www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 December 19, 08:35:47
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921393
Hozzaszólás
218
Témában írta
1615
Felhasználó
Legújabb tag:
August
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Oldalak:
1
...
1865
1866
1867
1868
1869
[
1870
]
1871
1872
1873
1874
1875
...
2016
Szerző
Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt... (Megtekintve 15531864 alkalommal)
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5854 Dátum:
2006 Augusztus 10, 14:56:46 »
A Busz motorját azért majd megnézzük? Bár azt hiszem, abban csak a dugók meg a tengely okosak, de már 4 éve fut, és érdekes lehet megnézni, milyenek a viszonyok belül... Na meg a hidrotőkéket cserélni kell úgyis.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 10, 14:47:45
A typ4-gyel két bajom van. Az egyik, hogy nem az autóba való. Ahogy a te autód hátsó motorfelfogatását néztem azzan nagy baj nem lenne, mert az szinte azonos és ugyanott van, mint a typ3-asnak, a typ4-es blokk nem jelentősen hosszabb, mint a typ3-as (tulképpen typ1) de egyéb alakítgatások is kellene, mint indítómotor, kupplung, stb.
A másik baj az ára. Typ1-hez minden van és ki van találva, typ4-hez kevés tuning van és nagyon drága....még egy alap kipufogódob is nagyon drága.
És ahhoz kellene egy pár 48-as karbi is szívócsonkkal. Az egy vagyon. A karburátoron nagyon sok múlik, a széria karbikkal szerintem nem érdemes okoskodni.
Viszont a typ4 motorblokk erős és megbízható, alapból nagyobb lökettérfogatú és van benne tartalék.
Egy 2200-es typ1-es már nagyon necces sok szempontból, pl. a motorblokk miatt. És az sem olcsó. De azt már 140 valós lóerő köré is lehet igazítani és az azért nem kevés.
Még én is hezitálok, nem tudom milyen blokk lesz.
Meg a másik "bajom", hogy én még nem szereltem egyáltalán typ4-es blokkot, de typ1-est meg már sokat. Nem állítanám, hogy a typ1-essel mindent tudok, de sok újdonságot, meglepetést nem tud okozni...és a részletekben van az okosság, és mindenre van megoldás a typ1-nél. Lehet, hogy lenne egy-két typ4-es ami nem sikerülne túl jól, ahogy typ1-es is volt anno. Kicsit félek tőle. Szétszedés, összerakás, felújítás nem gond, de a tuning más téma, ott óvatosság kell, nincs typ4 tapasztalatom...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5853 Dátum:
2006 Augusztus 10, 14:47:45 »
Idézetet írta: ratro - 2006 Augusztus 10, 13:52:22
És egy jó Typ4-ben nem gondolkozol? Én most egy olyan kombóban töröm a kis buksim, hogy a 71 mm-es főtengelyen 4 db 104 mm-es dugattyú mozogna. Az 2400 ccm. Minden komolyabb beavatkozás nélkül. Nem tudom, hogy készítenek-e a Typ4-hez nyomatékra hangolt tengelyt. Mert olyan csiklandozna hozzá a gyári karburátorokkla. Egy lassú víz partot mos, vagy inkább hamu alatt lapul a parázs motort szeretnék a motorhome-ba.
Csiklandozna?! Megcsinálnád?!
A typ4-gyel két bajom van. Az egyik, hogy nem az autóba való. Ahogy a te autód hátsó motorfelfogatását néztem azzan nagy baj nem lenne, mert az szinte azonos és ugyanott van, mint a typ3-asnak, a typ4-es blokk nem jelentősen hosszabb, mint a typ3-as (tulképpen typ1) de egyéb alakítgatások is kellene, mint indítómotor, kupplung, stb.
A másik baj az ára. Typ1-hez minden van és ki van találva, typ4-hez kevés tuning van és nagyon drága....még egy alap kipufogódob is nagyon drága.
És ahhoz kellene egy pár 48-as karbi is szívócsonkkal. Az egy vagyon. A karburátoron nagyon sok múlik, a széria karbikkal szerintem nem érdemes okoskodni.
Viszont a typ4 motorblokk erős és megbízható, alapból nagyobb lökettérfogatú és van benne tartalék.
