www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 23:28:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 744 745 746 747 748 [749] 750 751 752 753 754 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14916301 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50691 Dátum: 2010 December 23, 19:02:42 »

Másik kérdésem az lenne,hogy a gyújtáskapcsolók szerelhetőek-e.
Mert egy kulcsos a gépem,csak az indító helyzet után nem ugrik vissza a kulcs.Valószínű rugó baja van.
Annó a Fiat-omét szétszedtem,de nem volt egyszerű,mert egy stiftet kellett belőle kipiszkálni ami keresztbe át ment rajta,és kiesett az egész belseje.

épp ez a lényeg.
csak nem a földre kell dobni a belét, hanem kontrolláltan szétejteni.
akkor szépen ügyesen összepárosítod a lamellákat és ugyanaz a kulcs kell az ajtóhoz, gyújtáshoz, mindenhez.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50690 Dátum: 2010 December 23, 18:05:02 »

Köszönöm

Ajándék  http://www.youtube.com/watch?v=4nVvZvw4Ao8

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50689 Dátum: 2010 December 23, 17:52:15 »

Másik kérdésem az lenne,hogy a gyújtáskapcsolók szerelhetőek-e.
Mert egy kulcsos a gépem,csak az indító helyzet után nem ugrik vissza a kulcs.Valószínű rugó baja van.
Annó a Fiat-omét szétszedtem,de nem volt egyszerű,mert egy stiftet kellett belőle kipiszkálni ami keresztbe át ment rajta,és kiesett az egész belseje.
Nem egyszerű szétszedni ezeket, de sok türelemmel nekiláthatsz.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50688 Dátum: 2010 December 23, 17:49:50 »

Valahol levegőt szív ezért megy vissza a benzin. Nézd át a csatlakozókat.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50687 Dátum: 2010 December 23, 17:44:49 »

Másik kérdésem az lenne,hogy a gyújtáskapcsolók szerelhetőek-e.
Mert egy kulcsos a gépem,csak az indító helyzet után nem ugrik vissza a kulcs.Valószínű rugó baja van.
Annó a Fiat-omét szétszedtem,de nem volt egyszerű,mert egy stiftet kellett belőle kipiszkálni ami keresztbe át ment rajta,és kiesett az egész belseje.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50686 Dátum: 2010 December 23, 17:41:36 »

Mitől lehet az hogy az új AC (szerelhetős) pumpám,nem veszi fel az üzemanyagot,ha ki fogy a benzin?Egy aksi lemerült,de akkor sem.Ha megpumpálom a szellőző csövet,akkor átfolyik a benzin a csövön,rádugom a szivattyúra,és megy a gép.De ha áll már pár napot,és a karbiba még ugye benne van a benzin,elindul hidegen.Megy is addig,amíg van benzin benne,de már nincs utánpótlás. Roll Eyes

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50685 Dátum: 2010 December 22, 21:28:37 »

végre 2hónap után erőt vettem magamon és befejeztem  Roll Eyes

http://www.youtube.com/watch?v=5ud2VYx_VxY
:-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50684 Dátum: 2010 December 22, 21:18:53 »

végre 2hónap után erőt vettem magamon és befejeztem  Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50683 Dátum: 2010 December 22, 18:01:01 »

Tényleg? Mesélj!
olvass tovább.
már elment...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #50682 Dátum: 2010 December 22, 15:30:19 »

Idézetet írta: Imrüs link=topic=8.msg6 19388#msg619388 date=1292964963
A "töltést" a feszültség szabályzó hivatott kontrollálni, mind az alul, mind pedig a túl tartományban. Amikor a generátorban már akkora feszültség indukálódik, hogy kimeneti kapcsain nagyobb lesz a hálózatétól, akkor folyik kiegyenlítő (töltő) áram.
Az ecu a motorvezérlésről gondoskodik, optimális esetben a fix tápfesz meglétét figyelve.
Az egyenáramú gépek feszültségszabályzása/gerjesztése fizikálisan más megoldással, de jó esetben hasonló végeredménnyel történik. (mint pl az Astrában...)
 Wink
az ecu-ba integrálják néhe az esp , abs , energia managment, és mék sok sok dolgot zsúfolnak bele.....(de a motor vezérlés ,indig abban van)Egyébként köszönöm a generátorors választ!!
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #50681 Dátum: 2010 December 22, 14:57:45 »

a pedálsornál a fékvisszahúzó rugó az a csavar alá van beakasztva amivel az alvázhoz csavarozom?
tudna valaki mutatni képet??

