www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 14:34:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 905 906 907 908 909 [910] 911 912 913 914 915 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14884589 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #44251 Dátum: 2010 Március 10, 08:11:19 »

Pontosan melyik fúvókát lehet cserélni a karbiban? Árbája van valakinek?
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #44250 Dátum: 2010 Március 10, 08:02:15 »

Stunt tette bele anno mikor fell lett újítva a karbi, de Süsü kipróbálta és lustának ítélte a Fonyódi talin! Ezért kicserélte a főfúvókát 117ről 135re. Volt neki egy készlete a kocsiban...mindenféle méretek. Szerintem most jók a méretek de még lesz mit finomítani a kocsin.
Pontosan melyik fúvókát lehet cserélni a karbiban? Árbája van valakinek?

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44249 Dátum: 2010 Március 09, 23:26:41 »

a fúvókákat hol szerezted be?
Stunt tette bele anno mikor fell lett újítva a karbi, de Süsü kipróbálta és lustának ítélte a Fonyódi talin! Ezért kicserélte a főfúvókát 117ről 135re. Volt neki egy készlete a kocsiban...mindenféle méretek. Szerintem most jók a méretek de még lesz mit finomítani a kocsin.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44248 Dátum: 2010 Március 09, 21:27:26 »

Hell!

ha szeretném átépiteni a bogaramat dupla karburátorosra, milyen karburátorral lenne érdemes foglalkozni? solex-nek mi a ponots tipusa amit az LT-be is raktak gyárilag? a busz karbi jó bogiba? mennyi pénzzel lehet számolni nagyságrendileg egy ilyen átalakitásnál?

előre is köszönöm a válaszokat!


TL  és 32-34 PDSIT 2/3 a neve.

Én valami egytorkú dupla karbiban gondolkodnék a helyedben.  399 Euro Weber 34 ICT replika Empi cucc.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #44247 Dátum: 2010 Március 09, 21:22:20 »

Mi  a különbség a PICT2 és a 3 között?

a 3-asban már van külön alapjárati rendszer.

nem a pillangószelepet állítgatod csavarral, hogy legyen alapjárat, hanem van egy azt megkerülő rendszer és alapjáraton a pillangószelep zárva van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #44246 Dátum: 2010 Március 09, 21:05:18 »

martonvásár 1eft/db
tudsz adni elérhetőséget hozzájuk
mert amit neten találok, az mind egy vírusfertőzött oldalra visz és nem tudom megnyitni se see..........

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44245 Dátum: 2010 Március 09, 20:55:23 »

a fúvókákat hol szerezted be?
martonvásár 1eft/db

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #44244 Dátum: 2010 Március 09, 20:50:30 »

1200 -esében ezek a méretek, ha 30-PICT3
Mi  a különbség a PICT2 és a 3 között?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #44243 Dátum: 2010 Március 09, 20:46:43 »

karbi, rudazat, szívócsonk,hőgát, karbi felújítás, légszűrő, fúvóka, tüte stb. ...szerintem 100 alatt nem nagyon áll meg....én nem értek hozzá de szerintem így kell
a fúvókákat hol szerezted be?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44242 Dátum: 2010 Március 09, 20:34:38 »

Mondjuk nekem van olcsóbban is.

karbi, rudazat, szívócsonk,hőgát, karbi felújítás, légszűrő, fúvóka, tüte stb. ...szerintem 100 alatt nem nagyon áll meg....én nem értek hozzá de szerintem így kell
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #44241 Dátum: 2010 Március 09, 20:18:24 »

Ma kaptam egy jó vázzal rendelkező komplett első futóművet+ egy főfékhengert (na, az lutri...). (Nulla forint). Örömébódottá... Smiley
A kormánymű az kuka (erről a vázról bontottam le azt, amit Öregre tettem fel, ezen meg maradt a kuka alig egy éves szarnak ment brazil...).
De akkor is  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 09, 20:27:39 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44240 Dátum: 2010 Március 09, 19:53:02 »

Mondjuk nekem van olcsóbban is.

és az mennyi?  szívócső, szűrő, rudazat van hozzá?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #44239 Dátum: 2010 Március 09, 19:02:37 »

Mondjuk nekem van olcsóbban is.

