www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 16:34:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 673 674 675 676 677 [678] 679 680 681 682 683 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13169059 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #53515 Dátum: 2011 április 17, 13:33:20 »

Húsvét utáni hétvége.

megpróbálkozom negyedszer is
valamikor ha összejönne 2-3 ember, szívesen látnám egy könnyű ebédre amit összeköthetnénk egy kötetlen busz szmb-vel nálam
műszerfal helyére rakás,gázbovden csere,motorberakás,lendkerék felrakás,szelep,gyújtás állítgatás,tank beszerelés stb...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53514 Dátum: 2011 április 17, 13:11:30 »

Ha nem megy benzin a benzinszűrőbe akkor az az ac pumpa hibája vagy máshol is keressem a baj okozóját? Huh
Hat ugye kerdes, hogy hol is van az a benzinszuro ... :-)
De lehet AC pumpa (membranszakadas, dugulas), uzemanyagcso dugulas (tank fele, karbi fele), karbi tuszelep felakadas, tank aljan levo uzemanyagszuro (egy suru femszovet) dugulasa, stb.
Sot, akar a tank levegozocsojenek dugulasa is okozhat uzemanyagellatasi gondokat (ilyenkor vakuum jon letre a tankban es egy ido utan nem tud szivni a pumpa).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #53513 Dátum: 2011 április 17, 13:04:44 »

Ha nem megy benzin a benzinszűrőbe akkor az az ac pumpa hibája vagy máshol is keressem a baj okozóját? Huh
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53512 Dátum: 2011 április 17, 10:52:18 »

megpróbálkozom negyedszer is
valamikor ha összejönne 2-3 ember, szívesen látnám egy könnyű ebédre amit összeköthetnénk egy kötetlen busz szmb-vel nálam
műszerfal helyére rakás,gázbovden csere,motorberakás,lendkerék felrakás,szelep,gyújtás állítgatás,tank beszerelés stb...
ha nem laknál a halálfasza után 2 buszmegállónyira, akkor mennék. :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53511 Dátum: 2011 április 17, 10:03:56 »

megpróbálkozom negyedszer is
valamikor ha összejönne 2-3 ember, szívesen látnám egy könnyű ebédre amit összeköthetnénk egy kötetlen busz szmb-vel nálam
műszerfal helyére rakás,gázbovden csere,motorberakás,lendkerék felrakás,szelep,gyújtás állítgatás,tank beszerelés stb...

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53510 Dátum: 2011 április 16, 21:54:50 »

Ahol a 14-es felnit elfogadják, ott bármilyent.  Wink
Van gyári 15-ös is,csak nincs lefújva.Ha azt gumizom fel,azt biztosan nem kritizálják

1303LS
« Hozzászólás #53509 Dátum: 2011 április 16, 20:44:46 »

14-es felnire 185/?? mekkora peres gumit fogadnak el műszakin?
Ahol a 14-es felnit elfogadják, ott bármilyent.  Wink
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53508 Dátum: 2011 április 16, 20:35:07 »

14-es felnire 185/?? mekkora peres gumit fogadnak el műszakin?

Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #53507 Dátum: 2011 április 16, 20:22:42 »

eredeti fejtámlás

akkor a legjobb ha veszek egy eredetit és újrakárpitozom 
Robpanzer
« Hozzászólás #53506 Dátum: 2011 április 16, 17:01:30 »

Milyen ülést ajánlotok bogárba?  Eredeti, golf, sport...?

eredeti fejtámlás
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53505 Dátum: 2011 április 16, 13:42:29 »

Milyen ülést ajánlotok bogárba?  Eredeti, golf, sport...?
Pl bogár ülést.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53504 Dátum: 2011 április 16, 06:32:15 »

Milyen ülést ajánlotok bogárba?  Eredeti, golf, sport...?
golf 1



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #53503 Dátum: 2011 április 15, 18:35:11 »

attól függ milyen évjáratba. újabba, nekem legjobban a magas, egybe-fejtámlás bogárülés tetszik, ami talán 72-től van

