www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 05:40:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 758 759 760 761 762 [763] 764 765 766 767 768 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13159497 alkalommal)
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #50115 Dátum: 2010 November 09, 16:18:38 »

hali!

A generátoron a ventilátor felölői oldalon lévő rögztőanyához mekkora dugókulcs kell?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #50114 Dátum: 2010 November 08, 22:26:11 »

gyárilag a bogárba KAMAX csavarok vannak, ha jól tudom.
Milyen Vw vannak még kamax csavarok? golf1-2-3-4?
Köszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #50113 Dátum: 2010 November 08, 20:54:59 »

Ilyen lett.
Ma sok alkatrész felújítottam. Sajnos sárga a színe. Nem tudom, hogy egy szép autóban, hogy fog így mutatni. Látszik rajta az idő.
Patina!!  Cool Ettől lesz szép az autó és nem steril, mintha most épült volna!

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #50112 Dátum: 2010 November 08, 20:53:30 »

En leirom neked, de csak rettentö tömören, es erthetöen, mert ezt az allitast lehet millimeterekre is kiszamitani !
Rövid, tömör, lényegre törő, informatív!  Shocked
Köszönöm szépen! Így már biztos menni fog.  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 08, 21:52:58 írta Protheus »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50111 Dátum: 2010 November 08, 19:11:36 »

Ezeket is felújítottam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50110 Dátum: 2010 November 08, 19:10:26 »

Ilyen lett.
Ma sok alkatrész felújítottam. Sajnos sárga a színe. Nem tudom, hogy egy szép autóban, hogy fog így mutatni. Látszik rajta az idő.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50109 Dátum: 2010 November 08, 19:08:34 »

Ilen volt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #50108 Dátum: 2010 November 08, 16:52:37 »

Nincs meg valakinek a torzió szerelési leírás, mert a Váciak honlapján sajnos nem elérhető. Szeretnék a hátulján emelni egy kicsit, de nem tudom, hogy melyik ricni a sűrűbb és a ritkább, valamint melyikkel mennyi emelés érhető el.
Most kicsit ül a kocsi hátulja. A tenyerem épphogy befér a kerék és a sárvédő közé, ha beülnek a gyerekek hátra akkor már nagyon leül a hátulja.

Másik kérdésem: a 3 csavaros lámpa hátuljáról egy képe esetleg valakinek van-e? a kis gumivalamiknek hova kell esnie?
En leirom neked, de csak rettentö tömören, es erthetöen, mert ezt az allitast lehet millimeterekre is kiszamitani !
tehat, hogy erthetö legyen :
1/ a kerek közeppontja es a Drehstab = azaz a torzios tengely közeppontja minden VW Bogarnal azonos , azaz 42 cm
( azert fogok cm-röl irni, mert különben szögmeröket hasznalnak pontosabb helyeken, ha mar faradt, öreg  a tengely... es cm-ben levezetve erthetöbb lesz, tudom vannak varazsszavakkal operalo, nepkabitok, akik most engem egy Technikai Vaddisznonak neveznenek, de leszarom Smiley--hidd el igy tök vilagos lesz ! )
2/ Igy az egesz kerülete, ha ezt körnek venned , (azaz körzövel kört irnal a közeppontok körül ) lenne 264 cm.
3/ a Torzios tengelyek belsö fogazasa  BELÜL ! 40 fogat szamlal, KIVÜL 44-et !
4/ Elmeletileg tehat ha csak belül tenned a tengely fogait egy - egy  foggal odebb, lenne lehetöseged 40 variatiora !
5/ ha a tengely külsö fogait teszed odebb , lehetne elmeletileg 44 lehetöseged .
6/ Ha az kör kerületeböl szamolnad ki az allitasi lehetösegedet, amit a 40 fog  odeballitasa adna, akkor tudnal 6,6 cm-t, oldalankent elerni 264/40 = 6,6 cm !
7/ ha a külös fogakat allitanad , akkor 264 / 44 = 6 cm. az allitasi lehetöseged.
8/ Rettenetesen vigyazz, ha kihuzod a tengelyt a helyeröl, es nem figyeled, maris 2 helyzettel odebb dugod vissza, es mar mas lesz a kocsi ket oldala közti ferdeseg okozta, földtöl valo tavolsag !
Ha huzod kifele lassan, allando feszültseggel csinald, es amikor kijött, erzed a felszabadult mozgast, azonnal probald visszadugni es a legelsö lehetösegnel nyomd befele  !

