www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 10, 13:47:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921212 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 722 723 724 725 726 [727] 728 729 730 731 732 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13059027 alkalommal)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #51551 Dátum: 2011 Január 27, 21:51:58 »

vájámá, így nem fogja érteni. de segítek:

Van fék munkahenger! és van fék főhenger! vagy főfékhenger! Főfékmunkahenger nincs!

namosmá jobb
GrinGrinGrin!

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #51550 Dátum: 2011 Január 27, 21:48:57 »

biztos kapni rá fekete szövet borítású gumicsövet. azt hiszem az is gyári kinézet
Ez ok, de a közepén egy hajlított fémcső van gyárilag. Nekem ez a fémcső hiányzik.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #51549 Dátum: 2011 Január 27, 21:45:46 »

Sziasztok!

A vákumdobról a karbira menő fémcsövet miből lehetne "kinyerni"?
Most egy sárga gumicső van helyette és elég gáz.
Kösz!
biztos kapni rá fekete szövet borítású gumicsövet. azt hiszem az is gyári kinézet
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #51548 Dátum: 2011 Január 27, 21:44:09 »

Sziasztok!

A vákumdobról a karbira menő fémcsövet miből lehetne "kinyerni"?
Most egy sárga gumicső van helyette és elég gáz.
Kösz!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51547 Dátum: 2011 Január 27, 21:39:13 »

Ezt a holnapi nap mindenképp le fogom ellenőrizni és ki is fogom próbálni... köszi szépen a választ!

Ennek kell a helyén lenni. Mellé is lehet tenni könnyen:


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #51546 Dátum: 2011 Január 27, 21:37:28 »

Ezt a holnapi nap mindenképp le fogom ellenőrizni és ki is fogom próbálni... köszi szépen a választ!

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51545 Dátum: 2011 Január 27, 21:35:18 »

Üdv! Továbbra sem sikerült megcsinálnom az automata szivatót... feszültséget kap... kicseréltem már a fúvókát is viszont a bimetállal kapcsolatban bizonytalan vagyok... valaki tudna mutatni képet hogy minek hogyan kellene kinéznie? Előre is köszi.
Amit Typ117 leírt az szép és jó, feltéve, hogy a bimetál a helyén van. Pl hidegen betesszük nyitott  "pillangó" szelepnél az nem jó,  illetve a két vonalka közé kell a bimetál vonalkájának esni.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #51544 Dátum: 2011 Január 27, 21:30:49 »

Üdv! Továbbra sem sikerült megcsinálnom az automata szivatót... feszültséget kap... kicseréltem már a fúvókát is viszont a bimetállal kapcsolatban bizonytalan vagyok... valaki tudna mutatni képet hogy minek hogyan kellene kinéznie? Előre is köszi.
őőő...
az a jó, ha az automata szivató folyamatosan feszültéget kap, ha a gyújtás rajta van.
így ellenőrizd:
köveztekző indítás előtt nézd meg hogy áll a karbi bal oldalán a lépcsős tárcsa (4). (ha legutóbb mentél annyit, hogy kikapcsolt a szivató, akkor) így kell állnia felfelé:

most húzd meg a gázkart a karbin (3), ettől a lépcsős tárcsának le kell fordulni, és nem felfelé, hanem hátrafelé (feléd) kell mutasson. ilyenkor van a szivató bekapcsolva és ha most a gázkart visszaengeded, az kb a legfelső lépcsőre fog támaszkodni.
ha most beindítod a motort, a bimetál elkezd majd melegedni, és pár perc alatt menet közben (ha a gázkar rugója nem szorítja a tárcsát) a tárcsa újra szép lassan felfelé fog mutatni és a gázkar már újra az alsóbb fogakra támaszkodik majd, így alacsonyabb lesz az alapjárati fordulatszám ezzel "az automata szivató kikapcsol" (vagyis továbbra is feszültség alatt marad)
Hogy ez jól működjön, alapfeltétel hogy a tárcsa könnyedén tudjon mozogni (ha a gázkar nem fogja le), egyik végállásnál se tudjon megszorulni

ajánlom olvasásra a Váci bogarasok oldalát, különösen a Bogárbarkács cikkeket, pl a Miért fullad le a motor címűt Smiley
http://vbklub.net/
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 27, 21:33:03 írta Typ117 »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #51543 Dátum: 2011 Január 27, 21:03:10 »

vájámá, így nem fogja érteni. de segítek:

