www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 23, 17:30:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921403 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 783 784 785 786 787 [788] 789 790 791 792 793 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15659897 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49134 Dátum: 2010 Október 03, 15:26:18 »

A foliát mivel ragasztottad be?
Fent és elől semmivel, a kárpitbolhák műanyag fogadói rögzítik (ugyanaz, mint  bogárnál) alul és hátul vékonyn megkentem a peremet Palmatex-szel, a fölösleges fóliát utána méretre vágtam.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #49133 Dátum: 2010 Október 03, 15:21:51 »

Tegnapi és mai SZMB:
Nyitható oldalablakok berakva. Hátsó oldalkárpitok alatti fólia kész, eddig a bal kárpitot sikerült a helyére tennem. Nem fér el a kalaptartó alatti rész, csak ha meghajlítom. Kicsit féltem, hogy eltörik, ezért a kartont befújtam alkoholos ablaktisztítóval, megpuhult, viszont gyorsabban megszárad, mint a víz. Siker. Ma du. berakom a másikat is, aztán nekiállok az ajtóüvegek beállításának (nincs vezetősín, se ajtókeret, dőlést és előre-hátra-billenést is be kell lőni.
A foliát mivel ragasztottad be?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49132 Dátum: 2010 Október 03, 15:18:07 »

Tegnapi és mai SZMB:
Nyitható oldalablakok berakva. Hátsó oldalkárpitok alatti fólia kész, eddig a bal kárpitot sikerült a helyére tennem. Nem fér el a kalaptartó alatti rész, csak ha meghajlítom. Kicsit féltem, hogy eltörik, ezért a kartont befújtam alkoholos ablaktisztítóval, megpuhult, viszont gyorsabban megszárad, mint a víz. Siker. Ma du. berakom a másikat is, aztán nekiállok az ajtóüvegek beállításának (nincs vezetősín, se ajtókeret, dőlést és előre-hátra-billenést is be kell lőni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #49131 Dátum: 2010 Október 03, 14:52:18 »

fel is tennéd?De nem ezen a bódén volt,hanem a narancsszínű sparba

A spirál alig 2mm-t jött ki az elég?
Egyébként pont a seeger lesz,ami a helyén tartja a spirált, ha más nem rögzíti is...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #49130 Dátum: 2010 Október 03, 14:35:38 »

A km óra spirálját nem kellene még tartatni valaminek?És ott ahol átmegy a csonkon csak simán átcsúszik?Szerintem ki fog az csúszni ebben a formában.
Tudom sok a kérdés,de mindent egyszerre csinálok,és nem érek rá hetekig írogatni.Nézzétek el nekem Grin
találtam meg késítettem képeket nálam hogy van a dolog.



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49129 Dátum: 2010 Október 03, 14:22:37 »

Nagy kormány-holtjátékot mi okozhatja? Lehet-e kormány művet állítani, vagy csere/felújítás?
lehet állítani.
de okozhatja a lógó kormányösszekötő-gömbfej vagy még 2-3 dolog.

a kormánymű tetején van egy csavar, körülötte a kontraanyával.
anyát meglazítod, csavart tekergeted, kontrát rászorítod, kipróbálod, anyázol, állítasz még.... és így tovább, amíg nem megfelelő.
állítás után próbáld ki csutkára jobbra-balra tekert kormánnyal is, mert okozhat meglepetéseket.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49128 Dátum: 2010 Október 03, 14:00:17 »

Nagy kormány-holtjátékot mi okozhatja? Lehet-e kormány művet állítani, vagy csere/felújítás?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #49127 Dátum: 2010 Október 03, 13:17:41 »

Igen, de holnap 3-ig kevés az idő. :-(((
Remélem, csak szólnak érte, és nem húzzák meg emiatt...


Olyan nem lehet, hogy kint megállsz, leveszed és úgy mész vele pár száz métert?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49126 Dátum: 2010 Október 03, 11:54:15 »

Igen, de holnap 3-ig kevés az idő. :-(((
Remélem, csak szólnak érte, és nem húzzák meg emiatt...


gáz vissza huzó rugó sem ugy van......