Egy 2200-es typ1-es már nagyon necces sok szempontból, pl. a motorblokk miatt. És az sem olcsó. De azt már 140 valós lóerő köré is lehet igazítani és az azért nem kevés.
Még én is hezitálok, nem tudom milyen blokk lesz.
Meg a másik "bajom", hogy én még nem szereltem egyáltalán typ4-es blokkot, de typ1-est meg már sokat. Nem állítanám, hogy a typ1-essel mindent tudok, de sok újdonságot, meglepetést nem tud okozni...és a részletekben van az okosság, és mindenre van megoldás a typ1-nél. Lehet, hogy lenne egy-két typ4-es ami nem sikerülne túl jól, ahogy typ1-es is volt anno. Kicsit félek tőle. Szétszedés, összerakás, felújítás nem gond, de a tuning más téma, ott óvatosság kell, nincs typ4 tapasztalatom...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5852 Dátum:
2006 Augusztus 10, 13:52:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 10, 13:04:22
Azt hiszem én még tavaszra nem tudok nagyot égetni, de megindul a dolog a télen. Az egyedi hosszú váltó már bekerül.
Igazából nem a drag versenyekre gyúrok, de utazóban akarok tartósan és hosszan 140-150-et. Ehhez azért nem fog rosszul gyorsulni...és kell hozzá egy 180 körüli végsebesség.
És egy jó Typ4-ben nem gondolkozol? Én most egy olyan kombóban töröm a kis buksim, hogy a 71 mm-es főtengelyen 4 db 104 mm-es dugattyú mozogna. Az 2400 ccm. Minden komolyabb beavatkozás nélkül. Nem tudom, hogy készítenek-e a Typ4-hez nyomatékra hangolt tengelyt. Mert olyan csiklandozna hozzá a gyári karburátorokkla. Egy lassú víz partot mos, vagy inkább hamu alatt lapul a parázs motort szeretnék a motorhome-ba.
Csiklandozna?! Megcsinálnád?!
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5851 Dátum:
2006 Augusztus 10, 13:34:05 »
Az élet bonyolult kérdések halmaza. Tehetős embereknek a hobbi méginkább. :-)))))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5850 Dátum:
2006 Augusztus 10, 13:28:12 »
A dilemmám az, hogy én nem vagyok száguldozós tipus. Ha meg épít az ember egy erős mocit az fog fogyasztani akkor is, ha 120-szal krúzolok, most meg 9 alatt van, akárhogy is nézem. A kérdés az, hogy érdemes-e azért mindig fizetni az árát, hogy legyen lehetőség néha odalépni és elkápráztatni egy opel astra-t, mert egy átlagos mai autó úgyis gyorsabb...
Viszont csak ritkán autózok vele, amolyan örömautózás legyen, utazgatni, meg bevásárolni ott a Golf.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5849 Dátum:
2006 Augusztus 10, 13:04:22 »
Idézetet írta: ratro - 2006 Augusztus 10, 12:59:59
Ez a tél komoly dolgokat fog tartogatni sokak számára. Már nagyon várom a tavszi rajzást, bárhol is lesz.
Azt hiszem én még tavaszra nem tudok nagyot égetni, de megindul a dolog a télen. Az egyedi hosszú váltó már bekerül.
Igazából nem a drag versenyekre gyúrok, de utazóban akarok tartósan és hosszan 140-150-et. Ehhez azért nem fog rosszul gyorsulni...és kell hozzá egy 180 körüli végsebesség.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5848 Dátum:
2006 Augusztus 10, 13:01:12 »
Újabb rossz kilátások az épülő motorom számára. .-))))
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5847 Dátum:
2006 Augusztus 10, 12:59:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 10, 12:53:37
Nagy terveim vannak, amit meg is fogok valósítani, akkor majd az autót is megismerik egy-egy gyorsulási verseny alkalmával. És nem tréleren viszem oda. Természetesen a pénz lassítja a projektet
, de ami késik az nem múlik, mondja a mondás. Már a telet tervezem.
