www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 21:16:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 896 897 898 899 900 [901] 902 903 904 905 906 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14869204 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #44611 Dátum: 2010 Március 22, 09:42:28 »

Ilyen csatlakozó van az antennámon:
<beszúrt kép törölve>

És talán ilyen menne az ottórággyóba:
<beszúrt kép törölve>

Kérdés csak hogy ezek letéphetőek és kicserélhetőek, avagy vmilyen átalakító kell hozzá?
Van ilyen átalakító is...
Hosszú dugó, végében lyuk.

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #44610 Dátum: 2010 Március 22, 09:27:16 »

szerintem szar az egész haggyátok abba!

Ha piros,kereklámpás zsiga lenne,akkor arany lenne a csavar Tongue Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #44609 Dátum: 2010 Március 22, 08:33:05 »

kizárt! felső megy bele minden Blaupunktba!
Az újabbakba. A régiekbe (60-as évek) az a fajta ami a hirschmann antenna végén is van, a bedugós, nem a rádugós, tehát az alsó.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44608 Dátum: 2010 Március 22, 08:25:26 »

Faszán halad az alvázam összerakása Szekyékénél Shocked
Képek:
www.elitevwclub.hu
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
szerintem szar az egész haggyátok abba!

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #44607 Dátum: 2010 Március 22, 07:15:50 »

Faszán halad az alvázam összerakása Szekyékénél Shocked
Képek:
www.elitevwclub.hu



www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #44606 Dátum: 2010 Március 21, 23:23:24 »

-u  +o

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44605 Dátum: 2010 Március 21, 23:01:36 »

Bogárbolt!
www.bogaralkatresz.hu
www.bugbux.hu
www.bugparts.hu

Ezek a tuning dolgok, árról telefonon érdeklődj!
vagy internet, külföld, ebay....
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44604 Dátum: 2010 Március 21, 23:01:05 »

Egy ilyen szett újonan mennyibe áll meg és honnét lehet szerezni, vagy van valami webshop ahol konkrét árak vannak? illetve hengerszettről.
Bogárbolt!
www.bogaralkatresz.hu
www.bugbux.hu
www.bugparts.hu

Ezek a tuning dolgok, árról telefonon érdeklődj!
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #44603 Dátum: 2010 Március 21, 22:56:21 »

igen. nem egyforma a 73as és a 74es.
a szettet úgy érti hogy mindkét oldal, szerintem kompletten. hátul nem volt gyárilag egyik modellen sem

Egy ilyen szett újonan mennyibe áll meg és honnét lehet szerezni, vagy van valami webshop ahol konkrét árak vannak? illetve hengerszettről.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44602 Dátum: 2010 Március 21, 22:38:29 »

Blau az enyém is. Amit Zsolttól vettem. És az antenna végén a felső csati van, de az nem megy bele a rádióba...
kizárt! felső megy bele minden Blaupunktba!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #44601 Dátum: 2010 Március 21, 22:33:26 »

Blau az enyém is. Amit Zsolttól vettem. És az antenna végén a felső csati van, de az nem megy bele a rádióba...

vágd le a túróba.
sima koaxkábel (vagy valami hasonló).
de semmiképpen nem űrsikló vagy ilyesmi bonyolultságú dolog.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #44600 Dátum: 2010 Március 21, 22:13:42 »

Azerintem pont fordítva!

Az alsó van minden antennán és felső meg Blau rádiókba! Vagyis a felső egy átalakító....beledugod az antennád és kész!

Blau az enyém is. Amit Zsolttól vettem. És az antenna végén a felső csati van, de az nem megy bele a rádióba...
« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 21, 22:18:40 írta tazoli »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44599 Dátum: 2010 Március 21, 21:31:32 »

Ilyen csatlakozó van az antennámon:
<beszúrt kép törölve>

És talán ilyen menne az ottórággyóba:
<beszúrt kép törölve>

Kérdés csak hogy ezek letéphetőek és kicserélhetőek, avagy vmilyen átalakító kell hozzá?
Azerintem pont fordítva!