1971ből való 1300as
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #53502 Dátum: 2011 április 15, 18:25:18 »

Milyen ülést ajánlotok bogárba?  Eredeti, golf, sport...?
attól függ milyen évjáratba. újabba, nekem legjobban a magas, egybe-fejtámlás bogárülés tetszik, ami talán 72-től van
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #53501 Dátum: 2011 április 15, 17:56:14 »

Milyen ülést ajánlotok bogárba?  Eredeti, golf, sport...?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53500 Dátum: 2011 április 15, 13:56:58 »

A Te kocsid kirántaná alóla az alvázat.  Grin
420kg.  Cheesy
http://www.youtube.com/watch?v=4UCZF_UnG10&NR=1

Te meg vigyazz, nehogy szarul jarj vele ... :-P
http://www.youtube.com/watch?v=SA2IzzfOSQc


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #53499 Dátum: 2011 április 15, 11:27:48 »

Nem kell sokat hurcolni a macát Smiley

Egész kedvet kaptam egy lakókocsihoz...  Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53498 Dátum: 2011 április 15, 08:56:19 »

Egész kedvet kaptam egy lakókocsihoz...  Roll Eyes

http://www.youtube.com/watch?v=dXIsquX54bs&feature=player_embedded#at=112

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #53497 Dátum: 2011 április 15, 00:10:02 »

Egész kedvet kaptam egy lakókocsihoz...  Roll Eyes

egy Eribát simán elhúzna bogarad, csak nem érne le kerék Smiley
1303LS
« Hozzászólás #53496 Dátum: 2011 április 14, 21:43:58 »

Egész kedvet kaptam egy lakókocsihoz...  Roll Eyes

A Te kocsid kirántaná alóla az alvázat.  Grin
420kg.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #53495 Dátum: 2011 április 14, 21:43:19 »

lyóó!   gratula!! szép lett!
Köszi.
Jó embereknek mindig lesz egy hely elfogyasztani egy hideg sört.  Wink
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53494 Dátum: 2011 április 14, 20:22:26 »

akkor vagy igyál valamit, vagy ne igyál tovább  Grin
Egész kedvet kaptam egy lakókocsihoz...  Roll Eyes


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53493 Dátum: 2011 április 14, 20:20:53 »

Egész kedvet kaptam egy lakókocsihoz...  Roll Eyes

Holnap még egy kis kábelcsatornás szegő, meg fénytechnika, LED-es index, fék aztán útrakész a kecó.  Cheesy

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #53492 Dátum: 2011 április 14, 19:27:41 »

Ma is termékeny voltam.  Roll Eyes


lyóó!   gratula!! szép lett!
1303LS
« Hozzászólás #53491 Dátum: 2011 április 14, 19:08:53 »

Ma is termékeny voltam.  Roll Eyes

Holnap még egy kis kábelcsatornás szegő, meg fénytechnika, LED-es index, fék aztán útrakész a kecó.  Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #53490 Dátum: 2011 április 14, 19:07:12 »

Ma is termékeny voltam.  Roll Eyes


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #53489 Dátum: 2011 április 14, 12:01:43 »

Valahol/mikor meg kell tanulni.Nem lenne bonyolult,csak szopat a kicsike. Grin

De ma már rájöttem,miért nem volt rendesen erő,meg később alapjárat.A 3-as hengernél kiverődött a helyéről a buzi gyertya.De akkor már meg is néztem,milyen volt benne.Champion L84 C

L86C-t tegyél bele.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #53488 Dátum: 2011 április 13, 21:42:30 »

bogár ülések síneinek távolsága megegyezik típustól függetlenül, magyarul pusztán a sín áthegesztésével kompatibilisek egymással ?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53487 Dátum: 2011 április 13, 20:39:44 »

ahhoz hogy egy átlag bogár be legyen állítva olyan szinten, hogy 65km-t megtegyél vele......bármelyik szerelő megteszi.....de ha neked jó ez a nyűglődés akkor ok
Valahol/mikor meg kell tanulni.Nem lenne bonyolult,csak szopat a kicsike. Grin

