www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 23:32:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 723 724 725 726 727 [728] 729 730 731 732 733 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13088588 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #51512 Dátum: 2011 Január 25, 11:53:35 »

ezt nagyon gyorsan felejtsd el! Jezusom ...
miert ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51511 Dátum: 2011 Január 25, 11:39:37 »

Tervezem a napokban egy új kesztyű megvásárlását.
a régi is hasonló volt sok bajból kihúz egy jó munkavédelmi kesztyű.

http://www.ironclad.hu
http://www.youtube.com/watch?v=DCwYEf8j-6I&feature=related

ezt nagyon gyorsan felejtsd el! Jezusom ...

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #51510 Dátum: 2011 Január 25, 11:39:12 »

Dobfeket igy allitsd :
Mindegy egy vagy ket körös:
Miutan lelegtelenitettel, kezd a jobb hatsonal a fekpofakat ( az egyiket ) a ricnis csavarral allitani. Ne csak addig amig surlodo hangot hallasz, hanem amig teljesen megszorul beblokkol a kerek. Ezutan addig tekered  visszafele a kis nricnit amig eppen , de meg szorosan elfordul a kerek.
Ezutan jön a fekpofa masik darabja ( 2 van dobonkent ) miutan mindkettövel szorulva, , de meg eppen elfordul a kerek, allithatod a masik hatso oldalt
Miutan mind a negy feket  beallitottad, ellenörzöd labnyomassal a pedalok kemenyseget
ha jol legtelenitettel most kökemenynek kell lennie a fekeidnek .
Kezifek huzaljat is ugy allitsd , hogy a masodik kattanasra ( alulrol felvele huzva  )  mar fogjon a fek !

/ Legtelenites is halal egyszerü: nyomas ala kell helyezni a fekfolyadektartalyt, es az igy vegigaramlo folyadek megjelenik a legtelenitö Nippeleknel alul a fekmunkahengereknel, elöbb habos, majd folyekony alakban . Ekkor lezarod es ennyi /

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
1303LS
« Hozzászólás #51509 Dátum: 2011 Január 25, 11:26:52 »


köszi
kézifékel javul a helyzet ,már 2 db föféket is tetem rá
Akkor ott még finomítani kell. Állít surlódásig, nyomkod, kopogtat, állít.......stb.
Be van illesztve a pofa a dobba? Szétszedve mikor beletetted a teljes felületén hozzáért, vagy esetleg billegett benne, vagy a pofa közepén be tudtál köpni?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #51508 Dátum: 2011 Január 25, 11:16:09 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kezdö
Hozzászólások: 5

« Hozzászólás #51507 Dátum: 2011 Január 25, 11:12:44 »

Enyhén súrlódik, de mikor?
hy
alaphelyzetben .
Nem elérhető kezdö
Hozzászólások: 5

« Hozzászólás #51506 Dátum: 2011 Január 25, 11:11:39 »

Többször, sokszor kell állítani a pofákat és közte megnyomkodni a pedált és megkalapácsolni a dobot, hogy szépen a helyére igazodjon a pofa.
Persze ennek előfeltétele, hogy körkörösen be legyen illesztve a pofa a dobba. Főfékhengernél pici holtjátékot kell hagyni, nem szabad, hogy nyomja alapállásban a dugattyút.
Ha behúzod a kéziféket és úgy próbálkozol az is adhat támpontot, hogy hol a gond. Ha így érezhetően jobb a helyzet akkor hátul van még állítani való.
Nem tudom milyen az egykörös utángyártott főfékhenger, de a kommersz bogaraké elég sok hibás már új korában.

köszi
kézifékel javul a helyzet ,már 2 db föféket is tetem rá
1303LS
« Hozzászólás #51505 Dátum: 2011 Január 25, 09:57:22 »


a dob és pofa enyhén surlodik talán jobban rá kellene?
a rudat is próbáltam avval picit javulna de akor már nem a végállasanal áll a fö munkahenger.
Többször, sokszor kell állítani a pofákat és közte megnyomkodni a pedált és megkalapácsolni a dobot, hogy szépen a helyére igazodjon a pofa.
Persze ennek előfeltétele, hogy körkörösen be legyen illesztve a pofa a dobba. Főfékhengernél pici holtjátékot kell hagyni, nem szabad, hogy nyomja alapállásban a dugattyút.
Ha behúzod a kéziféket és úgy próbálkozol az is adhat támpontot, hogy hol a gond. Ha így érezhetően jobb a helyzet akkor hátul van még állítani való.
Nem tudom milyen az egykörös utángyártott főfékhenger, de a kommersz bogaraké elég sok hibás már új korában.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51504 Dátum: 2011 Január 25, 09:56:46 »

