www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 14, 22:58:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 922 923 924 925 926 [927] 928 929 930 931 932 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14085748 alkalommal)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #43562 Dátum: 2010 Február 06, 21:38:55 »

Na, mit nem olvasok!
Akkor tehát, ha bogaram 1-2 hengere együtt rendetlenkedik, durrog melegen, akkor lehet, hogy repedt a hengerfej?
Mert bár indításkor füstöcskét is lő ki, azért nem hinném, hogy két hengerben egyszerre megy el mondjuk valamelyik gyűrű..? Eddig ezt okoskodtam ki, bár kompresszióig még nem jutottam..
Ha a gát megreped, megnyílik a repedés és kimélyül egészen a szelepülések fölé, akkor durrog. Vagy ha elégett a kipufogószelep és nem zár rendesen.


                             GNX-967
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #43561 Dátum: 2010 Február 06, 21:37:52 »

Na, mit nem olvasok!
Akkor tehát, ha bogaram 1-2 hengere együtt rendetlenkedik, durrog melegen, akkor lehet, hogy repedt a hengerfej?
Mert bár indításkor füstöcskét is lő ki, azért nem hinném, hogy két hengerben egyszerre megy el mondjuk valamelyik gyűrű..? Eddig ezt okoskodtam ki, bár kompresszióig még nem jutottam..
Elégett a szívószelep,vagy nincs hézag.De az utóbbi a jellemző.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #43560 Dátum: 2010 Február 06, 21:30:59 »

max ha bedurrog tudni miért van Grin
Na, mit nem olvasok!
Akkor tehát, ha bogaram 1-2 hengere együtt rendetlenkedik, durrog melegen, akkor lehet, hogy repedt a hengerfej?
Mert bár indításkor füstöcskét is lő ki, azért nem hinném, hogy két hengerben egyszerre megy el mondjuk valamelyik gyűrű..? Eddig ezt okoskodtam ki, bár kompresszióig még nem jutottam..

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #43559 Dátum: 2010 Február 06, 21:20:51 »

vas van
<beszúrt kép törölve>
megpróbálom még holnap egy nagyobb vasrúddal megtódani a dugókulcsot talán úgy elkezd engedni.
ha nem akkor készítünk mi is egy ilyet.
most végül is mit nem tudsz leszedni?
a Qplungot vagy a lendkereket?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #43558 Dátum: 2010 Február 06, 20:27:59 »

Némi töprengés és a bontások tanulságaként én is arra jutottam, hogy a futó bogarak 2/3-nak hengerfeje repedt. Szóval akár vissza is lehet egy kis repedés esetén rakni.

max ha bedurrog tudni miért van Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #43557 Dátum: 2010 Február 06, 19:52:01 »

Némi töprengés és a bontások tanulságaként én is arra jutottam, hogy a futó bogarak 2/3-nak hengerfeje repedt. Szóval akár vissza is lehet egy kis repedés esetén rakni.

sokan azt mondják teljesen fölösleges bármilyen javítgatás mert úgyis elreped megint és gány stb ...
én pl ismerek olyat akinek fönt van 5 éve a repedten feltett hf és nincs vele semmi gondja
ki,mire használja, mennyire repedt és hol , kb ezek határozzák meg

sztem
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #43556 Dátum: 2010 Február 06, 19:23:38 »

vas van
<beszúrt kép törölve>
megpróbálom még holnap egy nagyobb vasrúddal megtódani a dugókulcsot talán úgy elkezd engedni.
ha nem akkor készítünk mi is egy ilyet.

Hátra a fellépőhöz egy U alkú lemezt kellett volna raknod!  Legalább 2 mmm anyagvastagságút. Ez az L alak ez még el is tartja a fellépőd,és gyenge,mivel alul még az emelőbakot is fel kell heggesztened. Emelésnél megrogyik! Még leszedheted,(ez a tanulópénz). A lefestett kocsidon a dukkó is sérülhet,meg a fellépőd is összenyomódhat. Ha már ennyi meló van benne fogadd meg amit mondok.
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #43555 Dátum: 2010 Február 06, 18:55:18 »

Egy órája még égett a munka szó szerint a kezünk alatt:

jók a képek
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43554 Dátum: 2010 Február 06, 18:49:35 »

kell egy rendes kulcs és kész  a lendkerékre csavarozol egy db vasat az ékszíjtárcsához meg csinálsz egy ilyet, én  eccer fél óra alatt vertem szét egy szíjtárcsát ezt a szerszámot pedig negyed óra alatt csináltam  Roll Eyes
vas van

megpróbálom még holnap egy nagyobb vasrúddal megtódani a dugókulcsot talán úgy elkezd engedni.
ha nem akkor készítünk mi is egy ilyet.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43553 Dátum: 2010 Február 06, 18:44:24 »

