www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 00:43:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1870 1871 1872 1873 1874 [1875] 1876 1877 1878 1879 1880 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13275087 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5638 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:57:52 »

Sustinak 2.1-es wizes motorja van...  porke fékek elől hátul + porke felni + váltó   1303   950 ezer
ja és jó régen nem tudja eladni  Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5637 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:52:18 »

szopott is vele rendesen,  elromlott kompjuter stb Smiley aztán szépen vissza lett butitva karbisra ugytom

Most a Farkas Janiról van szó?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5636 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:51:28 »

Sustinak 2.1-es wizes motorja van...  porke fékek elől hátul + porke felni + váltó   1303   950 ezer

szopott is vele rendesen,  elromlott kompjuter stb Smiley aztán szépen vissza lett butitva karbisra ugytom
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5635 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:51:19 »

túl körülményes vagy stunt nézd az osztrák hogy oldotta meg  Grin Grin Grin


Ilyet én is tudnék....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5634 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:50:02 »

túl körülményes vagy stunt nézd az osztrák hogy oldotta meg  Grin Grin Grin

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5633 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:49:22 »

Sustinak 2.1-es wizes motorja van...  porke fékek elől hátul + porke felni + váltó   1303   950 ezer

Most ezzel mit akartál mondani? Itt vízről nem volt szó, fékekről sem, vásárlási szándékról sem...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #5632 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:48:03 »

ezért gondoltam én is erre a motorra, a typ 4 motorokat nagyon drágállom, a WBX hez viszonylag olcsón rá lehet lelni mert a kutyának sem kell, és  a katalizátoros változata 95 pacis a kati nélküli pedig 112, és nem széttuningolt motor hanem széria, nem kell hozzá sport ez-az hogy huzzon a motor

Sustinak 2.1-es wizes motorja van...  porke fékek elől hátul + porke felni + váltó   1303   950 ezer

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5631 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:45:37 »

ezért gondoltam én is erre a motorra, a typ 4 motorokat nagyon drágállom, a WBX hez viszonylag olcsón rá lehet lelni mert a kutyának sem kell, és  a katalizátoros változata 95 pacis a kati nélküli pedig 112, és nem széttuningolt motor hanem széria, nem kell hozzá sport ez-az hogy huzzon a motor

Mondjuk az a saját hengerfejével annyi lóerős, itt meg más a henger és a hengerfej, kompresszióviszonyt is okosan kell belőni, mert ezek a hengerfejek nem az öröklétről híresek.

Szóval szerintem ez egy nagy meló, de az eredmény lehet, hogy megéri...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5630 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:43:26 »

ezért gondoltam én is erre a motorra, a typ 4 motorokat nagyon drágállom, a WBX hez viszonylag olcsón rá lehet lelni mert a kutyának sem kell, és  a katalizátoros változata 95 pacis a kati nélküli pedig 112, és nem széttuningolt motor hanem széria, nem kell hozzá sport ez-az hogy huzzon a motor


Csak sok dolgot kell átfaragni.  Azok az excenteres hengerfej csavarok is meredekek... Olajhűtőt ki kell rakni....lemezek hogy fognak passzolni.

Persze mindent meg lehet csinálni, de én nem tudnám úgy megcsinálni, hogy magamnak is tetszen.

A typ4-es motor berakásán is gondolkodom, de ott is sok a kérdés....vagy csak túl nehézkes vagyok?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5629 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:39:07 »


Már én is néztem ezt a kis leírást.  Leírni könnyű, megcsinálni nehezebb.

Én nagyon tartok az otthoni építésektől, mert megbízhatóságban meg sem közelíti a gyárit, pláne ha az a gyári már megy 20+ éve...