De ma már rájöttem,miért nem volt rendesen erő,meg később alapjárat.A 3-as hengernél kiverődött a helyéről a buzi gyertya.De akkor már meg is néztem,milyen volt benne.Champion L84 C

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53486 Dátum: 2011 április 13, 16:39:01 »

ok, átmozdulhatnánk a szaktopikba! (cal, resto stb)
Jó, ok. Bocs, megyek. Nem egyszerű ennyi topikot követni...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #53485 Dátum: 2011 április 13, 16:36:41 »

Köszi, köszi, még ajánljatok! Jó úton járunk!  Cheesy Grin
ok, átmozdulhatnánk a szaktopikba! (cal, resto stb)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53484 Dátum: 2011 április 13, 16:24:44 »

67 utáni Cal-looker-en nagyon jól mutat a Baby Fuchs, utángyártottban 2L-nek is hívják. Létezik full polír változatban is.
<beszúrt kép törölve>
Köszi, köszi, még ajánljatok! Jó úton járunk!  Cheesy Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #53483 Dátum: 2011 április 13, 16:23:24 »

Köszi. Nem teljesen ez a cél. Szeretnék valami Cal-look stílushoz illő felnit venni, lehetőleg eltérnék a gyáritól (most az eredeti-fanok megköveznek). Evil
és ahogy láttam, inkább 5 csavarosban gyártanak.
67 utáni Cal-looker-en nagyon jól mutat a Baby Fuchs, utángyártottban 2L-nek is hívják. Létezik full polír változatban is.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #53482 Dátum: 2011 április 13, 16:20:00 »

Köszi. Nem teljesen ez a cél. Szeretnék valami Cal-look stílushoz illő felnit venni, lehetőleg eltérnék a gyáritól (most az eredeti-fanok megköveznek). Evil
és ahogy láttam, inkább 5 csavarosban gyártanak.
BRM van négycsavarosban és nagyon hasonló az eredeti ötcsavaroshoz.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53481 Dátum: 2011 április 13, 16:15:03 »

Szerintem sokkal egyszerűbb, ha veszel kúpos dísztárcsát (after kerékre is fel lehet tenni, van már olyan), meg valamilyen beauty ringet, ami eltakarja a lyukakat a felnin és máris ott van a pre kinézet, gondolom ezt szeretnéd elérni. Bár a dísztárcsa sem olcsó újonnan, de talán jobban kijössz így.
Köszi. Nem teljesen ez a cél. Szeretnék valami Cal-look stílushoz illő felnit venni, lehetőleg eltérnék a gyáritól (most az eredeti-fanok megköveznek). Evil
és ahogy láttam, inkább 5 csavarosban gyártanak.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #53480 Dátum: 2011 április 13, 13:40:02 »

Köszi a válaszaitokat. Viszont léteznek azonos felnik 4 ill 5 csavaros kivitelben? Nem. Illetve lehet, hogy van olyan, de ha pont nem az tetszik? Roll Eyes
Ezt a fúratlan dobot meggondolom, bár nyilván ezt nem lehet otthon házilag kifúrni, szakemberre bíznám, hogy biztos jó helyen legyenek a lukak.
Ebben az esetben viszont valószínűleg egyszerűbb/olcsóbb az osztókör adapter. Roll Eyes
Bár láttam a vaterán, hogy vannak a vállalkozó szelleműek, akik simán átfúrják bármilyen osztókörre a felnit  Grin Evil

Szerintem sokkal egyszerűbb, ha veszel kúpos dísztárcsát (after kerékre is fel lehet tenni, van már olyan), meg valamilyen beauty ringet, ami eltakarja a lyukakat a felnin és máris ott van a pre kinézet, gondolom ezt szeretnéd elérni. Bár a dísztárcsa sem olcsó újonnan, de talán jobban kijössz így.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53479 Dátum: 2011 április 13, 10:39:25 »