Dellorto DRLA vagy IDF Weber, de 1.6 alatt nincs értelme dupla karburátornak! Szerintem 100 000ft minimum! LT az teherautó és dízel!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44238 Dátum: 2010 Március 09, 18:10:56 »

LT az teherautó és dízel!
és persze a porsche 2000cm3 sor 4 motor Kiss

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44237 Dátum: 2010 Március 09, 17:06:40 »

Hell!

ha szeretném átépiteni a bogaramat dupla karburátorosra, milyen karburátorral lenne érdemes foglalkozni? solex-nek mi a ponots tipusa amit az LT-be is raktak gyárilag? a busz karbi jó bogiba? mennyi pénzzel lehet számolni nagyságrendileg egy ilyen átalakitásnál?

előre is köszönöm a válaszokat!
Dellorto DRLA vagy IDF Weber, de 1.6 alatt nincs értelme dupla karburátornak! Szerintem 100 000ft minimum! LT az teherautó és dízel!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #44236 Dátum: 2010 Március 09, 16:39:15 »

Hell!
Szia!  Smiley
Weber karbiban gondolkodjál.

http://www.bugparts.hu/index.php?modul_id=vasarlas&todo=8019bb33f15e6922a116bce60bbd431f&search_type=EXACT&search_csoport_eid=0&tlist_from=10&__tlist_amount=10&search=a6105c0a611b41b08f1209506350279e&search_text=weber&search_rakt_menny=-1
« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 09, 16:42:43 írta abes »
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #44235 Dátum: 2010 Március 09, 16:37:36 »

Hell!

ha szeretném átépiteni a bogaramat dupla karburátorosra, milyen karburátorral lenne érdemes foglalkozni? solex-nek mi a ponots tipusa amit az LT-be is raktak gyárilag? a busz karbi jó bogiba? mennyi pénzzel lehet számolni nagyságrendileg egy ilyen átalakitásnál?

előre is köszönöm a válaszokat!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #44234 Dátum: 2010 Március 09, 11:50:06 »

a működő karbiból tettem át, 55-ös, elektromágneses, tehát jónak kellene lennie...
Lehet, hogy a 4t trabin ilyen karbi volt?
A talptömítés ha nem szakadt, ennyi falsot nem adhat ugye?

1200 -esében ezek a méretek, ha 30-PICT3

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #44233 Dátum: 2010 Március 09, 07:52:17 »

Ma reggel megérkezett a hiányzó rugó a kuplunghoz, este beugrik az erő forrása a helyére. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #44232 Dátum: 2010 Március 08, 21:37:02 »

Fröcsköl.
...és felhabzik és zárványt csinál, csúnya lesz a varrat.

köszönöm



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44231 Dátum: 2010 Március 08, 21:25:04 »

a működő karbiból tettem át, 55-ös, elektromágneses, tehát jónak kellene lennie...
Lehet, hogy a 4t trabin ilyen karbi volt?
A talptömítés ha nem szakadt, ennyi falsot nem adhat ugye?
( a 2üteműben volt 112 meg 115 ös fúvóka) Roll Eyes  nem a karburátor volt a....

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #44230 Dátum: 2010 Március 08, 21:11:50 »

az alapjárati fúvókát nézted? puccos? és azt  melegen kell beállítani (márhogy az alapjáratot) a 112 meg biztos kicsi lesz az trabantba való Roll Eyes
a működő karbiból tettem át, 55-ös, elektromágneses, tehát jónak kellene lennie...
Lehet, hogy a 4t trabin ilyen karbi volt?
A talptömítés ha nem szakadt, ennyi falsot nem adhat ugye?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44229 Dátum: 2010 Március 08, 21:09:10 »

Ma is tanácsot kérnék:
1.)Alapjárat nuku, merre keressem?  Cool (Köszi ABF, de az én karbim még PICT2-es, és más az alapjárati rendszere)
Eddig volt, most feltettem egy "új" karbit, be is indult, szivató volt, de mikor bemelegedett (A szivató pillangószelepe teljesen kinyílt) az alapjárat sajna elveszett
2.)F-es motorról a szívócső leszerelésének a menete (a legkisebb szívással)?
3.)120/125 helyett 170/112-es fúvókával milyen eredményt kapok (féklevegő/főfúvóka) (Sajna rosszul emlékeztem Slavia, tényleg nem 150-es)




az alapjárati fúvókát nézted? puccos? és azt  melegen kell beállítani (márhogy az alapjáratot) a 112 meg biztos kicsi lesz az trabantba való Roll Eyes

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #44228 Dátum: 2010 Március 08, 21:01:25 »

Ma is tanácsot kérnék:
1.)Alapjárat nuku, merre keressem?  Cool (Köszi ABF, de az én karbim még PICT2-es, és más az alapjárati rendszere)
Eddig volt, most feltettem egy "új" karbit, be is indult, szivató volt, de mikor bemelegedett (A szivató pillangószelepe teljesen kinyílt) az alapjárat sajna elveszett
2.)F-es motorról a szívócső leszerelésének a menete (a legkisebb szívással)?
3.)120/125 helyett 170/112-es fúvókával milyen eredményt kapok (féklevegő/főfúvóka) (Sajna rosszul emlékeztem Slavia, tényleg nem 150-es)




VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44227 Dátum: 2010 Március 08, 20:22:14 »

Fröcsköl.


