www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 03:13:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1890 1891 1892 1893 1894 [1895] 1896 1897 1898 1899 1900 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13320949 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4838 Dátum: 2006 Június 27, 07:46:14 »

Akkor indítom.

Mákos-féle fogyasztáscsökkentőt kér:

BlackP - 1db
Slavia 919 - 1 db (esetleg 2?)
gyuszkó - 1 db

itt folytasd!
Nekem egy kell, mert a buszban van hasonló? azaz:

Mákos-féle fogyasztáscsökkentőt kér:

BlackP - 1db
Slavia 919 - 1 db
gyuszkó - 1 db

itt folytasd!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #4837 Dátum: 2006 Június 27, 07:15:36 »

Vagy szimplaszivosra milyen dupla karbi van meg ezen kivul?

en 34 ICT-t vettem, ez az 1500/1600-os hengerfejekre megy fel.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #4836 Dátum: 2006 Június 27, 07:08:35 »

Akkor indítom.

Mákos-féle fogyasztáscsökkentőt kér:

BlackP - 1db
Slavia 919 - 1 db (esetleg 2?)
gyuszkó - 1 db

itt folytasd!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #4835 Dátum: 2006 Június 27, 07:06:06 »

már nem is tudom Smiley

TESSÉK JELENTKEZNI ! Smiley

ja, a fogyi olyan 10 % al csökkent nekem. 2/3 rész város, 1/3 országút(70-80)és autópálya (100).

1 db nekem is ! Kösz!
Szerintem egy listát meg köllene indítani, arra iratkozzon fel mindenki - mint a pólóknál.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4834 Dátum: 2006 Június 27, 06:53:24 »

Szintén én is fenntartom az igényemet, de lehet, hogy 2 db kell! Cheesy Egy biztosan.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4833 Dátum: 2006 Június 26, 23:23:06 »

már nem is tudom Smiley

TESSÉK JELENTKEZNI ! Smiley

ja, a fogyi olyan 10 % al csökkent nekem. 2/3 rész város, 1/3 országút(70-80)és autópálya (100).
én már jelentkeztem korábban, ha összejön a 10 és emberi áron van, jöhet Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4832 Dátum: 2006 Június 26, 22:36:00 »

Dual kadron 40MM karburator a mostani depoban!
Errol velemeny? Valakinek van ilyen?
Vagy szimplaszivosra milyen dupla karbi van meg ezen kivul?

túl keveset fogyaszt a gép ? Smiley))

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4831 Dátum: 2006 Június 26, 22:30:55 »

Dual kadron 40MM karburator a mostani depoban!
Errol velemeny? Valakinek van ilyen?
Vagy szimplaszivosra milyen dupla karbi van meg ezen kivul?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4830 Dátum: 2006 Június 26, 21:11:09 »

Mákos mi a helyzet a karbi alá valóval? Eddig hányan jelentkeztek rá?

már nem is tudom Smiley

TESSÉK JELENTKEZNI ! Smiley

ja, a fogyi olyan 10 % al csökkent nekem. 2/3 rész város, 1/3 országút(70-80)és autópálya (100).

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4829 Dátum: 2006 Június 26, 21:08:55 »

Ez miből van?

suliból kölcsönöztem. valami szakkönyv Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4828 Dátum: 2006 Június 26, 12:59:01 »

ha vártok pár percet, felteszem a pict kapbik részletes működési leírását valahova.

pci ről meg pdsit ről is van, ha érdekel valakit!
Mákos mi a helyzet a karbi alá valóval? Eddig hányan jelentkeztek rá?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4827 Dátum: 2006 Június 26, 11:04:11 »

Ez miből van?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4826 Dátum: 2006 Június 23, 21:49:57 »

ha vártok pár percet, felteszem a pict kapbik részletes működési leírását valahova.

pci ről meg pdsit ről is van, ha érdekel valakit!

http://kep.tar.hu/mmakoska/50310577

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4825 Dátum: 2006 Június 23, 21:35:35 »

ha vártok pár percet, felteszem a pict kapbik részletes működési leírását valahova.

pci ről meg pdsit ről is van, ha érdekel valakit!

