eset?(tapasztalat valakinek?)
szerintem már vékony lenne a fala a hengerfejnek  , meg a kipufogónak is nem? Huh
hamár  ki jött de  a menet odalett akkor felemás tőcsavart tegyél bele 10/8mm vagy menetpersely  Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40435 Dátum: 2009 Október 13, 21:14:26 »

sziasztok elment a menet a kipufogó tőcsavaron  , le akartam szedni de inkább beleszakadt!!
szerintetek a 8 tőcsavar helyett  as helyett elbír 10 eset?(tapasztalat valakinek?)
szerintem már vékony lenne a fala a hengerfejnek  , meg a kipufogónak is nem? Huh

Ha 10-est teszel, akkor furkálhatod a kipufogót is....és mindig gány kinézete lesz. + hozzá sem férsz rendesen kulccsal.

Ha kint a motor, akkor a beszakadt csavarra ráhegesztesz valamit és jó melegen kihajtod a hengerfejből és beteszel egy másik, szintén nyolcas tőcsavart.

Ha meg nincs kint a motor, akkor jól megsz*ptad.   Roll Eyes

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40434 Dátum: 2009 Október 13, 18:58:56 »

Ja azt meg próbálom,mert vékony pvc-t,meg hungarocellt nem lehet ragasztani palmatexxel.Ennyit én is tudok ám Grin

Ma felraktam a tömítést a bódé,és az alváz közé,valamint megjött a stiftem az ajtóba is.Így holnap viszem fel dörzszárazni,aztán mennek a helyére az újak.De ezt már szakira bízom.

Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #40433 Dátum: 2009 Október 13, 14:18:39 »

sziasztok elment a menet a kipufogó tőcsavaron  , le akartam szedni de inkább beleszakadt!!
szerintetek a 8 tőcsavar helyett  as helyett elbír 10 eset?(tapasztalat valakinek?)
szerintem már vékony lenne a fala a hengerfejnek  , meg a kipufogónak is nem? Huh
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 13, 14:23:37 írta bogír »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #40432 Dátum: 2009 Október 13, 12:52:09 »

Néhány ezres. Én vettem egy olcsót, és hazavágta a Polo-ban az akumlátort.


belső feszültség szabályozós. lehet ilyet kapni? és nagyságrendileg mennyibe kerül egy új és egy használt ha lehet kapni használtat?

köszönöm!
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #40431 Dátum: 2009 Október 13, 12:37:21 »

vagy akadnak a kefék, de valószínűbb hogy meg fog pusztulni a feszszab.
Beépített vagy külső szabályzós?


belső feszültség szabályozós. lehet ilyet kapni? és nagyságrendileg mennyibe kerül egy új és egy használt ha lehet kapni használtat?

köszönöm!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #40430 Dátum: 2009 Október 12, 23:13:36 »

szervusztok!

szerintetek mitől lehet az, hogy a bogár inditásakor a töltéslámpa világit és csak kettőezres fordulatra történő felpörgetés után alszik el? bosch generátor van benne.

előre is köszönöm a válaszokat!

német istván -miskolc-
vagy akadnak a kefék, de valószínűbb hogy meg fog pusztulni a feszszab.
Beépített vagy külső szabályzós?


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40429 Dátum: 2009 Október 12, 22:48:12 »

Az ajtópántról még csak annyit,hogy szinte meg sem látszik,hogy a lakatos akit ajánlottak,kiszedte.Melegítés után engedett. Wink

Szóval akit érdekelt,de minden megoldás ajánlása ellenében nem sikerült kiszednem,annak mondanám,hogy nem érdemes otthon házilag nekiálni.Gondolok itt az alátámaszt,üt,meg a Wd-40,meg stb.

700 ft-ot kért volna a lakatos a 4 db stift kiszedésére,de adtam neki ezrest,mert hát .....

Rendeltem Hudáktól 4db újat,ami 2000/db áron mozog :-\De ha muszáj Grin
Én úgy jártam, hogy az ajtóban már nagyobb volt a stift átmérője, ezért esztergáltatnom kellett.