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50680 Dátum: 2010 December 22, 12:57:54 »

2 fokozatú, beszerelhető, és még van is nekem itthon egy eladó példány. :-)
Tényleg? Mesélj!

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50679 Dátum: 2010 December 22, 10:24:15 »

ok
örülök ha Gyuszkóhoz kerül, ott nagyobb szükség van rá.
köszönjük a nép nevében :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #50678 Dátum: 2010 December 22, 09:44:38 »

ha kell még valakinek majd, nálam is leledzik egy
akkor beszéljünk erről. írok privit
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #50677 Dátum: 2010 December 22, 09:42:35 »

hátrafelé ugyanakkora, mint az eredeti, szóval ha befért eddig, akkor be fog most is.
egyelőre tartom neked.
ha neked nem kell, akkor donáté (mert alkuszik a rossz zsidaja :-))
ok
örülök ha Gyuszkóhoz kerül, ott nagyobb szükség van rá.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #50676 Dátum: 2010 December 21, 21:56:03 »

azt tudom h a bogarak dinamosak és h kívül van  a feszab nem beépítva mint a legtöbb mai generátorba.de egyébként a feszab az csak azt szabályozza hogy a pillanyatnyi töltésed a fordulatszához igazítva ne legyen több mint 14,4v mert az kinyírja az aksid.az új kocsikban az ecu az energia menedzsmenttel együtt figyeli az aksit én  arra vok kiváncsi h egy pl:astrában mi nem hadja túltölteni az aksit.

A "töltést" a feszültség szabályzó hivatott kontrollálni, mind az alul, mind pedig a túl tartományban. Amikor a generátorban már akkora feszültség indukálódik, hogy kimeneti kapcsain nagyobb lesz a hálózatétól, akkor folyik kiegyenlítő (töltő) áram.
Az ecu a motorvezérlésről gondoskodik, optimális esetben a fix tápfesz meglétét figyelve.
Az egyenáramú gépek feszültségszabályzása/gerjesztése fizikálisan más megoldással, de jó esetben hasonló végeredménnyel történik. (mint pl az Astrában...)
 Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #50675 Dátum: 2010 December 21, 21:45:06 »

Az egyik a ventillátorkapcsoló, a másik a fékhiba visszajelzőjének a helye.

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #50674 Dátum: 2010 December 21, 21:20:07 »

azt tudom h a bogarak dinamosak és h kívül van  a feszab nem beépítva mint a legtöbb mai generátorba

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #50673 Dátum: 2010 December 21, 20:29:09 »

Ennél azért bonyolultabb de nagy vonalakban igaz.
Pedig de. A fesszabályzó 14.4 V szabályozza a töltőáramot, amikor az akkumulátor eléri a 14.4 V-ot akkor az elektronok áramlása az akkumulátor irányába megáll.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50672 Dátum: 2010 December 21, 20:24:53 »

a párna alatt lehez  Roll Eyes
Akkor a kormányoszlop tövéhez kis biszbasz fémfül L alakban. Én is úgy fogom feltenni, valami kis kijelzős kétállású kapcsolóval, vagy a bogár kétállású világítás/vagy ablaktörlő kapcsolójával.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #50671 Dátum: 2010 December 21, 19:24:52 »

Nem biztos, hogy jó amit írt.
Ennél azért bonyolultabb de nagy vonalakban igaz.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50670 Dátum: 2010 December 21, 19:23:02 »

Hát  rádió feletti két kis dugóról beszélünk. Az összes kocsiban ott van a 71-es gyártási évtől.
Az egyik a ventillátorkapcsoló, a másik a fékhiba visszajelzőjének a helye.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50669 Dátum: 2010 December 21, 19:20:25 »

Köszönjük a helyes megfejtést.
Nem biztos, hogy jó amit írt.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50668 Dátum: 2010 December 21, 19:19:55 »

Köszönjük a helyes megfejtést.
Grin

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #50667 Dátum: 2010 December 21, 19:14:21 »

A feszültség kiegyenlítődik, nem folyik az áram.
Köszönjük a helyes megfejtést.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #50666 Dátum: 2010 December 21, 18:22:31 »

azt tudom h a bogarak dinamosak és h kívül van  a feszab nem beépítva mint a legtöbb mai generátorba.de egyébként a feszab az csak azt szabályozza hogy a pillanyatnyi töltésed a fordulatszához igazítva ne legyen több mint 14,4v mert az kinyírja az aksid.az új kocsikban az ecu az energia menedzsmenttel együtt figyeli az aksit én  arra vok kiváncsi h egy pl:astrában mi nem hadja túltölteni az aksit.
A feszültség kiegyenlítődik, nem folyik az áram.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #50665 Dátum: 2010 December 21, 18:17:28 »

