www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 00:27:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 694 695 696 697 698 [699] 700 701 702 703 704 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13101444 alkalommal)
Nem elérhető deva
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #52672 Dátum: 2011 Március 14, 22:45:38 »

a rossz feszszabályzó nem dobja hanyatt a dinamót.
szerintem várd meg, amíg valamelyik ténylegesen behal.
ha anyjuk 5-10 km-re jár vele, akkor onnan csak akksival, töltés nélkül simán hazajön.

csak kérdés, hogy most melyik a kaki.
a feszszabályzót kb 3 perc cserélni.
a dinamót szopó.
a szopó csere nem érdekel , csak jöjjön a jóidő...
ki lehet találni valahogy, hogy melyik ment szarrá?

Védd a környezetet, járj busszal!!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52671 Dátum: 2011 Március 14, 22:39:36 »

hááát köszönöm. és érdemes megvárni míg teljesen beszarik (feleségem mindennap hajtja, én csak ritkán jutok hozzá), vagy ha kicserélem minél előbb, akkor megúszhatok nagyobb bajt esetleg-gondolok itt pl a dinamó cserére...

a rossz feszszabályzó nem dobja hanyatt a dinamót.
szerintem várd meg, amíg valamelyik ténylegesen behal.
ha anyjuk 5-10 km-re jár vele, akkor onnan csak akksival, töltés nélkül simán hazajön.

csak kérdés, hogy most melyik a kaki.
a feszszabályzót kb 3 perc cserélni.
a dinamót szopó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető deva
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #52670 Dátum: 2011 Március 14, 22:19:26 »

nekem is csinálja évek óta a kis geci.
ha befosik, akkor feszszabályzó csere, aztán csókolom.
hááát köszönöm. és érdemes megvárni míg teljesen beszarik (feleségem mindennap hajtja, én csak ritkán jutok hozzá), vagy ha kicserélem minél előbb, akkor megúszhatok nagyobb bajt esetleg-gondolok itt pl a dinamó cserére...

Védd a környezetet, járj busszal!!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52669 Dátum: 2011 Március 14, 21:59:06 »

Különben ennek mi a jelentősége? Mármint a váltóméretnek?

az a lényeg, hogy a kerék kerülete ne változzon számottevően.
így nem fog faszságot mutatni a kilométerórád.
a 165/70-nél kb 5%-kal fog többet mutatni a valós sebességnél (plusz a kilométeróra csalása)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #52668 Dátum: 2011 Március 14, 21:56:01 »

Helló. Lenne egy kérdésem. Most szeretnék nyári gumit venni a bogárra és a kérdésem az lenne, hogy ez a méret megfelel-e az autóra vagy sem? 165/65 R15?
az volt a hiba, hogy mi a gyári, nem az, hogy lehet e kapni  Grin
Szóval, nem.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #52667 Dátum: 2011 Március 14, 21:49:28 »

Különben ennek mi a jelentősége? Mármint a váltóméretnek? Most hogy 155 vagy 165 ott csak a futó felület változik  Huh Különben mit javasoltok maradjak a gyári méretnél vagy jó ez a 165-ös méret? Véleményeket várok  Grin
http://gumibiznisz.hu/jelolesek-a-gumiabroncson/
Gyári...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #52666 Dátum: 2011 Március 14, 21:48:19 »

Különben ennek mi a jelentősége? Mármint a váltóméretnek? Most hogy 155 vagy 165 ott csak a futó felület változik  Huh Különben mit javasoltok maradjak a gyári méretnél vagy jó ez a 165-ös méret? Véleményeket várok  Grin
gumi átmérő számolgatás:

http://www.autogumibolt.hu/ebolt/szolgaltatas/valtomeret/

nem jelentős, de van eltérés a 155/80 és a 165/80 közt

165 simán jó, nem is néz ki hülyén

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #52665 Dátum: 2011 Március 14, 21:46:52 »

az volt a hiba, hogy mi a gyári, nem az, hogy lehet e kapni  Grin

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52664 Dátum: 2011 Március 14, 21:46:47 »

155/80R15 a gyári méret.
ennek a váltója kábé a 165/70-es.
a /65-ös nagyjából 5%-kal kisebb, mint kéne