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #4824 Dátum: 2006 Június 23, 20:14:07 »

mivel pucoltad?

Én igazából higítóval ahol nagyon koszos volt, ugye nálam kint van s így eléggé mocskolódik, fúvókákat átforgat benne átfújogatva szájjal majd megtöröl. mind a kettőnél ezért nem értem hogy miért fullad le az egyik oldali szivatótóol (ja közben enyhén kormolódik a kipuff gáz is)


ha sok az olaj, nyilván le kell engedni

Azért tettem bele 4,3at mert a Baditz Laci azt mondta ennyi kell bele.(ill 4,5), s a 4,3 ra még tudok öntögetni


mit mondtok mennyi lenne az ideális? (Typ 4 2000 CU)

Amikor szűrőt cseréltem hát egy jó adag kis forgács volt a legalján (annak a kerek lapnak) mondjuk dugattyú marás ota most vot az első olaj csere. (de nem mentem vele sok km ert)

Sokkal szebb lett a hangja a kocsinak, még azt a centrufuga bigyót is jó alaposan kitisztítottam :-)


Szerintem a szájjal átfujjuk a fuvókát nem a legjobb módszer mert akaratlanul is belemehet egy kis nyálcsepp ami nagy dugulásokat tud okozni ugy hogy észre sem veszed!
Én a Simsonnál szivtam meg egyszer igy bár ott kissebb a fuvókán a luk!
Fujd inkább át egy pumpával a fuvókákat!

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4823 Dátum: 2006 Június 23, 11:44:01 »

Greg:
Mennyivel van nívó felett? Ha csak kicsit, nem biztos, hogy érdemes bántani.
A karbinál szerintem túl dúsat kap, lehet hogy a pucolásnál kitisztult pl. a főfúvóka, stb. Be kell lőni.
Szerintem a két karbinak nem kell szimmetrikusnak lennie (merthogy nem tökéletesen egyformák), de be kéne lőni őket  - szinkronban. Erről a Stunt tud szerintem sokat beszélni. Csak úgy én nem tekergetném...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4822 Dátum: 2006 Június 23, 00:27:04 »

A weberekben van középen két nagy szelep, azok az alapjáratért felelnek???

S mindegy hogy teljesen betolom (tekerem) vagy a résfejeknek (tekerő rész, nút..) pl szimetrikusnak kell lennie?
Most én betekertem amiíg ment
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4821 Dátum: 2006 Június 23, 00:14:41 »

Ja +1 kérdés! (az előző kérdések még mindig állnak)

Ha erőset fékezem vagy lejtőn lefelé állok meg akkor hajlamos a kocsi lefulladni (pucolás előtt is megvolt ez a problémám), mi lehet????

Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4820 Dátum: 2006 Június 22, 22:44:19 »

mivel pucoltad?

Én igazából higítóval ahol nagyon koszos volt, ugye nálam kint van s így eléggé mocskolódik, fúvókákat átforgat benne átfújogatva szájjal majd megtöröl. mind a kettőnél ezért nem értem hogy miért fullad le az egyik oldali szivatótóol (ja közben enyhén kormolódik a kipuff gáz is)


ha sok az olaj, nyilván le kell engedni

Azért tettem bele 4,3at mert a Baditz Laci azt mondta ennyi kell bele.(ill 4,5), s a 4,3 ra még tudok öntögetni


mit mondtok mennyi lenne az ideális? (Typ 4 2000 CU)

Amikor szűrőt cseréltem hát egy jó adag kis forgács volt a legalján (annak a kerek lapnak) mondjuk dugattyú marás ota most vot az első olaj csere. (de nem mentem vele sok km ert)

Sokkal szebb lett a hangja a kocsinak, még azt a centrufuga bigyót is jó alaposan kitisztítottam :-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4819 Dátum: 2006 Június 22, 22:21:17 »

mivel pucoltad?

ha sok az olaj, nyilván le kell engedni Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4818 Dátum: 2006 Június 22, 21:52:09 »