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #40428 Dátum: 2009 Október 12, 22:43:59 »

Sokan nyomattak már szét hengerfejet, ugyanis bogarat keveset látott szaki megpróbálja kiütni persze nem jön az ki vagy nehezen. Itt már ad neki egy pofont. Végül amikor az újat nem tudja bekocogtatni mint egy normál hengerfejbe beteszi a prés alá. Tuti repedés lesz a művelet vége.


                             GNX-967
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #40427 Dátum: 2009 Október 12, 22:29:33 »

Az ajtópántról még csak annyit,hogy szinte meg sem látszik,hogy a lakatos akit ajánlottak,kiszedte.Melegítés után engedett. Wink

Szóval akit érdekelt,de minden megoldás ajánlása ellenében nem sikerült kiszednem,annak mondanám,hogy nem érdemes otthon házilag nekiálni.Gondolok itt az alátámaszt,üt,meg a Wd-40,meg stb.

700 ft-ot kért volna a lakatos a 4 db stift kiszedésére,de adtam neki ezrest,mert hát .....

Rendeltem Hudáktól 4db újat,ami 2000/db áron mozog :-\De ha muszáj Grin
nekem esztergált bele a szerelőm...miután kifúrta
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40426 Dátum: 2009 Október 12, 21:50:08 »

after gép hátsó stabilizátorhoz vettem ütközögumit (képen)
hogy érdemes felrakni?
szét kell szedni hozzá vmit?
aszem ez aggya magát ha alánézel Roll Eyes

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #40425 Dátum: 2009 Október 12, 21:06:21 »

Azt próbáld ki egy kis darabon, hogy a polifoamot nem oldja-e a palma tex... Nehogy meglepetések érjenek...

hujefasz minek szótá  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #40424 Dátum: 2009 Október 12, 21:03:40 »

Megmondom őszíntén,hogy nekem van itthon Polifoam Szigetelő tapéta,ami nem nehéz ugyan,csak közel 1 cm vastag.Hő,és hangszigetelő.Na arra gondoltam,hogy azt ragasztom fel palmatexxel,vagy Pfixxel.azért az a ragasztó szerintem megfogja,ha jó az alap.Pl: nem poros.
Azt próbáld ki egy kis darabon, hogy a polifoamot nem oldja-e a palma tex... Nehogy meglepetések érjenek...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #40423 Dátum: 2009 Október 12, 20:59:45 »

after gép hátsó stabilizátorhoz vettem ütközögumit (képen)
hogy érdemes felrakni?
szét kell szedni hozzá vmit?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #40422 Dátum: 2009 Október 12, 20:17:46 »

Én szoktam itthon cserélni... Még nem csesztem el egyszer sem. Van egy befogóm, amivel a hengerfejet oszlopos fúró alá be tudom fogni, aztán a szelepvezető külső átmérőjénél picit vékonyabb fúróval megfúrom a szelepvezetőt, de nem fúrom teljesen át. Így olyan vékony lesz a fala, hogy a nem átfúrt részénél fogva könnyen ki tudom koccintani... Aztán az új vezetőket lehűtve kezdem el berakni a felmelegített fejbe és a végén préssel nyomok rá...

Pl. itt az oldal alján lévő hf-ben itthon cseréltem vezetőket és tökéletes: http://callook.freeblog.hu/archives/2006/02/



Csak a 30 lovas más. Minden kisebb. És a hengerfejek anyaga is egész más. Én is hűtöttem,és melegítettem. A szerszámom tönkrement! És gyári volt a vezető,mert az embléma benne volt. Arra gondoltam,hogy beleragasztották csapágyragasztóval.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40421 Dátum: 2009 Október 12, 20:01:19 »

Én szoktam itthon cserélni... Még nem csesztem el egyszer sem. Van egy befogóm, amivel a hengerfejet oszlopos fúró alá be tudom fogni, aztán a szelepvezető külső átmérőjénél picit vékonyabb fúróval megfúrom a szelepvezetőt, de nem fúrom teljesen át. Így olyan vékony lesz a fala, hogy a nem átfúrt részénél fogva könnyen ki tudom koccintani... Aztán az új vezetőket lehűtve kezdem el berakni a felmelegített fejbe és a végén préssel nyomok rá...

