www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 01:49:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 731 732 733 734 735 [736] 737 738 739 740 741 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13089723 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #51192 Dátum: 2011 Január 09, 13:30:52 »


Kifesteném a kilincsnél lévő széles bordát is zöldre.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #51191 Dátum: 2011 Január 09, 13:28:43 »

Ez meg a hütő szellöző takarólemez rozsdamentes lemezből sk

[a csatolmányt egy admin törölte]

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #51190 Dátum: 2011 Január 09, 13:26:27 »

Én is dolgoztam. Diszcsíkot festettem a Westire, előre feltettem az alu kerekeket a szélesítőkkel, hátul kicseréltem a tőcsavarokat husszabbra az alukerekehez,és alvázvédővel lefujtam az alját,ami még hátul nincs kész.


[a csatolmányt egy admin törölte]

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #51189 Dátum: 2011 Január 09, 13:22:16 »

Én is dolgoztam. Diszcsíkot festettem a Westire, előre feltettem az alu kerekeket a szélesítőkkel, hátul kicseréltem a tőcsavarokat husszabbra az alukerekehez,és alvázvédővel lefujtam az alját,ami még hátul nincs kész.


[a csatolmányt egy admin törölte]

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #51188 Dátum: 2011 Január 09, 13:20:44 »

Én is dolgoztam. Diszcsíkot festettem a Westire, előre feltettem az alu kerekeket a szélesítőkkel, hátul kicseréltem a tőcsavarokat husszabbra az alukerekehez,és alvázvédővel lefujtam az alját,ami még hátul nincs kész.
Ez meg a műszerfal részlet Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 09, 13:31:34 írta batorit »

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #51187 Dátum: 2011 Január 09, 12:59:40 »

Elvileg tényleg csak egyfajta létezik,mindenhol azt írja,hogy 1200-1500 és 1302-es bogárhoz való.
Akkor nem tudom,hogy gyárilag odatervezett alkatrésznél miért kell Gyuszkónak ennyit takeszolni. Roll Eyes

http://cgi.ebay.de/VW-Kafer-orig-elektr-Geblase-Luftung-1200-1302-Cabrio-/200563155668?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item2eb27ee2d4

http://shop.volkswarenhaus.de/product_info.php/info/p8116_Frischluftgeblaese-mit-Anbauteilen--zum-Nachruesten--fuer-1200-1500-und-1302--gebraucht.html

Ahogy elnézem elég komoly ára van egy ilyen szellőződoboznak,mind a két belinkelt doboz használt.
Én sem értem,mit kendácsol. 3 csavar felúl, a csomagtérperemen, 1 alul, a kifolyó mellett, és kész.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #51186 Dátum: 2011 Január 09, 12:54:59 »

De bizony.
Elvileg tényleg csak egyfajta létezik,mindenhol azt írja,hogy 1200-1500 és 1302-es bogárhoz való.
Akkor nem tudom,hogy gyárilag odatervezett alkatrésznél miért kell Gyuszkónak ennyit takeszolni. Roll Eyes

http://cgi.ebay.de/VW-Kafer-orig-elektr-Geblase-Luftung-1200-1302-Cabrio-/200563155668?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item2eb27ee2d4

http://shop.volkswarenhaus.de/product_info.php/info/p8116_Frischluftgeblaese-mit-Anbauteilen--zum-Nachruesten--fuer-1200-1500-und-1302--gebraucht.html

Ahogy elnézem elég komoly ára van egy ilyen szellőződoboznak,mind a két belinkelt doboz használt.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #51185 Dátum: 2011 Január 09, 12:28:41 »

Tegnap voltam ott, és a zsigulit szereltem. A hidegben nem megyek, mert sokat kell fűteni, és havatlapátólni. Ezzel megy el a nap, és nincs erőm utánna dolgozni is.
Én is dolgoztam. Diszcsíkot festettem a Westire, előre feltettem az alu kerekeket a szélesítőkkel, hátul kicseréltem a tőcsavarokat husszabbra az alukerekehez,és alvázvédővel lefujtam az alját,ami még hátul nincs kész.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #51184 Dátum: 2011 Január 09, 12:15:41 »

Tegnap voltam ott, és a zsigulit szereltem. A hidegben nem megyek, mert sokat kell fűteni, és havatlapátólni. Ezzel megy el a nap, és nincs erőm utánna dolgozni is.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #51183 Dátum: 2011 Január 09, 12:11:02 »

Ha átég az jó! Gyorsabban kell haladnod, esetleg néha megállnod és várni, hogy hüljön. Locsolni vizzel, majd folytatni. Ha meleg elöbb kilyukad a lemez.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #51182 Dátum: 2011 Január 09, 11:37:17 »

igen
Ha átég az jó! Gyorsabban kell haladnod, esetleg néha megállnod és várni, hogy hüljön. Locsolni vizzel, majd folytatni. Ha meleg elöbb kilyukad a lemez.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51181 Dátum: 2011 Január 09, 11:35:38 »

igen

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51180 Dátum: 2011 Január 09, 11:34:46 »

 Grin


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51179 Dátum: 2011 Január 09, 11:32:49 »

igazad lehet eddig azt hittem az áramerősséggel van a gond h gyenge a varat .
tehát jobban toljam oda neki és tovább nyomjam..
ma megtettem de többször átégettem a lemezt ..

a kettő közötti állapotot kell megtalálni akkor jó.

