www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 23:48:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1865 1866 1867 1868 1869 [1870] 1871 1872 1873 1874 1875 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14801616 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5851 Dátum: 2006 Augusztus 10, 13:34:05 »

Az élet bonyolult kérdések halmaza. Tehetős embereknek a hobbi méginkább. :-)))))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5850 Dátum: 2006 Augusztus 10, 13:28:12 »

A dilemmám az, hogy én nem vagyok száguldozós tipus. Ha meg épít az ember egy erős mocit az fog fogyasztani akkor is, ha 120-szal krúzolok, most meg 9 alatt van, akárhogy is nézem. A kérdés az, hogy érdemes-e azért mindig fizetni az árát, hogy legyen lehetőség néha odalépni és elkápráztatni egy opel astra-t, mert egy átlagos mai autó úgyis gyorsabb...

Viszont csak ritkán autózok vele, amolyan örömautózás legyen, utazgatni, meg bevásárolni ott a Golf.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5849 Dátum: 2006 Augusztus 10, 13:04:22 »

Ez a tél komoly dolgokat fog tartogatni sokak számára. Már nagyon várom a tavszi rajzást, bárhol is lesz.

Azt hiszem én még tavaszra nem tudok nagyot égetni, de megindul a dolog a télen. Az egyedi hosszú váltó már bekerül.

Igazából nem a drag versenyekre gyúrok, de utazóban akarok tartósan és hosszan 140-150-et. Ehhez azért nem fog rosszul gyorsulni...és kell hozzá egy 180 körüli végsebesség.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5848 Dátum: 2006 Augusztus 10, 13:01:12 »

Újabb rossz kilátások az épülő motorom számára. .-))))
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #5847 Dátum: 2006 Augusztus 10, 12:59:59 »

Nagy terveim vannak, amit meg is fogok valósítani, akkor majd az autót is megismerik egy-egy gyorsulási verseny alkalmával. És nem tréleren viszem oda. Természetesen a pénz lassítja a projektet  Wink, de ami késik az nem múlik, mondja a mondás. Már a telet tervezem.  Wink
Ez a tél komoly dolgokat fog tartogatni sokak számára. Már nagyon várom a tavszi rajzást, bárhol is lesz.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5846 Dátum: 2006 Augusztus 10, 12:53:37 »

Ma azon gondolkodtam, hogy az elmúlt 1 év alatt a Stuntnak neve lett a Bogarasok között. Szinte mindenki ismeri, hallott róla, tiszteli.


Nagy terveim vannak, amit meg is fogok valósítani, akkor majd az autót is megismerik egy-egy gyorsulási verseny alkalmával. És nem tréleren viszem oda. Természetesen a pénz lassítja a projektet  Wink, de ami késik az nem múlik, mondja a mondás. Már a telet tervezem.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5845 Dátum: 2006 Augusztus 10, 12:50:05 »

Jóvanna, a Busz mocija is pörög hétezerig... :-))))
Nekem az etalon a KIZS bmw-je. Ésszerű kompromisszum a kényelem és a megyekmintazállat életérzés között.
Azért egyszer még lesz egy 380 lovas porkém. Ha lesz egy szabad milkám. :-)



Ez egy Chevrolet Matiz, ....ööö Corvette volt, 400 lóerő körül, de kompozit kasztni, alu vázon, elég könnyű. Veszettül ment és az ááámerikáái V8-as ordításánál nincs szebb. A BMW 540i az egy kultúrautó ez mellett. Az villanymotoros gép. Ez macho. Modern Muscle Car.
 Kibasznék belőle mindent, légkondi, menetstabilizáló, egyéb menetdinamikai szabályzók, head up display,  az összes szoftvert delete, kapna nagy karburátorokat és...meglenne egy szép Cuda vagy Dodge Charger reinkarnációja Chevy köntösben.

Éjszaka rabolnám a benzinkutakat kifelé, pénz nem kellene, csak 98-as ólmozatlan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5844 Dátum: 2006 Augusztus 10, 12:45:29 »

Ma azon gondolkodtam, hogy az elmúlt 1 év alatt a Stuntnak neve lett a Bogarasok között. Szinte mindenki ismeri, hallott róla, tiszteli.

de tényleg komolyan gondoltam.
írjál, ha tudsz vagy akarsz.

Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #5843 Dátum: 2006 Augusztus 10, 12:44:22 »

Kussoljál vagy megkarcolom valamelyik szépen fényezett autódat!  Grin

Delhusa Gjoni
de tényleg komolyan gondoltam.
írjál, ha tudsz vagy akarsz.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5842 Dátum: 2006 Augusztus 10, 12:42:09 »

És ma még vezetek is. Buszt. Már ha segít valaki betolni... :-)

milyen kis agreszívak vagyunk ma Cheesy
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5841 Dátum: 2006 Augusztus 10, 12:41:27 »

Jóvanna, a Busz mocija is pörög hétezerig... :-))))
Nekem az etalon a KIZS bmw-je. Ésszerű kompromisszum a kényelem és a megyekmintazállat életérzés között.
Azért egyszer még lesz egy 380 lovas porkém. Ha lesz egy szabad milkám. :-)

Na, ennyit tudsz.  Grin
Levegős boxer, hülye. V8-as szívó, 6000 köbcenti.
Holló
« Hozzászólás #5840 Dátum: 2006 Augusztus 10, 12:40:01 »

milyen kis agreszívak vagyunk ma Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5839 Dátum: 2006 Augusztus 10, 12:39:42 »

én sugárhajtóműre gondoltam volna, bár gyanítom azt nem csak 7ezerig lehet pörgetni.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5838 Dátum: 2006 Augusztus 10, 12:38:57 »

Ez levegős boxer valami volt?


Na, ennyit tudsz.  Grin
Levegős boxer, hülye. V8-as szívó, 6000 köbcenti.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5837 Dátum: 2006 Augusztus 10, 12:37:06 »

Ez levegős boxer valami volt?


Tegnap vezettem egy olyan autót, amit 7000-ig lehetett forgatni és 2400-as fordulaton 182 km/h-val ment. Az M1-es felhajtó gyorsítósávjában 210 km/h-ra gyorsultunk és akkor húztam be a külső sávba a gépet.
75 kilométert autóztunk vele és erre rá lehett tenni 22 liter benzint.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5836 Dátum: 2006 Augusztus 10, 12:36:22 »

Ha már gonoszkodunk, akkor a Weder karbi a Dart fajtából való?
Nehogy átgyere megverni!! :-)))))))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5835 Dátum: 2006 Augusztus 10, 12:35:48 »

írjál még!
életed története, iskolai kalandok, autós városi legendák.
Mesélj a városról, hófehér házakról, hidd el, hogy minden érdekel!



Tegnap vezettem egy olyan autót, amit 7000-ig lehetett forgatni és 2400-as fordulaton 182 km/h-val ment. Az M1-es felhajtó gyorsítósávjában 210 km/h-ra gyorsultunk és akkor húztam be a külső sávba a gépet.
75 kilométert autóztunk vele és erre rá lehett tenni 22 liter benzint.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5834 Dátum: 2006 Augusztus 10, 12:32:55 »

írjál még!
életed története, iskolai kalandok, autós városi legendák.
Mesélj a városról, hófehér házakról, hidd el, hogy minden érdekel!


Kussoljál vagy megkarcolom valamelyik szépen fényezett autódat!  Grin

Delhusa Gjoni

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #5833 Dátum: 2006 Augusztus 10, 12:09:50 »

Csak hogy az anyád-apád témáról elvigyem a szót  Wink, elmondom a terveimet.

Most ugye úgy néz ki a motorom, hogy van benne egy Scat C25-ös tengely, hozzá Scat Lightweight Lifters, azaz könnyített szelepemelők. A kompresszióviszony kb 8.8-9.0:1-hez és van rajta egy Thunderbird Single quite dob csőkígyóval.
A gyári karbi 127.5-ös főfúvókáit 135-ösre cseréltem, a 140-es levegő fúvókákat 150-esre (könyv ajánlás) de aztán vissza gyárira, mert nagyon bedúsult.
Gyújtásom egy hall jeladós régi Golf 1.6-os elektronikus, de az előgyújtás szabályozásom a 71 utáni dupla vákumdobos typ1 motoré.

A motor teljesen széria kinézetre.

Most jön a lényeg. Érkezik két Weder 40 DCNF karbim vele két szívócső és K&N szűrők, olyanok, amik beférnek a typ3 motorterébe és lecsukható a fedél. (Igen, igen, meleg levegőt fog szívni, de kitalálok valamit!) A kék gyújtótekercsem és a 009-es osztófej már otthon pislog, valamint veszek egy Pierburg vagy Facet benzinpumpát is és leveszem az AC-t.
Ekkor a motor eléggé lecsupaszodik, mert nem megy vákumcsó az osztófejhez, a typ3-as nagy légszűrője is eltűnik és a karburátorokat összekötő balansz-cső is lekerül. (Tényleg a IDA Webereket nem szokták összekötni???) Lekerül továbbá az AC és a cső sem úgy fog keresztülívelni a motorn.

A karterszellőzőt is kicserélem egy kisebbre (bogár csavaros olajbetöltője, aminek van karterszellőző kivezetése) eléggé letisztulnak a viszonyok.

