www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 13:11:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 812 813 814 815 816 [817] 818 819 820 821 822 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14927338 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #47971 Dátum: 2010 Augusztus 08, 20:58:07 »

Örömhír, hogy a felvonuláson (a szopóálarc benzinpumpából kiesett réz csövecske miatt) kigyulladt bági hatkor (lábon) elindult hazafelé. Szép hangja volt, remélem, hazaér pestre!
Beszéltem velük, telefonügyeletet tartok.  Roll Eyes
De asszem fél8-kor még csak pakoltak.  Undecided
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #47970 Dátum: 2010 Augusztus 08, 20:33:25 »

Örömhír, hogy a felvonuláson (a szopóálarc benzinpumpából kiesett réz csövecske miatt) kigyulladt bági hatkor (lábon) elindult hazafelé. Szép hangja volt, remélem, hazaér pestre!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #47969 Dátum: 2010 Augusztus 08, 19:33:14 »

nekem 2005ben semmi nyomozás nem volt....eredetvizsgán beírták hogy nem olvasható (meg a helyes alvázszámot, + helyesen típust) ...adatlapra levizsgáztattam az autóklubnál....és kaptam okmányirodában motorkódos papírokat

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47968 Dátum: 2010 Augusztus 08, 19:32:39 »

<beszúrt kép törölve>
Hát igen, ez egy  gyors, olcsó, de nem jó megldás.  Grin Grin
Azért köszönöm.
A kipuffogóból kijövő gáz nagyon benzines.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47967 Dátum: 2010 Augusztus 08, 19:29:48 »

Ezt a benzinszagos dolgot tényleg meg kell oldanom majd.




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47966 Dátum: 2010 Augusztus 08, 18:52:26 »

Béla, ugye nem mondod komolyan.  Grin
Lemerült akksi nem teker annyit, hogy bírja, amíg kiforgatod a sok benzin és beröffen a gép.
Viszont lemerült akksinak még benzinszaga sem tud lenni a kipufogón keresztül.  Grin
Benzinszint, tűszelep, vagy esetleg valami mókolás a karbiban ami miatt "befolyik". Nekem is ugyan ezt csinálja mikor nagyon meredeken parkolok le (orral felfelé), de ez így kell hogy legyen. Akkor átbillen a torokba a benzin és jól teleszívja magát. A Tied ezt csinálja valamiért vízszintesen. Azt keresd meg, hogy miért.
Nem volt igazándiból lemerülve, csak nem volt meghúzva a test felöli kábel.
A nagy örömöm után visszatért az említett rossz állapot.Ezt a benzinszagos dolgot tényleg meg kell oldanom majd.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 08, 18:54:07 írta sparkafer »
1303LS
« Hozzászólás #47965 Dátum: 2010 Augusztus 08, 18:20:58 »

Miért nem lopsz valami autót is a bunkóktól?  Undecided
Grin Grin Grin Grin Grin
1303LS
« Hozzászólás #47964 Dátum: 2010 Augusztus 08, 18:20:31 »

Mostanában nekünk is nehezen indult. Mutattam is Vilinek tegnap mikor itt volt.
Az ötleteteken felbuzdulva kicseréltem az akksit egy feltöltöttre. Bár a benntlévőn sem volt a testkábel meghúzva.Hoppá!
Jó is lett. Pöc röf indul.
Úgy látszik nem tud nap eltelni kis szerelés nélkül. Na de nem is baj nekem. Mint tudjuk"ez a szerelem"
Béla, ugye nem mondod komolyan.  Grin
Lemerült akksi nem teker annyit, hogy bírja, amíg kiforgatod a sok benzin és beröffen a gép.
Viszont lemerült akksinak még benzinszaga sem tud lenni a kipufogón keresztül.  Grin
Benzinszint, tűszelep, vagy esetleg valami mókolás a karbiban ami miatt "befolyik". Nekem is ugyan ezt csinálja mikor nagyon meredeken parkolok le (orral felfelé), de ez így kell hogy legyen. Akkor átbillen a torokba a benzin és jól teleszívja magát. A Tied ezt csinálja valamiért vízszintesen. Azt keresd meg, hogy miért.
1303LS
« Hozzászólás #47963 Dátum: 2010 Augusztus 08, 18:14:38 »

