www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 18:27:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 505 506 507 508 509 [510] 511 512 513 514 515 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14847549 alkalommal)
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60251 Dátum: 2012 Január 29, 17:02:47 »

Van az a kotyogó-kopogó hang fordulatszám-változáskor amikor vissza esik alapra - amit hallottunk, lehet hogy onnan hiányzik az a darab.
A múlkor is említettem, hogy olyasmi hang mint egy csapszeges MZ, ezek szerint nem tévedtem nagyot.
Nagyon úgy néz ki hogy szét kell szedni a motort, most már több indok is van rá...
1303LS
« Hozzászólás #60250 Dátum: 2012 Január 29, 16:04:09 »

Ez a háztáji megoldást ki fogom próbálni. Van egy 1.6-os szimplaszívós motorom iszonyú csapágy hanggal. Na majd megreszelem...  Roll Eyes
Gyűrűknél eszi az olajat... ideális alany.
"Iszonyú csapágy hanggal" már nem fog menni.  Cheesy
Olyan állapotú motort aminek semmi baja, de valamiért mégis szét kell szedni lehet kondicionálni egy kicsit azzal, hogy új csapággyal kisebb csapágyhézagos állapotot hozunk létre.
Pl a lenti motor csapszegperselyei meg a tisztázatlan eredetű fémhulladék miatt kell szétszedni, de lehet, hogy alul tök jó.
Viszont, ha egy repedt dugattyút cserél akkor már lehet értelme egy gyűrűzésnek is.
Ha már meggyűrűzzük lehet, hogy a most jól működő kopáshatáron táncoló csapágyhézagok már szétverik magukat, így olcsó megoldás lehet egy új garnitúra csapágy.
A főtengely sokkal kevésbé szokott kopni, mit a csapágyfém. Mindaddig amíg van csapágyfém, ahogy az elfogy (iszonyat csapágyhang) drasztikusan hamar szétbassza a főtengely felületét, azt ezer%, hogy köszörülni kell.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #60249 Dátum: 2012 Január 29, 16:01:16 »

Ez a háztáji megoldást ki fogom próbálni. Van egy 1.6-os szimplaszívós motorom iszonyú csapágy hanggal. Na majd megreszelem...  Roll Eyes
Gyűrűknél eszi az olajat... ideális alany.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #60248 Dátum: 2012 Január 29, 15:59:19 »

Ez csapszegperselyhang.
Sparkafer Béla árul 1,2 1,3 hengerszetteket nagyon olcsóért.


Köszönöm, mentorom!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #60247 Dátum: 2012 Január 29, 15:48:20 »

Ez csapszegperselyhang.
Sparkafer Béla árul 1,2 1,3 hengerszetteket nagyon olcsóért.
Én mindenképpen szétszedném és egy minimum gyűrűzéssel adnék neki még egy esélyt. Gyűrűkészlet nem drága. Csapágyak sem vészes.
Ha nincs még megnyalva a főtengely és nincs kiverődve a blokk egy új csapágygarnitúra is kitolhatja időben a dolgot. Persze csak ha háztájiban oldjátok meg.
A tisztességes felújítás az más dimenzió.
Ez a háztáji megoldást ki fogom próbálni. Van egy 1.6-os szimplaszívós motorom iszonyú csapágy hanggal. Na majd megreszelem...  Roll Eyes
Gyűrűknél eszi az olajat... ideális alany.
1303LS
« Hozzászólás #60246 Dátum: 2012 Január 29, 14:36:21 »

Hali!
Van az a kotyogó-kopogó hang fordulatszám-változáskor amikor vissza esik alapra - amit hallottunk, lehet hogy onnan hiányzik az a darab.