Ebben a motorban van ráció, ugyanis a typ1-es motor egyik nagy hibája a gyenge forgattyúsház. Nem is értem, amikor sima AS21/41-es öntvényekből csinálnak 2230-as motorokat....ott mi lesz a motorblokkal?
A széria 1.6-os motorknak is beverődik az összes főteneglycsapágya, kétszer nem lehet összerakni ugyanazzal a csapággyal... Legalábbis nem érdemes.
ezért gondoltam én is erre a motorra, a typ 4 motorokat nagyon drágállom, a WBX hez viszonylag olcsón rá lehet lelni mert a kutyának sem kell, és  a katalizátoros változata 95 pacis a kati nélküli pedig 112, és nem széttuningolt motor hanem széria, nem kell hozzá sport ez-az hogy huzzon a motor

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5628 Dátum: 2006 Augusztus 02, 14:21:09 »

innen vettem az ötletet a 2.1-röl, nekik sikerült és sorozatban kenik, szóval nem egy kitanálmány az ötlet  http://www.gearheads.dk/oxyboxer.htm     majd ha megtalálom a másik linket azt is beszúrom


Már én is néztem ezt a kis leírást.  Leírni könnyű, megcsinálni nehezebb.

Én nagyon tartok az otthoni építésektől, mert megbízhatóságban meg sem közelíti a gyárit, pláne ha az a gyári már megy 20+ éve...

Ebben a motorban van ráció, ugyanis a typ1-es motor egyik nagy hibája a gyenge forgattyúsház. Nem is értem, amikor sima AS21/41-es öntvényekből csinálnak 2230-as motorokat....ott mi lesz a motorblokkal?
A széria 1.6-os motorknak is beverődik az összes főteneglycsapágya, kétszer nem lehet összerakni ugyanazzal a csapággyal... Legalábbis nem érdemes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5627 Dátum: 2006 Augusztus 02, 06:59:21 »

Igen, ha nem segít, egy új karbit. :-)

Hát, tökig be van tekerve...  Shocked vennem kéne egy tömítő szettet?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #5626 Dátum: 2006 Augusztus 02, 00:09:16 »

a pillangószelep állító izéd hogyan áll?
esetleg lehet, hogy falsot szív.
Hát, tökig be van tekerve...  Shocked vennem kéne egy tömítő szettet?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5625 Dátum: 2006 Augusztus 01, 23:23:51 »

Ahoj!

Lehetséges, hogy a rossz olajtól gyorsabban kormolódnak a gyertyák? Most Pennzoil 20-W50 van benne.
Vagy esetleg gyújtás?
Csak mert nem szeretek gyertyát pucolgatni...  Undecided

Esetleg a szívócső előmelegítő szarakszik... nálam ezért kormol 2 gyertyát.
Olajhoz köze nem lehet, ha mégis lenne, rettenetesen zabálná az olajat (kétütemű bogár  Grin ).
Karbi, gyertya, gyertyakábel - szerintem....

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5624 Dátum: 2006 Augusztus 01, 23:20:51 »

Ha a typ3 hátsó ablaka alul a két sarkában beázik, mit tudok vele csinálni?

Kiszeded, kipucolod az esetleges rozsdát, lefested, és összerakod:
- vagy sziloplaszttal,
- vagy az autóüvegesek által használt anyaggal, ami olyan, mint a sziloplaszt, csak nem köt ki teljesen, plasztikus marad. Márkát ne kérdezz, talán Würth.

Érdemes a tömítésbe is nyomni, úgy cuppantani bele az üveget. Miután beraktad a helyére tömítéssel együtt az üveget, akkor érdemes a tömítés alá nyomni.

Semmiképpen se hanyagold el, láttam már emiatt szarrá rohadt hátsó tűzfalat, meg hátsó ülés mögötti részt bogáron!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5623 Dátum: 2006 Augusztus 01, 21:36:33 »

kormozódásnak nincs köze az olajhoz
annál inkább a gyújtáshoz és a karbihoz (inkább az utóbbi)
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #5622 Dátum: 2006 Augusztus 01, 21:31:30 »

Ahoj!

