www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 03:03:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 783 784 785 786 787 [788] 789 790 791 792 793 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13179964 alkalommal)
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #49115 Dátum: 2010 Október 02, 21:52:43 »

eldöntöttem!
ilyen színű lesz a bogár!
évjárathoz nem ez stimmel de aza szín meg nem teccik!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #49114 Dátum: 2010 Október 02, 21:51:00 »

hú ezzel egyszer én is játszottam! Wink
valaki mesélje el nekem hogy a fenébe kell barakni a motortér tartó rugót. ami nyitott állapotban megtartja
egy fotó jó lenne, hogy merre kell fordítani, a tűzfalon mi tartja ott és a fedélen melyik lyukba kell akasztani

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49113 Dátum: 2010 Október 02, 20:48:44 »

nekünk fényfotóztál. aztán inkább megvettem a rozit és onnan lestük le  Wink Cheesy
húúú, tényleg.
ezért dolgoztam? hálátlan kutyák! :-))

hehe. hát ha az elején volt rá szükségem, akkor van az már 5 év is Wink
öregszünk.... :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #49112 Dátum: 2010 Október 02, 20:47:04 »

egyszer mintha pont neked fényképeztem volna egyet.
talán 1-2 éve.
már megint elbasztad? :-))
hehe. hát ha az elején volt rá szükségem, akkor van az már 5 év is Wink
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #49111 Dátum: 2010 Október 02, 20:46:31 »

egyszer mintha pont neked fényképeztem volna egyet.
talán 1-2 éve.
már megint elbasztad? :-))

nekünk fényfotóztál. aztán inkább megvettem a rozit és onnan lestük le  Wink Cheesy
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #49110 Dátum: 2010 Október 02, 20:46:02 »

ja, mi is ketten csináltuk, kb. két perc alatt.
jó a leírás!!  Cheesy
Fiatalnak két perc 10 másodperc volt, hát... Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #49109 Dátum: 2010 Október 02, 20:45:55 »

A fedélen, hogy melyik lyukat választod, az attól függ, mennyire akarod feszesnek tudni, minél feljebb, annál jobban megáll majd a fedél.
Berakás azzal kezdődik, hohy a zárt véget beilleszted a bódé megfelelő vájatába. A felsőbe.
A rugó tekercs része az egyenes részhez képest a kocsi hátulja felé nézzen.
A beakasztós rész a nehezebb, kell egy feszítő eszköz, amivel a rugót előfeszíted, akár egy erős csavarhúzó is elég, a két beakasztandó horgot egy fogóval szoríthatod össze, mert kézzel nem fog menni, aztán kezdődhet a játék, feszítés, és a megfelelő helyzetben a legfelső lyukba engedés. Ketten is csinálhatjátok...
kössz, megpróbálom majd újra. kell valami cső vagy akármi tényleg feszíteni a rugót
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #49108 Dátum: 2010 Október 02, 20:45:46 »

mi faterral rákészültünk, megnéztük a másikon, erőt gyűjtöttünk, majd kb 10mp alatt helyre raktuk...

nebeszéjjünkeccerre. (tényleg kevesebb volt, mint kétperc... lehet, hogy 10mp??  Roll Eyes )
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49107 Dátum: 2010 Október 02, 20:45:32 »

valaki mesélje el nekem hogy a fenébe kell barakni a motortér tartó rugót. ami nyitott állapotban megtartja
egy fotó jó lenne, hogy merre kell fordítani, a tűzfalon mi tartja ott és a fedélen melyik lyukba kell akasztani

egyszer mintha pont neked fényképeztem volna egyet.
talán 1-2 éve.
már megint elbasztad? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #49106 Dátum: 2010 Október 02, 20:45:17 »

köszönöm.Az a baj,hogy Zegen bármit kerestem,nem igen találtam,csak hülyén néznek,mint ha űrhajóhoz kérnék alkatrészt.Próbát megér
fénymásolókban nyomtatókban igen gyakori méret. Asszem 3-as.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #49105 Dátum: 2010 Október 02, 20:45:13 »

mi faterral rákészültünk, megnéztük a másikon, erőt gyűjtöttünk, majd kb 10mp alatt helyre raktuk...
Én csak ritkán vagyok ketten, de nekem sem tart már tovább... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #49104 Dátum: 2010 Október 02, 20:44:51 »

.. Ketten is csinálhatjátok...

ja, mi is ketten csináltuk, kb. két perc alatt.
jó a leírás!!  Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #49103 Dátum: 2010 Október 02, 20:44:09 »