Motortérbe a kátrányos szigetelést nem teszed vissza? Motorzaj miatt pl.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51503 Dátum: 2011 Január 25, 09:43:31 »



a dob és pofa enyhén surlodik talán jobban rá kellene?

Enyhén súrlódik, de mikor?

Nem elérhető kezdö
Hozzászólások: 5

« Hozzászólás #51502 Dátum: 2011 Január 25, 09:37:47 »

Két eset lehetséges, az egyik, ha a fékpofák nincsenek beállítva, ezt nagyon könnyen ellenőrizheted, ha 65-ös, a másik, ha esetleg minden új, a főfékhenger nyomórúdja rövidre van állítva.

a dob és pofa enyhén surlodik talán jobban rá kellene?
a rudat is próbáltam avval picit javulna de akor már nem a végállasanal áll a fö munkahenger.
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #51501 Dátum: 2011 Január 25, 08:44:30 »

http://71garage.blogspot.com/2011/01/kesz-villamossag.html
Ma végeztünk a villamossággal!
az autó indul, világít, mindent csinál, úgy mint mikor kijött a gyárból!
már nincs sok vissza a műszakiig!

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51500 Dátum: 2011 Január 25, 08:09:40 »

Ez maga a bogár. Illetve a lelke. Ne nyúlj hozzá. Ha cserélni kell, szerezz egy másik bogarat, és a tetejének a hátsó részét cseréld Smiley

de az ő bogarának már nincs lelke pont ez a baja .
.már cserélték


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #51499 Dátum: 2011 Január 25, 07:59:44 »

Ez maga a bogár. Illetve a lelke. Ne nyúlj hozzá. Ha cserélni kell, szerezz egy másik bogarat, és a tetejének a hátsó részét cseréld Smiley

Alváz gerenda aljára lehet kapni lemezt? Ami a két padlólemez között van? És nagy szopás cserélni? (Erre tudom a választ  Undecided)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51498 Dátum: 2011 Január 24, 22:54:36 »

Az van rajta. semmi baja nincs, csak sima. De szerintem az is marad. Padlóm se lyukas, csak gány. Ezt szeretném megszüntetni.
Na ez legyen rajta a legnagyobb gány. Valószínűleg én sem sokat gondolkodnék, ha arra kerülne a sor...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51497 Dátum: 2011 Január 24, 22:49:54 »

Tervezem a napokban egy új kesztyű megvásárlását.
a régi is hasonló volt sok bajból kihúz egy jó munkavédelmi kesztyű.

http://www.ironclad.hu
http://www.youtube.com/watch?v=DCwYEf8j-6I&feature=related


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51496 Dátum: 2011 Január 24, 22:30:27 »

Érdemes-e? Én ezt kérdezném... Mondjuk én elintézném síma 3-as kazánlemezzel, oszt csá.
Valaki csinálta itt. Ponthegesztéseknél lefúrta, aztán hidegvágó.
Vissza az újat is hasonló módon tenném.
Az van rajta. semmi baja nincs, csak sima. De szerintem az is marad. Padlóm se lyukas, csak gány. Ezt szeretném megszüntetni.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51495 Dátum: 2011 Január 24, 22:24:51 »

Alváz gerenda aljára lehet kapni lemezt? Ami a két padlólemez között van? És nagy szopás cserélni? (Erre tudom a választ  Undecided)
Érdemes-e? Én ezt kérdezném... Mondjuk én elintézném síma 3-as kazánlemezzel, oszt csá.
Valaki csinálta itt. Ponthegesztéseknél lefúrta, aztán hidegvágó.
Vissza az újat is hasonló módon tenném.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51494 Dátum: 2011 Január 24, 22:15:36 »