Egy órája még égett a munka szó szerint a kezünk alatt:

küszöbök azaz a fűtésalagút összevarása a bódéval.
Ezen kívül elkezdtem kiköszörülni egykét gyenge pontot a Dremelel:

Motortérnél található gumikédert leszorító ereszcsatorna.

hulladékot szépen a mini korongokkal levágtam kb egy cm hosszan ami már kezdett megrohadni hólyagosodni.
Ezzel az új gumikéderek alatt próbálom megelőzni a rohadást.
ha kell lemezt hajlítok még rá és végiglesz itt is az ilyen apró elemeknél is varva...

az ereszcsatornán is találtam egykét repedést hólyagot így elkezdtem kicsiszolni azt is.
egykét 2*2mm-es vakrosdát itt is találtam. Evil


itt hál isten nem lett vakrosda a vége Grin

küszöb megerősítése

« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 06, 18:50:05 írta Spike »


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #43552 Dátum: 2010 Február 06, 18:43:28 »

A tavaszi találkozón megsimogathatsz!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43551 Dátum: 2010 Február 06, 16:39:34 »


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43550 Dátum: 2010 Február 06, 16:37:31 »

Nekem nincsen ezért nem zavar, amúgy meg felveszem a fülvédőt. Smiley Amúgy mindenhol így néz ki a macska ha átmennek rajta.  Tongue
a macskám ezt üzeni:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #43549 Dátum: 2010 Február 06, 16:32:28 »

nem szeretem nagyon hangos megijed a macskám tőle

Nekem nincsen ezért nem zavar, amúgy meg felveszem a fülvédőt. Smiley Amúgy mindenhol így néz ki a macska ha átmennek rajta.  Tongue

1303LS
« Hozzászólás #43548 Dátum: 2010 Február 06, 16:31:26 »

nem szeretem nagyon hangos megijed a macskám tőle
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43547 Dátum: 2010 Február 06, 16:28:19 »

Én meg előveszem a légkulcsot és azzal lazítom és húzom meg ezeket a csavarokat.  Wink
nem szeretem nagyon hangos megijed a macskám tőle

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #43546 Dátum: 2010 Február 06, 16:02:16 »

így tettem én is keresek egy hosszú rudat és megtódom a kulcsot és kezdem apránként ütügetni ...

Én meg előveszem a légkulcsot és azzal lazítom és húzom meg ezeket a csavarokat.  Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43545 Dátum: 2010 Február 06, 13:26:24 »

így tettem én is keresek egy hosszú rudat és megtódom a kulcsot és kezdem apránként ütügetni ...
kell egy rendes kulcs és kész  a lendkerékre csavarozol egy db vasat az ékszíjtárcsához meg csinálsz egy ilyet, én  eccer fél óra alatt vertem szét egy szíjtárcsát ezt a szerszámot pedig negyed óra alatt csináltam  Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43544 Dátum: 2010 Február 06, 13:09:27 »

A csavar az rendes csavar, csak nagyobb. A lendkereket kell stabilan tartani, és lejön az. Én egy hosszú csövet megfúrtam a lendkerék két csavarhelyén.Hosszú csavarokkar rögzítettem a lendkeréken.
így tettem én is keresek egy hosszú rudat és megtódom a kulcsot és kezdem apránként ütügetni ...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #43543 Dátum: 2010 Február 06, 12:27:57 »

a kuplungtárcsához ma készítettünk egy leszorítót , hogy ne forogjon el ha el akarom forgatni az ékszílytárcsát.
a tárcsának a csavarját viszont nem tudom az istennek sem meglazítani (le akarom szedni homokoltatni ) nameg csak így férek az alatta lévő takarólemezhez is .
tudom kopoktassam melegítsem stb...
eggyáltalán melyik irányba kell csavarnom h engedjen ? (már abban sem vagyok biztos h engedem vagy szorítom )
egy kis hangulatkép közben a szörnyetegről.:
<beszúrt kép törölve>
délután folytatjuk a bódét...