A fedélen, hogy melyik lyukat választod, az attól függ, mennyire akarod feszesnek tudni, minél feljebb, annál jobban megáll majd a fedél.
Berakás azzal kezdődik, hohy a zárt véget beilleszted a bódé megfelelő vájatába. A felsőbe.
A rugó tekercs része az egyenes részhez képest a kocsi hátulja felé nézzen.
A beakasztós rész a nehezebb, kell egy feszítő eszköz, amivel a rugót előfeszíted, akár egy erős csavarhúzó is elég, a két beakasztandó horgot egy fogóval szoríthatod össze, mert kézzel nem fog menni, aztán kezdődhet a játék, feszítés, és a megfelelő helyzetben a legfelső lyukba engedés. Ketten is csinálhatjátok...
mi faterral rákészültünk, megnéztük a másikon, erőt gyűjtöttünk, majd kb 10mp alatt helyre raktuk...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #49102 Dátum: 2010 Október 02, 20:40:33 »

valaki mesélje el nekem hogy a fenébe kell barakni a motortér tartó rugót. ami nyitott állapotban megtartja
egy fotó jó lenne, hogy merre kell fordítani, a tűzfalon mi tartja ott és a fedélen melyik lyukba kell akasztani
A fedélen, hogy melyik lyukat választod, az attól függ, mennyire akarod feszesnek tudni, minél feljebb, annál jobban megáll majd a fedél.
Berakás azzal kezdődik, hohy a zárt véget beilleszted a bódé megfelelő vájatába. A felsőbe.
A rugó tekercs része az egyenes részhez képest a kocsi hátulja felé nézzen.
A beakasztós rész a nehezebb, kell egy feszítő eszköz, amivel a rugót előfeszíted, akár egy erős csavarhúzó is elég, a két beakasztandó horgot egy fogóval szoríthatod össze, mert kézzel nem fog menni, aztán kezdődhet a játék, feszítés, és a megfelelő helyzetben a legfelső lyukba engedés. Ketten is csinálhatjátok...

Bácsi Győző
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #49101 Dátum: 2010 Október 02, 20:29:58 »

valaki mesélje el nekem hogy a fenébe kell barakni a motortér tartó rugót. ami nyitott állapotban megtartja
egy fotó jó lenne, hogy merre kell fordítani, a tűzfalon mi tartja ott és a fedélen melyik lyukba kell akasztani
most kimenjek fotózni vagy ráér reggel?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #49100 Dátum: 2010 Október 02, 20:28:02 »

valaki mesélje el nekem hogy a fenébe kell barakni a motortér tartó rugót. ami nyitott állapotban megtartja
egy fotó jó lenne, hogy merre kell fordítani, a tűzfalon mi tartja ott és a fedélen melyik lyukba kell akasztani
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #49099 Dátum: 2010 Október 02, 20:19:17 »

mármint amikor be van kapcsolva a világítás, akkor
na ez igaz.  nálam alapból fel van kapcsolva, ezért erre nem is gondoltam
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #49098 Dátum: 2010 Október 02, 20:17:55 »

fénykürt nincs. ezért nehezebb villantani, kétszer kell meghúzni a bajuszkapcsolót

mármint amikor be van kapcsolva a világítás, akkor
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49097 Dátum: 2010 Október 02, 20:03:13 »

Én ezek alapján kötöttem be a 68-as órát.

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=332675
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=363161

A te órádhoz is ez kell, egy égővel talán több van benne, méghozzá a hátsó ablak fűtés visszajelzője....
Kösz !Nagy segítségre szolgált.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #49096 Dátum: 2010 Október 02, 20:00:51 »

fénykűrt külön nincs?Nekem másik kapcsoló volt a régi bódéba,nem is eredeti.Tehát sosem kapcsoltam Wink
Ebben az eredeti volt,mikor hoztuk,de sosem kapcsoltam. Wink
Köszi az infót
fénykürt nincs. ezért nehezebb villantani, kétszer kell meghúzni a bajuszkapcsolót
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49095 Dátum: 2010 Október 02, 19:35:15 »

Te sosem hasznaltad a kocsidat? :-)
A helyzetjelzot a muszerfal kozepen levo kihuzhato kapcsolo felig kihuzasaval kapcsolhatod.
A tompitott a teljes kihuzassal kapcsolodik.
A potmeter a km ora hattervilagitasanak fenyet allitja.
A tavolsagit pedig a kormany melletti baloldali bajuszkapcsolo magad fele huzasaval kapcsolhatod ki es be.

fénykűrt külön nincs?Nekem másik kapcsoló volt a régi bódéba,nem is eredeti.Tehát sosem kapcsoltam Wink
Ebben az eredeti volt,mikor hoztuk,de sosem kapcsoltam. Wink
Köszi az infót

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #49094 Dátum: 2010 Október 02, 19:31:01 »

Ma kábeloztuk az autót,kisebb nagyobb sikerrel.A km óránál a benzintank visszajelzőjét hogyan kell bekötni?

