www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 08, 00:37:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 826 827 828 829 830 [831] 832 833 834 835 836 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14934057 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47411 Dátum: 2010 Július 18, 21:36:21 »

Délutáni szmb keretében visszaraktam a Bugi féle AC-t. Bocsi Bugi, veszek egyet neked , ez már tuti. És azon is kicserélem neked a tengelyt!
Feltettem egy másikat, de nem lett jó. Ezért visszakerült az ami tuti jó.

Az előzmény:
Kicseréltem a karbit egy puccoláson átesett másik 31-3-as karbira. Mindenből a legjobbat tettem be. A gyorsító tengelye is kuka volt.
3-ból lett egy.
Első beinditás után kellemes alapjárat lett. De még az első próbakör után itthon egy kicsit még emeltem rajta, mert útközben leállt volna.
A gyújtást is át kell majd nézni, mert az indulással is vannak bibik. És gyorsulni sem gyorsult úgy, ahogy nekünk tetszene. Viszont a motor nagyon csendes lett. Alig lehet hallani hogy jár. Ez egy kicsit idegesít.
Talán az AC tengelye is látszódik a seegerrel.(sajna nem olyan jó a gépem)
Szeretem hallgatni a motort menet közben.
Bélám , megoldjuk  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #47410 Dátum: 2010 Július 18, 21:32:23 »

amin fordul a kar amit a pucuka alulról bizgerál  Grin
remélem már érted  Wink Wink
már igen, kössz Smiley
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47409 Dátum: 2010 Július 18, 20:47:52 »

2 sör  Grin Grin Grin
Délutáni szmb keretében visszaraktam a Bugi féle AC-t. Bocsi Bugi, veszek egyet neked , ez már tuti. És azon is kicserélem neked a tengelyt!
Feltettem egy másikat, de nem lett jó. Ezért visszakerült az ami tuti jó.

Az előzmény:
Kicseréltem a karbit egy puccoláson átesett másik 31-3-as karbira. Mindenből a legjobbat tettem be. A gyorsító tengelye is kuka volt.
3-ból lett egy.
Első beinditás után kellemes alapjárat lett. De még az első próbakör után itthon egy kicsit még emeltem rajta, mert útközben leállt volna.
A gyújtást is át kell majd nézni, mert az indulással is vannak bibik. És gyorsulni sem gyorsult úgy, ahogy nekünk tetszene. Viszont a motor nagyon csendes lett. Alig lehet hallani hogy jár. Ez egy kicsit idegesít.
Talán az AC tengelye is látszódik a seegerrel.(sajna nem olyan jó a gépem)
Szeretem hallgatni a motort menet közben.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 18, 20:51:19 írta sparkafer »
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47408 Dátum: 2010 Július 18, 18:47:08 »

ezt én eddig sem igazán értettem.. melyik tengely ez amiről mindig szó van?
amin fordul a kar amit a pucuka alulról bizgerál  Grin
remélem már érted  Wink Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47407 Dátum: 2010 Július 18, 18:46:24 »


Így már visszamerem adni a tulajdonosának.

2 sör  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47406 Dátum: 2010 Július 18, 18:33:54 »

De, lehet kapni.

Nem lehet kapni. Csinálni kell és sokat kell reszelni. Nekem is csinálj!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47405 Dátum: 2010 Július 18, 18:01:33 »

Köszi!!
0,10

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #47404 Dátum: 2010 Július 18, 17:41:24 »

Köszi!!
Tizenöt.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #47403 Dátum: 2010 Július 18, 17:27:10 »

Ma hogy jártam!
Ránéztem a motorra és a Brosol AC pumpa tengelye kandikált kifele.
Nem esett ki még, de elindult.

Visszaütöttem, de nem hagyott nyugodni a dolog. Kicseréltem  arra ami előtte volt bent, és jónak kell lennie, mert az utolsó megállapítás szerint a karburátor tűszelepe volt a hibás.

Majd kiütöttem a tengelyt és betettem egy szétszedhetőből a tengelyt és a két seegerével rögzítettem.
Így már visszamerem adni a tulajdonosának.
Nem ment valami sokat. Jó lesz figyelni erre a dologra akinek ilyen van bennt.


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #47402 Dátum: 2010 Július 18, 17:26:23 »

Üdv!
1.6 AD motornál mennyi a szelephgézag állítás:0.15, vagy 0.20?
Elfelejtettem...  Undecided

Tizenöt.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #47401 Dátum: 2010 Július 18, 16:21:03 »

Üdv!
1.6 AD motornál mennyi a szelephgézag állítás:0.15, vagy 0.20?
Elfelejtettem...  Undecided
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47400 Dátum: 2010 Július 18, 14:59:09 »

Ma hogy jártam!
Ránéztem a motorra és a Brosol AC pumpa tengelye kandikált kifele.

