www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 16:34:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 549 550 551 552 553 [554] 555 556 557 558 559 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13169060 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #58475 Dátum: 2011 November 28, 11:09:12 »


viszont arra senki nem válaszolt, hogy másnál is van-e hogy a futóműtestnél érne bele először a felni, és nem a doblemeznél az alsó vízszintes perembe a gumi futófelülete
nálam volt ilyen amikor még használtam ...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #58474 Dátum: 2011 November 28, 10:10:12 »

nono. Tűzfal rendesen lett javítva. Lehet most van a helyén.
mindkét irányba ugyanannyit tekered a kormányt?
még nem számoltam mennyit tekerem, de most majd újra beállítom

Kirohadt ahová a határoló ütköwzik.
dehogy rohadt Grin
emlékeim szerint az egy öntvény


viszont arra senki nem válaszolt, hogy másnál is van-e hogy a futóműtestnél érne bele először a felni, és nem a doblemeznél az alsó vízszintes perembe a gumi futófelülete
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #58473 Dátum: 2011 November 28, 09:49:50 »

Üdvw Mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni Tőletek!

Szeretném kicserélni a Bogimban ('69es évjáratú 1300as) a kormányoszlopot egy másik kis ricnis kormányoszlopra. Hogyan tudom ezt megoldani? Hogy lehet "könnyen, gyorsan" kicserélni?

Válaszotok előre is köszönöm!

Bendzsi
ha kell segítség keress meg privátban és átmegyek .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
1303LS
« Hozzászólás #58472 Dátum: 2011 November 28, 08:04:53 »

mi okozhatja azt, hogy miután most feltettem a téli garnitúrát (tavaly is ezek a felnik + gumik voltak) ha most teljesen balra tekerem a kormányt, a jobb felni belseje hozzáér a futóműhöz (a felső Z karhoz)? nem tudok róla hogy az elmúlt évben valaki állította volna a határolókat. ráadásul régebben azért kellett a határolót utánállítani, mert a kerék hátsó részén ért hozzá az alváz széléhez a gumi, most meg a kerék elején ér a futóműhöz. másnál melyik hely a "szűk keresztmetszet"?
Kirohadt ahová a határoló ütköwzik.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #58471 Dátum: 2011 November 27, 23:50:58 »

az nem, de padlócsere meg alvázról leemelés az volt, de nem gondolom hogy ez befolyásolná..
hmm.. ez jó ötlet, megnézem
nono. Tűzfal rendesen lett javítva. Lehet most van a helyén.
mindkét irányba ugyanannyit tekered a kormányt?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58470 Dátum: 2011 November 27, 22:35:34 »

Igen.
Köszi!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #58469 Dátum: 2011 November 27, 22:30:07 »

patkázás ? vagy padkázás
az nem, de padlócsere meg alvázról leemelés az volt, de nem gondolom hogy ez befolyásolná..

Lehet nem egyformák a felnik, és nem azt tetted oda mint tavaly.
hmm.. ez jó ötlet, megnézem
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58468 Dátum: 2011 November 27, 22:29:57 »

Szerintem is.
másra nem tudok gondolni, mert bár nem néztem túl tüzetesen, de csak ennyi a jelenség.
« Utoljára szerkesztve: 2011 November 27, 22:31:54 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58467 Dátum: 2011 November 27, 22:29:28 »

a váltótartó bakok lehetnek a ludasak?
Igen.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #58466 Dátum: 2011 November 27, 22:28:56 »

Ha gázadáskor láthatóan elbillen a motor az autó hosszirányú tengelye mentén, az mire utal? a váltótartó bakok lehetnek a ludasak?
Szerintem is azok lehetnek.

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58465 Dátum: 2011 November 27, 22:27:04 »

Ha gázadáskor láthatóan elbillen a motor az autó hosszirányú tengelye mentén, az mire utal? a váltótartó bakok lehetnek a ludasak?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #58464 Dátum: 2011 November 27, 22:23:12 »

mi okozhatja azt, hogy miután most feltettem a téli garnitúrát (tavaly is ezek a felnik + gumik voltak) ha most teljesen balra tekerem a kormányt, a jobb felni belseje hozzáér a futóműhöz (a felső Z karhoz)? nem tudok róla hogy az elmúlt évben valaki állította volna a határolókat. ráadásul régebben azért kellett a határolót utánállítani, mert a kerék hátsó részén ért hozzá az alváz széléhez a gumi, most meg a kerék elején ér a futóműhöz. másnál melyik hely a "szűk keresztmetszet"?
Lehet nem egyformák a felnik, és nem azt tetted oda mint tavaly.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #58463 Dátum: 2011 November 27, 22:20:11 »