Én ezek alapján kötöttem be a 68-as órát.

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=332675
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=363161

A te órádhoz is ez kell, egy égővel talán több van benne, méghozzá a hátsó ablak fűtés visszajelzője....
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 02, 19:34:08 írta tazoli »
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #49093 Dátum: 2010 Október 02, 19:30:26 »

Meséljetek.Ezt sokatoknak tudni kell Grin
Te sosem hasznaltad a kocsidat? :-)
A helyzetjelzot a muszerfal kozepen levo kihuzhato kapcsolo felig kihuzasaval kapcsolhatod.
A tompitott a teljes kihuzassal kapcsolodik.
A potmeter a km ora hattervilagitasanak fenyet allitja.
A tavolsagit pedig a kormany melletti baloldali bajuszkapcsolo magad fele huzasaval kapcsolhatod ki es be.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49092 Dátum: 2010 Október 02, 19:26:10 »

Jah!Kérdés Roll Eyes Eredetileg,mert gyári világítás kapcsoló lesz a bogárban,hogyan van a kapcsolója?2 állás van rajta,meg a tekergethető potméteres kapcsoló.A kapcsoló állása szerint hogyan van világítás?Helyzetjelző külön van,vagy egyben a tompítottal?
Reflektort mi kapcsolja?
Meséljetek.Ezt sokatoknak tudni kell Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49091 Dátum: 2010 Október 02, 10:32:50 »

Ma kábeloztuk az autót,kisebb nagyobb sikerrel.A km óránál a benzintank visszajelzőjét hogyan kell bekötni?

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 02, 19:21:21 írta bruno »

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49090 Dátum: 2010 Október 02, 10:29:35 »


Ne hallgass a flexelőkre, a sima zéger oda nem jó, csak a dupla, gyári,  ha nem kapsz sehol, vedd le a turbinaház lamelláinak rúdjáról, oda jó a sima is, nincs akkora tengelyirányú erőnek kitéve, mint amekkorát a csomagtértető öreg, deformált rugói kelthetnek.
Hát az az érdekes,hogy nekem D-s motorom van,német,de ott nem zeeger van,hanem rugós rögzítés.Ha egyről beszélünk.A hűtést szabályzó lemezek rúdjáról.Arról a 4 db-ról.Nekem ott rugó van.
Egyébként nem kellett oda zeeger fogó,mert csavarhúzóval le tudtam húzni,annak idején.gondolom a vájat mentén rá is tudom nyomni.ez nem e két végén likas zeeger gyűrű volt .Nem is volt rajtuk lyuk. Grin

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #49089 Dátum: 2010 Október 02, 00:14:15 »


Ne hallgass a flexelőkre, a sima zéger oda nem jó, csak a dupla, gyári,  ha nem kapsz sehol, vedd le a turbinaház lamelláinak rúdjáról, oda jó a sima is, nincs akkora tengelyirányú erőnek kitéve, mint amekkorát a csomagtértető öreg, deformált rugói kelthetnek.
itt a lényeg!
vagy megpöttyözöd Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49088 Dátum: 2010 Október 01, 22:01:24 »

Megnézem majd holnap,nyugi Grin Hétfőig van időm,mert nem járok Zegen.Viszont tudom,hogy nem sima zeger van ott,de ha valakinek van odavaló,az tudja mit igért hogy szívesen adja.biztos ő sem egy sima seeger gyűrűre gondolt.Azért köszi,és ne vedd sértésnek Wink

Ne hallgass a flexelőkre, a sima zéger oda nem jó, csak a dupla, gyári,  ha nem kapsz sehol, vedd le a turbinaház lamelláinak rúdjáról, oda jó a sima is, nincs akkora tengelyirányú erőnek kitéve, mint amekkorát a csomagtértető öreg, deformált rugói kelthetnek.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49087 Dátum: 2010 Október 01, 21:56:23 »

Olvasol is, vagy csak írsz? Az előbb leírtam, hogy hol van még ilyen a kocsin, megnézed, és olyat keress!
a sima szerintem ugyanolyan jó oda, mint ez a füles izé.
a fülest könnyebb lepattintani, a simához meg seegerfogó kell, ennyi a különbség.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49086 Dátum: 2010 Október 01, 21:46:49 »

Olvasol is, vagy csak írsz? Az előbb leírtam, hogy hol van még ilyen a kocsin, megnézed, és olyat keress!
Megnézem majd holnap,nyugi Grin Hétfőig van időm,mert nem járok Zegen.Viszont tudom,hogy nem sima zeger van ott,de ha valakinek van odavaló,az tudja mit igért hogy szívesen adja.biztos ő sem egy sima seeger gyűrűre gondolt.Azért köszi,és ne vedd sértésnek Wink

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49085 Dátum: 2010 Október 01, 21:40:50 »

köszönöm.Az a baj,hogy Zegen bármit kerestem,nem igen találtam,csak hülyén néznek,mint ha űrhajóhoz kérnék alkatrészt.Próbát megér
Olvasol is, vagy csak írsz? Az előbb leírtam, hogy hol van még ilyen a kocsin, megnézed, és olyat keress!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49084 Dátum: 2010 Október 01, 21:37:31 »

tengelyek lemér.
csavarboltba bemegy.
tengely méretek megmond, seeger kér.
megkap, fizet, örül.