Az alsó van minden antennán és felső meg Blau rádiókba! Vagyis a felső egy átalakító....beledugod az antennád és kész!
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #44598 Dátum: 2010 Március 21, 21:19:01 »

Ilyen csatlakozó van az antennámon:


És talán ilyen menne az ottórággyóba:


Kérdés csak hogy ezek letéphetőek és kicserélhetőek, avagy vmilyen átalakító kell hozzá?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44597 Dátum: 2010 Március 21, 21:17:31 »

az 944 szvsz.
nyilatkozni tudok, de még nem csináltam ilyent.  Smiley
a 924-es az dobfékes hátul.
924-es porke féket szoktak hátra tenni.
erről balage tud nyilatkozni.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #44596 Dátum: 2010 Március 21, 21:10:31 »

hátul nem volt gyárilag egyik modellen sem

924-es porke féket szoktak hátra tenni.
erről balage tud nyilatkozni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #44595 Dátum: 2010 Március 21, 20:30:35 »


Szettet úgy érted hogy első hátsó tengelyre? mind a 4 kerékhez? de most akkor enyémre nem jó hogy lemez legőkaros ? , vagy ezt most nem értem  Embarrassed
igen. nem egyforma a 73as és a 74es.
a szettet úgy érti hogy mindkét oldal, szerintem kompletten. hátul nem volt gyárilag egyik modellen sem
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #44594 Dátum: 2010 Március 21, 19:49:39 »

Kiváló komplett tárcsafék szettet tudok adni rá harmincért (pont 303-asból való :-)). :-)))



Szettet úgy érted hogy első hátsó tengelyre? mind a 4 kerékhez? de most akkor enyémre nem jó hogy lemez legőkaros ? , vagy ezt most nem értem  Embarrassed

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #44593 Dátum: 2010 Március 21, 19:48:25 »

Hamár lengőkar. A hátsó lengőkarok az évek során mennyit válltoztak? Nekem a 61-hez kellene egy pár jó állapotú, más évjáratból is pótolhatom?
Vagy járjak mérőszalaggal?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #44592 Dátum: 2010 Március 21, 16:32:30 »

De. Látszik, hogy nem vagyok profi a szakmában. :-)

74-eshez lemezlengőkaros tengelycsonk kell, a tied kovácsolt lengőkaros, nem?
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #44591 Dátum: 2010 Március 21, 16:26:59 »

Az egyikkel volt lent Gyomán. Azt hiszem 1500-ös , automata. De nem vagyok biztos benne.
1600 manual volt (megfordult bátyám keze alatt)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #44590 Dátum: 2010 Március 21, 16:00:52 »

Kiváló komplett tárcsafék szettet tudok adni rá harmincért (pont 303-asból való :-)). :-)))

74-eshez lemezlengőkaros tengelycsonk kell, a tied kovácsolt lengőkaros, nem?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #44589 Dátum: 2010 Március 21, 15:42:38 »

jóvanna , nemláttam  Roll Eyes Lips Sealed

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #44588 Dátum: 2010 Március 21, 15:31:21 »

írj árat mert töröltetem egy adminnal :-)))))

"Kiváló komplett tárcsafék szettet tudok adni rá harmincért (pont 303-asból való :-)). :-)))"

tillárom, haj...
RNIE
« Hozzászólás #44587 Dátum: 2010 Március 21, 15:22:03 »

írj árat mert töröltetem egy adminnal :-)))))
Huh
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #44586 Dátum: 2010 Március 21, 14:43:06 »

Kiváló komplett tárcsafék szettet tudok adni rá harmincért (pont 303-asból való :-)). :-)))

az jó ár!!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #44585 Dátum: 2010 Március 21, 14:33:37 »

Kiváló komplett tárcsafék szettet tudok adni rá harmincért (pont 303-asból való :-)). :-)))

Hello mindenki. Van egy 1303-as 74-es évj. bogarunk ami felújítás alatt van(már alvázig bontva, homofúvás következik stb...). Kérdésem lenne az hogy hogyan lehetne a teljesítményét növelni? Olvastam sokat hogy érdemesebb egy nagyobb motrot szerezni bele ,mint a gyári 1.3-as piszkálni meg stb, de ha mégis ezt akarnánk akkor esetleg nagyobb hengerszett vagy nagyobbra fúrást elbír a hengerfal? vagy ezek a typ4-es(2.0) blokkok mennyire körülményesek berakás szempontból illetve mennyire nehéz beszerezni? Smiley
Futómű szempontból halotam olyat hogy az 1-es golf tárcsafékei passzolnak rá ebben mennyi a valóság?

