www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 18:56:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 817 818 819 820 821 [822] 823 824 825 826 827 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13214392 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47755 Dátum: 2010 Július 31, 08:49:48 »

800-1000
300as tengelynél Wink

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #47754 Dátum: 2010 Július 31, 02:01:16 »

sziasztok mi lehet a bogimmal?
ha fékezek a jobb hátsó dobból kopogó hang jön.
új a fékbetét a munkahenger.
már 2 szer szétszedtem a dobbot semmi rendelenesség .
 Huh Huh
dob volt szabályozva? mert ha durván szabályozzák, akkor fékezéskor képes löködni a pofákat és amíg össze nem kopik az tud katakolni.


                             GNX-967
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #47753 Dátum: 2010 Július 30, 21:13:22 »

800-1000
700-800-at mutat a frissen beszerelt fordsz.mérő..... Cool
akkor pontosnak tünhet a cucc.....
köszi Smiley

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47752 Dátum: 2010 Július 30, 19:42:51 »

sziasztok mi lehet a bogimmal?
ha fékezek a jobb hátsó dobból kopogó hang jön.
új a fékbetét a munkahenger.
már 2 szer szétszedtem a dobbot semmi rendelenesség .
 Huh Huh
fék visszanyomó lemez (nem tudom a pontos nevét ilyen villaszerű) csinált nekem ilyet
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47751 Dátum: 2010 Július 30, 18:28:30 »

mennyi a bogár normál alapjárati fordulatszáma?
800-1000

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47750 Dátum: 2010 Július 30, 18:18:25 »

sziasztok mi lehet a bogimmal?
ha fékezek a jobb hátsó dobból kopogó hang jön.
új a fékbetét a munkahenger.
már 2 szer szétszedtem a dobbot semmi rendelenesség .
 Huh Huh
Az alaplap csavarjai mozoghatnak esetleg?
Stabilizátorrudad van? Az is mocoroghat ha a gumi nincs már benne.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 30, 18:20:11 írta sparkafer »

Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #47749 Dátum: 2010 Július 30, 18:07:24 »

sziasztok mi lehet a bogimmal?
ha fékezek a jobb hátsó dobból kopogó hang jön.
új a fékbetét a munkahenger.
már 2 szer szétszedtem a dobbot semmi rendelenesség .
 Huh Huh
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #47748 Dátum: 2010 Július 30, 17:20:47 »

mennyi a bogár normál alapjárati fordulatszáma?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47747 Dátum: 2010 Július 30, 16:48:28 »

ha be kell férnie valahova akkor szvsz 215 jó ha van a nyílás 
Köszi!

Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #47746 Dátum: 2010 Július 30, 12:14:13 »


Nekem az ékszíjcseréhez a video hiányzik.  Grin

Petyó
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #47745 Dátum: 2010 Július 30, 11:41:52 »

Kezfogas

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #47744 Dátum: 2010 Július 30, 09:56:04 »

ez joi es hasznos mindenkinek

Kar hogy az en karbi beallitasomhoz annakidejen berakott fasza foto  nincs beillesztve , a gyerekek sokkal könnyebben kiigazodnanak a beallitason  !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #47743 Dátum: 2010 Július 30, 06:00:54 »

(Még mindig) érdekes 2004-es SZMB hozzászólások gyűjteménye.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #47742 Dátum: 2010 Július 29, 23:52:38 »



VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #47741 Dátum: 2010 Július 29, 23:46:39 »

azt nemtudom, de a jeans
az ilyen
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47740 Dátum: 2010 Július 29, 22:30:03 »

Nem (sajna) meg Miklosfan.
De ettol fuggetlenul osszefuthatnank. Megneznem a geped uj motorjat.
No meg a kabelezest :-)
megnézheted, bár részben én részben szerelőm csinálta....nem biztos hogy minden pont gyári...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #47739 Dátum: 2010 Július 29, 22:27:28 »

itt van már Ikrényben? összefuthatnánk valamikor Smiley

Nem (sajna) meg Miklosfan.
De ettol fuggetlenul osszefuthatnank. Megneznem a geped uj motorjat.
No meg a kabelezest :-)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47738 Dátum: 2010 Július 29, 22:21:31 »