Na ennyi kesz

 Emelesnel:
a bal oldalit jobbra dugod egy - egy foggal, a jobb oldalnal ellenkezöleg . Logikus bitte schön Smiley)
Zsirozni ! nem elfelejteni !
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 08, 16:55:16 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #50107 Dátum: 2010 November 08, 16:14:04 »

Nincs meg valakinek a torzió szerelési leírás, mert a Váciak honlapján sajnos nem elérhető. Szeretnék a hátulján emelni egy kicsit, de nem tudom, hogy melyik ricni a sűrűbb és a ritkább, valamint melyikkel mennyi emelés érhető el.
Most kicsit ül a kocsi hátulja. A tenyerem épphogy befér a kerék és a sárvédő közé, ha beülnek a gyerekek hátra akkor már nagyon leül a hátulja.

Másik kérdésem: a 3 csavaros lámpa hátuljáról egy képe esetleg valakinek van-e? a kis gumivalamiknek hova kell esnie?


youtube-n van videó róla hogy kell állítani, igaz ott lefelé de felfelé is ugyan olyan a helyzet szerintem, ha lehet. Mindjárt megkeresem.

-----> http://www.youtube.com/watch?v=AMxBolHOJR4

Ez az első rész, többi már menni fog. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 08, 16:19:27 írta MatroX »

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #50106 Dátum: 2010 November 08, 12:52:33 »

Nincs meg valakinek a torzió szerelési leírás, mert a Váciak honlapján sajnos nem elérhető. Szeretnék a hátulján emelni egy kicsit, de nem tudom, hogy melyik ricni a sűrűbb és a ritkább, valamint melyikkel mennyi emelés érhető el.
Most kicsit ül a kocsi hátulja. A tenyerem épphogy befér a kerék és a sárvédő közé, ha beülnek a gyerekek hátra akkor már nagyon leül a hátulja.

Másik kérdésem: a 3 csavaros lámpa hátuljáról egy képe esetleg valakinek van-e? a kis gumivalamiknek hova kell esnie?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #50105 Dátum: 2010 November 08, 10:35:31 »

Typ3 hátsó fékről valaki dobna nekem egy szerkezeti árbát?
Olyat ahol a fékdob nincs rajta.
hogy melyik rogó hova.
köcce.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #50104 Dátum: 2010 November 08, 08:28:02 »

Az lenne a kérdés, hogy bogár első fékdobjának mekkora a maximális belső átmérője?
Hogy tudja hogy eldobós vagy szabályozható.
köszi.
(nincs benne a dobba, néztem már.)

231,5mm

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50103 Dátum: 2010 November 08, 08:15:53 »

de az is lehet hogy a gomba jó, de egyéb helyen még valahol néha letestel a vezeték stb.
még midig ezen megy a baszakodás? gombáról lehúz testhez hozzáérint világít:gomba kidob ,nemvilágít:égő megigazít világít örül Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 08, 08:17:25 írta tati »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50102 Dátum: 2010 November 08, 08:12:55 »

A másik.
A kormány összekötőket egybe tudom cserélni vagy lehet kapni csak a gömbfelyeket is?
köszi.

nem csak egybeN cserélhető.

lehet kapni külön gömbfeJeket is.
külön van a jobbos/balos, arra figyelj. az egyik jobbmenetes a másik balmenetes.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50101 Dátum: 2010 November 08, 08:12:27 »

A másik.
A kormány összekötőket egybe tudom cserélni vagy lehet kapni csak a gömbfelyeket is?
köszi.
lehet kapni  külön rúdfejet

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #50100 Dátum: 2010 November 08, 07:56:22 »

" - Blokk bal oldalán az AC mellett...." - mondá a sámán, akiben mindenki bízik és a neve Nefoss sámán.
de az is lehet hogy a gomba jó, de egyéb helyen még valahol néha letestel a vezeték stb.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #50099 Dátum: 2010 November 08, 07:26:30 »

A másik.
A kormány összekötőket egybe tudom cserélni vagy lehet kapni csak a gömbfelyeket is?
köszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #50098 Dátum: 2010 November 08, 07:23:38 »

Az lenne a kérdés, hogy bogár első fékdobjának mekkora a maximális belső átmérője?
Hogy tudja hogy eldobós vagy szabályozható.
köszi.
(nincs benne a dobba, néztem már.)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50097 Dátum: 2010 November 07, 21:22:40 »

Basszus régen zsigulikon , moszkvicsokon, zsukokon nem volt ilyen gond.  Undecided
Már tennék fel szövethéjast is, csak ne legyen repedt.
Én hülyeségen, mert pl ha itt ott kicsit olajos a motor az nem zavar, hiszem motor, de ez a repedt cső ez nagyon szúrja a szemem.  Cool

Benéznél az autómba, sokkot kapnál... Jó messze lakozok, szerencsére... Cheesy

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #50096 Dátum: 2010 November 07, 19:59:10 »