Másik, a karbijaimat kipucoltam sokkal jobb lett  hangra a gáz adás, de az egyik oldalon ha megnyitom a szivatót akkor lefullad tőle, mi lehet  a baja??( a másik oldal teljesen jó)
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4817 Dátum: 2006 Június 22, 21:50:30 »

SOS

Typ 4 nél 4,3 L olajat töltöttem de ez a nívó szint felett van. Most akkor leengedjek belőle??? Huh Huh

Mennyi lenne a gyári mérték???
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4816 Dátum: 2006 Június 22, 20:52:30 »

Hajlítsál te is drótból konzolt, amit valahova felraksz rája. Ideiglenesen. Áttenni nem lehet a másikról a konzolt?
sajna nem, másképp van kialakítva

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4815 Dátum: 2006 Június 22, 17:06:25 »

hozzá sem nyúltam, nemhinném, hogy le lenne törve, bár nem néztem őszintén szólva. ha lesz egy kis időm, elkezdem szétszedni, oszt hátha kiderül mi a nyűgje, de addigis járni akartam valamivel, de nem ezzel a 28assal fogok ahogy nézem :S

Hajlítsál te is drótból konzolt, amit valahova felraksz rája. Ideiglenesen. Áttenni nem lehet a másikról a konzolt?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4814 Dátum: 2006 Június 22, 16:27:35 »

Vízköves? Nem vettétek ki, vége nem tört le? (Gondolom a kisebb csavarról van szó, a keverékállítóról).
hozzá sem nyúltam, nemhinném, hogy le lenne törve, bár nem néztem őszintén szólva. ha lesz egy kis időm, elkezdem szétszedni, oszt hátha kiderül mi a nyűgje, de addigis járni akartam valamivel, de nem ezzel a 28assal fogok ahogy nézem :S

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4813 Dátum: 2006 Június 22, 16:23:51 »

Maresz tudná elmondani, ami tuti, hogy laapjáratot nem lehet állítani, mert a scavar ki akar esni(7-8 fordulatnyira van kitekerve), picit tekerek rajta befelé és már le is fulladt. aztán, ha megvolnék ennek a szelepnek a cseréjével, derülne ki, hogy ő volt e a hibás, vagy vlaami egészen más baja van

Vízköves? Nem vettétek ki, vége nem tört le? (Gondolom a kisebb csavarról van szó, a keverékállítóról).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #4812 Dátum: 2006 Június 22, 16:23:15 »

Az a lényeg, h. nyomórugóként funkcionál, felül a turbinaháznál az átvezetőcsőre, meg a gázkar aljára. Húzod (nyomod) a gázd, összemegy a rugó. NA. Smiley
hogy értsem, azért az tényleg nem ártott hozzá hogy összenyomós Smiley
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4811 Dátum: 2006 Június 22, 16:22:51 »

BlackP:
Kopott a 30-asod, vagy valami misztikum van?
Maresz tudná elmondani, ami tuti, hogy laapjáratot nem lehet állítani, mert a scavar ki akar esni(7-8 fordulatnyira van kitekerve), picit tekerek rajta befelé és már le is fulladt. aztán, ha megvolnék ennek a szelepnek a cseréjével, derülne ki, hogy ő volt e a hibás, vagy vlaami egészen más baja van

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4810 Dátum: 2006 Június 22, 16:21:37 »

mármint ezt úgy kell elképzelni, hogy a bowden körül van egy orsó ott, ahol kilép a turbinaházból. az orsóban meg van egy rugó, ami feltámaszkodik a turbinaház falára. (azaz van ott egy átvezetőcső és annak a peremére). na ezt jól elmondtam. kutya legyek, ha ezt bárki is érti rajtam kívül.  Grin
értettem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4809 Dátum: 2006 Június 22, 16:20:15 »

mármint ezt úgy kell elképzelni, hogy a bowden körül van egy orsó ott, ahol kilép a turbinaházból. az orsóba meg van egy rugó, ami feltámaszkodik a turbinaház falára. (azaz van ott egy átvezetőcső és annak a peremére). na ezt jól elmondtam. kutya legyek, ha ezt bárki is érti rajtam kívül.  Grin