Nem ment valami sokat. Jó lesz figyelni erre a dologra akinek ilyen van bennt.
ezt jó páran átéltük...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47399 Dátum: 2010 Július 18, 11:11:12 »

21 fő tüzelőanyag-fúvóka ,24 üresjárati rendszer tüzelőanyag­-fúvókája, 26 járulékos üzemanyag fúvóka ,27 fék levegőfúvóka-keverőcső,
Köszönöm!
Kajálok, azt tűzök a pinyóba összerakni.
Majd írok privit a fuvar miatt.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #47398 Dátum: 2010 Július 18, 10:43:09 »

Hú! Ez nagyon király oldal.
Fenntről a 2. képen a 21,24,26,27 fúvókák elnevezései kellenének. Vannak sejtéseim, de életemben nem foglalkoztam ezekkel.
Mindig komplett karbit cseréltem. De most tudom már a tutit és úgy szeretnék egy jót összerakni.
21 fő tüzelőanyag-fúvóka ,24 üresjárati rendszer tüzelőanyag­-fúvókája, 26 járulékos üzemanyag fúvóka ,27 fék levegőfúvóka-keverőcső,

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47397 Dátum: 2010 Július 18, 10:18:28 »

Hú! Ez nagyon király oldal.
Fenntről a 2. képen a 21,24,26,27 fúvókák elnevezései kellenének. Vannak sejtéseim, de életemben nem foglalkoztam ezekkel.
Mindig komplett karbit cseréltem. De most tudom már a tutit és úgy szeretnék egy jót összerakni.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #47396 Dátum: 2010 Július 18, 10:09:21 »

31-es, és jobb oldalon fennt. Egymás mellett írja a váciak oldalán.(Igaz az 30-as) Talán egy kicsit előrébb van az alapjárati.
Bélám ez segít ?  Cheesy http://translate.google.com/translate?hl=hu&sl=de&u=http://www.ruddies-berlin.de/vergaser.htm

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47395 Dátum: 2010 Július 18, 09:59:12 »

Széria karbi?
Bal oldalon csak az alapjárati benzin, az nagy, és az alapjárati levegő, az meg kicsi.
Jobb oldalon meg a fúvókák takarócsavarjai, a közelebbi a fő, a távolabbi meg a gyorsító.
Ha jól emlékszem Grin
31-es, és jobb oldalon fennt. Egymás mellett írja a váciak oldalán.(Igaz az 30-as) Talán egy kicsit előrébb van az alapjárati.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #47394 Dátum: 2010 Július 18, 09:53:08 »

Ha állok a motor mögött, melyik fúvóka van hozzám közelebb a karbin?
Az alapjárati?
Széria karbi?
Bal oldalon csak az alapjárati benzin, az nagy, és az alapjárati levegő, az meg kicsi.
Jobb oldalon meg a fúvókák takarócsavarjai, a közelebbi a fő, a távolabbi meg a gyorsító.
Ha jól emlékszem Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47393 Dátum: 2010 Július 18, 09:48:27 »

Ha állok a motor mögött, melyik fúvóka van hozzám közelebb a karbin?
Az alapjárati?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #47392 Dátum: 2010 Július 18, 09:23:46 »

ezt én eddig sem igazán értettem.. melyik tengely ez amiről mindig szó van?
Magad elé képzeled a kinyitott motorteret, megy az! Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47391 Dátum: 2010 Július 17, 22:36:28 »

ezt én eddig sem igazán értettem.. melyik tengely ez amiről mindig szó van?
Amin mozog a lemezkar, amit a lökőrúd mozgat.
A szétszedhetősnél ránézésre is látszik a seeger a tengely végén.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #47390 Dátum: 2010 Július 17, 22:27:10 »

Ma hogy jártam!
Ránéztem a motorra és a Brosol AC pumpa tengelye kandikált kifele.
Nem esett ki még, de elindult.

Visszaütöttem, de nem hagyott nyugodni a dolog. Kicseréltem  arra ami előtte volt bent, és jónak kell lennie, mert az utolsó megállapítás szerint a karburátor tűszelepe volt a hibás.

Majd kiütöttem a tengelyt és betettem egy szétszedhetőből a tengelyt és a két seegerével rögzítettem.
Így már visszamerem adni a tulajdonosának.
Nem ment valami sokat. Jó lesz figyelni erre a dologra akinek ilyen van bennt.
ezt én eddig sem igazán értettem.. melyik tengely ez amiről mindig szó van?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47389 Dátum: 2010 Július 17, 22:20:17 »

Ma hogy jártam!
Ránéztem a motorra és a Brosol AC pumpa tengelye kandikált kifele.
Nem esett ki még, de elindult.