A csavar az rendes csavar, csak nagyobb. A lendkereket kell stabilan tartani, és lejön az. Én egy hosszú csövet megfúrtam a lendkerék két csavarhelyén.Hosszú csavarokkar rögzítettem a lendkeréken. Ha földön van annyira kilóg, hogy nem forog el. Bal lábbal a csövön , jobb kézzel pedig az ékszíj csavarját nyitni , esetleg azt is egy megtoldott nyelű dugókulccsal.Így szoktam levenni a lendkerék rögzítő tűgörgős csavart is.A tárcsa egy ék segítsége miatt nem fordul el a tengelyen. Két körmös lehúzóval tudod lehúzni az ékszíjtárcsán lévő likakba akasztva. Én vettem már úgy is le, hogy véső pofáját finom ütögetésekkel a tengelyhez közel, forgatva persze betolva. Ez kicsit drasztikus, de legalább nem deformálódik a ékszíjtárcsa külső széle.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43542 Dátum: 2010 Február 06, 12:11:51 »

Van egy pár dupla szívós hengerfejem, de sajnos többségük gátas.  Sad
Egy van ami jó, és egy amin az egyik hengernél gátas csak, a gyertya és a szívószelep között.
Javítható még a gátasság, illetve kivel tudnám ezt megcsináltatni? Huh
Mennyire szentségtörés egy ilyen hengerfejet feltenni?
sokan azt mondják teljesen fölösleges bármilyen javítgatás mert úgyis elreped megint és gány stb ...
én pl ismerek olyat akinek fönt van 5 éve a repedten feltett hf és nincs vele semmi gondja
ki,mire használja, mennyire repedt és hol , kb ezek határozzák meg

sztem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43541 Dátum: 2010 Február 06, 12:04:47 »

a kuplungtárcsához ma készítettünk egy leszorítót , hogy ne forogjon el ha el akarom forgatni az ékszílytárcsát.
a tárcsának a csavarját viszont nem tudom az istennek sem meglazítani (le akarom szedni homokoltatni ) nameg csak így férek az alatta lévő takarólemezhez is .
tudom kopoktassam melegítsem stb...
eggyáltalán melyik irányba kell csavarnom h engedjen ? (már abban sem vagyok biztos h engedem vagy szorítom )
egy kis hangulatkép közben a szörnyetegről.:

délután folytatjuk a bódét...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43540 Dátum: 2010 Február 06, 11:56:36 »

pl nekem adod.  Roll Eyes Wink
 
már készül hozzá a motor amivel szintén nem tudom mit fogok csinálni  Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #43539 Dátum: 2010 Február 06, 11:46:08 »

Javítható még a gátasság Huh
Igen, meg lehet csinalni.

Idézet
Mennyire szentségtörés egy ilyen hengerfejet feltenni?
Amennyire en tudom a duplaszivos 1.6 hengerfejek nagy resze gatas. Van meg hibatlan, csak nem sok. Igy aztan ilyet feltenni leginkabb kenyszerusegbol szoktak, persze javitas utan! :-) Nincs vele gond, ugy tudom.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Bangyi
Hozzászólások: 140


« Hozzászólás #43538 Dátum: 2010 Február 06, 11:39:49 »

Van egy pár dupla szívós hengerfejem, de sajnos többségük gátas.  Sad
Egy van ami jó, és egy amin az egyik hengernél gátas csak, a gyertya és a szívószelep között.
Javítható még a gátasság, illetve kivel tudnám ezt megcsináltatni? Huh
Mennyire szentségtörés egy ilyen hengerfejet feltenni?

Az élet nem nehéz, csak rossz a fogása!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43537 Dátum: 2010 Február 06, 11:38:42 »

és eladó lesz vagy...?
már készül hozzá a motor amivel szintén nem tudom mit fogok csinálni  Roll Eyes

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #43536 Dátum: 2010 Február 06, 11:34:03 »

nem is fogom betenni  rövid váltóval jobban lehet bohóckodni, gyorsan menni meg félek,  legalább is bogárban a 120 nekem már sok   Roll Eyes
és eladó lesz vagy...?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43535 Dátum: 2010 Február 06, 11:27:42 »

azt hittem már ez van az autódban Smiley
 
nem is fogom betenni  rövid váltóval jobban lehet bohóckodni, gyorsan menni meg félek,  legalább is bogárban a 120 nekem már sok   Roll Eyes

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #43534 Dátum: 2010 Február 06, 11:24:57 »

hát ez az nincs mivel kipróbálni Roll Eyes
azt hittem már ez van az autódban Smiley
 

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43533 Dátum: 2010 Február 06, 11:21:19 »

és jól működik, milyen motorod van hozzá?
hát ez az nincs mivel kipróbálni Roll Eyes

