www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 12:35:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 819 820 821 822 823 [824] 825 826 827 828 829 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14926911 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47691 Dátum: 2010 Július 28, 21:05:24 »

elgurult a gyóccerem  Roll Eyes végre befejeztem ezt a bánatot olyan hogy mondhatni nincs párja (tényleg nincs ahhoz még nem gyült elég erö)

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #47690 Dátum: 2010 Július 28, 21:04:07 »

csak egy kósza kérdés!
milyen színű legyen a bogaram !
legyen valami ilyesmi selyem?
vagy gyári amilyen volt!!narancssárga!
nemsok jeans futkos már!
Ez a fűnyíró konkrétan ikaruszbusz színű...
Lent az a zöldes milyen szín akar lenni?

Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #47689 Dátum: 2010 Július 28, 21:01:05 »

csak egy kósza kérdés!
milyen színű legyen a bogaram !
legyen valami ilyesmi selyem?
vagy gyári amilyen volt!!narancssárga!
nemsok jeans futkos már!
Gyári!  Wink
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #47688 Dátum: 2010 Július 28, 20:59:01 »

matricát is rárakarom, meg már készül a farmer belső!
nem is tudtam, hogy 03as jeans is volt..
szerintem mindegy milyen narancs, de tedd rá azt a fekete díszcsíkot

1303LS
« Hozzászólás #47687 Dátum: 2010 Július 28, 20:58:18 »

nem is tudtam, hogy 03as jeans is volt..
szerintem mindegy milyen narancs, de tedd rá azt a fekete díszcsíkot
Az "City"
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #47686 Dátum: 2010 Július 28, 20:54:51 »

csak egy kósza kérdés!
milyen színű legyen a bogaram !
legyen valami ilyesmi selyem?
vagy gyári amilyen volt!!narancssárga!
nemsok jeans futkos már!
nem is tudtam, hogy 03as jeans is volt..
szerintem mindegy milyen narancs, de tedd rá azt a fekete díszcsíkot
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #47685 Dátum: 2010 Július 28, 20:52:34 »

csak egy kósza kérdés!
milyen színű legyen a bogaram !
legyen valami ilyesmi selyem?
vagy gyári amilyen volt!!narancssárga!
nemsok jeans futkos már!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47684 Dátum: 2010 Július 28, 19:06:12 »

Nemtom.
Áprilisban ment a rajzáson azt pihi.
Indulás elött a szokásos köröket mentem, otthon mosás, benzinkút.
Nem nagy távolság.

Bár egyenesben nem húzott el. Tehát a befogás?
Ha jól emlékszem az egyeneseken ment el ugye ott ritkán fékeztem.
Emelkedőn lejtőn nagyjából volt meg pumpálás is.


 Evil
nyereg takaritás,dugattyú járatás

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #47683 Dátum: 2010 Július 28, 11:31:29 »

beragadt féknyereg dugoja majd fogot fékolaj felforrt mejd elment a fékhatás  visszahült és van minden elöfordul....föleg ha kocsi sokat áll

Nemtom.
Áprilisban ment a rajzáson azt pihi.
Indulás elött a szokásos köröket mentem, otthon mosás, benzinkút.
Nem nagy távolság.

Bár egyenesben nem húzott el. Tehát a befogás?
Ha jól emlékszem az egyeneseken ment el ugye ott ritkán fékeztem.
Emelkedőn lejtőn nagyjából volt meg pumpálás is.


 Evil
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 28, 14:57:14 írta wob974 »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47682 Dátum: 2010 Július 28, 11:25:10 »

No a kérdés:

Fékezésnél fékpedál bement fék nem volt.
Pumpálásra felkeményedet ha ekkor fékeztem akkor igen erősen elhúzott balra.
Útközben ez is volt meg az is, hogy teljesen jó volt a fék.
Olaj nem hiányzik folyást nem láttam.
Aztán most napok óta jó a fék elhúzás sincs.

Mi a baja?

 Evil
beragadt féknyereg dugoja majd fogot fékolaj felforrt mejd elment a fékhatás  visszahült és van minden elöfordul....föleg ha kocsi sokat áll

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #47681 Dátum: 2010 Július 28, 11:11:32 »

No a kérdés:

Fékezésnél fékpedál bement fék nem volt.
Pumpálásra felkeményedet ha ekkor fékeztem akkor igen erősen elhúzott balra.
Útközben ez is volt meg az is, hogy teljesen jó volt a fék.
Olaj nem hiányzik folyást nem láttam.
Aztán most napok óta jó a fék elhúzás sincs.

Mi a baja?