én meg kevés autón nem láttam (azaz sokon láttam).
száműzted a járművedet?
remélem legalább az ujjadra csukja az ajtót, vagy valami, mint christine :-)))
Rezedaszagú kisfalumban pihen egy garázsban.
Akkó keresek olyan lemezt... Sörért.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51493 Dátum: 2011 Január 24, 22:04:20 »

Sejtettem, de sok autón nem láttam.
Nem tudom, most mitől kezdett el hiányozni...nem is láttam az autómat fél éve kb.
én meg kevés autón nem láttam (azaz sokon láttam).
száműzted a járművedet?
remélem legalább az ujjadra csukja az ajtót, vagy valami, mint christine :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #51492 Dátum: 2011 Január 24, 21:56:13 »

Ma végeztünk a villamossággal!
az autó indul, világít, mindent csinál, úgy mint mikor kijött a gyárból!
már nincs sok vissza a műszakiig!

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51491 Dátum: 2011 Január 24, 21:55:54 »

az kőne oda, mert kellemesen megy fel a meleg levegő a kipufftól, aztán gutaütést kap kend motorja.
Sejtettem, de sok autón nem láttam.
Nem tudom, most mitől kezdett el hiányozni...nem is láttam az autómat fél éve kb.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51490 Dátum: 2011 Január 24, 21:54:04 »

Az a hátsó motortakaró lemez, ami a hátfal és az ékszíjtárcsa között van, az nem mindegyiken volt, vagy az enyémről lefelejtették 96-ban...?
az kőne oda, mert kellemesen megy fel a meleg levegő a kipufftól, aztán gutaütést kap kend motorja.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #51489 Dátum: 2011 Január 24, 21:13:47 »

Az a hátsó motortakaró lemez, ami a hátfal és az ékszíjtárcsa között van, az nem mindegyiken volt, vagy az enyémről lefelejtették 96-ban...?
Kevésen van meg, az enyém kivétel Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51488 Dátum: 2011 Január 24, 21:13:04 »

Az a hátsó motortakaró lemez, ami a hátfal és az ékszíjtárcsa között van, az nem mindegyiken volt, vagy az enyémről lefelejtették 96-ban...?
azt lenyúlták Roll Eyes

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51487 Dátum: 2011 Január 24, 21:09:14 »

Az a hátsó motortakaró lemez, ami a hátfal és az ékszíjtárcsa között van, az nem mindegyiken volt, vagy az enyémről lefelejtették 96-ban...?

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #51486 Dátum: 2011 Január 24, 20:26:36 »

Itt van a lengéscsillapító mögött. A gumit tartó "gomba rendszerint lerohad, azt pótolni kell hegesztéses módszerrel.


Nekem csavaros módszerrel van...

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #51485 Dátum: 2011 Január 24, 20:25:20 »

hy  üdv.
hy

1965 ös bogár 1körös fék mindene új.

gond hogy nem keményedik fel egész lent picit fog levegö nem jön már sehonnan..
tanácsokat várok.......
Két eset lehetséges, az egyik, ha a fékpofák nincsenek beállítva, ezt nagyon könnyen ellenőrizheted, ha 65-ös, a másik, ha esetleg minden új, a főfékhenger nyomórúdja rövidre van állítva.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #51484 Dátum: 2011 Január 24, 20:25:13 »

Ez nekem is hiányzik a 302-esen. :-(

Esztergányos és 3 pötty a villámhegesztővel a leggyorsabb megoldás.  Cheesy
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #51483 Dátum: 2011 Január 24, 20:23:49 »

Ez nekem is hiányzik a 302-esen. :-(

Itt van a lengéscsillapító mögött. A gumit tartó "gomba rendszerint lerohad, azt pótolni kell hegesztéses módszerrel.


Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51482 Dátum: 2011 Január 24, 19:18:02 »

hy  üdv.
hy

1965 ös bogár 1körös fék mindene új.

gond hogy nem keményedik fel egész lent picit fog levegö nem jön már sehonnan..
tanácsokat várok.......
Hello!
Üdv!
Bienvenue!
Willkommen!
Welcome!