Elég új vagyok a fúrumon és nem rég kezdtem a bogarazást sem úgyhogy bocsi ha valami nagy hülyeséget kérdezek.

Údv MatroX
 
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #44584 Dátum: 2010 Március 21, 14:17:09 »

Hello mindenki. Van egy 1303-as 74-es évj. bogarunk ami felújítás alatt van(már alvázig bontva, homofúvás következik stb...). Kérdésem lenne az hogy hogyan lehetne a teljesítményét növelni? Olvastam sokat hogy érdemesebb egy nagyobb motrot szerezni bele ,mint a gyári 1.3-as piszkálni meg stb, de ha mégis ezt akarnánk akkor esetleg nagyobb hengerszett vagy nagyobbra fúrást elbír a hengerfal? vagy ezek a typ4-es(2.0) blokkok mennyire körülményesek berakás szempontból illetve mennyire nehéz beszerezni? Smiley
Futómű szempontból halotam olyat hogy az 1-es golf tárcsafékei passzolnak rá ebben mennyi a valóság?

Elég új vagyok a fúrumon és nem rég kezdtem a bogarazást sem úgyhogy bocsi ha valami nagy hülyeséget kérdezek.

Údv MatroX
 
üdv a fedélzeten Smiley

több lehetőséged is van.  érdemes lehet elolvasni ezt a topikot az elejétől:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=192.0

ha tudsz angolul érdemes pl a thesamba.com-on olvasgatni

a hengereket nem lehet nagyobbra fúrni (nincs rá szükség) felújításhoz úgyis új henger-dugó készletet érdemes venned. az 1600os olcsóbb is, mert több fogy abból. ehhez  a hengerfejet kell megmunkálni, vagy olyat venni, ami jó hozzá..
de először is tudnod kell mit is szeretnél és mennyi pénzt akarsz költeni rá. olvass sokat, nézd meg az árakat, kérdezz meg egy bogárszerelőt. ahhoz hogy városban tudd tartani a forgalom tempóját elég egy 1600os motor gyári karbival. autóúton az is tudja a 100at -110-120at (ki mennyire hajtja)
de tehetsz rá dupla karbi szettet is.. meg....  a határ a csillagos ég Wink
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #44583 Dátum: 2010 Március 21, 14:14:31 »

Hello mindenki. Van egy 1303-as 74-es évj. bogarunk ami felújítás alatt van(már alvázig bontva, homofúvás következik stb...). Kérdésem lenne az hogy hogyan lehetne a teljesítményét növelni? Olvastam sokat hogy érdemesebb egy nagyobb motrot szerezni bele ,mint a gyári 1.3-as piszkálni meg stb, de ha mégis ezt akarnánk akkor esetleg nagyobb hengerszett vagy nagyobbra fúrást elbír a hengerfal? vagy ezek a typ4-es(2.0) blokkok mennyire körülményesek berakás szempontból illetve mennyire nehéz beszerezni? Smiley
Futómű szempontból halotam olyat hogy az 1-es golf tárcsafékei passzolnak rá ebben mennyi a valóság?

Elég új vagyok a fúrumon és nem rég kezdtem a bogarazást sem úgyhogy bocsi ha valami nagy hülyeséget kérdezek.

Údv MatroX
 
Szia!
Grat a típus választáshoz, ez a legjobb  Wink
Motor tuning az pénztárca függő. Tehát a kérdés az, hogy mennyit szánsz rá.
A legminimálisabb lépés ilyenkor egy 1.6-os henger-dugó szett felszerelése. Ezt olcsón megúszhatod, semmi átalakítás nem kell, felmaratod a hengerfejeket és kész. Veszel még egy tömítéskészletet, és megúsztad az egészet 50 e ft-ból. De a legeslegjobb esetben is max 50Le-t tudsz kicsikarni a motorodból. Ezzel már azért lehet haladni, de ne várj nagy csodát, azért egy 1.3-astól jobb.
Ha van még rá keret, akkor jöhet egy nagyobb központi karbi szett (50 e-től), és valami sport kipuff (25 e-től).
De még ekkor mindig nem újítottad fel a blokkot, ami valószínűleg előbb utóbb elkezd elvérezni a csapágyoknál, akkor meg bonthatod szét az egészet.
Egy jó blokkfelújítás 50-80 e ft anyaggal.
Ha még mindig van mit költeni, akkor jöhet a hengerfej (jobb minél hamarabb), egy nagyobb szelepes párja mondjuk 50e-től.
Ha már blokkot bontasz, akkor egy sport veztengely is rakható bele, 30e-től. Jöhet még egy pár 1.25-ös himbasor, 25e-től.
További izmosításkor a központi karbit felválthatja egy dupla karbi, 100e ft-tól.
Ha ezt mindet megcsinálod, és maradsz az 1.6ccm-nél, akkor is max 80 Le-t tudsz elérni. Ekkor már 300-400e ft-nál jársz.
Remélem tudtam segíteni, ha van még kérdésed, akkor van erre egy Motortuning "szaktopic" itt, keresd meg.
 
