www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 19:17:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 536 537 538 539 540 [541] 542 543 544 545 546 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13172216 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58995 Dátum: 2011 December 23, 19:46:57 »

Minimum 300Nm, de azt ne a fájós derekaddal húzd. Vagy akkor 2méteres csövet a nyomatékkulcsra.
Ha minden igaz elhívom a Balázs Zolit. 10 éve nem láttam.
1303LS
« Hozzászólás #58994 Dátum: 2011 December 23, 19:29:26 »

Az utolsó akkumulátoromat helyeztem üzembe a napokban. Ugyanis vettem 4 darabot a gyártótól, és sav nélküliek voltak. Jól pörgette a motort, de a motor alig akart beindulni a járatópadon. 1 éve nem volt beindítva, bár áztattam a gyorsítómembránt és az ÁC membrán is benzinben állt, de folyamatos inyekciós bespriccelés kellett, hogy életre keljen. Pöcre indult nyáron. 15 másodperces hosszú indítások voltak, és benzint nem kap azt állapítottam meg. 29.-én újra lesz indítva, és ha kell karbit cserélek. Ki tudja mekkora erővel kell a lendkerék csavarját meghúzni? Számszerű adat kell, nem fogadom el, hogy kurvára, meg STB.
Minimum 300Nm, de azt ne a fájós derekaddal húzd. Vagy akkor 2méteres csövet a nyomatékkulcsra.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58993 Dátum: 2011 December 23, 19:23:05 »

Az utolsó akkumulátoromat helyeztem üzembe a napokban. Ugyanis vettem 4 darabot a gyártótól, és sav nélküliek voltak. Jól pörgette a motort, de a motor alig akart beindulni a járatópadon. 1 éve nem volt beindítva, bár áztattam a gyorsítómembránt és az ÁC membrán is benzinben állt, de folyamatos inyekciós bespriccelés kellett, hogy életre keljen. Pöcre indult nyáron. 15 másodperces hosszú indítások voltak, és benzint nem kap azt állapítottam meg. 29.-én újra lesz indítva, és ha kell karbit cserélek. Ki tudja mekkora erővel kell a lendkerék csavarját meghúzni? Számszerű adat kell, nem fogadom el, hogy kurvára, meg STB.
1303LS
« Hozzászólás #58992 Dátum: 2011 December 23, 19:03:26 »

ez alapjan nekem az jön le, h a 3.at jobban kipörgetni, utana jöhet a 4. Igy valahogy?
Bogárnál mindegy, az 1,6-os viszi a kocsit mint a szél még hosszúváltóval is.
DC typ3 váltó, az pár kilóval nehezebb bódé.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58991 Dátum: 2011 December 23, 18:58:56 »

Félhosszú 1-3 ig rövid, a 4.-e van más áttételen. Elég érdekes használni, mert nagyot ejt 4.-be váltva.
A hosszú minden fokozata hosszabb. Egyenletesen fut végig.
Félhosszú a nagy tömegű autót 1-3-ig szépen belendíti, majd a 4. a lendületben lévő tömeg miatt már lehet hosszabb. Csak furcsa.
Hosszú váltó a kis tömegű kocsit is jól viszi alacsonyabb fokozatokban is.
DC elég búgós váltó. Szokni kell.
ez alapjan nekem az jön le, h a 3.at jobban kipörgetni, utana jöhet a 4. Igy valahogy?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #58990 Dátum: 2011 December 23, 17:57:09 »

nagyon gyárinak tűnik phn karbis mocin van (de utálom a typ3motort, meg a typ4 is mintha nem is egy gyártmány lenne a typ1-el)
szívemböl szoltál:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #58989 Dátum: 2011 December 23, 17:55:32 »

a rövid/hosszú között valami 10% különbséget emlegetnek az okosok.
a hosszú/félhosszú között még kevesebb van.
ennyi hol számít?
Félhosszú 1-3 ig rövid, a 4.-e van más áttételen. Elég érdekes használni, mert nagyot ejt 4.-be váltva.
A hosszú minden fokozata hosszabb. Egyenletesen fut végig.
Félhosszú a nagy tömegű autót 1-3-ig szépen belendíti, majd a 4. a lendületben lévő tömeg miatt már lehet hosszabb. Csak furcsa.
Hosszú váltó a kis tömegű kocsit is jól viszi alacsonyabb fokozatokban is.
DC elég búgós váltó. Szokni kell.
1303LS
« Hozzászólás #58988 Dátum: 2011 December 23, 17:50:18 »

nagyon gyárinak tűnik phn karbis mocin van (de utálom a typ3motort, meg a typ4 is mintha nem is egy gyártmány lenne a typ1-el)
Eladó?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58987 Dátum: 2011 December 23, 16:58:42 »

Jó áttétel arányú, jól gyorsul az autó, negyedik fokozat a végáttétellel meg alig rövidebb, mint a "hosszú" váltóé.