Ez a tél komoly dolgokat fog tartogatni sokak számára. Már nagyon várom a tavszi rajzást, bárhol is lesz.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5846 Dátum:
2006 Augusztus 10, 12:53:37 »
Idézetet írta: stonemen - 2006 Augusztus 10, 12:45:29
Ma azon gondolkodtam, hogy az elmúlt 1 év alatt a Stuntnak neve lett a Bogarasok között. Szinte mindenki ismeri, hallott róla, tiszteli.
Nagy terveim vannak, amit meg is fogok valósítani, akkor majd az autót is megismerik egy-egy gyorsulási verseny alkalmával. És nem tréleren viszem oda. Természetesen a pénz lassítja a projektet
, de ami késik az nem múlik, mondja a mondás. Már a telet tervezem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5845 Dátum:
2006 Augusztus 10, 12:50:05 »
Idézetet írta: stonemen - 2006 Augusztus 10, 12:41:27
Jóvanna, a Busz mocija is pörög hétezerig... :-))))
Nekem az etalon a KIZS bmw-je. Ésszerű kompromisszum a kényelem és a megyekmintazállat életérzés között.
Azért egyszer még lesz egy 380 lovas porkém. Ha lesz egy szabad milkám. :-)
Ez egy Chevrolet
Matiz
, ....ööö Corvette volt, 400 lóerő körül, de kompozit kasztni, alu vázon, elég könnyű. Veszettül ment és az ááámerikáái V8-as ordításánál nincs szebb. A BMW 540i az egy kultúrautó ez mellett. Az villanymotoros gép. Ez macho. Modern Muscle Car.
Kibasznék belőle mindent, légkondi, menetstabilizáló, egyéb menetdinamikai szabályzók, head up display, az összes szoftvert delete, kapna nagy karburátorokat és...meglenne egy szép Cuda vagy Dodge Charger reinkarnációja Chevy köntösben.
Éjszaka rabolnám a benzinkutakat kifelé, pénz nem kellene, csak 98-as ólmozatlan.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5844 Dátum:
2006 Augusztus 10, 12:45:29 »
Ma azon gondolkodtam, hogy az elmúlt 1 év alatt a Stuntnak neve lett a Bogarasok között. Szinte mindenki ismeri, hallott róla, tiszteli.
Idézetet írta: ratro - 2006 Augusztus 10, 12:44:22
de tényleg komolyan gondoltam.
írjál, ha tudsz vagy akarsz.
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5843 Dátum:
2006 Augusztus 10, 12:44:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 10, 12:32:55
Kussoljál vagy megkarcolom valamelyik szépen fényezett autódat!
Delhusa Gjoni
de tényleg komolyan gondoltam.
írjál, ha tudsz vagy akarsz.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5842 Dátum:
2006 Augusztus 10, 12:42:09 »
És ma még vezetek is. Buszt. Már ha segít valaki betolni... :-)
Idézetet írta: Holló - 2006 Augusztus 10, 12:40:01
milyen kis agreszívak vagyunk ma
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5841 Dátum:
2006 Augusztus 10, 12:41:27 »
Jóvanna, a Busz mocija is pörög hétezerig... :-))))
Nekem az etalon a KIZS bmw-je. Ésszerű kompromisszum a kényelem és a megyekmintazállat életérzés között.
Azért egyszer még lesz egy 380 lovas porkém. Ha lesz egy szabad milkám. :-)
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 10, 12:38:57
Na, ennyit tudsz.
Levegős boxer, hülye. V8-as szívó, 6000 köbcenti.
Holló
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5840 Dátum:
2006 Augusztus 10, 12:40:01 »
milyen kis agreszívak vagyunk ma
BlackP
Hozzászólások: 27173
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5839 Dátum:
2006 Augusztus 10, 12:39:42 »
én sugárhajtóműre gondoltam volna, bár gyanítom azt nem csak 7ezerig lehet pörgetni.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5838 Dátum:
2006 Augusztus 10, 12:38:57 »
Idézetet írta: stonemen - 2006 Augusztus 10, 12:37:06
Ez levegős boxer valami volt?
Na, ennyit tudsz.
Levegős boxer, hülye. V8-as szívó, 6000 köbcenti.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5837 Dátum:
2006 Augusztus 10, 12:37:06 »
Ez levegős boxer valami volt?