mi okozhatja azt, hogy miután most feltettem a téli garnitúrát (tavaly is ezek a felnik + gumik voltak) ha most teljesen balra tekerem a kormányt, a jobb felni belseje hozzáér a futóműhöz (a felső Z karhoz)? nem tudok róla hogy az elmúlt évben valaki állította volna a határolókat. ráadásul régebben azért kellett a határolót utánállítani, mert a kerék hátsó részén ért hozzá az alváz széléhez a gumi, most meg a kerék elején ér a futóműhöz. másnál melyik hely a "szűk keresztmetszet"?
patkázás ? vagy padkázás

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #58462 Dátum: 2011 November 27, 22:18:13 »

mi okozhatja azt, hogy miután most feltettem a téli garnitúrát (tavaly is ezek a felnik + gumik voltak) ha most teljesen balra tekerem a kormányt, a jobb felni belseje hozzáér a futóműhöz (a felső Z karhoz)? nem tudok róla hogy az elmúlt évben valaki állította volna a határolókat. ráadásul régebben azért kellett a határolót utánállítani, mert a kerék hátsó részén ért hozzá az alváz széléhez a gumi, most meg a kerék elején ér a futóműhöz. másnál melyik hely a "szűk keresztmetszet"?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58461 Dátum: 2011 November 27, 20:50:02 »

Ja, és a kormányzárad nem fog működni.
Miert?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #58460 Dátum: 2011 November 27, 15:28:58 »

Üdvw Mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni Tőletek!

Szeretném kicserélni a Bogimban ('69es évjáratú 1300as) a kormányoszlopot egy másik kis ricnis kormányoszlopra. Hogyan tudom ezt megoldani? Hogy lehet "könnyen, gyorsan" kicserélni?

Válaszotok előre is köszönöm!

Bendzsi
Elejét kirámold, a tankot kiszeded. A hardy-tárcsa előtt van egy oldható szorítóbilincs, ami a hardy- tárcsa ricnis tengelyét fogja. Ide kell valszeg türelem, meg csavarlazító. Én a hardy-tárcsát is szétkötöm, úgy könnyebb a szétszerelés.
A kormányrúdról a kormányt leszeded, az indexkapcsolót lehúzod, 4 db 4-es vagy 3-as csavar fogja, azokra vigyázz, nehéz pótolni őket. Van egy seeger-gyűrű az biztosítja a kormányrudat kihúzás ellen, az is lejön. Az oszlop burkolatának a rögzítését a műszerfal alatt lecsavarozod. Ezek után a burkolatot le lehet húzni. a műanyag házas csapágyazásra vigyázz. Összerakás fordított menetben. Amikor én csináltam, fejest ugrottam a semmibe, de könnyen ment. Nem bonyolult, adja magát minden lépés. Azért szánj rá 2-3 órát minimum. Ja, és a kormányzárad nem fog működni.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #58459 Dátum: 2011 November 27, 10:23:53 »

Üdvw Mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni Tőletek!

Szeretném kicserélni a Bogimban ('69es évjáratú 1300as) a kormányoszlopot egy másik kis ricnis kormányoszlopra. Hogyan tudom ezt megoldani? Hogy lehet "könnyen, gyorsan" kicserélni?

Válaszotok előre is köszönöm!

Bendzsi
1303LS
« Hozzászólás #58458 Dátum: 2011 November 25, 18:34:38 »

Igazad van az akksim most ment tönkre.
74Ah volt és vagy 10 éves.


 Evil

Viszont sose használtad, ahogy a kocsit sem.  Evil
Ócsára is opellal szokol járni, csak mi megyünk bogárral a méteres hóban is.  Cheesy
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #58457 Dátum: 2011 November 25, 18:16:32 »

Valami olyasmi, hogy a fostos dinamó alig tudja feltölteni napi városi használat mellett az akksitokat, főleg ha minél nagyobbat vesztek, mert az a bikacsászár.
AZ én bika generátorom pedig minden esetben fel tudja tölteni 100-ra a kicsike (gyárilag ezt ajánlott) 44Ah akksimat.
Tehát a nagybikacsászár akksisok félig töltögetett akksija sokkal előbb tönkre fog menni , mint az én kis filigránom boldog 100%-on eltöltött életével.  Cheesy

Igazad van az akksim most ment tönkre.
74Ah volt és vagy 10 éves.


