www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 08:28:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 858 859 860 861 862 [863] 864 865 866 867 868 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14879158 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #46131 Dátum: 2010 Június 03, 17:16:00 »

Mi okozhat még túlmelegedést?

pl a szegény keverék. vagy rosszul beállított gyújtás is szerintem
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #46130 Dátum: 2010 Június 03, 17:09:28 »

Miből gondoljátok hogy túlmelegszik?

Azt mondja, hogy viszonylag rövid út után is süt a motorháztető, és, ha felnyitja, akkor érződik, ahogy arconcsapja a hő.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #46129 Dátum: 2010 Június 03, 16:57:47 »

A miatt, hogy a kipuffogó túlzottan visszafolyt melegedhet a motor? Mi okozhat még túlmelegedést?

Pisti barátom Oettinger cabriojáról van szó.
Miből gondoljátok hogy túlmelegszik?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #46128 Dátum: 2010 Június 03, 16:44:14 »

A miatt, hogy a kipuffogó túlzottan visszafolyt melegedhet a motor? Mi okozhat még túlmelegedést?

Pisti barátom Oettinger cabriojáról van szó.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #46127 Dátum: 2010 Június 03, 10:34:39 »

nem iszik. "Kertész" beállítottságú dohányos. AMúgy rendszerinformatikus de az ilyenekhez is ért azért.

Drága kolléga, vedd kezedbe sorsod:
Kellékek: 1 db Slavia, 1 db multiméter, esetleg egy haver/nő is elég/.
Teendő:
1) multiméter bekapcsol, árammérés mód, akku és a kocsi áramköre közé beiktat, áram mér különböző fogyasztókkal és anélkül. (lsd. Proti).
2) Ha előbbi ok, akkor autó beindít, ugyanezt megvizsgálni fordulaton és alapjáraton, hogy kb. hol kapcsol a fesszab. Ha kapcsol. (Generátorral ezt megpróbálni tilos, mert ha neadjisten valahol megszakítod az áramkört, oda a diódasor).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #46126 Dátum: 2010 Június 03, 09:22:31 »

Szeretnék információt kérni, hogy AB-s motorhoz melyik a gyári, vagy az ideális karbi.31-3?
És milyen fúvókák kellenek bele, a jó vagy gazdaságos utazáshoz?
Érdemes-e feltenni a 34-es szívócsonkot-karbival  az AB-s mocira? Az tuti, hogy nagyobb lesz a fogyasztás, de hatékonyabb lesz-e a moci?
ha az AB motoron még 1.3 hengerek vannak akkor 31 pict tökmindegy, a többi variáció többszázóra-liter szopás Roll Eyes

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #46125 Dátum: 2010 Június 03, 01:45:47 »

egyelőre szétszedtem a gyújtást
Hujjujjujjujjj... Cheesy

Idézet
nem ad szikrát ...
Transzformator (az a nagy dezodorflakon-szeru kepzodmeny a ventilatorhazon) megdoglott, vagy lecsuszott rola egy saru, kondenzator is megmurdelhetett (gyujtaseloszto oldalan az a kis henger) ...
Ezt letesztelheted, ha a gyujtaseloszto kozepere a traforol bejovo vezeteket kihuzod es mikozben valaki inditozik odaerinted valami testelt femreszhez (szivocso, karbi, akarmi) es ha szikrazik akkor a fentiek nagy valoszinuseggel jok.

Lehet, hogy a gyujtaselosztoban levo rotor halt meg, akkor a kozepre bejovo kabelen jon szikra, de tovabb a negy gyertya fele nem megy. Mi multkor igy jartunk, aztan csereltuk es mentunk tovabb ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kfruzsi
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #46124 Dátum: 2010 Június 03, 00:17:53 »



hali,

megnézte,

azt modnta, hogy tök OK a motor, csak egyszer majd megáll, mert a főtengellyel lesz valami para, de most egyelőre szétszedtem a gyújtást és nem ad szikrát ...

Az legalabb nem volt messze :-)
Megyo megnezte? Mit mondott ?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #46123 Dátum: 2010 Június 03, 00:05:40 »

megint megadta magát a Bogár, most a Rákóczi út közepén :-)
Az legalabb nem volt messze :-)
Megyo megnezte? Mit mondott ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kfruzsi
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #46122 Dátum: 2010 Június 02, 23:55:05 »

sziasztok,

megint megadta magát a Bogár, most a Rákóczi út közepén :-)

Tudtok valami megbízható és költséghatékony trailert?

