www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 16:19:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 780 781 782 783 784 [785] 786 787 788 789 790 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14908744 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49251 Dátum: 2010 Október 07, 13:18:52 »

és mi a folyat vége komplett csere?
igen, amikor már nagyonnagyon szar, akkor csere.
de addig eltelik 10-20 ezer kilométer (vagy akár több is)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #49250 Dátum: 2010 Október 07, 12:50:30 »

szarni rá, meg ilyesmi :-))

és mi a folyat vége komplett csere?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49249 Dátum: 2010 Október 07, 12:45:11 »

motor ki meg ilyesmi?

szarni rá, meg ilyesmi :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #49248 Dátum: 2010 Október 07, 12:35:34 »

kinyomócsapágy lesz

motor ki meg ilyesmi?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49247 Dátum: 2010 Október 07, 12:31:12 »

ha járó motornál benyomom a kuplungot és egy súrlódó hang hallatszik mi lehet ez?

kinyomócsapágy lesz



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #49246 Dátum: 2010 Október 07, 12:22:19 »

ha járó motornál benyomom a kuplungot és egy súrlódó hang hallatszik mi lehet ez?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #49245 Dátum: 2010 Október 06, 18:22:03 »

A mai Szopasd Magad Bogaraddal akció keretében beletörtem a gázbovden-rögzítő darabba a csavart, szóval keresek ilyet a közelben. MARESZ ???  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #49244 Dátum: 2010 Október 06, 14:58:38 »


Egy fémházas szimmering van elég szar kipiszkálni. De cserélhető "kívülről" is.
ez volt a lényeg hogy kívülről lehet-e.
Köcce.
 Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49243 Dátum: 2010 Október 06, 14:25:29 »

nem fér be sajna amugy ott lenne
 Grin
na ne offoljunk
ugy hogy legyen szmb-is.
Folyik az olaj a váltómból a nyeles tengelynél.
Ott van tömítés igaz?


Egy fémházas szimmering van elég szar kipiszkálni. De cserélhető "kívülről" is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #49242 Dátum: 2010 Október 06, 14:15:37 »

nem fér be sajna amugy ott lenne
 Grin
na ne offoljunk
ugy hogy legyen szmb-is.
Folyik az olaj a váltómból a nyeles tengelynél.
Ott van tömítés igaz?
tiedben nincs
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49241 Dátum: 2010 Október 06, 14:14:13 »

nem fér be sajna amugy ott lenne
 Grin
na ne offoljunk
ugy hogy legyen szmb-is.
Folyik az olaj a váltómból a nyeles tengelynél.
Ott van tömítés igaz?
van



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #49240 Dátum: 2010 Október 06, 14:13:29 »

tedd be a nappaliba a vitrinbe :-PP
nem fér be sajna amugy ott lenne
 Grin
na ne offoljunk
ugy hogy legyen szmb-is.
Folyik az olaj a váltómból a nyeles tengelynél.
Ott van tömítés igaz?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49239 Dátum: 2010 Október 06, 14:11:25 »

csak te tartod a kertben
az enyém garagéban áll Cool
tedd be a nappaliba a vitrinbe :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #49238 Dátum: 2010 Október 06, 14:09:27 »

végre egy faszi, aki nem csak kerti dísznek használja a bogarat.
csak te tartod a kertben
az enyém garagéban áll Cool

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49237 Dátum: 2010 Október 06, 13:46:01 »

évente 40ezret mész vele?
az már büntetés Grin

végre egy faszi, aki nem csak kerti dísznek használja a bogarat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #49236 Dátum: 2010 Október 06, 13:07:02 »

évente 40ezret mész vele?
az már büntetés Grin
kb. de tavaly csak 36ezret mentem.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #49235 Dátum: 2010 Október 06, 13:05:58 »

Jaja. CSerélem is évente őket. viszont ahogy fogy az elektróda hidegben már 30-35ezer kilóméternél szeret 3hengerezni hiába lövöm utána az elektródahézagot.
évente 40ezret mész vele?
az már büntetés Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #49234 Dátum: 2010 Október 06, 13:05:03 »

40 ezer
Jaja. CSerélem is évente őket. viszont ahogy fogy az elektróda hidegben már 30-35ezer kilóméternél szeret 3hengerezni hiába lövöm utána az elektródahézagot.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49233 Dátum: 2010 Október 06, 12:03:45 »

mennyi?
most vettem egy garnitúra bosch platina gyertyát.
évi 1ezer km megyek max.
Akkor az azt jelenti hogy legközelett 65éves koromba kell gyertyát venni a kocsiba?? Evil
Mondjuk drága is volt.