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #44582 Dátum: 2010 Március 21, 13:28:21 »

Hello mindenki. Van egy 1303-as 74-es évj. bogarunk ami felújítás alatt van(már alvázig bontva, homofúvás következik stb...). Kérdésem lenne az hogy hogyan lehetne a teljesítményét növelni? Olvastam sokat hogy érdemesebb egy nagyobb motrot szerezni bele ,mint a gyári 1.3-as piszkálni meg stb, de ha mégis ezt akarnánk akkor esetleg nagyobb hengerszett vagy nagyobbra fúrást elbír a hengerfal? vagy ezek a typ4-es(2.0) blokkok mennyire körülményesek berakás szempontból illetve mennyire nehéz beszerezni? Smiley
Futómű szempontból halotam olyat hogy az 1-es golf tárcsafékei passzolnak rá ebben mennyi a valóság?

Elég új vagyok a fúrumon és nem rég kezdtem a bogarazást sem úgyhogy bocsi ha valami nagy hülyeséget kérdezek.

Údv MatroX
 

[a csatolmányt egy admin törölte]

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #44581 Dátum: 2010 Március 21, 08:51:34 »

Ez az az autó amit a Kelemen Tomi árult párban egy másikkal?
Az egyikkel volt lent Gyomán. Azt hiszem 1500-ös , automata. De nem vagyok biztos benne.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #44580 Dátum: 2010 Március 21, 03:52:41 »

Ez az az autó amit a Kelemen Tomi árult párban egy másikkal?
Ebből a zöld színből,szakadt 1303-as,van öt különböző rendszámú a regiszteremben.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #44579 Dátum: 2010 Március 20, 23:50:37 »

tuttam én hogy kell itthonra egy 303-mas  bár a csunyáját eltüntettem Roll Eyes
tettszik. Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #44578 Dátum: 2010 Március 20, 22:19:24 »

Mert igy még azzal is szembesülnie kellett,hogy nem csak ellopták a vasat,hanem itthon szét is bontották.

legalább nem a niggerek használják afrikában.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #44577 Dátum: 2010 Március 20, 21:38:34 »

néhány alkatrész meg lett belőle, de azt mondta a Laci inkább ne látta volna...
Mert igy még azzal is szembesülnie kellett,hogy nem csak ellopták a vasat,hanem itthon szét is bontották.

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #44576 Dátum: 2010 Március 20, 20:17:35 »

tuttam én hogy kell itthonra egy 303-mas  bár a csunyáját eltüntettem Roll Eyes
Ez az az autó amit a Kelemen Tomi árult párban egy másikkal?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44575 Dátum: 2010 Március 20, 17:45:57 »

tuttam én hogy kell itthonra egy 303-mas  bár a csunyáját eltüntettem Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #44574 Dátum: 2010 Március 20, 17:44:13 »

Sad Cry Cry Cry
<beszúrt kép törölve>
néhány alkatrész meg lett belőle, de azt mondta a Laci inkább ne látta volna...

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44573 Dátum: 2010 Március 20, 16:31:32 »

a szép T3-ast ellopták az Orkok.
... legalább egy szaros riasztó lett volna benne
Sad Cry Cry Cry
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #44572 Dátum: 2010 Március 20, 09:22:32 »

a másik kocsiját meg ugye ellopták....  Cry Cry Cry
a szép T3-ast ellopták az Orkok.
... legalább egy szaros riasztó lett volna benne

Oldalak: 1 ... 896 897 898 899 900 [901] 902 903 904 905 906 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.269 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.