 Evil

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58456 Dátum: 2011 November 25, 15:21:19 »

Meg tudná valaki mondani, hogy ékszíjból mire kell 900mm hosszú és mire 905? konkrétan 1303-nál mindkettőt felhozza a katalógus... ?
Mekkora ékszíj kell 1300-ra (dinamóval) és mekkora 1303-ra generátorral?
köszi, megtalaltam. 1303ra 73/8tol 905mm-es valo.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58455 Dátum: 2011 November 25, 12:26:37 »

Meg tudná valaki mondani, hogy ékszíjból mire kell 900mm hosszú és mire 905? konkrétan 1303-nál mindkettőt felhozza a katalógus... ?
Mekkora ékszíj kell 1300-ra (dinamóval) és mekkora 1303-ra generátorral?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #58454 Dátum: 2011 November 25, 11:59:23 »

Kisebbségi komplexus, vegyél generátort.  Grin
Van eladó.  Cheesy
Hogyért?Belső fesszabályzós? Tartóval?
Privbe. elég az off.
1303LS
« Hozzászólás #58453 Dátum: 2011 November 25, 11:57:54 »

Megvakultam ismét és ha sokáig nézegetem akkor az agyam megint ledobja a gépszíjt.
Kisebbségi komplexus, vegyél generátort.  Grin
Van eladó.  Cheesy
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #58452 Dátum: 2011 November 25, 11:57:14 »

Valami olyasmi, hogy a fostos dinamó alig tudja feltölteni napi városi használat mellett az akksitokat, főleg ha minél nagyobbat vesztek, mert az a bikacsászár.
AZ én bika generátorom pedig minden esetben fel tudja tölteni 100-ra a kicsike (gyárilag ezt ajánlott) 44Ah akksimat.
Tehát a nagybikacsászár akksisok félig töltögetett akksija sokkal előbb tönkre fog menni , mint az én kis filigránom boldog 100%-on eltöltött életével.  Cheesy
Ebbe most ne menjünk bele.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #58451 Dátum: 2011 November 25, 11:56:31 »

Valami olyasmi, hogy a fostos dinamó alig tudja feltölteni napi városi használat mellett az akksitokat, főleg ha minél nagyobbat vesztek, mert az a bikacsászár.
AZ én bika generátorom pedig minden esetben fel tudja tölteni 100-ra a kicsike (gyárilag ezt ajánlott) 44Ah akksimat.
Tehát a nagybikacsászár akksisok félig töltögetett akksija sokkal előbb tönkre fog menni , mint az én kis filigránom boldog 100%-on eltöltött életével.  Cheesy
Megvakultam ismét és ha sokáig nézegetem akkor az agyam megint ledobja a gépszíjt.
1303LS
« Hozzászólás #58450 Dátum: 2011 November 25, 11:56:12 »

1303LS
« Hozzászólás #58449 Dátum: 2011 November 25, 11:54:37 »

Mi is volt a velemenyed ? Mert aki nem emlekszik vagy nem olvasta, az meg van love ezzel az irassal ... :-P
(pl en Cheesy)
Valami olyasmi, hogy a fostos dinamó alig tudja feltölteni napi városi használat mellett az akksitokat, főleg ha minél nagyobbat vesztek, mert az a bikacsászár.
AZ én bika generátorom pedig minden esetben fel tudja tölteni 100-ra a kicsike (gyárilag ezt ajánlott) 44Ah akksimat.
Tehát a nagybikacsászár akksisok félig töltögetett akksija sokkal előbb tönkre fog menni , mint az én kis filigránom boldog 100%-on eltöltött életével.  Cheesy
RNIE
« Hozzászólás #58448 Dátum: 2011 November 25, 11:54:09 »

Jó hülye voltam, hogy eddig reflexből elutasítottam a kínai szart.  Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58447 Dátum: 2011 November 25, 11:52:48 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #58446 Dátum: 2011 November 25, 11:46:50 »

Mi is volt a velemenyed ? Mert aki nem emlekszik vagy nem olvasta, az meg van love ezzel az irassal ... :-P
(pl en Cheesy)
Gyorsan töröld bazz... legutóbb is kiakadtunk teljesen.
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #58445 Dátum: 2011 November 25, 11:45:26 »

Értem, köszönöm.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58444 Dátum: 2011 November 25, 11:43:58 »

