www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 14, 09:52:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 794 795 796 797 798 [799] 800 801 802 803 804 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14073197 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #48682 Dátum: 2010 Szeptember 17, 13:21:35 »

kzánlemezt szeretném h átvigye így dewalt lesz a befutó...
Höhö, a Kamaz alvázát átfúrtam egy noname orosz, lengyelpiacos fúróval...
Nem ott ment gallyra. Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #48681 Dátum: 2010 Szeptember 17, 13:19:30 »


kzánlemezt szeretném h átvigye így dewalt lesz a befutó...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #48680 Dátum: 2010 Szeptember 17, 13:12:48 »

a bosch-t nem véleltlenül Miskolcon gyártják? igaz attól még kínai. Roll Eyes
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #48679 Dátum: 2010 Szeptember 17, 13:08:45 »

A pára,az ajtókban is lehet ,így oda is bejut a polifoam alá,és ráadásul pár hét tartós meleg után ki is szárad,de addig terjed a rozsdanyüvő Grin
főleg ha van egy jó sz@r vízlehúzó és néha letekergeted az ablakot ...vagy még azsekell h kirohadjon az ajtó közepe Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #48678 Dátum: 2010 Szeptember 17, 13:02:45 »

szerintem ha tudsz akkor Makitát vegyél, én már csak abban bizom, bár van egy bosch fúróm ami japánban készült és az sem rossz, de ilyet itthon nem tudsz venni, csak kínait
a bosch-t nem véleltlenül Miskolcon gyártják? igaz attól még kínai. Roll Eyes


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #48677 Dátum: 2010 Szeptember 17, 12:55:19 »

szalma vagy széna ?
melyik legyen a befutó?
<beszúrt kép törölve>
http://tomnerszerszam.hu/spd/GSB_13_RE/UTVEFURO_GEP_BOSCH   17e

<beszúrt kép törölve>
http://www.szerszammester.hu/spd/50/Dewalt_DWD024_Utvefurogep_650W_13mm  20e

szerintem ha tudsz akkor Makitát vegyél, én már csak abban bizom, bár van egy bosch fúróm ami japánban készült és az sem rossz, de ilyet itthon nem tudsz venni, csak kínait

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #48676 Dátum: 2010 Szeptember 17, 09:48:31 »

Az igaz, hogy a pár ott marad. :S
Ha az oldalfalon használok polifoamot akkor ott is lesz ez a gondom?
Attól függ miről beszélünk.A hólé,eső,sólének több a valószínűsége,hogy a padlólemezen aláfolyhat,és rozsdát okoz.A polifoamot elítélném.Rücsizd le az alját vastagabban aztán kész.A pára,az ajtókban is lehet ,így oda is bejut a polifoam alá,és ráadásul pár hét tartós meleg után ki is szárad,de addig terjed a rozsdanyüvő Grin
Én azon a véleményen vagyok,ha jól légmentesen berakom (melegítem) a kátránypapírt,megvédi a lemezt belülről.A gumiszőnyeg,vagy filcszőnyeg alatt meg nem látszik.Ráadásul hóba nem szeretném használni Wink

Ha meg az újabb off autókat nézzük,nekem beázik a NIssan valahol nem vezeti el a vizet ,és az anyós ülés elött beesik,be is veszi a gumi alatt a filc a nedvet,amit aztán fűtésnél az ablakra tesz nagy örömömre.kivenni meg csak hosszadalmas munka után lehet,.Szóval ennyit szólok én Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #48675 Dátum: 2010 Szeptember 17, 09:37:30 »

kátránypapírt,vagy nehézlemezt?
Kátránypapír,ami rezgéseket csillapít,aztán erre gondoltam a további szőnyegezést,ami kivehetőre szándékozom.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #48674 Dátum: 2010 Szeptember 17, 09:15:59 »

Az igaz, hogy a pár ott marad. :S
Ha az oldalfalon használok polifoamot akkor ott is lesz ez a gondom?
Ha az olcsóság a lényeg, meg a pikk-pakk, akkor nyugodtan. Ha mégis fontos lenne a hasznosság is, melegíteni kell, én is ezt fogom tenni, ha egyszer végre száraz helyre tudom vinni a vasat tartósan...

