www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:04:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 546 547 548 549 550 [551] 552 553 554 555 556 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13174698 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #58595 Dátum: 2011 December 03, 19:29:00 »

Én a leengedő csavarost tettem fel már pár éve, így nem "kell" minden alkalommal leszedni, így kisebb a hibalehetőség is... talán... Roll Eyes Grin
Ez is leengedőcsavaros volt. Volt tömítés új mind a 2 db.
Elég sok szmötyi kijött, úgyhogy volt értelme a benzines műveletnek.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #58594 Dátum: 2011 December 03, 19:24:26 »

úgy tűnt nekem is, hogy gyári.. Wink
Még a VW jel is benne volt.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #58593 Dátum: 2011 December 03, 19:22:45 »

úgy tűnt nekem is, hogy gyári.. Wink

Én a leengedő csavarost tettem fel már pár éve, így nem "kell" minden alkalommal leszedni, így kisebb a hibalehetőség is... talán... Roll Eyes Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58592 Dátum: 2011 December 03, 19:14:30 »

Mert Neked olyan van, gondolom... Roll Eyes
Valszeg Forestnek a hagyományos, gyári... Wink
úgy tűnt nekem is, hogy gyári.. Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #58591 Dátum: 2011 December 03, 18:55:51 »

Semmiben. Lecsavarom, kidobom, felcsavarom az újat és tök jó.

 Evil

Mert Neked olyan van, gondolom... Roll Eyes
Valszeg Forestnek a hagyományos, gyári... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #58590 Dátum: 2011 December 03, 18:50:48 »

Az olajszűrőt miben szoktátok elmosni? Benzinben v. Brigeciol is jó?

Semmiben. Lecsavarom, kidobom, felcsavarom az újat és tök jó.

 Evil

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #58589 Dátum: 2011 December 03, 17:39:42 »

köszi, túlvgyunk rajta, benzinben csináltuk Bélával.
Ja! És még el is felejtettünk dolgokat! Grin
Kell az a szerelőakna nekem. Tavasszal elkezdem, mert már sokszor kellett, és már nem szeretnék többet átkéredzkedni az Opeles barátomhoz.

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58588 Dátum: 2011 December 03, 16:25:38 »

Benzin, az elpárolog, nem úgy, mint a Brigéciol. Én nem mosnám Brigéciollal.
köszi, túlvgyunk rajta, benzinben csináltuk Bélával.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #58587 Dátum: 2011 December 03, 13:19:19 »

Az olajszűrőt miben szoktátok elmosni? Benzinben v. Brigeciol is jó?
Benzin, az elpárolog, nem úgy, mint a Brigéciol. Én nem mosnám Brigéciollal.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #58586 Dátum: 2011 December 03, 13:18:32 »

Az elkon műszerekkel (co mérő strobi stb)  kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Mennyire megbízhatóak?
A legtöbb jó, a CO mérők általában fáradtak, nekem van kettő, egy sem az igazi. Smiley
Viszont a mérőtáskát pl. melegen ajánlom, jó cucc (csak gyengusz a strobija).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #58585 Dátum: 2011 December 03, 12:49:30 »

Eberspacher B1L. Kezelésim már van.
Néha begyújt, de egyre többször nem (és a ventillátor ilyenkor 3-4 perc után automatikusan leáll). Olyan, mintha benzin nem lenne, mertegyáltalán nincs benzinszag (tehát gondolom, szikra van).
A mára mondott 7-12fok Pátyon elmaradt, úgyhogy nem mászok alá, talán holnap.