A tetőre a palma cuccokat felejtsétek el.
Ezt csak azért írom ide, hogy ne maradjon végszóként ilyen hibás kinyilvánítás.
Ha szakember csinálja akkor az egyik legjobb a pálmatex. Bogár kárpitot senki ne akarjon otthon hozzáértés nélkül csinálni. Motorgenerált se.  Grin
Laikus kezében egy kanna benzin is kurva veszélyes, bármikor felgyújthatod magad, lásd grillpartibalesetek.  Grin Más meg pályarekordokat állít be ugyanezzel az anyaggal.  Grin
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47962 Dátum: 2010 Augusztus 08, 18:02:05 »

jó kérdés. mikor megvettem a buszt és küzdöttem a számmal, a rendőrség a nyomozás lezárásakor küldött egy pöcsétes levelet, hogy am otorszám nem egyedi azonosító, megváltoztatása nem bűncselekmény, ügy lezárva. az, hogy a többi utána lévő szopás miért volt, nem tudom, de a végén egy motorkódos forgalmi volt a kezemben, a motoron lévő ütött számhoz nem nyúltak. szal nem én találtam ki, hanem a zsaruk
nekem 2005ben semmi nyomozás nem volt....eredetvizsgán beírták hogy nem olvasható (meg a helyes alvázszámot, + helyesen típust) ...adatlapra levizsgáztattam az autóklubnál....és kaptam okmányirodában motorkódos papírokat
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #47961 Dátum: 2010 Augusztus 08, 17:59:12 »

akkor miért nézegetik minden eredetvizsgán?
jó kérdés. mikor megvettem a buszt és küzdöttem a számmal, a rendőrség a nyomozás lezárásakor küldött egy pöcsétes levelet, hogy am otorszám nem egyedi azonosító, megváltoztatása nem bűncselekmény, ügy lezárva. az, hogy a többi utána lévő szopás miért volt, nem tudom, de a végén egy motorkódos forgalmi volt a kezemben, a motoron lévő ütött számhoz nem nyúltak. szal nem én találtam ki, hanem a zsaruk

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47960 Dátum: 2010 Augusztus 08, 17:57:39 »

akkor miért nézegetik minden eredetvizsgán?
lehet, hogy csak a kódot nézik.
nem tettél-e bele egy vényócat :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47959 Dátum: 2010 Augusztus 08, 17:55:24 »

itthon sem egyedi azonosító a motorszám
akkor miért nézegetik minden eredetvizsgán?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47958 Dátum: 2010 Augusztus 08, 17:53:49 »

igen azt elfelejtettem
szóval napi használatba lesz a vas és éjszakára szeretném indíthatatlanná tenni
olyan dolog kéne amit pár mp latt le és visza lehet varázsolni

ha leveszem a gyujtáskábelt akkor nem lesz a motornak baja ha indítgatják gyujtás nélkül?

nem lesz baja.
vedd ki a rotort is, akkor tuti.
vagy a trafóról a bejövő vezetéket, amin a + megy bele.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #47957 Dátum: 2010 Augusztus 08, 17:32:54 »

bogarak 99 százalékán nincs olyan mert minek....külföldön motorszám nem azonosító jel pl.
itthon sem egyedi azonosító a motorszám

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47956 Dátum: 2010 Augusztus 08, 17:27:43 »

igen azt elfelejtettem
szóval napi használatba lesz a vas és éjszakára szeretném indíthatatlanná tenni
olyan dolog kéne amit pár mp latt le és visza lehet varázsolni

ha leveszem a gyujtáskábelt akkor nem lesz a motornak baja ha indítgatják gyujtás nélkül?
ha leveszed más meg visszateszi....zárd be kulccsal a kocsit aztán ennyi...a többi baromság
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #47955 Dátum: 2010 Augusztus 08, 17:03:24 »

gyújtáselosztóból a rotor. azt nem mondtad, h járni is fogsz vele
igen azt elfelejtettem
szóval napi használatba lesz a vas és éjszakára szeretném indíthatatlanná tenni
olyan dolog kéne amit pár mp latt le és visza lehet varázsolni

ha leveszem a gyujtáskábelt akkor nem lesz a motornak baja ha indítgatják gyujtás nélkül?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47954 Dátum: 2010 Augusztus 08, 16:58:42 »

Egyébként ezen a motoron hol van az a motorkód melletti VW jel amiről a múltkor vitáztak egy sort ?Cheesy
bogarak 99 százalékán nincs olyan mert minek....külföldön motorszám nem azonosító jel pl.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #47953 Dátum: 2010 Augusztus 08, 16:56:41 »

thx, de
valami egyszerűbb kéne
gyújtáselosztóból a rotor. azt nem mondtad, h járni is fogsz vele