Ez csapszegperselyhang.
Sparkafer Béla árul 1,2 1,3 hengerszetteket nagyon olcsóért.
Én mindenképpen szétszedném és egy minimum gyűrűzéssel adnék neki még egy esélyt. Gyűrűkészlet nem drága. Csapágyak sem vészes.
Ha nincs még megnyalva a főtengely és nincs kiverődve a blokk egy új csapágygarnitúra is kitolhatja időben a dolgot. Persze csak ha háztájiban oldjátok meg.
A tisztességes felújítás az más dimenzió.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #60245 Dátum: 2012 Január 29, 14:19:42 »

kép alapján úgy néz ki, mintha nem lenne triviális áttuszkolni

Hali!
Van az a kotyogó-kopogó hang fordulatszám-változáskor amikor vissza esik alapra - amit hallottunk, lehet hogy onnan hiányzik az a darab.

« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 29, 14:22:08 írta Protheus »
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #60244 Dátum: 2012 Január 29, 13:40:43 »

Akkor asszem leszállok a földre, és kevesebb Wheelers Dealers-t nézek. Wink

Más:
A motorcsere hogy megy mostanság? Ez ugye egy F-es motor, de a forgalmiba 1200ccm van beírva.
Jól gondolom ha cserélnék, akkor ezerkettest, vagy 1.2-es papírral rendelkezőt kell szerezni a fájdalommentes lebonyolítás érdekében?
Valami azt súgja, hogy a hivatalnak az F az nem jelent semmit, csak egy betűt a motorszámból Smiley

én buktam már bele ab és d betűvel úgy hogy a szám stimmelt mögötte  Undecided
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60243 Dátum: 2012 Január 29, 11:04:20 »

Személyes tapasztalatom hogy le sem szarják.
Igy van, "oreg szar" autokrol beszelunk, nem kell ezt tulgondolni!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #60242 Dátum: 2012 Január 29, 10:59:15 »

En azt gondolom, hogy a bogar motorszamok hajlandoak elhasznalodni, olvashatatlanna valni az atlagosan 40 eves hasznalat mellett, valamint lattam mar olyat is, hogy a motorszam egyszercsak ...
Grin
Sőt olyan is van hogy fogalmuk nincs hol kellene keresni, és ez mondjuk pár ezer forintért igy is marad.Személyes tapasztalatom hogy le sem szarják.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60241 Dátum: 2012 Január 29, 10:57:24 »

Mindegy, itt még nem tart a dolog, csak úgy érdeklődtem.
En azt gondolom, hogy a bogar motorszamok hajlandoak elhasznalodni, olvashatatlanna valni az atlagosan 40 eves hasznalat mellett (ekkor eredetisegvizsgan beirjak, hogy "termeszetes elhasznalodasbol eredoen olvashatatlanna valt", valamint lattam mar olyat is, hogy a motorszam egyszercsak ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60240 Dátum: 2012 Január 29, 10:50:13 »

Az F-es motor - legjobb tudomásom szerint - nem ezerkettes. Emiatt lehet esetleg szopóroller.
Persze hogy nem ezerkettes, és számok is állnak az F mögött a forgalmiban Smiley
Viszont nem hajították ki az autót eredetvizsgáról, és az átírás is zökkenőmentes volt.
Most túrom a netet, de ahány okmányiroda, annyi megfejtés.
Pl. a mindszenti okmányiroda oldaláról letölthető doksi szerint csak akkor kell műszaki adatlap ha nem típusazonos
a motor, a lakóhelyem szerinti ocsmányiroda leírása nem tesz ilyen különbséget, ott csak az van hogy kell.

Mindegy, itt még nem tart a dolog, csak úgy érdeklődtem.
Thx!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60239 Dátum: 2012 Január 29, 10:20:16 »

Az F-es motor - legjobb tudomásom szerint - nem ezerkettes. Emiatt lehet esetleg szopóroller.

miert? Ha igazolod a motor eredetet, akkor is kell mozaikozni es nem csak az ocsmanyiroda irja at?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #60238 Dátum: 2012 Január 29, 10:09:38 »

feltéve, hogy a forgalmiban csak motorkód van és nincsenek mögötte számok.
különben fel kell venni a szopóálarcot.
miert? Ha igazolod a motor eredetet, akkor is kell mozaikozni es nem csak az ocsmanyiroda irja at?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #60237 Dátum: 2012 Január 29, 09:51:05 »

szerintem meg a hivatal pont letojja a köbcentit, teljesitmenyt, csak a motorkodot nezi, a hozza tartozo adatokat, ertekeket nem. Tehat ha jot akarsz magadnak, szerzel egy F-es motort, köbcentitől függetlenül.  Wink

feltéve, hogy a forgalmiban csak motorkód van és nincsenek mögötte számok.
különben fel kell venni a szopóálarcot.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #60236 Dátum: 2012 Január 29, 09:08:58 »