Bácsi Győző
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #48673 Dátum: 2010 Szeptember 17, 09:10:52 »

A bogarak gyári rezgéscsillapítása is kátránylappal van megoldva. Jobban mondva ha jól emlékszem akkor valami keményebb hungarocell-szerű lap volt kátránnyal felragasztva. Az enyémből anno s.k. kapartam ki a 30 éves padlólemezről, nem kis izzadsággal.
Kátrány lapok nem tetszenek, de mégis a bogár alján is az van...:Lehet, hogy utána nézek, hogy a bogárnál milyen technika volt annó és lehet, hogy alkalmazom.

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #48672 Dátum: 2010 Szeptember 17, 07:52:27 »

Igen a kátrány papíros módszert olvastam már itt, de az egy kicsit "csúnya" szerintem. Valami olyasmit gondoltam amit ki lehet venni és bármikor pik-pak "eredetire" tudom visszaalakítani az autót.
Lehet, hogy csak a polly marad és nem lesz más. Vagy a kátrányos megoldást alulról? Az nem annyira szembetűnő.? Vagy az nagy maflaság?
Egyéb ötlet?
A bogarak gyári rezgéscsillapítása is kátránylappal van megoldva. Jobban mondva ha jól emlékszem akkor valami keményebb hungarocell-szerű lap volt kátránnyal felragasztva. Az enyémből anno s.k. kapartam ki a 30 éves padlólemezről, nem kis izzadsággal.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #48671 Dátum: 2010 Szeptember 17, 07:25:34 »

a polifoam azért nem jó, mert az alá simán le fog szivárogni a nedvesség és sosem fog onnan kijutni..
én inkább valami rámelegítőst választanék
Az igaz, hogy a pár ott marad. :S
Ha az oldalfalon használok polifoamot akkor ott is lesz ez a gondom?
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 17, 07:34:51 írta bszoki »

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #48670 Dátum: 2010 Szeptember 17, 07:24:48 »

polifoam jó, de a lemez saját rezgését nem csillapítja, csak szigetel.
ha tényleg azt akarod, hogy kuss legyen a bódéban, akkor a rámelegíthetős zajcsillapító lapok közül válassz.
arra jöhet a polifoam.
Igen a kátrány papíros módszert olvastam már itt, de az egy kicsit "csúnya" szerintem. Valami olyasmit gondoltam amit ki lehet venni és bármikor pik-pak "eredetire" tudom visszaalakítani az autót.
Lehet, hogy csak a polly marad és nem lesz más. Vagy a kátrányos megoldást alulról? Az nem annyira szembetűnő.? Vagy az nagy maflaság?
Egyéb ötlet?

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #48669 Dátum: 2010 Szeptember 17, 07:23:46 »

Sziasztok!
T2 busz padlóra mit tegyek szigetelés gyanánt? Ami közel gyári és nem kókány. Ha jól tudom akkor csak gumi szönyeg volt benne eredetiben. Gondolkoztam a polifoam szönyeg kombón, mert az kivehető és talán meg lehet csinálni izlésesre.
Ötletek?
a polifoam azért nem jó, mert az alá simán le fog szivárogni a nedvesség és sosem fog onnan kijutni..
én inkább valami rámelegítőst választanék
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48668 Dátum: 2010 Szeptember 17, 07:12:54 »

Sziasztok!
T2 busz padlóra mit tegyek szigetelés gyanánt? Ami közel gyári és nem kókány. Ha jól tudom akkor csak gumi szönyeg volt benne eredetiben. Gondolkoztam a polifoam szönyeg kombón, mert az kivehető és talán meg lehet csinálni izlésesre.
Ötletek?

polifoam jó, de a lemez saját rezgését nem csillapítja, csak szigetel.
ha tényleg azt akarod, hogy kuss legyen a bódéban, akkor a rámelegíthetős zajcsillapító lapok közül válassz.
arra jöhet a polifoam.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48667 Dátum: 2010 Szeptember 17, 07:11:27 »