Az a lényeg, h. nyomórugóként funkcionál, felül a turbinaháznál az átvezetőcsőre, meg a gázkar aljára. Húzod (nyomod) a gázd, összemegy a rugó. NA. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #4808 Dátum: 2006 Június 22, 16:17:46 »

felfogtam, de olyan rugóm sincs, most lett tele a tököm a 28as karburátorral, vissza a 30-ast, veszek újat, vagy felújítószettet, vagy mittomén
mármint ezt úgy kell elképzelni, hogy a bowden körül van egy orsó ott, ahol kilép a turbinaházból. az orsóban meg van egy rugó, ami feltámaszkodik a turbinaház falára. (azaz van ott egy átvezetőcső és annak a peremére). na ezt jól elmondtam. kutya legyek, ha ezt bárki is érti rajtam kívül.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2006 Június 22, 16:20:27 írta SiD »

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #4807 Dátum: 2006 Június 22, 16:16:04 »

Smiley Smiley Smiley Ja, ha megtudnám....  Smiley Smiley Smiley

tényleg nem bonyolult, de kell rá kis idő. én 2 hete állítottam be a szelephézagokat és utána tényleg jobban ment az autó. Ja, most próbáltam először. illetve másodszor is, mert először a túl régi könyvem szerint 0,1mm-re állítottam, aztán állíthattam újra 0,15re, mert már annyi a gyári ajánlás Smiley
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4806 Dátum: 2006 Június 22, 16:15:43 »

jólvan, legyen, én már annak is örülnék, ha vlaamelyik kurva karbi működne rendesen. a 30ason vagy 1500rpm az alapjárat, vagy mégtöbb, no hangolás, mert kiesik a szelep, annyira ki van tekerve. a 28ason nemtudom hogy kell elintézni, hogy a bowdent valami ellentartsa, mondjuk egy rugó. az legyen a legnagyobb bajom, hogy van 2 perc, mikor le akar fulladni. fakk

BlackP:
Kopott a 30-asod, vagy valami misztikum van?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4805 Dátum: 2006 Június 22, 16:14:47 »

van rugó, de a bowdenre van ráhúzva. nem tudom értelmesen elmondani. keresek fotót.
felfogtam, de olyan rugóm sincs, most lett tele a tököm a 28as karburátorral, vissza a 30-ast, veszek újat, vagy felújítószettet, vagy mittomén

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #4804 Dátum: 2006 Június 22, 16:13:19 »

azon nincs rugó?
van rugó, de a bowdenre van ráhúzva. nem tudom értelmesen elmondani. keresek fotót.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4803 Dátum: 2006 Június 22, 16:13:04 »

a 63-assal vagyok, azon 28-as karbi van, de ott máshogy van megoldva a visszahúzás.

Ott elvileg a gázbowdenre van húzva a rugó, és úgy löki vissza a gázkart, nem?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4802 Dátum: 2006 Június 22, 16:12:11 »

Smiley Smiley Smiley Ja, ha megtudnám....  Smiley Smiley Smiley

na igen, ez elég erős érv parajdiék mellett :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4801 Dátum: 2006 Június 22, 16:11:53 »

Smiley Smiley Smiley Ja, ha megtudnám....  Smiley Smiley Smiley
azért ezek nem olyan necces dolgok, hogy ne tudd otthon, bár időigényes, meg mocskos is leszel Smiley bár nem mindent csináltam ebből, de nem kell félni tőlük Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #4800 Dátum: 2006 Június 22, 16:10:42 »

korrekt összeg.
a szervizes árakat tekintve jó ár.
azt tekintve, hogy ezt otthon is meg tudnád csinálni, úgy már nem annyira.

 Smiley Smiley Smiley Ja, ha megtudnám....  Smiley Smiley Smiley
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4799 Dátum: 2006 Június 22, 16:09:41 »

Hogyan?
az ujjamból vetted ki Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1890 1891 1892 1893 1894 [1895] 1896 1897 1898 1899 1900 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.344 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.