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #49125 Dátum: 2010 Október 03, 11:25:09 »

Ilyen lett a motortér a 28-as (köszönet Partizánnak) kézi szivatós (bekötve) karbival.
<beszúrt kép törölve>
A benzincsőnek fémnek kellene lennie az AC és a karbi között, de már nincs kedvem variálni vele.
Jól néz ki.
Az ékszíj nem ér a vákumdobhoz?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #49124 Dátum: 2010 Október 03, 10:49:08 »

azért fognak szolni szerintem,meg ebbe nem volt magas fajta osztófedél.....
gáz vissza huzó rugó sem ugy van......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #49123 Dátum: 2010 Október 03, 10:44:06 »

Ilyen lett a motortér a 28-as (köszönet Partizánnak) kézi szivatós (bekötve) karbival.
<beszúrt kép törölve>
A benzincsőnek fémnek kellene lennie az AC és a karbi között, de már nincs kedvem variálni vele.
azért fognak szolni szerintem,meg ebbe nem volt magas fajta osztófedél.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #49122 Dátum: 2010 Október 03, 10:17:45 »

Más elven működik.


ja szilvapálinkával  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49121 Dátum: 2010 Október 03, 10:01:49 »

Más elven működik.

jól látom, hogy nincs benne fűtés?
őseink kemény csávók voltak :-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49120 Dátum: 2010 Október 03, 09:54:40 »

Ilyen lett a motortér a 28-as (köszönet Partizánnak) kézi szivatós (bekötve) karbival.
<beszúrt kép törölve>
A benzincsőnek fémnek kellene lennie az AC és a karbi között, de már nincs kedvem variálni vele.

jól látom, hogy nincs benne fűtés?
őseink kemény csávók voltak :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49119 Dátum: 2010 Október 03, 09:51:33 »

Ilyen lett a motortér a 28-as (köszönet Partizánnak) kézi szivatós (bekötve) karbival.

A benzincsőnek fémnek kellene lennie az AC és a karbi között, de már nincs kedvem variálni vele.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15003

« Hozzászólás #49118 Dátum: 2010 Október 03, 01:16:34 »

kössz, megpróbálom majd újra. kell valami cső vagy akármi tényleg feszíteni a rugót
Csíny letudva.  Wink
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #49117 Dátum: 2010 Október 02, 22:05:08 »

tervek míndig vannak!
aztán lesz ami lesz! Cheesy
jó választás,én is ezen gondolkodtam amikor fényezés elött álltam..........
aztán olyan lett amilyen lett Wink Smiley

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #49116 Dátum: 2010 Október 02, 22:03:46 »

eldöntöttem!
ilyen színű lesz a bogár!
évjárathoz nem ez stimmel de aza szín meg nem teccik!
jó választás,én is ezen gondolkodtam amikor fényezés elött álltam..........
aztán olyan lett amilyen lett Wink Smiley

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #49115 Dátum: 2010 Október 02, 21:52:43 »

eldöntöttem!
ilyen színű lesz a bogár!
évjárathoz nem ez stimmel de aza szín meg nem teccik!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #49114 Dátum: 2010 Október 02, 21:51:00 »

hú ezzel egyszer én is játszottam! Wink
valaki mesélje el nekem hogy a fenébe kell barakni a motortér tartó rugót. ami nyitott állapotban megtartja
egy fotó jó lenne, hogy merre kell fordítani, a tűzfalon mi tartja ott és a fedélen melyik lyukba kell akasztani