Amennyiben a fékről van szó: kicsit messze vannak a fékpofák a dobtól?

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51481 Dátum: 2011 Január 24, 18:53:05 »

Itt van a lengéscsillapító mögött. A gumit tartó "gomba rendszerint lerohad, azt pótolni kell hegesztéses módszerrel.


pont ma fotóztam egy ilyen jelenségről :


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kezdö
Hozzászólások: 5

« Hozzászólás #51480 Dátum: 2011 Január 24, 18:44:29 »

hy  üdv.
hy

1965 ös bogár 1körös fék mindene új.

gond hogy nem keményedik fel egész lent picit fog levegö nem jön már sehonnan..
tanácsokat várok.......
1303LS
« Hozzászólás #51479 Dátum: 2011 Január 24, 18:23:15 »

Igen csinálhat, de alánézhetsz és megnézheted, hogy a gumi ütköző nem kallódott-e el. Azt előbb látni fogod.
És ez a valószínűbb. Keresek képet.
Itt van a lengéscsillapító mögött. A gumit tartó "gomba rendszerint lerohad, azt pótolni kell hegesztéses módszerrel.



[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #51478 Dátum: 2011 Január 24, 18:14:06 »

Jónap!


mitől lehet az, hogy belemegyek egy kátyuba (nem direkt és nem nehéz annyi van...) és a jobb hátsó futómű koppan egyet. keményet. a hosszlengő kar alatt van egy gumi persely. ki tud az kopni? és ha igen csinálhat ilyet? 

1972 évjárat 1302 tipus.

köszönöm!
Igen csinálhat, de alánézhetsz és megnézheted, hogy a gumi ütköző nem kallódott-e el. Azt előbb látni fogod.
És ez a valószínűbb. Keresek képet.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #51477 Dátum: 2011 Január 24, 18:09:28 »

Jónap!


mitől lehet az, hogy belemegyek egy kátyuba (nem direkt és nem nehéz annyi van...) és a jobb hátsó futómű koppan egyet. keményet. a hosszlengő kar alatt van egy gumi persely. ki tud az kopni? és ha igen csinálhat ilyet? 

1972 évjárat 1302 tipus.

köszönöm!
1303LS
« Hozzászólás #51476 Dátum: 2011 Január 24, 17:59:31 »


Az igért képek:

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Sok mindent nem csinált vele, főleg mert hogy nem volt annyira rossz állapotban a hőcserélő amit oda adtam neki. Kicserélte a csövet a végén ami a dobra csatlakozik mert az teljesen lerohadt róla. Másikon meg javított még a burkolatot alul csak pont nem azt fotóztam meg a hengerfejre menő csövet is kicserélte azon kb ennyi. Smiley
Mást nem is igen szoktak csinálni vele.
A bordásrészből nem szokták kivenni a csövet.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #51475 Dátum: 2011 Január 24, 17:47:05 »

Holnap csinálok róla ha el nem felejtem!


Az igért képek:






Sok mindent nem csinált vele, főleg mert hogy nem volt annyira rossz állapotban a hőcserélő amit oda adtam neki. Kicserélte a csövet a végén ami a dobra csatlakozik mert az teljesen lerohadt róla. Másikon meg javított még a burkolatot alul csak pont nem azt fotóztam meg a hengerfejre menő csövet is kicserélte azon kb ennyi. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 24, 17:52:44 írta MatroX »

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető BFK-066
Hozzászólások: 96


Tihamér 2009

« Hozzászólás #51474 Dátum: 2011 Január 24, 17:12:39 »

Alváz gerenda aljára lehet kapni lemezt? Ami a két padlólemez között van? És nagy szopás cserélni? (Erre tudom a választ  Undecided)
Nem lehet kapni, ráadásúl ha jól emlékszem 1,5 vagy 2-es lemezből van gyárilag. Legyártani nagyobb szopás mint cserélni!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51473 Dátum: 2011 Január 24, 13:56:59 »

csak a pára lehet az oka az olaj taknyosodásának?lehet,akkor bocs Roll Eyes
ezért nem kell bocsánatot kérned. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 723 724 725 726 727 [728] 729 730 731 732 733 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.246 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.