www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 20:20:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 668 669 670 671 672 [673] 674 675 676 677 678 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14868376 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53731 Dátum: 2011 április 24, 18:56:24 »

Viszont fél év múlva megrepedezik.
Hat évig volt benn, most szedtem szét, nem volt repedezett. Ha szét nem ment volna a nagyon faszán hegesztett fűtőcsatornám, még jó lenne.
Helyette a csatorna alja állt a vízben, mire észrevettem, vagy harminc centit megevett a rozsda. Vizet ki sem engedte a tömítés, hogy örüljek.

Bácsi Győző
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53730 Dátum: 2011 április 24, 17:02:31 »

Bármelyik országban is gyártották, fosból készült.
Attól, hogy azt állítják, hogy német, még nem feltétlenül az.  Lips Sealed

Hát én németet rendeltem,de az elég rugalmasnak és puhának tűnt.Szerintem nem lesz gond.Ha mégis ,akkor teszek el gumicsizmát az utasoknak is Grin


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53729 Dátum: 2011 április 24, 14:42:51 »

Viszont fél év múlva megrepedezik.
Hát én németet rendeltem,de az elég rugalmasnak és puhának tűnt.Szerintem nem lesz gond.Ha mégis ,akkor teszek el gumicsizmát az utasoknak is Grin

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53728 Dátum: 2011 április 24, 14:36:34 »

Viszont fél év múlva megrepedezik.
A gumi ha jól illeszkedik,kint tartja a nedvességet
 .

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53727 Dátum: 2011 április 24, 14:33:49 »

Nem csak nedv szívó, de tartja is a vizet, ne használj szivacsot!
Olvasván a dolgokat pont ezt akartam tanácsolni.Egyébként én megkentem picit palmatexel,mert csavarozni,ahogy sokan közülünk szokták (önmetszős Opel csavar)nem tartottam jó ötletnek,hiszen a rozsdának plusz megtelepedési hely.A szivacs mint írták megtartja a vizet,és szintén rozsda .A gumi ha jól illeszkedik,kint tartja a nedvességet
 .

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #53726 Dátum: 2011 április 24, 13:44:30 »

Nem létezik,hogy azt a szivacsot impregnálják valamivel?Mert akkor szépen tömít és nem szívja a vizet.Csak okoskodok Shocked

Dehogynem! Olyan volt nekem a 96os mexikoi alatt es olyat is raktunk vissza ala 2007ben... Most a Ghia alatt is ilyen alvaztomites van!

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #53725 Dátum: 2011 április 24, 12:34:33 »

Én javítottam 1974-es kocsit amin szivacs volt, és nagyon elrohadt alatta a lemez. Először azt hittem, hogy valaki javította, mert még szivacsot sosem láttam, csak gumit ezen a helyen. Nem csak nedv szívó, de tartja is a vizet, ne használj szivacsot!
Nem létezik,hogy azt a szivacsot impregnálják valamivel?Mert akkor szépen tömít és nem szívja a vizet.Csak okoskodok Shocked

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #53724 Dátum: 2011 április 24, 11:34:14 »

Szét nem szedett bogarakon még a gyári, szivacsszerű tömítést lehet megtalálni, a gumi sem rossz, de sokkal merevebb, nehezebben alkalmazkodik a változó nagyságú hézagokhoz. Lehet, a mostani szerelés után inkább a szivacsos tömítést fogom használni, a guminak sincs baja, de volt, ahol kiugrott a helyéről lecsavarozáskor.
Én javítottam 1974-es kocsit amin szivacs volt, és nagyon elrohadt alatta a lemez. Először azt hittem, hogy valaki javította, mert még szivacsot sosem láttam, csak gumit ezen a helyen. Nem csak nedv szívó, de tartja is a vizet, ne használj szivacsot!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53723 Dátum: 2011 április 24, 09:58:44 »

Az a szivacs milyen? Lehet kapni nálunk is? Elvileg amit vettem, az a gyári.
Szét nem szedett bogarakon még a gyári, szivacsszerű tömítést lehet megtalálni, a gumi sem rossz, de sokkal merevebb, nehezebben alkalmazkodik a változó nagyságú hézagokhoz. Lehet, a mostani szerelés után inkább a szivacsos tömítést fogom használni, a guminak sincs baja, de volt, ahol kiugrott a helyéről lecsavarozáskor.