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
xXxpittaxXx
« Hozzászólás #47952 Dátum: 2010 Augusztus 08, 16:40:42 »

mutassatok a képen vagy mondjatok olyan csatlakozót a motortérben amit ha leveszek akkor nem lehet elvinni a bogarat saját lábán, szóval nem lopják el , de ha megpróbálják beindítani akor sem lesz semmi baja
(sajnos kültéri tárolásra kényszerülök egy ideig)

Egyébként ezen a motoron hol van az a motorkód melletti VW jel amiről a múltkor vitáztak egy sort ?Cheesy
xXxpittaxXx
« Hozzászólás #47951 Dátum: 2010 Augusztus 08, 16:26:03 »

gyújtáskábel. asszem a középsőt ha kiveszed akk nem inditható Cheesy Petya1303-tól tanultam Cheesy
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #47950 Dátum: 2010 Augusztus 08, 16:15:37 »

vedd le az ékszíjtárcsát, azt tui nem hord magával senki  Grin
thx, de
valami egyszerűbb kéne
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #47949 Dátum: 2010 Augusztus 08, 15:48:32 »

mutassatok a képen vagy mondjatok olyan csatlakozót a motortérben amit ha leveszek akkor nem lehet elvinni a bogarat saját lábán, szóval nem lopják el , de ha megpróbálják beindítani akor sem lesz semmi baja
(sajnos kültéri tárolásra kényszerülök egy ideig)
vedd le az ékszíjtárcsát, azt tui nem hord magával senki  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #47948 Dátum: 2010 Augusztus 08, 15:39:57 »

mutassatok a képen vagy mondjatok olyan csatlakozót a motortérben amit ha leveszek akkor nem lehet elvinni a bogarat saját lábán, szóval nem lopják el , de ha megpróbálják beindítani akor sem lesz semmi baja
(sajnos kültéri tárolásra kényszerülök egy ideig)

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #47947 Dátum: 2010 Augusztus 08, 15:25:49 »

ez mi ez? kapcsoló?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #47946 Dátum: 2010 Augusztus 07, 13:48:44 »

jobb helyeken melegen is elindul a bogár gáz nélkül. :-)
nem tudtam majd kipróbálom, kösz
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #47945 Dátum: 2010 Augusztus 07, 10:22:46 »

 Shocked
Miért nem lopsz valami autót is a bunkóktól?  Undecided

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47944 Dátum: 2010 Augusztus 07, 07:58:08 »

Miért nem lopsz valami autót is a bunkóktól?  Undecided
???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47943 Dátum: 2010 Augusztus 07, 07:57:49 »

sztem meleg motornál folyamatos padlógázzal kell indítani a bogit...
(hidegen egy "taposás" a gázon és indul)
engem így tanítottak
jobb helyeken melegen is elindul a bogár gáz nélkül. :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47942 Dátum: 2010 Augusztus 06, 21:46:09 »

Így van!Csak is az ajtót szabad megkenni.A tetőre a palma cuccokat felejtsétek el.Akkor már lehet kapni a bőrdíszművesnél szintelen ragasztót,amit egy német cég gyárt,és a cipősök is ezt veszik.Én ezen gondolkodom.A palmatex,és fix nem ugyan az Wink

Miért nem lopsz valami autót is a bunkóktól?  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47941 Dátum: 2010 Augusztus 06, 18:57:48 »

úgy kellene most egy akku csere mint üveges tóth-nak a hanyatt esés Evil
Mostanában nekünk is nehezen indult. Mutattam is Vilinek tegnap mikor itt volt.
Az ötleteteken felbuzdulva kicseréltem az akksit egy feltöltöttre. Bár a benntlévőn sem volt a testkábel meghúzva.Hoppá!
Jó is lett. Pöc röf indul.
Úgy látszik nem tud nap eltelni kis szerelés nélkül. Na de nem is baj nekem. Mint tudjuk"ez a szerelem"
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #47940 Dátum: 2010 Augusztus 06, 18:42:45 »

Gyújtás nagyon elöl, önindító perselyében valami van, de lehet, hogy kezd az akksid elkészülni.
Nekem is csinálta, gyújtást viszavettem, először bejött, aztán újra ugyanaz. Perselyt megtekintettem, zsír, először mintha, aztán újra ugyanaz. Miután egyszer hidegen sem indult, bemérettem az akksit, minden gond megszűnt a cseréje után...
úgy kellene most egy akku csere mint üveges tóth-nak a hanyatt esés Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47939 Dátum: 2010 Augusztus 06, 18:30:09 »

