www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 14, 08:18:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 800 801 802 803 804 [805] 806 807 808 809 810 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14072196 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #48442 Dátum: 2010 Szeptember 08, 06:27:34 »

bammeg ez olyan mintha én csináltam volna hótrészegen  Undecided
Szerintem még úgy is szebbet csinálsz! Wink
Ez csak taknyolás!!

Nem kell a labancokntól úgy hanyatt esni,csak ők hiszik (meg Xoyox),hogy ez itt a balkán.Nem mind arany ami fénylik.Ismerem őket mint a rossz pénzt.
Porsche tudna még mesélni,milyen komoly szakmunkákat végeznek tőlünk nyugatabbra.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #48441 Dátum: 2010 Szeptember 08, 06:20:51 »

Találtam egy tenyérnyi lyukat a háromkettesen a bal hátsó kerék előtt a bódén. Az autóval nincsenek hosszú távú terveim, a környéken szinte csak rozsda van. Mit kezdjek vele, hegeszteni nincs mihez.
- linóleum
- rongy+gitt
- üvegszálas taknyolás
- jó sok sziloplaszt.
Köszi

ebben a sorrendben  Smiley
egyébként csak a szétszedés nekem is ilyen volt
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48440 Dátum: 2010 Szeptember 08, 06:08:29 »

- üvegszálas taknyolás

ez tűnik a legjobbnak



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #48439 Dátum: 2010 Szeptember 08, 05:31:54 »

Találtam egy tenyérnyi lyukat a háromkettesen a bal hátsó kerék előtt a bódén. Az autóval nincsenek hosszú távú terveim, a környéken szinte csak rozsda van. Mit kezdjek vele, hegeszteni nincs mihez.
- linóleum
- rongy+gitt
- üvegszálas taknyolás
- jó sok sziloplaszt.
Köszi
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48438 Dátum: 2010 Szeptember 08, 01:34:17 »

a román ill. olasz projektek most kicsit állnak, mert nagyon el voltam havazva szerelési melókkal, meg ember hiányban vagyok. Ez elkészül utána folytatom az olasz 58asát. Mivel ha viszi a bogarat hoz egy t2-t. Tehát úgy kell ütemeznem a dolgokat. 
bammeg ez olyan mintha én csináltam volna hótrészegen  Undecided

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #48437 Dátum: 2010 Szeptember 07, 22:53:47 »

Ahogy nézem a labancok is keményen gányolnak,pedig ott nem azért mert pénz hiányában költségtakarékos megoldásokat kell alkalmazni. Undecided

A régebbi projectek (pl román 58-as) elkészültek,vagy ezzel párhuzamosan futnak?
Először képeltél róluk,aztán elmaradtak a fotók.Pedig szerintem velem együtt,sok embert érdekelnének. Wink
a román ill. olasz projektek most kicsit állnak, mert nagyon el voltam havazva szerelési melókkal, meg ember hiányban vagyok. Ez elkészül utána folytatom az olasz 58asát. Mivel ha viszi a bogarat hoz egy t2-t. Tehát úgy kell ütemeznem a dolgokat. 

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 07, 23:00:47 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #48436 Dátum: 2010 Szeptember 07, 22:49:36 »

meg fog "ölni"  Grin

szerintem az előző szakit, akinek otthagyott Xezer eurót.


                             GNX-967
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #48435 Dátum: 2010 Szeptember 07, 22:49:17 »

új projekt indul. Homokolás után látszik a legjobban, hogy vannak bajok. ügyes lakatosok először körbevarták az alvázat a bódéval, utánna még rá is lemezeltek körbe. Grin
Ja és ez egy osztrák 66-os amit 2 éve újítottak fel a tulaj csak átszerette volna fújatni. Aztán mikor megláttam közöltem vele hogy ez nem fujatás lesz hanem felújítás. Kiváncsi leszek mit szól a homokolás után látottakhoz.
Kis ízelítő:
Ahogy nézem a labancok is keményen gányolnak,pedig ott nem azért mert pénz hiányában költségtakarékos megoldásokat kell alkalmazni. Undecided