Bácsi Győző
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53722 Dátum: 2011 április 24, 09:57:11 »

Akkor már szilikon inkább...
Zsír-gumi Undecided   Kiss
mint mondtam olvastam, egyébként nem értem mi a gond a zsír gumi kombóval
sokkal nagyobb problémának érzem a szivacs használatát azon a részen
egyébként pedig ha egy olyan autóról beszélünk ami évente 1500km-t megy kizárólag napsütésben, annak tökmindegy
és ha egy olyanról ami napi használatú annak is mert bármit csinál az illető 5-8 év és csinálhatja újra  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53721 Dátum: 2011 április 24, 09:55:36 »

Megvan a alváz és a kasztni közé való tömítőgumi. Az volna a kérdésem, hogyan kell felhelyezni, melyik oldalával, milyen ragasztóval?
Illetve az alvázfejen is végig kell vinni a képen látható részen?
Elegendő ez a tömítés, hogy ne ázzon be lentről?
Elegendő, és ha nem is kensz rá semmit, akkor is jól tömít. Sarkoknál kicsit be kell metszeni a hajlítás miatt. Alvázfej fölött is kell, mert nagy lesz a huzat!

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #53720 Dátum: 2011 április 24, 09:50:35 »

így éhgyomorra ezt azért egy kicsit bővebben is kifejthetnéd ezen a szép napon a lehülyézés helyett  Roll Eyes
Akkor már szilikon inkább...
Zsír-gumi Undecided   Kiss

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53719 Dátum: 2011 április 24, 09:49:17 »

Jezusom ...
így éhgyomorra ezt azért egy kicsit bővebben is kifejthetnéd ezen a szép napon a lehülyézés helyett  Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #53718 Dátum: 2011 április 24, 09:47:10 »

lehet, hogy hujeséget mondok de mintha olvastam volna, hogy gépzsírral vékonyan bekenni  Roll Eyes
Jezusom ...

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #53717 Dátum: 2011 április 24, 09:40:32 »

én ugy tudom hogy semmivel, de lehet  Roll Eyes.   mondjuk mi mindig a szivacsot használjuk.
Az a szivacs milyen? Lehet kapni nálunk is? Elvileg amit vettem, az a gyári.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #53716 Dátum: 2011 április 24, 09:24:48 »

lehet, hogy hujeséget mondok de mintha olvastam volna, hogy gépzsírral vékonyan bekenni  Roll Eyes
én ugy tudom hogy semmivel, de lehet  Roll Eyes.   mondjuk mi mindig a szivacsot használjuk.

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #53715 Dátum: 2011 április 24, 09:01:11 »

Megvan a alváz és a kasztni közé való tömítőgumi. Az volna a kérdésem, hogyan kell felhelyezni, melyik oldalával, milyen ragasztóval?
Illetve az alvázfejen is végig kell vinni a képen látható részen?
Elegendő ez a tömítés, hogy ne ázzon be lentről?


Elvileg végig kellene vinni az alvázfejen is, vagyis nekem amikor szérszedtük gyárilag végig volt. Amúgy nem jobb a szivacsos fajta tömités mint ez a merev gumis-müanyagos?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53714 Dátum: 2011 április 24, 08:59:00 »

lapos része van alul és nem kell semmivel bekenni
lehet, hogy hujeséget mondok de mintha olvastam volna, hogy gépzsírral vékonyan bekenni  Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #53713 Dátum: 2011 április 24, 08:49:33 »

Megvan a alváz és a kasztni közé való tömítőgumi. Az volna a kérdésem, hogyan kell felhelyezni, melyik oldalával, milyen ragasztóval?
Illetve az alvázfejen is végig kell vinni a képen látható részen?
Elegendő ez a tömítés, hogy ne ázzon be lentről?
lapos része van alul és nem kell semmivel bekenni

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #53712 Dátum: 2011 április 24, 08:42:00 »

Megvan a alváz és a kasztni közé való tömítőgumi. Az volna a kérdésem, hogyan kell felhelyezni, melyik oldalával, milyen ragasztóval?
Illetve az alvázfejen is végig kell vinni a képen látható részen?
Elegendő ez a tömítés, hogy ne ázzon be lentről?