Így van!Csak is az ajtót szabad megkenni.A tetőre a palma cuccokat felejtsétek el.Akkor már lehet kapni a bőrdíszművesnél szintelen ragasztót,amit egy német cég gyárt,és a cipősök is ezt veszik.Én ezen gondolkodom.A palmatex,és fix nem ugyan az Wink
Gyárilag halenyvvel ragasztották fel! Eső után hal szag volt a kocsiban. Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47938 Dátum: 2010 Augusztus 06, 18:15:47 »

Így van!Csak is az ajtót szabad megkenni.A tetőre a palma cuccokat felejtsétek el.Akkor már lehet kapni a bőrdíszművesnél szintelen ragasztót,amit egy német cég gyárt,és a cipősök is ezt veszik.Én ezen gondolkodom.A palmatex,és fix nem ugyan az Wink
Nem az ajtót kentem meg Grin, hanem a kárpitanyag belsejét, amit a panelra hajtottam vissza. Ez az ajtó felöli oldalon van.
A panelt is meg kell kenni. Hagyni kell megszáradni, majd ha már nem ragad a kezed hozzá akkor összenyomni a két ragasztós oldalt.
Vigyázni kell, mert egyszer lehet összeilleszteni. Korrigálásra nincs lehetőség.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47937 Dátum: 2010 Augusztus 06, 18:07:33 »

Így van!Csak is az ajtót szabad megkenni.A tetőre a palma cuccokat felejtsétek el.Akkor már lehet kapni a bőrdíszművesnél szintelen ragasztót,amit egy német cég gyárt,és a cipősök is ezt veszik.Én ezen gondolkodom.A palmatex,és fix nem ugyan az Wink
ez az elsö tetöd ,de már ilyen jol tudod h oda nem jó?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #47936 Dátum: 2010 Augusztus 06, 18:05:33 »

Én a Palmatexet használtam, de csak az ajtó felöli oldalon ragyasztottam.
Így van!Csak is az ajtót szabad megkenni.A tetőre a palma cuccokat felejtsétek el.Akkor már lehet kapni a bőrdíszművesnél szintelen ragasztót,amit egy német cég gyárt,és a cipősök is ezt veszik.Én ezen gondolkodom.A palmatex,és fix nem ugyan az Wink

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #47935 Dátum: 2010 Augusztus 06, 17:28:58 »

kondik ok
megszakító ok
rotor+fedél ok
fedélnél gyertyakábelek ok
gyertyánál gyertyapipák oxidosak voltak de kitakarítottam.
És ha várok vele 15-20 percet megállás után akkor megint pöcre indul.
Olyan mintha melegen valami fogná.

Gyújtás nagyon elöl, önindító perselyében valami van, de lehet, hogy kezd az akksid elkészülni.
Nekem is csinálta, gyújtást viszavettem, először bejött, aztán újra ugyanaz. Perselyt megtekintettem, zsír, először mintha, aztán újra ugyanaz. Miután egyszer hidegen sem indult, bemérettem az akksit, minden gond megszűnt a cseréje után...

Bácsi Győző
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #47934 Dátum: 2010 Augusztus 06, 16:01:16 »

Szmb kérdés.
Melegen nem indul a bug.
Tegnap viszont eszrevettem azt hogy mikkor melegen szarozik akkor az önindítózással együtt nyomot egy padló gázt akkor beindul.
Mi lehet a hiba? Smiley
sztem meleg motornál folyamatos padlógázzal kell indítani a bogit...
(hidegen egy "taposás" a gázon és indul)
engem így tanítottak
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #47933 Dátum: 2010 Augusztus 06, 11:38:59 »

kondik ok
megszakító ok
rotor+fedél ok
fedélnél gyertyakábelek ok
gyertyánál gyertyapipák oxidosak voltak de kitakarítottam.
És ha várok vele 15-20 percet megállás után akkor megint pöcre indul.
Olyan mintha melegen valami fogná.


Önindító persely váltóban. Vagy szarul újították fel.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #47932 Dátum: 2010 Augusztus 06, 11:19:49 »

Az enyém is azzal van ragasztva, meg lehet nézni, mindenhol fehér és sehol nem engedett el. Mondjuk hozzáértő csinálta, nem én.  Cheesy
Hoppá, lehet nem is Palmatex volt, hanem Pattex Huh (vagy az ugyanaz? Grin )
Rosseb se emlékszik...
Viszont a kettő közül az egyik átütött, és a fehér kárpit szépen elkezdett sárgulni, külső behatás nem érte Tongue
Oldalak: 1 ... 812 813 814 815 816 [817] 818 819 820 821 822 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.