Különben ennek mi a jelentősége? Mármint a váltóméretnek? Most hogy 155 vagy 165 ott csak a futó felület változik  Huh Különben mit javasoltok maradjak a gyári méretnél vagy jó ez a 165-ös méret? Véleményeket várok  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #52663 Dátum: 2011 Március 14, 21:45:41 »

szélesfelnire a 185-ös jó :-PPP
Jó az a keskenyre is.  Tongue
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #52662 Dátum: 2011 Március 14, 21:45:13 »

nekem is csinálja évek óta a kis geci.
ha befosik, akkor feszszabályzó csere, aztán csókolom.
Jah nálam megvolt. Így ahogy leírta, utána jön a dimangó csere.  Undecided
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #52661 Dátum: 2011 Március 14, 21:42:43 »

ok akkor vegyél az ulrichra ilyen méretet.... Evil
az volt a hiba, hogy mi a gyári, nem az, hogy lehet e kapni  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52660 Dátum: 2011 Március 14, 21:42:14 »

ok akkor vegyél az ulrichra ilyen méretet.... Evil
szélesfelnire a 185-ös jó :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #52659 Dátum: 2011 Március 14, 21:41:07 »

155/80R15 a gyári méret.
ennek a váltója kábé a 165/70-es.
a /65-ös nagyjából 5%-kal kisebb, mint kéne

ok akkor vegyél az ulrichra ilyen méretet.... Evil

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52658 Dátum: 2011 Március 14, 21:35:39 »

165/80R15 kell rá a /65 nagyon "lapos" lesz.
Gumiboginál vegyél Hankookot, jobbat és olcsóbbat nem kapsz.

155/80R15 a gyári méret.
ennek a váltója kábé a 165/70-es.
a /65-ös nagyjából 5%-kal kisebb, mint kéne



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52657 Dátum: 2011 Március 14, 21:33:06 »

Szép estét!

Ezt a topic-ot eddig szándékosan nem olvastam (lehet, hogy ez nagy hiba),  mert ha a T3 fórumon olvastam valami vackot, az tuti előjött az enyémen is...

Most viszont kérdésem lenne:
Az elmúlt hétvégén kirándultunk a Bakonyba. A Bogárka szépen szaladt, így nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, hogy a mögöttem lévő feszültségszabályozó(?) folyamatosan "kereplő" hangot ad. csak sötétedés után tűnt fel, hogy a lámpák mintha változó intenzitással világítanának, bár a rádió szépen szólt végig. Mikor már teljesen sötét (este) lett, akkor vettem észre, hogy a "G" betű is pislákol, mikor a kerregő hangot hallom. De gond nélkül megérkeztünk. Mikor két nappal később ismét Bogárba ültünk, akkor simán indult, de a töltésvisszajelző masszívan világított egy darabig, pár km után kialudt, és akkor sem láttam pislákolni, mikor a kereplést hallottam, bár hazafelé ez sem volt gyakori. az ékszíj feszessége szerintem pont jó (és az igazsághoz még az is hozzátartozik, hogy ma nem volt időm még csak beindítani sem, így nem tudom, hogy áll a dolog...)
ha lenne ötlet, tanács megköszönném!

deva

nekem is csinálja évek óta a kis geci.
ha befosik, akkor feszszabályzó csere, aztán csókolom.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető deva
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #52656 Dátum: 2011 Március 14, 21:12:18 »

Szép estét!

Ezt a topic-ot eddig szándékosan nem olvastam (lehet, hogy ez nagy hiba),  mert ha a T3 fórumon olvastam valami vackot, az tuti előjött az enyémen is...

Most viszont kérdésem lenne:
Az elmúlt hétvégén kirándultunk a Bakonyba. A Bogárka szépen szaladt, így nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, hogy a mögöttem lévő feszültségszabályozó(?) folyamatosan "kereplő" hangot ad. csak sötétedés után tűnt fel, hogy a lámpák mintha változó intenzitással világítanának, bár a rádió szépen szólt végig. Mikor már teljesen sötét (este) lett, akkor vettem észre, hogy a "G" betű is pislákol, mikor a kerregő hangot hallom. De gond nélkül megérkeztünk. Mikor két nappal később ismét Bogárba ültünk, akkor simán indult, de a töltésvisszajelző masszívan világított egy darabig, pár km után kialudt, és akkor sem láttam pislákolni, mikor a kereplést hallottam, bár hazafelé ez sem volt gyakori. az ékszíj feszessége szerintem pont jó (és az igazsághoz még az is hozzátartozik, hogy ma nem volt időm még csak beindítani sem, így nem tudom, hogy áll a dolog...)
ha lenne ötlet, tanács megköszönném!

deva

Védd a környezetet, járj busszal!!
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #52655 Dátum: 2011 Március 14, 20:33:03 »

Tudsz nekem küldeni egy árat, hogy mennyiért tudsz nekem szerezni 4 db-ot?
nézem és küldöm Cool

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52654 Dátum: 2011 Március 14, 20:27:43 »

jól beszélsz Cool
és köszönöm Wink Cheesy
Tudsz nekem küldeni egy árat, hogy mennyiért tudsz nekem szerezni 4 db-ot?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #52653 Dátum: 2011 Március 14, 19:57:29 »