Van fék munkahenger! és van fék főhenger! vagy főfékhenger! Főfékmunkahenger nincs!

namosmá jobb
Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #51542 Dátum: 2011 Január 27, 20:57:35 »


Van fék munkahenger és van fék főhenger vagy főfékhenger. Főfékmunkahenger nincs.

vájámá, így nem fogja érteni. de segítek:

Van fék munkahenger! és van fék főhenger! vagy főfékhenger! Főfékmunkahenger nincs!

namosmá jobb
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51541 Dátum: 2011 Január 27, 20:44:34 »

Van valakinek robbantott ábrája a főfékmunkahengerről?kétkörös!
összeraktam a javítókészlettel és nem akarja nyomni az olajat, pedig szinte biztos h jól raktam be a gumikat!



Van fék munkahenger és van fék főhenger vagy főfékhenger. Főfékmunkahenger nincs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51540 Dátum: 2011 Január 27, 19:47:09 »

az egyik új gumi volt a hibás! Wink
Egyszer vettem egy javító készletet off-ba és azt mondtam kibontás után, hogy én ezt a gyári helyére be nem teszem...

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #51539 Dátum: 2011 Január 27, 18:56:47 »

az egyik új gumi volt a hibás! Wink
A szélesedő fele előre?

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #51538 Dátum: 2011 Január 27, 18:56:15 »

kösz a semmit!
szerintem egy robbantás előtti ábrán jobban látszana Roll Eyes

Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #51537 Dátum: 2011 Január 27, 17:20:43 »

Üdv! Továbbra sem sikerült megcsinálnom az automata szivatót... feszültséget kap... kicseréltem már a fúvókát is viszont a bimetállal kapcsolatban bizonytalan vagyok... valaki tudna mutatni képet hogy minek hogyan kellene kinéznie? Előre is köszi.

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #51536 Dátum: 2011 Január 27, 17:16:40 »

Van valakinek robbantott ábrája a főfékmunkahengerről?kétkörös!
összeraktam a javítókészlettel és nem akarja nyomni az olajat, pedig szinte biztos h jól raktam be a gumikat!

A szélesedő fele előre?

Bácsi Győző
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #51535 Dátum: 2011 Január 27, 17:15:03 »

Gondolom, ha autot akarsz javittani, akkor sem ugy kezded, hogy
Jo napot, van egy autom mibe kerül a javitasa ??

Kicsit konkretabban kellene leirnod, legalabb annyit, hogy van-e kulcsod egyaltalan  hozza ??
1/ Ha igen, akkor dugd be a zarba ( ha hozzavalo ) es kopogtasd meg a kulcs fejet, hogy a lamellak hozzaidomuljanak a kimart fogakhoz
2/ Ha nem nyit, akkor Acetont spriccelj be a zar hengerreszebe, közben dugd be a kulcsot lassan (huzogasd ) es ujra spriccelj
3/ Igy feloldodik a sok kosz, mocsok, zsir, a hengerben, es a rugok tudnak mozogni, es felnyomjak a lamellakat
4/ Ha igy sem nyilik, belülröl le kell venned a burkolat felsö reszet es lampaval bevilagitva a szerkezetet mozgatnod  .

Viszont a gombot sem tudja belülről mozgatni, akkor nem lamella lesz szerintem. Valami megszorult, 4 -es pontod lép életbe.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #51534 Dátum: 2011 Január 27, 16:31:52 »


hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51533 Dátum: 2011 Január 27, 16:29:16 »

Van valakinek robbantott ábrája a főfékmunkahengerről?kétkörös!
!

szerintem egy robbantás előtti ábrán jobban látszana Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #51532 Dátum: 2011 Január 27, 16:10:34 »

Van valakinek robbantott ábrája a főfékmunkahengerről?kétkörös!
összeraktam a javítókészlettel és nem akarja nyomni az olajat, pedig szinte biztos h jól raktam be a gumikat!

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #51531 Dátum: 2011 Január 27, 16:04:24 »

most mi van ??

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #51530 Dátum: 2011 Január 27, 15:59:03 »

Shocked
most mi van ??

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #51529 Dátum: 2011 Január 27, 15:54:05 »

Shocked

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #51528 Dátum: 2011 Január 27, 15:44:55 »

Hali!