 Evil
Főfékhenger.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #47680 Dátum: 2010 Július 28, 10:30:25 »

No a kérdés:

Fékezésnél fékpedál bement fék nem volt.
Pumpálásra felkeményedet ha ekkor fékeztem akkor igen erősen elhúzott balra.
Útközben ez is volt meg az is, hogy teljesen jó volt a fék.
Olaj nem hiányzik folyást nem láttam.
Aztán most napok óta jó a fék elhúzás sincs.

Mi a baja?

 Evil

1303LS
« Hozzászólás #47679 Dátum: 2010 Július 28, 08:10:34 »

Ugyanaz a fos MOL-benzin van mindenütt. Sokat állt a tankodban, elpárolgott a finomabb része, az van.
  Cheesy Minndennapos használatú a kocsi, nem párolog. 2-3 napnál többet sosem áll.  Cheesy
Lehet, hogy szereznek valahol "mosóbenzint".  Evil
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #47678 Dátum: 2010 Július 28, 08:09:20 »

Pont erről beszéltem, hogy ott sem az E85-öt keverik bele a négerek az extraprofitért, hanem simán szarabb a benzin, talán ezért is olcsóbb.

Ugyanaz a fos MOL-benzin van mindenütt. Sokat állt a tankodban, elpárolgott a finomabb része, az van.
Amúgy a bogár komolyan igényli a magas oktánt, ja... Smiley LOL

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #47677 Dátum: 2010 Július 28, 07:52:02 »

valahol van valami képlet, ami elárulja, hogy mekkora torokátmérővel mekkora és milyen fordulatú motort lehet megetetni.
gondolom a kolléga ezt óhajtotta megtudni.

igen erre gondoltam, de megértem hogy a szívás helyett jobb ha valaki a konkrét tapasztalatok alapján ajánl egyet, csak mégis nagyjából akarom tudni miről szól ez az egész..

1303LS
« Hozzászólás #47676 Dátum: 2010 Július 28, 07:05:12 »

ezt becumiztad, mert az e85-nek kurvamagas az oktánszáma, ezért pont nem csöröghet be.
szerintem tele volt dióhéjjal a tankod, amit a mókusok odaköpködtek.
vagy valami :-PPP

vagy a családod nőtagjai zizit, esetleg dunakavicsot kajáltak a hátsó ülésen, az zavarta meg a lelkedet  Kiss
Pont erről beszéltem, hogy ott sem az E85-öt keverik bele a négerek az extraprofitért, hanem simán szarabb a benzin, talán ezért is olcsóbb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47675 Dátum: 2010 Július 27, 22:33:05 »

Nem. Kisköre előtt tankoltam olyan kútnál ami olcsó és van náluk E85 is. Még maradt ebből a kocsiban kiskörére menet. Egy idő után észrevettem, hogy becsörög a motor. Kukkra vab állítva  a gyújtásom mindig. A becsörgésnek ellent mond a megszakító kopása, mert ugye ellenkező irányba kopik, meg ellentmond az is, hogy a kutasok a ganék belekeverik éjjel az E85-öt a 95-ösömbe, mert az meg ugye a nagyobb előgyújtást kívánja Na mindegy mert ezek ellenére félúton kiskörére ment tankoltam molnál és meg is szűnt a becsörgés. Próbálgattam elhiheted és nem egyszer csörrent be és utána nem egyszer nyomtam neki, hogy na csörögj már, te disznó.
ezt becumiztad, mert az e85-nek kurvamagas az oktánszáma, ezért pont nem csöröghet be.
szerintem tele volt dióhéjjal a tankod, amit a mókusok odaköpködtek.
vagy valami :-PPP

vagy a családod nőtagjai zizit, esetleg dunakavicsot kajáltak a hátsó ülésen, az zavarta meg a lelkedet  Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47674 Dátum: 2010 Július 27, 22:30:52 »

valahol van valami képlet, ami elárulja, hogy mekkora torokátmérővel mekkora és milyen fordulatú motort lehet megetetni.
gondolom a kolléga ezt óhajtotta megtudni.