átlátszó benzincső? ott nincs minek megrepedni, vagy ha igen, nagy gáz van
Csúnya.
1303LS
« Hozzászólás #50095 Dátum: 2010 November 07, 19:58:39 »

még nem találták ki. Grin
Basszus régen zsigulikon , moszkvicsokon, zsukokon nem volt ilyen gond.  Undecided
Már tennék fel szövethéjast is, csak ne legyen repedt.
Én hülyeségen, mert pl ha itt ott kicsit olajos a motor az nem zavar, hiszem motor, de ez a repedt cső ez nagyon szúrja a szemem.  Cool
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #50094 Dátum: 2010 November 07, 19:44:36 »

még nem találták ki. Grin
átlátszó benzincső? ott nincs minek megrepedni, vagy ha igen, nagy gáz van

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50093 Dátum: 2010 November 07, 19:43:08 »

Ha már gumicsöveknél tartunk.
Ajánljon valaki olyan benzincsövet aminek a külseje nem repedezik meg 5 év alatt csúnyára.
Gates-t köszönöm ne, mert arról van szó. Tudom, hogy belül semmi baja, de kívülről rohadt csúnya.
még nem találták ki. Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #50092 Dátum: 2010 November 07, 19:41:40 »

Emlékeztek a megragadó fékekre? Amikor fékezés után beszorult a fék, és csak nehezen állt vissza? A rugalmas fékcső fala leválva szelepként  működött, és nem engedte el a nyomást. Szerintem ugyanez fordítva: Most a nyomás emelkedésekor zár szelepként a szar fékcső. Mindenesetre én is a fékcsőre szavazok, mielőtt Pityubát olvastam volna, nekem is ez ugrott be egyből.
Ha már gumicsöveknél tartunk.
Ajánljon valaki olyan benzincsövet aminek a külseje nem repedezik meg 5 év alatt csúnyára.
Gates-t köszönöm ne, mert arról van szó. Tudom, hogy belül semmi baja, de kívülről rohadt csúnya.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #50091 Dátum: 2010 November 07, 19:24:05 »

Emlékeztek a megragadó fékekre? Amikor fékezés után beszorult a fék, és csak nehezen állt vissza? A rugalmas fékcső fala leválva szelepként  működött, és nem engedte el a nyomást. Szerintem ugyanez fordítva: Most a nyomás emelkedésekor zár szelepként a szar fékcső. Mindenesetre én is a fékcsőre szavazok, mielőtt Pityubát olvastam volna, nekem is ez ugrott be egyből.
Hú ilyennel már én is szívtam, fékerő ingadozástól kezdve mindent okozott.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50090 Dátum: 2010 November 07, 19:02:26 »

Nem akar valaki tanítani?

fékcső?
nem tudom miért, de ezt még nem cserélted.
tárcsa vagy dob?

Emlékeztek a megragadó fékekre? Amikor fékezés után beszorult a fék, és csak nehezen állt vissza? A rugalmas fékcső fala leválva szelepként  működött, és nem engedte el a nyomást. Szerintem ugyanez fordítva: Most a nyomás emelkedésekor zár szelepként a szar fékcső. Mindenesetre én is a fékcsőre szavazok, mielőtt Pityubát olvastam volna, nekem is ez ugrott be egyből.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #50089 Dátum: 2010 November 07, 17:36:25 »

Dugattyú nem szorul?
Első körben megcserélném a két dobot.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50088 Dátum: 2010 November 07, 16:53:06 »

Nem akar valaki tanítani?
Én, a fékguru, aki műszakira nulla eltéréses féket alkottam, tanácstalanul állok a bal első kerék mellett, ami emlékezetesen megszorult még Tökölön, de azóta is jól szerepelt a megfelelő javítás után.
Az első fékek kaptak egy garnitúra fékbetétet azóta jól működött minden egészen pár héttel ezelőttig, amikor is a munkahenger megszorult, egy darabig játszottam vele, aztán kivágtam a francba, tettem be újat. A jelenség, ugye az volt, hogy a jobb kerék megelőzte a balt, bekapott, mire a bal fékezett volna. Azóta sem vagyok képes normálisra beállítani, a pedál beljebb keményedik, félrehúz, ma szétszedtem mindkét oldalt, semmi különbség, de amíg a jobb oldal olyan, hogy gyárban nem csinálnak ilyet, a ballal fél napig játszottam, állítás, fékezés, nagykalapács, újra állítás, fékezés, nagykalapács, de a végén már fenyegetőleg, hogy a jó anyáddal szórakozz, mégsem jó. Vagy reszel, vagy nem fog a másikkal együtt. Mi a fenét csináljak?
Dugattyú nem szorul?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50087 Dátum: 2010 November 07, 12:36:36 »