Na, teljesen igazat adtak nekem, a teljes élettartam alatti 90-100% közötti állapotban tartás mind a hosszú időn át résztöltésen üzemelés hatásairól.
Mi is volt a velemenyed ? Mert aki nem emlekszik vagy nem olvasta, az meg van love ezzel az irassal ... :-P
(pl en Cheesy)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #58443 Dátum: 2011 November 25, 11:40:31 »

Egyébként meg beszéltem akkusokkal. Olyanok akik többszáz nagyon komoly akksit tartanak karban nap mint nap (töltés, kisütés, szintentartás, javítás, minősítve, stb, stb). Tudod repülőgép.
Na, teljesen igazat adtak nekem, a teljes élettartam alatti 90-100% közötti állapotban tartás mind a hosszú időn át résztöltésen üzemelés hatásairól.
Mondjuk ehhez elég volt a józan paraszti eszem is.  Tongue
Ebbe megint ne menjünk bele...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58442 Dátum: 2011 November 25, 11:21:21 »

miért van az, hogy nagyon hidegben nehéz sebességbe tenni a kocsit néha?  Huh vagyis nehezebben mozog az egész váltás egyikből a másik fokozatba. ( neem nem a kezem fázott   Grin )
Az olaj sűrűbbé vállik a hidegben.
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #58441 Dátum: 2011 November 25, 11:16:40 »

miért van az, hogy nagyon hidegben nehéz sebességbe tenni a kocsit néha?  Huh vagyis nehezebben mozog az egész váltás egyikből a másik fokozatba. ( neem nem a kezem fázott   Grin )

1303LS
« Hozzászólás #58440 Dátum: 2011 November 25, 10:51:12 »

homasitás féle, meg egy teszkós üléshuzat és meg van oldva
Most már én is ezt mondom. Jó hülye voltam, hogy eddig reflexből elutasítottam a kínai szart.  Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #58439 Dátum: 2011 November 25, 10:11:04 »

Kétoldali ragasztó szalag.

Egyben betéve a huzat alá nem volt túl aktív a fűtés, sok rajta az anyag. Emiatt pár éve szétbontottam kettőt és úgy tettem be az üléshuzat alá. Nem volt hosszúéletű. Ráadásul a huzat alatt el is mozdult, helyenként meggyűrődött, gondolom ez is jelentősen hozzájárult az élettartam csökkenéshez. Valami komolyabb megoldás kell, az is eszembe jutott, hogy a fűtőszálas részt rögzíteni kéne az üléshez, de hogyan. Mert ugyebár a ragasztó nem használ az ülésnek.  Undecided
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #58438 Dátum: 2011 November 25, 09:56:54 »

Egyben betéve a huzat alá nem volt túl aktív a fűtés, sok rajta az anyag. Emiatt pár éve szétbontottam kettőt és úgy tettem be az üléshuzat alá. Nem volt hosszúéletű. Ráadásul a huzat alatt el is mozdult, helyenként meggyűrődött, gondolom ez is jelentősen hozzájárult az élettartam csökkenéshez. Valami komolyabb megoldás kell, az is eszembe jutott, hogy a fűtőszálas részt rögzíteni kéne az üléshez, de hogyan. Mert ugyebár a ragasztó nem használ az ülésnek.  Undecided
homasitás féle, meg egy teszkós üléshuzat és meg van oldva

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #58437 Dátum: 2011 November 25, 09:53:40 »

http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=853140

De én vennék egy olcsó ilyet: http://homasita.hu/product/11808 Szétbontanám és beépíteném.
Egyben betéve a huzat alá nem volt túl aktív a fűtés, sok rajta az anyag. Emiatt pár éve szétbontottam kettőt és úgy tettem be az üléshuzat alá. Nem volt hosszúéletű. Ráadásul a huzat alatt el is mozdult, helyenként meggyűrődött, gondolom ez is jelentősen hozzájárult az élettartam csökkenéshez. Valami komolyabb megoldás kell, az is eszembe jutott, hogy a fűtőszálas részt rögzíteni kéne az üléshez, de hogyan. Mert ugyebár a ragasztó nem használ az ülésnek.  Undecided

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58436 Dátum: 2011 November 25, 09:06:28 »

EGyébként ha már itt tartunk megint egy ilyennel szerintem simán kiszedem az oldalablakot úgy, hogy a kéderhez hozzá sem érek.  Grin
Cégnél van ilyen és brutálisan fog sima titániumlemezen.
<beszúrt kép törölve>

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 549 550 551 552 553 [554] 555 556 557 558 559 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.