Sziasztok!
T2 busz padlóra mit tegyek szigetelés gyanánt? Ami közel gyári és nem kókány. Ha jól tudom akkor csak gumi szönyeg volt benne eredetiben. Gondolkoztam a polifoam szönyeg kombón, mert az kivehető és talán meg lehet csinálni izlésesre.
Ötletek?
láttam párban ,főleg a későbbiekben egy olyan bitumenes cuccot a padlólemezre melegítve és eléggé gyárinak tűnt nekem, persze utána a gumi
van a bartókbéla út végén a 11ben egy cég Jbus járműgyár a neve
sprinter tgk-at alakítanak át az mb autó megrendelésére túristabusszá , voltam ott párszor és nagyon korrektnek tűnő gumikkal burkolják az alját ,próbáld meg hátha adnak el belőle
 

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #48666 Dátum: 2010 Szeptember 17, 07:04:48 »

Sziasztok!
T2 busz padlóra mit tegyek szigetelés gyanánt? Ami közel gyári és nem kókány. Ha jól tudom akkor csak gumi szönyeg volt benne eredetiben. Gondolkoztam a polifoam szönyeg kombón, mert az kivehető és talán meg lehet csinálni izlésesre.
Ötletek?

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #48665 Dátum: 2010 Szeptember 17, 07:03:33 »

szalma vagy széna ?
melyik legyen a befutó?
<beszúrt kép törölve>
http://tomnerszerszam.hu/spd/GSB_13_RE/UTVEFURO_GEP_BOSCH   17e

<beszúrt kép törölve>
http://www.szerszammester.hu/spd/50/Dewalt_DWD024_Utvefurogep_650W_13mm  20e
A BOSCH elején a B betűt sajnos F-re kell cserélni mostanában. Van DeWalt fexem, agyoncsaphatatlan.
Ha 13 évvel ezelőtt kérdezel, akkor Bosch. Akkor vettem életem első és egyelőre utolsó saját fúrógépét, a mai napig pöpec, pedig amit kapott, az nem semmi (többet volt benne drótkorong, mint fúrószár)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #48664 Dátum: 2010 Szeptember 17, 06:35:22 »

szalma vagy széna ?
melyik legyen a befutó?
<beszúrt kép törölve>
http://tomnerszerszam.hu/spd/GSB_13_RE/UTVEFURO_GEP_BOSCH   17e

<beszúrt kép törölve>
http://www.szerszammester.hu/spd/50/Dewalt_DWD024_Utvefurogep_650W_13mm  20e

Dewalt.... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #48663 Dátum: 2010 Szeptember 17, 02:02:10 »

szalma vagy széna ?
melyik legyen a befutó?

http://tomnerszerszam.hu/spd/GSB_13_RE/UTVEFURO_GEP_BOSCH   17e


http://www.szerszammester.hu/spd/50/Dewalt_DWD024_Utvefurogep_650W_13mm  20e


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #48662 Dátum: 2010 Szeptember 16, 22:30:15 »

Nem ez az alja.  Evil Evil
legalább lesz mit olvasni  Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #48661 Dátum: 2010 Szeptember 16, 22:29:22 »

ez a sablon lesz vagy a kárpit? Evil
Nem, ez az alja.  Evil Evil

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #48660 Dátum: 2010 Szeptember 16, 22:28:13 »

Nekiálltam Esztivel az alja kárpitozásának,mert a jövő héten hozom a készre fújt bódét. Smiley
ez a sablon lesz vagy a kárpit? Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #48659 Dátum: 2010 Szeptember 16, 22:17:27 »

Egyenlőre indulónak kátránypapírt szabok méretre,és rámelegítem hőlégfúvóval.Megvettem a filcet is az új ajtókárpitok alá,meg a filcszőnyeget is.
kátránypapírt,vagy nehézlemezt?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #48658 Dátum: 2010 Szeptember 16, 21:51:15 »

Szétbombáztam az ajtókat is,mert azokat ma vittem el a fényezőhöz.Szoptam vele,mert rá voltak rohadva a kis bolhái is.De szinte minden épen maradt,és meglepően jó állapotban volt az ablak gumija alatt is.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #48657 Dátum: 2010 Szeptember 16, 21:48:53 »

Egyenlőre indulónak kátránypapírt szabok méretre,és rámelegítem hőlégfúvóval.Megvettem a filcet is az új ajtókárpitok alá,meg a filcszőnyeget is.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #48656 Dátum: 2010 Szeptember 16, 21:46:35 »

Nekiálltam Esztivel az alja kárpitozásának,mert a jövő héten hozom a készre fújt bódét. Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48655 Dátum: 2010 Szeptember 16, 19:22:53 »

1,2-1,3-1,6 sziplaszivós hengerfejen a szívócső tócsavarok ugyanakkora távolságra vannak?
Köszi!