A feszültségszabályzó figyeli, hogy ne legyen túltőltésed. A bogarakban nem kell tartani ettől. Grin Ha túl tölt, akkor az akkumulátorban vízet bont. Régen bogarazok, de jól töltött akkura még nem panaszkodott senki. Be szokták kapcsolni a lámpákat napközben (régen). Villogtak is ezért a szebejövők. De ez zsiguliknál fordult elő.
azt tudom h a bogarak dinamosak és h kívül van  a feszab nem beépítva mint a legtöbb mai generátorba.de egyébként a feszab az csak azt szabályozza hogy a pillanyatnyi töltésed a fordulatszához igazítva ne legyen több mint 14,4v mert az kinyírja az aksid.az új kocsikban az ecu az energia menedzsmenttel együtt figyeli az aksit én  arra vok kiváncsi h egy pl:astrában mi nem hadja túltölteni az aksit.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50664 Dátum: 2010 December 21, 18:06:30 »

helló
ugye a generátort a gerjesztő árammal szabályozzák !!de ha tele van az aksi akkor mivel veszik le a töltést?elveszik a gerjesztő átramot?mi figyeli a régebbi autóknál az aksi telítettséget?

A feszültségszabályzó figyeli, hogy ne legyen túltőltésed. A bogarakban nem kell tartani ettől. Grin Ha túl tölt, akkor az akkumulátorban vízet bont. Régen bogarazok, de jól töltött akkura még nem panaszkodott senki. Be szokták kapcsolni a lámpákat napközben (régen). Villogtak is ezért a szebejövők. De ez zsiguliknál fordult elő.
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #50663 Dátum: 2010 December 21, 17:59:10 »

Az jó ár.
ha kell még valakinek majd, nálam is leledzik egy
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #50662 Dátum: 2010 December 21, 17:46:00 »

helló
ugye a generátort a gerjesztő árammal szabályozzák !!de ha tele van az aksi akkor mivel veszik le a töltést?elveszik a gerjesztő átramot?mi figyeli a régebbi autóknál az aksi telítettséget?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #50661 Dátum: 2010 December 21, 17:22:18 »

Hát  rádió feletti két kis dugóról beszélünk. Az összes kocsiban ott van a 71-es gyártási évtől.
a párna alatt lehez  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50660 Dátum: 2010 December 21, 17:17:35 »

ööö, mi?  Roll Eyes
Hát  rádió feletti két kis dugóról beszélünk. Az összes kocsiban ott van a 71-es gyártási évtől.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #50659 Dátum: 2010 December 21, 17:08:45 »

dugd fel a seggedbe a műanyag műszerfaladat.
vagy valami ilyesmi.... :-))
ezt a képet szeretnéd karácsonyra, mi? zasszony mit szól?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50658 Dátum: 2010 December 21, 17:04:44 »

ööö, mi?  Roll Eyes

dugd fel a seggedbe a műanyag műszerfaladat.
vagy valami ilyesmi.... :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #50657 Dátum: 2010 December 21, 16:59:01 »

Akkor vegyél egy dugóhelyettesítő tartalék dugót a műszerfalba. Wink Bontós kocsikból szerintem ingyér elhozható.
ööö, mi?  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50656 Dátum: 2010 December 21, 16:58:01 »

akkor úgy mondom, hogy sajnálnám kilyukasztani Tongue
Akkor vegyél egy dugóhelyettesítő tartalék dugót a műszerfalba. Wink Bontós kocsikból szerintem ingyér elhozható.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #50655 Dátum: 2010 December 21, 16:54:03 »

megvan a helye.
csak a műjanyagot kell kilyukasztanod.
akkor úgy mondom, hogy sajnálnám kilyukasztani Tongue

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50654 Dátum: 2010 December 21, 16:43:40 »

sajnálnám megfúrni Sad bár a ködlámpa kapcsolót is oda tervezem  Roll Eyes

megvan a helye.
csak a műjanyagot kell kilyukasztanod.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #50653 Dátum: 2010 December 21, 16:36:44 »

pont a puha műszerfalnál rádio felet
sajnálnám megfúrni Sad bár a ködlámpa kapcsolót is oda tervezem  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50652 Dátum: 2010 December 21, 16:25:12 »

van azoknak gyári kapcsolojója

egyszer árultál egyet, amivel szemeztem.
kb. azonos súlyú heroint lehetett volna venni érte.

tudom, ritka, nem is azért mondom. :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 744 745 746 747 748 [749] 750 751 752 753 754 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.