nem, mert a tied el fog rozsdásodni.
normál használatot feltételeztem. :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #49232 Dátum: 2010 Október 06, 11:57:25 »

40 ezer
mennyi?
most vettem egy garnitúra bosch platina gyertyát.
évi 1ezer km megyek max.
Akkor az azt jelenti hogy legközelett 65éves koromba kell gyertyát venni a kocsiba?? Evil
Mondjuk drága is volt.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49231 Dátum: 2010 Október 06, 11:34:00 »

Tényleg, hány kilométert érdemes menni egy gyertya-garniturával? Nekem NGK van, olyan 600-800 Ft-os. eddig 12000 km-rel.
40 ezer



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49230 Dátum: 2010 Október 06, 11:11:51 »


Nincs akkora feszültség, hogy kompresszió alatt áthúzzon a pólusok között.

Vagy van elég feszültség, de a gyertya rossz.


Ilyenkor szokták elkövetni at a hibát, hogy betesznek egy új gyertyát, mondjuk egy indiai Bosch-t, amivel lesz szikra kb, 200 km-ig, majd megint lesz egy kis karbon lerakódás a pólusok között, átmeneti ellenállás, és nincs szikra. A tudatlan ilyenkor azt mondja, hogy na, az a fos indiai Bosch megint beszart. Betesz egy francia Beru-t, azzal is ez lesz, fos francia szar.  Aztán 5 gyertya után elkezd kérdezősködni, és kiderül, hogy a gyújtás valamelyik eleme (megszakító, rotor, trafó, fej fedél) rossz.
Tényleg, hány kilométert érdemes menni egy gyertya-garniturával? Nekem NGK van, olyan 600-800 Ft-os. eddig 12000 km-rel.

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #49229 Dátum: 2010 Október 06, 09:53:01 »

Igen, számomra mindig az az érdekes, hogy megy a gyertyák szarozása, de én 20-asával veszem a teljesen snassz Bosch gyertyákat, és eddig egy volt hibás, az is menet hiba volt... Egyszer-egyszer becsúszott NGK, Beru, de azokkal sem volt probléma... Tényleg, 10 évre visszamenőleg (az 1 Bosch-on) kívül nem tudok olyan esetet mondani, hogy az új gyertya hibás lett volna... Pedig én nem csak a saját autóimban cserélek gyertyát...


velem fordult már elő, hogy 4 vacsiúj (török) boschból 3 szar volt.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49228 Dátum: 2010 Október 06, 08:42:10 »

Igen, számomra mindig az az érdekes, hogy megy a gyertyák szarozása, de én 20-asával veszem a teljesen snassz Bosch gyertyákat, és eddig egy volt hibás, az is menet hiba volt... Egyszer-egyszer becsúszott NGK, Beru, de azokkal sem volt probléma... Tényleg, 10 évre visszamenőleg (az 1 Bosch-on) kívül nem tudok olyan esetet mondani, hogy az új gyertya hibás lett volna... Pedig én nem csak a saját autóimban cserélek gyertyát...


Ilyenkor szokták elkövetni at a hibát, hogy betesznek egy új gyertyát, mondjuk egy indiai Bosch-t, amivel lesz szikra kb, 200 km-ig, majd megint lesz egy kis karbon lerakódás a pólusok között, átmeneti ellenállás, és nincs szikra. A tudatlan ilyenkor azt mondja, hogy na, az a fos indiai Bosch megint beszart. Betesz egy francia Beru-t, azzal is ez lesz, fos francia szar.  Aztán 5 gyertya után elkezd kérdezősködni, és kiderül, hogy a gyújtás valamelyik eleme (megszakító, rotor, trafó, fej fedél) rossz.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #49227 Dátum: 2010 Október 05, 22:51:51 »


Szikrázik, de nem megy a henger. Lehetséges, lehet pl. gyertya hiba.
Ugyanígy vuduzom meg Öreget, amikor 3 hengerezik, és láss csodát, a kihagyó henger kábelét ha az elosztófedélnél szikráztatom, 10 másodperc múlva egyre csökkenő szikra ívhosszal beindul az adott henger. Hidegben szokása a szentemnek... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49226 Dátum: 2010 Október 05, 20:12:44 »

Köszi szépen!
Egyébként ez miért lehetséges?


Nincs akkora feszültség, hogy kompresszió alatt áthúzzon a pólusok között.

Vagy van elég feszültség, de a gyertya rossz.