Van valakinek képe 60-64 közötti bogár csomag- és motortérbeli kábeleinek az elvezetéséről?
(elfelejtettem fotózni kikötés előtt)
Kösz, előre is.
itt van már Ikrényben? összefuthatnánk valamikor Smiley
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #47737 Dátum: 2010 Július 29, 22:18:18 »

Van valakinek képe 60-64 közötti bogár csomag- és motortérbeli kábeleinek az elvezetéséről?
(elfelejtettem fotózni kikötés előtt)
Kösz, előre is.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47736 Dátum: 2010 Július 29, 22:13:42 »

Köszönöm a válaszokat!
Hétvégén meg nézem a lehetőségeket és ki szerelem a rossz váltót.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47735 Dátum: 2010 Július 29, 22:07:27 »


ill. a nem vezetettcs. és a vezetettcs.-s váltók difije egyforma az az cserebere szóba jöhet?


Ne bonyolódje bele difi cserébe, mert a házhoz és a kúpkerékhez is hézagolni kell, kicsi az esély, hogy csendes lesz.

A kiszerelt váltóról nehéz megmondani, hogy jó-e. Talán úgy, hogy leengeded az olaját és megnézed a leeresztő csavart és az olajat, hogy mi van benne.


A nem vezetett kinyomócsapágyas váltóhoz lehet kapni vezető készletet, ami a szimmering köré ül be. Az egy megoldás lehet.
Vagy berakod a nem vezetett kinyomócsapágyast. Sokan járnak olyannal, 100 lóerő feletti motorral is. ( forrás: theSamba)

Bizonyos kuplungok mindkettőhöz jók, sőt, azt mondom a legtöbb kuplung jó mindkettőhöz, csak megfelelő kinyomócsapágy kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #47734 Dátum: 2010 Július 29, 21:57:22 »

vezettetbe átrakhatüó a másik difije mert amúgy jó a váltó simán kapcsolható nem dobálja a fokozatokat stb. ...
A nyeles tengelynél a szimering felett van egy 3szög alakú lemez vagy műanyag azt tedd át a vezetettét ami ugye hosszabb illetve nem tudom a kinyomó villát át kell-e tenni hozzá.. én annó simán meg tudtam oldani  a nem vezetettből a vezetetté való átalakítást így..
Maresz? Kinyomó villát át kell tegye?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47733 Dátum: 2010 Július 29, 21:52:32 »

tuning mocihoz csak vezetett váéltótt rakjál van olyan nem vezetett amibe meg van vezuető helye.... de ez ritka
vezettetbe átrakhatüó a másik difije mert amúgy jó a váltó simán kapcsolható nem dobálja a fokozatokat stb. ...

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47732 Dátum: 2010 Július 29, 21:51:07 »

bakker ha buszod lenne adnék most kölcsön egy váltót  Tongue
dehát .......
köszí, de... Smiley

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47731 Dátum: 2010 Július 29, 21:50:41 »

Üdv mindenkinek!
"váltó(-)láz"
A difim búg mint egy Ikarus, ha tolatok olyan hangja van mintha egy marék kavics lenne a fogaskerekek között, szóval elérkezett a váltó csere-javítás ideje.
Olajos féltengelyes váltóm van de vezetett kinyomócsapágyas, van egy jó váltóm de az nem vezetett kinyomócsapágyas, nincs kedvem kuplungot is cserélni. Gondolom nem szerelhető át a csapágyvezető rész?

Van vezetett váltóm is de ennek az állapota kérdéses.
Hogy lehet megállapítani, hogy egy kiszerelt váltó jó vagy nem jó?

ill. a nem vezetettcs. és a vezetettcs.-s váltók difije egyforma az az cserebere szóba jöhet?
tuning mocihoz csak vezetett váéltótt rakjál van olyan nem vezetett amibe meg van vezuető helye.... de ez ritka

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47730 Dátum: 2010 Július 29, 21:46:46 »

Üdv mindenkinek!
"váltó(-)láz"
A difim búg mint egy Ikarus, ha tolatok olyan hangja van mintha egy marék kavics lenne a fogaskerekek között, szóval elérkezett a váltó csere-javítás ideje.
Olajos féltengelyes váltóm van de vezetett kinyomócsapágyas, van egy jó váltóm de az nem vezetett kinyomócsapágyas, nincs kedvem kuplungot is cserélni. Gondolom nem szerelhető át a csapágyvezető rész?