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 10, 12:35:48
Tegnap vezettem egy olyan autót, amit 7000-ig lehetett forgatni és 2400-as fordulaton 182 km/h-val ment. Az M1-es felhajtó gyorsítósávjában 210 km/h-ra gyorsultunk és akkor húztam be a külső sávba a gépet.
75 kilométert autóztunk vele és erre rá lehett tenni 22 liter benzint.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5836 Dátum:
2006 Augusztus 10, 12:36:22 »
Ha már gonoszkodunk, akkor a Weder karbi a Dart fajtából való?
Nehogy átgyere megverni!! :-)))))))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5835 Dátum:
2006 Augusztus 10, 12:35:48 »
Idézetet írta: ratro - 2006 Augusztus 10, 12:09:50
írjál még!
életed története, iskolai kalandok, autós városi legendák.
Mesélj a városról, hófehér házakról, hidd el, hogy minden érdekel!
Tegnap vezettem egy olyan autót, amit 7000-ig lehetett forgatni és 2400-as fordulaton 182 km/h-val ment. Az M1-es felhajtó gyorsítósávjában 210 km/h-ra gyorsultunk és akkor húztam be a külső sávba a gépet.
75 kilométert autóztunk vele és erre rá lehett tenni 22 liter benzint.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5834 Dátum:
2006 Augusztus 10, 12:32:55 »
Idézetet írta: ratro - 2006 Augusztus 10, 12:09:50
írjál még!
életed története, iskolai kalandok, autós városi legendák.
Mesélj a városról, hófehér házakról, hidd el, hogy minden érdekel!
Kussoljál vagy megkarcolom valamelyik szépen fényezett autódat!
Delhusa Gjoni
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5833 Dátum:
2006 Augusztus 10, 12:09:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 10, 11:46:57
Csak hogy az anyád-apád témáról elvigyem a szót
, elmondom a terveimet.
Most ugye úgy néz ki a motorom, hogy van benne egy Scat C25-ös tengely, hozzá Scat Lightweight Lifters, azaz könnyített szelepemelők. A kompresszióviszony kb 8.8-9.0:1-hez és van rajta egy Thunderbird Single quite dob csőkígyóval.
A gyári karbi 127.5-ös főfúvókáit 135-ösre cseréltem, a 140-es levegő fúvókákat 150-esre (könyv ajánlás) de aztán vissza gyárira, mert nagyon bedúsult.
Gyújtásom egy hall jeladós régi Golf 1.6-os elektronikus, de az előgyújtás szabályozásom a 71 utáni dupla vákumdobos typ1 motoré.
A motor teljesen széria kinézetre.
Most jön a lényeg. Érkezik két Weder 40 DCNF karbim vele két szívócső és K&N szűrők, olyanok, amik beférnek a typ3 motorterébe és lecsukható a fedél. (Igen, igen, meleg levegőt fog szívni, de kitalálok valamit!) A kék gyújtótekercsem és a 009-es osztófej már otthon pislog, valamint veszek egy Pierburg vagy Facet benzinpumpát is és leveszem az AC-t.
Ekkor a motor eléggé lecsupaszodik, mert nem megy vákumcsó az osztófejhez, a typ3-as nagy légszűrője is eltűnik és a karburátorokat összekötő balansz-cső is lekerül. (Tényleg a IDA Webereket nem szokták összekötni???) Lekerül továbbá az AC és a cső sem úgy fog keresztülívelni a motorn.
A karterszellőzőt is kicserélem egy kisebbre (bogár csavaros olajbetöltője, aminek van karterszellőző kivezetése) eléggé letisztulnak a viszonyok.
Most rendelek a DCNF-ekhez teljes felújító készletet és tengely csapágyat, mert ugye ez csapágyazott, nem perselyes. Pontosan beállítom (semmi tapasztalatom nincs vele) és ősszel fékpadra megy a gép. Nagyon kíváncsi vagyok mit tud, reálisan szerintem 65-68 lóerő lesz.
A DCNF karburátorokat régi Ferrarikon és Maseratikon (Serak?) használták, jellemzője, hogy nagyon alacsony és szépen elfér a typ3 motorfedele alatt. Ritka karbi.
írjál még!
