www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 12:51:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 766 767 768 769 770 [771] 772 773 774 775 776 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14905269 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49811 Dátum: 2010 Október 26, 05:54:34 »

De, be lehet, de még akkor sem tudom meg, melyik lábra mi menjen. :-)

Műszerrel nem lehet beazonosítani?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #49810 Dátum: 2010 Október 26, 01:07:37 »

Valaki meg tudja adni az elérhetőségét, vagy kilétét annak az elektronikus szakinak, akiről volt már szó párszor?, aki legyártja a teljes kábelköteget, és befűzi.
Háttőőő ... Tudok egy nagyon jo villanyos emberket, vagy typ117-et kerdezed meg az elerhetosegerol, vagy Meggyesi Balazst (bogarszerelo), o is hozza hordja az elektronyos dolgokat.
Megyo telefonszama: +36309442726


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #49809 Dátum: 2010 Október 25, 23:10:37 »

jolvann na.
félreteszed nekem a jobbat?
2hét múlva megyek pestre.
nem, pista már flexeli  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #49808 Dátum: 2010 Október 25, 21:52:22 »


Hülye, elvihetted volna innen ingyen. Volt 68-as és 74-es is. Mindkettő elég jó állapotú.
jolvann na.
félreteszed nekem a jobbat?
2hét múlva megyek pestre.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49807 Dátum: 2010 Október 25, 21:45:08 »

mennyi zsé lehet egy üzemanyag tank 69-es bogárhoz?
csp-shop.de nem találtam meg.


Hülye, elvihetted volna innen ingyen. Volt 68-as és 74-es is. Mindkettő elég jó állapotú.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #49806 Dátum: 2010 Október 25, 21:43:33 »

mennyi zsé lehet egy üzemanyag tank 69-es bogárhoz?
csp-shop.de nem találtam meg.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #49805 Dátum: 2010 Október 25, 21:42:31 »

Valaki meg tudja adni az elérhetőségét, vagy kilétét annak az elektronikus szakinak, akiről volt már szó párszor?, aki legyártja a teljes kábelköteget, és befűzi.
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #49804 Dátum: 2010 Október 25, 21:42:06 »

Sziasztok!

A dinamó- generátor ékszíjtárcsa között van különbség?
Mert nagyon nem akarnak passzolni a dolgok.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #49803 Dátum: 2010 Október 25, 21:08:44 »

Rajz alapján nem tudtam megfejteni (ami nekem van, azon csak a kapcsoló lábai számozottak, a motorba csak bemennek a vezetékek, így nem tudom, melyik szélső lehet a test).

Abarna álltalában a test a fekete  gyujtás + a többi kapcsolt +

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #49802 Dátum: 2010 Október 25, 21:00:37 »

Rajz alapján nem tudtam megfejteni (ami nekem van, azon csak a kapcsoló lábai számozottak, a motorba csak bemennek a vezetékek, így nem tudom, melyik szélső lehet a test).

Műszerrel nem lehet beazonosítani?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49801 Dátum: 2010 Október 25, 20:53:25 »

Rajz alapján nem tudtam megfejteni (ami nekem van, azon csak a kapcsoló lábai számozottak, a motorba csak bemennek a vezetékek, így nem tudom, melyik szélső lehet a test).

Bekötési pontok számozása alapján könnyebb lenne szerintem, mert vezetéket cserélhettek rajta.
Én rajz alapján kötöttem és jó lett.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #49800 Dátum: 2010 Október 25, 20:47:04 »

Beraktam az új ablaktörlőmotort, az ablaktörlő működése most:
- kapcsoló 0 pozíció: kimegy a bizti
- 1. pozíció: a motor áll
- 2. pozíció: a motor megy (szerintem 1. fokozatban).
Igyekeztem úgy visszarakni, ahogy volt. Valaki meg tudná nézni, milyen sorrendben vannak a kábelek?
A sorrendebn szemből balról-jobbra: fekete-lila; fekete; barna-sárga; fekete-sárga. Alul a barna.
Köszi!
Bekötési pontok számozása alapján könnyebb lenne szerintem, mert vezetéket cserélhettek rajta.
Én rajz alapján kötöttem és jó lett.
Nem elérhető felnis01
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #49799 Dátum: 2010 Október 25, 19:51:41 »