Ilyenkor szokták elkövetni at a hibát, hogy betesznek egy új gyertyát, mondjuk egy indiai Bosch-t, amivel lesz szikra kb, 200 km-ig, majd megint lesz egy kis karbon lerakódás a pólusok között, átmeneti ellenállás, és nincs szikra. A tudatlan ilyenkor azt mondja, hogy na, az a fos indiai Bosch megint beszart. Betesz egy francia Beru-t, azzal is ez lesz, fos francia szar.  Aztán 5 gyertya után elkezd kérdezősködni, és kiderül, hogy a gyújtás valamelyik eleme (megszakító, rotor, trafó, fej fedél) rossz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49225 Dátum: 2010 Október 05, 14:58:42 »

Köszi szépen!
Egyébként ez miért lehetséges?

legalább megb.szta a kezedet, amikor lehúztad? :-))
a delej kimegy a gyertyáig, de a gyertya pólusai között nem ugrál át a szikra.
ennek sokféle oka lehet, ami kurvára senkit nem érdekel, mert a gyertya egy olcsó, könnyen cserélhető biszbasz.
a megoldásra fókuszálva: gyertya csere.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #49224 Dátum: 2010 Október 05, 14:49:21 »


Szikrázik, de nem megy a henger. Lehetséges, lehet pl. gyertya hiba.
Attól, hogy szikrázik a kábel, még nem biztos, hogy a gyertya is...

Köszi szépen!
Egyébként ez miért lehetséges?

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #49223 Dátum: 2010 Október 05, 14:44:04 »

Nóri autója 60-as tempó környékén elmondása alapján "nem megy úgy ahogy eddig, nem húz és ráz". Lehúzgáltam a kábeleket a gyújtáselosztóról, hogy megnézzem jár-e minden henger és az egyiknél nincs különbség a motor hangjába, de ahogy dugom vissza szikrázik. Ez lehetséges? Vagy akkor jár a henger is és valami más a baj?
Attól, hogy szikrázik a kábel, még nem biztos, hogy a gyertya is...

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49222 Dátum: 2010 Október 05, 14:43:44 »

Nóri autója 60-as tempó környékén elmondása alapján "nem megy úgy ahogy eddig, nem húz és ráz". Lehúzgáltam a kábeleket a gyújtáselosztóról, hogy megnézzem jár-e minden henger és az egyiknél nincs különbség a motor hangjába, de ahogy dugom vissza szikrázik. Ez lehetséges? Vagy akkor jár a henger is és valami más a baj?


Szikrázik, de nem megy a henger. Lehetséges, lehet pl. gyertya hiba.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #49221 Dátum: 2010 Október 05, 14:27:07 »

Nóri autója 60-as tempó környékén elmondása alapján "nem megy úgy ahogy eddig, nem húz és ráz". Lehúzgáltam a kábeleket a gyújtáselosztóról, hogy megnézzem jár-e minden henger és az egyiknél nincs különbség a motor hangjába, de ahogy dugom vissza szikrázik. Ez lehetséges? Vagy akkor jár a henger is és valami más a baj?

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #49220 Dátum: 2010 Október 05, 12:36:27 »

....
A FIVA megvan. :-)
Gratulálok, nagyon szép az autód!

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #49219 Dátum: 2010 Október 05, 12:28:06 »


Az 1.6-os 94 mm-es a hengernél.
köszi

06208005898
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49218 Dátum: 2010 Október 05, 11:37:38 »

kérdés: hogy tudom megkülönböztetni az 1.3 és 1.6 hengerfejeket  egymástól Huh


Az 1.6-os 94 mm-es a hengernél.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #49217 Dátum: 2010 Október 05, 11:25:53 »

kérdés: hogy tudom megkülönböztetni az 1.3 és 1.6 hengerfejeket  egymástól Huh
Hengerátmérő 1.6-nál a nagyobb.
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #49216 Dátum: 2010 Október 05, 11:18:07 »

kérdés: hogy tudom megkülönböztetni az 1.3 és 1.6 hengerfejeket  egymástól Huh

06208005898
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #49215 Dátum: 2010 Október 05, 10:31:43 »

Hali!

stonemen: Grat a FIVA -hoz Smiley

nem tudok valakit aki megjavítaná az ajtózsanérjaim? 
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49214 Dátum: 2010 Október 05, 09:39:05 »




Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49213 Dátum: 2010 Október 05, 09:31:50 »



Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #49212 Dátum: 2010 Október 05, 08:36:59 »

Mert a töltésjelző izzója kell a generátor gerjesztéséhez. Ha nincs töltés, kigyullad a lámpa. Ha kiég az izzó, nem kap gerjesztést a generátor, nincs töltésed.

Még jó, hogy a külsős másképp oldja meg, mert akkor be kéne kötnöm a töltésjelző lámpát  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 780 781 782 783 784 [785] 786 787 788 789 790 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.