A régebbi projectek (pl román 58-as) elkészültek,vagy ezzel párhuzamosan futnak?
Először képeltél róluk,aztán elmaradtak a fotók.Pedig szerintem velem együtt,sok embert érdekelnének. Wink
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48434 Dátum: 2010 Szeptember 07, 22:46:40 »

meg fog "ölni"  Grin

.... Kiváncsi leszek mit szól a homokolás után látottakhoz.
Kis ízelítő:

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #48433 Dátum: 2010 Szeptember 07, 22:44:02 »

új projekt indul. Homokolás után látszik a legjobban, hogy vannak bajok. ügyes lakatosok először körbevarták az alvázat a bódéval, utánna még rá is lemezeltek körbe. Grin
Ja és ez egy osztrák 66-os amit 2 éve újítottak fel a tulaj csak átszerette volna fújatni. Aztán mikor megláttam közöltem vele hogy ez nem fujatás lesz hanem felújítás. Kiváncsi leszek mit szól a homokolás után látottakhoz.
Kis ízelítő:

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #48432 Dátum: 2010 Szeptember 07, 22:29:55 »

Először a gumikédert kell körbe az üvegre ráhúzni, utána a horonyba be kell nyomkodni a feszítőt. Pontosan az üveg-gumi kombó íveihez hozzá kell igazítani az alu feszítőt, hogy ne álljon el, ne feszüljön sehol. Utána egyben kell az egészet berakni a szélvédőkeretbe, és kész is. Ha autóüveges nem tudta berakni, akkor vagy a feszítők nagyon deformáltak, vagy az üveges.
Az a gond hogy a külső alu disz nekem nem a feszítő, az csak a gumi kűlső részén egy picinyke peremmel van kontakban a feszitő belül van egy kb 5 mm gumi henger alakú csík.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48431 Dátum: 2010 Szeptember 07, 22:07:22 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #48430 Dátum: 2010 Szeptember 07, 22:03:50 »

Cica rendben?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48429 Dátum: 2010 Szeptember 07, 22:00:24 »

Ott a pont! Hülyeséget írtam. Javítom. Nem sértette meg a kárpitot a két pofa?
Cica rendben?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #48428 Dátum: 2010 Szeptember 07, 21:57:08 »

Patentfogó
Ott a pont! Hülyeséget írtam. Javítom. Nem sértette meg a kárpitot a két pofa?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48427 Dátum: 2010 Szeptember 07, 21:53:11 »

Ezta feszítőt nem nehéz .Én a karmann külsó díszére gondoltam .ugyan ilyen van az öreg Audin és opelon ezeknek belül van a feszítő gomi köralakú.
Először a gumikédert kell körbe az üvegre ráhúzni, utána a horonyba be kell nyomkodni a feszítőt. Pontosan az üveg-gumi kombó íveihez hozzá kell igazítani az alu feszítőt, hogy ne álljon el, ne feszüljön sehol. Utána egyben kell az egészet berakni a szélvédőkeretbe, és kész is. Ha autóüveges nem tudta berakni, akkor vagy a feszítők nagyon deformáltak, vagy az üveges.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48426 Dátum: 2010 Szeptember 07, 21:48:25 »

Kárpitrögzítésre: pillanatszorító helyett nagy csipesz????? (bár a cél szentesíti az eszközt  Grin)
Patentfogó

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #48425 Dátum: 2010 Szeptember 07, 21:46:40 »

Nekem sikerült.
Ezta feszítőt nem nehéz .Én a karmann külsó díszére gondoltam .ugyan ilyen van az öreg Audin és opelon ezeknek belül van a feszítő gomi köralakú.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #48424 Dátum: 2010 Szeptember 07, 21:38:50 »

??? Shocked
Kárpitrögzítésre: pillanatszorító patentfogó helyett nagy csipesz????? (bár a cél szentesíti az eszközt  Grin)
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 07, 21:57:40 írta fecszso »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #48423 Dátum: 2010 Szeptember 07, 21:36:23 »