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49113 Dátum: 2010 Október 02, 20:48:44 »

nekünk fényfotóztál. aztán inkább megvettem a rozit és onnan lestük le  Wink Cheesy
húúú, tényleg.
ezért dolgoztam? hálátlan kutyák! :-))

hehe. hát ha az elején volt rá szükségem, akkor van az már 5 év is Wink
öregszünk.... :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #49112 Dátum: 2010 Október 02, 20:47:04 »

egyszer mintha pont neked fényképeztem volna egyet.
talán 1-2 éve.
már megint elbasztad? :-))
hehe. hát ha az elején volt rá szükségem, akkor van az már 5 év is Wink
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #49111 Dátum: 2010 Október 02, 20:46:31 »

egyszer mintha pont neked fényképeztem volna egyet.
talán 1-2 éve.
már megint elbasztad? :-))

nekünk fényfotóztál. aztán inkább megvettem a rozit és onnan lestük le  Wink Cheesy
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #49110 Dátum: 2010 Október 02, 20:46:02 »

ja, mi is ketten csináltuk, kb. két perc alatt.
jó a leírás!!  Cheesy
Fiatalnak két perc 10 másodperc volt, hát... Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #49109 Dátum: 2010 Október 02, 20:45:55 »

A fedélen, hogy melyik lyukat választod, az attól függ, mennyire akarod feszesnek tudni, minél feljebb, annál jobban megáll majd a fedél.
Berakás azzal kezdődik, hohy a zárt véget beilleszted a bódé megfelelő vájatába. A felsőbe.
A rugó tekercs része az egyenes részhez képest a kocsi hátulja felé nézzen.
A beakasztós rész a nehezebb, kell egy feszítő eszköz, amivel a rugót előfeszíted, akár egy erős csavarhúzó is elég, a két beakasztandó horgot egy fogóval szoríthatod össze, mert kézzel nem fog menni, aztán kezdődhet a játék, feszítés, és a megfelelő helyzetben a legfelső lyukba engedés. Ketten is csinálhatjátok...
kössz, megpróbálom majd újra. kell valami cső vagy akármi tényleg feszíteni a rugót
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #49108 Dátum: 2010 Október 02, 20:45:46 »

mi faterral rákészültünk, megnéztük a másikon, erőt gyűjtöttünk, majd kb 10mp alatt helyre raktuk...

nebeszéjjünkeccerre. (tényleg kevesebb volt, mint kétperc... lehet, hogy 10mp??  Roll Eyes )
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49107 Dátum: 2010 Október 02, 20:45:32 »

valaki mesélje el nekem hogy a fenébe kell barakni a motortér tartó rugót. ami nyitott állapotban megtartja
egy fotó jó lenne, hogy merre kell fordítani, a tűzfalon mi tartja ott és a fedélen melyik lyukba kell akasztani

egyszer mintha pont neked fényképeztem volna egyet.
talán 1-2 éve.
már megint elbasztad? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #49106 Dátum: 2010 Október 02, 20:45:17 »

köszönöm.Az a baj,hogy Zegen bármit kerestem,nem igen találtam,csak hülyén néznek,mint ha űrhajóhoz kérnék alkatrészt.Próbát megér
fénymásolókban nyomtatókban igen gyakori méret. Asszem 3-as.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #49105 Dátum: 2010 Október 02, 20:45:13 »

mi faterral rákészültünk, megnéztük a másikon, erőt gyűjtöttünk, majd kb 10mp alatt helyre raktuk...
Én csak ritkán vagyok ketten, de nekem sem tart már tovább... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #49104 Dátum: 2010 Október 02, 20:44:51 »

.. Ketten is csinálhatjátok...

ja, mi is ketten csináltuk, kb. két perc alatt.
jó a leírás!!  Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27176


« Hozzászólás #49103 Dátum: 2010 Október 02, 20:44:09 »

A fedélen, hogy melyik lyukat választod, az attól függ, mennyire akarod feszesnek tudni, minél feljebb, annál jobban megáll majd a fedél.
Berakás azzal kezdődik, hohy a zárt véget beilleszted a bódé megfelelő vájatába. A felsőbe.
A rugó tekercs része az egyenes részhez képest a kocsi hátulja felé nézzen.
A beakasztós rész a nehezebb, kell egy feszítő eszköz, amivel a rugót előfeszíted, akár egy erős csavarhúzó is elég, a két beakasztandó horgot egy fogóval szoríthatod össze, mert kézzel nem fog menni, aztán kezdődhet a játék, feszítés, és a megfelelő helyzetben a legfelső lyukba engedés. Ketten is csinálhatjátok...
mi faterral rákészültünk, megnéztük a másikon, erőt gyűjtöttünk, majd kb 10mp alatt helyre raktuk...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #49102 Dátum: 2010 Október 02, 20:40:33 »