Vontatni nem merem, mert akkorát reccsent szegénykém most is, míg hazahoztuk a Vörösmarty utcába, attól tartok, hosszabb utat nem bírna ki.

Köszi!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #46121 Dátum: 2010 Június 02, 22:50:28 »

Mit nézzek még?
En fognek egy multimetert es megneznem, hogy mekkora aramot eszik az "auto" leallitva. Az oranak nehany mA eleg kell, hogy legyen, ez nem fogja megenni az akksidat egy nap alatt. Ha a feltoltott akksid 1 nap alatt lemerul, akkor valami kb 2A-t (vagy tobbet eszik), ez RENGETEG! Kezdd azzal, hogy kiveszed a biztositekokat es megnezed, hogy megszunik-e ez a nagy fogyasztas. Ha nem, akkor valahol mashol van valami veletlenul letestelve, vagy bekapcsolva felejtve. Radio ? Hatso ablak futes ? Gyujtas nincs raadva ? Stb ... Egy multimeterrel/probalampaval eleg gyorsan behatarolhato a bibi.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #46120 Dátum: 2010 Június 02, 22:49:55 »

Kicsit tudnád konkretizállni? Csiklandoz a gondolat...
Nagyjából ilyen, ma volt éles bevetés. Pannonia henger, hengerfej. A hengerfej nagyon szép lett, a henger sem rossz, de az olajos ráégéshez túl finom ez a homok. Holnap veszek durvábbat és frankó lesz. Víz, olajleválasztó ajánlatos hozzá, mert néha ki kellett pucolni a fúvókát amikor belecsomósodott a homok. Kieresztettem a vizet a tartályból és frankó.

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #46119 Dátum: 2010 Június 02, 22:44:33 »

Valaki nem tudja esetleg hogy mennyivel alacsonyabb az ültető spirál rugó a macpherson futóművesnél a gyári spirál rugótól?
Van a kb 5cm-t ültető és van a kb 8cm-t ültető.
Régebben színek alapján is megkülönböztethető volt, a piros az 5centis, a fehér a 8 centis, de újabban úgy tudom kavar is volt ezzel.
Ajánlani tudom az 5 centis rugót + rugótányér levarrást, ha látványos de használható ültetést akarsz, ami mellett marad egy jó futóműved.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #46118 Dátum: 2010 Június 02, 22:41:12 »

"Kertész" beállítottságú dohányos. AMúgy rendszerinformatikus de az ilyenekhez is ért azért.
Azt hiszem ezzel mindent elmondtal Cheesy Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46117 Dátum: 2010 Június 02, 22:40:15 »

melyik?
Néhány napja kifejtettem az adok-veszekben, de kérdezz nyugodtan.
ööö visszaolvasok
majd utána Tongue Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #46116 Dátum: 2010 Június 02, 22:39:07 »

központi weber Cool
melyik?
Néhány napja kifejtettem az adok-veszekben, de kérdezz nyugodtan.


                             GNX-967
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46115 Dátum: 2010 Június 02, 22:21:06 »

Szeretnék információt kérni
központi weber Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #46114 Dátum: 2010 Június 02, 22:18:35 »

Forgalomban jellemzően két féle van. A használható kisebb ültetésű tudtommal 50 mm-körül ültet. Az itthoniakat jobbára rugókovácsok gyártották.

Valaki nem tudja esetleg hogy mennyivel alacsonyabb az ültető spirál rugó a macpherson futóművesnél a gyári spirál rugótól?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #46113 Dátum: 2010 Június 02, 21:47:35 »

Szeretnék információt kérni, hogy AB-s motorhoz melyik a gyári, vagy az ideális karbi.31-3?
És milyen fúvókák kellenek bele, a jó vagy gazdaságos utazáshoz?
Érdemes-e feltenni a 34-es szívócsonkot-karbival  az AB-s mocira? Az tuti, hogy nagyobb lesz a fogyasztás, de hatékonyabb lesz-e a moci?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #46112 Dátum: 2010 Június 02, 21:26:10 »

akku új de régebbivel is ugyanezt csinálja. állandóra csak az óra.
Akkor csak a fénytörésre tudok gondolni. Grin Grin
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #46111 Dátum: 2010 Június 02, 21:22:06 »