Holnap hazaérek és megnézem.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58584 Dátum: 2011 December 03, 12:36:49 »

ja.
csak az a baja (és ez az előnye is),
Mond ki bátran, hogy az az előnye, hogy nincs hátránya.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58583 Dátum: 2011 December 03, 11:24:18 »

kösz. Igazából a brigéciol volt a fő kérdés, de ha máshol működik, akkor itt sem csinalhat gondot, mivel itt is csak fémet zsirtalanit.
ja.
csak az a baja (és ez az előnye is), hogy a hosszú szénláncú molekulákat szétbaszarintja.
a motorolaj is ilyenekből épül fel, ezért próbáltam kihangsúlyozni az alapos átöblítést.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58582 Dátum: 2011 December 03, 09:18:34 »

benzin, gázolaj, nitrohígitó, mosogatószer.
ami tetszik.
brigéciol is jó, csak jól öblítsd át.
kösz. Igazából a brigéciol volt a fő kérdés, de ha máshol működik, akkor itt sem csinalhat gondot, mivel itt is csak fémet zsirtalanit.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #58581 Dátum: 2011 December 03, 09:13:06 »

Nekem van egy újszerű stroboszkóp - te_o-tól vettem - és tökéletesen működik, ahogy a mellékelt könyveiben le van írva.

Az elkon műszerekkel (co mérő strobi stb)  kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Mennyire megbízhatóak?
« Utoljára szerkesztve: 2011 December 03, 09:20:34 írta gsattila »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58580 Dátum: 2011 December 03, 07:49:34 »

Az olajszűrőt miben szoktátok elmosni? Benzinben v. Brigeciol is jó?
benzin, gázolaj, nitrohígitó, mosogatószer.
ami tetszik.
brigéciol is jó, csak jól öblítsd át.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58579 Dátum: 2011 December 02, 22:46:41 »

Ja, most még sárga  matricám van, tehát jöhet a szmogriadó a hétvégén is. Grin)
en meg a multkori eszmefuttatas utan (miszerint lehet, hogy le kene oldanom a matricat a rendszamrol) rapillantottam a minap a hatso rendszamomra es nincs rajta zoldkartya matrica, mert a kocsit muszaki nelkul irattam at, igenyeltem ra egy rendszamot, majd elmentem a rendszamert es szepen felraktam a kocsira, csak a muszaki matricajat raktak ra. Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58578 Dátum: 2011 December 02, 22:45:17 »

lavórban Grin
hehe  Grin mondjuk a benzin (még) olcsóbb.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TéZsé
Hozzászólások: 604


30/9549338

« Hozzászólás #58577 Dátum: 2011 December 02, 22:43:31 »

Az olajszűrőt miben szoktátok elmosni? Benzinben v. Brigeciol is jó?
lavórban Grin

1967. L620 beige (2009.12.17.-től újra forgalomban)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58576 Dátum: 2011 December 02, 22:31:52 »

Az olajszűrőt miben szoktátok elmosni? Benzinben v. Brigeciol is jó?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #58575 Dátum: 2011 December 02, 22:04:04 »

Ma lemértük a CO-t és a HC-t a motoron mert hétfőn vizsgázik megkapja az OT-s rendszámát  Cool, ám sajnos kiderült, hogy a bal oldali hengersornál 1400 körüli a HC, ám a jobb oldalnál 2800. Fordulaton asszem visszaesett. A CO viszont 0,15 körüli. Merre keressem a hibát? A hengerfejeket ősszel gyógyították meg, új szelepvezetőket és szelepeket kapott, és a szelepfészkeket becsiszolták ill egyet cseréltek. A CO csavart ha kitekerem, akkor szagra már nagyon benzinsazagú.  Undecided Pöccre indul egyébként.
Ja és megfagytam benne.  Cry 40 km után langyos levegő jött csak és a motor is csak kézmeleg volt. Ezügyben valami tanács?