Akkor asszem leszállok a földre, és kevesebb Wheelers Dealers-t nézek. Wink

Más:
A motorcsere hogy megy mostanság? Ez ugye egy F-es motor, de a forgalmiba 1200ccm van beírva.
Jól gondolom ha cserélnék, akkor ezerkettest, vagy 1.2-es papírral rendelkezőt kell szerezni a fájdalommentes lebonyolítás érdekében?
Valami azt súgja, hogy a hivatalnak az F az nem jelent semmit, csak egy betűt a motorszámból Smiley

szerintem meg a hivatal pont letojja a köbcentit, teljesitmenyt, csak a motorkodot nezi, a hozza tartozo adatokat, ertekeket nem. Tehat ha jot akarsz magadnak, szerzel egy F-es motort, köbcentitől függetlenül.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 29, 09:26:35 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60235 Dátum: 2012 Január 29, 08:50:42 »

nem igazán.
Akkor asszem leszállok a földre, és kevesebb Wheelers Dealers-t nézek. Wink

Más:
A motorcsere hogy megy mostanság? Ez ugye egy F-es motor, de a forgalmiba 1200ccm van beírva.
Jól gondolom ha cserélnék, akkor ezerkettest, vagy 1.2-es papírral rendelkezőt kell szerezni a fájdalommentes lebonyolítás érdekében?
Valami azt súgja, hogy a hivatalnak az F az nem jelent semmit, csak egy betűt a motorszámból Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #60234 Dátum: 2012 Január 29, 08:39:59 »

Tényleg, van olyan lehetőség manapság mint régen a Trabiknál, hogy motor ki, felújított elhoz, régi otthagy?
nem igazán.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60233 Dátum: 2012 Január 29, 08:23:31 »

elég szar, ha ilyeneket találsz a karterban.
Ja, szerintem is.

Idézetet írta: kdf 001
Én leengedném az olajat újra, és endoszkoppal benéznék a dugattyúk alá.
Ugyan nem láttam még bogár motort szétszedve, de kép alapján úgy néz ki, mintha nem lenne triviális áttuszkolni
egy ilyet az olajleeresztő és a dugattyú között. Tudnátok ajánlani olyan szerelőt aki proktológiával is foglalkozik, és
vállalja a Bogaram végbéltükrözését?

Ha meg csak bontással lehet a végére járni a dolognak az baj, mert akkor jön a "cseréjjükkimégeztis" c. műsor Smiley
Tényleg, van olyan lehetőség manapság mint régen a Trabiknál, hogy motor ki, felújított elhoz, régi otthagy?

Idézetet írta: Varázsló
Az, hogy mit tennék az nagyban függ a motor állapotától.
Szerintem nem olyan gáz ez a motor, de mivel nincsen összehasonlítási
alapom, nemtom. Viszonylag tissztességesen megy, főleg tegnap óta, mikor
foglalkoztam egy kicsit a gyújtással. Szóval nem én vagyok a mozgó
útakadály, sőt engem zavarnak többiek a városi közlekedésben.


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60232 Dátum: 2012 Január 28, 23:22:40 »

nem is azért mert felszivja.....de ha dugó tovább hullik...reped....majd hengert gyalulja...
megszorul gyujtás elosztó tengelye emiatt stb....

Bemegy a főtengely és vezérműtengely fogaskerék közé...

