www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 07:59:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 817 818 819 820 821 [822] 823 824 825 826 827 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14923601 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #47771 Dátum: 2010 Augusztus 01, 10:45:51 »

Tűzfalon itt sincs szigetelés? Cheesy

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47770 Dátum: 2010 Július 31, 22:10:41 »

Jó! Jövőre énis...

Azt az vízelvezetőt nem hegeszted fel ami nálad hiányzik?
Ma gondolkodtam ezen. Nem nagy munka. Fél nap és kész. Redőnyvas és  a két végére a bonyolult forma. A gépháztető szét van rohadva az a fontos munka. Közben folyik az olaj az elöregedett váltó gumiharangból. Ezt talán holnap oldom meg, mert mindenhova olajfoltot hagy.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #47769 Dátum: 2010 Július 31, 21:57:47 »

El is ment vele a nap.
Jó! Jövőre énis...

Azt az vízelvezetőt nem hegeszted fel ami nálad hiányzik?
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 31, 21:59:42 írta tazoli »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47768 Dátum: 2010 Július 31, 21:35:39 »

El is ment vele a nap.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47767 Dátum: 2010 Július 31, 21:35:03 »

Ma kaparásztam egy kicsit!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47766 Dátum: 2010 Július 31, 21:34:50 »

...lepucoltam, lefestettem....Fiam lecsiszolta a kart és azt is lefújtam matt feketére...

2 nap múlva úgyis getvás lesz.
de legalább a lelkiismereted jó lesz :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #47765 Dátum: 2010 Július 31, 20:39:14 »

Mennyi az olajnyomás a bogiban Bar-ban? -tól -ig érdekelne!
Illetve az olajhőfok...

Monnyuk 2500-on 2,5 az jó. Alapjáraton minél több, fordulaton meg nyisson a túlfolyó.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #47764 Dátum: 2010 Július 31, 20:36:30 »

Mennyi az olajnyomás a bogiban Bar-ban? -tól -ig érdekelne!
Illetve az olajhőfok...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47763 Dátum: 2010 Július 31, 20:33:47 »

Az amibe a bowden van akasztva , az a fékkar. Az nyitja a fékpofákat amikor meghúzod a kéziféket.
Ami a felső rugóval együtt van, az a nyomórúd.
A pofákat a két rugó húzza össze.

szóval a nyomórúd zörgött nekem
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47762 Dátum: 2010 Július 31, 19:23:39 »

300as tengelynél Wink
legenda nem kell azzal is Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #47761 Dátum: 2010 Július 31, 18:12:57 »

Az amibe a bowden van akasztva , az a fékkar. Az nyitja a fékpofákat amikor meghúzod a kéziféket.
A pofákat a két rugó húzza össze.
igen és a nagy rugót 1 kicsi fémcsipesz rögzíti rá Wink Wink
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47760 Dátum: 2010 Július 31, 18:11:20 »

ilyen V alakú a vége és két pofa közt van (bocs nekem nem ez a szakmám nem tudom a nevét)

Béla képén a rugó alatt ami van...
Az amibe a bowden van akasztva , az a fékkar. Az nyitja a fékpofákat amikor meghúzod a kéziféket.
Ami a felső rugóval együtt van, az a nyomórúd.
A pofákat a két rugó húzza össze.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 31, 18:15:32 írta sparkafer »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47759 Dátum: 2010 Július 31, 16:32:17 »

nem tudom mire gondolsz ,
a fékpofát rugó húzza vissza nem lemez Huh Huh
ilyen V alakú a vége és két pofa közt van (bocs nekem nem ez a szakmám nem tudom a nevét)

Béla képén a rugó alatt ami van...
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 31, 16:34:58 írta vw1966 »
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #47758 Dátum: 2010 Július 31, 16:07:14 »

fék visszanyomó lemez (nem tudom a pontos nevét ilyen villaszerű) csinált nekem ilyet
nem tudom mire gondolsz ,
a fékpofát rugó húzza vissza nem lemez Huh Huh
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #47757 Dátum: 2010 Július 31, 16:06:32 »

dob volt szabályozva? mert ha durván szabályozzák, akkor fékezéskor képes löködni a pofákat és amíg össze nem kopik az tud katakolni.
nem volt, csak az eleje volt szabájozva, mert  amikor fékeztem pl:100ról akkor 60-50ig rázott a kormány amiúta felszabájozták azóta jó.
akkor kicsit hagyom összekopni az új betétet hátul, és csak elhalgat Wink
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47756 Dátum: 2010 Július 31, 16:00:44 »