Előre is köszi.
Amíg nem meleg a motor ne méregess semmit, ne állítgasd.
Termosztátot nézd meg, állítsd be, stb.
OT-s kocsira nem kell zöldkártya, asszem mérni sem fogják a vizsgán.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #58574 Dátum: 2011 December 02, 21:59:10 »

- szelephézag hogy érzi magát?
 - vagy az is lehet, hogy kopottak a jobb oldali hengerek, ezt kompresszióméréssel lehet kisilabizálni.
 - az OT-t így is megkapod, csak utána kell majd vele foglalkonod
A veterán autón lehet 6 a CO. Ha növeled a CO-t csökken a HC.
CO -t tedd be 3 körülire, ill nézz rá a termosztátra.
Fordulaton megszűnik a gyújtáshibád. ha a kompresszió egyébként rendben van..
Köszönöm Nektek. A sorrend az lesz, hogy előbb vizsga+rendszám, utána matatás az ajánlottak szerint. (nem merem hétvégén megnézni,mert félek, hogy találok valami olyan hibát amit nem lehet megoldani és akkor biztos nem merek elmenni vele hétfőn vizsgára. Tongue  Grin)
A karbival az az érdekes, hogy a CO-t úgy állítottam be, ahogy a nagykönyvben írják: alapjárat megemel 1000 körülre, CO csavar be addig amíg elkezd egyenetlenül járni, majd egy negyedet vissza, utána alapjárat beállít. Na majd kísérletezem, mert az sem árt ha teljesen meleg a motor, ahhoz viszont a termosztát anomáliáit kell elhárítani, és egyúttel meg lesz a fűtés is. Mert félmelegen még lehetnek karburálási problémák szerintem.
Pityubácsi: OT vizsga tavaly megvolt  Cool, ott nem mérnek semmit csak szemrevételeznek. Műszakira meg már minősítettként megy, így nem kell rá zöldkártya, ergo nem kell jó értékeket produkálnia.  Roll Eyes (remélem)
A jogszabályban pedig a 87(de ebben nem vagyok biztos) előtti autókra nem ad meg pontos értéket, hanem az elérhető legjobbat kell beállítani...... és HC-t nem is ír elő................ (én mint utólag kiderült, sz@r hengerfejjel 3000-es HC-vel simán megkaptam a zöldkártyát 2 éve. Ja, most még sárga  matricám van, tehát jöhet a szmogriadó a hétvégén is. Grin)
« Utoljára szerkesztve: 2011 December 02, 22:01:05 írta fecszso »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58573 Dátum: 2011 December 02, 21:58:45 »

A műszer környékén, illetve a visszajelző lámpánál, vagy ahogy mondta Teo (asszem) a műszer testelése a legfontosabb.
Ha a lámpánál cserélsz sarut azzal a hibára pont rájátszol
Pici logika. Az eddigi 80-90%-osan működő oxidos sarus lámpáid most már vígan a 100%-al terhelik a rendszert.
Na, ezt kipróbálom, ott az óránál ki tudom cserélni a sarukat, meg a generátoron és a csatlakozó darabokon is.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #58572 Dátum: 2011 December 02, 21:41:40 »

Na azért érdekelne hol?
Az első lámpák csatiját cseréltem a kábeleket meg egy darabon.


 Evil
A műszer környékén, illetve a visszajelző lámpánál, vagy ahogy mondta Teo (asszem) a műszer testelése a legfontosabb.
Ha a lámpánál cserélsz sarut azzal a hibára pont rájátszol
Pici logika. Az eddigi 80-90%-osan működő oxidos sarus lámpáid most már vígan a 100%-al terhelik a rendszert.
Robpanzer
« Hozzászólás #58571 Dátum: 2011 December 02, 21:24:57 »

Az elkon műszerekkel (co mérő strobi stb)  kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Mennyire megbízhatóak?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #58570 Dátum: 2011 December 02, 18:06:27 »

Ma lemértük a CO-t és a HC-t a motoron mert hétfőn vizsgázik megkapja az OT-s rendszámát  Cool, ám sajnos kiderült, hogy a bal oldali hengersornál 1400 körüli a HC, ám a jobb oldalnál 2800. Fordulaton asszem visszaesett. A CO viszont 0,15 körüli. Merre keressem a hibát? A hengerfejeket ősszel gyógyították meg, új szelepvezetőket és szelepeket kapott, és a szelepfészkeket becsiszolták ill egyet cseréltek. A CO csavart ha kitekerem, akkor szagra már nagyon benzinsazagú.  Undecided Pöccre indul egyébként.
Ja és megfagytam benne.  Cry 40 km után langyos levegő jött csak és a motor is csak kézmeleg volt. Ezügyben valami tanács?