Visszaütöttem, de nem hagyott nyugodni a dolog. Kicseréltem  arra ami előtte volt bent, és jónak kell lennie, mert az utolsó megállapítás szerint a karburátor tűszelepe volt a hibás.

Majd kiütöttem a tengelyt és betettem egy szétszedhetőből a tengelyt és a két seegerével rögzítettem.
Így már visszamerem adni a tulajdonosának.
Nem ment valami sokat. Jó lesz figyelni erre a dologra akinek ilyen van bennt.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47388 Dátum: 2010 Július 17, 21:33:44 »

Techi kérdés. A másik ablakot élben heggesztettek a kasznihoz vagy átfedéssel (Z hajtással, hogy egysíkban legyen) ?
Max 1mm ráfedés van, de az beleolvad a varratba.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47387 Dátum: 2010 Július 17, 21:31:42 »

No, akkor nekem az a bizonyos biztosítólemez hiányzik. Majd veszek az aranyháromszögből. :-))))

Nem lehet kapni. Csinálni kell és sokat kell reszelni. Nekem is csinálj!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #47386 Dátum: 2010 Július 17, 19:38:49 »

No, akkor nekem az a bizonyos biztosítólemez hiányzik. Majd veszek az aranyháromszögből. :-))))

Már rég csináltam, de úgy rémlik, hogy oválnál nem az imbuszos megszorítású anya van, hanem valami más... Talán 2 anyát kontrázol össze, ami közé egy biztosítólemez kerül, aminek az egyik felét az alsó, a másikat meg a felső anyára hajtassz rá?! De tényleg nem vagyok benne biztos, rég nyúltam oválhoz, lehet keverem valamivel... Maresz?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47385 Dátum: 2010 Július 17, 16:51:27 »

Droiddal. Wink

nyuszikkal :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #47384 Dátum: 2010 Július 17, 16:40:44 »

köszönöm a segítséget mindenkinek
próbálkozom
Droiddal. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #47383 Dátum: 2010 Július 17, 16:39:42 »

Mosott kaviccsal.
köszönöm a segítséget mindenkinek
próbálkozom

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #47382 Dátum: 2010 Július 17, 16:33:39 »

ha belülről rozsdás a tank milyen anyaggal- szerrel szokták kitakarítani?
Mosott kaviccsal.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47381 Dátum: 2010 Július 17, 16:03:08 »


klímával nem ér.
azt konzumidiótaságnak tartjuk :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47380 Dátum: 2010 Július 17, 16:01:51 »

szivargyújtó aljzatnál az oldala a - és a csúcs a +?
mert találtam itthon egy lengőt de fekete mindkét vezeték....

kurvamindegy, de gyárilag a csúcs a +, a házikó meg a -.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #47379 Dátum: 2010 Július 17, 15:37:41 »

Segítek, mert nagyon megy ez nekem. ( A flex a legkedvesebb barátom, és csak ez után jönnek a kollegák! )
Techi kérdés. A másik ablakot élben heggesztettek a kasznihoz vagy átfedéssel (Z hajtással, hogy egysíkban legyen) ?

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #47378 Dátum: 2010 Július 17, 14:16:05 »

ha belülről rozsdás a tank milyen anyaggal- szerrel szokták kitakarítani?
kutyalánccal Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #47377 Dátum: 2010 Július 17, 14:15:52 »

ha belülről rozsdás a tank milyen anyaggal- szerrel szokták kitakarítani?
Apró csavar, lánc és betonkeverő.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #47376 Dátum: 2010 Július 17, 14:11:39 »

ha belülről rozsdás a tank milyen anyaggal- szerrel szokták kitakarítani?

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47375 Dátum: 2010 Július 17, 12:39:40 »


Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #47374 Dátum: 2010 Július 17, 11:50:40 »

szivargyújtó aljzatnál az oldala a - és a csúcs a +?
mert találtam itthon egy lengőt de fekete mindkét vezeték....
Akkor a fekete a +. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47373 Dátum: 2010 Július 17, 11:47:40 »

szivargyújtó aljzatnál az oldala a - és a csúcs a +?
mert találtam itthon egy lengőt de fekete mindkét vezeték....
1303LS
« Hozzászólás #47372 Dátum: 2010 Július 17, 11:37:31 »

Hezitálok is rendesen itt a ventillátor előtt.
Oldalak: 1 ... 826 827 828 829 830 [831] 832 833 834 835 836 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.