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #43532 Dátum: 2010 Február 06, 11:18:33 »

pontosabban a tányért  a kúpkerekes tengellyel, a hosszú negyedikkel szerelt váltóba .
az enyém is így készült  Roll Eyes az izmos rugó meg így jön le
és jól működik, milyen motorod van hozzá?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43531 Dátum: 2010 Február 06, 09:15:31 »

igen
közben azon agyaltam, hogy a rövid váltó ban hosszabb 4. fokozatot átrakni a hosszú difivel szerelt hosszú váltóba, az bőven elég lenne bár akkor már nem biztos, hogy városban is használni kellene a 4.-et
pontosabban a tányért  a kúpkerekes tengellyel, a hosszú negyedikkel szerelt váltóba .
az enyém is így készült  Roll Eyes az izmos rugó meg így jön le

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #43530 Dátum: 2010 Február 06, 08:14:43 »

király, kipróbálom  ma Wink

és 2 egész hónapig kurvaszép blokkod lesz.
(ami úgysem látszik a takarólemezektől)

inkább fesd a turbinaházat neonzöldre, az jobban odaver :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43529 Dátum: 2010 Február 06, 07:55:26 »

Könnyű akkor ha van az embernek megfelelő felszerelése hozzá.  Wink
Van ott egy elég masszív rugó amit valamivel össze kell nyomni de a fedél is legyen már rajta, hogy a biztosító gyűrűt a tengely végére lehessen biggyeszteni.

Egyébként ez a váltó szerelés egy szakmailag nagyon szép de mindemellet nagyon büdös és trutyis történet.

 
Ezt nagyon könnyű áttenni, mert az újabb (68-...) váltók 4. fokozata bordás és nem ékpályás, csak lehúzod és átteszed a fogaskerékpárt.
..

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43528 Dátum: 2010 Február 06, 07:50:47 »

Igazából a 4. fokozatok között elég "pici" a különbség. De ha amúgy is szét van a szedve akkor miért ne.
Azért a biztonság kedvéért majd számold le a fogaskerekek fogait.
Láttam én már karón varjút, török börtönt, falon pókot.  Grin
igen
közben azon agyaltam, hogy a rövid váltó ban hosszabb 4. fokozatot átrakni a hosszú difivel szerelt hosszú váltóba, az bőven elég lenne bár akkor már nem biztos, hogy városban is használni kellene a 4.-et

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43527 Dátum: 2010 Február 06, 07:41:34 »

motor tisztítására: kromofággal leecsetelni frankón és egy alapos mosás után, olyan lesz minden mintha most jött volna le a szalagról.
király, kipróbálom  ma Wink


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #43526 Dátum: 2010 Február 05, 23:12:06 »

motor tisztítására: kromofággal leecsetelni frankón és egy alapos mosás után, olyan lesz minden mintha most jött volna le a szalagról.


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #43525 Dátum: 2010 Február 05, 22:56:03 »

Esetleg egy visszakapcsolás?  Smiley

Ezt nagyon könnyű áttenni, mert az újabb (68-...) váltók 4. fokozata bordás és nem ékpályás, csak lehúzod és átteszed a fogaskerékpárt.
Én is ezt tervezem, vagy busz 0.82-es negyedikét, de az már brutál lenne....mondjuk a motor bírná, csak a hűtéssel lenne gond mondjuk 80-nál emelkedőn.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #43524 Dátum: 2010 Február 05, 22:22:52 »

Ezt nagyon könnyű áttenni, mert az újabb (68-...) váltók 4. fokozata bordás és nem ékpályás, csak lehúzod és átteszed a fogaskerékpárt.
Én is ezt tervezem, vagy busz 0.82-es negyedikét, de az már brutál lenne....mondjuk a motor bírná, csak a hűtéssel lenne gond mondjuk 80-nál emelkedőn.
olyan hosszúhoz már kell motor is, hogy még dinamikus maradjon, a generátor szíjtárcsáját lehet kicsit módosítani és igy kompenzáli

a tyuning alu főtengely szíjtárcsák nem nagyobb átmérőjüek?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43523 Dátum: 2010 Február 05, 22:15:13 »

igen
közben azon agyaltam, hogy a rövid váltó ban hosszabb 4. fokozatot átrakni a hosszú difivel szerelt hosszú váltóba, az bőven elég lenne bár akkor már nem biztos, hogy városban is használni kellene a 4.-et

Ezt nagyon könnyű áttenni, mert az újabb (68-...) váltók 4. fokozata bordás és nem ékpályás, csak lehúzod és átteszed a fogaskerékpárt.
Én is ezt tervezem, vagy busz 0.82-es negyedikét, de az már brutál lenne....mondjuk a motor bírná, csak a hűtéssel lenne gond mondjuk 80-nál emelkedőn.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 922 923 924 925 926 [927] 928 929 930 931 932 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.