Milyen autó?
Opel és Audi

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #48422 Dátum: 2010 Szeptember 07, 21:35:10 »

Mi az a krómdísz?
Ami a gumin kivülről látszik.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48421 Dátum: 2010 Szeptember 07, 21:03:57 »

mi az a nyáklap?  Wink  Huh
ne szedd szét! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #48420 Dátum: 2010 Szeptember 07, 20:59:33 »

Nekem a krom diszt nem tudták betenni az üvegesek.
Mi a módja?
Nekem sikerült.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48419 Dátum: 2010 Szeptember 07, 20:52:07 »

Szerintem a feszítőre gondol.
Milyen autó?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető szricsi
Hozzászólások: 324


« Hozzászólás #48418 Dátum: 2010 Szeptember 07, 20:49:23 »

Mi az a krómdísz?

Szerintem a feszítőre gondol.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48417 Dátum: 2010 Szeptember 07, 20:46:16 »

Nekem a krom diszt nem tudták betenni az üvegesek.
Mi a módja?
Mi az a krómdísz?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #48416 Dátum: 2010 Szeptember 07, 20:18:03 »

Kösz. Csütörtökön élőben.
Nekem a krom diszt nem tudták betenni az üvegesek.
Mi a módja?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48415 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:54:39 »

Nagyon szép lesz! Gratulálok!
Kösz. Csütörtökön élőben.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48414 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:53:55 »

a karosindexnél már láttam kecsesebbet
??? Shocked

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48413 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:44:24 »

mi az a nyáklap?  Wink  Huh

Nyomtatott ÁramKöri lap  = Ny.  ÁK.-i lap

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #48412 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:42:54 »

Képek, ahogy állok...
Nagyon szép lesz! Gratulálok!

Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #48411 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:38:17 »

hátul nyáklap leszed....izzok kivesz és hozzá férsz
mi az a nyáklap?  Wink  Huh
RNIE
« Hozzászólás #48410 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:24:46 »

Képek, ahogy állok...
a karosindexnél már láttam kecsesebbet
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48409 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:22:02 »

Amúgy  szépen beugrott a helyére, az összes luk stimmel.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48408 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:19:01 »

Húúú, Te ragasztgatod a kárpitot? Bátor vagy.  Shocked
Jól haladsz, innen már csak 2-3 nap és mehet. Tbányára pont jöhetsz vele.  Cheesy

A képek tegnapiak, a tető és az oszlopok is estére már készen voltak, ma a szélvédőgumit pucováltam le, meg a feszítőket faragtam bele a gumiba, mert nem volt sok időm rá, de holnap be is húzom a szélvédő(ke)t a helyé(ük)re.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #48407 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:10:14 »

Képek, ahogy állok...
Húúú, Te ragasztgatod a kárpitot? Bátor vagy.  Shocked
Jól haladsz, innen már csak 2-3 nap és mehet. Tbányára pont jöhetsz vele.  Cheesy
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48406 Dátum: 2010 Szeptember 07, 18:57:26 »

Képek, ahogy állok...

[a csatolmányt egy admin törölte]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48405 Dátum: 2010 Szeptember 07, 18:53:44 »

Dolgozgatok mostanában...

[a csatolmányt egy admin törölte]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48404 Dátum: 2010 Szeptember 07, 09:28:59 »

autósboltban akár egy ezrest is elkértek volna érte :-))

Kb 3000 Ft és egy műanyag, gagyi szar. A bogár eredeti fényváltó reléje meg fém, fém mechanikával és minden helyzetben, akár fejjel lefelé is működik. Az új műanyagok meg már egy macskaköves úrton sem kapcsolnak biztosan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #48403 Dátum: 2010 Szeptember 07, 08:20:09 »

autósboltban akár egy ezrest is elkértek volna érte :-))
Ragaszkodom az eredeti dolgokhoz. Grin

Oldalak: 1 ... 800 801 802 803 804 [805] 806 807 808 809 810 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.