Igen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48654 Dátum: 2010 Szeptember 16, 18:03:44 »

1,2-1,3-1,6 sziplaszivós hengerfejen a szívócső tócsavarok ugyanakkora távolságra vannak?
Köszi!

1.3-1.6 biztosan.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #48653 Dátum: 2010 Szeptember 16, 16:39:18 »

1,2-1,3-1,6 sziplaszivós hengerfejen a szívócső tócsavarok ugyanakkora távolságra vannak?
Köszi!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48652 Dátum: 2010 Szeptember 16, 07:20:29 »

Azt nem tette hozzá, hogy ráborult a citromos Radler is, ami azért enyhített a hatáson...  Cool
mondjam, vagy tudod magadtól? :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48651 Dátum: 2010 Szeptember 16, 07:19:50 »


Hogyan szivárog a víz a festék alá?

A viz azért jó a fékfolyadék "ellen", mert az higroszkópos és megába próbálja szívni, így hatástalan lesz. A szappan meg semlegesíti.

Után mégegyszer lemos, megtöröl és kész, semmi nem szivárog semmi alá, ami felhólyagosodott, annak már úgyis harangoztak.

köszönöm.

hétvégén volt víz is bőven, remélem az némiképp enyhítette :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #48650 Dátum: 2010 Szeptember 15, 20:52:31 »

A hétvégén van a hagsúly ha egy orája történt volna akkor jo amit mondasz irsz.
Azt nem tette hozzá, hogy ráborult a citromos Radler is, ami azért enyhített a hatáson...  Cool

Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #48649 Dátum: 2010 Szeptember 15, 20:50:28 »

Lekapar, megcsiszol, Lemos nitroval,majd ujra fest,örül
 

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #48648 Dátum: 2010 Szeptember 15, 20:47:07 »

asszem a taposó a hátsó ülés környékén nem olyan kritikus terület, hogy kaparás után ne tudná akár ecsettel lefesteni feltűnés nélkül
arra gondoltam hogy a felhólyagosodott  festéket már úgysem lehet vissza imádkozni, nem hogy a lemezt kell kidobni Roll Eyes

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #48647 Dátum: 2010 Szeptember 15, 20:42:11 »

ami elvált felhólyagosodott azt lekaparod ott már nincs mit tenni  Undecided
asszem a taposó a hátsó ülés környékén nem olyan kritikus terület, hogy kaparás után ne tudná akár ecsettel lefesteni feltűnés nélkül

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #48646 Dátum: 2010 Szeptember 15, 20:41:30 »

hétvégén kicsit összenéztük a dolgokat!
<beszúrt kép törölve>
Még nincs benn a tank, benzinnel és a pótkerék és így ül. Nem gyenge. Tetszik nekem így keskenyen. De azért állítható?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #48645 Dátum: 2010 Szeptember 15, 20:39:46 »

Mert a fékfolyadék megmarja a festéket ami elválik a vastól igen rövid idő alatt/ pár ora/
ami elvált felhólyagosodott azt lekaparod ott már nincs mit tenni  Undecided

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #48644 Dátum: 2010 Szeptember 15, 20:38:29 »

hétvégén kicsit összenéztük a dolgokat!
<beszúrt kép törölve>
nagyonállat lesz ! ügyes vagy! hajrá!


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #48643 Dátum: 2010 Szeptember 15, 20:38:01 »

uraim!
a hétvégén a lábtérbe kifolyt mintegy 1 dl fékfolyadék.
ezt mivel lehet passzíválni, hogy ne harapdálja a taposólemezt?
A hétvégén van a hagsúly ha egy orája történt volna akkor jo amit mondasz irsz.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 15, 20:40:33 írta batorit »

Aki nem lép egyszerre......
Oldalak: 1 ... 794 795 796 797 798 [799] 800 801 802 803 804 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.218 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.