most nézem, hogy közben már írtatok egy oldalt.
buzik!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47673 Dátum: 2010 Július 27, 22:26:38 »

hát lehet inkább az a kérdés hogy hány lóerőtől.. bár én nem értek hozzá. mindenesetre nem hiszem hogy az IDF 48 túl kicsi legyen a motorodra  Roll Eyes
ajánlom hogy pl ezt a topikot olvasd végig:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=192.0
, de ha tudsz angolul, úgy sokkal több az olvasnivaló
erre nem nagyon lehet rövid választ adni és kb könyveket írhatnak róla a hozzáértők Tongue

valahol van valami képlet, ami elárulja, hogy mekkora torokátmérővel mekkora és milyen fordulatú motort lehet megetetni.
gondolom a kolléga ezt óhajtotta megtudni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47672 Dátum: 2010 Július 27, 22:13:49 »

kár volt idás hülyeséget kérdezni......
sokat olvasta a hoffer oldalát  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47671 Dátum: 2010 Július 27, 20:48:55 »

ezt elfogadom, de nem tom mennyi plusz kattintásba került volna leírni..de nem akarok én itt hőzöngeni isten ments..peace..nem ezért regeltem be hanem mert tényleg alázattal el akarok bogarasodni

akkor irány a tuning topic, a többi kérdést oda küldöm mert az inkább motor...
ott is inkább olcvass vissza hasznos

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #47670 Dátum: 2010 Július 27, 20:25:55 »

de  de ha van egy gyári 1.6 mocid nem ida az első

ezt elfogadom, de nem tom mennyi plusz kattintásba került volna leírni..de nem akarok én itt hőzöngeni isten ments..peace..nem ezért regeltem be hanem mert tényleg alázattal el akarok bogarasodni

akkor irány a tuning topic, a többi kérdést oda küldöm mert az inkább motor...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47669 Dátum: 2010 Július 27, 20:17:16 »

akkor csak hogy fokozzam ... minek a rövidítése és mit jelent az IDA ???

de látom lehet nem az a topik az ahol érdeklődnöm kell...
de  de ha van egy gyári 1.6 mocid nem ida az első

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #47668 Dátum: 2010 Július 27, 20:15:59 »

ez kb olyan szintű UL, hogy "szar benzint tankoltam, befosott az autóm".
Nem. Kisköre előtt tankoltam olyan kútnál ami olcsó és van náluk E85 is. Még maradt ebből a kocsiban kiskörére menet. Egy idő után észrevettem, hogy becsörög a motor. Kukkra vab állítva  a gyújtásom mindig. A becsörgésnek ellent mond a megszakító kopása, mert ugye ellenkező irányba kopik, meg ellentmond az is, hogy a kutasok a ganék belekeverik éjjel az E85-öt a 95-ösömbe, mert az meg ugye a nagyobb előgyújtást kívánja Na mindegy mert ezek ellenére félúton kiskörére ment tankoltam molnál és meg is szűnt a becsörgés. Próbálgattam elhiheted és nem egyszer csörrent be és utána nem egyszer nyomtam neki, hogy na csörögj már, te disznó.
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #47667 Dátum: 2010 Július 27, 20:00:22 »

kár volt idás hülyeséget kérdezni......

akkor csak hogy fokozzam ... minek a rövidítése és mit jelent az IDA ???

de látom lehet nem az a topik az ahol érdeklődnöm kell...
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 27, 20:13:21 írta picichris »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47666 Dátum: 2010 Július 27, 19:42:40 »

nekem  a szar 1,6 32 venturival tavaly jobban elforgot mint  idén 28as venturival...........

viszont alul tényleg szarabb 32as oda már kell nagy ccm

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47665 Dátum: 2010 Július 27, 19:41:09 »

köszi mindenkinek az infót - hozzászólást...tudom én hogy nem egyszerű, de az elején úgy lesz az ember okosabb ha kérdezz..néha hülyéket  Grin

egyébként a moci 1,6-os 1300  Wink

a többit majd a tuning topikban
kár volt idás hülyeséget kérdezni......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #47664 Dátum: 2010 Július 27, 19:09:26 »

köszi mindenkinek az infót - hozzászólást...tudom én hogy nem egyszerű, de az elején úgy lesz az ember okosabb ha kérdezz..néha hülyéket  Grin

egyébként a moci 1,6-os 1300  Wink

a többit majd a tuning topikban
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47663 Dátum: 2010 Július 27, 18:49:02 »

Szerintem a tuning topikban folytassuk, mert az haldoklik, ide meg ez sok...


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47662 Dátum: 2010 Július 27, 18:47:02 »

Arra a mocira max 40/36 inkább... Vagy nem?!
Mondjuk átveszed az enyéimet én meg veszek 900 Eurosat Spaból  Roll Eyes


Ezen lehet elgondolkodnék.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47661 Dátum: 2010 Július 27, 18:45:57 »


Greg Tims azt mondta, hogy 42/37 Stage 2 kell rá. Írtam neki, hogy max 5500 meg 276-os tengely és nem akarok 1.4-es himbát.
A 40/35-re azt mondta, hogy keményen meg kell túrni és kell hozzá himba, mert kicsi a tengely.  Wink


http://performance-workshop.com/cylinderheads.aspx

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47660 Dátum: 2010 Július 27, 18:44:58 »

