www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 16:05:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 687 688 689 690 691 [692] 693 694 695 696 697 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14886225 alkalommal)
Sompi
« Hozzászólás #52971 Dátum: 2011 Március 27, 20:27:54 »

hátha valakinek hasznos  Grin

 Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52970 Dátum: 2011 Március 27, 19:34:53 »

hátha valakinek hasznos  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #52969 Dátum: 2011 Március 27, 18:07:23 »

oh, nemszottam  Lips Sealed arra emlékeztem, hogy a 96osra is valami fekete, rövidebb való
Ez olyan, rövid a nyele, fekete és műanyag. 90-es évek-beli brazil bogáré.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 27, 18:14:17 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #52968 Dátum: 2011 Március 27, 18:01:14 »

Ez nem mexikói tükör, hanem brazil, "Fusca" tükre.
oh, nemszottam  Lips Sealed arra emlékeztem, hogy a 96osra is valami fekete, rövidebb való

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #52967 Dátum: 2011 Március 27, 17:54:39 »

ő keresett emlékeim szerint eredeti tükröt a 96-osra, de majd megkérdezem egy óra múlva Smiley
Ez nem mexikói tükör, hanem brazil, "Fusca" tükre.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #52966 Dátum: 2011 Március 27, 16:37:25 »

Óhh! Nagyon köszönöm.Akkor nem kell valakinek?Mert nekem nem Grin


úú.. nekem nagyon jó lenne ha még megvan
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #52965 Dátum: 2011 Március 27, 11:57:19 »


Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #52964 Dátum: 2011 Március 27, 11:53:41 »


új számom van:20 592 5434
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #52963 Dátum: 2011 Március 27, 11:48:03 »

...
a haj meg jön-megy,15 év s újra akkora lesz  Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52962 Dátum: 2011 Március 27, 11:14:39 »

Elvileg volt... Nem tudom, hogy ők hagyták így, vagy valaki belenyúlt azóta... De furcsa, mert olyan alapvető hibák voltak, hogy pl. az önzáró anya fordítva volt rátekerve, stb... (Meg van nálam, most 2 db karbi amit Martonvásáriak csináltak, és egyiken sincsenek ilyen vad megoldások...)
Mindegy... CO-csavarokat értelmes állásba tekertem, gyorsítón állítottam, úszóházat kipucoltam (A 2 cm hosszú faágat is kivettem az úszóházból), a hiányzó fedélcsavart pótoltam, a szabadon hagyott vákuumportot ledugóztam, esztergáltam kis hézagolókat a tengelyre (így le lehetett szerelni az Alfa gázkart, hogy egy dologgal kevesebb legyen ami elakadhat a gyújtáskábelekben.), a plusz benzincsonkot zárócsavarral zártam le.
Felszereltem a hiányzó burkolólemezeket, az alsó lemezeket felcseréletm, hogy jobb oldalon a jobbos, bal oldalon a balos legyen.
Ma pihenő nap van...
Holnap kicserélem a benzincsöveket, elvezetem úgy, hogy ezentúl ne érjen rá a hőcserélőre!! Teszek be benzinszűrőt. Megcsinálom úgy a dolgokat, hogy a gázrudazat ne dörzsölje a gyújtáskábelt és a benzincsövet. Megcsinálom a gázbowden rögzítését tisztességesen. Valamit csinálok a légszűrővel is, hogy ráfeküdjön a karbira rendesen és ezentúl ne csak dísz legyen... Akkor már ki is mosom és beolajozom.
Aztán állítgatás, olajcsere.