 Grin

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51178 Dátum: 2011 Január 09, 11:30:41 »

Mekkora a drót amit használsz? 0,8?
igen


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #51177 Dátum: 2011 Január 09, 11:29:46 »

igazad lehet eddig azt hittem az áramerősséggel van a gond h gyenge a varat .
tehát jobban toljam oda neki és tovább nyomjam..
ma megtettem de többször átégettem a lemezt ..

a kettő közötti állapotot kell megtalálni akkor jó.

Mekkora a drót amit használsz? 0,8?
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51176 Dátum: 2011 Január 09, 11:24:58 »

ha rövidebb ideig nyomod akkor nincs ideje beolvadni ,lehet kissebb de ugyanolyan magas és gyengébb varratod lesz  Kiss
igazad lehet eddig azt hittem az áramerősséggel van a gond h gyenge a varat .
tehát jobban toljam oda neki és tovább nyomjam..
ma megtettem de többször átégettem a lemezt ..

a kettő közötti állapotot kell megtalálni akkor jó.



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #51175 Dátum: 2011 Január 09, 11:22:48 »

már pedig vízpumpafogó a hatékony eszköz.
én is azzal tettem fel.
...
csőfogó vagy asztalos pill.szorító a bilincsre vizpu"n"pa fogó a peremre Wink
Kösz. Akkor délután 2.forduló.
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #51174 Dátum: 2011 Január 09, 11:20:04 »

már pedig vízpumpafogó a hatékony eszköz.
én is azzal tettem fel.

az ilyeneknél elgondolkodom, hogy hanzi ezeket a szarokat normaidőre rakta össze a gyárban.
pfffff....

akkor hanzi marka k..va erős lehetett.....
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #51173 Dátum: 2011 Január 09, 11:17:16 »

nekem tettszik a végeredmény . varró szakkör autodidakta módon egyedül ...
sosem gondoltam volna de könyvből tanulok hegeszteni  Tongue
1 picivel kisebb elektroda sebességgel laposabb a varrat

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51172 Dátum: 2011 Január 09, 10:13:15 »


ez már egy valamire való pöccintés volt de még mindig túl sokáig hagyom rajta az ívet szerintem túl nagy a púpja ...

ha rövidebb ideig nyomod akkor nincs ideje beolvadni ,lehet kissebb de ugyanolyan magas és gyengébb varratod lesz  Kiss

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51171 Dátum: 2011 Január 09, 10:07:13 »

tud valaki egy használható módszert arra, hogy hogyan lehet összehúzni a bilincsét az első stabilizátor rúdnak?
a vízpumpafogóval nem vagyok egyáltalán hatékony. Cry
valakinek van jobb ötlete, esetleg "célszerszám"? vagy hagyjam a fenébe és fel se tegyem? Huh
előre is kösz
csőfogó vagy asztalos pill.szorító a bilincsre vizpu"n"pa fogó a peremre Wink

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #51170 Dátum: 2011 Január 09, 03:35:43 »

Szerintem meg nem. EZért is kell faragnia Gyuszkónak.
De bizony.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51169 Dátum: 2011 Január 08, 23:28:23 »

tud valaki egy használható módszert arra, hogy hogyan lehet összehúzni a bilincsét az első stabilizátor rúdnak?
a vízpumpafogóval nem vagyok egyáltalán hatékony. Cry
valakinek van jobb ötlete, esetleg "célszerszám"? vagy hagyjam a fenébe és fel se tegyem? Huh
előre is kösz

már pedig vízpumpafogó a hatékony eszköz.
én is azzal tettem fel.

az ilyeneknél elgondolkodom, hogy hanzi ezeket a szarokat normaidőre rakta össze a gyárban.
pfffff....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51168 Dátum: 2011 Január 08, 21:53:53 »

Ma egy kicsit volt időm szerelgetni a garázsban ...
hegesztőt rendbe raktam és végre használtam:
 
nekem tettszik a végeredmény . varró szakkör autodidakta módon egyedül ...
sosem gondoltam volna de könyvből tanulok hegeszteni  Tongue


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51167 Dátum: 2011 Január 08, 21:46:55 »

Ma egy kicsit volt időm szerelgetni a garázsban ...
hegesztőt rendbe raktam és végre használtam:
 