Sziasztok!
Van valakinek tippje, hogy a szívócső a porlasztó alatt mitől lehet olajos? Néztem de a porlasztó háza oldalt nem olajos (így a légszűrőből elvileg nem folyik az olaj). A karbi egy "toldóval" kapcsolódik a gyári szívócsőhöz (nemtudom melyik állat szerelő kókányolta így rá mert a gyári szívócsővel nem lenne szabad a karbinak beleérnie a dinamó házába 1.3-as motorról lévén szó...) és ott van a rengeteg olaj. Ma nem volt időm de holnap leszedem a szűrőt és a karbit is mert a karbit lecserélem egy alig kopottra mert a mostaninak a  pillangószelep tengelyének brutál holtjátéka van már...remélem akkor kiderül, hogy mi lehet a gubanc...de egyenlőre még tippem sincs, hogy hogy lehet ott ennyi olaj.

Üdv.
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #49798 Dátum: 2010 Október 25, 19:06:40 »

mindjárt kész! Cheesy

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49797 Dátum: 2010 Október 25, 17:32:40 »

Beraktam az új ablaktörlőmotort, az ablaktörlő működése most:
- kapcsoló 0 pozíció: kimegy a bizti
- 1. pozíció: a motor áll
- 2. pozíció: a motor megy (szerintem 1. fokozatban).
Igyekeztem úgy visszarakni, ahogy volt. Valaki meg tudná nézni, milyen sorrendben vannak a kábelek?
A sorrendebn szemből balról-jobbra: fekete-lila; fekete; barna-sárga; fekete-sárga. Alul a barna.
Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 25, 17:34:15 írta stonemen »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #49796 Dátum: 2010 Október 25, 12:33:12 »

pára + hideg.
tekerj egy hosszabb utat és elmúlik a trutyi.
köszi
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49795 Dátum: 2010 Október 25, 12:32:35 »

Tudom, hogy volt már téma, de nem emlékszem, mert öreg vagyok. Grin
Miért trutyisodik be az olaj a betöltő nyílás alatt?

pára + hideg.
tekerj egy hosszabb utat és elmúlik a trutyi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #49794 Dátum: 2010 Október 25, 12:31:56 »

Tudom, hogy volt már téma, de nem emlékszem, mert öreg vagyok. Grin
Miért trutyisodik be az olaj a betöltő nyílás alatt?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #49793 Dátum: 2010 Október 24, 18:52:37 »

Hétvégén sokmindent sikerült csinálni!
A legfontosabb az volt,hogy a garázst olyan állapotba hozzam h lehessen benne fényezni!
több év lomját kellett polcra pakolnom!
de sikerült, jöhet a fényező!
Kárpitos mester(gas) barátunk is belendült!
készülnek a farmer ülések!
<beszúrt kép törölve>
sikerült a rücsizést is naggyából megcsinálnom!
<beszúrt kép törölve>
olvassá privátot!

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #49792 Dátum: 2010 Október 24, 17:42:06 »

Hétvégén sokmindent sikerült csinálni!
A legfontosabb az volt,hogy a garázst olyan állapotba hozzam h lehessen benne fényezni!
több év lomját kellett polcra pakolnom!
de sikerült, jöhet a fényező!
Kárpitos mester(gas) barátunk is belendült!
készülnek a farmer ülések!

sikerült a rücsizést is naggyából megcsinálnom!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49791 Dátum: 2010 Október 24, 15:58:51 »

A WOB árult öngyújtókat a másik topikban. Szerintem ezek a volskwagenes öngyújtók erre lettek kitalálva. Grin
lehet :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49790 Dátum: 2010 Október 24, 15:54:10 »

gyújtsd fel a gecibe, csak ügyelj rá, hogy a kamera be legyen kapcsolva :-)))
hajráhajrá!
A WOB árult öngyújtókat a másik topikban. Szerintem ezek a volskwagenes öngyújtók erre lettek kitalálva. Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49789 Dátum: 2010 Október 24, 15:14:57 »