Pl. itt az oldal alján lévő hf-ben itthon cseréltem vezetőket és tökéletes: http://callook.freeblog.hu/archives/2006/02/



Bronzból vannak! (olom bronz) Az olaj keni a szelepeket, és a szelepvezetőket és ez a hűtés is,bár a szívó szelep a benzintől lehül. A kipufogó meg jobban melegszik és égéstermék is jut a szelep és a szelepvezető közé,így jobban kopnak ezek. Nekem úgy elkopott egyszer,hogy a hengerfejet koptatta a szelep. El is kellett dobni a hengerfejet. Belepréselik az alumínium öntvénybe,és nehéz cserélni. Nekem nem sikerült,3 hengerfejet tettem tönkre! Kiütőt is csináltattam jó anyagból,a visszarakásnál elrepedhet az alumínium hengerfej. Én a középső szívókat,mert azok nem kopnak , azokat akartam egy másik hengerfejbe belerakni a kopott kipufogók helyére. Az ötlet jó volt,csak nem lett jó. Ne próbálkozzatok. Gépműhely,de nem sok az esély még ott sem.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40420 Dátum: 2009 Október 12, 19:27:54 »

Az ajtópántról még csak annyit,hogy szinte meg sem látszik,hogy a lakatos akit ajánlottak,kiszedte.Melegítés után engedett. Wink

Szóval akit érdekelt,de minden megoldás ajánlása ellenében nem sikerült kiszednem,annak mondanám,hogy nem érdemes otthon házilag nekiálni.Gondolok itt az alátámaszt,üt,meg a Wd-40,meg stb.

700 ft-ot kért volna a lakatos a 4 db stift kiszedésére,de adtam neki ezrest,mert hát .....

Rendeltem Hudáktól 4db újat,ami 2000/db áron mozog :-\De ha muszályj Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40419 Dátum: 2009 Október 12, 19:22:50 »

Nekem vékony filcszerű anyag van felragasztva, kb 400Ft volt métere.
Alig van súlya, pálmatexxel, vagy pálmafixxel lett ragasztva.
Ja a maradékból behúztam a kalaptartómat, de azt már megette a nap.  Grin
Megmondom őszíntén,hogy nekem van itthon Polifoam Szigetelő tapéta,ami nem nehéz ugyan,csak közel 1 cm vastag.Hő,és hangszigetelő.Na arra gondoltam,hogy azt ragasztom fel palmatexxel,vagy Pfixxel.azért az a ragasztó szerintem megfogja,ha jó az alap.Pl: nem poros.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #40418 Dátum: 2009 Október 12, 19:17:07 »

Hali! A szelepvezető hüvelyekről szeretnék ismereteket szerezni. Milyen anyagokból készülnek, (kipufógó, szívó) tömítéseik, kenésük, hűtésük, illesztésük, stb. Ezek minden általam ismert szakirodalomból kimaradtak. Hol tudnék utánanézni ezeknek? Köszi!
Bronzból vannak! (olom bronz) Az olaj keni a szelepeket, és a szelepvezetőket és ez a hűtés is,bár a szívó szelep a benzintől lehül. A kipufogó meg jobban melegszik és égéstermék is jut a szelep és a szelepvezető közé,így jobban kopnak ezek. Nekem úgy elkopott egyszer,hogy a hengerfejet koptatta a szelep. El is kellett dobni a hengerfejet. Belepréselik az alumínium öntvénybe,és nehéz cserélni. Nekem nem sikerült,3 hengerfejet tettem tönkre! Kiütőt is csináltattam jó anyagból,a visszarakásnál elrepedhet az alumínium hengerfej. Én a középső szívókat,mert azok nem kopnak , azokat akartam egy másik hengerfejbe belerakni a kopott kipufogók helyére. Az ötlet jó volt,csak nem lett jó. Ne próbálkozzatok. Gépműhely,de nem sok az esély még ott sem.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40417 Dátum: 2009 Október 12, 17:41:53 »

Lehet tévedek, de szerintem ő a szelepvezetőket kérdezte, te pedig talán a lökőrudaknál lévő harmónikacsőről beszélsz?!