A fék alaplapot is ki kell cserélni, vele a munkahengereket, fékbetéteket. Ha nem teszed, akkor a fékbetéted ki fog lógni, mert a négycsavaros fékdob szélessebb. A fékbetétek is szélesebbek. Fordítva is nehéz 5 csavaros helyett 4 csavarosra alakítani, de a futógyűrűvel lehet hézagolni és jobban kivitelezhető. Ne nyúlj hozzá! Én ezt tanácsolom.
Köszi a válaszaitokat. Viszont léteznek azonos felnik 4 ill 5 csavaros kivitelben? Nem. Illetve lehet, hogy van olyan, de ha pont nem az tetszik? Roll Eyes
Ezt a fúratlan dobot meggondolom, bár nyilván ezt nem lehet otthon házilag kifúrni, szakemberre bíznám, hogy biztos jó helyen legyenek a lukak.
Ebben az esetben viszont valószínűleg egyszerűbb/olcsóbb az osztókör adapter. Roll Eyes
Bár láttam a vaterán, hogy vannak a vállalkozó szelleműek, akik simán átfúrják bármilyen osztókörre a felnit  Grin Evil

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #53478 Dátum: 2011 április 13, 10:07:56 »

Sziasztok!
Tett már közületek bárki eredetileg 4 csavaros felni helyett 5 csavarosat bogárra (persze megfelelő átalakítással)?
Mi a legegyszerűbb és legjobb módja?
Fékdobot cserélni? Egyáltalán azt lehet "csak úgy"? Egyeznek a méretek?
Vagy osztókör átalakító? Az nekem nem tűnik barátságos megoldásnak, ráadásul szélesíti is a nyomtávot és akkor lehet matekozni,
hogy mi a legtutibb méretű felni...
Előre is kösz!
A fék alaplapot is ki kell cserélni, vele a munkahengereket, fékbetéteket. Ha nem teszed, akkor a fékbetéted ki fog lógni, mert a négycsavaros fékdob szélessebb. A fékbetétek is szélesebbek. Fordítva is nehéz 5 csavaros helyett 4 csavarosra alakítani, de a futógyűrűvel lehet hézagolni és jobban kivitelezhető. Ne nyúlj hozzá! Én ezt tanácsolom.
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 13, 10:09:40 írta kdf 001 »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #53477 Dátum: 2011 április 13, 10:03:18 »

Sziasztok!
Tett már közületek bárki eredetileg 4 csavaros felni helyett 5 csavarosat bogárra (persze megfelelő átalakítással)?
Mi a legegyszerűbb és legjobb módja?
Fékdobot cserélni? Egyáltalán azt lehet "csak úgy"? Egyeznek a méretek?
Vagy osztókör átalakító? Az nekem nem tűnik barátságos megoldásnak, ráadásul szélesíti is a nyomtávot és akkor lehet matekozni,
hogy mi a legtutibb méretű felni...
Előre is kösz!
legjobb a fékdob csere szerintem
lehet venni fúratlant is, amin oda kerülnek az új lyukak ahová akarod, így minden megoldható.
nem vagyok benne biztos kell-e valami átalakítás (szerintem nem), hogy régi fékdobot tegyél fel, valószínűleg ez a legolcsóbb és legjobb megoldás
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53476 Dátum: 2011 április 13, 09:56:34 »

Sziasztok!
Tett már közületek bárki eredetileg 4 csavaros felni helyett 5 csavarosat bogárra (persze megfelelő átalakítással)?
Mi a legegyszerűbb és legjobb módja?
Fékdobot cserélni? Egyáltalán azt lehet "csak úgy"? Egyeznek a méretek?
Vagy osztókör átalakító? Az nekem nem tűnik barátságos megoldásnak, ráadásul szélesíti is a nyomtávot és akkor lehet matekozni,
hogy mi a legtutibb méretű felni...
Előre is kösz!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 673 674 675 676 677 [678] 679 680 681 682 683 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.201 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.