valaki mesélje el nekem hogy a fenébe kell barakni a motortér tartó rugót. ami nyitott állapotban megtartja
egy fotó jó lenne, hogy merre kell fordítani, a tűzfalon mi tartja ott és a fedélen melyik lyukba kell akasztani
A fedélen, hogy melyik lyukat választod, az attól függ, mennyire akarod feszesnek tudni, minél feljebb, annál jobban megáll majd a fedél.
Berakás azzal kezdődik, hohy a zárt véget beilleszted a bódé megfelelő vájatába. A felsőbe.
A rugó tekercs része az egyenes részhez képest a kocsi hátulja felé nézzen.
A beakasztós rész a nehezebb, kell egy feszítő eszköz, amivel a rugót előfeszíted, akár egy erős csavarhúzó is elég, a két beakasztandó horgot egy fogóval szoríthatod össze, mert kézzel nem fog menni, aztán kezdődhet a játék, feszítés, és a megfelelő helyzetben a legfelső lyukba engedés. Ketten is csinálhatjátok...

Bácsi Győző
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #49101 Dátum: 2010 Október 02, 20:29:58 »

valaki mesélje el nekem hogy a fenébe kell barakni a motortér tartó rugót. ami nyitott állapotban megtartja
egy fotó jó lenne, hogy merre kell fordítani, a tűzfalon mi tartja ott és a fedélen melyik lyukba kell akasztani
most kimenjek fotózni vagy ráér reggel?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #49100 Dátum: 2010 Október 02, 20:28:02 »

valaki mesélje el nekem hogy a fenébe kell barakni a motortér tartó rugót. ami nyitott állapotban megtartja
egy fotó jó lenne, hogy merre kell fordítani, a tűzfalon mi tartja ott és a fedélen melyik lyukba kell akasztani
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #49099 Dátum: 2010 Október 02, 20:19:17 »

mármint amikor be van kapcsolva a világítás, akkor
na ez igaz.  nálam alapból fel van kapcsolva, ezért erre nem is gondoltam
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #49098 Dátum: 2010 Október 02, 20:17:55 »

fénykürt nincs. ezért nehezebb villantani, kétszer kell meghúzni a bajuszkapcsolót

mármint amikor be van kapcsolva a világítás, akkor
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49097 Dátum: 2010 Október 02, 20:03:13 »

Én ezek alapján kötöttem be a 68-as órát.

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=332675
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=363161

A te órádhoz is ez kell, egy égővel talán több van benne, méghozzá a hátsó ablak fűtés visszajelzője....
Kösz !Nagy segítségre szolgált.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #49096 Dátum: 2010 Október 02, 20:00:51 »

fénykűrt külön nincs?Nekem másik kapcsoló volt a régi bódéba,nem is eredeti.Tehát sosem kapcsoltam Wink
Ebben az eredeti volt,mikor hoztuk,de sosem kapcsoltam. Wink
Köszi az infót
fénykürt nincs. ezért nehezebb villantani, kétszer kell meghúzni a bajuszkapcsolót
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49095 Dátum: 2010 Október 02, 19:35:15 »

Te sosem hasznaltad a kocsidat? :-)
A helyzetjelzot a muszerfal kozepen levo kihuzhato kapcsolo felig kihuzasaval kapcsolhatod.
A tompitott a teljes kihuzassal kapcsolodik.
A potmeter a km ora hattervilagitasanak fenyet allitja.
A tavolsagit pedig a kormany melletti baloldali bajuszkapcsolo magad fele huzasaval kapcsolhatod ki es be.

fénykűrt külön nincs?Nekem másik kapcsoló volt a régi bódéba,nem is eredeti.Tehát sosem kapcsoltam Wink
Ebben az eredeti volt,mikor hoztuk,de sosem kapcsoltam. Wink
Köszi az infót

Oldalak: 1 ... 783 784 785 786 787 [788] 789 790 791 792 793 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.