Lehetséges, hogy a rossz olajtól gyorsabban kormolódnak a gyertyák? Most Pennzoil 20-W50 van benne.
Vagy esetleg gyújtás?
Csak mert nem szeretek gyertyát pucolgatni...  Undecided

Szerintem a Pennzoil nem rossz olaj. A gyujtas es a karbi kornyeken neznek szet, ha a gyuruk  es a hengerfej rendben vannak.
En nemreg tettem bele eggyel kisebb alapjarati fuvokat, es az addig kicsit kormos gyertyak szepen kiegtek megfelelore  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Holló
« Hozzászólás #5621 Dátum: 2006 Augusztus 01, 21:25:29 »

Ha a typ3 hátsó ablaka alul a két sarkában beázik, mit tudok vele csinálni?
be állsz a garagéba
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5620 Dátum: 2006 Augusztus 01, 21:17:00 »

Szakember véleményére voltam kiváncsi. Inkább megelőznék, ha lehet. :-)))

siloplast  Evil de mondjuk tömítéscsere? vagy garázs és csak száraz idpben előszedni? Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5619 Dátum: 2006 Augusztus 01, 20:45:52 »

Szakember véleményére voltam kiváncsi. Inkább megelőznék, ha lehet. :-)))

kitörölgeted.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5618 Dátum: 2006 Augusztus 01, 20:44:38 »

Ha a typ3 hátsó ablaka alul a két sarkában beázik, mit tudok vele csinálni?

kitörölgeted.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5617 Dátum: 2006 Augusztus 01, 20:35:43 »

Ha a typ3 hátsó ablaka alul a két sarkában beázik, mit tudok vele csinálni?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #5616 Dátum: 2006 Augusztus 01, 20:29:53 »

a pillangószelep állító izéd hogyan áll?
esetleg lehet, hogy falsot szív.
nekem is volt ilyen gyertya problemam. minden nap valamelyiket ki kelett venni. meguntam es vettem 4db bosch W8AC Made is Germani-t es azota no problem. semmi mashoz nem nyultam.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5615 Dátum: 2006 Augusztus 01, 20:07:32 »

A karbi meg SOLEX PICT 30 -2 amin ugye egy csavar van ami tökig be van tekerve, mégis jár a motor...  Roll Eyes

a pillangószelep állító izéd hogyan áll?
esetleg lehet, hogy falsot szív.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5614 Dátum: 2006 Augusztus 01, 19:56:21 »

Azt tudom, hogy a motor nem tökéletes, sajna...
A karbi meg SOLEX PICT 30 -2 amin ugye egy csavar van ami tökig be van tekerve, mégis jár a motor...  Roll Eyes
Olajat pedig lehet, hogy lecserélem MOL Botondra... az jó nem?
hát én nem botondot tennék bele, bár jártam azzal is, de az eléggé tré minőség

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #5613 Dátum: 2006 Augusztus 01, 19:45:07 »

3 válsztás van, szar az olaj és azért, szar a motor és eszi az olajat, vagy tul sok benyát kap és azért kormolja a gyertyát

Azt tudom, hogy a motor nem tökéletes, sajna...
A karbi meg SOLEX PICT 30 -2 amin ugye egy csavar van ami tökig be van tekerve, mégis jár a motor...  Roll Eyes
Olajat pedig lehet, hogy lecserélem MOL Botondra... az jó nem?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5612 Dátum: 2006 Augusztus 01, 19:37:07 »

Ahoj!

Lehetséges, hogy a rossz olajtól gyorsabban kormolódnak a gyertyák? Most Pennzoil 20-W50 van benne.
Vagy esetleg gyújtás?
Csak mert nem szeretek gyertyát pucolgatni...  Undecided
3 válsztás van, szar az olaj és azért, szar a motor és eszi az olajat, vagy tul sok benyát kap és azért kormolja a gyertyát

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #5611 Dátum: 2006 Augusztus 01, 19:33:19 »

Ahoj!

