www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 22:39:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 767 768 769 770 771 [772] 773 774 775 776 777 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14915334 alkalommal)
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #49771 Dátum: 2010 Október 22, 22:29:05 »

70/8-tól vezetett kinyomócsapágyas, bronz kapcsolóvillás, bronz hátramenet fogaskerék tartós rövid váltó.

Minden motorhoz jó.

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #49770 Dátum: 2010 Október 22, 22:10:06 »

van egy eladó AB-s váltóm féltengelyekkel, ha érdekel
hmmm

Bácsi Győző
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49769 Dátum: 2010 Október 22, 22:09:55 »

ki cserélt már tankajtó nyitó bowdent? Hogy jön ki?
Na látod ezért hagytam bent én is Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49768 Dátum: 2010 Október 22, 22:02:03 »

Kollégák!

AB-s váltókról mit érdemes tudni, és milyen motorhoz passzol? D-s mocihoz jó lehet?
Köszi

70/8-tól vezetett kinyomócsapágyas, bronz kapcsolóvillás, bronz hátramenet fogaskerék tartós rövid váltó.

Minden motorhoz jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #49767 Dátum: 2010 Október 22, 20:21:11 »

sima rövid jó a D motorhoz

köszi

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #49766 Dátum: 2010 Október 22, 19:07:02 »

Kollégák!

AB-s váltókról mit érdemes tudni, és milyen motorhoz passzol? D-s mocihoz jó lehet?
Köszi
sima rövid jó a D motorhoz

Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #49765 Dátum: 2010 Október 22, 18:16:52 »

Kollégák!

AB-s váltókról mit érdemes tudni, és milyen motorhoz passzol? D-s mocihoz jó lehet?
Köszi

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49764 Dátum: 2010 Október 22, 09:37:59 »

ki cserélt már tankajtó nyitó bowdent? Hogy jön ki?
Két csavar a tankajtónál, 2 az utastérben, húzókát le kell csavarni róla és kilökhető a kasztniból. A tankbeöntőnél a nyelvét be kell nyomni és átlökni a lukon, és már kint is van.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #49763 Dátum: 2010 Október 22, 09:27:57 »

Kivágom.
a tuti Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #49762 Dátum: 2010 Október 22, 09:27:04 »

Valahol még olvastam azt is, hogy valaki a Kamax márkájú csavarokat bontja kocsikból, mert az eredeti  Shocked agyrém. Nálam van egy marék ha magára ismert és kell neki.  Grin
én nem ismertem magamra de szívesen megvásárolnám tőled sör áron pl a következő talin . vagy valami hasonló ....

posta?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #49761 Dátum: 2010 Október 22, 06:46:53 »

két kérdésem lenne:

- a váltóm kettesben és négyesben csörög, ráadásul most kidobta a negyediket is.. mit kell cserélnem és mi lehet az ára?
- alacsony fordulaton legyengül a világításom, ha indexelek, akkor ütemesen gyengíti a világítást, ha fékezni is merek közben, akkor halál.. szénkefék jók, töltés van rendesen elvileg.. mi az ok?
thx előre is..

van egy eladó AB-s váltóm féltengelyekkel, ha érdekel

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49760 Dátum: 2010 Október 22, 05:19:05 »

Maxi egyik 6-os kipuff csavarja kamax. Éjjel találkozón titokban cserélhető. :-)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #49759 Dátum: 2010 Október 22, 00:01:01 »

ki cserélt már tankajtó nyitó bowdent? Hogy jön ki?


                             GNX-967
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #49758 Dátum: 2010 Október 21, 22:21:43 »

Ok egy sárvédőnél elmegy nincs jelentősége. De nekem pl. a torziófedlapon voltak az eredeti kamaxok még ha elbaszott és olyan formájút nem is kapni könnyen, oda akkor sem, semmi pénzért... Inkább vettem 12.9-es belsőkulcsnyílású új csavarokat.
A sárvédőhöz lehet kapni újban,ilyen magasított fejű csavarokat.Hogy most mi van ráírva azt nem tudom!

Lehet kapni egy sárvédő felszerelésére való garnitúrát,
http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=search&pageNr=3&productId=427001a090b34&sid=79ce6b13b2b64c2c9b58ee72f3d8480b

vagy csak csavart külön.
http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=search&pageNr=3&productId=42700216271da&sid=79ce6b13b2b64c2c9b58ee72f3d8480b
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 21, 22:36:34 írta Narancs »
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #49757 Dátum: 2010 Október 21, 22:20:39 »

Van OPEL-ed is?
62-es zászlósrekord
http://www.youtube.com/watch?v=Y9ObREANGbU&NR=1
ilyen szeretném ha lenne
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 21, 23:16:25 írta batorit »

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #49756 Dátum: 2010 Október 21, 21:55:00 »

ha kidobálja a negyediket, akkor bizony szerintem legjobban egy másik váltóval jársz..
a csörgést biztos a váltó produkálja?
a csörgés a váltókar tájékán keletkezhet,, legalábbis ott hallom...