Egy kis segítség kéne.. a jobb oldali ajtómat valami okból kifolyólag nem tudom kinyitni... magát a lezáró gombot sem tudom felhúzni, viszont kifeszíteni sem akarom az ajtót... ha valaki tudna segíteni, azt meg köszönném...
Gondolom, ha autot akarsz javittani, akkor sem ugy kezded, hogy
Jo napot, van egy autom mibe kerül a javitasa ??

Kicsit konkretabban kellene leirnod, legalabb annyit, hogy van-e kulcsod egyaltalan  hozza ??
1/ Ha igen, akkor dugd be a zarba ( ha hozzavalo ) es kopogtasd meg a kulcs fejet, hogy a lamellak hozzaidomuljanak a kimart fogakhoz
2/ Ha nem nyit, akkor Acetont spriccelj be a zar hengerreszebe, közben dugd be a kulcsot lassan (huzogasd ) es ujra spriccelj
3/ Igy feloldodik a sok kosz, mocsok, zsir, a hengerben, es a rugok tudnak mozogni, es felnyomjak a lamellakat
4/ Ha igy sem nyilik, belülröl le kell venned a burkolat felsö reszet es lampaval bevilagitva a szerkezetet mozgatnod  .

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #51527 Dátum: 2011 Január 27, 09:30:36 »

Hali!

Egy kis segítség kéne.. a jobb oldali ajtómat valami okból kifolyólag nem tudom kinyitni... magát a lezáró gombot sem tudom felhúzni, viszont kifeszíteni sem akarom az ajtót... ha valaki tudna segíteni, azt meg köszönném...
egyáltalán milyen évjárat?
én első körben nem feszegetném, inkább levenném a kárpitot belülről, hátha látszik hogy mi akadt el, vagy próbálnám az ajtót mozgatva a gombot le fel húzni, hátha megy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #51526 Dátum: 2011 Január 27, 08:24:37 »

ha megvan a megfejtés, az engem is érdekel.
még nyáron a gyárnál nem tudtam a jobb oldalt kinyitni.
aztán sikerült kipajszerolni, de azóta is rohadt nehezen mozog a kilincs.

mondjuk tavasszal úgyis szétszedem, mert az ablakemelő is szar.
nekem a buszon volt szar a zár, de inkább eladtam, fél flakon wd40 nem segített  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51525 Dátum: 2011 Január 27, 00:03:13 »

Hali!

Egy kis segítség kéne.. a jobb oldali ajtómat valami okból kifolyólag nem tudom kinyitni... magát a lezáró gombot sem tudom felhúzni, viszont kifeszíteni sem akarom az ajtót... ha valaki tudna segíteni, azt meg köszönném...

ha megvan a megfejtés, az engem is érdekel.
még nyáron a gyárnál nem tudtam a jobb oldalt kinyitni.
aztán sikerült kipajszerolni, de azóta is rohadt nehezen mozog a kilincs.

mondjuk tavasszal úgyis szétszedem, mert az ablakemelő is szar.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sompi
« Hozzászólás #51524 Dátum: 2011 Január 27, 00:00:20 »

Hali!

Egy kis segítség kéne.. a jobb oldali ajtómat valami okból kifolyólag nem tudom kinyitni... magát a lezáró gombot sem tudom felhúzni, viszont kifeszíteni sem akarom az ajtót... ha valaki tudna segíteni, azt meg köszönném...

megfagyott???  garázsban áll??
Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #51523 Dátum: 2011 Január 26, 23:45:06 »

Hali!

Egy kis segítség kéne.. a jobb oldali ajtómat valami okból kifolyólag nem tudom kinyitni... magát a lezáró gombot sem tudom felhúzni, viszont kifeszíteni sem akarom az ajtót... ha valaki tudna segíteni, azt meg köszönném...

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
RNIE
« Hozzászólás #51522 Dátum: 2011 Január 26, 13:12:08 »

amilyen extrém sportot én űzök ott ilyen kesztyű nem jáccik!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51521 Dátum: 2011 Január 26, 13:07:00 »

lovagoltál, rodeóztál, vagy extrém sportoltál benne?
mert ezekre való - oda van írva Tongue
amilyen extrém sportot én űzök ott ilyen kesztyű nem jáccik!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51520 Dátum: 2011 Január 26, 12:55:28 »

lovagoltál, rodeóztál, vagy extrém sportoltál benne?
mert ezekre való - oda van írva Tongue

herézőkesztyűnek használta :-))
forrás: klikkide



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #51519 Dátum: 2011 Január 26, 11:26:44 »


én egy ilyen 14ezer forintos kesztyűt egy hétvégén szétjátszok ! tanuljatok a káromon !


lovagoltál, rodeóztál, vagy extrém sportoltál benne?
mert ezekre való - oda van írva Tongue

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #51518 Dátum: 2011 Január 25, 21:51:44 »

tökéletesen igazatok van
pl a kalapácsos teszt résznél !
én felveszek egy kötött kesztyűt és ráteszek egy sör alátétet, akkorát baszhatsz rá egy villanyoszloppal amekkorát akarsz, csak hagy tegyek alá félméter polifoamot , ahogy a videón is látszik

stb...