Lehetséges, hogy a rossz olajtól gyorsabban kormolódnak a gyertyák? Most Pennzoil 20-W50 van benne.
Vagy esetleg gyújtás?
Csak mert nem szeretek gyertyát pucolgatni...  Undecided
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5610 Dátum: 2006 Augusztus 01, 19:27:41 »

Fogalmam sincs. Ha elb*sszátok, semmit!  Evil  Wink

Én tartok ezektől az átszabásoktól, csak irigykedni szoktam, amikor valakinek sikerül...
innen vettem az ötletet a 2.1-röl, nekik sikerült és sorozatban kenik, szóval nem egy kitanálmány az ötlet  http://www.gearheads.dk/oxyboxer.htm     majd ha megtalálom a másik linket azt is beszúrom

Holló
« Hozzászólás #5609 Dátum: 2006 Augusztus 01, 17:09:33 »

 Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5608 Dátum: 2006 Augusztus 01, 16:58:57 »

egyébként beszélj a kulaverdásokkal, nekik tuti van
lehet, hogy beválogatják az autódat és csinálnak belőle valami nagyon menőt Grin Grin Grin

faszom, nekem MOST kell befótozni, a kulaverdások meg minimum 1 hónapra vállalják.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Holló
« Hozzászólás #5607 Dátum: 2006 Augusztus 01, 16:53:46 »

egyébként beszélj a kulaverdásokkal, nekik tuti van
lehet, hogy beválogatják az autódat és csinálnak belőle valami nagyon menőt Grin Grin Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5606 Dátum: 2006 Augusztus 01, 16:53:34 »

ahol ótósos festéket is árulnak ott tuti hogy van

ok, köcce



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5605 Dátum: 2006 Augusztus 01, 15:33:29 »

azt lehet kapni a festékesbótban???
ahol ótósos festéket is árulnak ott tuti hogy van

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5604 Dátum: 2006 Augusztus 01, 15:12:52 »

azt lehet kapni a festékesbótban???

Egyszer régen egy csoporttársam vett egy Ladát egy csónakgyártó fószertől. Mentünk vele éjszaka a vásorban egy hegyeset és a srác megcsókolta vele a rakparton a korlátot. Először nagyon megijedtünk, aztán amikor kiszálltunk megjdnem megfulladtam a röhögéstől. Az egész autó műgyantával volt megcsinálva és az ütközéskor széthullott, mint egy földhöz b*szott szárazkenyér. Még a küszöbök is szétestek, lámpatök, sárvédők, MINDEN!

Levetkőzött a gép!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Holló
« Hozzászólás #5603 Dátum: 2006 Augusztus 01, 15:11:38 »

kérdzed Mareszt, ő kedveli azt a műanyagot, amiből Holló fél busza van Cheesy
@pád f@sz@
szegénx szenyor
csak két hátsó sárvédő fele
1303LS
« Hozzászólás #5602 Dátum: 2006 Augusztus 01, 15:11:05 »

ne hisztizzél má' bazeg! :-))
a csókos vizsgán ez az egyetlen követelmény, hogy a kasztni ne legyen egérrágta.

OSB lap --> dekopírfűrész --> facsavar --> királyság.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5601 Dátum: 2006 Augusztus 01, 15:08:54 »

Bazmeg, mi ez, gánytopik? Lökd át csókoson, és télen csináld meg tutira. Ne gányolj, mert úgy marad...

ne hisztizzél má' bazeg! :-))
a csókos vizsgán ez az egyetlen követelmény, hogy a kasztni ne legyen egérrágta.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5600 Dátum: 2006 Augusztus 01, 15:07:48 »

papám ,üvegszálas gitt ,oszt verhetik bele amilyük van Wink

azt lehet kapni a festékesbótban???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5599 Dátum: 2006 Augusztus 01, 15:03:09 »

na Stunt mint motorguru itt vala a kérdésem  váltó AO  motor 2.1 WBX  átalakitva levegössé, dupla Weber, mit fog tudni szted?

Fogalmam sincs. Ha elb*sszátok, semmit!  Evil  Wink

Én tartok ezektől az átszabásoktól, csak irigykedni szoktam, amikor valakinek sikerül...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1870 1871 1872 1873 1874 [1875] 1876 1877 1878 1879 1880 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.