Van vezetett váltóm is de ennek az állapota kérdéses.
Hogy lehet megállapítani, hogy egy kiszerelt váltó jó vagy nem jó?

ill. a nem vezetettcs. és a vezetettcs.-s váltók difije egyforma az az cserebere szóba jöhet?
bakker ha buszod lenne adnék most kölcsön egy váltót  Tongue
dehát .......

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47729 Dátum: 2010 Július 29, 21:36:24 »

Üdv mindenkinek!
"váltó(-)láz"
A difim búg mint egy Ikarus, ha tolatok olyan hangja van mintha egy marék kavics lenne a fogaskerekek között, szóval elérkezett a váltó csere-javítás ideje.
Olajos féltengelyes váltóm van de vezetett kinyomócsapágyas, van egy jó váltóm de az nem vezetett kinyomócsapágyas, nincs kedvem kuplungot is cserélni. Gondolom nem szerelhető át a csapágyvezető rész?

Van vezetett váltóm is de ennek az állapota kérdéses.
Hogy lehet megállapítani, hogy egy kiszerelt váltó jó vagy nem jó?

ill. a nem vezetettcs. és a vezetettcs.-s váltók difije egyforma az az cserebere szóba jöhet?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47728 Dátum: 2010 Július 29, 19:51:35 »

igen
mankókerekeken porigültetve 170-en is befér  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #47727 Dátum: 2010 Július 29, 19:49:58 »

Milyen magas egy T2? 210cm?


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47726 Dátum: 2010 Július 29, 19:48:37 »

Ma végigmértem Elkon S320-al a teljes elektromos rendszeremet,zárásszög,megszakító és hengerek teljesítmény állapota,előgyújtás(nem kell szarozni,járó motornál mérhető )meg még pár dolog.Holnap jön a szinkron és CO beállítás a két Wébernél.Ha valaki szarakodni akar a szomszédaim örömére,nosza.
elkonhoz pontos leirástz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #47725 Dátum: 2010 Július 29, 19:47:11 »

Ma végigmértem Elkon S320-al a teljes elektromos rendszeremet,zárásszög,megszakító és hengerek teljesítmény állapota,előgyújtás(nem kell szarozni,járó motornál mérhető )meg még pár dolog.Holnap jön a szinkron és CO beállítás a két Wébernél.Ha valaki szarakodni akar a szomszédaim örömére,nosza.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47724 Dátum: 2010 Július 29, 19:32:23 »

Milyen magas egy T2? 210cm?
ha be kell férnie valahova akkor szvsz 215 jó ha van a nyílás 

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #47723 Dátum: 2010 Július 29, 18:40:04 »

Milyen magas egy T2? 210cm?
úgytudom igen

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47722 Dátum: 2010 Július 29, 17:06:12 »

Milyen magas egy T2? 210cm?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47721 Dátum: 2010 Július 29, 17:03:22 »

Köszönöm a tippeket, asszem leszedem-szétszedem-megnézem-összerakom-beállítom és akár sikerül, akár nem, még visszajelzek.


Ez tetszik.
Én is így csináltam.

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #47720 Dátum: 2010 Július 29, 16:49:03 »



mutasd meg melyik van ezekböl ?

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #47719 Dátum: 2010 Július 29, 16:19:02 »

mert neked sztem 34-es karbid van

Igen, azon csak az alapjárati van.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #47718 Dátum: 2010 Július 29, 15:45:55 »

az meg hogyan?
rohadtul nem megy be az egyik a másik helyére.

egyértelműen falsot szív a cucc valahol.
a duplaszívós cucc összeeresztésénél vagy a hengerfejél (feltételezve stunt állítását, miszerint fasza a karbi)

Van karbi, ahol az alapjárati és a gyorsítófúvóka külön van, jól hozzáférhetően. Csak mondjuk az nem okoz ilyet. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47717 Dátum: 2010 Július 29, 14:45:31 »

lehet, hogy csak a bal oldalt szereltem, de nem rémlik ilyen.
mindegy lófasz....
mert neked sztem 34-es karbid van

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47716 Dátum: 2010 Július 29, 14:34:05 »

A két azonos kinézetű, hatlapfejű fúvóka a karbi jobb oldalán.

lehet, hogy csak a bal oldalt szereltem, de nem rémlik ilyen.
mindegy lófasz....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 817 818 819 820 821 [822] 823 824 825 826 827 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.