Valaki nem tudja esetleg hogy mennyivel alacsonyabb az ültető spirál rugó a macpherson futóművesnél a gyári spirál rugótól?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #46110 Dátum: 2010 Június 02, 21:07:51 »

hogy az elektromos embered mennyit iszik Roll Eyes
Grin Grin Grin

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46109 Dátum: 2010 Június 02, 21:07:46 »

hogy az elektromos embered mennyit iszik Roll Eyes
nem iszik. "Kertész" beállítottságú dohányos. AMúgy rendszerinformatikus de az ilyenekhez is ért azért.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46108 Dátum: 2010 Június 02, 21:07:10 »

Milyen fogyasztó van állandóra kötve?
Akksi milyen idős?
akku új de régebbivel is ugyanezt csinálja. állandóra csak az óra.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #46107 Dátum: 2010 Június 02, 21:05:29 »

Na. Beszereltem az új dimangót. Töltés van, de a dinamó még mindig kegyetlenül melegszik és ha rajthagyom az akkusarut 1 nap és le is meríti az akkut, pedig elektromos ember szerint a fesszabom jónak tűnik. Mit nézzek még?
Milyen fogyasztó van állandóra kötve?
Akksi milyen idős?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #46106 Dátum: 2010 Június 02, 21:04:30 »

Na. Beszereltem az új dimangót. Töltés van,  Mit nézzek még?
hogy az elektromos embered mennyit iszik Roll Eyes

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46105 Dátum: 2010 Június 02, 21:01:52 »

Na. Beszereltem az új dimangót. Töltés van, de a dinamó még mindig kegyetlenül melegszik és ha rajthagyom az akkusarut 1 nap és le is meríti az akkut, pedig elektromos ember szerint a fesszabom jónak tűnik. Mit nézzek még?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #46104 Dátum: 2010 Június 02, 19:41:18 »

Kicsit tudnád konkretizállni? Csiklandoz a gondolat...
Igen. Kérünk konkrétumokat, képeket. Köszi!
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #46103 Dátum: 2010 Június 02, 08:08:37 »

egyik szerszámboltban láttam meg 6200 ft-ért. Nem kötöttem hozzá nagy reményeket, de pozitívan csalódtam. Gondoltam ha már a apróságokra nem kell elkúrnom a 2000 ft-os négertárcsát már megérte, pláne ha a hozzáférhetetlen helyekről is kihozza a mocskot.  Aztán bepróbáltam egy felnin, meggyőző volt, de jól bizonyított egy a vaskupacon erőteljesen oszlásnak indult sárvédőn is.   
8 báron, ha megy a kompresszor akkor 6-7.

Kicsit tudnád konkretizállni? Csiklandoz a gondolat...

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #46102 Dátum: 2010 Június 01, 23:24:05 »

milyet menyiért és hol ?
ja és hány bar-al használod?
egyik szerszámboltban láttam meg 6200 ft-ért. Nem kötöttem hozzá nagy reményeket, de pozitívan csalódtam. Gondoltam ha már a apróságokra nem kell elkúrnom a 2000 ft-os négertárcsát már megérte, pláne ha a hozzáférhetetlen helyekről is kihozza a mocskot.  Aztán bepróbáltam egy felnin, meggyőző volt, de jól bizonyított egy a vaskupacon erőteljesen oszlásnak indult sárvédőn is.   
8 báron, ha megy a kompresszor akkor 6-7.


                             GNX-967
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #46101 Dátum: 2010 Június 01, 20:51:40 »

A talin kapott balos sárvédőt(Zsoltitól-Flexesen át) vasárnap felapplikáltuk, mert már nem bírtam nézni a rozsdát.