Most rendelek a DCNF-ekhez teljes felújító készletet és tengely csapágyat, mert ugye ez csapágyazott, nem perselyes. Pontosan beállítom (semmi tapasztalatom nincs vele) és ősszel fékpadra megy a gép. Nagyon kíváncsi vagyok mit tud, reálisan szerintem 65-68 lóerő lesz.


A DCNF karburátorokat régi Ferrarikon és Maseratikon (Serak?) használták, jellemzője, hogy nagyon alacsony és szépen elfér a typ3 motorfedele alatt. Ritka karbi.


írjál még!
életed története, iskolai kalandok, autós városi legendák.
Mesélj a városról, hófehér házakról, hidd el, hogy minden érdekel!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5832 Dátum: 2006 Augusztus 10, 11:46:57 »

Csak hogy az anyád-apád témáról elvigyem a szót  Wink, elmondom a terveimet.

Most ugye úgy néz ki a motorom, hogy van benne egy Scat C25-ös tengely, hozzá Scat Lightweight Lifters, azaz könnyített szelepemelők. A kompresszióviszony kb 8.8-9.0:1-hez és van rajta egy Thunderbird Single quite dob csőkígyóval.
A gyári karbi 127.5-ös főfúvókáit 135-ösre cseréltem, a 140-es levegő fúvókákat 150-esre (könyv ajánlás) de aztán vissza gyárira, mert nagyon bedúsult.
Gyújtásom egy hall jeladós régi Golf 1.6-os elektronikus, de az előgyújtás szabályozásom a 71 utáni dupla vákumdobos typ1 motoré.

A motor teljesen széria kinézetre.

Most jön a lényeg. Érkezik két Weber 40 DCNF karbim vele két szívócső és K&N szűrők, olyanok, amik beférnek a typ3 motorterébe és lecsukható a fedél. (Igen, igen, meleg levegőt fog szívni, de kitalálok valamit!) A kék gyújtótekercsem és a 009-es osztófej már otthon pislog, valamint veszek egy Pierburg vagy Facet benzinpumpát is és leveszem az AC-t.
Ekkor a motor eléggé lecsupaszodik, mert nem megy vákumcső az osztófejhez, a typ3-as nagy légszűrője is eltűnik és a karburátorokat összekötő balansz-cső is lekerül. (Tényleg a IDA Webereket nem szokták összekötni???) Lekerül továbbá az AC és a cső sem úgy fog keresztülívelni a motorn.

A karterszellőzőt is kicserélem egy kisebbre (bogár csavaros olajbetöltője, aminek van karterszellőző kivezetése) eléggé letisztulnak a viszonyok.

Most rendelek a DCNF-ekhez teljes felújító készletet és tengely csapágyat, mert ugye ez csapágyazott, nem perselyes. Pontosan beállítom (semmi tapasztalatom nincs vele) és ősszel fékpadra megy a gép. Nagyon kíváncsi vagyok mit tud, reálisan szerintem 65-68 lóerő lesz.


A DCNF karburátorokat régi Ferrarikon és Maseratikon (Serak?) használták, jellemzője, hogy nagyon alacsony és szépen elfér a typ3 motorfedele alatt. Ritka karbi.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 10, 12:37:50 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5831 Dátum: 2006 Augusztus 10, 00:22:23 »

apád mitt szól hozzá? Grin Evil
semmit, legalább edzésben lesz, mert leér a lába, de a keze jól ki van tekeredve és fárad is, ahogy távtart Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5830 Dátum: 2006 Augusztus 09, 21:52:25 »

Csak a 11-et nyelő motoroknak nincs görbéje.  Grin

:-PPP
annak egyenese van



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Holló
« Hozzászólás #5829 Dátum: 2006 Augusztus 09, 21:29:57 »

na, betettem anyát távtartónak, tesztelni is fogom a kuplungot, álló helyzetben érezhetően jobb. eddig majdnem tövid volt tekerve aszárnyasanya és úgy is csomó holtjátéka volt a pedálnak
apád mitt szól hozzá? Grin Evil
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5828 Dátum: 2006 Augusztus 09, 20:45:49 »

Nekem a dokába meg hosszabb volt fél centivel a zsír új bowden, két anya alá azt' kész. Nem kell kétségbe esni.(most még...) Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5827 Dátum: 2006 Augusztus 09, 19:57:18 »

Imádkozz (jó nem komolyan mondom  Grin ) hogy ne a kiemelő villa legyen törött.
szerintem nem az, mert apránként szaródott el, mindegy, ennyit megér, hogy megtudjam

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #5826 Dátum: 2006 Augusztus 09, 19:52:54 »

na, betettem anyát távtartónak, tesztelni is fogom a kuplungot, álló helyzetben érezhetően jobb. eddig majdnem tövid volt tekerve aszárnyasanya és úgy is csomó holtjátéka volt a pedálnak
Imádkozz (jó nem komolyan mondom  Grin ) hogy ne a kiemelő villa legyen törött.
1303LS
« Hozzászólás #5825 Dátum: 2006 Augusztus 09, 19:51:14 »

lehet, hogy az 1.6 motornak nincs is jelleggörbéje, azért nincs benne a könyben? :-))