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #49755 Dátum: 2010 Október 21, 21:53:19 »

két kérdésem lenne:

- a váltóm kettesben és négyesben csörög, ráadásul most kidobta a negyediket is.. mit kell cserélnem és mi lehet az ára?
- alacsony fordulaton legyengül a világításom, ha indexelek, akkor ütemesen gyengíti a világítást, ha fékezni is merek közben, akkor halál.. szénkefék jók, töltés van rendesen elvileg.. mi az ok?
thx előre is..
ha kidobálja a negyediket, akkor bizony szerintem legjobban egy másik váltóval jársz..
a csörgést biztos a váltó produkálja?
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #49754 Dátum: 2010 Október 21, 21:51:05 »

két kérdésem lenne:

- a váltóm kettesben és négyesben csörög, ráadásul most kidobta a negyediket is.. mit kell cserélnem és mi lehet az ára?
- alacsony fordulaton legyengül a világításom, ha indexelek, akkor ütemesen gyengíti a világítást, ha fékezni is merek közben, akkor halál.. szénkefék jók, töltés van rendesen elvileg.. mi az ok?
thx előre is..

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #49753 Dátum: 2010 Október 21, 21:18:58 »

Egyébként sokszor nincsen semmi különösebb bajuk azoknak a csavaroknak... Meg pl. egy sárvédőnél nincs igénybevétel, ráadásul a gyáriaknak jó magas a feje, így rá tudod tenni rendesen a kulcsot... Perecnél, oválnál mi is összegyűjtött, régi, jó állapotú csavarokat felületkezeltettünk és mentek az autókra...


Ok egy sárvédőnél elmegy nincs jelentősége. De nekem pl. a torziófedlapon voltak az eredeti kamaxok még ha elbaszott és olyan formájút nem is kapni könnyen, oda akkor sem, semmi pénzért... Inkább vettem 12.9-es belsőkulcsnyílású új csavarokat.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49752 Dátum: 2010 Október 21, 21:15:25 »

Egyébként sokszor nincsen semmi különösebb bajuk azoknak a csavaroknak... Meg pl. egy sárvédőnél nincs igénybevétel, ráadásul a gyáriaknak jó magas a feje, így rá tudod tenni rendesen a kulcsot... Perecnél, oválnál mi is összegyűjtött, régi, jó állapotú csavarokat felületkezeltettünk és mentek az autókra...

Valahol még olvastam azt is, hogy valaki a Kamax márkájú csavarokat bontja kocsikból, mert az eredeti  Shocked agyrém. Nálam van egy marék ha magára ismert és kell neki.  Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #49751 Dátum: 2010 Október 21, 21:14:47 »

Valahol még olvastam azt is, hogy valaki a Kamax márkájú csavarokat bontja kocsikból, mert az eredeti  Shocked agyrém. Nálam van egy marék ha magára ismert és kell neki.  Grin
Ciki, de van nálam ilyen. Grin
Ha egy elemben Kamax csavarok vannak, akkor csak olyanokat teszek vissza. De vannak másmilyen nevű csavarmárkák.
Azokat is gyűjtöm.
De a csiv-eket próbálom kerülni. Van amikor nem lehet.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #49750 Dátum: 2010 Október 21, 21:14:09 »

Érdekes perverzió azt meg kell hagyni.  Grin
az semmi,de lehet,hogy igaza van és még az is lehet,hogy egyszer majd máshogy gondolunk erre a story-ra

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #49749 Dátum: 2010 Október 21, 21:12:59 »

Érdekes perverzió azt meg kell hagyni.  Grin

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49748 Dátum: 2010 Október 21, 21:12:09 »

Onnan gondolom, hogy egyszer kérdezte, hogy honnan szereztem a BRM-hez Kamax csavarokat, mert, hogy ez a mániája...

Ja tényleg az oválba, asszem a sárvédőknek.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #49747 Dátum: 2010 Október 21, 21:11:48 »

Valahol még olvastam azt is, hogy valaki a Kamax márkájú csavarokat bontja kocsikból, mert az eredeti  Shocked agyrém. Nálam van egy marék ha magára ismert és kell neki.  Grin
oválnál és kübelnél osztottnál is csak ilyet rakhattunk be... lepucolni stb.....


ez az amit nem fizet meg senki.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #49746 Dátum: 2010 Október 21, 21:07:38 »



Ja tényleg az oválba, asszem a sárvédőknek.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49745 Dátum: 2010 Október 21, 21:06:46 »


Valahol még olvastam azt is, hogy valaki a Kamax márkájú csavarokat bontja kocsikból, mert az eredeti  Shocked agyrém. Nálam van egy marék ha magára ismert és kell neki.  Grin

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #49744 Dátum: 2010 Október 21, 21:03:45 »

Soha nem nyúlott, öreg csavarokat használok.
Olyanokat, amilyenek szinte most jöttek ki a gyárból. Shocked
Aki volt nálam, az tudja, hogy a sok cucc ami a pinyóban van az nem öreg szar.
Ami nyúlott szar, azt tényleg ki kell dobni, mert életveszélyes is lehet.