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51517 Dátum: 2011 Január 25, 21:49:04 »

a video minden részlete kamu !
és kezdjük azzal ha már munkavédelemről beszélgetünk, hogy lelóg az a kis bajonett vagy mi klipsz és buggyos a csukló része stb....
gagyi kamu az egész !
tökéletesen igazatok van


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #51516 Dátum: 2011 Január 25, 21:47:17 »

miert ?
a video minden részlete kamu !
és kezdjük azzal ha már munkavédelemről beszélgetünk, hogy lelóg az a kis bajonett vagy mi klipsz és buggyos a csukló része stb....
gagyi kamu az egész !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51515 Dátum: 2011 Január 25, 13:22:36 »

miert ?
ezek a kesztyűk műbuziknak valók ! valóban nagyon kényelmes mosható qrva jól kinéző kecskebőr kesztyűk, de ha nem egy kiállításon  vagy filmforgatás közbe használod akkor felejtős !
én egy ilyen 14ezer forintos kesztyűt egy hétvégén szétjátszok ! tanuljatok a káromon !
http://www.ironclad.hu/index.php?/Ironclad-keszty%C5%B1k/Ranchworx%E2%84%A2/ironclad.tpl.html
http://www.ironclad.hu/index.php?/H%C5%91vedelemhez/Heatworx-Reinforced/ironclad.tpl.html

nekem a két leg komolyabb kesztyűvel volt dolgom , a képeken látható hogy plazma vágnak és flexelnek benne namár most a kézháton  vászon az ujjak közt meg egy lehelet vékony nemtommi anyag van  hogy jól szellőzzön és kényelmes legyen ami így is van,  de az hamarabb szétég és szétfoszlik mint a 199ftos teszkós védőkesztyű
hiába a kontakt hőellenálló varázsszavak sajnos a kevlár tenyér csak arra jó hogy anya otthon levegye a tűzhelyről a forró lábost !
dióhéjban ennyi  Undecided

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #51514 Dátum: 2011 Január 25, 12:32:54 »

nem,mert nincs meg ronda!
majd belülről leszigetelem! Wink
Motortérbe a kátrányos szigetelést nem teszed vissza? Motorzaj miatt pl.

Nem elérhető kezdö
Hozzászólások: 5

« Hozzászólás #51513 Dátum: 2011 Január 25, 11:57:20 »

Dobfeket igy allitsd :
Mindegy egy vagy ket körös:
Miutan lelegtelenitettel, kezd a jobb hatsonal a fekpofakat ( az egyiket ) a ricnis csavarral allitani. Ne csak addig amig surlodo hangot hallasz, hanem amig teljesen megszorul beblokkol a kerek. Ezutan addig tekered  visszafele a kis nricnit amig eppen , de meg szorosan elfordul a kerek.
Ezutan jön a fekpofa masik darabja ( 2 van dobonkent ) miutan mindkettövel szorulva, , de meg eppen elfordul a kerek, allithatod a masik hatso oldalt
Miutan mind a negy feket  beallitottad, ellenörzöd labnyomassal a pedalok kemenyseget
ha jol legtelenitettel most kökemenynek kell lennie a fekeidnek .
Kezifek huzaljat is ugy allitsd , hogy a masodik kattanasra ( alulrol felvele huzva  )  mar fogjon a fek !

/ Legtelenites is halal egyszerü: nyomas ala kell helyezni a fekfolyadektartalyt, es az igy vegigaramlo folyadek megjelenik a legtelenitö Nippeleknel alul a fekmunkahengereknel, elöbb habos, majd folyekony alakban . Ekkor lezarod es ennyi /

hy
oké kösz megprobálom igy.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #51512 Dátum: 2011 Január 25, 11:53:35 »

ezt nagyon gyorsan felejtsd el! Jezusom ...
miert ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 722 723 724 725 726 [727] 728 729 730 731 732 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.245 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.