életed története, iskolai kalandok, autós városi legendák.
Mesélj a városról, hófehér házakról, hidd el, hogy minden érdekel!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5832 Dátum:
2006 Augusztus 10, 11:46:57 »
Csak hogy az anyád-apád témáról elvigyem a szót
, elmondom a terveimet.
Most ugye úgy néz ki a motorom, hogy van benne egy Scat C25-ös tengely, hozzá Scat Lightweight Lifters, azaz könnyített szelepemelők. A kompresszióviszony kb 8.8-9.0:1-hez és van rajta egy Thunderbird Single quite dob csőkígyóval.
A gyári karbi 127.5-ös főfúvókáit 135-ösre cseréltem, a 140-es levegő fúvókákat 150-esre (könyv ajánlás) de aztán vissza gyárira, mert nagyon bedúsult.
Gyújtásom egy hall jeladós régi Golf 1.6-os elektronikus, de az előgyújtás szabályozásom a 71 utáni dupla vákumdobos typ1 motoré.
A motor teljesen széria kinézetre.
Most jön a lényeg. Érkezik két Weber 40 DCNF karbim vele két szívócső és K&N szűrők, olyanok, amik beférnek a typ3 motorterébe és lecsukható a fedél. (Igen, igen, meleg levegőt fog szívni, de kitalálok valamit!) A kék gyújtótekercsem és a 009-es osztófej már otthon pislog, valamint veszek egy Pierburg vagy Facet benzinpumpát is és leveszem az AC-t.
Ekkor a motor eléggé lecsupaszodik, mert nem megy vákumcső az osztófejhez, a typ3-as nagy légszűrője is eltűnik és a karburátorokat összekötő balansz-cső is lekerül. (Tényleg a IDA Webereket nem szokták összekötni???) Lekerül továbbá az AC és a cső sem úgy fog keresztülívelni a motorn.
A karterszellőzőt is kicserélem egy kisebbre (bogár csavaros olajbetöltője, aminek van karterszellőző kivezetése) eléggé letisztulnak a viszonyok.
Most rendelek a DCNF-ekhez teljes felújító készletet és tengely csapágyat, mert ugye ez csapágyazott, nem perselyes. Pontosan beállítom (semmi tapasztalatom nincs vele) és ősszel fékpadra megy a gép. Nagyon kíváncsi vagyok mit tud, reálisan szerintem 65-68 lóerő lesz.
A DCNF karburátorokat régi Ferrarikon és Maseratikon (Serak?) használták, jellemzője, hogy nagyon alacsony és szépen elfér a typ3 motorfedele alatt. Ritka karbi.
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 10, 12:37:50 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27173
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5831 Dátum:
2006 Augusztus 10, 00:22:23 »
Idézetet írta: Holló - 2006 Augusztus 09, 21:29:57
apád mitt szól hozzá?
semmit, legalább edzésben lesz, mert leér a lába, de a keze jól ki van tekeredve és fárad is, ahogy távtart
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5830 Dátum:
2006 Augusztus 09, 21:52:25 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Augusztus 09, 19:51:14
Csak a 11-et nyelő motoroknak nincs görbéje.
:-PPP
annak egyenese van
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Holló
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5829 Dátum:
2006 Augusztus 09, 21:29:57 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Augusztus 09, 19:50:53
na, betettem anyát távtartónak, tesztelni is fogom a kuplungot, álló helyzetben érezhetően jobb. eddig majdnem tövid volt tekerve aszárnyasanya és úgy is csomó holtjátéka volt a pedálnak
apád mitt szól hozzá?
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5828 Dátum:
2006 Augusztus 09, 20:45:49 »
Nekem a dokába meg hosszabb volt fél centivel a zsír új bowden, két anya alá azt' kész. Nem kell kétségbe esni.(most még...)
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
BlackP
Hozzászólások: 27173
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5827 Dátum:
2006 Augusztus 09, 19:57:18 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Augusztus 09, 19:52:54
Imádkozz (jó nem komolyan mondom
) hogy ne a kiemelő villa legyen törött.
szerintem nem az, mert apránként szaródott el, mindegy, ennyit megér, hogy megtudjam
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5826 Dátum:
2006 Augusztus 09, 19:52:54 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Augusztus 09, 19:50:53
na, betettem anyát távtartónak, tesztelni is fogom a kuplungot, álló helyzetben érezhetően jobb. eddig majdnem tövid volt tekerve aszárnyasanya és úgy is csomó holtjátéka volt a pedálnak
Imádkozz (jó nem komolyan mondom
) hogy ne a kiemelő villa legyen törött.