165/80R15 kell rá a /65 nagyon "lapos" lesz.
Gumiboginál vegyél Hankookot, jobbat és olcsóbbat nem kapsz.
jól beszélsz Cool
és köszönöm Wink Cheesy

1303LS
« Hozzászólás #52652 Dátum: 2011 Március 14, 19:46:15 »

Helló. Lenne egy kérdésem. Most szeretnék nyári gumit venni a bogárra és a kérdésem az lenne, hogy ez a méret megfelel-e az autóra vagy sem? 165/65 R15?
165/80R15 kell rá a /65 nagyon "lapos" lesz.
Gumiboginál vegyél Hankookot, jobbat és olcsóbbat nem kapsz.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52651 Dátum: 2011 Március 14, 19:32:05 »

Helló. Lenne egy kérdésem. Most szeretnék nyári gumit venni a bogárra és a kérdésem az lenne, hogy ez a méret megfelel-e az autóra vagy sem? 165/65 R15?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52650 Dátum: 2011 Március 14, 18:01:10 »

http://www.youtube.com/watch?v=XOxxS1EMphU&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=KWdZSr7x81w&feature=related

karbi szerelés

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #52649 Dátum: 2011 Március 14, 15:12:54 »

A leírtak alapján, megtaláltad a hibát, csak nem szedted szét és javítottad meg. Grin
Ott is lehet érintkező elhajolva, esetleg kontakthiba.
Ha nem találod meg ott sem, akkor én a testre gyanakodnék. Azokat átlámpáztad, mindenhol megkapja? Ja és egyik oldalon sincs? Az sem mindegy.
Bocs, ha ezt írtad már, csak nem voltam figyelmes.

Nincs egyik oldalon sem. Nem kapcsol át a relé. Az hogy most a relé szar, vagy a kapcsoló felöl nem megy semmi, ezt még nem tudom. Nem zavar hogy nincs, de szeretem ha működik minden.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52648 Dátum: 2011 Március 14, 14:53:36 »

Persze, itt is apróság lesz!

Bocs hogy bele szolok,nekem off audi csinált olyat hogy 3 hengerezett néha ,nehezen indult néha,küzdöttem vele mire megtaláltam egy pici csavart az elosztoban csak ugy ott volt ha kedve volt letestelte az egyik hengert.Csipesszel kipecáztam.Boldogság.

Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #52647 Dátum: 2011 Március 14, 14:40:30 »

Persze! Megoldjuk. Gabi, ne is agyalj rajta, ne is nyúlj hozzá! Jövő hétvégén leszaladok Győrbe, beröffentjünk, aztán ha kell akkor elhozom egy hétre és megkeresem azt az apró szir-szart ami szopat.
Egyébként érdekes a dolog, bizos nem karbi hiba... Amikor nálam voltál vele egy laza délelőttre, akkor olyan volt, hogy percekig lehetett tekertetni, de semmi, mint amikor lehúzom a gyújtás szálat a trafóról. Aztán egyik pillanatról a másikra meg beindult, de nem prüszkölve, nem szenvedve, hanem mintha visszadugtam volna a gyújtás szálat...
Tuti valami apró szar lesz...

Bocs hogy bele szolok,nekem off audi csinált olyat hogy 3 hengerezett néha ,nehezen indult néha,küzdöttem vele mire megtaláltam egy pici csavart az elosztoban csak ugy ott volt ha kedve volt letestelte az egyik hengert.Csipesszel kipecáztam.Boldogság.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52646 Dátum: 2011 Március 14, 14:04:33 »

Persze! Megoldjuk. Gabi, ne is agyalj rajta, ne is nyúlj hozzá! Jövő hétvégén leszaladok Győrbe, beröffentjünk, aztán ha kell akkor elhozom egy hétre és megkeresem azt az apró szir-szart ami szopat.
Egyébként érdekes a dolog, bizos nem karbi hiba... Amikor nálam voltál vele egy laza délelőttre, akkor olyan volt, hogy percekig lehetett tekertetni, de semmi, mint amikor lehúzom a gyújtás szálat a trafóról. Aztán egyik pillanatról a másikra meg beindult, de nem prüszkölve, nem szenvedve, hanem mintha visszadugtam volna a gyújtás szálat...
Tuti valami apró szar lesz...

jó lesz az, gecc.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #52645 Dátum: 2011 Március 14, 10:16:03 »