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #51166 Dátum: 2011 Január 08, 21:08:21 »

tud valaki egy használható módszert arra, hogy hogyan lehet összehúzni a bilincsét az első stabilizátor rúdnak?
a vízpumpafogóval nem vagyok egyáltalán hatékony. Cry
valakinek van jobb ötlete, esetleg "célszerszám"? vagy hagyjam a fenébe és fel se tegyem? Huh
előre is kösz
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #51165 Dátum: 2011 Január 08, 20:52:44 »

valamikor február vége körül lesz annyi ;-)
még valamelyik fehér automata b1-es passat volt

Télleg... Jé! Nekem, akkor az teljesen egyértelmű volt, hogy megyek és segítek... amiben tudok... Kezfogas

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #51164 Dátum: 2011 Január 08, 20:41:30 »

Má 4 éve???  Roll Eyes Cool

valamikor február vége körül lesz annyi ;-)
még valamelyik fehér automata b1-es passat volt
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #51163 Dátum: 2011 Január 08, 20:33:01 »

mááá lassan négy éve is lesz, hogy megháláltad ;-)

Má 4 éve???  Roll Eyes Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #51162 Dátum: 2011 Január 08, 20:23:26 »


Megnövök, meghálálom!! Roll Eyes

mááá lassan négy éve is lesz, hogy megháláltad ;-)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #51161 Dátum: 2011 Január 08, 20:19:36 »

Wink


Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #51160 Dátum: 2011 Január 08, 20:18:44 »

az biztos, ha más nem volt, akkor azzal megoldódik, ha lecserélitek

illetve amit még nem mondtam: ha már amúgyis alatta lesztek, akkor az önindítóból kijövő menetes szárat (amin az anya van) is nézzétek meg, hogy az nem lötyögődik-e ki a helyéről

Oké, megnézetem azt is... És még egyszer nagyon KÖSZI!! Wink Grin
Megnövök, meghálálom!! Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #51159 Dátum: 2011 Január 08, 20:09:25 »

Az a széles takaró lemez (vastag fekete kartonból) az még odafér elé rendesen? Nem tudom pontosan, hogy mi a neve.
Hátsó műszerfal takaró esetleg.
Vagy ha ez a doboz bent van, akkor valami más megoldással takarták a kábeleket és a biztitartót a relékkel?
Mert a takaró lemez az közvetlen a kaszni síkjában kellene, hogy legyen, de a doboz meg kinyúlik a csomagtértetőbe a szellőzőnyílás miatt.
a nem ventillátoros takarója tuti hogy nem jó hozzá mert úgy van ahogy mondod jobban kinyúlik a ventis doboz csomagtértetőbe , én a "más megoldást" választottam de még nincs kész  Cheesy kapcsolóját meg golf ventillátor kapcsolóval oldottam meg, és megcsináltam 3 fokozatura a ventillátort  Wink

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51158 Dátum: 2011 Január 08, 19:56:00 »



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #51157 Dátum: 2011 Január 08, 19:39:37 »

Wink

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #51156 Dátum: 2011 Január 08, 19:38:20 »


Az önindítón lévő rátűzősaru fáradt el


az biztos, ha más nem volt, akkor azzal megoldódik, ha lecserélitek

illetve amit még nem mondtam: ha már amúgyis alatta lesztek, akkor az önindítóból kijövő menetes szárat (amin az anya van) is nézzétek meg, hogy az nem lötyögődik-e ki a helyéről
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51155 Dátum: 2011 Január 08, 19:29:05 »

Ezúton és itt is, szeretném megköszönni AZS Bácsinak, a nagy-nagy segítséget, Öcsisajt diagnosztizálásában!! Kezfogas
Úgy tűnik, meglett a hiba... Roll Eyes
Az önindítón lévő rátűzősaru fáradt el, némileg, és ezért produkálta a hibát... (már, ha jól értettem persze... de majd ha itt lesz, gondolom kijavít...)
Hálás köszönetem, még egyszer!! Wink
Wink


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
1303LS
« Hozzászólás #51154 Dátum: 2011 Január 08, 18:58:24 »

Ugyanolyan.
Szerintem meg nem. EZért is kell faragnia Gyuszkónak.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #51153 Dátum: 2011 Január 08, 15:51:22 »

Mai nap: bepróbáltam a dobozt. Nem fér be. Ahogyan gondoltam: a buflákokban több hely van a szélvédő mögött.
Behelyezéshez szükséges:
- a kesztyűtartőt szétvágni (belóg elég rendesen)
- A relék tartóját átszabni, az is belóg ellentétes oldalon
- a doboz vízkifolyóját átszabni (levágni, és nem függőleges, hanem ferde eséssel visszaműteni)
- plusz egy tartófület alulra felcuppantani
- és a nélkülözhetetlen szopóálarcot felvenni. Képeket később..

A csomtérkartonon kicsit "igazítani" kellett, de egyébként simán be kellene mennie  Huh

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 731 732 733 734 735 [736] 737 738 739 740 741 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.249 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.