...és felhabzik és zárványt csinál, csúnya lesz a varrat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #44226 Dátum: 2010 Március 08, 20:22:02 »

<beszúrt kép törölve>
mi pl ezt használjuk  Wink
Van belőle spray is, csak az nem tudom, hogy hogy két komponensű. Viszont nem sok egy flakon. A literes+edző meg kisebb munkákhoz drága meg sok. Ellenben eláll Cheesy
Ja és állítólag a legjobb cuccok egyike.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #44225 Dátum: 2010 Március 08, 20:20:19 »

okát tudjuk?
Fröcsköl.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #44224 Dátum: 2010 Március 08, 20:18:14 »

Savas alapozó után is hegeszthető, csak nem szeretik hegeszteni. Ahogy a horgany spray után sem.

okát tudjuk?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sompi
« Hozzászólás #44223 Dátum: 2010 Március 08, 20:12:01 »

AZ  ugyan az Wink
...köszönöm... ma is okosabb lettem  Smiley
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #44222 Dátum: 2010 Március 08, 20:07:06 »

AZ  ugyan az Wink

mi pl ezt használjuk  Wink

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44221 Dátum: 2010 Március 08, 20:06:38 »

megkérdezhetem , hogy mi a neve ennek az alapozónak?


Megkérdezheted, de fogalmam sincs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #44220 Dátum: 2010 Március 08, 20:05:54 »

van valami vas primer is. konkrétan nem ismerem az anyagot, de a fényezők állítólag szeretik.
zöldes-barnás érdes felület ohne rozsda.
a homokszórt csomitetőn az van...
<beszúrt kép törölve>
AZ  ugyan az Wink

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Sompi
« Hozzászólás #44219 Dátum: 2010 Március 08, 20:05:04 »

van valami vas primer is. konkrétan nem ismerem az anyagot, de a fényezők állítólag szeretik.
zöldes-barnás érdes felület ohne rozsda.
a homokszórt csomitetőn az van...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #44218 Dátum: 2010 Március 08, 20:01:33 »


Savas alapozó után is hegeszthető, csak nem szeretik hegeszteni. Ahogy a horgany spray után sem.
megkérdezhetem , hogy mi a neve ennek az alapozónak?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44217 Dátum: 2010 Március 08, 19:57:41 »

Ezután a savas alapozó után a felület hegeszthető?
A lakatos azt mondta, olyan alapozót keressek ami után hegeszthető a felület.
Tud valaki ilyet?


Savas alapozó után is hegeszthető, csak nem szeretik hegeszteni. Ahogy a horgany spray után sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #44216 Dátum: 2010 Március 08, 18:45:43 »

savas alapozo, aztán füller  Wink
Ezután a savas alapozó után a felület hegeszthető?
A lakatos azt mondta, olyan alapozót keressek ami után hegeszthető a felület.
Tud valaki ilyet?
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #44215 Dátum: 2010 Március 08, 17:48:15 »

Hajrá, de lesznek még meglepetések szerintem az A oszlop/oldallemez összeperemezésénél, meg az A oszlop alján. Ja, és én nem hagynám pucéran a lecsiszolt felületeket. Ahol készen vagy a, afémtiszta lemezt gyorsan kend le valami fasza alapozóval!
savas alapozo, aztán füller  Wink

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #44214 Dátum: 2010 Március 08, 15:57:11 »

<beszúrt kép törölve>
kész mára meguntam .
van az a pillanat amikor nem érzem én sem .
(hideg van , elfogyott a kedvenc korongom Evil  )
úgyhogy ennyit mára.
pedig azt az első kerékívet és a csomagtér oldalát csak le kéne kapni Roll Eyes
Hajrá, de lesznek még meglepetések szerintem az A oszlop/oldallemez összeperemezésénél, meg az A oszlop alján. Ja, és én nem hagynám pucéran a lecsiszolt felületeket. Ahol készen vagy a, afémtiszta lemezt gyorsan kend le valami fasza alapozóval!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #44213 Dátum: 2010 Március 08, 15:02:28 »

nem sietem el. ha fáradok jöhet a segítség  Smileydélután friss képek..


kész mára meguntam .
van az a pillanat amikor nem érzem én sem .
(hideg van , elfogyott a kedvenc korongom Evil  )
úgyhogy ennyit mára.
pedig azt az első kerékívet és a csomagtér oldalát csak le kéne kapni Roll Eyes


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #44212 Dátum: 2010 Március 08, 12:28:25 »

0-ra le akarod csiszolni?
csaxólok most tartasz a csiszolás munkaidejében 15%-nál Roll Eyes szurkolok,csak nehogy a cél előtt kifulladj Smiley
nem sietem el. ha fáradok jöhet a segítség  Smiley
ott nem is esett hó?  Shocked
nálunk megmaradt kb egy centi mindenen
délután friss képek..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Oldalak: 1 ... 905 906 907 908 909 [910] 911 912 913 914 915 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.236 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.