Bogaras boltok háromszögében(is) kapni. Ált fémből készülnek. Lehet, hogy mindig.(carbon változat verseny célokra nem kizárható! ). Gumis gyűrű tömítése van legtöbbször, kivéve amikor nem, és az a rossz... Hűti a lég. Illesztésük lehetőleg pontos ée fszes legyen.(tapasztalat).

Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #40416 Dátum: 2009 Október 12, 12:09:09 »

szervusztok!

szerintetek mitől lehet az, hogy a bogár inditásakor a töltéslámpa világit és csak kettőezres fordulatra történő felpörgetés után alszik el? bosch generátor van benne.

előre is köszönöm a válaszokat!

német istván -miskolc-
Nem elérhető claas82
Hozzászólások: 2

« Hozzászólás #40415 Dátum: 2009 Október 12, 08:47:52 »

Köszi slavia919! Nem sok, de attól több mint amit eddig tudtam. A szelepvezető hüvely külső falát folyadékhűtéses motoroknál sem kell hűteni? És az illesztésük olyasmi lehet mint a Diesel adagolók dugattyúinak? Hali!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #40414 Dátum: 2009 Október 11, 22:19:52 »

He' ? Ezt nem ertem. Ez valami szextipp ?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40413 Dátum: 2009 Október 11, 22:18:06 »

éjjel bordázott gumival jobb. (tapasztalat).
He' ? Ezt nem ertem. Ez valami szextipp ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #40412 Dátum: 2009 Október 11, 21:58:35 »

Hali! A szelepvezető hüvelyekről szeretnék ismereteket szerezni. Milyen anyagokból készülnek, (kipufógó, szívó) tömítéseik, kenésük, hűtésük, illesztésük, stb. Ezek minden általam ismert szakirodalomból kimaradtak. Hol tudnék utánanézni ezeknek? Köszi!
Bogaras boltok háromszögében(is) kapni. Ált fémből készülnek. Lehet, hogy mindig.(carbon változat verseny célokra nem kizárható! ). Gumis gyűrű tömítése van legtöbbször, kivéve amikor nem, és az a rossz... Hűti a lég. Illesztésük lehetőleg pontos ée fszes legyen.(tapasztalat).
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 11, 22:20:05 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető claas82
Hozzászólások: 2

« Hozzászólás #40411 Dátum: 2009 Október 11, 21:54:15 »

Hali! A szelepvezető hüvelyekről szeretnék ismereteket szerezni. Milyen anyagokból készülnek, (kipufógó, szívó) tömítéseik, kenésük, hűtésük, illesztésük, stb. Ezek minden általam ismert szakirodalomból kimaradtak. Hol tudnék utánanézni ezeknek? Köszi!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40410 Dátum: 2009 Október 11, 20:57:28 »

hát lehet. csak abból indultam ki hogy az oldallemezről sem jön le
a gyári, de a kapható öntapadós az légyün  viszont  egy sűrűbb keményebb filcet még a tetőkárpit tartó pálcái is megtartanak hiszen a gyári filcen is ott vannak a pálcák nyomai, ezért azt gondolnám az előző történet sántít  az a filc koszos volt vagy valami hőre ujbol folyékonnyá váló ragasztó lehetett vagy kondenz víz ami befoghatta ill átáztatta a tetőkárpitot de hogy leragadt és leesett az biztos nem 

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #40409 Dátum: 2009 Október 11, 20:51:14 »

az biztos leolvad Roll Eyes
hát lehet. csak abból indultam ki hogy az oldallemezről sem jön le
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40408 Dátum: 2009 Október 11, 20:50:18 »

esetleg oda is olyan bitumenes lapot ragasztani mint ami a padlón volt? és az oldalkárpitok mögött is olyasmi van felragasztva a külső lemezre
az biztos leolvad Roll Eyes

1303LS
« Hozzászólás #40407 Dátum: 2009 Október 11, 20:48:31 »

Nekem vékony filcszerű anyag van felragasztva, kb 400Ft volt métere.
Alig van súlya, pálmatexxel, vagy pálmafixxel lett ragasztva.
Ja a maradékból behúztam a kalaptartómat, de azt már megette a nap.  Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #40406 Dátum: 2009 Október 11, 20:40:10 »

Aki már tető kárpitozta a bogarát,nem írná le a folyamatát?Gondolom ne hidegben csináljam.Sajna még nincs kész a fényezés,de remélem hamarosan.