[a csatolmányt egy admin törölte]

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53711 Dátum: 2011 április 24, 08:36:34 »

3 cm-rel a felső vonal fölött.


Az nagyon sok. Akkor nem 2.5 liter, hanem 4 liter van benne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53710 Dátum: 2011 április 24, 08:35:05 »



Ha túl magas az olajszint az okozhat valami galibát?

Egy általánosan elterjedt téves nézet az, hogy a magas olajszint befolyásolja az olajnyomást. A szóróolajozás intenzitását befolyásolja, esetleg megjelenhet ott is olaj, ahol eddig nem volt vagy nem kellett lennie, de a műszaki értelemben vett olajnyomás nem változik.

A magas olajszint esetén (ha sokkal magasabb) a főtengely belecsapkodhat az olajba, habosítva és melegítve azt, továbbá plusz mechanikai terhelést adva a tengelynek. Valamint a hengerekhez könnyebben odafolyik, esetleg az égéstérbe is kerülhet, ha a gyűrűkön átjut, ez is mennyiség és kopottság, gyűrűillesztés, stb. kérdése.

Ha a max jel fölött van 1-2 mm-rel a bogármotornál semmit nem okoz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53709 Dátum: 2011 április 23, 22:43:19 »

3 cm-el a felső vonal fölött.

ha hirtelen megnövekedett, az nem jó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53708 Dátum: 2011 április 23, 19:57:22 »

Tehát lehet venni, öröm é bódottá.
Mennyire egyezik meg az újabbakkal?

100%

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #53707 Dátum: 2011 április 23, 19:52:50 »

Tehát lehet venni, öröm é bódottá.
Mennyire egyezik meg az újabbakkal?

rugó szett 1 tengelyre ujba 2500.-3500ft
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53706 Dátum: 2011 április 23, 19:48:36 »

Volt a hátsó keréknél kis olajfolyásom (az Oválon). A dob levétele után kiderült, hogy az alsó összehúzó rugó eltörött, a munkahengerből pedig szivárog az olaj.
Kérdések:
- a rugó mennyire speciális, milyet keressek (mondjuk meddig ilyen méretű)?
- a munkahenger karmantyúja mennyire speciális, milyet keressek?
Köszönöm a segítséget!
rugó szett 1 tengelyre ujba 2500.-3500ft

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #53705 Dátum: 2011 április 23, 19:14:00 »

én leereszteném az összes olajat és felönteném újra a kellő mennyiséggel
Én is ezt csinálnám, 2,5 l  olaj. Nem egy nagy összeg.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #53704 Dátum: 2011 április 23, 18:54:44 »

3 cm-el a felső vonal fölött.
én is azt csinálnám, amit ABF javasolt. ha lehet felül a betöltőn keresztül szívnék ki belőle hosszú csővel. ez a tiszta megoldás. vagy kivenném egy-két másodpercre a leeresztő csavart és aztán vissza ha kifolyt pár deci
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #53703 Dátum: 2011 április 23, 18:53:20 »

Volt a hátsó keréknél kis olajfolyásom (az Oválon). A dob levétele után kiderült, hogy az alsó összehúzó rugó eltörött, a munkahengerből pedig szivárog az olaj.
Kérdések:
- a rugó mennyire speciális, milyet keressek (mondjuk meddig ilyen méretű)?
- a munkahenger karmantyúja mennyire speciális, milyet keressek?
Köszönöm a segítséget!
Háromnegyed colost.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53702 Dátum: 2011 április 23, 18:48:40 »

én leereszteném az összes olajat és felönteném újra a kellő mennyiséggel

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #53701 Dátum: 2011 április 23, 18:47:23 »

Miért ne lehetne?
Kinyitod a leeresztőt, aztán visszaszárod...
Hajlékony csövet leengedsz a beöntőn, megszívod...
De mennyire van túlöntve? Biztosan túl van? vagy hirtelen több lett, mint kéne?

3 cm-el a felső vonal fölött.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53700 Dátum: 2011 április 23, 18:24:36 »

És ha már túl lett töltve akkor lehet csökkenteni úgy hogy nem eresztem ki az egészet?  Roll Eyes
Miért ne lehetne?
Kinyitod a leeresztőt, aztán visszaszárod...
Hajlékony csövet leengedsz a beöntőn, megszívod...
De mennyire van túlöntve? Biztosan túl van? vagy hirtelen több lett, mint kéne?