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5825 Dátum:
2006 Augusztus 09, 19:51:14 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Augusztus 09, 19:48:30
lehet, hogy az 1.6 motornak nincs is jelleggörbéje, azért nincs benne a könyben? :-))
Csak a 11-et nyelő motoroknak nincs görbéje.
BlackP
Hozzászólások: 27173
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5824 Dátum:
2006 Augusztus 09, 19:50:53 »
na, betettem anyát távtartónak, tesztelni is fogom a kuplungot, álló helyzetben érezhetően jobb. eddig majdnem tövid volt tekerve aszárnyasanya és úgy is csomó holtjátéka volt a pedálnak
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5823 Dátum:
2006 Augusztus 09, 19:48:30 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 09, 19:38:49
Igaza volt NGA-nak (most is, a kurva életbe!
) a könyv magyar kiadása 1983-as, a könyv pedig maga 1978-as..és igenis benne vannak a 1303 és 1302S modellek is, csak rosszul emlékeztem.
Egyébként 1600-asnak semmilyen motorjelleggörbéje nincs benne.
lehet, hogy az 1.6 motornak nincs is jelleggörbéje, azért nincs benne a könyben? :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5822 Dátum:
2006 Augusztus 09, 19:38:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 09, 16:09:09
Majd megnézem. Szerintem öregebb, legfeljebb a magyar kiadás 78-as. Csak a H kódú motor van benne, ráadásul a kapcsolási rajzok is öregek, nincs pl. generátoros benne.
Igaza volt NGA-nak (most is, a kurva életbe!
) a könyv magyar kiadása 1983-as, a könyv pedig maga 1978-as..és igenis benne vannak a 1303 és 1302S modellek is, csak rosszul emlékeztem.
Egyébként 1600-asnak semmilyen motorjelleggörbéje nincs benne.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5821 Dátum:
2006 Augusztus 09, 17:27:38 »
Idézetet írta: Holló - 2006 Augusztus 09, 17:02:57
...hogyha vannak domborok is?
a domborok jók! főleg, ha nem rajz.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Holló
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5820 Dátum:
2006 Augusztus 09, 17:02:57 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 Augusztus 09, 15:58:49
a túrót! ezeket a diagramokat kell letörölni! kit érdekelnek a görbék egy koordináta rendszerben?
...hogyha vannak domborok is?
Sompi
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5819 Dátum:
2006 Augusztus 09, 16:55:24 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Augusztus 09, 16:54:05
na azééé!
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5818 Dátum:
2006 Augusztus 09, 16:54:05 »
Idézetet írta: Sompi - 2006 Augusztus 09, 16:51:53
Azé van könyvikadásdátumvita, meeer neked keresünk 1.6-os görbét.
Sompi
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5817 Dátum:
2006 Augusztus 09, 16:51:53 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Augusztus 09, 16:50:45
Na mindegy majd holnap reggel felteszek egy kérdést, hogy:
" Nincs valakinek egy ynomaték diagrammja 1.6-os bogár motorról? "
Most nem, mert most könyvkiadásidátumvita van.
Azé van könyvikadásdátumvita, meeer neked keresünk 1.6-os görbét.
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5816 Dátum:
2006 Augusztus 09, 16:50:45 »
Na mindegy majd holnap reggel felteszek egy kérdést, hogy:
" Nincs valakinek egy ynomaték diagrammja 1.6-os bogár motorról? "
Most nem, mert most könyvkiadásidátumvita van.
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #5815 Dátum:
2006 Augusztus 09, 16:48:31 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 Augusztus 09, 15:58:49
kit érdekelnek a görbék egy koordináta rendszerben?
Főleg az eszembében.
Oldalak:
1
...
1865
1866
1867
1868
1869
[
1870
]
1871
1872
1873
1874
1875
...
2016
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...