És ha itt úgyis az a divat, hogy kutyával, gyerekkel dolgozunk, akkor nesztek: http://callook.freeblog.hu/
Bár nekem a Kiscucc nem segít, nem hegeszt, csak néha felkap egy fúvókát és elfut vele...  Wink

Ha jól emlékszem voltak ezek a karbik (kocsistól) valami menő karburátoros istenségeknél.
Ők így hagyták volna? Vagy valaki már belemesterkedett?  Roll Eyes

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #52961 Dátum: 2011 Március 27, 11:09:27 »

Szívesen elbogarászok vele, de ez nálam mindig egy hosszabb procedúra... Mindig azzal kezdődik a dolog, hogy "Csak a karbin kéne állítani, a gyújtásnak meg mindennek jónak kell lennie"...
A valóságban meg az esetek 70 százalékában van valami egyéb gond... Én ezért, bárki bármit mond, szelephézagot állítok, kompressziót mérek, gyújtást ellenőrzök, gyújtást állítok, aztán jöhet a karbi...
Ezért szeretem, ha leteszik nálam az autót 1 hétre...
A futóember karrierednek meg akkor búcsút mondtál, amikor megszabadultál a hajkoronádtól... Pedig nemzetközi sikerek várhattak volna rád...  Tongue

nem állítottam h csak a karbi a gond.te vagy a hozzáértő  Cool
a haj meg jön-megy,15 év s újra akkora lesz  Grin

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52960 Dátum: 2011 Március 27, 10:55:18 »

Szívesen elbogarászok vele, de ez nálam mindig egy hosszabb procedúra... Mindig azzal kezdődik a dolog, hogy "Csak a karbin kéne állítani, a gyújtásnak meg mindennek jónak kell lennie"...
A valóságban meg az esetek 70 százalékában van valami egyéb gond... Én ezért, bárki bármit mond, szelephézagot állítok, kompressziót mérek, gyújtást ellenőrzök, gyújtást állítok, aztán jöhet a karbi...
Ezért szeretem, ha leteszik nálam az autót 1 hétre...
A futóember karrierednek meg akkor búcsút mondtál, amikor megszabadultál a hajkoronádtól... Pedig nemzetközi sikerek várhattak volna rád...  Tongue

kettő darab.fogyasztásod ismerem,valamint rajzásra nem megyünk,csak CN,meg kklháza  Cool uff

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #52959 Dátum: 2011 Március 27, 10:27:09 »

?
ő keresett emlékeim szerint eredeti tükröt a 96-osra, de majd megkérdezem egy óra múlva Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #52958 Dátum: 2011 Március 26, 22:56:24 »

ha lecsvaroztad az első pajzsot  kihúztad a forgórészt és kicsavarod a házból a főkábel csavarját meg a dióda híd 3csavarját megkocogtatod a vasmagot kijön egybe vagy leforrasztod a dióda hídról és akkor is kijön Wink

Forgórészt kivettem kivettem az összes csavart meg minden szabadon van mozogni mozog az állórész de nem birom kihúzni megszorul 1 cm után.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #52957 Dátum: 2011 Március 26, 22:54:07 »

ezt fatertól is kérdezd meg Wink
?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #52956 Dátum: 2011 Március 26, 22:22:26 »

Generátorból hogy birom kivenni az állórészt???
ha lecsvaroztad az első pajzsot  kihúztad a forgórészt és kicsavarod a házból a főkábel csavarját meg a dióda híd 3csavarját megkocogtatod a vasmagot kijön egybe vagy leforrasztod a dióda hídról és akkor is kijön Wink

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #52955 Dátum: 2011 Március 26, 21:43:49 »

Generátorból hogy birom kivenni az állórészt???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #52954 Dátum: 2011 Március 26, 17:37:30 »

Ma a 302-es (eredeti) motorjáról lekaptam a hengerfejeket, kapott új harmónika csöveket és tömítéseket, mert sajnos a - nemrég számlával igazoltan felújított - motorból szivárgott az olaj.
Szépen lassan összerakom, aztán mehet vissza.
Hasznos kép a lemezek összegyűjtéséhez:


Ha valakinek kellenek henger alatti lemezek (14), most van itthon 5db. :-))))
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 26, 17:39:44 írta stonemen »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52953 Dátum: 2011 Március 26, 17:27:55 »

Szép lett, hajrá! Motorod 1.2-es?
Igen,csak nem megy fel a parton.Másképp jó alapjárat,egyenletes,könnyen indul.Csak hát a partok.Valamin állítani keell,hogy lemenjen a Süsühöz.De ebbe nem akarok belenyúlni.Legfeljebb ha hozzáértő erre jár,ránéz próbálkozik állítani stb.De ez mind idő Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52952 Dátum: 2011 Március 26, 17:26:11 »