 Wink Wink

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #46100 Dátum: 2010 Június 01, 16:21:21 »

A talin kapott balos sárvédőt(Zsoltitól-Flexesen át) vasárnap felapplikáltuk, mert már nem bírtam nézni a rozsdát.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #46099 Dátum: 2010 Június 01, 14:23:21 »

"Sajnáljuk, de ez a áru a nagy érdekeltség miat momentán ki van árusítva.
Ha a megrendelést registrálja a akció ideje alatt, akkor a megrendelését kielégítjük a következő szálítmányból a akciós áron. " Cool

Amikor mi rendeltük akkor is ez volt..... Utána írtak e-mailt kb másfél hét múlva hogy elindították a csomagot felénk. De azt hiszem írja hogy mikor lesz következő szállítmány nekik. Amúgy most így jobban szemügyre véve a szerkezetet itthon is megvalósítható a dolog. Van rajta egy nyomás szabályzó --> légteknikás boltba lehet kapni biztos, egy nyomás mérőr óra ezt is szintén kapni. Vastag tömlőt is beszerezhető. Egyedül az a csap ami az alján van azt nem tudom hol lehetne szerezni annak  csak annyi a dolga hogy amikor kinyitom az alján a homok szép lassan elkezd folyni a csőbe és közben hátulról melette kapja a nagy levegőt + a tartályban is nyomás van hogy a homokot nyomja lefelé. A tartály meg egy régebbi tűzoltó készülékből megoldható az a nagy fajta amibe 50kg por van kb akkora a tartálya ennek is és kész. Csak mig nem láttunk ilyet így nem tudtuk elképzelni de ha most kéne venni biztos megcsinálnánk itthon. A pisztolyt meg kapni uni-max-ba pár ezer ft-ért.  Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46098 Dátum: 2010 Június 01, 10:58:31 »

Vettem új utángyártott dinamót. a két lyuk ahol a szénkefe van, le van takarva 1-1 levehető műanyag fedővel. Ha beszereltem ezeket kivegyem, vagy hagyjam rajt? Volt ilyen a gyárin is? (csak mert én még ilyet nem láttam).

volt ilyen a gyárin is.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46097 Dátum: 2010 Június 01, 09:11:19 »

Vettem új utángyártott dinamót. a két lyuk ahol a szénkefe van, le van takarva 1-1 levehető műanyag fedővel. Ha beszereltem ezeket kivegyem, vagy hagyjam rajt? Volt ilyen a gyárin is? (csak mert én még ilyet nem láttam).
Amúgy ránézésre, tapintásra kidolgozottságra messze alulmúlja az eredetit  Undecided Meg még drága is..

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46096 Dátum: 2010 Június 01, 09:09:44 »

Ma vettem egy tartályos kézi homokszóró pisztolyt, meg finom szemcsés térkő homokot 40 kilót. Nagyon jó cucc.  Wink

milyet menyiért és hol ?
ja és hány bar-al használod?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
RNIE
« Hozzászólás #46095 Dátum: 2010 Június 01, 07:52:59 »

"Sajnáljuk, de ez a áru a nagy érdekeltség miat momentán ki van árusítva.
Ha a megrendelést registrálja a akció ideje alatt, akkor a megrendelését kielégítjük a következő szálítmányból a akciós áron. " Cool
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #46094 Dátum: 2010 Június 01, 06:44:15 »

Ma vettem egy tartályos kézi homokszóró pisztolyt, meg finom szemcsés térkő homokot 40 kilót. Nagyon jó cucc.  Wink

http://www.uni-max.hu/nagynyomasu-homokszoro-osb-20/d/

Én nekem ilyen van. Nyomott tartályos, belefér egyszerre kb 80 kg homok én közönséges tüzépi homokkal szoktam fújni. Sokkal jobb mint a kvarchomok legalábbis eddig. Próbáltam azzal is csak mivel a kompresszorom nem bir tartósan 10 bar körül nyomni csak 3-4 percig mert nincs puffer tartály ezért sima közönséges homok jobban viszi csak a fúvókát győzd venni a pisztolyba....  Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #46093 Dátum: 2010 Május 31, 23:28:17 »

Ma vettem egy tartályos kézi homokszóró pisztolyt, meg finom szemcsés térkő homokot 40 kilót. Nagyon jó cucc.  Wink


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #46092 Dátum: 2010 Május 31, 23:22:30 »

Elvagytok...
Arról regéljen valaki, milyen autó telója helyettesítheti a bogár elsőét? Kicsit nem megy összébb az ültetés okán...Tehát valami, ami rövidebb, tipp?
én most skoda 120l-ét tettem be az enyémbe.


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 858 859 860 861 862 [863] 864 865 866 867 868 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.225 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.