Mostani SZMB.
Reggel elmentünk a sparral. Mondta tegnap a fiam, hogy nem az igazi a fék. Éreztem is. Nagyon lenn fogott. Megnézem a kéziféket, gondoltam.
Kicsit furán álltak a bowdenvégek. Megfogtam az egyiket, és a kezemben maradt. Fasza. Úgyhogy elkezdtem keresni bowdent.
Találtam is de egy picit hosszabb. Majd alátétezek.
De a fékdob is elég rossz már. Tiszta rozsda. Találtam egy nagyon jó állapotút, lepucoltam, lefestettem. Most szárad.A régi fékpofák egyáltalán nem simultak ebbe a jobb állapotú dobba, ezért elővettem az új fékpofákat. Azokkal viszont nagyon kevés eltérést mutatnak. Beraktam az újakat.Csak a kézifékhúzókát kellett átszerelnem.
Kajáltam, most 5 perc emésztés. Ha megszáradt, megyek és folytatom.
Viszont ha már a kézifékkarnál jártam, akkor kicseréltem a lötyögő tengelyét. Fiam lecsiszolta a kart és azt is lefújtam matt feketére. Ez is szárad.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 31, 16:24:47 írta sparkafer »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47755 Dátum: 2010 Július 31, 08:49:48 »

800-1000
300as tengelynél Wink

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #47754 Dátum: 2010 Július 31, 02:01:16 »

sziasztok mi lehet a bogimmal?
ha fékezek a jobb hátsó dobból kopogó hang jön.
új a fékbetét a munkahenger.
már 2 szer szétszedtem a dobbot semmi rendelenesség .
 Huh Huh
dob volt szabályozva? mert ha durván szabályozzák, akkor fékezéskor képes löködni a pofákat és amíg össze nem kopik az tud katakolni.


                             GNX-967
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #47753 Dátum: 2010 Július 30, 21:13:22 »

800-1000
700-800-at mutat a frissen beszerelt fordsz.mérő..... Cool
akkor pontosnak tünhet a cucc.....
köszi Smiley

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47752 Dátum: 2010 Július 30, 19:42:51 »

sziasztok mi lehet a bogimmal?
ha fékezek a jobb hátsó dobból kopogó hang jön.
új a fékbetét a munkahenger.
már 2 szer szétszedtem a dobbot semmi rendelenesség .
 Huh Huh
fék visszanyomó lemez (nem tudom a pontos nevét ilyen villaszerű) csinált nekem ilyet
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47751 Dátum: 2010 Július 30, 18:28:30 »

mennyi a bogár normál alapjárati fordulatszáma?
800-1000

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47750 Dátum: 2010 Július 30, 18:18:25 »

sziasztok mi lehet a bogimmal?
ha fékezek a jobb hátsó dobból kopogó hang jön.
új a fékbetét a munkahenger.
már 2 szer szétszedtem a dobbot semmi rendelenesség .
 Huh Huh
Az alaplap csavarjai mozoghatnak esetleg?
Stabilizátorrudad van? Az is mocoroghat ha a gumi nincs már benne.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 30, 18:20:11 írta sparkafer »
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #47749 Dátum: 2010 Július 30, 18:07:24 »

sziasztok mi lehet a bogimmal?
ha fékezek a jobb hátsó dobból kopogó hang jön.
új a fékbetét a munkahenger.
már 2 szer szétszedtem a dobbot semmi rendelenesség .
 Huh Huh
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #47748 Dátum: 2010 Július 30, 17:20:47 »

mennyi a bogár normál alapjárati fordulatszáma?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47747 Dátum: 2010 Július 30, 16:48:28 »

ha be kell férnie valahova akkor szvsz 215 jó ha van a nyílás 
Köszi!
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #47746 Dátum: 2010 Július 30, 12:14:13 »


Nekem az ékszíjcseréhez a video hiányzik.  Grin

Petyó
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #47745 Dátum: 2010 Július 30, 11:41:52 »