40esek vannak fenn 28-as venturival, de attól mert Stunttól hallok dolgokat, illetve elmagyaráz pár dolgot még nem mondom magamról hogy értek a motorokhoz

Nem mondta ő sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #47659 Dátum: 2010 Július 27, 18:44:27 »

40esek vannak fenn 28-as venturival, de attól mert Stunttól hallok dolgokat, illetve elmagyaráz pár dolgot még nem mondom magamról hogy értek a motorokhoz
Ne érts félre, én is csak figyelek, fülelek, eltanulok ezt-azt, de itt nem én vagyok a gépészmérnök. De a lepkegyűjtő körben már übertunernek tűnök  Tongue
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47658 Dátum: 2010 Július 27, 18:44:18 »

Arra a mocira max 40/36 inkább... Vagy nem?!
Mondjuk átveszed az enyéimet én meg veszek 900 Eurosat Spaból  Roll Eyes



Greg Tims azt mondta, hogy 42/37 Stage 2 kell rá. Írtam neki, hogy max 5500 meg 276-os tengely és nem akarok 1.4-es himbát.
A 40/35-re azt mondta, hogy keményen meg kell túrni és kell hozzá himba, mert kicsi a tengely.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #47657 Dátum: 2010 Július 27, 18:40:44 »

Egyébként az egy Boxer Shop által fúvókázott karbi 1776-1915-re és 280 körüli tengelyre. A BS ezekhez a mocikhoz viszonylag kis venturikat használ, így nagyon jó utcai motorokat kapunk, amiket élmény vezetni, nem kell szétforgatni. És még a beállításokra sem olyan érzékenyek...

Ja. Ahogy a Monyó 1.8-asán volt, azokkal a beállításokkal és paraméterekkel úgy ahogy volt felraktam és jó lett.
Majd később lehet még tovább gondolkodni. De meg van az esélye, hogy a 30-as ventiruktól alul vesztek, felül nyerek (kicsit). Nem tudom megérné e.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47656 Dátum: 2010 Július 27, 18:38:33 »

Ennyit már konyítok a dolgokhoz, meg látom a sajátomon, hogy az 1915 hogy viselkedik a 28-as venturikkal.
Kétlem, hogy egy 1.6 jobb lenne egy 30 vagy a feletti venturival, mint egy kisebbel. Mármint önmagához képest.  Evil
Mibe, hogy a Te 36-osaidba is 30-as van  Tongue
40esek vannak fenn 28-as venturival, de attól mert Stunttól hallok dolgokat, illetve elmagyaráz pár dolgot még nem mondom magamról hogy értek a motorokhoz
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #47655 Dátum: 2010 Július 27, 18:37:59 »

Azért mert 1,6 motor is lehet forgós, de a 2,0 motor is lehet egy laza túramotor, amit nem fordulatra terveztek. Nagy általánosságban a venturi méretét a hengerűrtartalom és az a fordulatszám határozza meg, amelyikre a legnagyobb teljesítményt tervezzük. (hengerfej, tengely, stb.) Tehát minél nagyobb a motor és minél forgósabb, annál nagyobb venturi kell. Így egy 6000-et forgó 1,6-nak kellhet a 30-32, míg egy nyomatékos utcai 2,0-nek elég lehet a 28 is...

Aha. Csak azért nem gyakori a 6000-et forgó 1.6 itthon szerintem.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47654 Dátum: 2010 Július 27, 18:37:09 »

Arra a mocira max 40/36 inkább... Vagy nem?!
Mondjuk átveszed az enyéimet én meg veszek 900 Eurosat Spaból  Roll Eyes

A másik probléma meg az, hogy ha én is kicserélem a hengerfejemet egy 42/37-esre, akkor hiába hagyom ezt a tengelyt,  kis fordulaton a légsebesség csökkenni fog -> rosszabb lesz a porlasztás, örvénylés, így az alsó nyomatékom is kicsit csökkenni fog.

Viszont jobban forog, többet pörög.  Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47653 Dátum: 2010 Július 27, 18:35:56 »

Mondjuk egy garnitúra 30-as venturit meg nagyobb főfúvókákat kipróbálnék azokban a karbikban...


A DCNF-ben nekem 30-as volt.  107 LE 5500

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47652 Dátum: 2010 Július 27, 18:35:03 »

A hengerenkénti teljesítményeltérés elkon s320-al mérve csak azt mondja,hogy hol szar a gyertya,kábel,elosztófej etc.?

A kopott hengert, törött gyűrűt is mutatja. Fordulatszám esésből számít.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 819 820 821 822 823 [824] 825 826 827 828 829 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.238 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.