Bácsi Győző
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #53699 Dátum: 2011 április 23, 17:53:31 »

A rotor meghajto kistengelyen levo palya. Azt meg a fotengely.


Azt mondjak, hogy a fotengely tomitest nyomhatja szet, de szerintem az olajszintet nem olyan nagy dolog normalisan beallitani. Inkabb figyelj ra.


És ha már túl lett töltve akkor lehet csökkenteni úgy hogy nem eresztem ki az egészet?  Roll Eyes
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53698 Dátum: 2011 április 23, 17:16:10 »

Volt a hátsó keréknél kis olajfolyásom (az Oválon). A dob levétele után kiderült, hogy az alsó összehúzó rugó eltörött, a munkahengerből pedig szivárog az olaj (valószínűleg a kavirnyáló rugódarab felsértette a gumit).
Kérdések:
- a rugó mennyire speciális, milyet keressek (mondjuk meddig ilyen méretű)?
- a munkahenger gumitömítése mennyire speciális, milyet keressek?
Köszönöm a segítséget!
Rugóról fogalmam sincs.
A munkahenger nem a karmantyú miatt folyik? Az olaj nem lehet a fékpofa oldalán, ha mégis, az nem a kupak esetleges sérülése miatt van...

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #53697 Dátum: 2011 április 23, 17:12:22 »

Volt a hátsó keréknél kis olajfolyásom (az Oválon). A dob levétele után kiderült, hogy az alsó összehúzó rugó eltörött, a munkahengerből pedig szivárog az olaj.
Kérdések:
- a rugó mennyire speciális, milyet keressek (mondjuk meddig ilyen méretű)?
- a munkahenger karmantyúja mennyire speciális, milyet keressek?
Köszönöm a segítséget!
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 23, 17:15:59 írta stonemen »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53696 Dátum: 2011 április 23, 17:04:59 »

Na ma szétborítottam a motort.Végül is nagy galiba nem volt a szét és összerakásnál,csak a beletört gyertyamenet nem engedett. A hegesztés szart sem ért,ellenben a fúrás többet.Igaz kicsit mellévitte,de végül is az jó lett azért,olyan 65 %-ba.Viszont mikor tettem össze,és a gyertyákat tettem bele,akkor derült ki,hogy a hármas hengernél eddig fogott a gyertya,de most már Az sem jó,mert kiszedte a menetet a fejből.Így szünetel a mocsok.

Mi tévő legyek?Elvigyem perselyezni őket? 1-es 3-as  hengerről van szó.Az mennyiből jön ki,vagy vegyek jó hengerfejet párban :-\De az több lesz .Azért már motort veszek papír nélkül.
Pénz kérdése az egész. A perselyezés olcsó, jó megoldás, ha egyébként minden okés a motorral.
Új, normális hengerfej tényleg egy használt motor ára.

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53695 Dátum: 2011 április 23, 12:23:09 »

Elvileg ez mellett döntöttem,Valamikor visszaszedem a henger fejeket,megpuccantom,aztán keresek Zegen helyet ahol csinálnak ilyeneket. Wink
a jókat is csináltasd meg!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53694 Dátum: 2011 április 23, 09:20:16 »

Elvileg ez mellett döntöttem,Valamikor visszaszedem a henger fejeket,megpuccantom,aztán keresek Zegen helyet ahol csinálnak ilyeneket. Wink
jó döntés.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53693 Dátum: 2011 április 23, 08:16:08 »

perselyezés
Elvileg ez mellett döntöttem,Valamikor visszaszedem a henger fejeket,megpuccantom,aztán keresek Zegen helyet ahol csinálnak ilyeneket. Wink

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #53692 Dátum: 2011 április 23, 06:46:37 »

Az AC pumpa tolórudját mi működteti? Huh

A rotor meghajto kistengelyen levo palya. Azt meg a fotengely.



Ha túl magas az olajszint az okozhat valami galibát?

Azt mondjak, hogy a fotengely tomitest nyomhatja szet, de szerintem az olajszintet nem olyan nagy dolog normalisan beallitani. Inkabb figyelj ra.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Oldalak: 1 ... 668 669 670 671 672 [673] 674 675 676 677 678 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.223 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.