örvendek, hogy segíthettem :-)))
köszönöm.Az a baj,hogy Zegen bármit kerestem,nem igen találtam,csak hülyén néznek,mint ha űrhajóhoz kérnék alkatrészt.Próbát megér

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49083 Dátum: 2010 Október 01, 21:23:20 »

Hmm.. Seger gyűrű van a végén?ezt nem tudtam.Igaz a csomitető tartójára is könyörgök kettő db-ért,akkor ha már benne vagyok lehet 3 db is Grin Tényleg hányas seger megy erre a két helyre?

tengelyek lemér.
csavarboltba bemegy.
tengely méretek megmond, seeger kér.
megkap, fizet, örül.

örvendek, hogy segíthettem :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49082 Dátum: 2010 Október 01, 21:20:24 »

Ha megnézted volna a linket, mindjárt 3 dolgot is láttál volna ami nem ezt igazolja.
Kép vízszintes csíkokkal.
Szövegben a "heizbar" szavacska
Leírásnál a 12V (volt) gondolom nem a tisztításhoz kell az áram.
Árat nem tudom kommentálni, de ha a 80 eurós nem jó mert az első nyári mosásnál bereped akkor a másik az olcsó.
Valóban, igazad van, de mondom, nem az üvegvolt nagy, a hely kicsi, vagy a kéder vastag. Amúgy 189 Euró + szállítás (üveg!) az még egy 50 juró, ez meg 80-ért itt volt Belgiumból. Azért nem mindegy.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #49081 Dátum: 2010 Október 01, 20:42:57 »

56 speciális év a faltdach történetében. Elöl kerek, hátul sarkos....

-Igen,55-ig hosszú faltdach.
-56 a speciális,csak egy modellévben volt ilyen a tető,elől kerek,hátul sarkos.
-57-es modellévtől minden sarok kerekített.
1303LS
« Hozzászólás #49080 Dátum: 2010 Október 01, 20:09:36 »

Egyikben sincs fűtőszál. Egyébként nézted az árát? Nekem a Misi 80 Euróért hozta a fűtőszálast.
Ha megnézted volna a linket, mindjárt 3 dolgot is láttál volna ami nem ezt igazolja.
Kép vízszintes csíkokkal.
Szövegben a "heizbar" szavacska
Leírásnál a 12V (volt) gondolom nem a tisztításhoz kell az áram.
Árat nem tudom kommentálni, de ha a 80 eurós nem jó mert az első nyári mosásnál bereped akkor a másik az olcsó.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49079 Dátum: 2010 Október 01, 18:00:08 »

Hmm.. Seger gyűrű van a végén?ezt nem tudtam.Igaz a csomitető tartójára is könyörgök kettő db-ért,akkor ha már benne vagyok lehet 3 db is Grin Tényleg hányas seger megy erre a két helyre?
Ahol bemegy a spirál a kerékagyba, oda kell egy lukas gumihenger szerű darab, az zár. A csomagtérzsanérra nem sima zéger kell, hanem az a visszahajtott dupla lemez-zéger, olyan, mint a turbinaház elején a termosztát lamellák rudazatát ami fogja.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #49078 Dátum: 2010 Október 01, 17:40:22 »

Hmm.. Seger gyűrű van a végén?ezt nem tudtam.Igaz a csomitető tartójára is könyörgök kettő db-ért,akkor ha már benne vagyok lehet 3 db is Grin Tényleg hányas seger megy erre a két helyre?
Nekem olyan van, aminek egy kis luk van a végén. Átdugtam egy kis szeget és elhajlítottam.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #49077 Dátum: 2010 Október 01, 17:33:49 »

Hmm.. Seger gyűrű van a végén?ezt nem tudtam.Igaz a csomitető tartójára is könyörgök kettő db-ért,akkor ha már benne vagyok lehet 3 db is Grin Tényleg hányas seger megy erre a két helyre?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49076 Dátum: 2010 Október 01, 17:28:13 »

az enyémet nem ott vették, arra nem illik. a felújítottra talán én sem tenném fel a helyedben, de megőrizném, mert a kocsi történetéhez tartozik
Nem teszem,megtartom

Oldalak: 1 ... 783 784 785 786 787 [788] 789 790 791 792 793 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.