A speedes ülések nem tettszenek (igaz nekem ez a korszak már rég végetért )
tettszenek a képek s nem kis elszántságról bátorságról tettél tanúbizonyságot hogy még a diófára is felmásztál őár jó képért Smiley
Üléshuzat,univerzális szar! Teljesen át kelett szabnom,és varnom.De legalább egyforma az ülés szett,mivel az elsőket áthúztam újra.Ha majd felesleges pénzem lesz,akkor teszek/veszek bele valami üléseket előre  Undecided

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #52951 Dátum: 2011 Március 26, 15:26:57 »

ha nem lesz minusztíz és nem szakad az eső akkor részemről lehetséges, de mivel valami alapozóval le kéne kezelnem a motortérben amit lecsiszoltunk, ezért inkább napolnám, mondjuk a jövő hétvégére
jövő 7 nekem is jobb......ha kellek Roll Eyes

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #52950 Dátum: 2011 Március 26, 14:57:01 »

Nem fogok ráérni sajnos a jövő hétvégén. :-(

Még nem tudom, mi lesz akkor, de rendben!

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #52949 Dátum: 2011 Március 26, 10:55:12 »

Szép lett, hajrá! Motorod 1.2-es?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #52948 Dátum: 2011 Március 26, 09:30:16 »

ezért inkább napolnám, mondjuk a jövő hétvégére
OK, akkor ma este a varosban alszom, hogy reggel valami jo kis kocsmaban sorozgetve nezhessem a forma1et :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #52947 Dátum: 2011 Március 26, 08:21:37 »

Még nem tudom, mi lesz akkor, de rendben!

ha nem lesz minusztíz és nem szakad az eső akkor részemről lehetséges, de mivel valami alapozóval le kéne kezelnem a motortérben amit lecsiszoltunk, ezért inkább napolnám, mondjuk a jövő hétvégére
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #52946 Dátum: 2011 Március 26, 07:38:06 »

A speedes ülések nem tettszenek (igaz nekem ez a korszak már rég végetért )
tettszenek a képek s nem kis elszántságról bátorságról tettél tanúbizonyságot hogy még a diófára is felmásztál őár jó képért Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52945 Dátum: 2011 Március 26, 06:20:54 »

Mindenkinek (sajnos magamat is beleértve) úgy kellene kezelnie/hozzáállnia minden munlához, ahogy most a callook teszi a szűrgabi motorjával. Mindenkinek kevesebb méreg lenne.
Juteszembe: holnap teszünk motort Bugi Buszába? Szervezném a hétvégét...
ha nem lesz minusztíz és nem szakad az eső akkor részemről lehetséges, de mivel valami alapozóval le kéne kezelnem a motortérben amit lecsiszoltunk, ezért inkább napolnám, mondjuk a jövő hétvégére

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #52944 Dátum: 2011 Március 26, 05:14:12 »

Mindenkinek (sajnos magamat is beleértve) úgy kellene kezelnie/hozzáállnia minden munkához, ahogy most a callook teszi a szűrgabi motorjával. Mindenkinek kevesebb méreg lenne.
Juteszembe: holnap teszünk motort Bugi Buszába? Szervezném a hétvégét...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 26, 08:21:03 írta stonemen »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #52943 Dátum: 2011 Március 26, 01:17:18 »

Nem akartad volna rátenni a gyári rövid nyelű brazil fekete műanyag tükreimet?
ezt fatertól is kérdezd meg Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #52942 Dátum: 2011 Március 26, 00:11:16 »

olyan mintha nem lenne kereke....vagy csak szarok a fények
porsche kupak a levegő lebeg akkor

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #52941 Dátum: 2011 Március 26, 00:08:52 »

na ilyen lett

olyan mintha nem lenne kereke....vagy csak szarok a fények
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #52940 Dátum: 2011 Március 26, 00:08:18 »

nem mert az müanyag
"Könnyített", gyári tuning, különbn is, ne tapogassad, hanem nézzél benne vissza Evil

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #52939 Dátum: 2011 Március 26, 00:07:04 »