De méghozzá cápát Grin
Majd talán estére írok,ha még lesz humorom Wink

gyújtsd fel a gecibe, csak ügyelj rá, hogy a kamera be legyen kapcsolva :-)))
hajráhajrá!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49788 Dátum: 2010 Október 24, 15:12:46 »

Kiváncsian várjuk, hogy mi lesz.
Remélem nem halat eszel. Grin Grin
De méghozzá cápát Grin
Majd talán estére írok,ha még lesz humorom Wink

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #49787 Dátum: 2010 Október 24, 15:04:00 »

Mondom indítom ma a gépet,hosszú állás után.Önindító csak kattan,de nem indít.Kopogtatom,már jó.egy aksi le is merült,mert nem indult,csak indít.Megnézem az AC-t,nem vesz fel benzint.Jó,akkor marad ejtős módszer .Benzin megszív,kostól,aztán rá a karbira.Semmi  ::)Nyakon öntöm kis benzinnel,semmi.Mondom megnézem a szikrát.Úgy néz ki semmi.Ellenőrzőm a trafót,úgy néz ki jó.Kiderült,a kábelen nem jött menkü.Most töltöm az aksit,eszek,aztán kiderül később,hogy mi van Undecided
Kiváncsian várjuk, hogy mi lesz.
Remélem nem halat eszel. Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 24, 15:06:22 írta sparkafer »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49786 Dátum: 2010 Október 24, 14:58:22 »

Mondom indítom ma a gépet,hosszú állás után.Önindító csak kattan,de nem indít.Kopogtatom,már jó.egy aksi le is merült,mert nem indult,csak indít.Megnézem az AC-t,nem vesz fel benzint.Jó,akkor marad ejtős módszer .Benzin megszív,kostól,aztán rá a karbira.Semmi  ::)Nyakon öntöm kis benzinnel,semmi.Mondom megnézem a szikrát.Úgy néz ki semmi.Ellenőrzőm a trafót,úgy néz ki jó.Kiderült,a kábelen nem jött menkü.Most töltöm az aksit,eszek,aztán kiderül később,hogy mi van Undecided

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49785 Dátum: 2010 Október 24, 07:24:27 »

Nem kevés meló, gratulálok, Józsi!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49784 Dátum: 2010 Október 23, 22:15:15 »

Ab-s váltóba bel nyeles tengely szimeringet cserélnem.
Valaki megmondhatná milyen méretű kell bele.
Köszi.

kiveszed, megméred, örülsz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #49783 Dátum: 2010 Október 23, 19:56:46 »

70/8-tól vezetett kinyomócsapágyas, bronz kapcsolóvillás, bronz hátramenet fogaskerék tartós rövid váltó.

Minden motorhoz jó.
thx

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #49782 Dátum: 2010 Október 23, 18:19:44 »

Ma ezekkel a lyukakkal bírkóztam.
Hu b@ssza + itt 100 macska nem fog meg egy egeret. Grin

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49781 Dátum: 2010 Október 23, 18:16:04 »

Eddig haladtam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49780 Dátum: 2010 Október 23, 18:14:30 »

Kivágtam, nem szaroztam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49779 Dátum: 2010 Október 23, 18:13:34 »

Itt meg furat volt a csengőnek. De egy lemezen, és kicseréltem egy jobb darabra, és a furatokat is az eredeti helyére raktam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49778 Dátum: 2010 Október 23, 18:10:58 »

A másik fele.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49777 Dátum: 2010 Október 23, 18:09:44 »

CO-val adtam neki.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49776 Dátum: 2010 Október 23, 18:08:54 »

Egy lemez rá.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49775 Dátum: 2010 Október 23, 18:07:59 »

Valaki vágott ide egy lyukat. 27 évig nem zavart, de ma megszüntettem.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49774 Dátum: 2010 Október 23, 18:06:12 »

Jól szaladt az idő. Szépen szólt a FLEX.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49773 Dátum: 2010 Október 23, 18:04:25 »

Ma ezekkel a lyukakkal bírkóztam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #49772 Dátum: 2010 Október 23, 08:40:51 »

Ab-s váltóba bel nyeles tengely szimeringet cserélnem.
Valaki megmondhatná milyen méretű kell bele.
Köszi.
 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 766 767 768 769 770 [771] 772 773 774 775 776 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.194 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.