Valahol még olvastam azt is, hogy valaki a Kamax márkájú csavarokat bontja kocsikból, mert az eredeti  Shocked agyrém. Nálam van egy marék ha magára ismert és kell neki.  Grin

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49743 Dátum: 2010 Október 21, 20:52:38 »

Ezért kérdem
Van OPEL-ed is?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #49742 Dátum: 2010 Október 21, 20:45:46 »

Ezt soha nem értettem, miért jobb egy nyúlott, öreg, szar csavar egy vadiújnál?
Soha nem nyúlott, öreg csavarokat használok.
Olyanokat, amilyenek szinte most jöttek ki a gyárból. Shocked
Aki volt nálam, az tudja, hogy a sok cucc ami a pinyóban van az nem öreg szar.
Ami nyúlott szar, azt tényleg ki kell dobni, mert életveszélyes is lehet.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #49741 Dátum: 2010 Október 21, 19:41:01 »

Ha bekitteled akkor 20 évig is jó! Elötte legyen fém tiszta az a lényeg. Ezt én nem hegeszteném. Többet ártunk vele.
Az a baj hogy a keret van a hátamögött és belülről rohad 1 év mulva pörsenés megkaparom és lyuk Cheesy Hátulról nem tudom fémtisztára pucolni de ha heggesztem elég a rozsda befujok rozsda átalakítot majd üregvédőt ilyen viaszos sz@rt oszt talán tovább birja.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 21, 19:46:35 írta batorit »

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49740 Dátum: 2010 Október 21, 19:37:32 »

Ezért kérdem
Ha bekitteled akkor 20 évig is jó! Elötte legyen fém tiszta az a lényeg. Ezt én nem hegeszteném. Többet ártunk vele.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #49739 Dátum: 2010 Október 21, 19:34:13 »

CO-val odahegesztem. A pici lyukanál lyukasztok akkora kör alakú lemezt. 1mm rajta van körben.
Ezért kérdem

[a csatolmányt egy admin törölte]

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #49738 Dátum: 2010 Október 21, 19:33:36 »

Csak eredeti német csavarokkal.

Ezt soha nem értettem, miért jobb egy nyúlott, öreg, szar csavar egy vadiújnál?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49737 Dátum: 2010 Október 21, 19:26:18 »

Utána co vagy láng 80 lyukat kivágsz? Ami kicsi azt is?
CO-val odahegesztem. A pici lyukanál lyukasztok akkora kör alakú lemezt. 1mm rajta van körben.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #49736 Dátum: 2010 Október 21, 19:22:38 »

Kivágom.
Utána co vagy láng 80 lyukat kivágsz? Ami kicsi azt is?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49735 Dátum: 2010 Október 21, 19:20:27 »

Megvan a műszaki, 5 év nyugalom.
A fékek jók lettek, csak vasalni kellett még (ezt megtették a fékpadon, jó fejek voltak). Minden más rendben volt.
Délután bontódott egy egybebakos motor a Mesternél, részletek az alkatrészesben.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49734 Dátum: 2010 Október 21, 19:19:26 »

Ja a feje is kap egy kis festéket.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49733 Dátum: 2010 Október 21, 19:17:13 »

A dísztárcsa tartó fülek csavarjainak a végét is befestem!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #49732 Dátum: 2010 Október 21, 19:16:04 »

Még kalapálni is fogok, majd kittelek. Idővel ahol feljön a kittelés azt újra lekaparom, és újra kittelem. Van rá egy évem, nem kapkodok.
Nem is akarlak sürgetni.Isten ments!
Nekem a lakatosomnál 2 év volt, mire elkészült az első  65-ös sibedásom. Utána én raktam össze az utolsó csavarig. Csak eredeti német csavarokkal.
Luftsick  Tomi barátom majdnem ennyi időt  kapott tőle. Ernie-é nem tudom mióta van nála. Deközelít az idő, és az alapos jó munkához, idő kell! Grin
Tény, hogy nagyon szépen dolgozik.
Csak már lenne kész a doka, hogy vihetném az enyémet!
Bocsi Ernie!
Ezt úgysem tudod lerajzolni. Grin Grin
Oldalak: 1 ... 767 768 769 770 771 [772] 773 774 775 776 777 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.222 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.