Előre is köszi.

Fordulaton megszűnik a gyújtáshibád. ha a kompresszió egyébként rendben van..

Bácsi Győző
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #58569 Dátum: 2011 December 02, 15:12:57 »

minden szerelés szenvedés !  by bugi  Wink
ezt és stunt idézetét felírtam a garázsajtómra ...
hasonlókat várok


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #58568 Dátum: 2011 December 02, 14:21:11 »

Ne foglakozz vele, az itt-ott kontakthibás kötések miatt van.
Nagy terhelésnél (lámpa fel) sok így csinálja. Vagy köss újra minden csúszósarut és kontaktspray neki.

Na azért érdekelne hol?
Az első lámpák csatiját cseréltem a kábeleket meg egy darabon.


 Evil

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #58567 Dátum: 2011 December 02, 11:41:58 »

Az mitől lehet, hogy 2-3 hét állás után, ha beindítom a buszt (1,7typ4), akkor egy ideig annyira olajos a kipufogógáz, hogy teljesen összeolajozza alatta a betont.

Én arra tippelek, hogy a leállításkor a henger falán maradó olaj összefolyik, és indításkor nyomja azt ki.

Vagy valami komolyabb problem lehet?  Huh
Így, van ami azt jelentheti, hogy a gyűrűk és köztük az olajlehúzó gyűrűk is kopottak.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #58566 Dátum: 2011 December 02, 10:44:54 »

Ma lemértük a CO-t és a HC-t a motoron mert hétfőn vizsgázik megkapja az OT-s rendszámát  Cool, ám sajnos kiderült, hogy a bal oldali hengersornál 1400 körüli a HC, ám a jobb oldalnál 2800. Fordulaton asszem visszaesett. A CO viszont 0,15 körüli. Merre keressem a hibát? A hengerfejeket ősszel gyógyították meg, új szelepvezetőket és szelepeket kapott, és a szelepfészkeket becsiszolták ill egyet cseréltek. A CO csavart ha kitekerem, akkor szagra már nagyon benzinsazagú.  Undecided Pöccre indul egyébként.
Ja és megfagytam benne.  Cry 40 km után langyos levegő jött csak és a motor is csak kézmeleg volt. Ezügyben valami tanács?

Előre is köszi.
CO -t tedd be 3 körülire, ill nézz rá a termosztátra.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #58565 Dátum: 2011 December 02, 10:41:26 »

Az mitől lehet, hogy 2-3 hét állás után, ha beindítom a buszt (1,7typ4), akkor egy ideig annyira olajos a kipufogógáz, hogy teljesen összeolajozza alatta a betont.

Én arra tippelek, hogy a leállításkor a henger falán maradó olaj összefolyik, és indításkor nyomja azt ki.

Vagy valami komolyabb problem lehet?  Huh

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58564 Dátum: 2011 December 02, 10:09:50 »

Ma lemértük a CO-t és a HC-t a motoron mert hétfőn vizsgázik megkapja az OT-s rendszámát  Cool, ám sajnos kiderült, hogy a bal oldali hengersornál 1400 körüli a HC, ám a jobb oldalnál 2800. Fordulaton asszem visszaesett. A CO viszont 0,15 körüli. Merre keressem a hibát? A hengerfejeket ősszel gyógyították meg, új szelepvezetőket és szelepeket kapott, és a szelepfészkeket becsiszolták ill egyet cseréltek. A CO csavart ha kitekerem, akkor szagra már nagyon benzinsazagú.  Undecided Pöccre indul egyébként.
Ja és megfagytam benne.  Cry 40 km után langyos levegő jött csak és a motor is csak kézmeleg volt. Ezügyben valami tanács?