Sokan jobban szeretik,mint a hosszú váltót, főleg széria bogárban.

a rövid/hosszú között valami 10% különbséget emlegetnek az okosok.
a hosszú/félhosszú között még kevesebb van.
ennyi hol számít?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #58986 Dátum: 2011 December 23, 13:39:51 »

ajtó mellett a peremen nincs egy kis rés? (enyémen ez részlet nem tetszik elkészülte óta pl. azért kérdem)
nincs még vissza peremezve meg levarva azért

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58985 Dátum: 2011 December 23, 13:38:59 »

Jó áttétel arányú, jól gyorsul az autó, negyedik fokozat a végáttétellel meg alig rövidebb, mint a "hosszú" váltóé.

Sokan jobban szeretik,mint a hosszú váltót, főleg széria bogárban.
köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #58984 Dátum: 2011 December 23, 13:36:06 »

mit jelent az, h eleg jo?

Jó áttétel arányú, jól gyorsul az autó, negyedik fokozat a végáttétellel meg alig rövidebb, mint a "hosszú" váltóé.

Sokan jobban szeretik,mint a hosszú váltót, főleg széria bogárban.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58983 Dátum: 2011 December 23, 12:53:31 »

Az egy elég jó váltó.

mit jelent az, h eleg jo?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #58982 Dátum: 2011 December 23, 09:20:35 »

Az egy elég jó váltó.

félhosszú typ3
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58981 Dátum: 2011 December 23, 08:54:02 »

A DC valto az mibe valo eredetileg es mit lehet tudni rola? Ilyen van a 03-asomban az eredeti felautomata helyett.
félhosszú typ3

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58980 Dátum: 2011 December 23, 08:45:15 »

A DC valto az mibe valo eredetileg es mit lehet tudni rola? Ilyen van a 03-asomban az eredeti felautomata helyett.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58979 Dátum: 2011 December 23, 08:32:04 »

Bakker, de jól megy egyeseknek! Elektromos fogkefével mosogatnak.  Wink

még le nem bukok, már múltkor is mondta az asszony hogy nagyon benzinízű a fogkeféje  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58978 Dátum: 2011 December 23, 08:29:24 »


Nem láttam még ilyet, ez valami háztáji dolog?
nagyon gyárinak tűnik phn karbis mocin van (de utálom a typ3motort, meg a typ4 is mintha nem is egy gyártmány lenne a typ1-el)

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #58977 Dátum: 2011 December 23, 08:04:39 »

Bakker, de jól megy egyeseknek! Elektromos fogkefével mosogatnak.  Wink

ma fürdettem az ikreket Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #58976 Dátum: 2011 December 22, 20:52:07 »

Mondjuk meleg nyári napokon, karbi forralása ellen?


A cső elzárása önmagában +2 lóerő, ezt már kimérték többen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #58975 Dátum: 2011 December 22, 20:51:19 »

igen !
előmelegítő csövet zárja olyan elven mint a karbi szivatója


Nem láttam még ilyet, ez valami háztáji dolog?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #58974 Dátum: 2011 December 22, 20:20:58 »

igen !
előmelegítő csövet zárja olyan elven mint a karbi szivatója
Mondjuk meleg nyári napokon, karbi forralása ellen?

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58973 Dátum: 2011 December 22, 20:19:57 »

Csak tippem van, a csonkból kifolyólag. Mintha az előmelegítő csövet zárná, vagy nyitná?
igen !
előmelegítő csövet zárja olyan elven mint a karbi szivatója

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #58972 Dátum: 2011 December 22, 20:13:48 »

namiez itt? Stunt ,és Suhanó nem jácchat! Tongue
Csak tippem van, a csonkból kifolyólag. Mintha az előmelegítő csövet zárná, vagy nyitná?

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58971 Dátum: 2011 December 22, 20:11:08 »

ma fürdettem az ikreket Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58970 Dátum: 2011 December 22, 20:08:29 »

namiez itt? Stunt ,és Suhanó nem jácchat! Tongue

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #58969 Dátum: 2011 December 22, 00:03:15 »


ajtó mellett a peremen nincs egy kis rés? (enyémen ez részlet nem tetszik elkészülte óta pl. azért kérdem)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #58968 Dátum: 2011 December 21, 22:38:57 »

Sajnos nem. De öntöző tartály lesz belőle tőkékhez.