Nem akar valaki tanítani?
Én, a fékguru, aki műszakira nulla eltéréses féket alkottam, tanácstalanul állok a bal első kerék mellett, ami emlékezetesen megszorult még Tökölön, de azóta is jól szerepelt a megfelelő javítás után.
Az első fékek kaptak egy garnitúra fékbetétet azóta jól működött minden egészen pár héttel ezelőttig, amikor is a munkahenger megszorult, egy darabig játszottam vele, aztán kivágtam a francba, tettem be újat. A jelenség, ugye az volt, hogy a jobb kerék megelőzte a balt, bekapott, mire a bal fékezett volna. Azóta sem vagyok képes normálisra beállítani, a pedál beljebb keményedik, félrehúz, ma szétszedtem mindkét oldalt, semmi különbség, de amíg a jobb oldal olyan, hogy gyárban nem csinálnak ilyet, a ballal fél napig játszottam, állítás, fékezés, nagykalapács, újra állítás, fékezés, nagykalapács, de a végén már fenyegetőleg, hogy a jó anyáddal szórakozz, mégsem jó. Vagy reszel, vagy nem fog a másikkal együtt. Mi a fenét csináljak?

fékcső?
nem tudom miért, de ezt még nem cserélted.
tárcsa vagy dob?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50086 Dátum: 2010 November 07, 11:35:11 »

Nem akar valaki tanítani?
Én, a fékguru, aki műszakira nulla eltéréses féket alkottam, tanácstalanul állok a bal első kerék mellett, ami emlékezetesen megszorult még Tökölön, de azóta is jól szerepelt a megfelelő javítás után.
Az első fékek kaptak egy garnitúra fékbetétet azóta jól működött minden egészen pár héttel ezelőttig, amikor is a munkahenger megszorult, egy darabig játszottam vele, aztán kivágtam a francba, tettem be újat. A jelenség, ugye az volt, hogy a jobb kerék megelőzte a balt, bekapott, mire a bal fékezett volna. Azóta sem vagyok képes normálisra beállítani, a pedál beljebb keményedik, félrehúz, ma szétszedtem mindkét oldalt, semmi különbség, de amíg a jobb oldal olyan, hogy gyárban nem csinálnak ilyet, a ballal fél napig játszottam, állítás, fékezés, nagykalapács, újra állítás, fékezés, nagykalapács, de a végén már fenyegetőleg, hogy a jó anyáddal szórakozz, mégsem jó. Vagy reszel, vagy nem fog a másikkal együtt. Mi a fenét csináljak?

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50085 Dátum: 2010 November 07, 11:25:23 »

Má miért ne kérdezte volna komolyan, szégyelni kellene, hogy nem tudja?
Azért is van a fórum, hogy tanuljunk.
De Micka régi motoros, nem hittem volna...

Bácsi Győző
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #50084 Dátum: 2010 November 07, 00:29:40 »

Ezt nem kérdezted komolyan, ugye? Shocked
Má miért ne kérdezte volna komolyan, szégyelni kellene, hogy nem tudja?
Azért is van a fórum, hogy tanuljunk.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50083 Dátum: 2010 November 06, 19:17:32 »

meszkalinnn...

de most komolyan ki kell cserélni teljesen? hol van az egyátalán, valahol  a motor mélyén Undecided fogadjunk
Ezt nem kérdezted komolyan, ugye? Shocked

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #50082 Dátum: 2010 November 06, 17:11:58 »

mondá a sámán, akiben mindenki bízik és a neve Nefoss sámán.
Grin Grin

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50081 Dátum: 2010 November 06, 17:07:22 »

meszkalinnn...

de most komolyan ki kell cserélni teljesen? hol van az egyátalán, valahol  a motor mélyén Undecided fogadjunk
" - Blokk bal oldalán az AC mellett...." - mondá a sámán, akiben mindenki bízik és a neve Nefoss sámán.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50080 Dátum: 2010 November 06, 17:03:55 »

Gombaaa...
meszkalinnn...

de most komolyan ki kell cserélni teljesen? hol van az egyátalán, valahol  a motor mélyén Undecided fogadjunk
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50079 Dátum: 2010 November 05, 20:27:22 »

Elfordítom a kulcsot, nem történik semmi. 2 métert tolok rajta, azonnal beindul. Mi baj lehet?
fordítsd tovább a kulcsot Roll Eyes

1303LS
« Hozzászólás #50078 Dátum: 2010 November 05, 18:43:38 »

Most a változatosság kedvéért a fékpedál nem tér vissza a helyére, mintha a rugó elgyengült/eltört volna. Majd ha erőt érzek magamban, kiszedem.
Azért előbb néz alá, nem-e a szőnyeg vagy valami kavics került a pedálsor alá.
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #50077 Dátum: 2010 November 05, 17:53:03 »

irta h tekeri
én csak azt látom, h nem kattog, nem forgat..

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50076 Dátum: 2010 November 05, 17:51:29 »

nem csúszott le a kábel az önindítóról? Huh
irta h tekeri

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 758 759 760 761 762 [763] 764 765 766 767 768 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.