Az, hogy mit tennék az nagyban függ a motor állapotától. Egy romosabb motort biztos nem szednék ki és szét ezért, hanem bekockáztatnám, hogy még a felújításig elmegy, egy jó motor esetében azt hiszem valahogy kideríteném, hogy honnan van, akár megbontással, mert ez sehogyan sem egészséges.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60231 Dátum: 2012 Január 28, 22:27:12 »

szerintem meg szarni rá.
ekkora darabot úgysem szív be a puNpa. elúszkál szépen az olajban.
nem is azért mert felszivja.....de ha dugó tovább hullik...reped....majd hengert gyalulja...
megszorul gyujtás elosztó tengelye emiatt stb....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #60230 Dátum: 2012 Január 28, 22:24:13 »

Ezt akartam írni én is.
Én a szétszedést javasolnám.

szerintem meg szarni rá.
ekkora darabot úgysem szív be a puNpa. elúszkál szépen az olajban.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #60229 Dátum: 2012 Január 28, 22:20:29 »

Vagy ez miatt cserélték a dugattyút, és ez a darab bennmaradt. Ez lenne a legjobb. Ezért kell megnézni, és a végére járni.
akkor műhibaper Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #60228 Dátum: 2012 Január 28, 22:18:34 »

Vagy ez miatt cserélték a dugattyút, és ez a darab bennmaradt. Ez lenne a legjobb. Ezért kell megnézni, és a végére járni.
Ezt akartam írni én is.
Én a szétszedést javasolnám.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60227 Dátum: 2012 Január 28, 22:16:26 »

egy ekkora darab bárhonnan hiányzik az baj, nem?

Vagy ez miatt cserélték a dugattyút, és ez a darab bennmaradt. Ez lenne a legjobb. Ezért kell megnézni, és a végére járni.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #60226 Dátum: 2012 Január 28, 22:13:29 »

Én leengedném az olajat újra, és endoszkoppal benéznék a dugattyúk alá. Ha nem hiányzik a szoknyából sehol, akkor megnyugodtam, ha igen, akkor nagyobb kár keletkezhet a motorodban. Csak idő kérdése és leszakad a hajtókarról a sérült dugattyú. Grammra ki vannak mérve ezek és ugye az a darab hiányzik valahonnan.
egy ekkora darab bárhonnan hiányzik az baj, nem?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #60225 Dátum: 2012 Január 28, 22:10:08 »

Józsi! Honnan van Neked endoszkópod? Titokban gasztroenterologus is vagy? Huh Grin  Evil
vakerán 6xxx pénzért van usb-s lámpás cucc

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60224 Dátum: 2012 Január 28, 22:07:28 »

rektológus :-)))
Szeretnéd mi? Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #60223 Dátum: 2012 Január 28, 22:01:03 »

Józsi! Honnan van Neked endoszkópod? Titokban gasztroenterologus is vagy? Huh Grin  Evil
rektológus :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60222 Dátum: 2012 Január 28, 21:59:37 »

Józsi! Honnan van Neked endoszkópod? Titokban gasztroenterologus is vagy? Huh Grin  Evil
Nem vettem meg, de valamely nagy áruház árult nemrégen. Talán 8000 forintba került. Pont ilyen célra vannak ezek.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #60221 Dátum: 2012 Január 28, 21:57:15 »

Józsi! Honnan van Neked endoszkópod? Titokban gasztroenterologus is vagy? Huh Grin  Evil
jujj neeee

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #60220 Dátum: 2012 Január 28, 21:55:34 »

Én leengedném az olajat újra, és endoszkoppal benéznék a dugattyúk alá. Ha nem hiányzik a szoknyából sehol, akkor megnyugodtam, ha igen, akkor nagyobb kár keletkezhet a motorodban. Csak idő kérdése és leszakad a hajtókarról a sérült dugattyú. Grammra ki vannak mérve ezek és ugye az a darab hiányzik valahonnan.
Józsi! Honnan van Neked endoszkópod? Titokban gasztroenterologus is vagy? Huh Grin  Evil

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #60219 Dátum: 2012 Január 28, 21:55:11 »

Én leengedném az olajat újra, és endoszkoppal benéznék a dugattyúk alá. Ha nem hiányzik a szoknyából sehol, akkor megnyugodtam, ha igen, akkor nagyobb kár keletkezhet a motorodban. Csak idő kérdése és leszakad a hajtókarról a sérült dugattyú. Grammra ki vannak mérve ezek és ugye az a darab hiányzik valahonnan.
akkor vesz 40-ért egy komplett motort.
na bummm.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60218 Dátum: 2012 Január 28, 21:49:32 »

Jó estét!