Ez nem valami úszófedeles,mindigteli,borostank?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #58967 Dátum: 2011 December 21, 22:24:23 »

Nincs, mert még nem hoztam el. Három lábon áll, 2,5 m magas, és egy tonna. Van rajt kis ajtó, be is mászhatsz lakni Smiley

Ez nem valami úszófedeles,mindigteli,borostank?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #58966 Dátum: 2011 December 21, 22:08:07 »

Nincs, mert még nem hoztam el. Három lábon áll, 2,5 m magas, és egy tonna. Van rajt kis ajtó, be is mászhatsz lakni Smiley

Nagyon útban van?
1303LS
« Hozzászólás #58965 Dátum: 2011 December 21, 20:47:52 »

Van egy 3 köbméteres tartályom. Arra ráteszel öt kompresszort? Smiley

Nagyon útban van?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #58964 Dátum: 2011 December 21, 19:53:55 »

Heló Gábor vagyok most szereztem 1   74es 1200as bogaram a ventilátor csapágya van oda a ventilátor beleér a házba nem tudom hogy foglyak hozzá? mit kell leszerelnem?hogy a legegyszerübb? ebben kérnék segitséget előre is köszönöm.
Szia!
Ékszíj le. Légszűrő le. Kutyaház (Ventillátorház) rögzítő csavarjai oldalt meglazít, hogy billegjen. 4 csavar kutyaházon meglazít (ezek a ventillátor rögzítő csavarok) Dinamóleszorító pánt levesz, majd dinamó a ventillátorral együtt kibuktat. Dinamóban csapágyak kicserél és visszaszerel.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58963 Dátum: 2011 December 21, 13:32:22 »

egyszer lefotózom neked,hogy mekkora kompreszorral próbáltam,4 nagy tartályal  Grin Grin Grin
konkrétan,lehetetlen!!!esélytelen
 
tartály nem kell csak a kompresszor lefujószeleppel folyamatos üzem ez nem szögbelövő....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58962 Dátum: 2011 December 21, 13:30:30 »

Grin
még az is necces lenne....a folyamatosság a fő problem,de ekkorában nem biztos hogy kisérleteznék a bizonytalanért....
csavarkompresszor lenne a jó,egyenlőre 30.000 ért találtam naponta Shocked Shocked
azért mert sokszor egy napos kölcsön után 20eftos takarítás van  és új csavarkompresszor 1mill. alatt  felújítás meg fél milka alatt nincs
próbálj építőgép kölcsönzőbe léglkalapácshoz való dizel meghajtásút szerezni

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58961 Dátum: 2011 December 21, 13:23:25 »

Van egy 3 köbméteres tartályom. Arra ráteszel öt kompresszort? Smiley

na egy kissebb homoxórót ez 6 percig bírna nyomni Undecided

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #58960 Dátum: 2011 December 21, 13:08:00 »

Van egy 3 köbméteres tartályom. Arra ráteszel öt kompresszort? Smiley

Grin
még az is necces lenne....a folyamatosság a fő problem,de ekkorában nem biztos hogy kisérleteznék a bizonytalanért....
csavarkompresszor lenne a jó,egyenlőre 30.000 ért találtam naponta Shocked Shocked

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #58959 Dátum: 2011 December 21, 11:45:15 »

Van egy 3 köbméteres tartályom. Arra ráteszel öt kompresszort? Smiley

egyszer lefotózom neked,hogy mekkora kompreszorral próbáltam,4 nagy tartályal  Grin Grin Grin
konkrétan,lehetetlen!!!esélytelen
 
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #58958 Dátum: 2011 December 21, 10:26:44 »

nagykompresszor, nagytartály.
csodák nincsenek.
egyszer lefotózom neked,hogy mekkora kompreszorral próbáltam,4 nagy tartályal  Grin Grin Grin
konkrétan,lehetetlen!!!esélytelen
 

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58957 Dátum: 2011 December 21, 10:16:42 »

esetleg egyéb ötlet folyamatos nyomásra,nagyra,homokozáshoz???
 Roll Eyes
hátha.... Roll Eyes

nagykompresszor, nagytartály.
csodák nincsenek.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #58956 Dátum: 2011 December 21, 10:04:51 »

szerintem csavarkompresszort nem fox kölcsön kapni  maga a kompresszor viszonylag kicsi de a szeparátor....cuccai viszonylag nagy dobozt foglalnak és tartálynélkül is mocsok nehéz gépek. eleve ritkán mobilisak , elég komolyan vannak letelepítve ....  ( de én még csak 5kw környékiekkel foglalkoztam lehet vannak szerényebbek is) Undecided
esetleg egyéb ötlet folyamatos nyomásra,nagyra,homokozáshoz???
 Roll Eyes
hátha.... Roll Eyes

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Oldalak: 1 ... 536 537 538 539 540 [541] 542 543 544 545 546 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.229 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.