Kezfogas

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #47744 Dátum: 2010 Július 30, 09:56:04 »

ez joi es hasznos mindenkinek

Kar hogy az en karbi beallitasomhoz annakidejen berakott fasza foto  nincs beillesztve , a gyerekek sokkal könnyebben kiigazodnanak a beallitason  !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #47743 Dátum: 2010 Július 30, 06:00:54 »

(Még mindig) érdekes 2004-es SZMB hozzászólások gyűjteménye.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #47742 Dátum: 2010 Július 29, 23:52:38 »



VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #47741 Dátum: 2010 Július 29, 23:46:39 »

azt nemtudom, de a jeans
az ilyen
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47740 Dátum: 2010 Július 29, 22:30:03 »

Nem (sajna) meg Miklosfan.
De ettol fuggetlenul osszefuthatnank. Megneznem a geped uj motorjat.
No meg a kabelezest :-)
megnézheted, bár részben én részben szerelőm csinálta....nem biztos hogy minden pont gyári...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #47739 Dátum: 2010 Július 29, 22:27:28 »

itt van már Ikrényben? összefuthatnánk valamikor Smiley

Nem (sajna) meg Miklosfan.
De ettol fuggetlenul osszefuthatnank. Megneznem a geped uj motorjat.
No meg a kabelezest :-)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47738 Dátum: 2010 Július 29, 22:21:31 »

Van valakinek képe 60-64 közötti bogár csomag- és motortérbeli kábeleinek az elvezetéséről?
(elfelejtettem fotózni kikötés előtt)
Kösz, előre is.
itt van már Ikrényben? összefuthatnánk valamikor Smiley
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #47737 Dátum: 2010 Július 29, 22:18:18 »

Van valakinek képe 60-64 közötti bogár csomag- és motortérbeli kábeleinek az elvezetéséről?
(elfelejtettem fotózni kikötés előtt)
Kösz, előre is.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47736 Dátum: 2010 Július 29, 22:13:42 »

Köszönöm a válaszokat!
Hétvégén meg nézem a lehetőségeket és ki szerelem a rossz váltót.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47735 Dátum: 2010 Július 29, 22:07:27 »


ill. a nem vezetettcs. és a vezetettcs.-s váltók difije egyforma az az cserebere szóba jöhet?


Ne bonyolódje bele difi cserébe, mert a házhoz és a kúpkerékhez is hézagolni kell, kicsi az esély, hogy csendes lesz.

A kiszerelt váltóról nehéz megmondani, hogy jó-e. Talán úgy, hogy leengeded az olaját és megnézed a leeresztő csavart és az olajat, hogy mi van benne.


A nem vezetett kinyomócsapágyas váltóhoz lehet kapni vezető készletet, ami a szimmering köré ül be. Az egy megoldás lehet.
Vagy berakod a nem vezetett kinyomócsapágyast. Sokan járnak olyannal, 100 lóerő feletti motorral is. ( forrás: theSamba)

Bizonyos kuplungok mindkettőhöz jók, sőt, azt mondom a legtöbb kuplung jó mindkettőhöz, csak megfelelő kinyomócsapágy kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #47734 Dátum: 2010 Július 29, 21:57:22 »

vezettetbe átrakhatüó a másik difije mert amúgy jó a váltó simán kapcsolható nem dobálja a fokozatokat stb. ...
A nyeles tengelynél a szimering felett van egy 3szög alakú lemez vagy műanyag azt tedd át a vezetettét ami ugye hosszabb illetve nem tudom a kinyomó villát át kell-e tenni hozzá.. én annó simán meg tudtam oldani  a nem vezetettből a vezetetté való átalakítást így..
Maresz? Kinyomó villát át kell tegye?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47733 Dátum: 2010 Július 29, 21:52:32 »

tuning mocihoz csak vezetett váéltótt rakjál van olyan nem vezetett amibe meg van vezuető helye.... de ez ritka
vezettetbe átrakhatüó a másik difije mert amúgy jó a váltó simán kapcsolható nem dobálja a fokozatokat stb. ...

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47732 Dátum: 2010 Július 29, 21:51:07 »

bakker ha buszod lenne adnék most kölcsön egy váltót  Tongue
dehát .......
köszí, de... Smiley

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 817 818 819 820 821 [822] 823 824 825 826 827 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.