Ma foglalkoztam egy kicsit az új szerzeménnyel, kicseréltem az elosztófedelet, rotort, kondenzátort.
A megszakítót megszívtam, nem olyat sikerült venni mint kellene. Holnapra maradtak a gyertyák, így
első blikkre eléggé cumi lesz hozzájuk férni.
Lecseréltem az olajat, aztán a karterban daláltam egy darab valamit.
Kép alapján tudná esetleg azonosítani valaki hogy honnan való?
Ránézésre, súlyra, tapintásra valami könnyűfémnek nézem, hossza-széle ~20 és 10mm.
 

Én leengedném az olajat újra, és endoszkoppal benéznék a dugattyúk alá. Ha nem hiányzik a szoknyából sehol, akkor megnyugodtam, ha igen, akkor nagyobb kár keletkezhet a motorodban. Csak idő kérdése és leszakad a hajtókarról a sérült dugattyú. Grammra ki vannak mérve ezek és ugye az a darab hiányzik valahonnan.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #60217 Dátum: 2012 Január 28, 20:35:14 »

Jó estét!

Ma foglalkoztam egy kicsit az új szerzeménnyel, kicseréltem az elosztófedelet, rotort, kondenzátort.
A megszakítót megszívtam, nem olyat sikerült venni mint kellene. Holnapra maradtak a gyertyák, így
első blikkre eléggé cumi lesz hozzájuk férni.
Lecseréltem az olajat, aztán a karterban daláltam egy darab valamit.
Kép alapján tudná esetleg azonosítani valaki hogy honnan való?
Ránézésre, súlyra, tapintásra valami könnyűfémnek nézem, hossza-széle ~20 és 10mm.

elég szar, ha ilyeneket találsz a karterban.
a formájából ítélve tényleg dugattyúszoknyának néz ki.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60216 Dátum: 2012 Január 28, 20:02:04 »

Köszi! A dugattyú mitől szokott törni?
Normál esetbe semmitöl
-lehet beszivott a motor vmit
-aki összerakta béna volt és megrepesztette
-anyag hiba
 és sok más

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60215 Dátum: 2012 Január 28, 19:50:17 »

dugattyú darab......
Köszi! A dugattyú mitől szokott törni?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60214 Dátum: 2012 Január 28, 19:43:43 »

Jó estét!

Ma foglalkoztam egy kicsit az új szerzeménnyel, kicseréltem az elosztófedelet, rotort, kondenzátort.
A megszakítót megszívtam, nem olyat sikerült venni mint kellene. Holnapra maradtak a gyertyák, így
első blikkre eléggé cumi lesz hozzájuk férni.
Lecseréltem az olajat, aztán a karterban daláltam egy darab valamit.
Kép alapján tudná esetleg azonosítani valaki hogy honnan való?
Ránézésre, súlyra, tapintásra valami könnyűfémnek nézem, hossza-széle ~20 és 10mm.
 

dugattyú darab......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60213 Dátum: 2012 Január 28, 19:35:10 »

Jó estét!

Ma foglalkoztam egy kicsit az új szerzeménnyel, kicseréltem az elosztófedelet, rotort, kondenzátort.
A megszakítót megszívtam, nem olyat sikerült venni mint kellene. Holnapra maradtak a gyertyák, így
első blikkre eléggé cumi lesz hozzájuk férni.
Lecseréltem az olajat, aztán a karterban daláltam egy darab valamit.
Kép alapján tudná esetleg azonosítani valaki hogy honnan való?
Ránézésre, súlyra, tapintásra valami könnyűfémnek nézem, hossza-széle ~20 és 10mm.
 


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #60212 Dátum: 2012 Január 28, 18:20:16 »

Az nem lehet, h ott van elkopva a műanyag foglalat, ahol a spirált az órába rögzíted Huh

Kopásnál a mutató ugrál.

 Evil

Oldalak: 1 ... 505 506 507 508 509 [510] 511 512 513 514 515 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.