Csak a 11-et nyelő motoroknak nincs görbéje.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5824 Dátum: 2006 Augusztus 09, 19:50:53 »

na, betettem anyát távtartónak, tesztelni is fogom a kuplungot, álló helyzetben érezhetően jobb. eddig majdnem tövid volt tekerve aszárnyasanya és úgy is csomó holtjátéka volt a pedálnak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5823 Dátum: 2006 Augusztus 09, 19:48:30 »

Igaza volt NGA-nak (most is, a kurva életbe! Wink Grin) a könyv magyar kiadása 1983-as, a könyv pedig maga 1978-as..és igenis benne vannak a 1303 és 1302S modellek is, csak rosszul emlékeztem.
Egyébként 1600-asnak semmilyen motorjelleggörbéje nincs benne.

lehet, hogy az 1.6 motornak nincs is jelleggörbéje, azért nincs benne a könyben? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5822 Dátum: 2006 Augusztus 09, 19:38:49 »

Majd megnézem. Szerintem öregebb, legfeljebb a magyar kiadás 78-as.  Csak a H kódú motor van benne, ráadásul a kapcsolási rajzok is öregek, nincs pl. generátoros benne.

Igaza volt NGA-nak (most is, a kurva életbe! Wink Grin) a könyv magyar kiadása 1983-as, a könyv pedig maga 1978-as..és igenis benne vannak a 1303 és 1302S modellek is, csak rosszul emlékeztem.
Egyébként 1600-asnak semmilyen motorjelleggörbéje nincs benne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5821 Dátum: 2006 Augusztus 09, 17:27:38 »

...hogyha vannak domborok is? Grin

a domborok jók! főleg, ha nem rajz.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Holló
« Hozzászólás #5820 Dátum: 2006 Augusztus 09, 17:02:57 »

a túrót! ezeket a diagramokat kell letörölni! kit érdekelnek a görbék egy koordináta rendszerben?
...hogyha vannak domborok is? Grin
Sompi
« Hozzászólás #5819 Dátum: 2006 Augusztus 09, 16:55:24 »

Lips Sealed
na azééé!  Cheesy Grin
1303LS
« Hozzászólás #5818 Dátum: 2006 Augusztus 09, 16:54:05 »

Azé van könyvikadásdátumvita, meeer neked keresünk 1.6-os görbét.  Tongue Tongue Tongue Grin
Lips Sealed
Sompi
« Hozzászólás #5817 Dátum: 2006 Augusztus 09, 16:51:53 »

Na mindegy majd holnap reggel felteszek egy kérdést, hogy:
" Nincs valakinek egy ynomaték diagrammja 1.6-os bogár motorról? "
Most nem, mert most könyvkiadásidátumvita van. Grin
Azé van könyvikadásdátumvita, meeer neked keresünk 1.6-os görbét.  Tongue Tongue Tongue Grin
1303LS
« Hozzászólás #5816 Dátum: 2006 Augusztus 09, 16:50:45 »

Na mindegy majd holnap reggel felteszek egy kérdést, hogy:
" Nincs valakinek egy ynomaték diagrammja 1.6-os bogár motorról? "
Most nem, mert most könyvkiadásidátumvita van. Grin
1303LS
« Hozzászólás #5815 Dátum: 2006 Augusztus 09, 16:48:31 »

kit érdekelnek a görbék egy koordináta rendszerben?

Főleg az eszembében.  Grin
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #5814 Dátum: 2006 Augusztus 09, 16:47:46 »

felteszem újra kérdésT!

mitől akad egy ponton gázpedál buszban...?

őőő... padlólemez?  Wink

Petyó
Sompi
« Hozzászólás #5813 Dátum: 2006 Augusztus 09, 16:38:31 »

Tudtommal a Jezewsky könyv 1978-as kiadás.
Az enyém 83-as kiadás.
mármint a én példányom. Hogy az eredeti lengyel mikori azt sehol nem találtam benne.  Huh
(monnyuk az alvázszámok 77-ig benne vannak, de ez valszeg itthoni szerkesztés.)
cool Sompi
igyexik az ember  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 09, 16:41:02 írta Sompi »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5812 Dátum: 2006 Augusztus 09, 16:10:06 »

felteszem újra kérdésT!

mitől akad egy ponton gázpedál buszban...?

Biztos valami megakasztja, megszorítja, beszorítja vagy ilyesmi.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1865 1866 1867 1868 1869 [1870] 1871 1872 1873 1874 1875 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.