Kérdés az,hogy a tetőkárpit alá,mondjuk a mennyezetre ragasztva mit lehet felhelyezni?Többek között azért,mert szeretnék bele zenetechnikát,és nem szeretném,ha lemezhangok elnyomnák a szép muzsikát.
esetleg oda is olyan bitumenes lapot ragasztani mint ami a padlón volt? és az oldalkárpitok mögött is olyasmi van felragasztva a külső lemezre
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40405 Dátum: 2009 Október 11, 19:51:06 »

Kérdés az,hogy a tetőkárpit alá,mondjuk a mennyezetre ragasztva mit lehet felhelyezni?
Oda gyarilag is kerult asszem szigetelo filc, viszont az enyem egyszer megmelegedhetett valami nyari kanikulaban, mer' a ragaszto elengedett es a trutyis filc raesett a tetokarpitra es jol atdiffundalt a ragaszto, olyan a tetokarpitom, mintha rozsdafoltos lenne ... :-) :-(


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40404 Dátum: 2009 Október 11, 19:47:59 »

Aki már tető kárpitozta a bogarát,nem írná le a folyamatát?Gondolom ne hidegben csináljam.Sajna még nincs kész a fényezés,de remélem hamarosan.

Kérdés az,hogy a tetőkárpit alá,mondjuk a mennyezetre ragasztva mit lehet felhelyezni?Többek között azért,mert szeretnék bele zenetechnikát,és nem szeretném,ha lemezhangok elnyomnák a szép muzsikát.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40403 Dátum: 2009 Október 11, 19:37:25 »

nekem olyan stzínű volt eredetileg.
És nem tetszett?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40402 Dátum: 2009 Október 11, 17:50:09 »

Most nekem is van valami kopogó hang a bal hátsó kerék felől a 66-oson. Nem a kézifék, annál komolyabb hang, nem a nagy anya lazult le, azt meghúztam (pedig ez volt a tippem), a kerék forgásával azonos ütemben, kanyarban nem változik, 60 km/h-nál negyedikben lehet legjobban hallani.
Mi a franc lehet az? Féltengely?  Huh

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #40401 Dátum: 2009 Október 11, 16:18:41 »

Minosegre milyen a keder?
Nekem joparan a sima feketet javasoltak, hogy az a legjobb minoseg, de nekem is szines kellene.
Milyen szinekben van? (pasztell kek bogarhoz kellene)
Merre erdemes beszerezni?
Én a käferland-shoptól vásároltam.
Jó minőségű.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #40400 Dátum: 2009 Október 11, 15:10:29 »

Minosegre milyen a keder?
Nekem joparan a sima feketet javasoltak, hogy az a legjobb minoseg, de nekem is szines kellene.
Milyen szinekben van? (pasztell kek bogarhoz kellene)
Merre erdemes beszerezni?

Itthon (méregdrágán) vagy külföldi oldalról rendelve olcsóbban...(kaferland.de ha jól emlékszem a címére)

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #40399 Dátum: 2009 Október 11, 15:08:14 »

A fekete és a zöld baromira elütne...
Berylgrün színű kéder ugye nincs, így ez illik hozzá a legjobban...
Minosegre milyen a keder?
Nekem joparan a sima feketet javasoltak, hogy az a legjobb minoseg, de nekem is szines kellene.
Milyen szinekben van? (pasztell kek bogarhoz kellene)
Merre erdemes beszerezni?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Oldalak: 1 ... 1000 1001 1002 1003 1004 [1005] 1006 1007 1008 1009 1010 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.