Bácsi Győző
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #52644 Dátum: 2011 Március 14, 10:14:59 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #52643 Dátum: 2011 Március 14, 10:05:45 »

erősek vagytok, getszi! :-))
Ez nem erő kérdése, csak technika.
Mi is így csináltuk Minx kolléga motorjánál, nagyon gyors módszer.
Csak azért nem egyedül vettem fel a hátulját, mert nem tudtam akkora terpeszben állni, hogy emelni is tudjak, meg a motor is kiférjen a lábam között... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52642 Dátum: 2011 Március 14, 09:42:29 »

Tegnapi motor kivételnél először kivettük a mocit és letettük a földre, majd elkaptuk a kocsi hátulját, felemeltük és átgurítottuk a motor felett. Nem értem, mások miért csinálják máskép... :-))))
erősek vagytok, getszi! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #52641 Dátum: 2011 Március 14, 09:13:57 »

Tegnapi motor kivételnél először kivettük a mocit és letettük a földre, majd elkaptuk a kocsi hátulját, felemeltük és átgurítottuk a motor felett. Nem értem, mások miért csinálják máskép... :-))))
Ez szép lehetett! Videó?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #52640 Dátum: 2011 Március 14, 09:12:37 »

Nem jövök rá miért nincs refim. Fél délután feküdtem a kocsiban papírra nyomtatott villamos hálózattal a kezemben, mint valami kibszott kincskereső...
Minden csatit, sarut megmértem, megmozgattam aminek csak köze lehet a világításhoz.
Baszkódott már el valakinek a kapcsoló? Az az egyetlen dolog amit nem bontottam meg.
<beszúrt kép törölve>
A leírtak alapján, megtaláltad a hibát, csak nem szedted szét és javítottad meg. Grin
Ott is lehet érintkező elhajolva, esetleg kontakthiba.
Ha nem találod meg ott sem, akkor én a testre gyanakodnék. Azokat átlámpáztad, mindenhol megkapja? Ja és egyik oldalon sincs? Az sem mindegy.
Bocs, ha ezt írtad már, csak nem voltam figyelmes.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #52639 Dátum: 2011 Március 14, 05:27:10 »

Tegnapi motor kivételnél először kivettük a mocit és letettük a földre, majd elkaptuk a kocsi hátulját, felemeltük és átgurítottuk a motor felett. Nem értem, mások miért csinálják másképp... :-))))
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 14, 10:00:56 írta stonemen »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #52638 Dátum: 2011 Március 13, 23:38:47 »

Nem jövök rá miért nincs refim. Fél délután feküdtem a kocsiban papírra nyomtatott villamos hálózattal a kezemben, mint valami kibszott kincskereső...
Minden csatit, sarut megmértem, megmozgattam aminek csak köze lehet a világításhoz.
Baszkódott már el valakinek a kapcsoló? Az az egyetlen dolog amit nem bontottam meg.
<beszúrt kép törölve>
nekem szakad már le róla vezeték pl
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #52637 Dátum: 2011 Március 13, 22:56:08 »

Nem jövök rá miért nincs refim. Fél délután feküdtem a kocsiban papírra nyomtatott villamos hálózattal a kezemben, mint valami kibszott kincskereső...
Minden csatit, sarut megmértem, megmozgattam aminek csak köze lehet a világításhoz.
Baszkódott már el valakinek a kapcsoló? Az az egyetlen dolog amit nem bontottam meg.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 13, 23:02:58 írta tazoli49 »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #52636 Dátum: 2011 Március 13, 22:01:04 »

Betolni,vagy behuzatni próbáltad?
Ha igen,ugy se indul?
(nem baxtatás,csak kérdés,hátha le lehet vonni belöle valami okosságot)
benn van a ház alatt a garázsban - nem húztuk még ki, feltöltöttem most teljesen az akksiját lehet holnap visszaszerelem, de nincs sok kedvem erőlködni.....ennél két weberes dolognál meg nem úgy van h kikapom a gyertyát pl.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 13, 22:02:50 írta vw1966 »
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #52635 Dátum: 2011 Március 13, 21:52:40 »

Igazad is van, újabb pénzek árán de meg is lesz csinálva reményeim szerint, de olyan szinten van elegem az egészből, hogy még a komplett autó eladása is megfordult a fejemben.
Betolni,vagy behuzatni próbáltad?
Ha igen,ugy se indul?
(nem baxtatás,csak kérdés,hátha le lehet vonni belöle valami okosságot)

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52634 Dátum: 2011 Március 13, 21:30:16 »

egyébként a lehetőség adott - callook fogja rendbe tenni a tervek szerint jövő hétvégén
jó lesz az, gecc.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52633 Dátum: 2011 Március 13, 21:29:37 »

nem kell vergődnöd.
virítsd a lóvét, oszt havaj



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 694 695 696 697 698 [699] 700 701 702 703 704 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.162 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.