Nem akartad volna rátenni a gyári rövid nyelű brazil fekete műanyag tükreimet?
nem mert az müanyag

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #52938 Dátum: 2011 Március 26, 00:00:44 »

na ilyen lett

Nem akartad volna rátenni a gyári rövid nyelű brazil fekete műanyag tükreimet?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #52937 Dátum: 2011 Március 25, 23:29:01 »

na ilyen lett


Grat szép lett, nekem tetszik Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #52936 Dátum: 2011 Március 25, 23:19:36 »

na ilyen lett


[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #52935 Dátum: 2011 Március 25, 20:35:54 »

Óhh! Nagyon köszönöm.Akkor nem kell valakinek?Mert nekem nem Grin

Viszont akit érdekel a kész autómról tettem fel képeket.Még a felni cserélve lesz rajta,valamint pár dolog még változik,de már megy.Vagyis majdnem.Reggel próbakörön volt,és majdnem fel kellett tolni a parton.Még nem mentem ezzel a motorral,megvétel után,így nem tudom mire képes.Szépen indul,de ha sokat áll(2-3 hónap) fel kell töltenem az úszóházat.Alapjárat egyenletes,nem durrog,membránok újak,szívató a helyén van,magától visszaáll,Túráztatást jól veszi.Viszont mikor parthoz értem,elfogyott az erő,kettőben alig ment,ahol Nissannal 3.-ba nyomatékból is felmegyek.Nem nagyon merem kivinni az útra,mert még nincs műszakija.
Levinném a Süsühöz,mert őt kértem meg a műszaki dologgal,de odáig nem megy le.Csak ha elé kötöm a Nissant Grin

kézifék nincsen nagyon ráállítva?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52934 Dátum: 2011 Március 25, 20:26:41 »

Reggel első próbakörön volt a gépem feltámadás után,és majdnem fel kellett tolni a parton.Még nem mentem ezzel a motorral,megvétel után,így nem tudom mire képes.Szépen indul,de ha sokat áll(2-3 hónap) fel kell töltenem az úszóházat.Alapjárat egyenletes,nem durrog,membránok újak,szívató a helyén van,magától visszaáll,Túráztatást jól veszi.Viszont mikor parthoz értem,elfogyott az erő,kettőben alig ment,ahol Nissannal 3.-ba nyomatékból is felmegyek.Nem nagyon merem kivinni az útra,mert még nincs műszakija.
Levinném a Süsühöz,mert őt kértem meg a műszaki dologgal,de odáig nem megy le.Csak ha elé kötöm a Nissant Grin
Miért nem megy vajon? ::)Solex 30 Pict 2 karbi D motor német stb..

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52933 Dátum: 2011 Március 25, 19:41:48 »

Azért még nincs vége a dolognak, mert bár jár szépen, úgy egyeztünk meg Gáborral, hogy ha ezt a hibát elhárítottam, akkor mindent rendbe rakok a motoron, így holnap szedem ki a motort, hogy a hiányzó lemezelést pótoljam. (Azt ami kivezeti az olajhűtőről a meleg levegőt a motortérből, meg az alsó lemezelést)
Aztán olajcsere, benzincsövek cseréje, benzinszűrő beépítése... És ezek után előkerülhet a CO műszer, szinkronteszter, strobi...

Vwégre! Gratula!

1303LS
« Hozzászólás #52932 Dátum: 2011 Március 25, 19:37:22 »

Létezik hozzá egy ügyes kis műszer, ami nekem sajnos nincs  Undecided Így annyi marad, hogy láttam már párat, az az alap, aztán ha valami rendellenes van, akkor lehet vele pöttyet játszadozni, próbálgatni...
Gáborénál nem volt kérdés a dolog, mert az anyák csak épp a rudazat végére voltak rákapatva, így meg sem moccant a membrán!!

Ha jól emlékszem voltak ezek a karbik (kocsistól) valami menő karburátoros istenségeknél.
Ők így hagyták volna? Vagy valaki már belemesterkedett?  Roll Eyes
Oldalak: 1 ... 687 688 689 690 691 [692] 693 694 695 696 697 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.22 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.