Előre is köszi.
A veterán autón lehet 6 a CO. Ha növeled a CO-t csökken a HC.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58563 Dátum: 2011 December 01, 22:19:06 »

Ma lemértük a CO-t és a HC-t a motoron mert hétfőn vizsgázik megkapja az OT-s rendszámát  Cool, ám sajnos kiderült, hogy a bal oldali hengersornál 1400 körüli a HC, ám a jobb oldalnál 2800. Fordulaton asszem visszaesett. A CO viszont 0,15 körüli. Merre keressem a hibát? A hengerfejeket ősszel gyógyították meg, új szelepvezetőket és szelepeket kapott, és a szelepfészkeket becsiszolták ill egyet cseréltek. A CO csavart ha kitekerem, akkor szagra már nagyon benzinsazagú.  Undecided Pöccre indul egyébként.
Ja és megfagytam benne.  Cry 40 km után langyos levegő jött csak és a motor is csak kézmeleg volt. Ezügyben valami tanács?

Előre is köszi.

 - szelephézag hogy érzi magát?
 - vagy az is lehet, hogy kopottak a jobb oldali hengerek, ezt kompresszióméréssel lehet kisilabizálni.
 - az OT-t így is megkapod, csak utána kell majd vele foglalkonod



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58562 Dátum: 2011 December 01, 21:57:47 »

Saru nyomófogóm van ha kell neki. Saru meg nem lehet olyan drága. Amit könnyen lehet cserélni, azt megéri.
köszi szépen, de van fogóm és saruim is. Majd apránként kicserélem, a másik autón már túlvagyok ezen. Aztán meglátjuk. Köszönöm az építő jellegű hozzászólásaitokat!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #58561 Dátum: 2011 December 01, 20:52:42 »

Ma lemértük a CO-t és a HC-t a motoron mert hétfőn vizsgázik megkapja az OT-s rendszámát  Cool, ám sajnos kiderült, hogy a bal oldali hengersornál 1400 körüli a HC, ám a jobb oldalnál 2800. Fordulaton asszem visszaesett. A CO viszont 0,15 körüli. Merre keressem a hibát? A hengerfejeket ősszel gyógyították meg, új szelepvezetőket és szelepeket kapott, és a szelepfészkeket becsiszolták ill egyet cseréltek. A CO csavart ha kitekerem, akkor szagra már nagyon benzinsazagú.  Undecided Pöccre indul egyébként.
Ja és megfagytam benne.  Cry 40 km után langyos levegő jött csak és a motor is csak kézmeleg volt. Ezügyben valami tanács?

Előre is köszi.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #58560 Dátum: 2011 December 01, 19:27:50 »

Minden bontás egy rontás. (by Stunt)

minden szerelés szenvedés !  by bugi  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #58559 Dátum: 2011 December 01, 19:02:14 »

Ne foglakozz vele, az itt-ott kontakthibás kötések miatt van.
Nagy terhelésnél (lámpa fel) sok így csinálja. Vagy köss újra minden csúszósarut és kontaktspray neki.
Saru nyomófogóm van ha kell neki. Saru meg nem lehet olyan drága. Amit könnyen lehet cserélni, azt megéri.

1303LS
« Hozzászólás #58558 Dátum: 2011 December 01, 18:45:04 »

testhiba is lehet az órában a visszajelzőnél, mikor a töltésjelzőn keresztül testel.
pl.
Például.
1303LS
« Hozzászólás #58557 Dátum: 2011 December 01, 18:43:18 »

azért is érdekes, mert közben meg nem merül az aksi, pöccre indul. Cool
Ne foglakozz vele, az itt-ott kontakthibás kötések miatt van.
Nagy terhelésnél (lámpa fel) sok így csinálja. Vagy köss újra minden csúszósarut és kontaktspray neki.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #58556 Dátum: 2011 December 01, 18:29:56 »

az enyém is, de engem zavar (még)  Wink

Már régóta csinálja.
Egyszer kérdeztem itt régen de nem ugrott rá senki.
Mivel a kocsi megy, nappal meg nem látszik.
Grin

 Evil

Oldalak: 1 ... 546 547 548 549 550 [551] 552 553 554 555 556 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.213 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.